Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
+38
GIORGOS VFR
sernodas
tomakos
pektis
kostas VFR800F
Νίκος
VEEFARIOS
tragos
pab-lo
Roberto
VfrOldschoolz
vagelis78
Fanrider
SCORPIOS
vtecpatra
dirty
easy rider
da_beazt
georgevfr
Vvag
padelis
chr1s_86
VEFALIFT
DENTOCOP
Caracal
Ο φυσικός
XLGeorge
teacher
DoctorAbo
Παναγιώτης Κ.
Rossifumi_46
alexandervf
sotosvfr
ELENA
Apsilos
anastasis
apostat
Ledbyzeppelin
42 posters
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
4/11/2016, 5:12 pm
Δες και αυτό εδώ το βίντεο πως μετράμε τις φάσεις του πηνίου ωμική αντίσταση και βολτ
για να βγάλουμε συμπέρασμα , όταν είχα και γω θέμα με μειωμένη τάση έκανα τον ίδιο ελενχο είχα σωστά ρεύματα άλλαξα ανορθωτή και εντάξει.
για να βγάλουμε συμπέρασμα , όταν είχα και γω θέμα με μειωμένη τάση έκανα τον ίδιο ελενχο είχα σωστά ρεύματα άλλαξα ανορθωτή και εντάξει.
- TAKIS-SOLΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100
εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
4/11/2016, 6:10 pm
Να στε καλα παληκαρια για την αμεση απαντηση
Ευχαριστω
Ευχαριστω
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
20/3/2017, 1:14 am
Roberto wrote:Για το λόγο ότι δεν ήθελα να περιμένω να έρθει το πηνίο από Αμερική και να κάνω μετατροπές στη φίσα του ανορθωτή, πήρα τα παρακάτω από το γερμανικό e-bay. Ήρθαν σε 3 μέρες και η επισκευή έγινε γρήγορα.
Ο ανορθωτής είναι ίδιος με τον original και Made in Japan παρακαλώ.
Το πηνίο μιλάει άπταιστα κινέζικα και καντονέζικα. Ένα προβληματισμό για την διάρκεια ζωής του τον έχω.
Ο χρόνος θα δείξει.
Ο χρόνος έδειξε. Το κινέζικο πήνιο κάηκε σαν πάπια Πεκίνου σε 2.000χλμ
Ευτυχώς είχα ήδη παραγγείλει αυθεντικό από Αμέρικα και σήμερα το έβαλα. Καλοφάγωτο και αυτό!
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
20/3/2017, 1:48 pm
Roberto wrote:
Ο χρόνος έδειξε. Το κινέζικο πήνιο κάηκε σαν πάπια Πεκίνου σε 2.000χλμ
Ευτυχώς είχα ήδη παραγγείλει αυθεντικό από Αμέρικα και σήμερα το έβαλα. Καλοφάγωτο και αυτό!
Τελικα πηνια μονο τα μαμα, τελεία. Ευχομαι παλι γρηγορα στο δρομο Παναγιωτη!
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
3/4/2017, 8:06 pm
Ενας φιλος μολις αγορασε ενα Blackbird του 2001, το πρωτο με το ψηφιακο καντραν. Το μηχανακι εχει πανω ενα mosfet ανορθωτη απο καποιο Γιαμαχα καθως ειχε καψει τον δικο του αλλα εχει καμενα πηνια.
Ξερει μηπως κανεις τι χρειαζεται απο πηνια το Blackbird ωστε να βγαλει καποια σεβαστα χιλιομετρα? Για παραδειγμα, οπως οι βιτεκαδες βαζουμε τα μαμισια καθως οποιαδηποτε αλλα καιγονται γρηγορα, τι πηνια θελει το Blackbird? Ευχαριστω προκαταβολικα για οποιαδηποτε απαντηση.
ΥΓ Δεν ηξερα οτι καινε και τα μαυροπουλια πηνια, νομιζα μονο ανορθωτες..
Ξερει μηπως κανεις τι χρειαζεται απο πηνια το Blackbird ωστε να βγαλει καποια σεβαστα χιλιομετρα? Για παραδειγμα, οπως οι βιτεκαδες βαζουμε τα μαμισια καθως οποιαδηποτε αλλα καιγονται γρηγορα, τι πηνια θελει το Blackbird? Ευχαριστω προκαταβολικα για οποιαδηποτε απαντηση.
ΥΓ Δεν ηξερα οτι καινε και τα μαυροπουλια πηνια, νομιζα μονο ανορθωτες..
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
10/4/2017, 3:52 pm
Εγώ έβαλα Ricks στο βιτέκ, που μου τα έφερε ο Λάτσας και όλα καλά ως τώρα φτου φτου.
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?
16/10/2017, 1:08 am
Έπειτα απο αρκετά χρόνια και πολλά καμμένα ανταλλακτικά, έβαλα την βελτιωτική πλεξούδα VFRness
του http://www.wiremybike.com
Υποτίθεται ότι φτιάχνει το θέμα των υπερτάσεων. Πριν είχα 14,9 σταθερό.
Τώρα, ξεκινάει από πιο χαμηλά και στις 3.000σαλ έχω 14,6.
Ο στόχος είναι να αυξηθεί η ζωή του πηνίου και του ανορθωτή, διότι τα αλλάζω κάθε 30.000χλμ., όπως επίσης να προστατευθούν οι καλωδιώσεις από υπερτάσεις.
Για να δούμε.....
του http://www.wiremybike.com
Υποτίθεται ότι φτιάχνει το θέμα των υπερτάσεων. Πριν είχα 14,9 σταθερό.
Τώρα, ξεκινάει από πιο χαμηλά και στις 3.000σαλ έχω 14,6.
Ο στόχος είναι να αυξηθεί η ζωή του πηνίου και του ανορθωτή, διότι τα αλλάζω κάθε 30.000χλμ., όπως επίσης να προστατευθούν οι καλωδιώσεις από υπερτάσεις.
Για να δούμε.....
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|