Επιπλέον ψύξη

+33
demon
Bravo
SCORPIOS
xristos280
Postman
anastasis
Don John
xapos_kil
vtecpatra
Roberto
chr1s_86
Παναγιώτης Κ.
tomakos
posnightmist
da_beazt
nikos-ex victor
horrorshow_gr
VEFALIFT
kortomalteze
XLGeorge
karapialis
Arxiereas
apostat
skianik
teacher
dirty
vasilakos
Fanrider
Caracal
Ο φυσικός
Vvag
glystras
KiloMeater
37 posters
Go down
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 9:55 am
Πάντως νομίζω πως σ' αυτές τις θερμοκρασίες ουσιαστικά αν δεν έχεις διακόπτη, δεν παίζει να μην ανέβει η θερμοκρασία πάνω από τους 105 κάποια στιγμή, άρα να ανάψει το βεντιλατέρ, άρα να αρχίσει να ανεβαίνει η θερμοκρασία εφόσον δουλεύει ανάποδα (αν δε σταματήσεις). Στην περίπτωση που ανέφερα, η θερμοκρασία έπεφτε όταν έκοβα ταχύτητα (έπεφτα στα 120-130).

Βέβαια, στην τελική μέχρι 110 βαθμούς ο κινητήρας δε νιώθει (στους 122 αρχίζει κι αναβοσβήνει να θυμίσω), ο μόνος που νιώθει είναι ο οδηγός που δεν την παλεύει από τη ζέστη. Είπαμε, το ξέρουμε πως οι Βέφες μας είναι καυτά κορίτσια... Razz Razz Razz
Η λύση στο πρόβλημα: Μην πηγαίνετε από Εθνική!!! Razz Razz Razz Razz
Παναγιώτης Κ.
Παναγιώτης Κ.
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

Ride hard, die young.........

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 10:02 am
Vvag wrote:..........
Η λύση στο πρόβλημα: Μην πηγαίνετε από Εθνική!!! Razz Razz Razz Razz

Υπάρχει άλλη: πετάξτε τα και πάρτε γρανάζια............ lol!
VEFALIFT
VEFALIFT
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100

Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 10:13 am
Παναγιώτης Κ. wrote:
Vvag wrote:..........
Η λύση στο πρόβλημα: Μην πηγαίνετε από Εθνική!!! Razz Razz Razz Razz

Υπάρχει άλλη: πετάξτε τα και πάρτε γρανάζια............ lol!

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ ! ! ! naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa
Παναγιώτης Κ.
Παναγιώτης Κ.
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon

Ride hard, die young.........

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 10:16 am
VEFALIFT wrote:
Παναγιώτης Κ. wrote:
Vvag wrote:..........
Η λύση στο πρόβλημα: Μην πηγαίνετε από Εθνική!!! Razz Razz Razz Razz

Υπάρχει άλλη: πετάξτε τα και πάρτε γρανάζια............ lol!

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ ! ! ! naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa

Ποιό, αυτό που θα πετάξατε μέσα τα μπιφτέκια σας; Ωραία, δεν υπάρχει περίπτωση να τα ξαναδούμε.............. lol! ...
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 10:16 am
VEFALIFT wrote:
Παναγιώτης Κ. wrote:
Vvag wrote:..........
Η λύση στο πρόβλημα: Μην πηγαίνετε από Εθνική!!! Razz Razz Razz Razz

Υπάρχει άλλη: πετάξτε τα και πάρτε γρανάζια............ lol!

ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΠΙΣΩ ! ! ! naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa

Ουπς, ο αέρας δεν γυρίζει πίσω, μάλλον
teacher
teacher
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-23
Mηνύματα : 590
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

Never ride faster than your angel can fly...
http://www.couchsurfing.com/profile.html?id=3HHTV5

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 10:45 am
Η δική μου εμπειρία που έχω δοκιμάσει βεντιλατέρ να ανοίγει, να κλείνει, ανάποδη ροή βεντιλατέρ, αναστροφή πτερυγίων βεντιλατέρ κ ανάποδη ροη... και και .... και... ότι είχα φανταστεί είναι... πως πάνω από 36-37 C αν κάποιος είναι διπλός και τριβάλιτσος... το VFR είναι για πέταμα στη θάλασσα... duh!

Προσωπικά μου έχει τύχει μέχρι 41-42 C ταξίδι και τριβάλιτσος... σε αυτές τις περιπτώσεις με βεντιλατέρ πάει στους 115+ δουλεύοντας κάτω από το Vtec αλλιώς ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες... το πόσο θα έφτανε δεν το δοκίμασα....
Με απενεργοποιημένο όμως σε αυτές τις ακραίες θερμοκρασίες πάει στους 105-106 άνετα...... (Λάδια Motul) Το οποίο και σημαίνει πως δεν αντέχει!!! δηλαδή ακόμα και αν σταματήσεις (που το έκανα στις αρχές) πάλι θα φτάσει 105, θα πάρει το βεντιλατέρ κ θα σκαρφαλώσει 115+

Εϊναι απλό... το VFR-vtec δυστυχώς έχει τεράστιο πρόβλημα σε υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος, λόγω κακού σχεδιασμού του κυκλώματος ψύξης. Πετάξτε τα!!!! Ξέρω μια χωματερή εγώ.... να μου τα δώσετε να τα πάω... Επιπλέον ψύξη - Page 3 713909 Επιπλέον ψύξη - Page 3 713909 Επιπλέον ψύξη - Page 3 713909


Γιώργο (VFgeorge) καλοκαίρι με ζέστη και διόδια να μην πετύχεις... θα το παρατηρήσεις, ότι ακόμα και αν μείνεις 2min πίσω από αυτοκίνητο με 140km/h στην εθνική, με θερμοκρασίες >36C, η θερμοκρασία πάλι θα ξεπεράσει τους 105.... μετά βεντιλατέρ... και μετά γειά σας.... απλά σκαρφαλώνει και δεν πέφτει.....


Την προηγούμενη Παρασκευή που πήγα στις 14:00 στο σχηματάρι και μετά Κορωπί, στα διόδια η θερμοκρασία ανέβηκε και πήρε βεντιλατέρ.... μετά φυσικά δεν έπεφτε με τίποτα κάτω από 107~109 (ταχύτητα 170Km/h++) και όταν μετά από πολύ ώρα.... απλά απενεργοποίησα το βεντιλατερ... έπεσε στους 94~96 με θερμοκρασία περιβάλλοντος 35-36C.

Για εμένα το διακοπτάκι απενεργοποίησης αν ταξιδεύεις κ με τρελή ζέστη είναι μονόδρομος! Thumbsup

Προφανώς είναι λύση να σταματάς... αλλά αν είσαι δικάβαλος κ με πράγματα πας διακοπές.... είναι για τη θάλασσα τόσο ακριβό μηχανάκι...

cheers cheers
posnightmist
posnightmist
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 11:04 am
Έχω ταξιδέψει δικάβαλος με κοντά 40 βαθμούς μέσα στο κάμπο της Λάρισας και είχε γύρω στους 105 βαθμούς...
Θεωρώ ότι τα λάδια παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη ψύξη του κινητήρα!
Υπάρχει και αυτό:
Επιπλέον ψύξη - Page 3 Oil-cooler_normal

Που χρησιμοποιεί ο αμερικάνος που τούρπισε τα Vtec kai Fi...
Βέβαια μόνο στο Fi χρειάστηκε σύμφωνα με τις μετρήσεις του...
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 12:04 pm
VEFALIFT wrote:
Οι θερμοκρασίες που αναφέρεις Γιώργο, είναι πολύ πάνω από αυτές που προανέφερα (σε ανάλογες εξωτερικές συνθήκες) και μάλιστα με ανοικτό Vtec Think Δεν ξέρω αν και πόσο επηρεάζουν τα τελικά της ARROW και το ΚΝ φίλτρο που φοράει το δικό μου.
Πέρυσι 7/7/11, σε κοινή διαδρομή με τον Χρήστο 280 (Ηγουμενίτσα-Τρίκαλα), με περίπου ίδιο φορτίο, ρυθμό, εξωτερική θερμοκρασία (28C το πρωί-40C το μεσημέρι), παρατηρήσαμε διαφορά θερμοκρασίας ψυκτικού, (3-4 βαθμούς κάτω στο δικό μου), με την μέγιστη ένδειξη το μεσημέρι στους 94C, για ταχύτητες έως 160 Km/h (διπλοί, βαλίτσες, tankbag,topcase).
Συνεχίζοντας, από Τρίκαλα προς Καμμένα Βούρλα, με ανοιχτό Vtec στο μεγαλύτερο κομμάτι, είδα μέχρι 99C, με την θερμοκρασία αέρα στους 40+, σε μερικά σημεία (Λαμία).

Ενδιαφερον, τωρα με βαζεις σε υποψια οτι το δικο μου δουλευει πιο "ζεστο" (και εχω κι'έγω K&N αλλα μαμα εξατμισεις). Μαλλον οι πιο ελευθερες Arrow που εχεις Δημητρη βοηθανε γιατι και το Teacher πιο κατω αναφερει ψηλες θερμοκρασιες. Επαναλαμβανω οτι στο δικο μου με τα σταθερα 160αρια που ταξιδευω λιγο πριν μπει το VTEC εχω θερμοκρασιες 97-98'C με 32-33'C και 102-103'C με 36-37'C. Και ενω παλιοτερα αφηνα το θερμομετρο στην εξωτερικη θερμοκρασια "για να μην αγχωνομαι", τωρα οταν κανει πολυ ζεστη το εχω στη θερμοκρασια μοτερ και ειμαι στην τσιτα μηπως και περασει τους 105'C και παρει την ανω βολτα! Shocked

VEFALIFT wrote:
Υ.Γ. Προσωπική άποψη: Το χιούμορ είναι εξίσου απαραίτητο και αποτελεσματικό, ειδικά όταν επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες, σε κάθ' επίπεδο ! ! ! cheers

Μεσα, ιδιως το δικο σου πολυ ωραιο χιουμορ φιλτατε κυριε Λιφτ, ασε που τη λες και ομορφα στους γραναζωτους Wink Punk
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 12:18 pm
teacher wrote:
Προσωπικά μου έχει τύχει μέχρι 41-42 C ταξίδι και τριβάλιτσος... σε αυτές τις περιπτώσεις με βεντιλατέρ πάει στους 115+ δουλεύοντας κάτω από το Vtec αλλιώς ανεβαίνουν οι θερμοκρασίες... το πόσο θα έφτανε δεν το δοκίμασα....
Με απενεργοποιημένο όμως σε αυτές τις ακραίες θερμοκρασίες πάει στους 105-106 άνετα...... (Λάδια Motul) Το οποίο και σημαίνει πως δεν αντέχει!!! δηλαδή ακόμα και αν σταματήσεις (που το έκανα στις αρχές) πάλι θα φτάσει 105, θα πάρει το βεντιλατέρ κ θα σκαρφαλώσει 115+

...

Για εμένα το διακοπτάκι απενεργοποίησης αν ταξιδεύεις κ με τρελή ζέστη είναι μονόδρομος! Thumbsup

Μπραβο ρε συνονοματε Teacher, αυτο ακριβως εψαχνα να μαθω Thumbsup Ειμουνα κι'εγω ψιλο-σιγουρος οτι με εξωτερικες θερμοκρασιες 39-40'C η θερμοκρασια λειτουργιας μοτερ θα ητανε 105-107'C οποτε με το βεντιλατερ ..αντε γεια, απλα δεν μουτυχε (ακομα) να ταξιδεψω με τετοιες θερμοκρασιες. Και καθως μερικες φορες ερχομαι Αθηνα απο Τρικαλα ή Βολο με πολυ πιεσμενο χρονο για να παρω το αεροπλανο, θελω να ξερω για να παρω τα μετρα μου Wink

Τελικα το διακοπτακι ειναι μονοδρομος για κλιματα οπως της Ελλαδας αλλα η Χονδα εχει κανει @κιες στο κυκλωμα ψυξης του VTEC - και να μη μιλησουμε για τα ηλεκτρικα Blush (Και δινουμε και ενα καλο πατημα στους γραναζωτους Blink) Λοιπον, επερχεται εγχειρηση ηλεκτρικων σε καποια φαση, εσο ετοιμος Laughing Cool

cheers
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 12:26 pm
posnightmist wrote:Έχω ταξιδέψει δικάβαλος με κοντά 40 βαθμούς μέσα στο κάμπο της Λάρισας και είχε γύρω στους 105 βαθμούς...

Να κι'ενας αλλος που επαληθευει τις υποψιες μου, thanks Βαγγελη Thumbsup

cheers
chr1s_86
chr1s_86
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 12:34 pm
VFGeorge wrote:Μπραβο ρε συνονοματε Teacher, αυτο ακριβως εψαχνα να μαθω Thumbsup Ειμουνα κι'εγω ψιλο-σιγουρος οτι με εξωτερικες θερμοκρασιες 39-40'C η θερμοκρασια λειτουργιας μοτερ θα ητανε 105-107'C οποτε με το βεντιλατερ ..αντε γεια, απλα δεν μουτυχε (ακομα) να ταξιδεψω με τετοιες θερμοκρασιες. Και καθως μερικες φορες ερχομαι Αθηνα απο Τρικαλα ή Βολο με πολυ πιεσμενο χρονο για να παρω το αεροπλανο, θελω να ξερω για να παρω τα μετρα μου Wink

Τελικα το διακοπτακι ειναι μονοδρομος για κλιματα οπως της Ελλαδας αλλα η Χονδα εχει κανει @κιες στο κυκλωμα ψυξης του VTEC - και να μη μιλησουμε για τα ηλεκτρικα Blush (Και δινουμε και ενα καλο πατημα στους γραναζωτους Blink) Λοιπον, επερχεται εγχειρηση ηλεκτρικων σε καποια φαση, εσο ετοιμος Laughing Cool

cheers


Επιβεβαιώνω και εγώ ότι με πάνω από 38' C μπορεί να φτάσει η θερμοκρασία στους 104 να ανάψει το βεντιλατέρ εν κινήσει. Μιλάω βέβαια για υψηλές ταχύτητες 190-200 χαω άρα και υψηλές στροφές στον κινητήρα.

Επίσης μιλάω και για το VFR FI μου οπότε δεν υπάρχει κόντρα vtec-γραναζιών εδώ, το πρόβλημα το έχουν και τα δύο μηχανάκια.

Όπως έχω γράψει και σε άλλο thread* δεν το δέχομαι να δουλεύει το βεντιλατέρ και όχι μόνο να μην βοηθάει στην ψύξη αλλά να την κάνει και χειρότερη!

*το οποίο πρέπει να βρω γιατί κάποιος μου είχε πει που να βάλω το διακόπτη Cool
horrorshow_gr
horrorshow_gr
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-12-12
Mηνύματα : 841
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr 1100xx 04
Κράνος : arai ''chaser''

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 2:46 pm
Επιπλέον ψύξη - Page 3 3182kdvc
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 2:50 pm
chr1s_86 wrote:
Επίσης μιλάω και για το VFR FI μου οπότε δεν υπάρχει κόντρα vtec-γραναζιών εδώ, το πρόβλημα το έχουν και τα δύο μηχανάκια.

Διαμαρτύρομαι εντόνως!!! Knupp

Είναι κόντρα 750-800! Razz
chr1s_86
chr1s_86
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

29/6/2012, 6:52 pm
Ο φυσικός wrote:

750



Υπάρχουν και τέτοια ; Blink Laughing Laughing




Πέρα από την πλάκα έχεις δίκιο Whistle
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

17/7/2012, 9:27 pm
VFGeorge wrote:
Ειμουνα κι'εγω ψιλο-σιγουρος οτι με εξωτερικες θερμοκρασιες 39-40'C η θερμοκρασια λειτουργιας μοτερ θα ητανε 105-107'C οποτε με το βεντιλατερ ..αντε γεια, απλα δεν μουτυχε (ακομα) να ταξιδεψω με τετοιες θερμοκρασιες. Και καθως μερικες φορες ερχομαι Αθηνα απο Τρικαλα ή Βολο με πολυ πιεσμενο χρονο για να παρω το αεροπλανο, θελω να ξερω για να παρω τα μετρα μου Επιπλέον ψύξη - Page 3 616608

Τελικα το διακοπτακι ειναι μονοδρομος για κλιματα οπως της Ελλαδας αλλα η Χονδα εχει κανει @κιες στο κυκλωμα ψυξης του VTEC

Λοιπον, επανερχομαι στο θεμα καθως ετυχε να ταξιδεψω χθες, Δευτερα 16 Ιουλιου, που ητανε και η ζεστοτερη μερα του καλοκαιριου με 40+’C στην Αθηνα Επιπλέον ψύξη - Page 3 829506 Εφυγα κατα τις 5:00 το απογευμα ωστε να αφησω να πεσει λιγο το καμα με προορισμο την Ελατη Τρικαλων.

Μεσα στην Αθηνα το θερμομετρο εξωτερικης θερμοκρασιας εδειχνε ακομη 37-38’C και το ιδιο εγινε και στην Εθνικη που πηρα απο την εξοδο της Αχαρνων. Με 140-150χμω η θερμοκρασια μοτερ ητανε στους 104’C με το βεντιλατερ να απειλει να αναψει οποτε αναγκαστηκα να πεσω στα 120-130χμω για να εχω θερμοκρασια μοτερ 102-103’C Αργοτερα οταν ανοιξε ο δρομος πηγαινα με 150-160χμω χωρις να αναψει το βεντιλατερ αλλα ουτε σκεψη για να συνηθη 170-180χμω με το VTEC ενεργοποιημενο. Το κακο ομως εγινε στην Υλικη και αργοτερα στην ευθεια του Καστρου. Εκει το θερμομετρο εξωτερικης θερμοκρασιας εδειχνε ακομη 39’C αργα το απογευμα και αναγκαστηκα να παω αρκετα σιγοτερα αλλα τελικα και παλι το βεντιλατερ αναψε!! Εκει αντι να σταματησω πηγα με 60-70χμω στη βοηθητικη με τα στοπ αναμενα μεχρι που επεσε στους 98’C και εσβησε το &^%&^ το βεντιλατερ. Αυτο εγινε συνολικα 3 φορες και αρχισα να τα παιρνω Επιπλέον ψύξη - Page 3 544344

Στο ανεβασμα της Τραγανας μετα το Καστρο ηθελε παλι μεγαλη προσοχη με τη θερμοκρασια μοτερ παλι στους 104’C αλλα τουλαχιστο φχαριστηθηκα το κατεβασμα στα στροφιλικια μεχρι τα διοδια με τα κλασικα 180-190αρια. Η ζεστη ητανε τετοια που η σταση στο Ασπρονερι για μπανιο ητανε ..must. Παντως αυτη η πολυ ωραια παραλια με τα βοτσαλα και τα ρευματα δεν ειναι πια καθαρη οπως παλια, εχω κανει μπανιο 3-4 φορες φετος και ητανε παντα ψιλο-βρωμικη Επιπλέον ψύξη - Page 3 53367 Πανεα μηπως ξερεις κατι επι τουτου? Επιπλέον ψύξη - Page 3 36546 Μετα το μπανιο ειχε ενα ποτακι (ητανε αργα για καφε) στο κλασικο μου στεκι Café Prova στα Καμμενα Βουρλα και μετα βουρ για Δομοκο. Οπου ξενερωσα, με τη θερμοκρασια και παλι στους 104’C. Αφου το “φυλαξα” μεχρι τα δυο αντιπερα βενζιναδικα, μετα αποφασισα να ξυσω κι’ας ανεβει η θερμοκρασια. Με το μοτερ μονιμα να VTEC-ιαζει ειδα 112’C στο ψηλοτερο σημειο Επιπλέον ψύξη - Page 3 829506 αλλα απο κει και μετα φυσικα επεσε παλι Επιπλέον ψύξη - Page 3 392135

Στον καμπο της Θεσσαλιας δεν υπηρχε προβλημα καθως ητανε ηδη αργουτσικα και η θερμοκρασια ειχε πεσει στους 32-33’C. Μετα απο μια συντομη σταση Τρικαλα, ανεβηκα για υπνο στη (σχετικη) δροσια της Ελατης, οπου δεν πηρα ουτε σεντονι ενω χρειαζεται σχεδον παντα κουβερτα - τουλαχιστο δεν ιδρωσα καθολου Επιπλέον ψύξη - Page 3 113790


Αρα τελικα διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ ειναι απαραιτητο τις πολυ ζεστες / καυτες μερες του καλοκαιριου αν δε θελει κανεις να παει σαν κοτα για να μην αναψει το βεντιλατερ που κανει αντιθετη δουλεια με τη (*&(*& αναποδη ροη – που ειναι ομως τελεια στην πολη. Γιωργο-Συναδελφε-Teacher, θα εκτιμουσα αν καναμε αυτη τη δουλεια και στο δικο μου σε καποια φαση το φθινοπωρο ή την ανοιξη ωστε να μην εχω παλι θεμα το επομενο καλοκαιρι.

Επιπλέον ψύξη - Page 3 354640
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

17/7/2012, 11:28 pm
Την Δευτέρα στις 15 :30 και για 35 χιλ σε εμένα το θερμμόμετρο του καιρού έδειχνε μονιμα 39'C και με 130 χμω σταθερά η θερμοκρασία της έδειχνε 102-104'C. Τώρα για να πω, δεν μου καιγεται καρφί αν ζεματάει ο κινητηρας και δουλεύει ο ανεμηστήρ. Εγώ ζεμάταγα ολόκληρος και δεν θα ζεμάταγε το αλουμίνιο και το πλαστικό. Very Happy
teacher
teacher
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-23
Mηνύματα : 590
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

Never ride faster than your angel can fly...
http://www.couchsurfing.com/profile.html?id=3HHTV5

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

18/7/2012, 10:23 am
@ VFGeorge θα το κανονίσουμε σίγουρα cheers

Εμένα πάντως.. ισως τελικά απλά δουλεύει πιο ζεστά... το ΣΚ που μας πέρασε πήγα Επίδαυρο, Ερμιόνη, Πόρτο Χέλι και γενικά η θερμοκρασία που έβλεπα ήταν 33-35C βόλταρα τα βράδυα.....

Εμένα πάντως ακόμα και στην Εθνική με 33-34C και επειδή είχε κίνηση την Παρασκευή που έφυγα... από 92... ανέβηκε 105, το βεντιλατέρ άναψε.... εγώ το έσβησα Smile και πάλι η θερμοκρασία που δούλευε όλο το δρόμο ήταν 98-100C... έπεσε μετά την Κόρινθο που έκοψα αισθητά και σε κατηφορικά σημεία που πήγα επίτηδες με κλειστό γκάζι για να πέσει κάτω από 96...
Επίσης, ακόμα και σε ανηφορικά σημεία σε επαρχιακούς δρόμους (όπως μεταξύ Επιδαύρου και Ερμιόνης) εμένα εύκολα ανεβάζει θερμοκρασία και ενεργοποιείται το βεντιλατέρ.....

Να τονίσω ότι ήμουν διπλός και τριβάλιτσος με μπαγάζια...... τέλος πάντων.... αν και ενοχλούμαι αφάνταστα στην ιδέα ότι ένα τόσο ακριβό μηχανάκι είναι ολίγον τοστιέρα, με το να το απενεργοποιώ το έχω λύση το θέμα.... απλά στη σκέψη ταξιδιού για καλοκαίρι σε θερμό κλίμα... γενικά το φοβάμαι....
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

18/7/2012, 10:27 am
VFGeorge wrote:Και η κυριως ερωτηση δεν απαντηθηκε: εχει κανεις ταξιδεψει με 39-40'C εξωτερικη θερμοκρασια?? Υπαρχει περιπτωση τοτε (αναλογα και με τα λαδια βεβαιως) να εχουμε θερμοκρασια λειτουργιας >= 105'C ακομη και χωρις το βεντιλατερ? Και μιλαω για ταχυτητες ταξιδιου μεχρι 160χμω, δηλ πριν μπει το VTEC και η θερμοκρασια κινητηρα ανεβει κι'αλλο. Αν ειναι ετσι, τοτε το βεντιλατερ θελει απενεργοποιηση στα σιγουρα, αλλιως ...απλα σταματαμε και περιμενουμε να σουρουπιασει Surprised

Με 40 βαθμούς, σταματάω στα διόδια, ανάβει βεντιλατέρ, φεύγω, ότι ταχύτητα και να είχα μετά, από 100 εώς 160-170, δεν σταμάτησε.
Έκανα 60 χλμ. με βεντιλατέρ.

Χρειάζεται διακόπτης.
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

18/7/2012, 10:50 am
Βρε παλλικαρια, καντε ενα κοπο και βαλτε κανα 'how to' με φωτο κτλ με την τοποθετηση διακοπτη την επομενη φορα που θα το κανετε, να το ακολουθησουμε ολοι
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

18/7/2012, 12:18 pm
KiloMeater wrote:Βρε παλλικαρια, καντε ενα κοπο και βαλτε κανα 'how to' με φωτο κτλ με την τοποθετηση διακοπτη την επομενη φορα που θα το κανετε, να το ακολουθησουμε ολοι


Εγω παντως που εχω βαλει εδω και ενα χρονο περιπου διακοπτακι την τοποθετηση την εκανε ηλεκτρολογος ναχω το κεφαλι μου υσηχο.

Γενικως οτι προσθηκη κανω σε ηλεκτρικα κυριως την κανει παντα ηλεκτρολογος.

Μια φορα εβαλα κατι εγω και πηγα να καψω την βεφα. Crying or Very sad
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

18/7/2012, 3:27 pm
teacher wrote:
@ VFGeorge θα το κανονίσουμε σίγουρα Επιπλέον ψύξη - Page 3 354640

Γεια σου συνοvoματε Teacher Επιπλέον ψύξη - Page 3 354640
Και θα ανεβασουμε και how-to με (καλι)τεχνικες φωτο ..by Fysikos Επιπλέον ψύξη - Page 3 22971

teacher wrote:
αν και ενοχλούμαι αφάνταστα στην ιδέα ότι ένα τόσο ακριβό μηχανάκι είναι ολίγον τοστιέρα

Επιπλέον ψύξη - Page 3 64254 Επιπλέον ψύξη - Page 3 64254
xapos_kil
xapos_kil
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 148
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 08
Κράνος : Shoei XR 1000

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

18/7/2012, 4:58 pm
Άποψη μου,αν όλα είναι καλά και δεν υπάρχει θέμα με θερμοστάτη διακόπτες βεντιλαντέρ καλώς.

Εγώ δεν προτείνω διακόπτη μιας και είναι μέσα στις προδιαγραφές οι θερμοκρασίες αυτές ειδικά δε με ζέστα κλήματα σαν τα δικά μας (Δεν κατηγορώ όσους το κάνουν).

με 40ο εξωτερική θερμοκρασία ερχόμενος από Σέρρες για Κιλκίς 15:00 περίπου στα εσάκια των Σερρών, μπαίνοντας λοιπόν είχα θερμοκρασία που κυμαίνονταν από 96-100 εκεί.

Μέσα στα εσάκια όμως που πήγα λίγο πολύ όπως πρέπει δηλαδή 4η 6000-10000rpm έφτασα να δω στις τελευταίες στροφές 115 αλλά οκ μόλις βγήκα στο ανοιχτό πλεον δρόμο σε 10' έπεσε πάλι στους 98

Τα λάδια που χρησιμοποιώ από την αρχή είναι τις honda 10-30 και τα αλλάζω περίπου κάθε 10000km και για το παράδειγμα που έδωσα τα έχω περίπου 6000km σε πόλη κυρίως και επαρχιακό δίκτυο.

Αυτά από μένα. Ελπίζω να βοήθησα.


Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

19/7/2012, 12:39 am
Neutral

Εγω παντως, στα οσα χρονια/χιλιομετρα την εχω, δεν θυμαμαι να ειδα ποτε πανω απο 106 C Suspect

δεν ετυχε ? τι να πω Suspect
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

19/7/2012, 12:45 am
Πρόσφατα άλλαξα υγρά ψυγείου.

Είχα λοιπόν τα Motul Motocool Expert και έβαλα της Honda.

Παρατηρησα ότι με το Honda, η θερμοκρασία πέφτει πιο δύσκολα. Δηλαδή, αφού μπει το βεντιλατέρ, αργεί να πέσει στους 96.
Το μετάνιωσα που άλλαξα.
teacher
teacher
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-23
Mηνύματα : 590
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

Never ride faster than your angel can fly...
http://www.couchsurfing.com/profile.html?id=3HHTV5

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

19/7/2012, 1:52 am
@Roberto θα συμφωνήσω ότι με τα Motul δουλεύει και εμένα καλύτερα από ότι με το μαμα αντιψυκτικό....
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

19/7/2012, 3:41 am
Don John wrote: Neutral

Εγω παντως, στα οσα χρονια/χιλιομετρα την εχω, δεν θυμαμαι να ειδα ποτε πανω απο 106 C Suspect

δεν ετυχε ? τι να πω Suspect

Στην αυλή υπό σκιά δεν ανεβάζει lol! lol! lol!
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

19/7/2012, 3:47 am
Έχω κάνει ένα απλό σύστημα με δύο ρελέ που αντί να απενεργοποιεί θα αντιστρέφει, κατά βούληση, τον ανεμιστήρα. Όταν βρω χρόνο θα το τοποθετήσω να δω τι κάνει. Είναι όμως μπελάς η τοποθέτηση.......
chr1s_86
chr1s_86
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

19/7/2012, 4:48 pm
xapos_kil wrote:
Εγώ δεν προτείνω διακόπτη μιας και είναι μέσα στις προδιαγραφές οι θερμοκρασίες αυτές ειδικά δε με ζέστα κλήματα σαν τα δικά μας (Δεν κατηγορώ όσους το κάνουν).

Το πρόβλημα για μένα δεν είναι οι θερμοκρασίες σαν νούμερο. Απλά δεν μπορώ να δεχτώ με τίποτα το να δουλεύει το βεντιλατέρ χωρίς να χρειάζεται και ταυτόχρονα να κρατάει και τη θερμοκρασία πιο ψηλά από ότι θα ήταν χωρίς να λειτουργεί.



Roberto_Diavolo wrote:Πρόσφατα άλλαξα υγρά ψυγείου.

Είχα λοιπόν τα Motul Motocool Expert και έβαλα της Honda.

Παρατηρησα ότι με το Honda, η θερμοκρασία πέφτει πιο δύσκολα. Δηλαδή, αφού μπει το βεντιλατέρ, αργεί να πέσει στους 96.
Το μετάνιωσα που άλλαξα.

teacher wrote:@Roberto θα συμφωνήσω ότι με τα Motul δουλεύει και εμένα καλύτερα από ότι με το μαμα αντιψυκτικό....

Ποιος τα φέρνει αυτά; Γράφουν τίποτα για το αν περιέχουν silicates? Είναι ώρα να τα αλλάξω κι εγώ...
Postman
Postman
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-03
Mηνύματα : 5672
Ηλικία : 45
Μοντέλο : John Deere 990HP
Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

https://www.youtube.com/hornetkav

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

19/7/2012, 6:50 pm
.....βαλτε αυτα με μια μπουκαλα CO2 και καθαρισατε!!! Razz Razz

Επιπλέον ψύξη - Page 3 70072
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Επιπλέον ψύξη - Page 3 Empty Re: Επιπλέον ψύξη

19/7/2012, 7:36 pm
Υπάρχουν και άλλες λύσεις:

1. Πιο αραιωμένο αντιπηκτικό 30% αντί για 50%. Βοηθάει
2. Καθαρισμός και των ΤΡΙΩΝ ψυγείων από σκόνες και έντομα. Βοηθάει
3. Λίγο waterwetter μόνο σε συνδυασμό με το αραιότερο αντιπηκτικό. Βοηθάει
4. Αν υπάρχει PC εμπλουτισμό του μίγματος για θερμοκρασίες >95. Βοηθάει
5. Ο2 eliminators. Το μείγμα θα γίνει πλουσιότερο, η κατανάλωση θα αυξηθεί, αλλά η θερμοκρασία θα πέσει. Και αυτό βοηθάει.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum