Επιπλέον ψύξη
+33
demon
Bravo
SCORPIOS
xristos280
Postman
anastasis
Don John
xapos_kil
vtecpatra
Roberto
chr1s_86
Παναγιώτης Κ.
tomakos
posnightmist
da_beazt
nikos-ex victor
horrorshow_gr
VEFALIFT
kortomalteze
XLGeorge
karapialis
Arxiereas
apostat
skianik
teacher
dirty
vasilakos
Fanrider
Caracal
Ο φυσικός
Vvag
glystras
KiloMeater
37 posters
Page 1 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Επιπλέον ψύξη
24/6/2009, 10:34 pm
Αν και δε με αφορα χε χε , εχει απολυτο δικιο ο apostat προσεξτετο λιγο πρωτα
.
.
- skianikΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-09
Mηνύματα : 29
Ηλικία : 59
Μοντέλο : vfr 800 mod."02
Κράνος : Arai RX7 CORSAIR
Re: Επιπλέον ψύξη
24/6/2009, 11:04 pm
apostat wrote:Παιδιά εγώ ήξερα πάντα ότι το παραφλού δεν είναι μόνο για το κρύο. Είναι το ίδιο σημαντικό και για την ζέστη, επειδή ανεβάζει την θερμοκρασία τήξης στους 120 βαθμούς Κελσίου.
Ψάξτε το λίγο πριν έχετε καμιά δυσάρεστη έκπληξη.
ρε παιδια γιατι μπερδευομαστε? το water wetter λειτουργει καλυτερα αν συνδιαστει μονο με νερο (οχι πως δεν κανει να το αναμοιξεις και με παραφλου απλα χαμηλωνει περισσοτερο την θερμοκρασια λειτουργειας) σε περιπτωση λοιπον που θα εβαζε μονο νερο με το υγρο του υπενθυμισα για τον χειμωνα μην ξεχασει να βαλει παραφλου και εχει δυσαρεστες εκπληξεις. Εγω το ειχα ενα καλοκαιρι μονο με νερο και water wetter και δεν ειχα κανενα προβλημα ισα ισα δουλευε 5-6 βαθμους πιο κατω. Φετος απλα ξεχαστηκα-βαρεθηκα αφου λογω δουλειας δεν κανω και "δυσκολες" διαδρομες και δεν παρηγγειλα
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Επιπλέον ψύξη
25/6/2009, 3:35 pm
το manual παντος γράφει 50% νερό αποσταγμένο και 50% αντιψυκτικό έτσι το το νερό που έχει καλύτερη απαγωγή θερμότητας από το αντιψυκτικό διατηρεί και πιο δροσερό το κύκλωμα.
Κάτι μου λέει ότι στους περισσότερους έχουν βάλει σκέτο αντιψυκτικό για να χρεώνουν ανάλογα........
Κάτι μου λέει ότι στους περισσότερους έχουν βάλει σκέτο αντιψυκτικό για να χρεώνουν ανάλογα........
- ArxiereasΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-12
Mηνύματα : 313
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Hamburger
Κράνος : Tupperware
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 3:01 am
Έχει δίκιο ο Glystras για το vtec. Παίρνει Anti-freeze που είναι το αντιψυκτικό (όχι παραφλού που μπαίνει σκέτο) και αναμιγνύεται πάντα με νερό. Ποτέ όμως σκέτο νερό ή σκέτο αντιψυκτικό.
Ποσότητα και αναλογίες όπως αναγράφονται στο service manual:
Ποσότητα και αναλογίες όπως αναγράφονται στο service manual:
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 9:17 am
ελα ρε αρχιερεα αυπνιες εχεις και γραφεις τετοια ωρα ,τι θα γινει θα το πουλησεις τελικα ;
- ArxiereasΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-12
Mηνύματα : 313
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Hamburger
Κράνος : Tupperware
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 12:37 pm
[off_topic]Τρελλές αϋπνίες. Προβληματίζομαι φίλε.dirty wrote:ελα ρε αρχιερεα αυπνιες εχεις και γραφεις τετοια ωρα ,τι θα γινει θα το πουλησεις τελικα ;
Να σε πω την αλήθεια δεν τρελαινόμουν να το δώσω και έχω αποσύρει την αγγελία από μέρη με μεγάλη επισκεψιμότητα επειδή παρ' όλο που βρέθηκαν αγοραστές το τι έχω ακούσει δεν λέγεται. Επίσης δεν είδα μεταχειρισμένο στην κατάσταση της βέφας και με τόσα αξεσουάρ και στην τελική δεν ξέρω ποιο να πάρω. Το xx που ελεγα είναι πλέον ένα παλιό μηχανάκι και δεν βρήκα κανένα 3ετίας όπως θα το ήθελα. Οι υπόλοιπες επιλογές που υπάρχουν σε ST είναι triumph (μπα, δεν...), το μπούσα που σου βγαίνει ο κούκος αηδόνι σε λάστιχα και βενζίνη, το τρένο zzr (no way) και τo πανάκριβo bmw K1300S. Μετά είναι που πήγαμε ήρθαμε Ξάνθη-Πειραια, πατήσαμε κάθε πιθαμή της Σαντορίνης και η βέφα όχι μόνο δεν έκανε κιχ αλλά την καταευχαριστηθήκαμε. Μόνο τη σέλα λέω να στείλω στον Tony όπως λέγαμε στον καφέ για να μου την κάνει λίγο πιο άνετη και να σκάψει τη θέση συνεπιβάτη.
Έβλεπα ότι γενικά βρίσκεται σε πολύ υψηλό ποιοτικό επίπεδο αλλα έχω κάνει εκατοντάδες χιλιάδες km με διάφορα μηχανάκια και πρώτη φορά ακούω μεσαίας κατηγορίας μοτέρ σε μεγάλο ταξίδι μεσημέρι με καύσωνα να μην αλλάζει καθόλου ο ήχος του! Σε όλα τα άλλα έστω ένα κάτι από συστολές-διαστολές στα μέταλα το άκουγες. Αυτό λες και πήγες σπίτι-καφετέρια ήταν! Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα.[/off_topic]
Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 1:09 pm
Arxiereas wrote:Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα
Λοιπόν, θα σε βγάλω εγώ. ΚΡΑΤΑ ΤΟΟΟΟ!!!!!
Arxiereas wrote:Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
Τι διάολο μ' έχουν μουτζώσει;! Εγώ γιατί βλέπω 100-110 σε τέτοιες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και ταχύτητες;!
Αυτόν τον Καραπιάλη όλοι τον πετυχαίνουν στο δρόμο πια;! Να ξέρω αν δω βιεφάρ στο δρόμο, ο Καραπιάλης θα' ναι!!
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 1:41 pm
VVAG@:
Δε βαζει κωλο κάτω αυτο το παιδι.
Αν δεν ειχα μηχανη,θα είχα νταλίκα.
Arxiereas@:
Ευχαριστώ για την παρέα,τελικά το πρόλαβα το πλοιο(ευκολα).
Σήμερα βάλαμε ενα καινούριο ζευγαρι βτ16 γιατι γυρισαμε με τα λινα, και αναχωρουμε...
Για το υπολοιπο του μηνα οποιος θελει καλοδεχουμενος για ΡΑΚΕΣ στην ΚΡΗΤΗ.
Δε βαζει κωλο κάτω αυτο το παιδι.
Αν δεν ειχα μηχανη,θα είχα νταλίκα.
Arxiereas@:
Ευχαριστώ για την παρέα,τελικά το πρόλαβα το πλοιο(ευκολα).
Σήμερα βάλαμε ενα καινούριο ζευγαρι βτ16 γιατι γυρισαμε με τα λινα, και αναχωρουμε...
Για το υπολοιπο του μηνα οποιος θελει καλοδεχουμενος για ΡΑΚΕΣ στην ΚΡΗΤΗ.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 1:47 pm
karapialis wrote:VVAG@:
Δε βαζει κωλο κάτω αυτο το παιδι.
Αν δεν ειχα μηχανη,θα είχα νταλίκα.
Arxiereas@:
Ευχαριστώ για την παρέα,τελικά το πρόλαβα το πλοιο(ευκολα).
Σήμερα βάλαμε ενα καινούριο ζευγαρι βτ16 γιατι γυρισαμε με τα λινα, και αναχωρουμε...
Για το υπολοιπο του μηνα οποιος θελει καλοδεχουμενος για ΡΑΚΕΣ στην ΚΡΗΤΗ.
Χμμμ... κι εσύ στο κόλπο της κρυφής Πανελλήνιας στην Κρήτη λοιπόν;!
Έχουμε και λέμε:
GeorgeVFR
Photoula (γύρισε)
Don John
Pantelis
Karapialis
......
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 2:09 pm
τη σελα θα την στειλο και εγω στον τονυ για προσθηκη αφρωδους αλλα ειναι κλειστος και θα ανειξη στις 17 και εγω φευγω στις 20 ευχομαι να προλαβωArxiereas wrote:[off_topic]Τρελλές αϋπνίες. Προβληματίζομαι φίλε.dirty wrote:ελα ρε αρχιερεα αυπνιες εχεις και γραφεις τετοια ωρα ,τι θα γινει θα το πουλησεις τελικα ;
Να σε πω την αλήθεια δεν τρελαινόμουν να το δώσω και έχω αποσύρει την αγγελία από μέρη με μεγάλη επισκεψιμότητα επειδή παρ' όλο που βρέθηκαν αγοραστές το τι έχω ακούσει δεν λέγεται. Επίσης δεν είδα μεταχειρισμένο στην κατάσταση της βέφας και με τόσα αξεσουάρ και στην τελική δεν ξέρω ποιο να πάρω. Το xx που ελεγα είναι πλέον ένα παλιό μηχανάκι και δεν βρήκα κανένα 3ετίας όπως θα το ήθελα. Οι υπόλοιπες επιλογές που υπάρχουν σε ST είναι triumph (μπα, δεν...), το μπούσα που σου βγαίνει ο κούκος αηδόνι σε λάστιχα και βενζίνη, το τρένο zzr (no way) και τo πανάκριβo bmw K1300S. Μετά είναι που πήγαμε ήρθαμε Ξάνθη-Πειραια, πατήσαμε κάθε πιθαμή της Σαντορίνης και η βέφα όχι μόνο δεν έκανε κιχ αλλά την καταευχαριστηθήκαμε. Μόνο τη σέλα λέω να στείλω στον Tony όπως λέγαμε στον καφέ για να μου την κάνει λίγο πιο άνετη και να σκάψει τη θέση συνεπιβάτη.
Έβλεπα ότι γενικά βρίσκεται σε πολύ υψηλό ποιοτικό επίπεδο αλλα έχω κάνει εκατοντάδες χιλιάδες km με διάφορα μηχανάκια και πρώτη φορά ακούω μεσαίας κατηγορίας μοτέρ σε μεγάλο ταξίδι μεσημέρι με καύσωνα να μην αλλάζει καθόλου ο ήχος του! Σε όλα τα άλλα έστω ένα κάτι από συστολές-διαστολές στα μέταλα το άκουγες. Αυτό λες και πήγες σπίτι-καφετέρια ήταν! Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα.[/off_topic]
Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
- ArxiereasΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-12
Mηνύματα : 313
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Hamburger
Κράνος : Tupperware
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 11:32 pm
Όπως πάει το κρατάω γιατί δεν έχω πολλές επιλογές για επόμενη μοτο που λόγο ιδεολογίας πρέπει να είναι sport-κάτι, καθ'υπέρβαση το GS1200R. Αν έχει να προτείνει κάποιος κάτι για άνεση και κάλυψη της ψηλής συνεπιβάτιδας είμαι όλος αυτιά να ακούσω.Vvag wrote:Arxiereas wrote:Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα
Λοιπόν, θα σε βγάλω εγώ. ΚΡΑΤΑ ΤΟΟΟΟ!!!!!Arxiereas wrote:Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
Τι διάολο μ' έχουν μουτζώσει;! Εγώ γιατί βλέπω 100-110 σε τέτοιες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και ταχύτητες;!
Αυτόν τον Καραπιάλη όλοι τον πετυχαίνουν στο δρόμο πια;! Να ξέρω αν δω βιεφάρ στο δρόμο, ο Καραπιάλης θα' ναι!!
Από άλλα thread που συμμετείχες και έχω διαβάσει, ήσουν απ' τα πρώτα σου ταξίδια ζεστούλης. Μια καινούρια μοτό όντως δουλεύει πιο ζεστά αλλά λες ότι συνεχίζει σε πιο χαμηλά υποθέτω πλαίσια. Μήπως οδηγάς "μία κάτω"? Εγώ π.χ όλες τις αλλαγές (εκτός 1ης) τις κάνω πριν τις 7000 μπορεί και χαμηλότερα. Από τα 100-120 και μετά έχω μονίμως 6η και μόνο αν χρειαστεί για καμιά περίεργη προσπέραση κατεβάζω. Γενικά η αύξηση θερμοκρασίας μετά τις 7.000σαλ είναι δραματική ενώ γύρω στις 6 είναι νορμαλότατη.
Η πλάκα με τον Karapialis δεν είναι ότι τον πέτυχα αλλά ότι τον είδα 2 φορές! Την πρώτη πέρασα διόδια Σχηματαρίου κι έκανα στην άκρη να βάλω ωτοασπίδες. Πέρασε πίσω μου και απλά χαιρετηθήκαμε. Μετά από κανα 5λεπτο ξεκίνησα πήγαινα κανονικά αλλά άφαντος ο δικός σου. Κανα τέταρτο πριν τον Άγιο Κωνσταντίνο λέω να κάνουμε μια στάση και με το που βγαίνω από τον δρόμο τσούπ μπροστά μου ο παιχταράς! Βάση πιθανοτήτων λοιπόν εσείς που μένετε Αθήνα πρέπει να τον έχετε δει από τουλάχιστον 1 φορά ο καθένας! Κι αν δεν έτυχε μέχρι τώρα, κανονίστε. Είναι ωραίος τύπος!
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 2:14 pm
teacher wrote:
Πολύ ωραίο θέμα μιας και εμένα με απασχολεί "πάλι" αυτή την περίοδο. Καταρχήν να αναφέρω ότι προσωπικά δεν με νοιάζει καθόλου το ότι μέσα στην πόλη είναι στους 104-105C, όπως αυτές τις μέρες με 40 C και ας δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ.
Με ενοχλεί που στις εθνικές με το που ξεπεράσει τους 104C ή κάτσεις για 2min στα διόδια και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι πάνω από 33-34C απλώς δεν υπάρχει περίπτωση το βεντιλατέρ να κλείσει και λόγω ανάποδης ροής πάνω από τα 90Km/h είναι σαν να σου νεκρώνει το αριστερό ψυγείο.
Ανακινω αυτο το θεμα καθως "αρχισανε παλι τα οργανα" τωρα το καλοκαιρι. Με το που σταματησα στα διοδια η θερμοκρασια περασε τους 105'C και μετα με το που ξεκινησα αρχισε ν'ανεβαινει λογω της "νεκρωσης του αριστερου ψυγειου" που αναφερει πανω ο Teacher και που ειναι γνωστο θεμα των VTEC. Επισης ανεβηκα Δομοκο με ζεστη, εγινε το ιδιο και η θερμοκρασια δεν θα επεφτε με τιποτα οταν αρχισα να κινουμαι με μεγαλυτερες ταχυτητες στο υψιπεδο της Χυνιαδας.
Η λυση σ'αυτο το προβλημα ειναι το διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ που εχει φτιαξει ο Teacher (και καποιοι αλλοι πιστευω) αλλα υπαρχει και αλλη απλουστερη λυση. Μολις η θερμοκρασια ανεβει πανω απο 105'C και αρχισει το βεντιλατερ ενω κινουμαστε με ταχυτητες πανω απο 80-100χμω, απλα σταματαμε και περιμενουμε να πεσει κατω απο 98'C οποτε και σβηνει το βεντιλατερ και ξαναξεκιναμε. Αυτο εκανα τις 2 φορες που μου συνεβη φετος, μια στα διοδια της Εθνικης και μια στο Δομοκο. Hint: οσο περιμενουμε να πληρωσουμε στα διοδια σβηνουμε τον κινητηρα και "κωπηλατουμε" με τα ποδια Ετσι δεν θα χρειαστει να περιμενουμε μετα..
Η ΕΡΩΤΗΣΗ-ΚΛΕΙΔΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ: υπαρχει περιπτωση να ταξιδευουμε με εξωτερικη θερμοκρασια 38-39-40'C και η θερμοκρασια λειτουργιας κινητηρα να ειναι πανω απο 105'C? Σε τετοια περιπτωση χρειαζεται οπωσδηποτε διακοπτακι γιατι αλλιως η θερμοκρασια κινητηρα θα παρει την ανιουσα προς τους 115-120'C Δεν μουχει τυχει ποτε, να πω παντως οτι με εξωτερικη θερμοκρασια 36-37'C η θερμοκρασια λειτουργιας μοτερ (χωρις παρατεταμμενες ανηφορες) ητανε 102'C, οποτε μεχρι τετοιες θερμοκρασιες ok
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 2:19 pm
VFGeorge wrote:Η ΕΡΩΤΗΣΗ-ΚΛΕΙΔΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ: υπαρχει περιπτωση να ταξιδευουμε με εξωτερικη θερμοκρασια 38-39-40'C και η θερμοκρασια λειτουργιας κινητηρα να ειναι πανω απο 105'C? Σε τετοια περιπτωση χρειαζεται οπωσδηποτε διακοπτακι γιατι αλλιως η θερμοκρασια κινητηρα θα παρει την ανιουσα προς τους 115-120'C Δεν μουχει τυχει ποτε, να πω παντως οτι με εξωτερικη θερμοκρασια 36-37'C η θερμοκρασια λειτουργιας μοτερ (χωρις παρατεταμμενες ανηφορες) ητανε 102'C, οποτε μεχρι τετοιες θερμοκρασιες ok
To 2008 που την αγόρασα, το πρώτο μου ταξίδι ήταν Αθήνα - Χαλκιδική από Εθνική (τόσα ήξερα..!) με 36-38 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Ναι λοιπόν, το μοτέρ δούλευε ΜΟΝΙΜΑ πάνω από τους 110 με αποκορύφωμα τους 114 κάπου έξω απ' τη Λάρισα!!
Οι ταχύτητες ήταν πάνω από 150χλμ/ώρα κι αναγκαστικά έκοβα για να μην ανεβαίνει πολύ η θερμοκρασία (τότε δεν είχα ιδέα για το σύστημα με το ανάποδο βεντιλατέρ για να σταματήσω λίγο).
ΟΜΩΣ να τονίσω ότι έχω δει φοβερές διαφορές στη θερμοκρασία, ανάλογα με τα λάδια. Τότε έβαζα AGIP και έβλεπα πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες.
Με τα Motul (10-40) τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα και τώρα με τα Mottorex (10-30) έχω βρει την υγειά μου...
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 6:27 pm
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ τρομοκρατήθηκα το σκ πηγαίνοντας στην Καβάλα...γιατί έπιασα 95-99 βαθμούς στην πορεία...και δεν θυμάμαι να ζεστενόταν τόσο πολύ το μοτέρ...μάλλον είχα καιρό να κάνω βόλτα...με τα Agip που φοράω τώρα ανεβάζει θερμοκρασία...ενώ με τα motorex παιότερα ήμουν 3-4 βαθμούς χαμηλότερα...θερμοκρασία εδάφους 30+ το σκ...
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:10 pm
Με ΙPONE 10/40, δουλεύει με ανοικτό Vtec, διπλός, 94-98, ενώ με HONDA 10/30, σε ανάλογες συνθήκες, 97- 100+ ! ! ! Στα διόδια, συγνώμη, δεν σταματάω . . .
- horrorshow_grΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2011-12-12
Mηνύματα : 841
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr 1100xx 04
Κράνος : arai ''chaser''
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:11 pm
10/30 ειναι οκ για λαδι?
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:16 pm
horrorshow_gr wrote:10/30 ειναι οκ για λαδι?
2 μηχανικοί τελευταία μου είπαν πως η Honda έχει δώσει εντολή να μπαίνει 10-30 σε ΟΛΑ της τα μηχανάκια...
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:17 pm
κ δηλαδή αν βάλουμε 10-40 θα μας βγάλουν απ'την εγγύηση?
ή θα μας κόψουν τη πίστωση
ή θα μας κόψουν τη πίστωση
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:18 pm
nikos-ex victor wrote:κ δηλαδή αν βάλουμε 10-40 θα μας βγάλουν απ'την εγγύηση?
Σ' αυτή την περίπτωση, να προσέχεις γιατί ξέρουν και που μένεις...
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:20 pm
Vvag wrote:nikos-ex victor wrote:κ δηλαδή αν βάλουμε 10-40 θα μας βγάλουν απ'την εγγύηση?
Σ' αυτή την περίπτωση, να προσέχεις γιατί ξέρουν και που μένεις...
αλήθεια!
που είπαμε ότι μένεις?
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:24 pm
nikos-ex victor wrote:κ δηλαδή αν βάλουμε 10-40 θα μας βγάλουν απ'την εγγύηση?
ή θα μας κόψουν τη πίστωση
Εσένα θα σε βγάλουν απ' την εγγύηση και θα κόψουν την πίστωση στο Αλκιβιάδη . . .
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:26 pm
VEFALIFT wrote: στο Αλκιβιάδη . . .
στο?
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:35 pm
nikos-ex victor wrote:VEFALIFT wrote: στο Αλκιβιάδη . . .
στο?
Στο άλλο Νίκο, που το λένε Αλκιβιάδη . . . τι δε καταλλλλαβαίννννειςςς ! ! !
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:27 pm
πάντως όσοι θέλετε επιπλέον ψύξη στον VTEC κινητήρα σας υπάρχει το "φυσικό" κιτ, παγκόσμια πατέντα το ανεmisterΤάκη!!!! τοποθετείτε εύκολα και ταξιδεύετε άνετα με θερμοκρασίες που δύσκολα ξεπερνούν τους 85 βαθμούς!!!! προσοχή μην το χρησιμοποιείτε χειμώνα γιατί θα κάνετε βόλτες με 60 βαθμούς!!!!
- da_beaztΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-02
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda CBF 2005 ABS, Honda Transalp 2002 και τέρμα τα ιταλικά
Κράνος : ARAI chaser, ARAI tour-x 3, HJC FS-10, CABERG V2 407, LOUIS jet and PROBIKER S2
Κοίτα που πας γιατί θα πας εκεί που κοιτάς
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:31 pm
Κύριε Βέφαλιφτ μη σπαμμάρετε. Ο κύριος Νίκος αναφερόταν στην έλλειψη τελικού ν από το άρθρο "το", στην φράση "στο Αλκιβιάδη". Όταν η επόμενη λέξη ξεκινά από φωνήεν τότε μπαίνει τελικό ν. Θα παρακαλούσα στο μέλλον να προσέχουμε την γραμματική ειδικά όταν καβαλάμε μηχανές με γυαλιστερά μπαγκστερ, δαχτυλοδειχτούμενα...
Κατά τα άλλα πλησιάζει αλλαγή λαδιών στο σιμπιεφ μου. Να σκεφτώ και εγώ τα 10/30?
Κατά τα άλλα πλησιάζει αλλαγή λαδιών στο σιμπιεφ μου. Να σκεφτώ και εγώ τα 10/30?
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:35 pm
da_beazt wrote:Κύριε Βέφαλιφτ μη σπαμμάρετε. Ο κύριος Νίκος αναφερόταν στην έλλειψη τελικού ν από το άρθρο "το", στην φράση "στο Αλκιβιάδη". Όταν η επόμενη λέξη ξεκινά από φωνήεν τότε μπαίνει τελικό ν. Θα παρακαλούσα στο μέλλον να προσέχουμε την γραμματική ειδικά όταν καβαλάμε μηχανές με γυαλιστερά μπαγκστερ, δαχτυλοδειχτούμενα...
Κατά τα άλλα πλησιάζει αλλαγή λαδιών στο σιμπιεφ μου. Να σκεφτώ και εγώ τα 10/30?
Θα μου επιβληθεί μεγάλο πρόστιμο Κύριε . . . ;
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:38 pm
ναι! βάλε 20-50 να δούμε τι θα γίνει..............
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:42 pm
Ρε παιδια ελεος, σπαμ σπαμ να ξεσπαμ
Υπαρχει καποιος μοδερατορας εδω περα να καθαρισει το θεμα?
Υπαρχει καποιος μοδερατορας εδω περα να καθαρισει το θεμα?
- posnightmistΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:46 pm
VFGeorge wrote:Ρε παιδια ελεος, σπαμ σπαμ να ξεσπαμ
Υπαρχει καποιος μοδερατορας εδω περα να καθαρισει το θεμα?
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:47 pm
Και η κυριως ερωτηση δεν απαντηθηκε: εχει κανεις ταξιδεψει με 39-40'C εξωτερικη θερμοκρασια?? Υπαρχει περιπτωση τοτε (αναλογα και με τα λαδια βεβαιως) να εχουμε θερμοκρασια λειτουργιας >= 105'C ακομη και χωρις το βεντιλατερ? Και μιλαω για ταχυτητες ταξιδιου μεχρι 160χμω, δηλ πριν μπει το VTEC και η θερμοκρασια κινητηρα ανεβει κι'αλλο. Αν ειναι ετσι, τοτε το βεντιλατερ θελει απενεργοποιηση στα σιγουρα, αλλιως ...απλα σταματαμε και περιμενουμε να σουρουπιασει
Page 1 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|