Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

+21
DoctorAbo
Fanrider
Don John
vtecpatra
GIORGOS VFR
teacher
easy rider
Verbal Kint
dirty
chr1s_86
Rossifumi_46
Roberto
Παναγιώτης Κ.
vagelis78
DENTOCOP
tragos
XLGeorge
Ο φυσικός
tomakos
Caracal
anastasis
25 posters
Go down
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

10/7/2014, 12:33 pm
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

10/7/2014, 12:39 pm
Τάκη,σ'ευχαριστώ για το link!
Η ελληνική γλώσσα μας παρέχει άφθονες επιλογές,τουλάχιστον για να διακωμωδούμε και να εξορκίζουμε την πίκρα μας! Crying or Very sad 
teacher
teacher
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-23
Mηνύματα : 590
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

Never ride faster than your angel can fly...
http://www.couchsurfing.com/profile.html?id=3HHTV5

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

10/7/2014, 6:11 pm
Πηνίο που δοκίμασα από ebay, έπειτα από ανταλλαγή email με τον πωλητή και διαβεβαίωση ότι είναι φτιαγμένο με ενισχυμένο σύρμα και πολύ καλής ποιότητας πάστα/ρητίνη...... μου κράτησε λίγο περισσότερο από 200Km Smile
 Bash  Bash  Bash  Bash 


Για τα φις/καλώδια κτλ κτλ... ότι πιο "κατάλληλο" σε λογικές τιμές και από Ελλάδα, ίσως είναι από εδώ:

http://www.xenophonvenieris.gr/

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 2q8bq1l


Θα περάσω να πάρω μερικά να τα δώ πόσο ποιοτικά είναι μιας και θεωρητικά κάνουν για τη διατομή αγωγών που θέλουμε... Να γίνει ξεκάθαρο ότι είναι λύση φτιάξτο μόνος σου που ξέρεις να το κλείσεις μετά... γιατί σε καμία περίπτωση δεν αγγίζουν την ποιότητα της μαμά φίσας ή άλλης ενδεδειγμένης φίσας που έχουν οι ανορθωτές...
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

10/7/2014, 6:48 pm
teacher wrote:Πηνίο που δοκίμασα από ebay, έπειτα από ανταλλαγή email με τον πωλητή και διαβεβαίωση ότι είναι φτιαγμένο με ενισχυμένο σύρμα και πολύ καλής ποιότητας πάστα/ρητίνη...... μου κράτησε λίγο περισσότερο από 200Km Smile
 Bash  Bash  Bash  Bash 


Για τα φις/καλώδια κτλ κτλ... ότι πιο "κατάλληλο" σε λογικές τιμές και από Ελλάδα, ίσως είναι από εδώ:

http://www.xenophonvenieris.gr/




Θα περάσω να πάρω μερικά να τα δώ πόσο ποιοτικά είναι μιας και θεωρητικά κάνουν για τη διατομή αγωγών που θέλουμε... Να γίνει ξεκάθαρο ότι είναι λύση φτιάξτο μόνος σου που ξέρεις να το κλείσεις μετά... γιατί σε καμία περίπτωση δεν αγγίζουν την ποιότητα της μαμά φίσας ή άλλης ενδεδειγμένης φίσας που έχουν οι ανορθωτές...


Δάσκαλε δεν κάνουν. Τα θηλυκά δεν έχουν γλώσσα. Εγώ προσανατολίζομαι για  κλέμα πορσελάνης

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 940LG11%20BIG
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

17/7/2014, 10:53 am
VFGeorge wrote:
anastasis wrote:
Ανανεώνω τους συνηθέστερους ανορθωτές/σταθεροποιητές (R/R)

1. Shindengen SH689FA: Shunt,  o OEM του VTEC
2. Shindengen FH020AA: Shunt MOSFET
3. Shindengen SH775: Series
4. Compu-fire 55402: Series MOSFET
5. Cycle Electric CE 605 SB: Series

Αν και ο Compu-fire φαινεται να συνδυαζει τα καλυτερα χαρακτηριστικα (Series και Mosfet), τελικα φαινεται οτι οι Series ανορθωτες δεν ειναι ακομη τελειως αξιοπιστοι και εχουν αναφερθει περιπτωσεις αστοχιων σε λιγα σχετικα χιλιομετρα. Γι'αυτον το λογο ενας Shunt Mosfet ειναι μαλλον η καλυτερη επιλογη δηλ. ο Shindengen FH020AA οπως εκανε "το παιδι απο την Πατρα" και θα κανει και Γεωργιος-VFR  Wink  Ο λογος που το λεω αυτο ειναι οτι σε αλλα Honda με προβληματα ανορθωτων, βαζοντας Shunt Mosfet φαινεται να λυνονται και ο ανορθωτης να κραταει καλα σε βαθος χρονου/χιλιομετρων.

Εψαξα προσφατα λιγο παραπανω στα αμερικανικα φορουμ για αναβαθμισμενους ανορθωτες σε σχεση με τον OEM και περιπτωσεις αστοχιας. Σχετικα με τον series Compu-fire 55402, υπαρχουν δυο περιπτωσεις αστοχιας και εχει αναφερθει οτι επειδη ειναι φτιαγμενος για Harley, εχει θεμα σε ψηλες σαλ οπου και δινει ταση απο 15-17V  Surprised  Και οι δυο αστοχιες συνεβησαν αμεσως μετα απο ανεβασματα πανω απο 10Κ σαλ - μεχρι εκει η ταση ειναι ok. Θα τεσταρω τον δικο μου σε καποια φαση αλλα μονο στατικα καθως δεν εχω βαλει βολτομετρακι στη μηχανη, Γιωργο-Teacher/Ανασταση στην επομενη βολτα ριξτε μια καλη γκαζια με 2α/3η και τσεκαρετε τι λεει το βολτομετρο (αφου βεβαια εχετε πρωτα κανει μια δεηση στον Θεο των VFR  Laughing). Παντως τον εχουν βαλει αρκετοι σε VFR εδω και χρονια και στους περισοτερους φαινεται να κραταει.

Επισης ο series Shindengen SH775 δεν χαιρει εκτιμησης απ'οτι διαβασα καθως ειναι σχετικα φτηνος και αναξιοπιστος ("it sucks" συμφωνα με τους αμερικανους). Για τον series Cycle Electric CE 605 SB δεν υπαρχουν ακομη αρκετα στοιχεια αλλα και οι Cycle Electric φτιαχνονται κυριως για Harley. Και γι'αυτον τον λογο και η Compu-fire και η Cycle Electric δεν θα αναγνωρισουν εγγυηση οταν μπουνε πανω σε αλλες μηχανες πχ VFR.

Υπενθυμιζω οτι οι series ανορθωτες δεν τραβανε μονιμα το φουλ ρευμα απο το πηνιο και γι'αυτον τον λογο το ζεσταινουν λιγοτερο και επιμηκυνουν την ζωη του, σε αντιθεση με τους shunt.
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

17/7/2014, 3:34 pm
VFGeorge wrote:

και η Cycle Electric δεν θα αναγνωρισουν εγγυηση οταν μπουνε πανω σε αλλες μηχανες πχ VFR.


Αυτό δεν το έχω δει. Τον CE605SB δεν τον δίνουν μόνο για Harley. Δεν τον αναφέρουν καν στο site τους http://www.cycleelectricinc.com/

CE 605 SB Series R/R Kit.
Series Regulator for Harleys and Sport bikes.

http://roadstercycle.com/index.htm
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

17/7/2014, 4:13 pm
anastasis wrote:
VFGeorge wrote:

και η Cycle Electric δεν θα αναγνωρισουν εγγυηση οταν μπουνε πανω σε αλλες μηχανες πχ VFR.


Αυτό δεν το έχω δει. Τον CE605SB δεν τον δίνουν μόνο για Harley. Δεν τον αναφέρουν καν στο site τους http://www.cycleelectricinc.com/

CE 605 SB Series R/R Kit.
Series Regulator for Harleys and Sport bikes.

http://roadstercycle.com/index.htm

Να πω οτι δεν κοιταξα καθολου το σαϊτ της Cycle, απλα ανεφερα οτι ειδα γραμμενο σε καποιο εκτενες νημα και μαλιστα αυτος που τογραφε ελεγε οτι θα τους ρωτησει και απ'ευθειας αλλα δεν υπηρχε μετα κατι σχετικο. Πολυ πιθανο να μην ισχυει εφ'οσον αναφερει "and sport bikes" αλλα θα πρεπει να εξακριβωθει. Παντως οι αμερικανοι χρηστες Cycle σε VFR ειναι ελαχιστοι, αν θυμαμαι καλα βρηκα μονο εναν οταν εψαχνα τα νηματα.
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

17/7/2014, 7:20 pm
Έκει καλά νέα!Πήρε μηκανάκι με ανορθωτή Shindengen FH020AA,περιελιγμένα πηνία με δύο χρόνια γραπτή εγγύηση,και με καλή κριτική από γνώστη του αντικειμένου που τα είδε.Έχω ένα ερώτημα,για την ιστορία και μόνο:ταιριάζει ο ανορθωτής από άλλων εταιριών μοντέλα;Στο παρελθόν,διαβάζοντας για τα γνωστά προβλήματα που βρήκα τελικά μπροστά μου,και όντας ζωσμένος απ'τα φίδια,ρώτησα και μου πρότειναν να βάλω ανορθωτή από hayabusa.Λέω μήπως καλό είναι να καβατζώσουμε κανέναν από διαλυμένο-τρακαρισμένο,που πουλιέται για ψείρισμα.
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

22/7/2014, 3:32 am

Ήρθε, σαν camembert δεν μοιάζει!

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 I3h25x


Ελπίζω να ωριμάσει αργάαααααααααα

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 2lk63w0

178$ + 50$ P&P USPS και δεν πέρασε τελωνείο
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

22/7/2014, 10:45 am
Καλοφόρετο Αναστάση!
ermis
ermis
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-04-06
Mηνύματα : 127
Ηλικία : 58
Μοντέλο : vfr vtec 2004 abs blue, xciting 500 ABS, RX8 COSMO, Clio 3 tce
Κράνος : shoei xr 1100, nolan n90

Ο Φτερωτός, οικονομικός σας σύμβουλος!!

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

22/7/2014, 2:57 pm
Γράφω και εγώ την Εμπειρία μου , ως  παθών αφού το 2000 με δύο φίλους με f1 μόλις έξι μηνών και 5.000 χιλιόμετρα ,στην επιστροφή από Πράγα το  ενα vfr Εμεινε από ανορθωτη. ΕΥΤΥΧΩΣ το ταξιδι δεν χαλασε αφού κάθε 200 χιλιόμετρα  τα f1 άλλαζαν μπαταρίες μεταξύ τους και επιστρέψαμε Ελλάδα χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουμε το πρόγραμμα μας.
Φέτος λοιπόν στο πρόγραμματισμενο ταξίδι για τους Δόλομιτες σκεφτόμουν  τα ηλεκτρικά αφού και εγώ στα 25.000 χιλιόμετρα άλλαξα ανορθωτη και ήμουν πριν το ταξίδι στα 45.000 χιλιόμετρα. Στο μυαλο μου στριφογυριζε η περίπτωση βλάβης ανορθωτη, πηνιων φίσες κλπ αλλά τι μπορούσα να κάνω για αυτό??!!!
Τελικά δεν συνέβη τίποτα από αυτά, τα ηλεκτρικά λειτούργησαν μια χαρά, αλλά.........!!!!!!!μόλις βγηκα από το καράβι στην Ανκόνα είχα διαρροή από την τσιμουχα του πιρουνιου, στο τέλος της πρώτης μέρας  μετά από 300 χιλιόμετρα στους Δολομιτες το μπροστινο λάστιχο παρέδωσε και την επόμενη παρουσιάστηκε διαρροή από το Έμβολο του dual cbs ,τα οποία  επισκευαστηκαν στην αντιπροσωπεία της Honda  στοBolzano μέσα σε 3 ώρες και το ταξιδι συνεχίστηκε χωρίς απρόοπτα. Τελικά άλλο έχεις στο μυαλο σου να προσέχεις και άλλα σου συμβαίνουν...!!!!! Whistle Whistle
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

22/7/2014, 2:58 pm
anastasis wrote:
Ήρθε, σαν camembert δεν μοιάζει!

Ελπίζω να ωριμάσει αργάαααααααααα

 Very Happy  Αυτα ωριμαζουν μετα τα 50Κ χμ  Wink ισως και αρκετα παραπανω μαζι με series R/R, αρκει ν'αντεξει βεβαια ο τελευταιος  Rolling Eyes

Αντε, να γινεις μοτο-mobile και παλι  cheers
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

22/7/2014, 6:07 pm
Τελικά το Compufire ήταν καμένο. Έβαλα τον παλιό πρόχειρα μέχρι να πάρω ένα καινούργιο RR.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

22/7/2014, 6:56 pm
anastasis wrote:Τελικά το Compufire ήταν καμένο. Έβαλα τον παλιό πρόχειρα μέχρι να πάρω ένα καινούργιο RR.

Εννοεις Ανασταση οτι και ο Compufire ηταν καμμενος γιατι αν κρινω απο τη φωτο των πηνιων που εβαλες δεν ηταν απλα καμμενα αλλα καρα-καρβουνιασμενα. Αν ειναι ετσι, πρεπει να σκεφτουμε για τι RR να βαλουμε την επομενη γιατι μαλλον θα τον αλλαξω κι'εγω τον δικο μου αν και εχει κανει μονο 9Κ χμ - τον εβαλα περσι στα 63Κ και τωρα εχω 72Κ χμ.
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

23/7/2014, 3:22 am
Απάντηση για το αν ο CB605SD αντέχει τον ρυθμό περιστροφήw των VFR


Well I have about 200 out there on Aprilia and Buell rotax engine bikes and I know these guys run over 10,000 Rpms. No issues thus far. I also have a couple on Hayabusa race engine bikes.

Jack


Jack Fleming
www.roadstercycle.com
17252 Hawthorne Blvd. 222
Torrance, Ca 90504
310.766.5222
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

25/7/2014, 11:49 am
κύριοι,για τα ηλεκτρικά μας προβλήματα φταίει η πρόσφατη ηλιακή καταιγίδα με επίσημη ανακοίνωση της Nasa.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

18/9/2014, 10:06 am
VFGeorge wrote:
Εψαξα προσφατα λιγο παραπανω στα αμερικανικα φορουμ για αναβαθμισμενους ανορθωτες σε σχεση με τον OEM και περιπτωσεις αστοχιας. Σχετικα με τον series Compu-fire 55402, υπαρχουν δυο περιπτωσεις αστοχιας και εχει αναφερθει οτι επειδη ειναι φτιαγμενος για Harley, εχει θεμα σε ψηλες σαλ οπου και δινει ταση απο 15-17V  Surprised  Και οι δυο αστοχιες συνεβησαν αμεσως μετα απο ανεβασματα πανω απο 10Κ σαλ - μεχρι εκει η ταση ειναι ok. Θα τεσταρω τον δικο μου σε καποια φαση αλλα μονο στατικα καθως δεν εχω βαλει βολτομετρακι στη μηχανη, Γιωργο-Teacher/Ανασταση στην επομενη βολτα ριξτε μια καλη γκαζια με 2α/3η και τσεκαρετε τι λεει το βολτομετρο (αφου βεβαια εχετε πρωτα κανει μια δεηση στον Θεο των VFR  Laughing). Παντως τον εχουν βαλει αρκετοι σε VFR εδω και χρονια και στους περισοτερους φαινεται να κραταει.

Χθες εβγαλα απο τη θερινη ναρκη του το VFR που το ειχα αφησει στο γκαραζ των Τρικαλων επιστρεφοντας απο την πανελληνια τον Ιουνη. Και επειδη μεριμνησα να βγαλω οδικη πριν ξεκινησω Laughing (πληροφοριακα την Post Βοηθεια που δινει το Ταχυδρομικο Ταμιευτηριο), ειπα να δοκιμασω το μηχανακι σε ψηλους ρυθμους περιστροφης να δω αν αντεξει ο compu-fire. Ειμαι σιγουρος οτι το ειχα γκαζωσει αρκετες φορες πανω απο 10000σαλ και στο προσφατο παρελθον αλλα χθες το εκανα "επι τουτου" και ανεβοκατεβηκα Δομοκο παιζοντας πινγκ-πονγκ με τον κοφτη Surprised Surprised Laughing Ειμαι στην ευχαριστη θεση να αναφερω "προβλημα ουδεν" Thumbsup (μαλιστα μετρησα τα ρευματα στη σταση στα Καμμενα Βουρλα - οποιος καιγεται με το χυλο κλπ κλπ).

Αρα αυτα που εχει γραψει εκεινος ο Αμερικανος οτι του καηκε ο compu-fire λογω γκαζιας πανω απο 10000σαλ ειναι μαλλον π@π@ριες, προφανως αστοχησε για καποιο λογο οπως μπορει να συμβει σε οτιδηποτε. Εγω παντως θα τον αφησω πανω αλλα θαχω back-up και τον παλιο μαμισιο.
Semiaz
Semiaz
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

24/9/2014, 8:27 pm
Με τρομάξατε και άλλαξα σήμερα τον ανορθωτή χωρίς να εμφανίζει κανένα σύμπτωμα.
Η τάση παρέμεινε ακριβώς η ίδια που είχε πριν την αλλαγή!
sotosvfr
sotosvfr
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2012-09-06
Mηνύματα : 481
Ηλικία : 54
Μοντέλο : vfr800 vtec 2003 silver
Κράνος : arai & shoei x spirit II

"Θαρσείν χρή ταχ' αύριον έσετ΄ άμεινον",

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

25/9/2014, 7:48 pm
anastasis wrote:
Ήρθε, σαν camembert δεν μοιάζει!

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 I3h25x


Ελπίζω να ωριμάσει αργάαααααααααα

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 2lk63w0

178$ + 50$ P&P USPS και δεν πέρασε τελωνείο

Αναστάση το μαχαίρι είναι σε περίπτωση αστοχίας; Wall
sotosvfr
sotosvfr
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2012-09-06
Mηνύματα : 481
Ηλικία : 54
Μοντέλο : vfr800 vtec 2003 silver
Κράνος : arai & shoei x spirit II

"Θαρσείν χρή ταχ' αύριον έσετ΄ άμεινον",

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

25/9/2014, 8:14 pm
Coffee Eπειδή εδώ και καιρό τρόμαξε το μάτι μου με τα όσα διάβασα εδω για το θέμα, θα παραθέσω την δική μου εμπειρια...Πήγα στον μηχανικό μου και του είπα να ελέγξει την καλωδίωση όλη και να μετρήσει το ρεύμα παντού.
   Το by pass στην μπλε φίσα το είχα κάνει χρόνια πριν, λόγω άλλων συμπτωμάτων (μετά το κλείσιμο του διακόπτη έμεναν τα φώτα αναμμένα κ.τ.λ.)
    Αλλαγή στο καλώδιο (starter cable)δεν χρειάστηκε, και  κατά τον έλεγχο μου ανέφερε ότι είναι σαν καινούριο. Επειδή τον ζάλισα με το θέμα λοιπόν επικοινώνησε με την honda και του επιβεβαίωσαν, ότι αυτό το πρόβλημα υπήρξε στην Αμερική, και όχι στην Ευρώπη. Τα ευρωπαικά μοντέλα έχουν το σωστό πάχος καλωδίου, το οποίο είναι υπεραρκετο για τη χρήση που προορίζεται.
   Προσωπικά πήρα ένα πηνίο από τρακαρισμένο μηχανάκι το οποίο όμως παρόλο που ήταν ψιλοαραπάκι... στη μέτρηση βγήκε τζάμιmod  (το προορίζω μόνο σε περίπτωση που γίνει το απευχόμενο για να γυρίσω πίσω, το ίδιο θα κάνω και με ανορθωτή).
  Το παλικάρι είναι πολύ καλός γνώστης ηλεκτρολογικών και μου είπε ότι το πρόβλημα περνά  συνήθως πρώτα από τον ανορθωτή και μετά πάει στα πηνία...
 Αυτός δουλεύει έναν ανορθωτή ελληνικής κατασκευής σε πολλά μοντέλα Honda ο οποίος είναι πολύ μεγαλύτερος σε μέγεθος από τον μαμά και με πολύ πιο μεγάλες ψύκτρες. Η τιμή του είναι 140 ευρώ. Δεν ξέρω αν είναι καλή ή κακή γιατί δεν έχω ψάξει το θέμα. Πάντως σε όσα honda τον έχει τοποθετήσει δεν είχαν θέμα εδώ και πολλά χρόνια. Αυτά τα ολίγα από την μικρή μου τρομολαγνική εμπειρία... rules
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

27/9/2014, 12:37 am
sotosvfr wrote: Επειδή τον ζάλισα με το θέμα λοιπόν επικοινώνησε με την honda και του επιβεβαίωσαν, ότι αυτό το πρόβλημα υπήρξε στην Αμερική, και όχι στην Ευρώπη. Τα ευρωπαικά μοντέλα έχουν το σωστό πάχος καλωδίου, το οποίο είναι υπεραρκετο για τη χρήση που προορίζεται.

Κολοκύθια με τη ρίγανη, λένε στο χωρίο μου.
Απλά οι Αμερικανοί πίεσαν με τους μηχανισμούς που διαθέτουν τον αντιπρόσωπο και τους πέρασε την ανάκληση.
Κανένας μηχανικός της Honda δεν θα σου το πει αυτό, και φυσικά κανείς από το Σαρακάκη.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

27/9/2014, 12:12 pm
Roberto wrote:
sotosvfr wrote: Επειδή τον ζάλισα με το θέμα λοιπόν επικοινώνησε με την honda και του επιβεβαίωσαν, ότι αυτό το πρόβλημα υπήρξε στην Αμερική, και όχι στην Ευρώπη. Τα ευρωπαικά μοντέλα έχουν το σωστό πάχος καλωδίου, το οποίο είναι υπεραρκετο για τη χρήση που προορίζεται.

Κολοκύθια με τη ρίγανη, λένε στο χωρίο μου.
Απλά οι Αμερικανοί πίεσαν με τους μηχανισμούς που διαθέτουν τον αντιπρόσωπο και τους πέρασε την ανάκληση.
Κανένας μηχανικός της Honda δεν θα σου το πει αυτό, και φυσικά κανείς από το Σαρακάκη.

Εννοειται ετσι! Παντως το starter battery cable δεν βγαζει θεμα σε ολα τα μηχανακια, εγω εχω παρει το ενισχυμενο της ανακλησης αλλα δεν τοχω βαλει ακομη πανω καθως το παλιο/μαμισιο φαινεται ακομη μια χαρα στα 72Κ χμ - το ελεγχω βεβαια τακτικα.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

9/10/2014, 10:58 am
Επεσε στο ματι μου ενα αρθρο συντροχου κατοχου VStrom που τυχαινει να ειναι ηλεκτρολογος και εξηγει/αναλυει ΠΟΛΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ το "πως" και το "γιατι" των πηνιων και των ανορθωτων. Το παραθετω εδω πληροφοριακα:

http://www.vstromhellasforum.com/t26732-topic
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

9/10/2014, 12:30 pm
VFGeorge wrote:Επεσε στο ματι μου ενα αρθρο συντροχου κατοχου VStrom που τυχαινει να ειναι ηλεκτρολογος και εξηγει/αναλυει ΠΟΛΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ το "πως" και το "γιατι" των πηνιων και των ανορθωτων. Το παραθετω εδω πληροφοριακα:

http://www.vstromhellasforum.com/t26732-topic

Κατι που βρηκα ενδιαφερον στο εκτενεστατο αρθρο του ειναι η αναφορα του σε καποιον Κροατη κατασκευαστη υβριδικων ανορθωτων που ειναι σειριακοι σε χαμηκες στροφες και shunt ψηλα. Αντιγραφω το σχετικο κομματι παρακατω:


Ψάχνοντας ξετρύπωσα to sait ενός Κροάτη κατασκευαστή κάποιων αρκετά ενδιαφερόντων series regulators. Δυστυχώς ο Κροάτης δεν φρόντισε να μεταφράσει το σαιτ του και έτσι θα χρειαστούμε την αρωγή του μεταφραστή του Γκούγκλη. Αυτοί είναι οι ανορθωτές του οι οποίοι δείχνουν αρκετά προσεγμένοι. Μάλιστα διαθέτουν και οπτική ένδειξη λειτουργίας με led:

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Qq6g

Ο κροάτης έχει μελετήσει τους ανορθωτές σειράς και ισχυρίζεται πως δεν λειτουργούν αξιόπιστα όταν οι σαλ του μοτέρ αυξάνουν πολύ. Συγκεκριμένα πάνω από τις 8000 σαλ υπάρχουν κάποια προβλήματα με την ταχύτητα απόκρισης των thyristors, αν κατάλαβα καλά. Είναι και "αργάμιση"... Φυσικά οι ανορθωτές του είναι παρόμοιας τεχνολογίας με τον SH775 της Shindngen. Δηλαδή υλοποίηση τριφασικής γέφυρας με thyristors τα οποία ελέγχουν την ροή της ενέργειας. Για να ξεπεράσει το πρόβλημα όπως ισχυρίζεται, έχει κατασκευάσει έναν υβριδικό ανορθωτή, δηλαδή και series και shunt regulator ταυτόχρονα. Σε κανονικούς ρυθμούς περιστροφής λειτουργεί ο ρυθμιστής σειράς. Μόλις ξεπεραστούν οι 8000σαλ ή μάλλον μόλις αποτύχει ο πρώτος να ρυθμίσει την τάση και το κύκλωμα ελέγχου διαβάσει τάση μεγαλύτερη κατά 0,4 βολτ στην μπαταρία, τότε αναλαμβάνει η παράλληλη ρύθμιση να αποκαταστήσει την τάξη. Ενδιαφέρον!....


Ολα αυτα με βαζουν παλι σε σκεψη για τον σειριακο compu-fire που φοραω. Πληροφοριακα, το σαϊτ του Κροατη ειναι εδω:
http://www.regler.sper.hr/
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

9/10/2014, 5:56 pm
VFGeorge wrote:........... έναν υβριδικό ανορθωτή, δηλαδή και series και shunt regulator ταυτόχρονα. Σε κανονικούς ρυθμούς περιστροφής λειτουργεί ο ρυθμιστής σειράς. Μόλις ξεπεραστούν οι 8000σαλ ή μάλλον μόλις αποτύχει ο πρώτος να ρυθμίσει την τάση και το κύκλωμα ελέγχου διαβάσει τάση μεγαλύτερη κατά 0,4 βολτ στην μπαταρία, τότε αναλαμβάνει η παράλληλη ρύθμιση να αποκαταστήσει την τάξη. Ενδιαφέρον!....[/color]


http://www.regler.sper.hr/



Ενδιαφέρουσα ιδέα.
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

9/10/2014, 11:02 pm
VFGeorge wrote:Επεσε στο ματι μου ενα αρθρο συντροχου κατοχου VStrom που τυχαινει να ειναι ηλεκτρολογος και εξηγει/αναλυει ΠΟΛΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ το "πως" και το "γιατι" των πηνιων και των ανορθωτων. Το παραθετω εδω πληροφοριακα:

http://www.vstromhellasforum.com/t26732-topic

Πολύ ενδιαφέρον άρθρο.
Στο 750 έχω βάλει ανορθωτή sxelectronics αλλά βέβαια έβαλα θερμοστάτη με ανεμιστηράκι και μια μεγάλη πλακα αλουμινιου απο κατώ γιατί έχει μεταφερθεί πιο πισω από εκει που τον είχε η χόνδα.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

10/10/2014, 10:06 am
tomakos wrote:
VFGeorge wrote:Επεσε στο ματι μου ενα αρθρο συντροχου κατοχου VStrom που τυχαινει να ειναι ηλεκτρολογος και εξηγει/αναλυει ΠΟΛΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ το "πως" και το "γιατι" των πηνιων και των ανορθωτων. Το παραθετω εδω πληροφοριακα:

http://www.vstromhellasforum.com/t26732-topic

Πολύ ενδιαφέρον άρθρο.
Στο 750 έχω βάλει ανορθωτή sxelectronics αλλά βέβαια έβαλα θερμοστάτη με ανεμιστηράκι και μια μεγάλη πλακα αλουμινιου απο κατώ γιατί έχει μεταφερθεί πιο πισω από εκει που τον είχε η χόνδα.

Το δε αρθρο υποννοει οτι οι SX Electronics ειναι σειριακοι ανορθωτες που σημαινει οτι δεν ζεσταινονται οσο οι shunt και καταπονουν λιγοτερο και το πηνιο.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

24/10/2014, 7:52 pm
Επεσε σημερα στα χερια μου ενα παλιοτερο τευχος του αγγλικου περιοδικου Ride το οποιο κανει μακροχρονια τεστ, τεστ μεταχειρισμενων κλπ. Πληροφοριακα, ειμουνα στον λαστιχα για μπροστινο λαστιχο και στην αιθουσα αναμονης ειχε μια στοιβα περιοδικα - οπως καλη ωρα και στο Rider's Shop στην Αθηνα. Το συγκεκριμενο τευχος ειχε συγκριτικο μεταχειρισμενων CBR1000 Fireblade και R1, με γνωμες κατοχων, συνεργειων κλπ κλπ.

Γραφανε δε οτι το μονο θεμα αξιοπιστιας του Blade ειναι το alternator (βλεπε πηνια) που μπορει ν'αφησουν τον κατοχο .."stranded on the side of the road" Rolling Eyes Και λεγανε οτι το θεμα παιζει επισης και στο CBF1000 που μοιραζεται τον ιδιο κινητηρα αλλα tuned-down. Ειχα την εντυπωση οτι θεμα πηνιου δεν παιζει στα CBF που δεν εχουν καρινα και επομενως "φαινομενο γαστρας" αλλα τελικα μαλλον δεν ειναι ετσι. Παντως δεν ειμαστε μονοι με τα πηνια, το θεμα φαινεται να παιζει και σε αρκετα αλλα Χονδα..
kostas VFR800F
kostas VFR800F
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06 - Page 5 Empty Re: Regulator/Rectifier & Stator για VFR '06

24/10/2014, 8:42 pm
Στα cbf 1000 σίγουρα Πρέβεζα είναι 2 μηχανές έχουν αλλάξει πηνία και οι δύο και Άρτα που εχω ένα γνωστό στα 33000 km έκανε επισκευή τα μανισια 170ευρω .
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum