Επιπλέον ψύξη
+33
demon
Bravo
SCORPIOS
xristos280
Postman
anastasis
Don John
xapos_kil
vtecpatra
Roberto
chr1s_86
Παναγιώτης Κ.
tomakos
posnightmist
da_beazt
nikos-ex victor
horrorshow_gr
VEFALIFT
kortomalteze
XLGeorge
karapialis
Arxiereas
apostat
skianik
teacher
dirty
vasilakos
Fanrider
Caracal
Ο φυσικός
Vvag
glystras
KiloMeater
37 posters
Page 2 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ArxiereasΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-12
Mηνύματα : 313
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Hamburger
Κράνος : Tupperware
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 12:37 pm
[off_topic]Τρελλές αϋπνίες. Προβληματίζομαι φίλε.dirty wrote:ελα ρε αρχιερεα αυπνιες εχεις και γραφεις τετοια ωρα ,τι θα γινει θα το πουλησεις τελικα ;
Να σε πω την αλήθεια δεν τρελαινόμουν να το δώσω και έχω αποσύρει την αγγελία από μέρη με μεγάλη επισκεψιμότητα επειδή παρ' όλο που βρέθηκαν αγοραστές το τι έχω ακούσει δεν λέγεται. Επίσης δεν είδα μεταχειρισμένο στην κατάσταση της βέφας και με τόσα αξεσουάρ και στην τελική δεν ξέρω ποιο να πάρω. Το xx που ελεγα είναι πλέον ένα παλιό μηχανάκι και δεν βρήκα κανένα 3ετίας όπως θα το ήθελα. Οι υπόλοιπες επιλογές που υπάρχουν σε ST είναι triumph (μπα, δεν...), το μπούσα που σου βγαίνει ο κούκος αηδόνι σε λάστιχα και βενζίνη, το τρένο zzr (no way) και τo πανάκριβo bmw K1300S. Μετά είναι που πήγαμε ήρθαμε Ξάνθη-Πειραια, πατήσαμε κάθε πιθαμή της Σαντορίνης και η βέφα όχι μόνο δεν έκανε κιχ αλλά την καταευχαριστηθήκαμε. Μόνο τη σέλα λέω να στείλω στον Tony όπως λέγαμε στον καφέ για να μου την κάνει λίγο πιο άνετη και να σκάψει τη θέση συνεπιβάτη.
Έβλεπα ότι γενικά βρίσκεται σε πολύ υψηλό ποιοτικό επίπεδο αλλα έχω κάνει εκατοντάδες χιλιάδες km με διάφορα μηχανάκια και πρώτη φορά ακούω μεσαίας κατηγορίας μοτέρ σε μεγάλο ταξίδι μεσημέρι με καύσωνα να μην αλλάζει καθόλου ο ήχος του! Σε όλα τα άλλα έστω ένα κάτι από συστολές-διαστολές στα μέταλα το άκουγες. Αυτό λες και πήγες σπίτι-καφετέρια ήταν! Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα.[/off_topic]
Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 1:09 pm
Arxiereas wrote:Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα
Λοιπόν, θα σε βγάλω εγώ. ΚΡΑΤΑ ΤΟΟΟΟ!!!!!
Arxiereas wrote:Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
Τι διάολο μ' έχουν μουτζώσει;! Εγώ γιατί βλέπω 100-110 σε τέτοιες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και ταχύτητες;!
Αυτόν τον Καραπιάλη όλοι τον πετυχαίνουν στο δρόμο πια;! Να ξέρω αν δω βιεφάρ στο δρόμο, ο Καραπιάλης θα' ναι!!
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 1:41 pm
VVAG@:
Δε βαζει κωλο κάτω αυτο το παιδι.
Αν δεν ειχα μηχανη,θα είχα νταλίκα.
Arxiereas@:
Ευχαριστώ για την παρέα,τελικά το πρόλαβα το πλοιο(ευκολα).
Σήμερα βάλαμε ενα καινούριο ζευγαρι βτ16 γιατι γυρισαμε με τα λινα, και αναχωρουμε...
Για το υπολοιπο του μηνα οποιος θελει καλοδεχουμενος για ΡΑΚΕΣ στην ΚΡΗΤΗ.
Δε βαζει κωλο κάτω αυτο το παιδι.
Αν δεν ειχα μηχανη,θα είχα νταλίκα.
Arxiereas@:
Ευχαριστώ για την παρέα,τελικά το πρόλαβα το πλοιο(ευκολα).
Σήμερα βάλαμε ενα καινούριο ζευγαρι βτ16 γιατι γυρισαμε με τα λινα, και αναχωρουμε...
Για το υπολοιπο του μηνα οποιος θελει καλοδεχουμενος για ΡΑΚΕΣ στην ΚΡΗΤΗ.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 1:47 pm
karapialis wrote:VVAG@:
Δε βαζει κωλο κάτω αυτο το παιδι.
Αν δεν ειχα μηχανη,θα είχα νταλίκα.
Arxiereas@:
Ευχαριστώ για την παρέα,τελικά το πρόλαβα το πλοιο(ευκολα).
Σήμερα βάλαμε ενα καινούριο ζευγαρι βτ16 γιατι γυρισαμε με τα λινα, και αναχωρουμε...
Για το υπολοιπο του μηνα οποιος θελει καλοδεχουμενος για ΡΑΚΕΣ στην ΚΡΗΤΗ.
Χμμμ... κι εσύ στο κόλπο της κρυφής Πανελλήνιας στην Κρήτη λοιπόν;!
Έχουμε και λέμε:
GeorgeVFR
Photoula (γύρισε)
Don John
Pantelis
Karapialis
......
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 2:09 pm
τη σελα θα την στειλο και εγω στον τονυ για προσθηκη αφρωδους αλλα ειναι κλειστος και θα ανειξη στις 17 και εγω φευγω στις 20 ευχομαι να προλαβωArxiereas wrote:[off_topic]Τρελλές αϋπνίες. Προβληματίζομαι φίλε.dirty wrote:ελα ρε αρχιερεα αυπνιες εχεις και γραφεις τετοια ωρα ,τι θα γινει θα το πουλησεις τελικα ;
Να σε πω την αλήθεια δεν τρελαινόμουν να το δώσω και έχω αποσύρει την αγγελία από μέρη με μεγάλη επισκεψιμότητα επειδή παρ' όλο που βρέθηκαν αγοραστές το τι έχω ακούσει δεν λέγεται. Επίσης δεν είδα μεταχειρισμένο στην κατάσταση της βέφας και με τόσα αξεσουάρ και στην τελική δεν ξέρω ποιο να πάρω. Το xx που ελεγα είναι πλέον ένα παλιό μηχανάκι και δεν βρήκα κανένα 3ετίας όπως θα το ήθελα. Οι υπόλοιπες επιλογές που υπάρχουν σε ST είναι triumph (μπα, δεν...), το μπούσα που σου βγαίνει ο κούκος αηδόνι σε λάστιχα και βενζίνη, το τρένο zzr (no way) και τo πανάκριβo bmw K1300S. Μετά είναι που πήγαμε ήρθαμε Ξάνθη-Πειραια, πατήσαμε κάθε πιθαμή της Σαντορίνης και η βέφα όχι μόνο δεν έκανε κιχ αλλά την καταευχαριστηθήκαμε. Μόνο τη σέλα λέω να στείλω στον Tony όπως λέγαμε στον καφέ για να μου την κάνει λίγο πιο άνετη και να σκάψει τη θέση συνεπιβάτη.
Έβλεπα ότι γενικά βρίσκεται σε πολύ υψηλό ποιοτικό επίπεδο αλλα έχω κάνει εκατοντάδες χιλιάδες km με διάφορα μηχανάκια και πρώτη φορά ακούω μεσαίας κατηγορίας μοτέρ σε μεγάλο ταξίδι μεσημέρι με καύσωνα να μην αλλάζει καθόλου ο ήχος του! Σε όλα τα άλλα έστω ένα κάτι από συστολές-διαστολές στα μέταλα το άκουγες. Αυτό λες και πήγες σπίτι-καφετέρια ήταν! Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα.[/off_topic]
Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
- ArxiereasΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-12
Mηνύματα : 313
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Hamburger
Κράνος : Tupperware
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 11:32 pm
Όπως πάει το κρατάω γιατί δεν έχω πολλές επιλογές για επόμενη μοτο που λόγο ιδεολογίας πρέπει να είναι sport-κάτι, καθ'υπέρβαση το GS1200R. Αν έχει να προτείνει κάποιος κάτι για άνεση και κάλυψη της ψηλής συνεπιβάτιδας είμαι όλος αυτιά να ακούσω.Vvag wrote:Arxiereas wrote:Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα
Λοιπόν, θα σε βγάλω εγώ. ΚΡΑΤΑ ΤΟΟΟΟ!!!!!Arxiereas wrote:Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
Τι διάολο μ' έχουν μουτζώσει;! Εγώ γιατί βλέπω 100-110 σε τέτοιες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και ταχύτητες;!
Αυτόν τον Καραπιάλη όλοι τον πετυχαίνουν στο δρόμο πια;! Να ξέρω αν δω βιεφάρ στο δρόμο, ο Καραπιάλης θα' ναι!!
Από άλλα thread που συμμετείχες και έχω διαβάσει, ήσουν απ' τα πρώτα σου ταξίδια ζεστούλης. Μια καινούρια μοτό όντως δουλεύει πιο ζεστά αλλά λες ότι συνεχίζει σε πιο χαμηλά υποθέτω πλαίσια. Μήπως οδηγάς "μία κάτω"? Εγώ π.χ όλες τις αλλαγές (εκτός 1ης) τις κάνω πριν τις 7000 μπορεί και χαμηλότερα. Από τα 100-120 και μετά έχω μονίμως 6η και μόνο αν χρειαστεί για καμιά περίεργη προσπέραση κατεβάζω. Γενικά η αύξηση θερμοκρασίας μετά τις 7.000σαλ είναι δραματική ενώ γύρω στις 6 είναι νορμαλότατη.
Η πλάκα με τον Karapialis δεν είναι ότι τον πέτυχα αλλά ότι τον είδα 2 φορές! Την πρώτη πέρασα διόδια Σχηματαρίου κι έκανα στην άκρη να βάλω ωτοασπίδες. Πέρασε πίσω μου και απλά χαιρετηθήκαμε. Μετά από κανα 5λεπτο ξεκίνησα πήγαινα κανονικά αλλά άφαντος ο δικός σου. Κανα τέταρτο πριν τον Άγιο Κωνσταντίνο λέω να κάνουμε μια στάση και με το που βγαίνω από τον δρόμο τσούπ μπροστά μου ο παιχταράς! Βάση πιθανοτήτων λοιπόν εσείς που μένετε Αθήνα πρέπει να τον έχετε δει από τουλάχιστον 1 φορά ο καθένας! Κι αν δεν έτυχε μέχρι τώρα, κανονίστε. Είναι ωραίος τύπος!
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 2:14 pm
teacher wrote:
Πολύ ωραίο θέμα μιας και εμένα με απασχολεί "πάλι" αυτή την περίοδο. Καταρχήν να αναφέρω ότι προσωπικά δεν με νοιάζει καθόλου το ότι μέσα στην πόλη είναι στους 104-105C, όπως αυτές τις μέρες με 40 C και ας δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ.
Με ενοχλεί που στις εθνικές με το που ξεπεράσει τους 104C ή κάτσεις για 2min στα διόδια και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι πάνω από 33-34C απλώς δεν υπάρχει περίπτωση το βεντιλατέρ να κλείσει και λόγω ανάποδης ροής πάνω από τα 90Km/h είναι σαν να σου νεκρώνει το αριστερό ψυγείο.
Ανακινω αυτο το θεμα καθως "αρχισανε παλι τα οργανα" τωρα το καλοκαιρι. Με το που σταματησα στα διοδια η θερμοκρασια περασε τους 105'C και μετα με το που ξεκινησα αρχισε ν'ανεβαινει λογω της "νεκρωσης του αριστερου ψυγειου" που αναφερει πανω ο Teacher και που ειναι γνωστο θεμα των VTEC. Επισης ανεβηκα Δομοκο με ζεστη, εγινε το ιδιο και η θερμοκρασια δεν θα επεφτε με τιποτα οταν αρχισα να κινουμαι με μεγαλυτερες ταχυτητες στο υψιπεδο της Χυνιαδας.
Η λυση σ'αυτο το προβλημα ειναι το διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ που εχει φτιαξει ο Teacher (και καποιοι αλλοι πιστευω) αλλα υπαρχει και αλλη απλουστερη λυση. Μολις η θερμοκρασια ανεβει πανω απο 105'C και αρχισει το βεντιλατερ ενω κινουμαστε με ταχυτητες πανω απο 80-100χμω, απλα σταματαμε και περιμενουμε να πεσει κατω απο 98'C οποτε και σβηνει το βεντιλατερ και ξαναξεκιναμε. Αυτο εκανα τις 2 φορες που μου συνεβη φετος, μια στα διοδια της Εθνικης και μια στο Δομοκο. Hint: οσο περιμενουμε να πληρωσουμε στα διοδια σβηνουμε τον κινητηρα και "κωπηλατουμε" με τα ποδια Ετσι δεν θα χρειαστει να περιμενουμε μετα..
Η ΕΡΩΤΗΣΗ-ΚΛΕΙΔΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ: υπαρχει περιπτωση να ταξιδευουμε με εξωτερικη θερμοκρασια 38-39-40'C και η θερμοκρασια λειτουργιας κινητηρα να ειναι πανω απο 105'C? Σε τετοια περιπτωση χρειαζεται οπωσδηποτε διακοπτακι γιατι αλλιως η θερμοκρασια κινητηρα θα παρει την ανιουσα προς τους 115-120'C Δεν μουχει τυχει ποτε, να πω παντως οτι με εξωτερικη θερμοκρασια 36-37'C η θερμοκρασια λειτουργιας μοτερ (χωρις παρατεταμμενες ανηφορες) ητανε 102'C, οποτε μεχρι τετοιες θερμοκρασιες ok
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 2:19 pm
VFGeorge wrote:Η ΕΡΩΤΗΣΗ-ΚΛΕΙΔΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ: υπαρχει περιπτωση να ταξιδευουμε με εξωτερικη θερμοκρασια 38-39-40'C και η θερμοκρασια λειτουργιας κινητηρα να ειναι πανω απο 105'C? Σε τετοια περιπτωση χρειαζεται οπωσδηποτε διακοπτακι γιατι αλλιως η θερμοκρασια κινητηρα θα παρει την ανιουσα προς τους 115-120'C Δεν μουχει τυχει ποτε, να πω παντως οτι με εξωτερικη θερμοκρασια 36-37'C η θερμοκρασια λειτουργιας μοτερ (χωρις παρατεταμμενες ανηφορες) ητανε 102'C, οποτε μεχρι τετοιες θερμοκρασιες ok
To 2008 που την αγόρασα, το πρώτο μου ταξίδι ήταν Αθήνα - Χαλκιδική από Εθνική (τόσα ήξερα..!) με 36-38 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Ναι λοιπόν, το μοτέρ δούλευε ΜΟΝΙΜΑ πάνω από τους 110 με αποκορύφωμα τους 114 κάπου έξω απ' τη Λάρισα!!
Οι ταχύτητες ήταν πάνω από 150χλμ/ώρα κι αναγκαστικά έκοβα για να μην ανεβαίνει πολύ η θερμοκρασία (τότε δεν είχα ιδέα για το σύστημα με το ανάποδο βεντιλατέρ για να σταματήσω λίγο).
ΟΜΩΣ να τονίσω ότι έχω δει φοβερές διαφορές στη θερμοκρασία, ανάλογα με τα λάδια. Τότε έβαζα AGIP και έβλεπα πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες.
Με τα Motul (10-40) τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα και τώρα με τα Mottorex (10-30) έχω βρει την υγειά μου...
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 6:27 pm
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ τρομοκρατήθηκα το σκ πηγαίνοντας στην Καβάλα...γιατί έπιασα 95-99 βαθμούς στην πορεία...και δεν θυμάμαι να ζεστενόταν τόσο πολύ το μοτέρ...μάλλον είχα καιρό να κάνω βόλτα...με τα Agip που φοράω τώρα ανεβάζει θερμοκρασία...ενώ με τα motorex παιότερα ήμουν 3-4 βαθμούς χαμηλότερα...θερμοκρασία εδάφους 30+ το σκ...
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:10 pm
Με ΙPONE 10/40, δουλεύει με ανοικτό Vtec, διπλός, 94-98, ενώ με HONDA 10/30, σε ανάλογες συνθήκες, 97- 100+ ! ! ! Στα διόδια, συγνώμη, δεν σταματάω . . .
- horrorshow_grΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2011-12-12
Mηνύματα : 841
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr 1100xx 04
Κράνος : arai ''chaser''
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:11 pm
10/30 ειναι οκ για λαδι?
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:16 pm
horrorshow_gr wrote:10/30 ειναι οκ για λαδι?
2 μηχανικοί τελευταία μου είπαν πως η Honda έχει δώσει εντολή να μπαίνει 10-30 σε ΟΛΑ της τα μηχανάκια...
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:17 pm
κ δηλαδή αν βάλουμε 10-40 θα μας βγάλουν απ'την εγγύηση?
ή θα μας κόψουν τη πίστωση
ή θα μας κόψουν τη πίστωση
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:18 pm
nikos-ex victor wrote:κ δηλαδή αν βάλουμε 10-40 θα μας βγάλουν απ'την εγγύηση?
Σ' αυτή την περίπτωση, να προσέχεις γιατί ξέρουν και που μένεις...
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:20 pm
Vvag wrote:nikos-ex victor wrote:κ δηλαδή αν βάλουμε 10-40 θα μας βγάλουν απ'την εγγύηση?
Σ' αυτή την περίπτωση, να προσέχεις γιατί ξέρουν και που μένεις...
αλήθεια!
που είπαμε ότι μένεις?
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:24 pm
nikos-ex victor wrote:κ δηλαδή αν βάλουμε 10-40 θα μας βγάλουν απ'την εγγύηση?
ή θα μας κόψουν τη πίστωση
Εσένα θα σε βγάλουν απ' την εγγύηση και θα κόψουν την πίστωση στο Αλκιβιάδη . . .
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:26 pm
VEFALIFT wrote: στο Αλκιβιάδη . . .
στο?
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:35 pm
nikos-ex victor wrote:VEFALIFT wrote: στο Αλκιβιάδη . . .
στο?
Στο άλλο Νίκο, που το λένε Αλκιβιάδη . . . τι δε καταλλλλαβαίννννειςςς ! ! !
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:27 pm
πάντως όσοι θέλετε επιπλέον ψύξη στον VTEC κινητήρα σας υπάρχει το "φυσικό" κιτ, παγκόσμια πατέντα το ανεmisterΤάκη!!!! τοποθετείτε εύκολα και ταξιδεύετε άνετα με θερμοκρασίες που δύσκολα ξεπερνούν τους 85 βαθμούς!!!! προσοχή μην το χρησιμοποιείτε χειμώνα γιατί θα κάνετε βόλτες με 60 βαθμούς!!!!
- da_beaztΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-02
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda CBF 2005 ABS, Honda Transalp 2002 και τέρμα τα ιταλικά
Κράνος : ARAI chaser, ARAI tour-x 3, HJC FS-10, CABERG V2 407, LOUIS jet and PROBIKER S2
Κοίτα που πας γιατί θα πας εκεί που κοιτάς
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:31 pm
Κύριε Βέφαλιφτ μη σπαμμάρετε. Ο κύριος Νίκος αναφερόταν στην έλλειψη τελικού ν από το άρθρο "το", στην φράση "στο Αλκιβιάδη". Όταν η επόμενη λέξη ξεκινά από φωνήεν τότε μπαίνει τελικό ν. Θα παρακαλούσα στο μέλλον να προσέχουμε την γραμματική ειδικά όταν καβαλάμε μηχανές με γυαλιστερά μπαγκστερ, δαχτυλοδειχτούμενα...
Κατά τα άλλα πλησιάζει αλλαγή λαδιών στο σιμπιεφ μου. Να σκεφτώ και εγώ τα 10/30?
Κατά τα άλλα πλησιάζει αλλαγή λαδιών στο σιμπιεφ μου. Να σκεφτώ και εγώ τα 10/30?
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:35 pm
da_beazt wrote:Κύριε Βέφαλιφτ μη σπαμμάρετε. Ο κύριος Νίκος αναφερόταν στην έλλειψη τελικού ν από το άρθρο "το", στην φράση "στο Αλκιβιάδη". Όταν η επόμενη λέξη ξεκινά από φωνήεν τότε μπαίνει τελικό ν. Θα παρακαλούσα στο μέλλον να προσέχουμε την γραμματική ειδικά όταν καβαλάμε μηχανές με γυαλιστερά μπαγκστερ, δαχτυλοδειχτούμενα...
Κατά τα άλλα πλησιάζει αλλαγή λαδιών στο σιμπιεφ μου. Να σκεφτώ και εγώ τα 10/30?
Θα μου επιβληθεί μεγάλο πρόστιμο Κύριε . . . ;
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:38 pm
ναι! βάλε 20-50 να δούμε τι θα γίνει..............
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:42 pm
Ρε παιδια ελεος, σπαμ σπαμ να ξεσπαμ
Υπαρχει καποιος μοδερατορας εδω περα να καθαρισει το θεμα?
Υπαρχει καποιος μοδερατορας εδω περα να καθαρισει το θεμα?
- posnightmistΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:46 pm
VFGeorge wrote:Ρε παιδια ελεος, σπαμ σπαμ να ξεσπαμ
Υπαρχει καποιος μοδερατορας εδω περα να καθαρισει το θεμα?
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 8:47 pm
Και η κυριως ερωτηση δεν απαντηθηκε: εχει κανεις ταξιδεψει με 39-40'C εξωτερικη θερμοκρασια?? Υπαρχει περιπτωση τοτε (αναλογα και με τα λαδια βεβαιως) να εχουμε θερμοκρασια λειτουργιας >= 105'C ακομη και χωρις το βεντιλατερ? Και μιλαω για ταχυτητες ταξιδιου μεχρι 160χμω, δηλ πριν μπει το VTEC και η θερμοκρασια κινητηρα ανεβει κι'αλλο. Αν ειναι ετσι, τοτε το βεντιλατερ θελει απενεργοποιηση στα σιγουρα, αλλιως ...απλα σταματαμε και περιμενουμε να σουρουπιασει
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 9:36 pm
VFGeorge wrote:Και η κυριως ερωτηση δεν απαντηθηκε: εχει κανεις ταξιδεψει με 39-40'C εξωτερικη θερμοκρασια?? Υπαρχει περιπτωση τοτε (αναλογα και με τα λαδια βεβαιως) να εχουμε θερμοκρασια λειτουργιας >= 105'C ακομη και χωρις το βεντιλατερ? Και μιλαω για ταχυτητες ταξιδιου μεχρι 160χμω, δηλ πριν μπει το VTEC και η θερμοκρασια κινητηρα ανεβει κι'αλλο. Αν ειναι ετσι, τοτε το βεντιλατερ θελει απενεργοποιηση στα σιγουρα, αλλιως ...απλα σταματαμε και περιμενουμε να σουρουπιασει
Πέρα από το σπαμ...προσωπικά σε ταξίδια με καλές θερμοκρασίες (35-38 όσο θυμάμαι τουλάχιστον) ποτέ μα ποτέ δεν είχα ανεβάσει θερμοκρασία πάνω από 100...ακόμη και σε περιπτώσεις που χρησιμοποιούσα το VTEC κυρίως στις τελευταίες στροφές πριν την Αλεξανδρούπολη... έχω δει θερμοκρασίες μέχρι 107-108 βαθμούς στο μποτιλιάρισμα σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα (μπαίνοντας μετά από ταξίδι) αλλά ως εκεί...τώρα για τα λάδια που φορούσα σε αυτές τις περιπτώσεις ήταν ημισυνθετικά MOTOREX (σίγουρα) πρόπερσι και τα περυσινά δεν τα θυμάμαι...τα φετινά full συνθετικά τις AGIP μου ανέβασαν τη θερμοκρασία ταξιδιού κατά 3-4 βαθμούς...πυκνότητα δεν θυμάμαι...θα ρίξω μία ματιά στο service book και θα επανέλθω...
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 11:31 pm
da_beazt wrote:
Κατά τα άλλα πλησιάζει αλλαγή λαδιών στο σιμπιεφ μου. Να σκεφτώ και εγώ τα 10/30?
Για θερμοκρασιίες Ελλάδας (10)20-40 ή (10)20-50
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
29/6/2012, 12:33 am
VFGeorge wrote:Και η κυριως ερωτηση δεν απαντηθηκε: εχει κανεις ταξιδεψει με 39-40'C εξωτερικη θερμοκρασια?? Υπαρχει περιπτωση τοτε (αναλογα και με τα λαδια βεβαιως) να εχουμε θερμοκρασια λειτουργιας >= 105'C ακομη και χωρις το βεντιλατερ? Και μιλαω για ταχυτητες ταξιδιου μεχρι 160χμω, δηλ πριν μπει το VTEC και η θερμοκρασια κινητηρα ανεβει κι'αλλο. Αν ειναι ετσι, τοτε το βεντιλατερ θελει απενεργοποιηση στα σιγουρα, αλλιως ...απλα σταματαμε και περιμενουμε να σουρουπιασει
Γιώργο το σπαμ είναι για να κάνουμε την πλάκα μας, αλλά δεν κάνουμε μόνο αυτό.
Σου είχα απαντήσει λίγα λεπτά αφ' ότου έγραψες την ερώτησή σου.
Vvag wrote:
To 2008 που την αγόρασα, το πρώτο μου ταξίδι ήταν Αθήνα - Χαλκιδική από Εθνική (τόσα ήξερα..!) με 36-38 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Ναι λοιπόν, το μοτέρ δούλευε ΜΟΝΙΜΑ πάνω από τους 110 με αποκορύφωμα τους 114 κάπου έξω απ' τη Λάρισα!!
Οι ταχύτητες ήταν πάνω από 150χλμ/ώρα κι αναγκαστικά έκοβα για να μην ανεβαίνει πολύ η θερμοκρασία (τότε δεν είχα ιδέα για το σύστημα με το ανάποδο βεντιλατέρ για να σταματήσω λίγο).
ΟΜΩΣ να τονίσω ότι έχω δει φοβερές διαφορές στη θερμοκρασία, ανάλογα με τα λάδια. Τότε έβαζα AGIP και έβλεπα πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες.
Με τα Motul (10-40) τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα και τώρα με τα Mottorex (10-30) έχω βρει την υγειά μου...
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
29/6/2012, 2:06 am
Ββαγγο, ακριβως επειδη η ερωτηση μου δεν απαντηθηκε, γι'αυτο επανηλθα. Αυτο που ειπες και κοπιαρες παλι πανω ειναι το κλασικα γνωστο οτι αν η θερμοκρασια περασει τους 105'C στο VTEC και αναψει το βεντιλατερ, οταν τρεχει κανεις η ροη του αερα "ακυρωνεται" απο τη ροη του βεντιλατερ στο ενα ψυγειο και ουσιαστικα μενει μονο το αλλο ψυγειο με αποτελεσμα η θερμοκρασια να ανεβαινει σε σχετικα επικινδυνα επιπεδα πχ 115'C. Αυτο σου συνεβη οταν ειχες πρωτοπαρει τη μηχανη και δεν το ηξερες, οπως και σε μενα και σε πολλους αλλους. Αλλα το συγκεριμενο "προβλημα" εχει συζητηθει πολλες φορες και ειναι πλεον γνωστο, με απλουστερο αντιδοτο το σταματημα, ριξιμο της θερμοκρασιας κατω απο τους 98'C που σταματαει το βεντιλατερ και ξαναξεκινημα.
Η ερωτηση ειναι αλλη και επαναλαμβανω. Παρατηρησα οτι στο δικο μου βιτεκι με εξωτερικη θερμοκρασια γυρω στους 36'C και με τις ταχυτητες που συνηθως ταξιδευω (σχετικα ηρεμα) στην Εθνικη δηλ. 155-160χμω, η θερμοκρασια λειτουργιας ητανε 102'C, ναι 102'C χωρις να δουλευει το βεντιλατερ - και μια και τα λαδια φαινεται να παιζουν ρολο, μιλαω με Motul 5100 10-40. Σκεφτομαι λοιπον οτι αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι 39-40'C - και μουχει τυχει να ταξιδεψω με τετοια θερμοκρασια αλλα με το Transalp, οχι με το VFR, τοτε ειναι πιθανο η θερμοκρασια λειτουργιας του μοτερ ν'ανεβει στους 105'C οποτε αν παρει μπρος και το βεντιλατερ ..αντε γεια. Και σε τετοια περιπτωση σταματα και περιμενε ΔΕΝ παιζει γιατι με το που θα ξαναπιασει κανεις ταχυτητες ταξιδιου, η θερμοκρασια θ'ανεβει παλι στους 105'C και ..παλι τα ιδια. Σ'αυτη την περιπτωση, η μονη λυση ειναι να υπαρχει διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ οποτε το μοτερ θα δουλευει στους 105-107'C αλλα η θερμοκρασια δεν θ'ανεβαινει αλλο οπως γινεται οταν το βεντιλατερ δουλευει και ακυρωνει τη ροη του αερα στο ενα ψυγειο. Η να παει κανεις αρκετα σιγοτερα πχ 120-130χμω ή να σταματησει και να περιμενει να δροσισει
Ρωταγα λοιπον αν ουσιαστικα παιζει αυτο το φαινομενο σε πολυ μεγαλες εξωτερικες θερμοκρασιες (39-40'C) οποτε και θα χρειαζεται ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ διακοπτακι απενεργοποιησης. Αλλα μαλλον δεν εχει ταξιδεψει κανεις (μπιφτεκας) στις Εθνικες με 39-40'C.
Αυτα. Οσο για το σπαμ, εχεις χασει για τα καλα τα πρωτεια που ειχες πριν πας φανταρος, ουτε καν σπαμαρεις πια , αλλα εχουν αναλαβει αλλοι επαξια τη σκυταλη Σ'αλλα φορουμ παντως, θεματα με χρησιμο τεχνικο περιεχομενο καθαριζονται. Αν και στο VFRH ο οποιος μοδερατορας θα επρεπε να εχει για τα καλα τα μανικια σκουμπωμενα
Η ερωτηση ειναι αλλη και επαναλαμβανω. Παρατηρησα οτι στο δικο μου βιτεκι με εξωτερικη θερμοκρασια γυρω στους 36'C και με τις ταχυτητες που συνηθως ταξιδευω (σχετικα ηρεμα) στην Εθνικη δηλ. 155-160χμω, η θερμοκρασια λειτουργιας ητανε 102'C, ναι 102'C χωρις να δουλευει το βεντιλατερ - και μια και τα λαδια φαινεται να παιζουν ρολο, μιλαω με Motul 5100 10-40. Σκεφτομαι λοιπον οτι αν η εξωτερικη θερμοκρασια ειναι 39-40'C - και μουχει τυχει να ταξιδεψω με τετοια θερμοκρασια αλλα με το Transalp, οχι με το VFR, τοτε ειναι πιθανο η θερμοκρασια λειτουργιας του μοτερ ν'ανεβει στους 105'C οποτε αν παρει μπρος και το βεντιλατερ ..αντε γεια. Και σε τετοια περιπτωση σταματα και περιμενε ΔΕΝ παιζει γιατι με το που θα ξαναπιασει κανεις ταχυτητες ταξιδιου, η θερμοκρασια θ'ανεβει παλι στους 105'C και ..παλι τα ιδια. Σ'αυτη την περιπτωση, η μονη λυση ειναι να υπαρχει διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ οποτε το μοτερ θα δουλευει στους 105-107'C αλλα η θερμοκρασια δεν θ'ανεβαινει αλλο οπως γινεται οταν το βεντιλατερ δουλευει και ακυρωνει τη ροη του αερα στο ενα ψυγειο. Η να παει κανεις αρκετα σιγοτερα πχ 120-130χμω ή να σταματησει και να περιμενει να δροσισει
Ρωταγα λοιπον αν ουσιαστικα παιζει αυτο το φαινομενο σε πολυ μεγαλες εξωτερικες θερμοκρασιες (39-40'C) οποτε και θα χρειαζεται ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ διακοπτακι απενεργοποιησης. Αλλα μαλλον δεν εχει ταξιδεψει κανεις (μπιφτεκας) στις Εθνικες με 39-40'C.
Αυτα. Οσο για το σπαμ, εχεις χασει για τα καλα τα πρωτεια που ειχες πριν πας φανταρος, ουτε καν σπαμαρεις πια , αλλα εχουν αναλαβει αλλοι επαξια τη σκυταλη Σ'αλλα φορουμ παντως, θεματα με χρησιμο τεχνικο περιεχομενο καθαριζονται. Αν και στο VFRH ο οποιος μοδερατορας θα επρεπε να εχει για τα καλα τα μανικια σκουμπωμενα
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Επιπλέον ψύξη
29/6/2012, 9:50 am
Οι θερμοκρασίες που αναφέρεις Γιώργο, είναι πολύ πάνω από αυτές που προανέφερα (σε ανάλογες εξωτερικές συνθήκες) και μάλιστα με ανοικτό Vtec Δεν ξέρω αν και πόσο επηρεάζουν τα τελικά της ARROW και το ΚΝ φίλτρο που φοράει το δικό μου.
Πέρυσι 7/7/11, σε κοινή διαδρομή με τον Χρήστο 280 (Ηγουμενίτσα-Τρίκαλα), με περίπου ίδιο φορτίο, ρυθμό, εξωτερική θερμοκρασία (28C το πρωί-40C το μεσημέρι), παρατηρήσαμε διαφορά θερμοκρασίας ψυκτικού, (3-4 βαθμούς κάτω στο δικό μου), με την μέγιστη ένδειξη το μεσημέρι στους 94C, για ταχύτητες έως 160 Km/h (διπλοί, βαλίτσες, tankbag,topcase).
Συνεχίζοντας, από Τρίκαλα προς Καμμένα Βούρλα, με ανοιχτό Vtec στο μεγαλύτερο κομμάτι, είδα μέχρι 99C, με την θερμοκρασία αέρα στους 40+, σε μερικά σημεία (Λαμία).
Σαν επίλογο αναφέρω ότι θεωρώ πιο αποτελεσματικό, να ενεργοποιεί το "βαντιλατέρ" με διακόπτη κάποιος σε συνθήκες αναμονής (διόδια κ.τ.λ.), αντί να το απενεργοποιεί με σκοπό τη φυσική ροή αέρα σε ρυθμό ταξιδιού.
Υ.Γ. Προσωπική άποψη: Το χιούμορ είναι εξίσου απαραίτητο και αποτελεσματικό, ειδικά όταν επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες, σε κάθ' επίπεδο ! ! !
Πέρυσι 7/7/11, σε κοινή διαδρομή με τον Χρήστο 280 (Ηγουμενίτσα-Τρίκαλα), με περίπου ίδιο φορτίο, ρυθμό, εξωτερική θερμοκρασία (28C το πρωί-40C το μεσημέρι), παρατηρήσαμε διαφορά θερμοκρασίας ψυκτικού, (3-4 βαθμούς κάτω στο δικό μου), με την μέγιστη ένδειξη το μεσημέρι στους 94C, για ταχύτητες έως 160 Km/h (διπλοί, βαλίτσες, tankbag,topcase).
Συνεχίζοντας, από Τρίκαλα προς Καμμένα Βούρλα, με ανοιχτό Vtec στο μεγαλύτερο κομμάτι, είδα μέχρι 99C, με την θερμοκρασία αέρα στους 40+, σε μερικά σημεία (Λαμία).
Σαν επίλογο αναφέρω ότι θεωρώ πιο αποτελεσματικό, να ενεργοποιεί το "βαντιλατέρ" με διακόπτη κάποιος σε συνθήκες αναμονής (διόδια κ.τ.λ.), αντί να το απενεργοποιεί με σκοπό τη φυσική ροή αέρα σε ρυθμό ταξιδιού.
Υ.Γ. Προσωπική άποψη: Το χιούμορ είναι εξίσου απαραίτητο και αποτελεσματικό, ειδικά όταν επικρατούν υψηλές θερμοκρασίες, σε κάθ' επίπεδο ! ! !
Page 2 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|