Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

+38
GIORGOS VFR
sernodas
tomakos
pektis
kostas VFR800F
Νίκος
VEEFARIOS
tragos
pab-lo
Roberto
VfrOldschoolz
vagelis78
Fanrider
SCORPIOS
vtecpatra
dirty
easy rider
da_beazt
georgevfr
Vvag
padelis
chr1s_86
VEFALIFT
DENTOCOP
Caracal
Ο φυσικός
XLGeorge
teacher
DoctorAbo
Παναγιώτης Κ.
Rossifumi_46
alexandervf
sotosvfr
ELENA
Apsilos
anastasis
apostat
Ledbyzeppelin
42 posters
Go down
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

4/3/2016, 10:07 pm
Ο φυσικός wrote:.... Αναστάση ζεις;;;!!!! Όλα καλά εκεί στα δυτικά;

Όλα καλά. Έρχομαι για βόλτα... σύντομα Thumbsup
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

4/3/2016, 11:40 pm
Δώσε σήμα!
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

5/3/2016, 1:41 pm
Νίκος wrote:
Αυτή την φορά το πήρα απόφαση ότι θα βάλω βαθιά το χέρι στην τσέπη. Έχω ήδη παραγγείλει τα μαμά πηνία και κατά 90% μέσα στις επόμενες ημέρες θα παραγγείλω και τον ανορθωτή που προανέφερα. Πιστεύω όμως ότι αυτή θα είναι η τελευταία φορά.
Το επόμενο σχέδιο μου είναι να κρατήσω τα παλιά πηνία και να επιχειρήσω να κάνω περιέλιξη μόνος μου (με πολύ χαμηλό κόστος)! Cool Wink Rock Punk afro
Αφού την κάνω, θα έχω τα τυλιγμένα (από τα χεράκια μου) πηνία σαν backup. Και θα δούμε πώς θα πάνε αν χρειαστεί να τα βάλω πάνω...

Ειναι η καλυτερη λυση, και το κοστος δεν ειναι και *πολυ* μεγαλυτερο απο φτηνοτερες μεν λυσεις οι οποιες ομως δεν θα κρατησουν. Εγω ειχα τον ανορθωτη series Compu-fire απο ebay UK για 180€ και τα μαμα πηνια απο Αμερικη για 190€. Νομιζω οτι μ'αυτο το set-up θα εισαι ενταξει για παρα πολλα χιλιομετρα.

Πληροφοριακα, εχω πανω τον Compu-fire για 20000χμ και τα πηνια για 15000χμ χωρις προβλημα. Και εχω και τον μαμισιο ανορθωτη καβατζα (ειχε κανει 62000χμ οταν τον αλλαξα) για την περιπτωση που παρουσιασει καμια αστοχια ο Compu-fire καθως εχουν ακουστει καποιες μεμονωμενες περιπτωσεις.


Νίκος wrote:
Εσείς πάντως με τα γρανάζια μάλλον είστε πιο τυχεροί από εμάς σε αυτό το θέμα! Beeee
Τα γραναζωτά VFR έχουν περισσότερο την τάση να καίνε ανορθωτές παρά πηνία (αυτή την εντύπωση αποκόμισα μετά από ώρες διαβάσματος πάνω στο θέμα...). Βάζετε πάνω έναν Shindengen FH020AA και καθαρίζετε! Απλά θέλει λίγη κοπτοραπτική με τα καλώδια και τις φίσες για να μπει, δεν είναι plug and play.  Wink
Τα V-tec είναι μάλλον το ανάποδο. Knife

Ετσι ειναι, ολα τα μοντελα μεχρι και τα FI βγαζουν τακτικα ανορθωτη και σπανια πηνια ενω τα VTEC ακριβως το αντιθετο. Ειμαι περιεργος να δω τι κανανε για το θεμα στο καινουργιο VFR800F, θα μαθουμε εν καιρω απο τα μηχανακια στο vfrdiscussion στην Αμερικη.
pektis
pektis
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2015-06-24
Mηνύματα : 95
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR 800 RC46 ABS(2006)

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

18/5/2016, 5:43 pm
Παντως ειναι απαραδεκτο σε sport touring μηχανη, που υποτιθεται πως ειναι για μεγαλα ταξιδια, να μην ξερεις τι θα σου τυχει και να εισαι παντα με την αβεβαιότητα...
Τελικα ειναι στανταρ οτι ολα τα vfr ''πασχουν'' στο θεμα πηνια...!
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

22/5/2016, 10:37 pm
VFGeorge wrote:
Νίκος wrote:
Αυτή την φορά το πήρα απόφαση ότι θα βάλω βαθιά το χέρι στην τσέπη. Έχω ήδη παραγγείλει τα μαμά πηνία και κατά 90% μέσα στις επόμενες ημέρες θα παραγγείλω και τον ανορθωτή που προανέφερα. Πιστεύω όμως ότι αυτή θα είναι η τελευταία φορά.

Ειναι η καλυτερη λυση, και το κοστος δεν ειναι και *πολυ* μεγαλυτερο απο φτηνοτερες μεν λυσεις οι οποιες ομως δεν θα κρατησουν. Εγω ειχα τον ανορθωτη series Compu-fire απο ebay UK για 180€ και τα μαμα πηνια απο Αμερικη για 190€. Νομιζω οτι μ'αυτο το set-up θα εισαι ενταξει για παρα πολλα χιλιομετρα.

Τελικα Νικο πηρες / εβαλες πανω τον σειριακο Shindengen?
Νίκος
Νίκος
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

24/5/2016, 4:07 pm
VFGeorge wrote:
VFGeorge wrote:
Νίκος wrote:
Αυτή την φορά το πήρα απόφαση ότι θα βάλω βαθιά το χέρι στην τσέπη. Έχω ήδη παραγγείλει τα μαμά πηνία και κατά 90% μέσα στις επόμενες ημέρες θα παραγγείλω και τον ανορθωτή που προανέφερα. Πιστεύω όμως ότι αυτή θα είναι η τελευταία φορά.

Ειναι η καλυτερη λυση, και το κοστος δεν ειναι και *πολυ* μεγαλυτερο απο φτηνοτερες μεν λυσεις οι οποιες ομως δεν θα κρατησουν. Εγω ειχα τον ανορθωτη series Compu-fire απο ebay UK για 180€ και τα μαμα πηνια απο Αμερικη για 190€. Νομιζω οτι μ'αυτο το set-up θα εισαι ενταξει για παρα πολλα χιλιομετρα.

Τελικα Νικο πηρες / εβαλες πανω τον σειριακο Shindengen?


Ναι Γιώργο, αλλά έχω κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα από τότε, δεν έχω να πω πολλά από εντυπώσεις... εκτός ίσως του ότι είναι αρκετά ογκώδης και βαρύς!
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

2/8/2016, 10:21 pm
Μετα απο 5.000 ζεστα χιλιομετρα ειπα να μετρησω σημερα την ταση στους πολους (...μιας και δεν ευκαιρησα να βαλω το βολτομετρακι που εχω παρει εδω και σχεδον 1,5 χρονο)
Απο 14,2-14,3V στις 5000rpm εχω πεσει στα 13,8V. Το περιεργο ειναι οτι στο ρελαντι εχει 13,7 και στις 5000rpm παιζει απο 13,7 με 13,9...σαν να μην ανεβαζει καθολου ενα πραμα. Ανορθωτης πολυ ζεστος. Ταση μπαταριας μετα απο 1 μηνα σχεδον ακινησιας στα 12,5V.

Να αρχισω να μαζευω λεφτα...?
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

2/8/2016, 10:24 pm
Κωστα κοιτα την μπαταρια σου νανσι φορτισμενη πριν μετρησεις παλι
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

3/8/2016, 12:10 am
VFGeorge wrote: Ειμαι περιεργος να δω τι θα δειξει το βολτομετρο σε κανενα βιτεκι που ειναι να μεινει, δε θελω να γλωσοφαω κανεναν αλλα βαλτε πανω ενα βολτομετρακι εσεις με τα πολλα χμ  Wink Very Happy

Θα σου πω τι έδειξε το βολτόμετρο αλλά θα μου πεις που έχεις βάλει τον ανορθωτή (για να μην ανακαλύπτω το κύκλο)?
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

5/8/2016, 11:19 pm
vtecpatra wrote:Κωστα κοιτα την μπαταρια σου νανσι φορτισμενη πριν μετρησεις παλι

Με 12,9V στην μπαταρια (τοσο φτανει ο φορτιστης), 13,9V ρελαντι, 14,1V στις 5000.
Κυκλωμα με -5W μια καμμενη λαμπα πισωφαναρου (τοσο πολυ διαφορα να κανει?!?!)

Ποσα χιλιομετρα του δινεις?
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

6/8/2016, 1:50 am
14.1 ειναι χαμηλα.
Το δικο μου με τα φωτα αναμμενα, εχει 14.8-14.9 στις 5000σαλ.

Προσφατα εμεινα παλι απο πηνια. Οταν διαπιστωσα το προβλημα, δλδ δεν πηρε μπροστα, η μπαταρια μου ειχε 11.8 αν θυμαμαι καλα. Εβγαλα τις φισες των φωτων και το εβαλα μπροστα με σπρωξιμο.
Εκανα περιπου 180 χλμ. Στην πορεια κοιτουσα την ταση που εφτανε στη μπαταρια και ηταν 14.8 αρχικα.
Λεω απο μεσα μου, πλακα μου κανει το βλαμενο.

Το επομενο πρωι, με τα φωτα αναμμενα ειχα 13.3.
Ηξερα πλεον οτι δεν θα παω μακρυα. Απο εκεινο το σημειο πρεπει να ειχα το πολυ αλλα 100-140 χλμ, χωρις να βαραει βεντιλατερ που το ξελιγωνει.

Φυσικα δεν το δοκιμασα.

Νομιζω οτι εχει θεμα η μηχανη σου. Καλο θα ηταν να την μετρησεις με ενα πολυμετρο ακολουθωντας την διαδικασια που αναφερεται στο κεφαλαιο 17 του manual. Συγκεκριμενα η διαγνωση ερχεται βασει της διαδικασιας στη σελιδα 17-5.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

6/8/2016, 9:29 am
Ροβερτο, Φωνακλα, και λοιποι, εχω βαλει πανω κινεζικο ψηφιακο βολτομετρακι εδω και μισο χρονο περιπου και οι τασεις που βλεπω με μαμα πηνια που εχουν κανει περιπου 20000χμ και σειριακο ανορθωτη Compu-fire ειναι οι εξης.

Γυρνωντας το κλειδι (με τα φωτα φυσικα αναμενα), η ταση πεφτει και σταθεροποιειται στα 14.2V. Απο κει και περα, η ταση που βλεπω ειναι 14V μεχρι τις 4500σαλ και 13.9V απο κει και πανω. Συμφωνα με τα γραφομενα  του Ροβερτο, η ταση ειναι ειναι μικρη αλλα το μηχανακι δουλευει ετσι ρολοϊ για χρονια. Σε καποια φαση θα ελεγξω αυτες τις τασεις και με εξωτερικο ψηφιακο πολυμετρο.


EDIT: τα μεγαλα φωτα δεν επηρεαζουν αυτη την ταση καθολου, αλλα το βεντιλατερ την ριχνει κατα 0.4V στα 13.5V - οπως λεει ο Ροβερτο, το βεντιλατερ τραβαει ρευμα και "ξελιγωνει" την μπαταρια.
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

7/8/2016, 11:17 pm
VFGeorge wrote: Οπως εγραψα πιο πανω, τελικα δεν ειναι δυσκολο να αλλαχτει το πηνιο ακομη και στο δρομο. Και καθως αυτη ειναι και η μονη σοβαρη βλαβη που σ'αφηνει στα VTEC (ο ανορθωτης ειναι σπανια περιπτωση καθως εχει μεταφερθει μπροστα και δεν υπερθερμαινεται)

Γιωργο, εγω πιστευω οτι το σημαντικο προβλημα ειναι ο ανορθωτης. Αυτος ειναι που χαλαει απο τις θερμοκρασιες και στη συνεχεια καιει τα πηνια. Η θεση του ανορθωτη στα Vtec ειναι η χειροτερη δυνατη. Αυτος που τον εβαλε εκει, πρεπει να κανει χαρακιρι αν δεν εχει κανει ηδη.

Ο ερμος ανορθωτης ειναι βιδωμενος πανω στο πλαισιο, το οποιο ζεματαει, πανω απο το ψυγειο, σε μερος που δεν αεριζεται ουτε με αιτηση. Δλδ, μιλαμε για μεγαλα ψυχολογικα προβληματα του σχεδιαστη. Αλλη μια μλκια της Honda, με πατεντα! Η μονη λυση ειναι μεταφερθει μπροστα στο μουτρο, πανω στη ροη του αερα.
Τι πιο απλο ρε γμτ τα διπλωματα τους. Τοσο δυσκολο ηταν;

Μολις βρω τροπο θα σας ενημερωσω.

Ενημερωτικα, ετσι οπως το γραφεις, αρχικα νομιζα οτι εσυ τον εχεις μεταφερει μπροστα. Ομως προφανως εννοεις οτι σε σχεση με τα παλαιοτερα VFR, ο ανορθωτης εχει παει μπροστα.
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

8/8/2016, 12:07 am
Roberto wrote:

....εγω πιστευω οτι το σημαντικο προβλημα ειναι ο ανορθωτης. Αυτος ειναι που χαλαει απο τις θερμοκρασιες και στη συνεχεια καιει τα πηνια.


Μάλλον δεν είναι αυτό αλλά ο τρόπος λειτουργίας του όλου συστήματος.
Η μόνη λύση κατ' εμένα είναι σύρμα ιδιαίτερης αντοχής από αμερική και τύλιγμα. Οπως κάνουν στα Buell τα οποία υποφέρουν πιο πολύ από τα VFR.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

8/8/2016, 11:44 pm
Roberto wrote:
VFGeorge wrote:  Οπως εγραψα πιο πανω, τελικα δεν ειναι δυσκολο να αλλαχτει το πηνιο ακομη και στο δρομο. Και καθως αυτη ειναι και η μονη σοβαρη βλαβη που σ'αφηνει στα VTEC (ο ανορθωτης ειναι σπανια περιπτωση καθως εχει μεταφερθει μπροστα και δεν υπερθερμαινεται)

Γιωργο, εγω πιστευω οτι το σημαντικο προβλημα ειναι ο ανορθωτης. Αυτος ειναι που χαλαει απο τις θερμοκρασιες και στη συνεχεια καιει τα πηνια. Η θεση του ανορθωτη στα Vtec ειναι η χειροτερη δυνατη. Αυτος που τον εβαλε εκει, πρεπει να κανει χαρακιρι αν δεν εχει κανει ηδη.

Ο ερμος ανορθωτης ειναι βιδωμενος πανω στο πλαισιο, το οποιο ζεματαει, πανω απο το ψυγειο, σε μερος που δεν αεριζεται ουτε με αιτηση. Δλδ, μιλαμε για μεγαλα ψυχολογικα προβληματα του σχεδιαστη. Αλλη μια μλκια της Honda, με πατεντα! Η μονη λυση ειναι μεταφερθει μπροστα στο μουτρο, πανω στη ροη του αερα.
Τι πιο απλο ρε γμτ τα διπλωματα τους. Τοσο δυσκολο ηταν;

Παναγιωτη-Ροβερτο, δε νομιζω οτι ισχυει αυτο, στα περισοτερα VTEC τα παιζουν τα πηνια ενω ο ανορθωτης τη βγαζει καθαρη λογω θεσης. Μαλιστα οι περιπτωσεις καμμενου ανορθωτη σε VTEC ειναι ελαχιστες συγκριτικα πχ με FI. Εγω αλλαξα τον δικο μου ανορθωτη με σειριακο Compu-fire και αργοτερα καηκανε ΜΟΝΟ τα πηνια μου, εχοντας ζησει φυσικα μια ζωη με ψηλες θερμοκρασιες.

Τωρα σχετικα με τη θεση του ανορθωτη στα VTEC, υποφερει απο τη θερμοκρασια του πλαισιου αλλα απο την αλλη αεριζεται σαφως καλυτερα απο τα FI και 750αρια. Η λυση σχετικα με τη θερμοκρασια του πλαισιου ειναι να "σηκωθει" λιγο με αποστατες ωστε η επιφανεια επαφης να ειναι ελαχιστη, αυτο ακριβως εχουμε κανει ο Teacher κι'εγω οταν βαλαμε πανω τον Compufire - πατεντα του Γιωργου-Teacher.

Θα βαλω μια φωτο του δικου μου καθως τυχαινει ναχω βγαλει τα πλαϊνα φαιρινγκ επειδη θα αλλαξω το ψυκτικο αυριο.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

9/8/2016, 10:51 am
VFGeorge wrote:
Τωρα σχετικα με τη θεση του ανορθωτη στα VTEC, υποφερει απο τη θερμοκρασια του πλαισιου αλλα απο την αλλη αεριζεται σαφως καλυτερα απο τα FI και 750αρια. Η λυση σχετικα με τη θερμοκρασια του πλαισιου ειναι να "σηκωθει" λιγο με αποστατες ωστε η επιφανεια επαφης να ειναι ελαχιστη, αυτο ακριβως εχουμε κανει ο Teacher κι'εγω οταν βαλαμε πανω τον Compufire - πατεντα του Γιωργου-Teacher.

Θα βαλω μια φωτο του δικου μου καθως τυχαινει ναχω βγαλει τα πλαϊνα φαιρινγκ επειδη θα αλλαξω το ψυκτικο αυριο.

Παναγιωτη και λοιποι, δετε την πατεντα με μια πλακετα που καναμε με τον Compu-fire. Η πλακετα αλουμινιου βιδωνει πανω στις βιδες που βιδωνε ο μαμισιος ανορθωτης και ο Compu-fire πανω στην πλακετα. Στην περιπτωση του Compu-fire τον "περιστρεψαμε" επισης κατα 90 μοιρες ωστε οι ψυκτρες να ειναι παραλληλες με τη φορα του αερα.

Η ιδια πατεντα μπορει να γινει και με τον μαμισιο ωστε να βγει λιγο "παραεξω" και να μην εχει αμεση επαφη με το πλαισιο που ανεβαζει ψηλες θερμοκρασιες. Αλλα αν ειναι να το κανει καποιος αυτο, γνωμη μου ειναι ν'αλλαξει και τον ανορθωτη με εναν σειριακο που επιβαρυνει και λιγοτερο το πηνιο, κατα προτιμηση τον γιαπωνεζικο Shindengen που εβαλε και ο Νικος.


Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 TxsRAsTwTeVZeayfldE-4UHLsGgmWKpDfb0tAQPWagnNzYwFngSqepa-54V2PId8Kl-z45zb0qDwFQ=w2000-h1125-no


Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 -J2-XMpyqlnaX5ZHKoqBnWWjrm-c55hM3pULV_k_gWjaYh30RYc2XErlTJAxAGvWGoJefrDKO6X9Yg=w2000-h1125-no
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

9/8/2016, 4:15 pm
Συμφωνω με τους Ανασταση και Γιωργο.
Εχοντας την ταση/συνηθεια να οδηγω χωρις γαντια, σε τυχαιες στιγμες στο δρομο ΕΝ ΚΙΝΗΣΗ "εβαζα χερι" στον ανορθωτη. Ποτε δεν μου φανηκε ζεστος, ουτε σε σημειο να τραβηξω χερι. Τωρα, μπορει να ζεσταινεται στα φαναρια ή οταν το μηχανακι ειναι σταματημενο, αυτο ομως δεν θα το βελτιωσει η αλλαγη θεσης του ανορθωτη. Ισως ενα ανεμιστηρακι να βοηθουσε εαν υπηρχε ο χωρος να μπει.
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

9/8/2016, 5:40 pm
VFGeorge wrote:
Παναγιωτη-Ροβερτο, δε νομιζω οτι ισχυει αυτο, στα περισοτερα VTEC τα παιζουν τα πηνια ενω ο ανορθωτης τη βγαζει καθαρη λογω θεσης. Μαλιστα οι περιπτωσεις καμμενου ανορθωτη σε VTEC ειναι ελαχιστες συγκριτικα πχ με FI. Εγω αλλαξα τον δικο μου ανορθωτη με σειριακο Compu-fire και αργοτερα καηκανε ΜΟΝΟ τα πηνια μου, εχοντας ζησει φυσικα μια ζωη με ψηλες θερμοκρασιες.

Τωρα σχετικα με τη θεση του ανορθωτη στα VTEC, υποφερει απο τη θερμοκρασια του πλαισιου αλλα απο την αλλη αεριζεται σαφως καλυτερα απο τα FI και 750αρια. Η λυση σχετικα με τη θερμοκρασια του πλαισιου ειναι να "σηκωθει" λιγο με αποστατες ωστε η επιφανεια επαφης να ειναι ελαχιστη, αυτο ακριβως εχουμε κανει ο Teacher κι'εγω οταν βαλαμε πανω τον Compufire - πατεντα του Γιωργου-Teacher.

Θα βαλω μια φωτο του δικου μου καθως τυχαινει ναχω βγαλει τα πλαϊνα φαιρινγκ επειδη θα αλλαξω το ψυκτικο αυριο.

Αυτό σκεπτόμουν και ΄γω αλλά με 2 μικρούς αποστάτες από βακελίτη ώστε να περνάει κα από την πισω μεριά αέρας
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

9/8/2016, 6:49 pm
Για να πω και 'γω τη παπαρια μου...

Εμενα με "ψυλιαζει" η θερμοκρασια λαδιου που εχουν τα Vtec, στο οποιο λαδι βεβαιως-βεβαιως κολυμπαει το πηνιο και συνουσιαζεται η ολη κατασταση. Ισως το οτι δουλευουν πιο ζεστά απο τα γραναζωτα να ειναι ο λογος που ψηνουν τα πηνια τοσο ευκολα.
Εδω και εδω υπαρχουν 2 μετατροπες στις οποιες φορανε ψυγειο λαδιου απο RC51 σε γραναζωτα. Οι χρηστες αναφερουν μεγαλη διαφορα στις θερμοκρασιες (μαλλον του ψυκτικου, γιατι θερμοκρασια λαδιου δεν υπαρχει σε καποιο vfr)

Μακροχρονια αποτελεσματικοτητα στα πηνια? Αγνωστη!
Αλλα πιστευω οτι αξιζει τον κοπο να το κανει καποιος (αν οχι για τα πηνια, σαν γενικη βελτιωση).
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

9/8/2016, 8:21 pm
Verbal Kint wrote:Για να πω και 'γω τη παπαρια μου...

Εμενα με "ψυλιαζει" η θερμοκρασια λαδιου που εχουν τα Vtec, στο οποιο λαδι βεβαιως-βεβαιως κολυμπαει το πηνιο και συνουσιαζεται η ολη κατασταση. Ισως το οτι δουλευουν πιο ζεστά απο τα γραναζωτα να ειναι ο λογος που ψηνουν τα πηνια τοσο ευκολα.
Εδω και εδω υπαρχουν 2 μετατροπες στις οποιες φορανε ψυγειο λαδιου απο RC51 σε γραναζωτα. Οι χρηστες αναφερουν μεγαλη διαφορα στις θερμοκρασιες (μαλλον του ψυκτικου, γιατι θερμοκρασια λαδιου δεν υπαρχει σε καποιο vfr)

Μακροχρονια αποτελεσματικοτητα στα πηνια? Αγνωστη!
Αλλα πιστευω οτι αξιζει τον κοπο να το κανει καποιος (αν οχι για τα πηνια, σαν γενικη βελτιωση).

Εχεις δικιο για την θερμοκρασία. Στα 6ης γενιας το ψυγείο είναι μεγαλύτερο από της 5ης. Ακόμα μεγαλύτερο αμφιβάλλω αν χωράει. Ισως ενας μικρός ανεμιστήρας να βοηθούσε.
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

9/8/2016, 9:13 pm
anastasis wrote:
Verbal Kint wrote:Για να πω και 'γω τη παπαρια μου...

Εμενα με "ψυλιαζει" η θερμοκρασια λαδιου που εχουν τα Vtec, στο οποιο λαδι βεβαιως-βεβαιως κολυμπαει το πηνιο και συνουσιαζεται η ολη κατασταση. Ισως το οτι δουλευουν πιο ζεστά απο τα γραναζωτα να ειναι ο λογος που ψηνουν τα πηνια τοσο ευκολα.
Εδω και εδω υπαρχουν 2 μετατροπες στις οποιες φορανε ψυγειο λαδιου απο RC51 σε γραναζωτα. Οι χρηστες αναφερουν μεγαλη διαφορα στις θερμοκρασιες (μαλλον του ψυκτικου, γιατι θερμοκρασια λαδιου δεν υπαρχει σε καποιο vfr)

Μακροχρονια αποτελεσματικοτητα στα πηνια? Αγνωστη!
Αλλα πιστευω οτι αξιζει τον κοπο να το κανει καποιος (αν οχι για τα πηνια, σαν γενικη βελτιωση).

Εχεις δικιο για την θερμοκρασία. Στα 6ης γενιας το ψυγείο είναι μεγαλύτερο από της 5ης. Ακόμα μεγαλύτερο αμφιβάλλω αν χωράει. Ισως ενας μικρός ανεμιστήρας να βοηθούσε.

Παρατηρώντας σήμερα αν θα χωρούσε ο ανορθωτής κάπου μπροστά μου έκανε εντύπωση εκεί που είναι χωμένο το ψυγείο λαδιού. Στο 750 αν και πιο μικρό το ψυγείο η ροή του αέρα προς αυτό ήταν πάρα πολύ καλή.
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

10/8/2016, 1:15 am
anastasis wrote:

Εχεις δικιο για την θερμοκρασία. Στα 6ης γενιας το ψυγείο είναι μεγαλύτερο από της 5ης. Ακόμα μεγαλύτερο αμφιβάλλω αν χωράει. Ισως ενας μικρός ανεμιστήρας να βοηθούσε.




Αναστάση καλε μου Αναστάση εσυ που ξερεις τα παντα..δε με λες...ποσο μας παιρνει να παμε προς τα κατω το ηδη υπαρχων ψυγειο λαδιού?

(Μεταφραση: Ποσα κενα μας αφηνει η μπροστινη αναρτηση συμπιεσμενη πρωτου "βρει" το φτερο στο ψυγειο λαδιου?)
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

10/8/2016, 11:05 am
Verbal Kint wrote:
anastasis wrote:

Εχεις δικιο για την θερμοκρασία. Στα 6ης γενιας το ψυγείο είναι μεγαλύτερο από της 5ης. Ακόμα μεγαλύτερο αμφιβάλλω αν χωράει. Ισως ενας μικρός ανεμιστήρας να βοηθούσε.




Αναστάση καλε μου Αναστάση εσυ που ξερεις τα παντα..δε με λες...ποσο μας παιρνει να παμε προς τα κατω το ηδη υπαρχων ψυγειο λαδιού?

(Μεταφραση: Ποσα κενα μας αφηνει η μπροστινη αναρτηση συμπιεσμενη πρωτου "βρει" το φτερο στο ψυγειο λαδιου?)

Δεν σου αφήνει ούτε εκατοστό νομίζω. Βγάλε τις τάπες απο τα πιρούνια και άσε το μπροστινό να συμπιεστεί πλήρως και θα δεις.

Ίσως αν μετακινηθεί μπροστά από τις εξαγωγές και αλλαχτεί με μεγαλύτερο. Μεγάλη αλλαγή.

Αλλά ένα μικρό blower από cpu θα μπορούσε να κάνει κάποια δουλειά.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

10/8/2016, 11:35 am
Παιδες, νομιζω οτι υπαρχει air flow στο ψυγειο λαδιου, θα μπορουσε και καλυτερα αν ητανε χαμηλοτερα αλλα δεν γινεται. Νομιζω οτι η πιθανη λυση ειναι σειριακος ανορθωτης και αποφυγη μεγαλων θερμοκρασιων σε πορεια (>110'C) λογω αναποδης λειτουργιας του ενος βεντιλατερ. Δεν εχουμε ακομη δεδομενα για το ποσο βαστανε τα πηνια με σειριακο ανορθωτη αλλα ειναι πιθανο να βαστανε αρκετα περισοτερο απο τα 50-70Κ χμ με τον μαμα ανορθωτη.
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

10/8/2016, 1:29 pm
Ξεχάσαμε κάτι, θα πρέπει να δουλεύει σε υψηλές θερμοκρασίες ο κινητήρας για τους ρύπους, αλλιώς πάει περίπατο το euro5; αυτο έχει το μοτορι; Όσο για το ψυγείο λαδιού μπορεί να μεταφερθεί κάπου στη κεφάλη των μπροστινων κυλινδρων για καλύτερη ψύξη
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

10/8/2016, 4:21 pm
Το πρόβλημα δεν είναι όταν υπάρχει ροή αέρα αλλά όταν δεν υπάρχει.

Το να μετακινηθεί το ψυγείο θα έχει αποτέλεσμα μόνο αν είναι μεγαλύτερο.
sernodas
sernodas
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2015-05-04
Mηνύματα : 15
Ηλικία : 46
Μοντέλο : bros-transalp-glx

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

11/8/2016, 10:08 am
Διαβασα ολο το ποστ μιας κ φτανει κ μενα η βεφα μου κοντα τα 50χιλ km κ το θεμα πυνια με απασχολεί, ειδα της τιμες των Volt που αναφερονται απ του χρηστες κ βαση αυτων βγαίνει το συμπέρασμα αν εχουν κλασει τα πυνια η οχι...


Πιστευω οτι ειναι λαθος τροπος αυτος... η τιμες των βολτ που περνούμε ειναι τιμες που πρωτα εχουν περασει απο μπαταρια λαμπες ανορθωτή κ γενικα ολο το ηλ. κυκλωμα της μοτο με αποτελεσμα τα νουμερα να ειναι πλασματικά.Για το δικο μου βολτομετρακι εχω κλεψει ρευμα απο τις ψειρες στο φανάρι εχω μια ενδειξη που μολις αλλαξει θα αρχίσω να ανησυχώ,τα νουμερα που βλεπω δεν εχουν καμια σχεση με οτι αναφερετε σε αυτο το ποστ κατι 11,2 κατι 12 κανα 13 αναλογος της καταναλώσεις που ειναι on κ το χρονο λειτουργίας.

Να καταληξω λοιπόν στο συμπέρασμα το βολτομετρο ας λεει οτι θελει αρκη οι τιμες να ειναι στανταρ πχ με φωτα κ βεντιλατερ 11.2 με 11.5, σε ρελαντι 13,2 με 13 σε στρωμα που φωσκωνει απ την μπριζα 12 με 11 κ παει λεγοντας(η τιμες που αναφερω ειναι θεωρητικές) η μεγαλη αλλαγη των νουμερων που εχουν ως στανταρ θα πρέπει να ανησυχήσουν το χρηστη .


Τωρα ο ελεγχος των πυνιων θα πρεπει να γινετε με το μετρημα στην εξοδο των πυνιων με βολτομετρο σε θεση εναλλασσόμενο κ να περνουμε ταση ΝΟΜΙΖΩ 125v +- (θα το κοιταξω κ θα επανελθω) μεταξη των τυλιγμάτων 1.2.3 ετσι απομονώνουμε τα πυνια κ μπορουμε να δουμε αν εχουν σωστη ταση ολα τα τυλίγματα μας!!

Αυτα μακρια απο μας!!

Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

11/8/2016, 10:31 am
Γιωργο, ευχαριστουμε για τη φωτο. Φυλο αλουμινιου ειχα βαλει και εγω.

Ενα φυλο βακελιτη, οπως λεει ο Tomakos, ειναι πιο σωστη επιλογη. Προσφέρει ακομα καλυτερη μονωση.

Εχω βαλει και ανεμιστηρα απο τροφοδοτικο υπολογιστη. Θα σας ανεβασω φωτο μολις γυρισω στην εδρα και λυσω τη μηχανη.

Αφου βγαζετε 60k με τα πηνια ειστε τυχεροι. Εμενα χτυπανε καθε 30k και παντα σε ταξιδι. Καθολου ευχαριστο.

Δεν μπορω να ξερω τωρα τι φταιει. Πρεπει πρωτα να μετρησω το κυκλωμα, να ελεγχθουν οι φισες, κτλ.
Θα σας ενημερωσω.

Το σιγουρο ειναι οτι αυτο το ρημαδο κυκλωμα ειτε βγαζει 60 ειτε 30, ειναι κακο σχεδιασμενο. Κατι συμβαινει και ζοριζεται με αποτελεσμα να μην αντεχει.


Last edited by Roberto on 29/5/2018, 5:57 pm; edited 1 time in total
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

11/8/2016, 8:45 pm
Παναγιωτη, το κυκλωμα ειναι σιγουρα κακοσχεδιασμενο Mad  Παντως ειναι σχετικα σπανιο να τα παιξουν τα μαμισια πηνια σε λιγοτερο απο 50Κ χμ, εχει συμβει βεβαια. Περιελιξεις και αφτερμαρκετ βαστανε σαφως λιγοτερο - εως πολυ λιγο καποια..

Η πλακετα απο βακελιτη (και πιθανα το ανεμιστηρακι) ειναι καλη ιδεα αλλα μονο για τον μαμισιο shunt και οχι mosfet ανορθωτη. Οι mosfet και σειριακοι ανορθωτες δεν ανεβαζουν θερμοκρασιες, να πω οτι ο κυριος λογος που βαλαμε πλακετα ητανε για να "περιστρεψουμε" τον Compu-fire κατα 90' ωστε να ειναι οι ψυκτρες παραλληλες με τη ροη του αερα καθως εχει σχεδιαστει για αμερικανικα μηχανακια που μαλλον εχουν βιδες πανω-κατω αντι αριστερα-δεξια.

Ειχα προχθες βγαλει τα πλαϊνα φαιρινγκ για να αλλαξω ψυκτικο και εκανα καποιες διαδρομες ετσι αφου το αλλαξα. Ο σειριακος Compu-fire δεν ζεσταινεται σχεδον καθολου, ητανε απλα χλιαρος ακομα και σε διαδρομη σε - σχετικα απλωμενο - αστικο περιβαλλον.


EDIT: Σε ταξιδι στην Ευρωπη θα επαιρνα ενα δευτερο σετ πηνια (αλλαζονται σχετικα ευκολα ακομη και στην ακρη του δρομου αν ξερει κανεις) οπως επισης και τον μαμισιο ανορθωτη που εχω καβατζα (τον αντικατεστησα προληπτικα με τον σειριακο Compu-fire στα 62Κ χμ). Αλλα ειναι απαραδεκτο για sports touring μηχανακι να χρειαζεται τοση προσοχη για να βγει κανεις μακρινο ταξιδι..
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε? - Page 9 Empty Re: Πηνεια dead ! Tωρα τι κανουμε?

16/9/2016, 12:26 am
VFGeorge wrote:

EDIT: Σε ταξιδι στην Ευρωπη θα επαιρνα ενα δευτερο σετ πηνια (αλλαζονται σχετικα ευκολα ακομη και στην ακρη του δρομου αν ξερει κανεις) οπως επισης και τον μαμισιο ανορθωτη που εχω καβατζα (τον αντικατεστησα προληπτικα με τον σειριακο Compu-fire στα 62Κ χμ). Αλλα ειναι απαραδεκτο για sports touring μηχανακι να χρειαζεται τοση προσοχη για να βγει κανεις μακρινο ταξιδι..

Φυσικά και αλλάζουν εύκολα αν....βρεις κάτι να χτυπήσεις το καπάκι για να το βγάλεις. Δλδ, θα πρέπει να κουβαλάς μια μεγάλη ματσόλα μαζί σου ή να είσαι τόσο τυχερός και να βρεις ένα κομμάτι καδρόνι.
Τα λέω αυτά γιατί σήμερα άλλαζα πηνίο και το καπάκι δεν έβγαινε με τίποτα.

Γιώργο, σε παρακαλώ βρες μου λύση Smile , μην μου πεις ότι στα ταξίδια πρέπει να κουβαλάω και την ματσόλα!
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum