Επιπλέον ψύξη
+33
demon
Bravo
SCORPIOS
xristos280
Postman
anastasis
Don John
xapos_kil
vtecpatra
Roberto
chr1s_86
Παναγιώτης Κ.
tomakos
posnightmist
da_beazt
nikos-ex victor
horrorshow_gr
VEFALIFT
kortomalteze
XLGeorge
karapialis
Arxiereas
apostat
skianik
teacher
dirty
vasilakos
Fanrider
Caracal
Ο φυσικός
Vvag
glystras
KiloMeater
37 posters
Page 4 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Επιπλέον ψύξη
19/7/2012, 7:40 pm
anastasis wrote:Υπάρχουν και άλλες λύσεις:
1. Πιο αραιωμένο αντιπηκτικό 30% αντί για 50%. Βοηθάει
2. Καθαρισμός και των ΤΡΙΩΝ ψυγείων από σκόνες και έντομα. Βοηθάει
3. Λίγο waterwetter μόνο σε συνδυασμό με το αραιότερο αντιπηκτικό. Βοηθάει
4. Αν υπάρχει PC εμπλουτισμό του μίγματος για θερμοκρασίες >95. Βοηθάει
5. Ο2 eliminators. Το μείγμα θα γίνει πλουσιότερο, η κατανάλωση θα αυξηθεί, αλλά η θερμοκρασία θα πέσει. Και αυτό βοηθάει.
6. Πετάξτε τα V-tec και πάρτε Fi. Αυτό και αν βοηθάει...........
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Επιπλέον ψύξη
19/7/2012, 7:48 pm
Παναγιώτης Κ. wrote:anastasis wrote:Υπάρχουν και άλλες λύσεις:
1. Πιο αραιωμένο αντιπηκτικό 30% αντί για 50%. Βοηθάει
2. Καθαρισμός και των ΤΡΙΩΝ ψυγείων από σκόνες και έντομα. Βοηθάει
3. Λίγο waterwetter μόνο σε συνδυασμό με το αραιότερο αντιπηκτικό. Βοηθάει
4. Αν υπάρχει PC εμπλουτισμό του μίγματος για θερμοκρασίες >95. Βοηθάει
5. Ο2 eliminators. Το μείγμα θα γίνει πλουσιότερο, η κατανάλωση θα αυξηθεί, αλλά η θερμοκρασία θα πέσει. Και αυτό βοηθάει.
6. Πετάξτε τα V-tec και πάρτε Fi. Αυτό και αν βοηθάει...........
Δεν τα δίνουνε οι γραναζόπληκτοι
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Επιπλέον ψύξη
19/7/2012, 7:59 pm
anastasis wrote:Don John wrote:
Εγω παντως, στα οσα χρονια/χιλιομετρα την εχω, δεν θυμαμαι να ειδα ποτε πανω απο 106 C
δεν ετυχε ? τι να πω
Στην αυλή υπό σκιά δεν ανεβάζει
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
19/7/2012, 8:08 pm
Επειδη (ξανα)ξεκινησα αυτο το νημα, ας πω οτι δεν τρεχει και τιποτα τις περισοτερες μερες του χρονου. Μεχρι και 36'C δεν ειναι προβλημα εκτος αν ανεβαινει κανεις Μπραλο στα κοκκινα αλλα και παλι θα ανεβει η θερμοκρασια μεχρι και 112-115'C και θα πεσει οταν αρχισουν οι κατηφορες απο την αλλη. Το προβλημα ειναι αυτες οι λιγες μερες που κανει 39-40'C οπου ταχυτητες πανω απο ~130χμω σε επιπεδο δρομο θα ανεβασουν θερμοκρασια ψηλα και το προβλημα ειναι οτι μερικες ωρες με τετοιες θερμοκρασιες ισως ψησουν τα πηνια - γιατι τα μεταλα του κινητηρα με καλο λαδι δεν καταλαβαινουν τιποτα
Δεν ειναι κατι φοβερο, απλα θελει λιγη προσοχη να μην παει κανεις για ωρα με τετοιες θερμοκρασιες, κατι που μουχει τυχει χρονια πριν στη νοτια Γαλλια οταν δεν ηξερα τα πως/τι. Και επισης απο τον Σεπτεμβρη θα εχω εδω και το Τρανσαλπ 650 του οποιου ο κινητηρας δεν καταλαβαινει τιποτα απο ζεστη, πρεπει να προσπαθησει κανεις πολυ για να αναψει το βεντιλατερ, ακομα και μεσα στην πολη
Δεν ειναι κατι φοβερο, απλα θελει λιγη προσοχη να μην παει κανεις για ωρα με τετοιες θερμοκρασιες, κατι που μουχει τυχει χρονια πριν στη νοτια Γαλλια οταν δεν ηξερα τα πως/τι. Και επισης απο τον Σεπτεμβρη θα εχω εδω και το Τρανσαλπ 650 του οποιου ο κινητηρας δεν καταλαβαινει τιποτα απο ζεστη, πρεπει να προσπαθησει κανεις πολυ για να αναψει το βεντιλατερ, ακομα και μεσα στην πολη
- xristos280Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-08-08
Mηνύματα : 489
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR 800 2009
Κράνος : SHOEI XR 1000 crest
Χρήστος
Re: Επιπλέον ψύξη
19/7/2012, 11:42 pm
να ρωτήσω κάτι κι εγώ;
έχει πάθει κάποιος από εδώ μέσα ζημιά από υψηλή θερμοκρασία ;
πιστεύω ότι η μαμά Honda δεν θα το άφηνε στη μοίρα του κάτι σχετικά τόσο σοβαρό
και σίγουρα με τα μοντέλα της δεν απευθύνεται μόνο στους Σουηδούς
εσείς τι λέτε.;
έχει πάθει κάποιος από εδώ μέσα ζημιά από υψηλή θερμοκρασία ;
πιστεύω ότι η μαμά Honda δεν θα το άφηνε στη μοίρα του κάτι σχετικά τόσο σοβαρό
και σίγουρα με τα μοντέλα της δεν απευθύνεται μόνο στους Σουηδούς
εσείς τι λέτε.;
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Επιπλέον ψύξη
19/7/2012, 11:47 pm
xristos280 wrote:να ρωτήσω κάτι κι εγώ;
έχει πάθει κάποιος από εδώ μέσα ζημιά από υψηλή θερμοκρασία ;
πιστεύω ότι η μαμά Honda δεν θα το άφηνε στη μοίρα του κάτι σχετικά τόσο σοβαρό
και σίγουρα με τα μοντέλα της δεν απευθύνεται μόνο στους Σουηδούς
εσείς τι λέτε.;
Ότι είμαστε Σουηδοί
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Επιπλέον ψύξη
20/7/2012, 8:40 am
VFGeorge wrote:...Το προβλημα ειναι αυτες οι λιγες μερες που κανει 39-40'C οπου ταχυτητες πανω απο ~130χμω σε επιπεδο δρομο θα ανεβασουν θερμοκρασια ψηλα και το προβλημα ειναι οτι μερικες ωρες με τετοιες θερμοκρασιες ισως ψησουν τα πηνια
Με τετοιες θερμοκρασιες, να την πω την αμαρτια μου, δεν εχει ταξιδι με VFR ετσι κι αλλιως
A/C γαρ...
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Επιπλέον ψύξη
20/7/2012, 10:54 am
xristos280 wrote:να ρωτήσω κάτι κι εγώ;
έχει πάθει κάποιος από εδώ μέσα ζημιά από υψηλή θερμοκρασία ;
πιστεύω ότι η μαμά Honda δεν θα το άφηνε στη μοίρα του κάτι σχετικά τόσο σοβαρό
και σίγουρα με τα μοντέλα της δεν απευθύνεται μόνο στους Σουηδούς
εσείς τι λέτε.;
Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν έχει σχέση αλλά πέρσι που με κάηκε ο ανορθωτής
οδηγούσα για κάνα 8 ωρο με θερμοκρασία στους 39-40 και το βεντιλατέρ να
δουλεύει αρκετά συχνά..
Re: Επιπλέον ψύξη
20/7/2012, 12:29 pm
Πάντως το να δουλεύει όλη μα όλη την ώρα το βεντιλατέρ.... δημιουργεί πρόβλημα στα ήδη μικρά διαστασιολογημένα καλώδια!!!
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ούτε 120C να δω... όσον αφορά τον κινητήρα, μιας και αντέχει.... το θέμα είναι ότι βράζουν όλα τα καλώδια και υπερφορτώνεται το ηλεκτρικό κύκλωμα υπερβολικά! Με τον κινητήρα το μόνο θέμα του για εμένα είναι ότι μπορεί να ανεβαίνεις Μπράλο ή Αρτεμίσιο που πηγαίνω συχνά, να βλέπεις 115 και μετά να πέφτει στους 90... αυτή η διαφορά θερμοκρασίας και ενναλαγή όλη την ώρα δεν κάνει καλό... γι' αυτό και πλέον όλα τα καινούργια οχήματα γενικά έχουν υιοθετήσει τη λύση ηλεκτρικού βεντιλατέρ μεταβλητών στροφών, ώστε η θερμοκρασία να διατηρείται σταθερή!!!
Πρακτικά καλύτερα να δούλευε στους 115C όλη την ώρα παρά να ανεβαιοκατεβαίνει.....
Επίσης, ένα από τα προβήματα των vfr που έχει αναφερθεί - τύχει σε πολλούς είναι με την καλωδίωση τους.... οπότε κάτι λίγο παθαίνει κατα τη γνώμη μου με το να αφήνουμε όλη την ώρα το βεντιλατέρ να γράφει υπερωρίες....
(Αααα ρε Honda Με το σύστημα ψύξης σου )
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει ούτε 120C να δω... όσον αφορά τον κινητήρα, μιας και αντέχει.... το θέμα είναι ότι βράζουν όλα τα καλώδια και υπερφορτώνεται το ηλεκτρικό κύκλωμα υπερβολικά! Με τον κινητήρα το μόνο θέμα του για εμένα είναι ότι μπορεί να ανεβαίνεις Μπράλο ή Αρτεμίσιο που πηγαίνω συχνά, να βλέπεις 115 και μετά να πέφτει στους 90... αυτή η διαφορά θερμοκρασίας και ενναλαγή όλη την ώρα δεν κάνει καλό... γι' αυτό και πλέον όλα τα καινούργια οχήματα γενικά έχουν υιοθετήσει τη λύση ηλεκτρικού βεντιλατέρ μεταβλητών στροφών, ώστε η θερμοκρασία να διατηρείται σταθερή!!!
Πρακτικά καλύτερα να δούλευε στους 115C όλη την ώρα παρά να ανεβαιοκατεβαίνει.....
Επίσης, ένα από τα προβήματα των vfr που έχει αναφερθεί - τύχει σε πολλούς είναι με την καλωδίωση τους.... οπότε κάτι λίγο παθαίνει κατα τη γνώμη μου με το να αφήνουμε όλη την ώρα το βεντιλατέρ να γράφει υπερωρίες....
(Αααα ρε Honda Με το σύστημα ψύξης σου )
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Επιπλέον ψύξη
20/7/2012, 1:12 pm
έγραψεςteacher wrote:.... δημιουργεί πρόβλημα στα ήδη μικρά διαστασιολογημένα καλώδια!!!
Χμμ! Τι καλή ιδέα, αναρωτιέμαι κατά πόσο είναι εύκολα και φτηνά εφαρμόσιμη. Αυτό θα έπρεπε να συνδυαστεί με ηλεκτρική τρόμπα νερού, κάποιος το έχει κάνει στο VFRD, και να πεταγόταν ο μηχανικός θερμοστάτης.teacher wrote:.... λύση ηλεκτρικού βεντιλατέρ μεταβλητών στροφών, ώστε η θερμοκρασία να διατηρείται σταθερή!!!
Re: Επιπλέον ψύξη
20/7/2012, 1:27 pm
[quote="anastasis"]
Χαζοί είναι να τα δώσουνε;
Παναγιώτης Κ. wrote:anastasis wrote:
6. Πετάξτε τα V-tec και πάρτε Fi. Αυτό και αν βοηθάει...........
Δεν τα δίνουνε οι γραναζόπληκτοι
Χαζοί είναι να τα δώσουνε;
Re: Επιπλέον ψύξη
20/7/2012, 1:28 pm
Τον μηχανικό θερμοστάτη, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λέω, ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ στην ελλάδα, ΔΕΝ χρειάζεται πλην χειμώνα στην Φλώρινα κ.ο.κ.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
23/7/2012, 11:22 am
KiloMeater wrote:VFGeorge wrote:...Το προβλημα ειναι αυτες οι λιγες μερες που κανει 39-40'C οπου ταχυτητες πανω απο ~130χμω σε επιπεδο δρομο θα ανεβασουν θερμοκρασια ψηλα και το προβλημα ειναι οτι μερικες ωρες με τετοιες θερμοκρασιες ισως ψησουν τα πηνια
Με τετοιες θερμοκρασιες, να την πω την αμαρτια μου, δεν εχει ταξιδι με VFR ετσι κι αλλιως
A/C γαρ...
Επανερχομαι για ενα τελευταιο σ'αυτο το θεμα, καθως καταφερα ν'αναψω το βεντιλατερ με 36-37'C χθες και εξηγουμαι. Γυρνωντας Αθηνα απο βορεια Ευβοια μεσω Αρκιτσας δικαβαλος με μια βαλιτσα για να παρω το αεροπλανο των 7μμ για πισω, το μοτερ δουλευε με θερμοκρασια 103'C στα 155-160χμω. Αλλα με το που αρχιζω την ανηφορικη ευθεια του Σειριου, η θερμοκρασια ανεβηκε - προφανως λογω αυξημενου φορτιου κινητηρα - και οταν τυχαια κοιταζω μετα απο λιγο βλεπω 107'C. Κοβω και παω στη βοηθητικη με 70χμω μηπως και πεσει εν κινησει, αλλα τιποτα λογω και της ανηφορας, δεν επεφτε με τιποτα κατω απο 102-103'C και χρειαζεται 98'C για να σβησει το βεντιλατερ. Σταματαω λοιπον στη σκια κατω απο τη γεφυρα του Σειριου και περιμενω, περιμενω, περιμενω με σβηστο μηχανακι γυρνωντας που και που το κλειδι να δω αν επεσε. Τελικα επεσε και εφυγα αλλα εχασα κανενα τεταρτο συνολικα και οπως ειμουνα τσιμα-τσιμα απο χρονο τα υπολοιπα γινανε σε ...fast-forward στυλ
Εγω θα βαλω διακοπτη απενεργοποιησης, τερμα.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Επιπλέον ψύξη
23/7/2012, 11:47 am
Δεν αφηνεις λεω εγω τις μ@λ@κιες
καθε φορα τρεχεις σαν παλαβο να προλαβεις και καλα το αεροπλανο , η μαθε να ξεκινας απο Καρδιτσα, Τρικαλα, Βορεια Ευβοια κλπ, μιση ωριτσα νωριτερα η μαθε να μην ασχολεισαι με τους 112 C και να συνεχιζεις το ταξιδι σου
Αντε παλιοκαγκουρα, που εισαι ολο δικαιολογιες για τα fast-forward σου
καθε φορα τρεχεις σαν παλαβο να προλαβεις και καλα το αεροπλανο , η μαθε να ξεκινας απο Καρδιτσα, Τρικαλα, Βορεια Ευβοια κλπ, μιση ωριτσα νωριτερα η μαθε να μην ασχολεισαι με τους 112 C και να συνεχιζεις το ταξιδι σου
Αντε παλιοκαγκουρα, που εισαι ολο δικαιολογιες για τα fast-forward σου
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
23/7/2012, 12:12 pm
Don John wrote:
Αντε παλιοκαγκουρα, που εισαι ολο δικαιολογιες για τα fast-forward σου
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Επιπλέον ψύξη
23/7/2012, 2:41 pm
Don John wrote:Δεν αφηνεις λεω εγω τις μ@λ@κιες
καθε φορα τρεχεις σαν παλαβο να προλαβεις και καλα το αεροπλανο , η μαθε να ξεκινας απο Καρδιτσα, Τρικαλα, Βορεια Ευβοια κλπ, μιση ωριτσα νωριτερα η μαθε να μην ασχολεισαι με τους 112 C και να συνεχιζεις το ταξιδι σου
Αντε παλιοκαγκουρα, που εισαι ολο δικαιολογιες για τα fast-forward σου
Σωστοοοοοοόςςςς
- BravoΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-28
Mηνύματα : 123
Ηλικία : 46
Μοντέλο : vfr 800 vtec
Κράνος : SHOEI Xspirit
Re: Επιπλέον ψύξη
23/7/2012, 5:50 pm
Σημερα αλαξα βαλβιδα βεντιλατερ με αλλη που ανοιγει στους 95 βαθμους και οχι στους 100 που ανοιγει της HONDA..Το σκεπτικο μου ειναι να δουλευει το βεντιλατερ νωριτερα,πριν πυρωσει το μορερ και ετσι στην εθνικη η θερμοκρασια να πεφτει ευκολοτερα.Μολις κανω τις απετουμενες δοκιμες θα ενημερωσω....
Re: Επιπλέον ψύξη
24/7/2012, 10:21 am
Bravo wrote: Σημερα αλαξα βαλβιδα βεντιλατερ με αλλη που ανοιγει στους 95 βαθμους και οχι στους 100 που ανοιγει της HONDA..Το σκεπτικο μου ειναι να δουλευει το βεντιλατερ νωριτερα,πριν πυρωσει το μορερ και ετσι στην εθνικη η θερμοκρασια να πεφτει ευκολοτερα.Μολις κανω τις απετουμενες δοκιμες θα ενημερωσω....
..χμμμμμ....εμένα ανοίγει στους 104 και κλείνει στους 96... βάζοντας κάποιο να ανοίγει 95 αναρωτιέμαι πού κλείνει.... γιατί κατά την άποψη μου σε μια αρκετά ζεστή μέρα, πλέον δεν θα σου κλείσει ποτέ το βεντιλατέρ!!!....
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
24/7/2012, 10:47 am
teacher wrote:Bravo wrote: Σημερα αλαξα βαλβιδα βεντιλατερ με αλλη που ανοιγει στους 95 βαθμους και οχι στους 100 που ανοιγει της HONDA..Το σκεπτικο μου ειναι να δουλευει το βεντιλατερ νωριτερα,πριν πυρωσει το μορερ και ετσι στην εθνικη η θερμοκρασια να πεφτει ευκολοτερα.Μολις κανω τις απετουμενες δοκιμες θα ενημερωσω....
..χμμμμμ....εμένα ανοίγει στους 104 και κλείνει στους 96... βάζοντας κάποιο να ανοίγει 95 αναρωτιέμαι πού κλείνει.... γιατί κατά την άποψη μου σε μια αρκετά ζεστή μέρα, πλέον δεν θα σου κλείσει ποτέ το βεντιλατέρ!!!....
Ναι, αυτο σκεφτομουνα κι'εγω οταν το ειδα. Πληροφοριακα, το δικο μου ανοιγει στους 105'C και κλεινει στους 98'C (2004 μοντελο).
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Επιπλέον ψύξη
28/7/2012, 5:14 pm
xristos280 wrote:να ρωτήσω κάτι κι εγώ;
έχει πάθει κάποιος από εδώ μέσα ζημιά από υψηλή θερμοκρασία ;
Να ξαναπούμε λοιπόν ότι το πρόβλημα δεν είναι τόσο το νούμερο της θερμοκρασίας αλλά ή ΑΝΟΥΣΙΑ λειτουργία του βεντιλατέρ (με ότι αυτό συνεπάγεται) που δεν βοηθά αλλά χειροτερεύει την διαδικασία ψύξης.
Ζω για τη στιγμή που θα έχει φτάσει εν κινήσει πχ 112 C το ψυκτικό, θα πατήσω το κουμπάκι και θα παρακολουθώ την ένδειξη να πέφτει
(για να γίνει αυτό πρέπει να βάλω το κουμπάκι πριν τελειώσει το καλοκαίρι βέβαια )
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
28/5/2014, 1:58 am
Εφτασε επιτελους το καλοκαιρι και αρχισανε (σαφως οχι επιτελους ) παλι τα "οργανα".. Με εξωτερικη θερμοκρασια 30'C οντας δικαβακος/διβαλιτσος και βγαινοντας απο Αθηνα (εξοδος Αχαρνων) ξεχασα να σβησω στα φαναρια με αποτελεσμα να βγω Εθνικη με αναμενο βεντιλατερ. Ε λοιπον, επειδη εχει ελαφρια ανηφορα για χιλιομετρα, δεν μπορεσα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ να ριξω τη θερμκρασια στους 98'C για να σβησει, ακομα και οταν πηγα για ωρα με 40-50χμω. Οποτε στο τελος αναγκαστηκα να σταματησω και να περιμενω..
Πραξη δευτερη την επομενη μερα στο Πηλιο. Ανεβαινω απο Ανω Λεχωνια να κανω τη διαδρομη Αγιο Βλαση, Αγιο Γεωργιο, Πινακατες, Μηλιες, απλα δικαβαλος χωρις αποσκευες. Με εξωτερικη θερμοκρασια 29'C, εφτασε λογω ανηφορας του 105'C για πλακα, αναψε το βεντιλατερ και μετα δεν εσβηνε με τιποτα μεχρι ν'αρχισουν οι κατηφορες για τον Αγιο Γεωργιο. Αν μπορουσα να το σβησω "manually" θα δουλευε στους 106-107'C αντι για τους 102-104'C, ουσιαστικα κανενα προβλημα.
Γιωργοοοο-Teacheeeeeer , κανονισε οταν ξεμπλεξεις..
Πραξη δευτερη την επομενη μερα στο Πηλιο. Ανεβαινω απο Ανω Λεχωνια να κανω τη διαδρομη Αγιο Βλαση, Αγιο Γεωργιο, Πινακατες, Μηλιες, απλα δικαβαλος χωρις αποσκευες. Με εξωτερικη θερμοκρασια 29'C, εφτασε λογω ανηφορας του 105'C για πλακα, αναψε το βεντιλατερ και μετα δεν εσβηνε με τιποτα μεχρι ν'αρχισουν οι κατηφορες για τον Αγιο Γεωργιο. Αν μπορουσα να το σβησω "manually" θα δουλευε στους 106-107'C αντι για τους 102-104'C, ουσιαστικα κανενα προβλημα.
Γιωργοοοο-Teacheeeeeer , κανονισε οταν ξεμπλεξεις..
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: Επιπλέον ψύξη
28/5/2014, 10:54 am
VFGeorge wrote: Εφτασε επιτελους το καλοκαιρι και αρχισανε ... παλι τα "οργανα"..
Μετά από προβληματισμό 10 σελίδων ¨επιπλέον ψύξης¨ ... σκέφτηκα να τοποθετήσω ένα extra blower που να δουλεύει χειροκίνητα όταν χρειάζεται.
Ήδη βρήκα ένα, όσο το δυνατόν ποιο μικρό και με μεγάλη απόδοση, συγκεκριμένα από R6 !!... Αυτό δουλεύει με πολλαπλάσιες στροφές απ ότι τα κλασικά βεντιλατέρ και έχει τρομερή ροή αέρα, κάτι σαν τουρμπίνα...! Μόλις βρώ και τον τρόπο τοποθέτησης, γιατί χώρος απλά ...δεν υπάρχει, θα ενημερώσω...
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Επιπλέον ψύξη
28/5/2014, 1:33 pm
Πού είσαι βρε Demon;!!!!!
- DrakeΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-10-08
Mηνύματα : 243
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800VTEC
Κράνος : Arai RX7 Gp
The Avenger
Re: Επιπλέον ψύξη
22/6/2014, 5:03 pm
Διαβασα ολο το post και εχω σοκαροστει...
ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ HONDA ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΙΑ ΔΙΚΛΕΙΔ ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80ΧΛΜ/ΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΕΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ!!!!
ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΤΑΝΑ HONDA ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΙΑ ΔΙΚΛΕΙΔ ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΧΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80ΧΛΜ/ΩΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΝΕΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ!!!!
ΕΛΕΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!!!
- GIORGOS VFRΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)
Re: Επιπλέον ψύξη
22/6/2014, 6:04 pm
Απορία,που ίσως έχει συζητηθεί κι αλλού,απλώς... βαριέμαι να ψάξω:Και στις δύο βόλτες που συμμετείχα,μία στην Αρβανίτσα-Ιτέα-Γραβιά κλπ,και σ'αυτή στα Καλάβρυτα,πήγαινα ίδιο ρυθμό με τον Αργύρη-Vefarios,και παρατηρούσα συνέχεια στις στάσεις τις θερμοκρασίες.Ήταν πάντοτε 10-15 βαθμούς κάτω στο FI!Αν θεωρήσουμε ότι έχουμε το ίδιο σύστημα ψύξης,κι ότι και τα δύο είναι επαρκώς συντηρημένα,που λέτε να οφείλεται αυτή η τεράστια διαφορά;Εγώ το αποδίδω στους καταλύτες του v-tec σε σχέση με την ελεύθερη και άνευ του FI.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
23/6/2014, 12:47 am
GIORGOS VFR wrote:Απορία,που ίσως έχει συζητηθεί κι αλλού,απλώς... βαριέμαι να ψάξω:Και στις δύο βόλτες που συμμετείχα,μία στην Αρβανίτσα-Ιτέα-Γραβιά κλπ,και σ'αυτή στα Καλάβρυτα,πήγαινα ίδιο ρυθμό με τον Αργύρη-Vefarios,και παρατηρούσα συνέχεια στις στάσεις τις θερμοκρασίες.Ήταν πάντοτε 10-15 βαθμούς κάτω στο FI!Αν θεωρήσουμε ότι έχουμε το ίδιο σύστημα ψύξης,κι ότι και τα δύο είναι επαρκώς συντηρημένα,που λέτε να οφείλεται αυτή η τεράστια διαφορά;Εγώ το αποδίδω στους καταλύτες του v-tec σε σχέση με την ελεύθερη και άνευ του FI.
Μαλλον. Το FI 2001 του Chr1s_86 δουλευει σε παρομοιες θερμοκρασιες με τα VTEC 2002-05, οπως ειχαμε συζητησει. Τα μεταγενεστερα VTEC που ειναι euro-3 compliant δουλευουν πιο ζεστα. Πιο ελευθερες εξατμισεις και καταργηση των καταλυτων βοηθαει, αυτο κανουν αλλωστε ολοι οι κατοχοι ΚΤΜ950/990 για να γλυτωσουν τη ζεστη βαζοντας ακραπες..
- sernodasΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2015-05-04
Mηνύματα : 15
Ηλικία : 46
Μοντέλο : bros-transalp-glx
Re: Επιπλέον ψύξη
7/5/2015, 11:39 am
Σε λιγες μερες κατοχος κ γω ενος vfr του 03 κ ειπα να ξεψάχνισω τα ποστ κ αυτο που μολις γραφω το διαβασα ολο.αρκετε ενδιαφέρον θα έλεγα,σωστό το διακοπτακι ,ακομα ποιο σωστο το διακοπτακι τριών θέσεων κ η εναλλαγή φοράς περιστροφής του βεντιλατερ,πραγματα που θα τα κανω κ γω μολις την παρω στα χερια μου
Αφου λοιπον στην θερμοκρασια του ψυκτικο παιζει κ καποιο ρολο η θερμοκρασια του λαδιου κ αφου εχουμε ψυγείο λαδιου, λεω μήπως......;;;; βάζοντας ενα οργανάκι θερμοκρασία λαδιού + ενα βεντιλατερ στο ψυγειο λαδιου μπορούσαμε να κατεβάσουμε την θερμοκρασια λαδιου (στα επιτρεπτα ορια παντα) με αποτελεσμα να κανουμε ακομα ποιο ευκολη την ψύξει του μοτερ ;;;;
Αφου λοιπον στην θερμοκρασια του ψυκτικο παιζει κ καποιο ρολο η θερμοκρασια του λαδιου κ αφου εχουμε ψυγείο λαδιου, λεω μήπως......;;;; βάζοντας ενα οργανάκι θερμοκρασία λαδιού + ενα βεντιλατερ στο ψυγειο λαδιου μπορούσαμε να κατεβάσουμε την θερμοκρασια λαδιου (στα επιτρεπτα ορια παντα) με αποτελεσμα να κανουμε ακομα ποιο ευκολη την ψύξει του μοτερ ;;;;
Re: Επιπλέον ψύξη
7/5/2015, 12:01 pm
Αιγιο εισαι ,διπλα είμαστε.Βρισκόμαστε για καφέ και σου δείχνω το δικό μου πως το έχω φτίάξει για να δεις και στην πράξη διακοπτάκι κτλ.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Επιπλέον ψύξη
7/5/2015, 12:07 pm
sernodas wrote:
Αφου λοιπον στην θερμοκρασια του ψυκτικο παιζει κ καποιο ρολο η θερμοκρασια του λαδιου κ αφου εχουμε ψυγείο λαδιου, λεω μήπως......;;;; βάζοντας ενα οργανάκι θερμοκρασία λαδιού + ενα βεντιλατερ στο ψυγειο λαδιου μπορούσαμε να κατεβάσουμε την θερμοκρασια λαδιου (στα επιτρεπτα ορια παντα) με αποτελεσμα να κανουμε ακομα ποιο ευκολη την ψύξει του μοτερ ;;;;
Δεν χρειάζεται νέος αισθητήρας.
Θα μπορούσαν οι δύο ανεμιστήρες να ξεκινούνε μαζί. Αλλά που και πως να μπει ο νέος ανεμιστήρας είναι ένα ζήτημα.
- sernodasΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2015-05-04
Mηνύματα : 15
Ηλικία : 46
Μοντέλο : bros-transalp-glx
Re: Επιπλέον ψύξη
7/5/2015, 12:20 pm
Κατω απ το φερινγκ που ναι εχει αρκετο χωρο νομιζω,το πως ειναι αλλο θεμα, κ απ το πληκτρολογιο κ χωρις να το χω στα χερια μου το μοτο δεν μπαίνει με τπτ
αλλα το θεμα ειναι αν στεκει ο λογισμός μου ;;;;
Page 4 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|