Επιπλέον ψύξη
+33
demon
Bravo
SCORPIOS
xristos280
Postman
anastasis
Don John
xapos_kil
vtecpatra
Roberto
chr1s_86
Παναγιώτης Κ.
tomakos
posnightmist
da_beazt
nikos-ex victor
horrorshow_gr
VEFALIFT
kortomalteze
XLGeorge
karapialis
Arxiereas
apostat
skianik
teacher
dirty
vasilakos
Fanrider
Caracal
Ο φυσικός
Vvag
glystras
KiloMeater
37 posters
Page 1 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Επιπλέον ψύξη
11/6/2009, 1:55 pm
Δεν πήγα σπίτι, αλλά βρήκα μερικές φωτό στο ιντερνετ.
Η φούσκα που περιέχει τον θερμοστάτη, βρήσκεται ανάμεσα στα πόδια του V του κινητήρα, προς την δεξιά μεριά. Για να φτάσουμε σε αυτήν, δυστυχώς πρέπει να βγουν fairings, ντεπόζιτο, φίλτρόκουτο, σύστημα τροφοδοσίας, και να αδειάσει το υγρό ψύξης.
Αυτό για τα 800 , γιατί τα 750 και τα 400, έχουν την διάταξη στο πλάι και το μόνο που χρειάζεται να βγει είναι το καπάκι του fairing (άλλος ένας πόντος για τα 750, νια νια νιαααα νια νιαααααααα)
Τότε ανάμεσα στα πόδια του V, βλέπουμε ένα πράγμα σαν αυτό:
Αυτό λύνει με δυο βίδες, ανοίγει ένα καπάκι και έχει μέσα του αυτό:
το οποίο είναι η βαλβίδα του θερμοστάτη και το οποίο αφαιρούμε. Πάνω στο θερμοστάτη, έχει χαραγμένη και την θερμοκρασία που πρέπει να ανοίγει.
Ξαναδένουμε με την αντίστροφη σειρά.
Όπως πολύ σωστά είπαν και οι προηγούμενοι, αυτό δεν πρόκειται να κάνει το μοτέρ από ζεστό δροσερό, θα το βοηθήσει όμως σημαντικά στην ψύξη του. Εκτιμώ ένα -5 μέχρι -10 σε σχέση με τις θερμοκρασίες που θα έπιανε ΜΕ τον θερμοστάτη, στις ίδιες συνθήκες. Και αυτό διότι και πιο αργά θα ζεσταθεί αρχικά, και πιο ομαλή ροή νερού θα έχει (ο θερμοστάτης και τέρμα ανοικτός, πάλι εμποδίζει λίγο) και συνεπώς και πιο καλά θα αντιδράει στις ''ευκαιρίες'' ψύξης π.χ. μόλις ξεμπλέκουμε από την κίνηση και επιταχύνουμε.
Την διαδικασία την έχω κάνει σε VFR800 (όχι Vtec) και πράγματι είδε μια αισθητή διαφορά ο ιδιοκτήτης του, αλλά και σε VFR400Κ-nc21 δικό μου.
Φυσικά όταν έρχεται χειμώνας , τον ξαναβάζουμε ή έστω προσέχουμε και έχουμε το νου μας να ζεσταίνουμε κάπως πιο συστηματικά το μοτέρ. Ο θερμοστάτης είναι ένα σύστημα ασφαλείας του μοτέρ από τον άτσαλο ιδιοκτήτη, και όπως με όλα τα συστήματα ασφαλείας, όταν τα καταργούμε, παίρνουμε εμείς την δουλειά τους.
Πρόβλημα χωρις θερμοστάτη, θα υπάρξει αν το καταχείμωνο με χιονόνερο και παρόμοιες καταστάσεις, ξεκινήσουμε με κρύο μοτέρ ΧΩΡΙΣ θερμοστάτη, να κάνουμε το γύρο της Ελλάδας... Σε αυτήν την περίπτωση οι κύλινδροι θα ψύχονται υπερβολικά, τα πιστόνια από μέσα όχι αντίστοιχα, οπότε θα έχουμε στενούς κυλίνδρους (λόγω συστολής) και φαρδειά πιστόνια (λόγω διαστολής)... Μαντέψτε την συνέχεια
Η φούσκα που περιέχει τον θερμοστάτη, βρήσκεται ανάμεσα στα πόδια του V του κινητήρα, προς την δεξιά μεριά. Για να φτάσουμε σε αυτήν, δυστυχώς πρέπει να βγουν fairings, ντεπόζιτο, φίλτρόκουτο, σύστημα τροφοδοσίας, και να αδειάσει το υγρό ψύξης.
Αυτό για τα 800 , γιατί τα 750 και τα 400, έχουν την διάταξη στο πλάι και το μόνο που χρειάζεται να βγει είναι το καπάκι του fairing (άλλος ένας πόντος για τα 750, νια νια νιαααα νια νιαααααααα)
Τότε ανάμεσα στα πόδια του V, βλέπουμε ένα πράγμα σαν αυτό:
Αυτό λύνει με δυο βίδες, ανοίγει ένα καπάκι και έχει μέσα του αυτό:
το οποίο είναι η βαλβίδα του θερμοστάτη και το οποίο αφαιρούμε. Πάνω στο θερμοστάτη, έχει χαραγμένη και την θερμοκρασία που πρέπει να ανοίγει.
Ξαναδένουμε με την αντίστροφη σειρά.
Όπως πολύ σωστά είπαν και οι προηγούμενοι, αυτό δεν πρόκειται να κάνει το μοτέρ από ζεστό δροσερό, θα το βοηθήσει όμως σημαντικά στην ψύξη του. Εκτιμώ ένα -5 μέχρι -10 σε σχέση με τις θερμοκρασίες που θα έπιανε ΜΕ τον θερμοστάτη, στις ίδιες συνθήκες. Και αυτό διότι και πιο αργά θα ζεσταθεί αρχικά, και πιο ομαλή ροή νερού θα έχει (ο θερμοστάτης και τέρμα ανοικτός, πάλι εμποδίζει λίγο) και συνεπώς και πιο καλά θα αντιδράει στις ''ευκαιρίες'' ψύξης π.χ. μόλις ξεμπλέκουμε από την κίνηση και επιταχύνουμε.
Την διαδικασία την έχω κάνει σε VFR800 (όχι Vtec) και πράγματι είδε μια αισθητή διαφορά ο ιδιοκτήτης του, αλλά και σε VFR400Κ-nc21 δικό μου.
Φυσικά όταν έρχεται χειμώνας , τον ξαναβάζουμε ή έστω προσέχουμε και έχουμε το νου μας να ζεσταίνουμε κάπως πιο συστηματικά το μοτέρ. Ο θερμοστάτης είναι ένα σύστημα ασφαλείας του μοτέρ από τον άτσαλο ιδιοκτήτη, και όπως με όλα τα συστήματα ασφαλείας, όταν τα καταργούμε, παίρνουμε εμείς την δουλειά τους.
Πρόβλημα χωρις θερμοστάτη, θα υπάρξει αν το καταχείμωνο με χιονόνερο και παρόμοιες καταστάσεις, ξεκινήσουμε με κρύο μοτέρ ΧΩΡΙΣ θερμοστάτη, να κάνουμε το γύρο της Ελλάδας... Σε αυτήν την περίπτωση οι κύλινδροι θα ψύχονται υπερβολικά, τα πιστόνια από μέσα όχι αντίστοιχα, οπότε θα έχουμε στενούς κυλίνδρους (λόγω συστολής) και φαρδειά πιστόνια (λόγω διαστολής)... Μαντέψτε την συνέχεια
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Επιπλέον ψύξη
11/6/2009, 2:14 pm
ποτε μην βαλετε νερο στο ψυγειο γιατι θα σκουριασει πολυ ευκολα ,το εκανα καποτε οταν ειχα ενα vf 1000r και μου σκουριασε το ψυγειο και ηθελα αλλαγη.glystras wrote:εγώ θα σου πρότεινα να μην πειράξεις τίποτα άλλωστε Honda είναι δεν καταλαβαίνει από τέτοια, ούτε και αν την σβήσεις και να είναι ψηλά η θερμοκρασία της.
Αν σωνει και καλά θες να κάνεις κάτι, άλλαζε για τους ζεστούς μήνες το παραφλού με νερό που έχει καλύτερες επαγωγικές ιδιότητες.
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Επιπλέον ψύξη
11/6/2009, 2:23 pm
dirty wrote:ποτε μην βαλετε νερο στο ψυγειο γιατι θα σκουριασει πολυ ευκολα ,το εκανα καποτε οταν ειχα ενα vf 1000r και μου σκουριασε το ψυγειο και ηθελα αλλαγη.
dirty> +1
Velociraptor > πολυ σωστος
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Επιπλέον ψύξη
11/6/2009, 2:38 pm
dirty wrote:ποτε μην βαλετε νερο στο ψυγειο γιατι θα σκουριασει πολυ ευκολα ,το εκανα καποτε οταν ειχα ενα vf 1000r και μου σκουριασε το ψυγειο και ηθελα αλλαγη.
δεν το έχω δοκιμάσει αλλά νομίζω 2 μήνες με νερό αποσταγμένο δεν θα πάθει τίποτα.
Το πρότεινα γιατί φίλος με αγωνιστικό το έχει μόνιμα με νερό λόγο κανονισμών και 3 χρόνια τώρα όλα καλά.
Αλλά better safe than sorry οπότε αποσύρω το νερό
Re: Επιπλέον ψύξη
11/6/2009, 6:04 pm
Πολύ ωραίο θέμα μιας και εμένα με απασχολεί "πάλι" αυτή την περίοδο. Καταρχήν να αναφέρω ότι προσωπικά δεν με νοιάζει καθόλου το ότι μέσα στην πόλη είναι στους 104-105C, όπως αυτές τις μέρες με 40 C και ας δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ.
Με ενοχλεί που στις εθνικές με το που ξεπεράσει τους 104C ή κάτσεις για 2min στα διόδια και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι πάνω από 33-34C απλώς δεν υπάρχει περίπτωση το βεντιλατέρ να κλείσει και λόγω ανάποδης ροής πάνω από τα 90Km/h είναι σαν να σου νεκρώνει το αριστερό ψυγείο.
Προσθέτω ότι το καλοκαίρι σε καύσωνα ταξιδέυω με 110-118 (ιδίως αν μπαίνει vtec) και το χειμώνα με 79-80... πρακτικά με τις ελάχιστες γνώσεις πάνω σε μέταλλα που έχω δεν είναι και πολύ φυσιολογικό το εύρος ομαλής λειτουργίας να είναι από 79 έως 119 C. Επίσης στο βιβλίο λέει ότι αν ξεπεράσει τους 120C σταματάς και περιμένεις να κρυώσει (τουλάχιστον το VFR 2005 σε κόκκινο :p), επίσης τα μέταλλα εσωτερικά του κινητήρα έχουν προσμίξεις κεραμικών, οπότε μπορούμε απλώς να γυρίσουμε την ένδειξη στη θερμοκρασία περιβάλλοντος και σταματήσουμε να το σκαλίζουμε.
Η πιο normal λύση & οικονομική που σκέφτηκα είναι ένας διακόπτης 3 θέσεων με:
1 θέση = ως έχει
2 θέση = άνοιγμα του βεντιλατέρ χειροκίνητα, με αντιστροφή της πολικότητας (το οποίο δεν θα αποδίδει τόσο καλά λόγω πτερυγίων - αλλά στην εθνική θα βοηθάει απίστευτα)
3 θέση = κλείσιμο τελείως του βεντιλατέρ, ώστε στην εθική καλοκαίρι που το μηχανάκι σηκώνει ούτως ή άλλως θερμοκρασία να μην δουλεύει κ το βεντιλατερ ανάποδα και να νεκρώνει το αριστερό ψυγείο, οπότε θα δουελύει σχετικά ψηλά αλλά όχι και στους 117C!!
*Σημαντικό βέβαια είναι όταν κάποιος σταματάει να το αφήνει στην θέση 1 γιατί αλλιώς...... θα καρβουνιάσει
Δοκιμές έχω κάνει πάρα πολλες, βγάζοντας και αποσυνδέοντας το βεντιλατέρ, αφήνοντας το όλη την ώρα αναμένο, ανάποδα, τούμπα, .... σούπα, μπούμπα... κτλ. κτλ.
Την άλλη εβδομάδα που θα πάω Τρίπολη και έχω γκαράζ θα το φτιάξω κ θα ανεβάσω photos και θα σας πω εντυπώσεις.
Με ενοχλεί που στις εθνικές με το που ξεπεράσει τους 104C ή κάτσεις για 2min στα διόδια και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι πάνω από 33-34C απλώς δεν υπάρχει περίπτωση το βεντιλατέρ να κλείσει και λόγω ανάποδης ροής πάνω από τα 90Km/h είναι σαν να σου νεκρώνει το αριστερό ψυγείο.
Προσθέτω ότι το καλοκαίρι σε καύσωνα ταξιδέυω με 110-118 (ιδίως αν μπαίνει vtec) και το χειμώνα με 79-80... πρακτικά με τις ελάχιστες γνώσεις πάνω σε μέταλλα που έχω δεν είναι και πολύ φυσιολογικό το εύρος ομαλής λειτουργίας να είναι από 79 έως 119 C. Επίσης στο βιβλίο λέει ότι αν ξεπεράσει τους 120C σταματάς και περιμένεις να κρυώσει (τουλάχιστον το VFR 2005 σε κόκκινο :p), επίσης τα μέταλλα εσωτερικά του κινητήρα έχουν προσμίξεις κεραμικών, οπότε μπορούμε απλώς να γυρίσουμε την ένδειξη στη θερμοκρασία περιβάλλοντος και σταματήσουμε να το σκαλίζουμε.
Η πιο normal λύση & οικονομική που σκέφτηκα είναι ένας διακόπτης 3 θέσεων με:
1 θέση = ως έχει
2 θέση = άνοιγμα του βεντιλατέρ χειροκίνητα, με αντιστροφή της πολικότητας (το οποίο δεν θα αποδίδει τόσο καλά λόγω πτερυγίων - αλλά στην εθνική θα βοηθάει απίστευτα)
3 θέση = κλείσιμο τελείως του βεντιλατέρ, ώστε στην εθική καλοκαίρι που το μηχανάκι σηκώνει ούτως ή άλλως θερμοκρασία να μην δουλεύει κ το βεντιλατερ ανάποδα και να νεκρώνει το αριστερό ψυγείο, οπότε θα δουελύει σχετικά ψηλά αλλά όχι και στους 117C!!
*Σημαντικό βέβαια είναι όταν κάποιος σταματάει να το αφήνει στην θέση 1 γιατί αλλιώς...... θα καρβουνιάσει
Δοκιμές έχω κάνει πάρα πολλες, βγάζοντας και αποσυνδέοντας το βεντιλατέρ, αφήνοντας το όλη την ώρα αναμένο, ανάποδα, τούμπα, .... σούπα, μπούμπα... κτλ. κτλ.
Την άλλη εβδομάδα που θα πάω Τρίπολη και έχω γκαράζ θα το φτιάξω κ θα ανεβάσω photos και θα σας πω εντυπώσεις.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Επιπλέον ψύξη
11/6/2009, 7:06 pm
teacher το ήξερα ότι σε ΑΥΤΟ το ποστ θα απαντούσες!
- skianikΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-09
Mηνύματα : 29
Ηλικία : 59
Μοντέλο : vfr 800 mod."02
Κράνος : Arai RX7 CORSAIR
Re: Επιπλέον ψύξη
23/6/2009, 11:33 pm
http://www.redlineoil.com/products_coolant.asp
δοκιμασμενα κραταει στο ταξειδι τις θερμοκρασιες πιο κατω 5-6 βαθμους αλλα και μεσα στην πολη σε διαδρομη που εκανα καθε μερα για την δουλεια αργουσε να ανεβασει θερμοκρασιες.
πιστευω πως ειναι πιο ευκολη λυση απο το να μπλεκεις με θερμοστατες και πατεντες. τουλαχιστον για αρχη...και αφου πρωτα βεβαιωθεις οτι το συστημα ψυξης σου λειτουργει κανονικα.
φιλικα Νικολας.
δοκιμασμενα κραταει στο ταξειδι τις θερμοκρασιες πιο κατω 5-6 βαθμους αλλα και μεσα στην πολη σε διαδρομη που εκανα καθε μερα για την δουλεια αργουσε να ανεβασει θερμοκρασιες.
πιστευω πως ειναι πιο ευκολη λυση απο το να μπλεκεις με θερμοστατες και πατεντες. τουλαχιστον για αρχη...και αφου πρωτα βεβαιωθεις οτι το συστημα ψυξης σου λειτουργει κανονικα.
φιλικα Νικολας.
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Επιπλέον ψύξη
23/6/2009, 11:50 pm
skianik wrote:http://www.redlineoil.com/products_coolant.asp
δοκιμασμενα κραταει στο ταξειδι τις θερμοκρασιες πιο κατω 5-6 βαθμους αλλα και μεσα στην πολη σε διαδρομη που εκανα καθε μερα για την δουλεια αργουσε να ανεβασει θερμοκρασιες.
πιστευω πως ειναι πιο ευκολη λυση απο το να μπλεκεις με θερμοστατες και πατεντες. τουλαχιστον για αρχη...και αφου πρωτα βεβαιωθεις οτι το συστημα ψυξης σου λειτουργει κανονικα.
φιλικα Νικολας.
Το χτύπησα ήδη! περιμένω παραλαβή
Πόσο ρίχνεις μέσα? Βγάζεις απο το ήδη υπάρχον υγρό;
- skianikΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-09
Mηνύματα : 29
Ηλικία : 59
Μοντέλο : vfr 800 mod."02
Κράνος : Arai RX7 CORSAIR
Re: Επιπλέον ψύξη
24/6/2009, 11:01 am
αν και μπορεις να το προσθεσεις στο κυκλωμα ετσι οπως εισαι τωρα , εγω αδειαζα το κυκλωμα εβαζα απιονισμενο νερο και το μισο μπουκαλακι (6oz)περιπου 180mlΤο χτύπησα ήδη! περιμένω παραλαβή
Πόσο ρίχνεις μέσα? Βγάζεις απο το ήδη υπάρχον υγρό;
μην ξεχασεις το χειμωνα να ξαναβαλεις παραφλου!!
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Επιπλέον ψύξη
24/6/2009, 3:16 pm
γιατί πρέπει να πειράξω το μείγμα για το χειμώνα;
Με δεδομένο οτι μονο απο μια θερμοκρασία και πάνω η βαλβίδα αφήνει και κυκλοφορεί το υγρό (αρα και η επιπλέον απαγωγή θερμότητας) την επιθυμητή θερμοκρασία λειτουργία κινητήρα την έχουμε έτσι και αλλιώς
Με δεδομένο οτι μονο απο μια θερμοκρασία και πάνω η βαλβίδα αφήνει και κυκλοφορεί το υγρό (αρα και η επιπλέον απαγωγή θερμότητας) την επιθυμητή θερμοκρασία λειτουργία κινητήρα την έχουμε έτσι και αλλιώς
- skianikΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-09
Mηνύματα : 29
Ηλικία : 59
Μοντέλο : vfr 800 mod."02
Κράνος : Arai RX7 CORSAIR
Re: Επιπλέον ψύξη
24/6/2009, 9:21 pm
απλα σου ειπα να προσθεσεις παραφλου τον χειμωνα , εαν βαλεις τωρα μονο νερο και το water wetter, δεν νομιζω οτι εχει και αντιψυκτικες ιδιοτητες αυτο το υγρο , και σου λεω να βαλεις τωρα μονο νερο και το υγρο για καλυτερα αποτελεσματα.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Επιπλέον ψύξη
24/6/2009, 10:28 pm
Παιδιά εγώ ήξερα πάντα ότι το παραφλού δεν είναι μόνο για το κρύο. Είναι το ίδιο σημαντικό και για την ζέστη, επειδή ανεβάζει την θερμοκρασία τήξης στους 120 βαθμούς Κελσίου.
Ψάξτε το λίγο πριν έχετε καμιά δυσάρεστη έκπληξη.
Ψάξτε το λίγο πριν έχετε καμιά δυσάρεστη έκπληξη.
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Επιπλέον ψύξη
24/6/2009, 10:32 pm
βασικά επειδή άλλαξα παραφλού πριν 2 μέρες (!!) μάλλον απλά θα προσθέσω το περιεχόμενο όπως είναι το μείγμα τώρα και ότι κάνει. Κακό δε θα κάνει....
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Επιπλέον ψύξη
24/6/2009, 10:34 pm
Αν και δε με αφορα χε χε , εχει απολυτο δικιο ο apostat προσεξτετο λιγο πρωτα
.
.
- skianikΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-09
Mηνύματα : 29
Ηλικία : 59
Μοντέλο : vfr 800 mod."02
Κράνος : Arai RX7 CORSAIR
Re: Επιπλέον ψύξη
24/6/2009, 11:04 pm
apostat wrote:Παιδιά εγώ ήξερα πάντα ότι το παραφλού δεν είναι μόνο για το κρύο. Είναι το ίδιο σημαντικό και για την ζέστη, επειδή ανεβάζει την θερμοκρασία τήξης στους 120 βαθμούς Κελσίου.
Ψάξτε το λίγο πριν έχετε καμιά δυσάρεστη έκπληξη.
ρε παιδια γιατι μπερδευομαστε? το water wetter λειτουργει καλυτερα αν συνδιαστει μονο με νερο (οχι πως δεν κανει να το αναμοιξεις και με παραφλου απλα χαμηλωνει περισσοτερο την θερμοκρασια λειτουργειας) σε περιπτωση λοιπον που θα εβαζε μονο νερο με το υγρο του υπενθυμισα για τον χειμωνα μην ξεχασει να βαλει παραφλου και εχει δυσαρεστες εκπληξεις. Εγω το ειχα ενα καλοκαιρι μονο με νερο και water wetter και δεν ειχα κανενα προβλημα ισα ισα δουλευε 5-6 βαθμους πιο κατω. Φετος απλα ξεχαστηκα-βαρεθηκα αφου λογω δουλειας δεν κανω και "δυσκολες" διαδρομες και δεν παρηγγειλα
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Επιπλέον ψύξη
25/6/2009, 3:35 pm
το manual παντος γράφει 50% νερό αποσταγμένο και 50% αντιψυκτικό έτσι το το νερό που έχει καλύτερη απαγωγή θερμότητας από το αντιψυκτικό διατηρεί και πιο δροσερό το κύκλωμα.
Κάτι μου λέει ότι στους περισσότερους έχουν βάλει σκέτο αντιψυκτικό για να χρεώνουν ανάλογα........
Κάτι μου λέει ότι στους περισσότερους έχουν βάλει σκέτο αντιψυκτικό για να χρεώνουν ανάλογα........
- ArxiereasΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-12
Mηνύματα : 313
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Hamburger
Κράνος : Tupperware
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 3:01 am
Έχει δίκιο ο Glystras για το vtec. Παίρνει Anti-freeze που είναι το αντιψυκτικό (όχι παραφλού που μπαίνει σκέτο) και αναμιγνύεται πάντα με νερό. Ποτέ όμως σκέτο νερό ή σκέτο αντιψυκτικό.
Ποσότητα και αναλογίες όπως αναγράφονται στο service manual:
Ποσότητα και αναλογίες όπως αναγράφονται στο service manual:
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 9:17 am
ελα ρε αρχιερεα αυπνιες εχεις και γραφεις τετοια ωρα ,τι θα γινει θα το πουλησεις τελικα ;
- ArxiereasΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-12
Mηνύματα : 313
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Hamburger
Κράνος : Tupperware
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 12:37 pm
[off_topic]Τρελλές αϋπνίες. Προβληματίζομαι φίλε.dirty wrote:ελα ρε αρχιερεα αυπνιες εχεις και γραφεις τετοια ωρα ,τι θα γινει θα το πουλησεις τελικα ;
Να σε πω την αλήθεια δεν τρελαινόμουν να το δώσω και έχω αποσύρει την αγγελία από μέρη με μεγάλη επισκεψιμότητα επειδή παρ' όλο που βρέθηκαν αγοραστές το τι έχω ακούσει δεν λέγεται. Επίσης δεν είδα μεταχειρισμένο στην κατάσταση της βέφας και με τόσα αξεσουάρ και στην τελική δεν ξέρω ποιο να πάρω. Το xx που ελεγα είναι πλέον ένα παλιό μηχανάκι και δεν βρήκα κανένα 3ετίας όπως θα το ήθελα. Οι υπόλοιπες επιλογές που υπάρχουν σε ST είναι triumph (μπα, δεν...), το μπούσα που σου βγαίνει ο κούκος αηδόνι σε λάστιχα και βενζίνη, το τρένο zzr (no way) και τo πανάκριβo bmw K1300S. Μετά είναι που πήγαμε ήρθαμε Ξάνθη-Πειραια, πατήσαμε κάθε πιθαμή της Σαντορίνης και η βέφα όχι μόνο δεν έκανε κιχ αλλά την καταευχαριστηθήκαμε. Μόνο τη σέλα λέω να στείλω στον Tony όπως λέγαμε στον καφέ για να μου την κάνει λίγο πιο άνετη και να σκάψει τη θέση συνεπιβάτη.
Έβλεπα ότι γενικά βρίσκεται σε πολύ υψηλό ποιοτικό επίπεδο αλλα έχω κάνει εκατοντάδες χιλιάδες km με διάφορα μηχανάκια και πρώτη φορά ακούω μεσαίας κατηγορίας μοτέρ σε μεγάλο ταξίδι μεσημέρι με καύσωνα να μην αλλάζει καθόλου ο ήχος του! Σε όλα τα άλλα έστω ένα κάτι από συστολές-διαστολές στα μέταλα το άκουγες. Αυτό λες και πήγες σπίτι-καφετέρια ήταν! Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα.[/off_topic]
Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 1:09 pm
Arxiereas wrote:Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα
Λοιπόν, θα σε βγάλω εγώ. ΚΡΑΤΑ ΤΟΟΟΟ!!!!!
Arxiereas wrote:Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
Τι διάολο μ' έχουν μουτζώσει;! Εγώ γιατί βλέπω 100-110 σε τέτοιες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και ταχύτητες;!
Αυτόν τον Καραπιάλη όλοι τον πετυχαίνουν στο δρόμο πια;! Να ξέρω αν δω βιεφάρ στο δρόμο, ο Καραπιάλης θα' ναι!!
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 1:41 pm
VVAG@:
Δε βαζει κωλο κάτω αυτο το παιδι.
Αν δεν ειχα μηχανη,θα είχα νταλίκα.
Arxiereas@:
Ευχαριστώ για την παρέα,τελικά το πρόλαβα το πλοιο(ευκολα).
Σήμερα βάλαμε ενα καινούριο ζευγαρι βτ16 γιατι γυρισαμε με τα λινα, και αναχωρουμε...
Για το υπολοιπο του μηνα οποιος θελει καλοδεχουμενος για ΡΑΚΕΣ στην ΚΡΗΤΗ.
Δε βαζει κωλο κάτω αυτο το παιδι.
Αν δεν ειχα μηχανη,θα είχα νταλίκα.
Arxiereas@:
Ευχαριστώ για την παρέα,τελικά το πρόλαβα το πλοιο(ευκολα).
Σήμερα βάλαμε ενα καινούριο ζευγαρι βτ16 γιατι γυρισαμε με τα λινα, και αναχωρουμε...
Για το υπολοιπο του μηνα οποιος θελει καλοδεχουμενος για ΡΑΚΕΣ στην ΚΡΗΤΗ.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 1:47 pm
karapialis wrote:VVAG@:
Δε βαζει κωλο κάτω αυτο το παιδι.
Αν δεν ειχα μηχανη,θα είχα νταλίκα.
Arxiereas@:
Ευχαριστώ για την παρέα,τελικά το πρόλαβα το πλοιο(ευκολα).
Σήμερα βάλαμε ενα καινούριο ζευγαρι βτ16 γιατι γυρισαμε με τα λινα, και αναχωρουμε...
Για το υπολοιπο του μηνα οποιος θελει καλοδεχουμενος για ΡΑΚΕΣ στην ΚΡΗΤΗ.
Χμμμ... κι εσύ στο κόλπο της κρυφής Πανελλήνιας στην Κρήτη λοιπόν;!
Έχουμε και λέμε:
GeorgeVFR
Photoula (γύρισε)
Don John
Pantelis
Karapialis
......
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 2:09 pm
τη σελα θα την στειλο και εγω στον τονυ για προσθηκη αφρωδους αλλα ειναι κλειστος και θα ανειξη στις 17 και εγω φευγω στις 20 ευχομαι να προλαβωArxiereas wrote:[off_topic]Τρελλές αϋπνίες. Προβληματίζομαι φίλε.dirty wrote:ελα ρε αρχιερεα αυπνιες εχεις και γραφεις τετοια ωρα ,τι θα γινει θα το πουλησεις τελικα ;
Να σε πω την αλήθεια δεν τρελαινόμουν να το δώσω και έχω αποσύρει την αγγελία από μέρη με μεγάλη επισκεψιμότητα επειδή παρ' όλο που βρέθηκαν αγοραστές το τι έχω ακούσει δεν λέγεται. Επίσης δεν είδα μεταχειρισμένο στην κατάσταση της βέφας και με τόσα αξεσουάρ και στην τελική δεν ξέρω ποιο να πάρω. Το xx που ελεγα είναι πλέον ένα παλιό μηχανάκι και δεν βρήκα κανένα 3ετίας όπως θα το ήθελα. Οι υπόλοιπες επιλογές που υπάρχουν σε ST είναι triumph (μπα, δεν...), το μπούσα που σου βγαίνει ο κούκος αηδόνι σε λάστιχα και βενζίνη, το τρένο zzr (no way) και τo πανάκριβo bmw K1300S. Μετά είναι που πήγαμε ήρθαμε Ξάνθη-Πειραια, πατήσαμε κάθε πιθαμή της Σαντορίνης και η βέφα όχι μόνο δεν έκανε κιχ αλλά την καταευχαριστηθήκαμε. Μόνο τη σέλα λέω να στείλω στον Tony όπως λέγαμε στον καφέ για να μου την κάνει λίγο πιο άνετη και να σκάψει τη θέση συνεπιβάτη.
Έβλεπα ότι γενικά βρίσκεται σε πολύ υψηλό ποιοτικό επίπεδο αλλα έχω κάνει εκατοντάδες χιλιάδες km με διάφορα μηχανάκια και πρώτη φορά ακούω μεσαίας κατηγορίας μοτέρ σε μεγάλο ταξίδι μεσημέρι με καύσωνα να μην αλλάζει καθόλου ο ήχος του! Σε όλα τα άλλα έστω ένα κάτι από συστολές-διαστολές στα μέταλα το άκουγες. Αυτό λες και πήγες σπίτι-καφετέρια ήταν! Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα.[/off_topic]
Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
- ArxiereasΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-12
Mηνύματα : 313
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Hamburger
Κράνος : Tupperware
Re: Επιπλέον ψύξη
7/8/2009, 11:32 pm
Όπως πάει το κρατάω γιατί δεν έχω πολλές επιλογές για επόμενη μοτο που λόγο ιδεολογίας πρέπει να είναι sport-κάτι, καθ'υπέρβαση το GS1200R. Αν έχει να προτείνει κάποιος κάτι για άνεση και κάλυψη της ψηλής συνεπιβάτιδας είμαι όλος αυτιά να ακούσω.Vvag wrote:Arxiereas wrote:Είμαι λοιπόν σε μεγάλο δίλλημα
Λοιπόν, θα σε βγάλω εγώ. ΚΡΑΤΑ ΤΟΟΟΟ!!!!!Arxiereas wrote:Από θερμοκρασίες? 40άρια εξωτερική, δικάβαλος, τριβάλιτσος+tankbag με 140-170 έπαιζε 98-100 με μεγαλύτερη τους 110 όταν πάτησα 200+ στην Κατερίνη και για αρκετή απόσταση (06 η βέφα). Έφαγα και μια ουρά αυτ/των 10km στα Τέμπη πηγαίνοντας 1η-2α-3η. Τα λαδάκια που βάζω είναι 10W-30 (συνιστώ ανεπιφύλακτα το ιξώδες το οποίο προτείνει και η χόντα) και το αντιθερμικό μου είναι ακόμη το μανίσιο.
Α! πέτυχα και τον Karapialis στην εθνική και φυσικά έπαιξε καφεδάκι-κουβεντούλα
Τι διάολο μ' έχουν μουτζώσει;! Εγώ γιατί βλέπω 100-110 σε τέτοιες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και ταχύτητες;!
Αυτόν τον Καραπιάλη όλοι τον πετυχαίνουν στο δρόμο πια;! Να ξέρω αν δω βιεφάρ στο δρόμο, ο Καραπιάλης θα' ναι!!
Από άλλα thread που συμμετείχες και έχω διαβάσει, ήσουν απ' τα πρώτα σου ταξίδια ζεστούλης. Μια καινούρια μοτό όντως δουλεύει πιο ζεστά αλλά λες ότι συνεχίζει σε πιο χαμηλά υποθέτω πλαίσια. Μήπως οδηγάς "μία κάτω"? Εγώ π.χ όλες τις αλλαγές (εκτός 1ης) τις κάνω πριν τις 7000 μπορεί και χαμηλότερα. Από τα 100-120 και μετά έχω μονίμως 6η και μόνο αν χρειαστεί για καμιά περίεργη προσπέραση κατεβάζω. Γενικά η αύξηση θερμοκρασίας μετά τις 7.000σαλ είναι δραματική ενώ γύρω στις 6 είναι νορμαλότατη.
Η πλάκα με τον Karapialis δεν είναι ότι τον πέτυχα αλλά ότι τον είδα 2 φορές! Την πρώτη πέρασα διόδια Σχηματαρίου κι έκανα στην άκρη να βάλω ωτοασπίδες. Πέρασε πίσω μου και απλά χαιρετηθήκαμε. Μετά από κανα 5λεπτο ξεκίνησα πήγαινα κανονικά αλλά άφαντος ο δικός σου. Κανα τέταρτο πριν τον Άγιο Κωνσταντίνο λέω να κάνουμε μια στάση και με το που βγαίνω από τον δρόμο τσούπ μπροστά μου ο παιχταράς! Βάση πιθανοτήτων λοιπόν εσείς που μένετε Αθήνα πρέπει να τον έχετε δει από τουλάχιστον 1 φορά ο καθένας! Κι αν δεν έτυχε μέχρι τώρα, κανονίστε. Είναι ωραίος τύπος!
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 2:14 pm
teacher wrote:
Πολύ ωραίο θέμα μιας και εμένα με απασχολεί "πάλι" αυτή την περίοδο. Καταρχήν να αναφέρω ότι προσωπικά δεν με νοιάζει καθόλου το ότι μέσα στην πόλη είναι στους 104-105C, όπως αυτές τις μέρες με 40 C και ας δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ.
Με ενοχλεί που στις εθνικές με το που ξεπεράσει τους 104C ή κάτσεις για 2min στα διόδια και η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι πάνω από 33-34C απλώς δεν υπάρχει περίπτωση το βεντιλατέρ να κλείσει και λόγω ανάποδης ροής πάνω από τα 90Km/h είναι σαν να σου νεκρώνει το αριστερό ψυγείο.
Ανακινω αυτο το θεμα καθως "αρχισανε παλι τα οργανα" τωρα το καλοκαιρι. Με το που σταματησα στα διοδια η θερμοκρασια περασε τους 105'C και μετα με το που ξεκινησα αρχισε ν'ανεβαινει λογω της "νεκρωσης του αριστερου ψυγειου" που αναφερει πανω ο Teacher και που ειναι γνωστο θεμα των VTEC. Επισης ανεβηκα Δομοκο με ζεστη, εγινε το ιδιο και η θερμοκρασια δεν θα επεφτε με τιποτα οταν αρχισα να κινουμαι με μεγαλυτερες ταχυτητες στο υψιπεδο της Χυνιαδας.
Η λυση σ'αυτο το προβλημα ειναι το διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ που εχει φτιαξει ο Teacher (και καποιοι αλλοι πιστευω) αλλα υπαρχει και αλλη απλουστερη λυση. Μολις η θερμοκρασια ανεβει πανω απο 105'C και αρχισει το βεντιλατερ ενω κινουμαστε με ταχυτητες πανω απο 80-100χμω, απλα σταματαμε και περιμενουμε να πεσει κατω απο 98'C οποτε και σβηνει το βεντιλατερ και ξαναξεκιναμε. Αυτο εκανα τις 2 φορες που μου συνεβη φετος, μια στα διοδια της Εθνικης και μια στο Δομοκο. Hint: οσο περιμενουμε να πληρωσουμε στα διοδια σβηνουμε τον κινητηρα και "κωπηλατουμε" με τα ποδια Ετσι δεν θα χρειαστει να περιμενουμε μετα..
Η ΕΡΩΤΗΣΗ-ΚΛΕΙΔΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ: υπαρχει περιπτωση να ταξιδευουμε με εξωτερικη θερμοκρασια 38-39-40'C και η θερμοκρασια λειτουργιας κινητηρα να ειναι πανω απο 105'C? Σε τετοια περιπτωση χρειαζεται οπωσδηποτε διακοπτακι γιατι αλλιως η θερμοκρασια κινητηρα θα παρει την ανιουσα προς τους 115-120'C Δεν μουχει τυχει ποτε, να πω παντως οτι με εξωτερικη θερμοκρασια 36-37'C η θερμοκρασια λειτουργιας μοτερ (χωρις παρατεταμμενες ανηφορες) ητανε 102'C, οποτε μεχρι τετοιες θερμοκρασιες ok
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 2:19 pm
VFGeorge wrote:Η ΕΡΩΤΗΣΗ-ΚΛΕΙΔΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ: υπαρχει περιπτωση να ταξιδευουμε με εξωτερικη θερμοκρασια 38-39-40'C και η θερμοκρασια λειτουργιας κινητηρα να ειναι πανω απο 105'C? Σε τετοια περιπτωση χρειαζεται οπωσδηποτε διακοπτακι γιατι αλλιως η θερμοκρασια κινητηρα θα παρει την ανιουσα προς τους 115-120'C Δεν μουχει τυχει ποτε, να πω παντως οτι με εξωτερικη θερμοκρασια 36-37'C η θερμοκρασια λειτουργιας μοτερ (χωρις παρατεταμμενες ανηφορες) ητανε 102'C, οποτε μεχρι τετοιες θερμοκρασιες ok
To 2008 που την αγόρασα, το πρώτο μου ταξίδι ήταν Αθήνα - Χαλκιδική από Εθνική (τόσα ήξερα..!) με 36-38 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος.
Ναι λοιπόν, το μοτέρ δούλευε ΜΟΝΙΜΑ πάνω από τους 110 με αποκορύφωμα τους 114 κάπου έξω απ' τη Λάρισα!!
Οι ταχύτητες ήταν πάνω από 150χλμ/ώρα κι αναγκαστικά έκοβα για να μην ανεβαίνει πολύ η θερμοκρασία (τότε δεν είχα ιδέα για το σύστημα με το ανάποδο βεντιλατέρ για να σταματήσω λίγο).
ΟΜΩΣ να τονίσω ότι έχω δει φοβερές διαφορές στη θερμοκρασία, ανάλογα με τα λάδια. Τότε έβαζα AGIP και έβλεπα πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες.
Με τα Motul (10-40) τα πράγματα ήταν πολύ καλύτερα και τώρα με τα Mottorex (10-30) έχω βρει την υγειά μου...
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 6:27 pm
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ τρομοκρατήθηκα το σκ πηγαίνοντας στην Καβάλα...γιατί έπιασα 95-99 βαθμούς στην πορεία...και δεν θυμάμαι να ζεστενόταν τόσο πολύ το μοτέρ...μάλλον είχα καιρό να κάνω βόλτα...με τα Agip που φοράω τώρα ανεβάζει θερμοκρασία...ενώ με τα motorex παιότερα ήμουν 3-4 βαθμούς χαμηλότερα...θερμοκρασία εδάφους 30+ το σκ...
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:10 pm
Με ΙPONE 10/40, δουλεύει με ανοικτό Vtec, διπλός, 94-98, ενώ με HONDA 10/30, σε ανάλογες συνθήκες, 97- 100+ ! ! ! Στα διόδια, συγνώμη, δεν σταματάω . . .
- horrorshow_grΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2011-12-12
Mηνύματα : 841
Ηλικία : 42
Μοντέλο : cbr 1100xx 04
Κράνος : arai ''chaser''
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:11 pm
10/30 ειναι οκ για λαδι?
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Επιπλέον ψύξη
28/6/2012, 7:16 pm
horrorshow_gr wrote:10/30 ειναι οκ για λαδι?
2 μηχανικοί τελευταία μου είπαν πως η Honda έχει δώσει εντολή να μπαίνει 10-30 σε ΟΛΑ της τα μηχανάκια...
Page 1 of 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|