Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

+38
GIORGOS VFR
sernodas
tomakos
pektis
kostas VFR800F
Νίκος
VEEFARIOS
tragos
pab-lo
Roberto
VfrOldschoolz
vagelis78
Fanrider
SCORPIOS
vtecpatra
dirty
easy rider
da_beazt
georgevfr
Vvag
padelis
chr1s_86
VEFALIFT
DENTOCOP
Caracal
Ο φυσικός
XLGeorge
teacher
DoctorAbo
Παναγιώτης Κ.
Rossifumi_46
alexandervf
sotosvfr
ELENA
Apsilos
anastasis
apostat
Ledbyzeppelin
42 posters
Go down
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

10/1/2013, 9:52 pm
VEFALIFT
VEFALIFT
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100

Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

11/1/2013, 1:08 pm
Προσωπική μου επιλογή:

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Dsc02251sb

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Dsc02250c

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Dsc02248nh

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Dsc02247v
teacher
teacher
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-23
Mηνύματα : 590
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

Never ride faster than your angel can fly...
http://www.couchsurfing.com/profile.html?id=3HHTV5

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

11/1/2013, 2:01 pm
Αμπεροτσιμίδα Fluke 376... καλή είναι.... Smile
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

11/1/2013, 2:32 pm
teacher wrote:Αμπεροτσιμίδα Fluke 376... καλή είναι.... Smile

Έχεις;
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

12/1/2013, 12:09 am
anastasis wrote:
Caracal wrote:

Η θερμότητα που παράγεται στον ανορθωτή αλλά και στα πηνία της γεννήτριας (που είναι ήδη θερμά από την γειτονίαση με τα καυτά μέρη του μοτέρ), αλλά και στις καλωδιώσεις, ωφείλεται στην ΑΠΩΛΕΙΑ που έχει το ηλεκτρικό ρεύμα όταν κινείται σε αγωγούς που έχουν μια κάποια αντίσταση ΚΑΙ ΟΧΙ σε ''ξόδεμα ρέστων''. Δεν γίνεται κανένα ξόδεμα ρέστων, δεν χρειάζεται να γίνει, δεν δουλεύει έτσι η φύση του ηλεκτρικού ρεύματος.

Είναι λίγο διαφορετικό.

Όπως φαίνεται και στα διαγράμματα

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 683366

αλλά και στην σελ 4 εδώ,

πράγματι υπάρχει παραγωγή/απώλεια θερμότητας λόγω του τρόπου σταθεροποίησης και όχι λόγω αντίστασης. Όσο χαζό και να σου φαίνεται είναι η μέθοδος της σταθεροποίησης τέτοια. Στις 3000 στροφές ένας προηγμένος σταθεροποιητής βραχυκυκλώματος καταναλώνει 350W θερμότητας ενώ ο σειριακός, όπως ο compufire, μόλις 100W. Αυτό κατά συνέπεια θερμαίνει και τα πηνία που εργάζονται στο μέγιστο είτε υπάρχει κατανάλωση στην μοτοσυκλέτα είτε όχι. Και το ενδιαφέρον είναι ότι σταματά εκεί η εσωτερική κατανάλωση του σταθεροποιητή διότι το πηνίο φτάνει σε κορεσμό δηλαδή δεν μπορεί να δώσει άλλο. Αν μπορούσε, πχ με πιο χοντρό σύρμα, τότε ο σταθεροποιητής θα τραβούσε και αυτό και η καμπύλη στο διάγραμμα θα συνέχιζε να ανεβαίνει!


Για σύγκριση η μεγάλη σκάλα των θερμαινόμενων grips δεν καταναλώνει πάνω από 50W.


Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 645820

Σκεψου λίγο αυτό που γράφεις. Δλδ ο σταθεροποιητής τραβάει τέρμα φορτίο από την γεννήτρια, ασχέτως αν χρειάζεται η μοτό, και μετά απλά χαλάει σε αντιστάσεις το περίσευμα;

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΠΟΝΤΙΑΚΟ;;;;;;;;;;;

Σαν να λέμε, το μοτέρ του οχήματος δουλεύει μόνιμα τέρμα γκάζι, στην μέγιστη ιπποδύναμη, και για να μην πηγαίνει τελική το όχημα, το σύστημα πατάει τα φρένα όσο χρειάζεται;

Σκέψου και το άλλο. 350W σε αντιστάσεις, ζεσταίνει όσο ένα μικρό μάτι κουζίνας... Σε μια σταθεροποίηση μοτό βγαίνει όλη αυτή η θερμότητα; Είναι ποτέ δυνατόν;
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

12/1/2013, 12:45 am
teacher wrote:Ευχαριστώ Caracal και anastasis για τα σχόλια!!


Caracal wrote:
teacher wrote:
…. Και τελικά έτσι πιστεύω ότι είναι! (πίστη σε τεχνικά θέματα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;) Θα βελτιώσω τα ελληνικά μου έχεις δίκιο καλύτερα θα ήταν το "νομίζω"


Για teacher τα έχεις μπερδέψει τελείως - no comment. Αντιλαμβάνεσαι λανθασμένα την φύση του ηλεκτρικού ρεύματος - no comment. Άλλο πράγμα η τάση, αλλο πράγμα το ρεύμα και άλλο η ισχύς - no comment. Αλήθεια τι κλάδος teacher είσαι; Να είσαι καλά για τα σχόλια σου προς το άτομο μου. Είμαι μηχανολόγος.... μπερδεμένος με τα ρεύματα...


Προσωπικά προσπαθώ να βγάλω κάποια άκρη ..... και πολλές φορές δεν είμαι σίγουρος - γνώστης - ειδήμον, μια ζωή μαθαίνω... νομίζω κάπου το έγραψα κιόλας ότι προσπαθώ να βγάλω άκρη και ότι μεταφέρω τα προσωπικά μου συμπεράσματα... Τέλος πάντων, το θέμα είναι να γίνουμε πιο "σοφοί" για τη λειτουργία των πηνίων και τoυ ανορθωτή στο συγκεκριμένο μηχανάκι και όχι να "τις μετρήσουμε" ποιός την έχει μεγαλύτερη. Για τη γνώση λέω....

cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers

Να είμαστε καλά να μαστορεύουμε!!!!!

Γιατί όμως το βλέπεις έτσι; Εγώ δεν έγραψα κάτι να σε μειώσω. Απλά σε βλέπω να γράφεις κάτι εντελώς κόντρα στην πραγματικότητα, να μην στο πω;

Bye

Επί του θέματος: Οι ανορθώσεις για τριφασική γεννήτρια, γενικά στην πιο απλή τους μορφή, είναι όλο κι όλο, 6 δίοδοι. Ούτε κυκλώματα που σπαταλάνε ενέργεια, ούτε καίνε ρέστα, ούτε τίποτα τέτοιο. Η διάταξη των ανορθώσεων, είναι 3 κλάδοι, από δύο ανορθώσεις σε σειρά ο καθένας.

Οι κατασκευαστές συνήθως χρησιμοποιούν surface mount διόδους, τις οποίες εμποτίζουν μαζί με τις καλωδιώσεις μέσα σε θερμοαγώγιμη πάστα, η οποία σκληραίνει και γίνεται ένα άκαμπτο σκληρό υλικό, και όλο αυτό μέσα σε μεταλική ψύκτρα.

Η θερμότητα που παράγει η ανόρθωση, είναι απλά οι θερμικές απώλειες του ρεύματος μέσα στις καλωδιώσεις, και το γεγονός ότι καμία δίοδος δεν είναι τέλεια άπειρη αντίσταση στην ανάποδη ροή. Αυτό σημαίνει ότι αν οι δίοδοι ήταν τέλεια αγωγιμότητα στην σωστή φορά, και άπειρη αντίσταση στην ανάποδη φορά, τα ρεύματα θα πηγαίνανε όπως τα θέλαμε. Δεν είναι όμως και ένα πολύ μικρό ποσοστό ρεύματος, περνάει και στην ανάποδη ροή, και δημιουργεί μια ''σύγκρουση'' ρευμάτων στο σύστημα, εξού και η θερμότητα.

Άλλες πιο πολύπλοκες ανορθώσεις, έχουν και ένα επιπλέον κύκλωμα ελέγχου, το οποίο επεμβαίνει και αλλάζει τις διαδρομές στο κύκλωμα όταν υπάρχει παραπάνω τάσχη απόσο πρέπει. Δεν καταναλώνει όμως ενέργεια, ούτε ξοδεύει ρέστα ενέργειας, απλά με την επαναδρομολόγηση, μειώνει την ζήτηση ρεύματος από την γεννήτρια, μέχρι η τάση να ξαναπέσει σε κανονική τιμή.

Σε κάποιες Honda που υπάρχει ένα καλώδιο ελεγκτή, το οποίο συνδέεται σε κύκλωμα της μοτό που έχει ρεύμα μόνο όταν έχουμε γυρίσει το κλειδί στο ON, αυτό απλά βραχυκυκλώνει τα πηνία μεταξύ τους τελείως, όταν ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ την μοτοσυκλέτα από τον κεντρικό διακόπτη, έτσι ώστε όσο κάθεται η μοτό, να μην διαρρέει ρεύμα από την μπαταρία προς την γεννήτρια, πράγμα που εξαντλεί άδικα την μπαταρία.

Τώρα, το τι ακριβώς κάνουνε οι πιο πολύπλοκοι ανορθωτές, με τρανζίστορ, όπως προφανώς ο compufire , αυτό δεν το ξέρω, ξαναλέω όμως, θα ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΟΝΤΙΑΚΟ, να τραβάει ρεύμα που δεν χρειάζεται η μηχανή και να ξοδεύει σε θερμότητα το περίσευμα. Αυτό που υποψιάζομαι ότι κάνουν οι ανορθώσεις αυτού του τύπου -δεν το ξέρω στα σίγουρα, δεν το ξέρω- , είναι ότι κάνουν και σταθεροποίηση με μεγάλη ακρίβεια, κάτι που οι απλοί ανορθωτές απλά κάνουν ''παθητικά'', χωρίς δλδ να προσαρμόζονται. Ένας ανορθωτής συμβατικού τύπου, άμα βάλεις την μοτό να λειτουργεί, και όσο λειτουργεί ΑΠΟΣΥΝΔΕΣΕΙΣ την μπαταρία και μείνει να λειτουργεί η μοτό με την ισχύ που παράγεται από την γεννήτρια-ανόρθωση μόνο, θα γράψει 30, 40 ίσως και παραπάνω Volt και αυτό ακριβώς εννοώ όταν λέω ότι η μπαταρία κάνει την σταθεροποίηση... Κάντε το πείραμα (το έχω κάνει) και...μετρήστε. Μην το κάνετε πολύ όμως, γιατί δεν θα καούν μόνο οι λάμπες...

Αυτά...
Ledbyzeppelin
Ledbyzeppelin
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-03
Mηνύματα : 118
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 FI
Κράνος : Tacachi TK170

https://www.facebook.com/pouliosphotography

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

14/1/2013, 2:44 pm
Καλησπερα παιδια,
προ ολιγου παρελαβα το νεο πηνιο απο Γερμανια, και οπως ειχα υποσχεθει το φωτογραφισα απο ολες τις πλευρες για να το συγκρινουμε με το παλιο. Οπως παρατηρω οι πολοι του νεου πηνιου ειναι λιγο μικροτεροι σε υψος εξωτερικα απο το παλιο, οπως επισης και τα καλωδια ειναι πιο παχια απο τα παλια, οπως επισης και το μονωτικο υλικο του ειναι πιο παχυ. Μετρησα με πολυμετρο, το σωμα με το καθε καλωδιο δινει απειρο, ενω το παλιο εδινε μετρησεις (λογω του οτι ηταν ηδη βραχυκυκλωμενο). Τωρα μενει να το τοποθετησω ξανα πανω στη μηχανη και να το δουλεψω, ελπιζω να δουλεψει απροβληματιστα... cheers

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Neopinio01



Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Neopinio02



Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Neopinio03



Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Neopinio04



Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Neopinio05



Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Neopinio06



Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Neopinio07


alexandervf
alexandervf
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-03-27
Mηνύματα : 80
Ηλικία : 49
Μοντέλο : RVF 400
Κράνος : Καμία επιλογή

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

14/1/2013, 3:20 pm
Καλοφορετα!!! Καλα και απροβληματιστα χιλιομετρα!!!.

Αυτο που ηθελα να δω το ειδα και εισαι ενατξει....προσοχη λιγο μονο στην τοποθετηση, μην γδαρεις κανενα απο τα συρματα, οχι για κανεναν αλλο λογο.

Και για να γινω λιγο πιο σαφης.....Δεν θα πρεπει να ακουμπανε συρματα εκει που δειχνει ο δακτυλος, ειναι δε και τα πιο επιφοβα απο απροσεκτο τυλιγμα η κακη τοποθετηση.

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Image014_zps2f2d7e3c


Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Image015_zps846022f9

Αυτα silent




Ledbyzeppelin
Ledbyzeppelin
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-03
Mηνύματα : 118
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 FI
Κράνος : Tacachi TK170

https://www.facebook.com/pouliosphotography

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

14/1/2013, 6:10 pm
Το πηνιο μολις βιδωθηκε στο καπακι του, και ειναι ετοιμο. Εκανα και 2 μετρησεις και σας τις στελνω.

Πρωτα οι 3 φασεις μεταξυ τους εδειχναν 1.0 Ω ολες
Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Neopinio09



και μετα η καθε φαση με τον πυρηνα δειχνει απειρο αρα δεν εχουμε καποιο βραχυκυκλωμα!
Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Neopinio08



cheers cheers cheers

Ειμαι ετοιμος να το περασω στη μηχανη πλεον.
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

14/1/2013, 6:37 pm
Ledbyzeppelin wrote: Το πηνιο μολις βιδωθηκε στο καπακι του, και ειναι ετοιμο. Εκανα και 2 μετρησεις και σας τις στελνω.

Πρωτα οι 3 φασεις μεταξυ τους εδειχναν 1.0 Ω ολες

και μετα η καθε φαση με τον πυρηνα δειχνει απειρο αρα δεν εχουμε καποιο βραχυκυκλωμα!



cheers cheers cheers

Ειμαι ετοιμος να το περασω στη μηχανη πλεον.

Φλάντζα;
Ledbyzeppelin
Ledbyzeppelin
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-03
Mηνύματα : 118
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 FI
Κράνος : Tacachi TK170

https://www.facebook.com/pouliosphotography

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

14/1/2013, 7:11 pm
Η φλαντζα περιμενε υπομονετικα να ρθει το πηνιο!!! Wink

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Flantzas

Ledbyzeppelin
Ledbyzeppelin
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-03
Mηνύματα : 118
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 FI
Κράνος : Tacachi TK170

https://www.facebook.com/pouliosphotography

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

15/1/2013, 6:51 pm
Καλησπερα ξανα, μολις τοποθετησα το νεο πηνιο πανω στη μηχανη, και σ εναν πρωτο μικρο ελεγχο μου δινει σε ρελαντι καθε φαση με τις αλλες 2 φασεις τουλαχιστον 22-23 volt, και στις 5000 στροφες περιπου 70 Volt!!! Στη μπαταρια μου δινει 14-14,1 Volt στο ρελαντι και στις 5000 στροφες επισης το ιδιο περιπου. cheers
Τωρα μενει να αλλαξω λαδακια-φιλτρα (αληθεια αν δεν αλλαξω την ροδελα και αφησω την ιδια στη βιδα του καρτερ, θα χω θεμα?) , και αυριο θα την βγαλω πρωτη βολτα.
Θελω να συνδεσω και το βολτομετρο που πηρα αλλα δεν ξερω που ειναι καλυτερα να το συνδεσω.

Θα σας κρατω ενημερους, ευχαριστω για ολη τη βοηθεια που μου δωσατε Thumbsup Thumbsup Thumbsup
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

15/1/2013, 7:05 pm
Ledbyzeppelin wrote:
αληθεια αν δεν αλλαξω την ροδελα και αφησω την ιδια στη βιδα του καρτερ, θα χω θεμα?

Οχι βεβαια Smile

Και βαλε και κανενα λινκ για το απο που πηρες αυτο το γερμανικο πηνιο (εκτος και αν μπηκε και δεν το ειδα).
VEFALIFT
VEFALIFT
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100

Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

15/1/2013, 7:07 pm
Ledbyzeppelin wrote:
Θελω να συνδεσω και το βολτομετρο που πηρα αλλα δεν ξερω που ειναι καλυτερα να το συνδεσω.


Πήρα + από τη φίσα στο μπουτόν stop, της μανέτας και - από βίδα στη βάση των οργάνων.
Καλορίζικα και καλές, απροβλημάτιστες βόλτες ! ! ! Wink
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

15/1/2013, 7:25 pm
Καλορίζικα τα πηνία. Δεν θα έχεις θέμα με τη ροδέλα.
Για το βολτόμετρο, μπορείς να κάνεις ότι λέει ο Vefalift, αλλά πρώτα μέτρησε την τάση στην μπαταρία και μετά στα σημεία που προτείνει ο Vefalift. Λογικά, η τάση στη μπαταρία θα είναι πάντα λίγο μεγαλύτερη και το βολτόμετρο (αν δε συνδεθεί στην μπαταρία) θα δείχνει λίγο μικρότερη.
Ledbyzeppelin
Ledbyzeppelin
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-03
Mηνύματα : 118
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 FI
Κράνος : Tacachi TK170

https://www.facebook.com/pouliosphotography

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

15/1/2013, 7:26 pm
To γερμανικο το πηρα απο δω:
http://www.ebay.com/itm/150626252115?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
στα 121 ευρω με μεταφορικα, και εκανε γυρω στις 15 μερες να ερθει.

Ωραια εφοσον δεν χρειαζεται να αλλαξω ροδελα (ειχα κι αλλες και κλασσικα δεν τις βρισκω) θα αλλαξω και λαδια φιλτρο αυριο. Και θα προσπαθησω να συνδεσω και το Βολτομετρο που πηρα απο δω:
http://www.ebay.com/itm/300827402020?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Φιλε Vefalift αν τυχον εχεις καποια φωτο να μου δειξεις ακριβως που το συνδεσες θα με βοηθησεις πολυ ;)
Ledbyzeppelin
Ledbyzeppelin
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-03
Mηνύματα : 118
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 FI
Κράνος : Tacachi TK170

https://www.facebook.com/pouliosphotography

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

15/1/2013, 7:30 pm
A και τα λαδια που πηρα για να δοκιμασω ειναι αυτα

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Mobilextra4t



Eλπιζω να βγουν καλα, ακουσα καλα λογια.... Thumbsup Thumbsup Thumbsup
VEFALIFT
VEFALIFT
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100

Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

15/1/2013, 7:41 pm
Ledbyzeppelin wrote:
Φιλε Vefalift αν τυχον εχεις καποια φωτο να μου δειξεις ακριβως που το συνδεσες θα με βοηθησεις πολυ ;)

Τώρα δεν μπορώ να σου στείλω φωτό (έχω τη μηχανή στο γκαράζ), αύριο ίσως . . . Στο μπουτόν της μανέτας φρένου, έχει δύο καλώδια (το ένα έχει + μόλις ανοίξεις διακόπτη, το άλλο παίρνει μόνο όταν πατάς φρένο). Έβαλα το + (κόκκινο) του βολτομέτρου, μαζί με το μόνιμο + του μπουτόν, πήρα και - από βίδα πλαισίου οργάνων.


Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Dsc02247v
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

15/1/2013, 8:03 pm
Ledbyzeppelin wrote: To γερμανικο το πηρα απο δω:
http://www.ebay.com/itm/150626252115?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
στα 121 ευρω με μεταφορικα, και εκανε γυρω στις 15 μερες να ερθει.

Thanks Thumbsup Επειδη το πηνιο φαινεται οπτικα τουλαχιστο πολυ καλο, αν σου βγει και καλο πανω στη μηχανη τοτε μ'αυτη την τιμη δεν χρειαζεται παιδεμα για τυλιγμα κλπ Cool Ασε που μπορουμε ναχουμε ενα για spare Wink

cheers
chr1s_86
chr1s_86
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

18/1/2013, 3:55 pm
VFGeorge wrote: Ασε που μπορουμε ναχουμε ενα για spare Wink

cheers


Μέχρι τώρα ήξερα για ανορθωτή spare (μαζί σε ταξίδι πχ)

ΚΑΙ πηνείο ; silent (αν και πιο λογική είναι η προληπτική αλλαγή πριν από μεγάλο ταξίδι Think)

(ευτυχώς που δε χαλάνε και τίποτα τρόμπες βενζίνης δηλαδή... Blink )
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

18/1/2013, 9:36 pm
chr1s_86 wrote:
Μέχρι τώρα ήξερα για ανορθωτή spare (μαζί σε ταξίδι πχ)

ΚΑΙ πηνείο ; silent (αν και πιο λογική είναι η προληπτική αλλαγή πριν από μεγάλο ταξίδι Think)

(ευτυχώς που δε χαλάνε και τίποτα τρόμπες βενζίνης δηλαδή... Blink )

Τροπος του λεγειν, θα γραφτω κι'εγω σε πανευρωπαϊκη οδικη και αν μεινει τους το παραδινω, πεταω πισω και φευγω με το Transalp που θελει σαμποταζ για να σ'αφησει Laughing

Παντως κατι εχει παρει τ'αυτι μου για καποιον/καποιους με εφεδρικα πηνια εδω μεσα Rolling Eyes Very Happy

Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

18/1/2013, 10:20 pm
Πηνία πάντα μαζί στο εξωτερικό. Punk
Είναι ένα δεματάκι 15x15 και έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο. Αν είχατε κάνει το Νυρεμβέργη-Βενετία με την ψυχή στο στόμα θα με καταλαβαίνατε. Popcorn
padelis
padelis
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 40
Μοντέλο : ήταν κάποτε VFR RC46
Κράνος : SHOEI XR 1000

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

20/1/2013, 12:18 am

[/quote]Τώρα, το τι ακριβώς κάνουνε οι πιο πολύπλοκοι ανορθωτές, με τρανζίστορ, όπως προφανώς ο compufire , αυτό δεν το ξέρω, ξαναλέω όμως, θα ήταν ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΟΝΤΙΑΚΟ, να τραβάει ρεύμα που δεν χρειάζεται η μηχανή και να ξοδεύει σε θερμότητα το περίσευμα. Αυτό που υποψιάζομαι ότι κάνουν οι ανορθώσεις αυτού του τύπου -δεν το ξέρω στα σίγουρα, δεν το ξέρω- , είναι ότι κάνουν και σταθεροποίηση με μεγάλη ακρίβεια, κάτι που οι απλοί ανορθωτές απλά κάνουν ''παθητικά'', χωρίς δλδ να προσαρμόζονται. [/quote]

πολυ σωστα τα λες.....
πλεον βαζουνε tranzistor mosfet διοτι λειτουργουν σαν διακοπτες για να ρυθμισουν την ροη του ρευματος με αποτελεσμα να μην καταναλωνεται πανω τους ποσοτητα θερμοτητας....
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

29/1/2013, 2:34 pm
Καλώς ήρθα στην παρέα. Πηνεία μισοκαμμένα. Wall Wall Wall
Και λέω μισοκαμμένα, γιατί η πληροφορία μου ήταν πως για κάποιο λόγο φαινόταν ότι ένα κομμάτι έμενε έξω απ' το λάδι και έχουν μαυρίσει τα μισά..!! (μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;)
Και λέω η πληροφορία μου, γιατί τη μοτοσυκλέτα την πήγε ο Da_Beazt στον ηλεκτρολόγο και ό,τι μου' πε ήταν μέσω τηλεφώνου.
Πιο ακριβείς πληροφορίες λοιπόν, όταν μπει ο ίδιος που τα έμαθε από πρώτο χέρι (παρήγγειλα και φωτογραφία του μισοκαμμένου πηνείου).
Και πριν δουλέψουν τα πηνεία, δε μπορούμε να ξέρουμε αν ο ανορθωτής είναι ΟΚ ή πήγε κι αυτός περίπατο.
Και τι ωραία που περνάμε, τι ωραία που περνάμε.

Mad Mad Mad Mad
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

29/1/2013, 2:37 pm
Update: Τι ωραίο τοστάκι...

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Attachment.php?attach_id=b7f4ef4ead2d4b84a2f454f105309743&mid=mid
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

29/1/2013, 3:12 pm
Vvag wrote:έχουν μαυρίσει τα μισά..!! (μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο;)

Ναι, είναι το συντριπτικά συνηθισμένο αυτό που περιγράφεις.

Ο ανορθωτής δεν έχει απαραίτητα καεί. Σαν πάω σπίτι, σε 2-3 μέρες, θα ποστάρω ένα πινακάκι μετρήσεων για ανορθωτές.
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

29/1/2013, 3:15 pm
Caracal wrote:Ναι, είναι το συντριπτικά συνηθισμένο αυτό που περιγράφεις.

Αυτό από τι μπορεί να προκλήθηκε;
Μπορεί αυτό να σημαίνει ότι υπάρχει και κάποιο άλλο πρόβλημα;
Ή απλά ίσως να ήταν χαμηλά η στάθμη του λαδιού;

cheers
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

29/1/2013, 3:22 pm
Φυσιολογική φθορά γεννήτριας. Αργά ή γρήγορα ΚΑΘΕ γεννήτρια θα γίνει έτσι. Όσο πιο πολύ την βάζεις να παράγει ρεύμα, τόσο μειώνεται η ζωή της (=βάλε διακόπτη φώτων αν σου είναι μόνιμα ανοικτά)

Καίγεται έτσι μερικώς, γιατί εκεί λιμνάζει-βρέχεται στο καυτό λάδι. ΟΛΕΣ οι καμμένες γεννήτριες που έχω δει στην ζωή μου, ήταν ΟΛΕΣ καμμένες καταυτόν τον τρόπο.

Αλλάζεις γεννήτρια ή κάνεις περιέλιξη στην παλιά (βλέπε και ποστ του Alex για το rvf του) και η ζωή συνεχίζεται.
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

29/1/2013, 3:56 pm
Caracal wrote:Φυσιολογική φθορά γεννήτριας. Αργά ή γρήγορα ΚΑΘΕ γεννήτρια θα γίνει έτσι. Όσο πιο πολύ την βάζεις να παράγει ρεύμα, τόσο μειώνεται η ζωή της (=βάλε διακόπτη φώτων αν σου είναι μόνιμα ανοικτά)

Καίγεται έτσι μερικώς, γιατί εκεί λιμνάζει-βρέχεται στο καυτό λάδι. ΟΛΕΣ οι καμμένες γεννήτριες που έχω δει στην ζωή μου, ήταν ΟΛΕΣ καμμένες καταυτόν τον τρόπο.

Από το "αργά ή γρήγορα" είναι αυτό το "γρήγορα" που με προβληματίζει. Η μηχανή είναι μοντέλο 2008 με 60.000χλμ.
ΟΚ, μπορεί να έτυχε ή να είναι και ψιλοφυσιολογικό σ' αυτά τα χιλιόμετρα, αλλά με προβληματίζει λίγο, μου φαίνεται κάπως νωρίς να βγάλει τέτοιο πρόβλημα.
Μπορεί να φταίει συγκεκριμένο λάδι, φίλτρο λαδιού ή κάτι άλλο; Ή απλά να σταματήσω να κλαίω τη μοίρα μου και να την αποδεχτώ; Razz
Θέλω να πω, αν μπορώ να κάνω κάτι για να παρατείνω τη ζωή του πηνείου στο μέλλον, να το ξέρω για να το κάνω.

Caracal wrote:Αλλάζεις γεννήτρια ή κάνεις περιέλιξη στην παλιά (βλέπε και ποστ του Alex για το rvf του) και η ζωή συνεχίζεται.

Το άφησα για περιέλιξη. 150 η περιέλιξη +50 λοιπά εργατικά και ζωή σε λόγου μας. Και ας κάνουμε μερικά τάματα να είναι ΟΚ ο ανορθωτής γιατί μετά πάει άλλα 100 μέσα στο νερό.

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
DENTOCOP
DENTOCOP
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI

It's all part of the charm.

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 4 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

29/1/2013, 4:08 pm
Vvag wrote: μέσα στο νερό.

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad



...Και θα δουλεύει στο νερό??? Think Think Think Think




naaa naaa naaa naaa naaa naaa
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum