Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
+38
GIORGOS VFR
sernodas
tomakos
pektis
kostas VFR800F
Νίκος
VEEFARIOS
tragos
pab-lo
Roberto
VfrOldschoolz
vagelis78
Fanrider
SCORPIOS
vtecpatra
dirty
easy rider
da_beazt
georgevfr
Vvag
padelis
chr1s_86
VEFALIFT
DENTOCOP
Caracal
Ο φυσικός
XLGeorge
teacher
DoctorAbo
Παναγιώτης Κ.
Rossifumi_46
alexandervf
sotosvfr
ELENA
Apsilos
anastasis
apostat
Ledbyzeppelin
42 posters
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
23/4/2013, 11:19 am
VFGeorge wrote:teacher wrote:Να ενημερώσω και σε αυτό το αγαπημενο ποστ ότι μου ξανακάηκαν τα πηνία !!!!
Πρέπει να μου άντεξαν τουλάχιστον 500Km και δυστυχώς δεν μπορώ να πιστέψω ότι ήταν τόσο χάλια η ποιότητα τους αλλά πολύ φοβάμαι (ισως και κακώς... θα δούμε) ότι κάποιο άλλο πρόβλημα υπάρχει.... ίσως κάποιο βραχυκύκλωμα που να ζητά μονίμως αρκετό ρεύμα ή δεν ξέρω και εγώ τι....
Προς το παρών πάντως θα παραγγείλω γνήσια... και θέλω και να φτιάξω και κάποιο από τα παλιά.. είδομεν...
Αντε παλι... αυτη η ιστορια με τα μηνια ειναι μαστιγα Καλα ματα-ψαξιματα/μαστορεματα, κρατα μας ενημερους για το τι ειναι.
Γιώργο, μπας και σκέφτηκες ότι .... όταν παίρνει φωτιά τι σπίτι του γείτονα καλύτερα να ψάχνουμε γα πυροσβεστήρα και για το δικό μας ?
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
23/4/2013, 12:03 pm
DoctorAbo wrote:VFGeorge wrote:
Αντε παλι... αυτη η ιστορια με τα μηνια ειναι μαστιγα Καλα ματα-ψαξιματα/μαστορεματα, κρατα μας ενημερους για το τι ειναι.
Γιώργο, μπας και σκέφτηκες ότι .... όταν παίρνει φωτιά τι σπίτι του γείτονα καλύτερα να ψάχνουμε γα πυροσβεστήρα και για το δικό μας ?
Εχω ηδη παρει ..πυροσβεστηρα
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
23/4/2013, 4:25 pm
Με το που κάνω τις επόμενες ενέργειες θα ενημερώσω.... Αυτό που περιμένω είναι απάντηση από Αμερική για την εγγύηση ενός έτους για τα πηνία που είχα πάρει (έχω ανταλλάξει 2 email και φαίνονται θετικοί στο θέμα... είδομεν)
Τώρα σίγουρα θα προχωρήσω σε τύλιγμα ώστε να έχω κανά 2 μαζί μου ρε αδερφέ σαν ανταλλακτικά.... και σίγουρα να ψαχουλέψω την αιτία, γιατί πολύ φοβάμαι ότι ίσως τελικά φταίει κάτι άλλο! Πόσο γκαντέμης να έτυχα ελατωματικό πηνίο και να τα έπαιξε στα 500Km.... Θα δούμε!!!
Τώρα σίγουρα θα προχωρήσω σε τύλιγμα ώστε να έχω κανά 2 μαζί μου ρε αδερφέ σαν ανταλλακτικά.... και σίγουρα να ψαχουλέψω την αιτία, γιατί πολύ φοβάμαι ότι ίσως τελικά φταίει κάτι άλλο! Πόσο γκαντέμης να έτυχα ελατωματικό πηνίο και να τα έπαιξε στα 500Km.... Θα δούμε!!!
- VfrOldschoolzΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-04-15
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400R Nc24
Κράνος : Τι ειναι αυτο?
Μπαμπα μην πεφτεις
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
24/4/2013, 1:02 am
Καλησπερα....
Χωρις να εχω διαβασει τα επομενα του πρωτου post ...να σου δηλωσω εναν ευκολο τροπο να δεις αν εχει προβλημα η πηνιοπλακα.Βρισκεις ενα πολυμετρο ,ρυθμιζεις το στα 50-60v AC,και μετρας την ταση της μπαταριας.Το λογικο ειναι στις 2.000-4.000 στροφες να 'βλεπεις' την ταση της ταξης 14,xx+ βολτ και κατι παραπανω στιγμιαια οταν αυξανεις τις στροφες ψηλα .αν δεις ταση στα 12.XX η κατι λιγοτερο απο αυτο τοτε εχεις προβλημα.
Να προσθεσω οτι αυτα τα βολτ πρεπει να στα δινει με ολα αναμενα,μεγαλη σκαλα,στοπ ,φλας,βεντιλατερ.
Παντως επειδη ειχα παρομοιο θεμα να προσθεσω οτι μπορεις να βρεις πολυ καλα πηνια για την κουκλα σου στο ebay.
Π.χ.....
http://viewitem.eim.ebay.gr/Ricks-Electronic-Stator-Honda-VFR800FI-INTERCPTOR-9899-Generator-New/380560714790/item
Βερνικωμενα φυσικα ....να μην στα 'φαει' το λαδακι κριμα ειναι.
Χωρις να εχω διαβασει τα επομενα του πρωτου post ...να σου δηλωσω εναν ευκολο τροπο να δεις αν εχει προβλημα η πηνιοπλακα.Βρισκεις ενα πολυμετρο ,ρυθμιζεις το στα 50-60v AC,και μετρας την ταση της μπαταριας.Το λογικο ειναι στις 2.000-4.000 στροφες να 'βλεπεις' την ταση της ταξης 14,xx+ βολτ και κατι παραπανω στιγμιαια οταν αυξανεις τις στροφες ψηλα .αν δεις ταση στα 12.XX η κατι λιγοτερο απο αυτο τοτε εχεις προβλημα.
Να προσθεσω οτι αυτα τα βολτ πρεπει να στα δινει με ολα αναμενα,μεγαλη σκαλα,στοπ ,φλας,βεντιλατερ.
Παντως επειδη ειχα παρομοιο θεμα να προσθεσω οτι μπορεις να βρεις πολυ καλα πηνια για την κουκλα σου στο ebay.
Π.χ.....
http://viewitem.eim.ebay.gr/Ricks-Electronic-Stator-Honda-VFR800FI-INTERCPTOR-9899-Generator-New/380560714790/item
Βερνικωμενα φυσικα ....να μην στα 'φαει' το λαδακι κριμα ειναι.
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
24/4/2013, 4:57 pm
Μάστορα ή βάζουμε το πολύμετρο κλίμακα 100V AC και μετράμε τάση από φάση σε φάση της γεννήτριας, ή βάζουμε κλίμακα 20V DC και μετράμε την μπαταρία που λες.
50-60V AC για να μετρήσουμε μπαταρία, σάματι να πάρουμε το σταυροκατσάβιδο να ξεβιδώσουμε το άλεν 5;
50-60V AC για να μετρήσουμε μπαταρία, σάματι να πάρουμε το σταυροκατσάβιδο να ξεβιδώσουμε το άλεν 5;
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
25/4/2013, 12:27 am
Για να δεις 14+ volt με τη μεγάλη σκάλα αναμμένη (δλδ, 4 λάμπες να καίνε μπροστά) και βεντιλατέρ σε VTEC, είναι αδύνατο.VfrOldschoolz wrote: Το λογικο ειναι στις 2.000-4.000 στροφες να 'βλεπεις' την ταση της ταξης 14,xx+ βολτ και κατι παραπανω στιγμιαια οταν αυξανεις τις στροφες ψηλα .αν δεις ταση στα 12.XX η κατι λιγοτερο απο αυτο τοτε εχεις προβλημα.
Να προσθεσω οτι αυτα τα βολτ πρεπει να στα δινει με ολα αναμενα,μεγαλη σκαλα,στοπ ,φλας,βεντιλατερ.
Ειδικά όταν ανάβεις βεντιλατέρ, η τάση πέφτει στα 13 κάτι, ακόμα και με 5.000σαλ.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
25/4/2013, 1:29 am
Μια πολύ καλή εποξική για όσους προσπαθούν,J-B Weld Professional.
It can withstand temperatures up to 550ºF when fully cured. >>> 290C
When fully cured, J-B Weld is completely resistant to water, gasoline, and about every other petroleum product or automotive chemical
It can withstand temperatures up to 550ºF when fully cured. >>> 290C
When fully cured, J-B Weld is completely resistant to water, gasoline, and about every other petroleum product or automotive chemical
- VfrOldschoolzΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-04-15
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400R Nc24
Κράνος : Τι ειναι αυτο?
Μπαμπα μην πεφτεις
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
25/4/2013, 2:53 pm
Caracal wrote:Μάστορα ή βάζουμε το πολύμετρο κλίμακα 100V AC και μετράμε τάση από φάση σε φάση της γεννήτριας, ή βάζουμε κλίμακα 20V DC και μετράμε την μπαταρία που λες.
50-60V AC για να μετρήσουμε μπαταρία, σάματι να πάρουμε το σταυροκατσάβιδο να ξεβιδώσουμε το άλεν 5;
Να δω τι αλλη κοτσανα θα ακουσω...βαζεις volt ac στο πολυμετρο για να μετρησεις τις φασεις αν ειναι καμμενες?
Απο πιο χωριο κατεβηκες?Σε ρωταω γιατι στο δικο μου χωριο απο παλαια χρονια το πολυμετρο το βαζαμε στα Ωhm για να μετρησουμε αντισταση και να δουμε αν ειναι 'αρπαγμενη' και ποια απο τις 3 φασεις...
Καλα αμα πιασεις το πολυμετρο και το παιξεις λιγο ηλεκτρολογος και αφησεις το google copy-paste τοτε θα καταλαβεις τι εννοει ο μαστορας...
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
25/4/2013, 2:57 pm
Επί της βλακείας που έγραψες έχεις να πεις κάτι;
- VfrOldschoolzΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-04-15
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400R Nc24
Κράνος : Τι ειναι αυτο?
Μπαμπα μην πεφτεις
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
25/4/2013, 3:05 pm
Caracal wrote:Επί της βλακείας που έγραψες έχεις να πεις κάτι;
Ναι scroll up και προσπαθησε να αφομοιοσεις το νοημα....και οι πιο αδαεις με μηχανες καταλαβαινουν το κατι τις...αν εισαι εξερεση στο κανονα τοτε παω πασο
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
25/4/2013, 3:16 pm
Ποιο νόημα ακριβώς, ότι προτείνεις να μετρήσουν μπαταρία που δουλεύει με σταθερό ρεύμα DC, με πολύμετρο σε μέτρηση εναλασόμενου AC;
Να βοηθήσω λίγο;
''ναι παιδιά, σόρυ λάθος, ac για μέτρηση φάσεων γεννήτριας ήθελα να γράψω αρχικά, μετά άλλαξα γνώμη και έγραψα για μέτρηση τάσης μπαταρίας και στο σβήσε γράψε μπερδεύτηκα'' = ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
''ρε άιντε, εγώ ξέρω καλύτερα, εσύ κάνε google'' κ.ο.κ. λοιπές εξυπνάδες του χαζού του χωριού = ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Για να σε δω τώρα.
Να βοηθήσω λίγο;
''ναι παιδιά, σόρυ λάθος, ac για μέτρηση φάσεων γεννήτριας ήθελα να γράψω αρχικά, μετά άλλαξα γνώμη και έγραψα για μέτρηση τάσης μπαταρίας και στο σβήσε γράψε μπερδεύτηκα'' = ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
''ρε άιντε, εγώ ξέρω καλύτερα, εσύ κάνε google'' κ.ο.κ. λοιπές εξυπνάδες του χαζού του χωριού = ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Για να σε δω τώρα.
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
25/4/2013, 3:23 pm
VfrOldschoolz wrote:Caracal wrote:Μάστορα ή βάζουμε το πολύμετρο κλίμακα 100V AC και μετράμε τάση από φάση σε φάση της γεννήτριας, ή βάζουμε κλίμακα 20V DC και μετράμε την μπαταρία που λες.
50-60V AC για να μετρήσουμε μπαταρία, σάματι να πάρουμε το σταυροκατσάβιδο να ξεβιδώσουμε το άλεν 5;
Να δω τι αλλη κοτσανα θα ακουσω...βαζεις volt ac στο πολυμετρο για να μετρησεις τις φασεις αν ειναι καμμενες?
Απο πιο χωριο κατεβηκες?Σε ρωταω γιατι στο δικο μου χωριο απο παλαια χρονια το πολυμετρο το βαζαμε στα Ωhm για να μετρησουμε αντισταση και να δουμε αν ειναι 'αρπαγμενη' και ποια απο τις 3 φασεις...
Καλα αμα πιασεις το πολυμετρο και το παιξεις λιγο ηλεκτρολογος και αφησεις το google copy-paste τοτε θα καταλαβεις τι εννοει ο μαστορας...
Το δικό μου το χωριό είναι πόλη από το 1900. Και είναι παραθαλάσσιο, σε υψόμετρο θάλασσας, οπότε δεν έχω να κατέβω κάπου.
Από άνθρωπο που αποκαλεί πηνιόπλακα τα πηνία της γεννήτριας, δεν περίμενα να ξέρεις και τι σου γίνεται.
Η μέτρηση αντίστασης σε Ω από φάση σε φάση είναι ΜΙΑ μέτρηση που δείχνει κάτι.
Η μέτρηση τάσεως AC από φάση σε φάση, με το μοτέρ να δουλεύει, είναι μια ΑΛΛΗ μέτρηση και δείχνει κάτι άλλο. Για τις τυπικές Honda μοτό τριφασικές γεννήτριες, η στάνταρ μέτρηση που δείχνει όλα καλά, είναι 66Volt AC στις 5000rpm. Αν είναι πιο λίγο έχεις πρόβλημα υποφόρτισης, αν είναι παραπάνω έχεις λάθος γεννήτρια.
Σου αρέσει να εκτίθεσαι, και τα γράφεις αυτά, σπας πλάκα δλδ εσύ τώρα;
- VfrOldschoolzΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-04-15
Mηνύματα : 13
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Vfr 400R Nc24
Κράνος : Τι ειναι αυτο?
Μπαμπα μην πεφτεις
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
25/4/2013, 3:24 pm
Caracal wrote:Ποιο νόημα ακριβώς, ότι προτείνεις να μετρήσουν μπαταρία που δουλεύει με σταθερό ρεύμα DC, με πολύμετρο σε μέτρηση εναλασόμενου AC;
Να βοηθήσω λίγο;
''ναι παιδιά, σόρυ λάθος, ac για μέτρηση φάσεων γεννήτριας ήθελα να γράψω αρχικά, μετά άλλαξα γνώμη και έγραψα για μέτρηση τάσης μπαταρίας και στο σβήσε γράψε μπερδεύτηκα'' = ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
''ρε άιντε, εγώ ξέρω καλύτερα, εσύ κάνε google'' κ.ο.κ. λοιπές εξυπνάδες του χαζού του χωριού = ΛΑΘΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Για να σε δω τώρα.
Ναι οκ εγινε ενα ορθογραφικο μεταξυ dc-ac και ειπες να προλαβεις να διορθωσεις την λεπτομερεια ...οκ
Να σου δωσουμε ολοι συγχαρητηρια ,πηρες λιγη προσοχη παραπανω,.
Το θεμα ειναι οτι καθε ηλεκτρολογος μετραει ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στα πηνια και οχι volt που λες εσυ.
Πες παλι τα δικα σου τωρα....
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
25/4/2013, 3:33 pm
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
25/4/2013, 4:51 pm
vagelis78 wrote:
Μην τρως πολύ , είναι γενετικά μεταλλαγμένο. Άμα σε χαλάσει μετά δεν γίνεται τίποτα
- pab-loΜέλος
-
Εγγραφή : 2012-02-04
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 52
Μοντέλο : GSXR 750 L, VFR400R NC21, HONDA DREAM 100
Κράνος : nolan N102
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
25/4/2013, 9:52 pm
αχμ, γκουχ γκουχ. να κατσω?
- tragosΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-06
Mηνύματα : 122
Ηλικία : 34
Μοντέλο : VFR 800 vtec 2002
Κράνος : agv k3 sv
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
26/4/2013, 12:24 pm
Κωστα εφερα κ μπυρες!!
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
26/4/2013, 4:08 pm
anastasis wrote:vagelis78 wrote:
Μην τρως πολύ , είναι γενετικά μεταλλαγμένο. Άμα σε χαλάσει μετά δεν γίνεται τίποτα
Εαν είναι γενετικά μεταλλαγμένο μόνο να με φτιάξει μπορεί.
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
26/4/2013, 4:15 pm
Ε ψιτ, όλοι θεατές με καφέδες και ποπκορν, δεν κάνουμε δουλειά όμως. Άιντε πείτε κι εσείς τίποτα, όχι όλα εγώ...
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
26/4/2013, 8:53 pm
@VFGeorge
Εδώ θα βρεις ένα θαυμασιο άρθρο επί του θέματος.
Αντί του Compufire χρησιμοποιεί έναν άλλο σειριακό ονόματι CE 605 SB
Φαίνεται πιο ισχυρός στα 50Α. Αν το ψάξεις και άλλο πες κ' εμάς.
Τα 1125 Buel έχουν τηγανιστεί για τα καλά και αυτός ο Hildstrom το έχει ψάξει το θέμα αρκετά.
http://www.badweatherbikers.com/buell/messages/290431/681786.html
Εδώ θα βρεις ένα θαυμασιο άρθρο επί του θέματος.
Αντί του Compufire χρησιμοποιεί έναν άλλο σειριακό ονόματι CE 605 SB
Φαίνεται πιο ισχυρός στα 50Α. Αν το ψάξεις και άλλο πες κ' εμάς.
Τα 1125 Buel έχουν τηγανιστεί για τα καλά και αυτός ο Hildstrom το έχει ψάξει το θέμα αρκετά.
http://www.badweatherbikers.com/buell/messages/290431/681786.html
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
26/4/2013, 9:10 pm
Μεγάλο λόγο μην λες,vagelis78 wrote:anastasis wrote:vagelis78 wrote:
Μην τρως πολύ , είναι γενετικά μεταλλαγμένο. Άμα σε χαλάσει μετά δεν γίνεται τίποτα
Εαν είναι γενετικά μεταλλαγμένο μόνο να με φτιάξει μπορεί.
".... the step between ecstatic vision and sinful frenzy is all too brief."
THE NAME OF THE ROSE
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
27/4/2013, 11:20 am
Αλλάγω κουβέντα... και βάζω καμιά φωτογραφία....
Έτσι το παρέλαβα από ebay και με εγγύηση (μου είπαν να το στείλω και θα μου στείλουν άλλο...) πριν από 320 Km
Τώρα όμως πραγματικά αναρωτιέμαι......... Εσείς λέτε να κάηκε;;
Και για να τα έχουμε μαζεμένα έτσι ηταν το πηνίο της μαμάς που κάηκε έπειτα από 67.000Km:
Έτσι το παρέλαβα από ebay και με εγγύηση (μου είπαν να το στείλω και θα μου στείλουν άλλο...) πριν από 320 Km
Τώρα όμως πραγματικά αναρωτιέμαι......... Εσείς λέτε να κάηκε;;
Και για να τα έχουμε μαζεμένα έτσι ηταν το πηνίο της μαμάς που κάηκε έπειτα από 67.000Km:
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
27/4/2013, 11:30 am
teacher wrote:
Τώρα όμως πραγματικά αναρωτιέμαι......... Εσείς λέτε να κάηκε;;
Όχι Γιώργο, δεν κάηκε απλά, ΑΠΟΤΕΦΡΩΘΗΚΕ ! ! !
Ταπεινή μου γνώμη, μάλλον έχει λόγο (βραχυκύκλωμα ή κάτι άλλο), δεν δείχνει αστοχία υλικού (πηνία)
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
27/4/2013, 12:32 pm
VEFALIFT wrote:
Όχι Γιώργο, δεν κάηκε απλά, ΑΠΟΤΕΦΡΩΘΗΚΕ ! ! !
Ταπεινή μου γνώμη, μάλλον έχει λόγο (βραχυκύκλωμα ή κάτι άλλο), δεν δείχνει αστοχία υλικού (πηνία)
Η απλα η ποιοτητα του αφτερμαρκετ πηνιου ητανε απλα τραγικη Αλλα θελει προσεκτικο ψαξιμο ολο το ηλεκτρικο κυκλωμα μηπως υπαρχει κατι αλλο (βραχυκυκλωμα) που τραβαει πολυ ρευμα. Παντως καμμενο πηνιο σε τετοια κατασταση δεν εχω ξαναδει σε φωτο
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
27/4/2013, 12:42 pm
anastasis wrote:@VFGeorge
Εδώ θα βρεις ένα θαυμασιο άρθρο επί του θέματος.
Αντί του Compufire χρησιμοποιεί έναν άλλο σειριακό ονόματι CE 605 SB
Φαίνεται πιο ισχυρός στα 50Α. Αν το ψάξεις και άλλο πες κ' εμάς.
Τα 1125 Buel έχουν τηγανιστεί για τα καλά και αυτός ο Hildstrom το έχει ψάξει το θέμα αρκετά.
http://www.badweatherbikers.com/buell/messages/290431/681786.html
Θενκς Ανασταση. Το εψαξα αρκετα το θεμα για τον Compu-fire 55402 που φτιαχνεται για Harley που επισης τηγανιζουν τα πηνια τους στην Καλιφορνια, υπαρχει ενα εκτεταμενο θεμα στο vfrdiscussion.com το οποιο λεει πολλα ενδιαφεροντα:
http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/66106-just-installed-a-compufire-series-regulator/
Λεω να αλλαξω τον μαμισιο ανορθωτη (αντιστασης εκτροπης - shunt) με τον σειριακο Compu-fire ωστε να ελαφρυνει το φορτιο/θερμοκρασια στα πηνια, βαριεμαι να κοιταξω και τον CE605SB. Επισης θα βαλω και βολτομετρακι και θα ανοιξω να κοιταξω και την κατασταση των πηνιων οπως εχω πει (65Κ χμ). Προσεχω για να εχω
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
27/4/2013, 12:52 pm
VFGeorge wrote:VEFALIFT wrote:
Όχι Γιώργο, δεν κάηκε απλά, ΑΠΟΤΕΦΡΩΘΗΚΕ ! ! !
Ταπεινή μου γνώμη, μάλλον έχει λόγο (βραχυκύκλωμα ή κάτι άλλο), δεν δείχνει αστοχία υλικού (πηνία)
Η απλα η ποιοτητα του αφτερμαρκετ πηνιου ητανε απλα τραγικη Αλλα θελει προσεκτικο ψαξιμο ολο το ηλεκτρικο κυκλωμα μηπως υπαρχει κατι αλλο (βραχυκυκλωμα) που τραβαει πολυ ρευμα. Παντως καμμενο πηνιο σε τετοια κατασταση δεν εχω ξαναδει σε φωτο
Αυτό που φαίνεται ευτελές σίγουρα είναι η ποιότητα της ρητίνης. Σαν καμένο κολοκυθάκι είναι (χωρίς τζατζίκι).
- tragosΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-06
Mηνύματα : 122
Ηλικία : 34
Μοντέλο : VFR 800 vtec 2002
Κράνος : agv k3 sv
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
27/4/2013, 1:46 pm
εγινε ετσι σε τοσο λιγα χιλιομετρα?? Πραγματικα εχει καει τελειως!
εχεις κανει ηλεκτρικες επεμβασεις στο μηχανακι?
εχεις κανει ηλεκτρικες επεμβασεις στο μηχανακι?
- alexandervfΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2011-03-27
Mηνύματα : 80
Ηλικία : 49
Μοντέλο : RVF 400
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
27/4/2013, 8:39 pm
[quote="teacher"]Αλλάγω κουβέντα... και βάζω καμιά φωτογραφία....
Έτσι το παρέλαβα από ebay και με εγγύηση (μου είπαν να το στείλω και θα μου στείλουν άλλο...) πριν από 320 Km
Τώρα όμως πραγματικά αναρωτιέμαι......... Εσείς λέτε να κάηκε;;
[quote="teacher"]
JESUS CHRIST AND MARY JOSEPH!!!!! (Που λεμε και στην καθαρεύουσα δηλαδή)
Ρε συ Γιώργο ΤΟ 'ΚΑΨΕΣ ΤΟ ΦΑΙ!!!
Νομίζω πως έχουν πρόβλημα ή μήπως με ένα καθάρισμα με WD40 παίξουν.....;;;;;;
Πέρα απο την πλάκα ..... ΚΡΙΜΑ. Ζήτα τους refund αν μπορείς, μην νομίζεις πως θα σου στείλουν την νέα βελτιωμένη έκδοση.
Αυτα δείχνουν σαν να πήραν φωτιά στην κυριολεξία (εσωτερικά) και λογω της έλειψης οξυγόνου η φωτιά έσβησε απο μόνη της.
Δεν νομίζω να 'χεις βρχυκύκλωμα αλλού, μην ψάχνεις άδικα, το καρπούζι ήταν ΜΑΠΑ.
Έτσι το παρέλαβα από ebay και με εγγύηση (μου είπαν να το στείλω και θα μου στείλουν άλλο...) πριν από 320 Km
Τώρα όμως πραγματικά αναρωτιέμαι......... Εσείς λέτε να κάηκε;;
[quote="teacher"]
JESUS CHRIST AND MARY JOSEPH!!!!! (Που λεμε και στην καθαρεύουσα δηλαδή)
Ρε συ Γιώργο ΤΟ 'ΚΑΨΕΣ ΤΟ ΦΑΙ!!!
Νομίζω πως έχουν πρόβλημα ή μήπως με ένα καθάρισμα με WD40 παίξουν.....;;;;;;
Πέρα απο την πλάκα ..... ΚΡΙΜΑ. Ζήτα τους refund αν μπορείς, μην νομίζεις πως θα σου στείλουν την νέα βελτιωμένη έκδοση.
Αυτα δείχνουν σαν να πήραν φωτιά στην κυριολεξία (εσωτερικά) και λογω της έλειψης οξυγόνου η φωτιά έσβησε απο μόνη της.
Δεν νομίζω να 'χεις βρχυκύκλωμα αλλού, μην ψάχνεις άδικα, το καρπούζι ήταν ΜΑΠΑ.
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
27/4/2013, 11:02 pm
teacher wrote:
Γιατί δεν πάς τη μηχανή σε ένα ηλεκτρολόγο που είναι και η δουλεία του , απο το να παιδευεσαι .
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
28/4/2013, 10:35 am
Φάνη μου ναι θα ήταν μια λύση... αλλά για διάφορους λόγους (οικονομικοί, εμπιστοσύνης, μαζοχισμού!!) όντως ακόμα παιδεύομαι...
Προσωπικά πάντα προτιμώ σε μια βλάβη να ξέρω ακριβώς τι και πως φτιάχτηκε... οπότε... θα δούμε...
Προσωπικά πάντα προτιμώ σε μια βλάβη να ξέρω ακριβώς τι και πως φτιάχτηκε... οπότε... θα δούμε...
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|