Τεντωτήρας
+36
kostas VFR800F
ninos22
Verbal Kint
Semiaz
XLGeorge
GIORGOS VFR
teacher
nickstonecity
chr1s_86
padelis
Ο φυσικός
vasilakos
KiloMeater
DoctorAbo
Fanrider
tomakos
grigoris
karapialis
anastasis
Armenis
Tinder
nikos-ex victor
dirty
SCORPIOS
Dimitrisk12
Arachovitis
apostat
DENTOCOP
Don John
Vvag
ΗΛΙΑΣ
gasoil
Roberto
Caracal
Postman
Seelenheil
40 posters
- kostas VFR800FΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4
Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες
Re: Τεντωτήρας
8/3/2015, 12:15 am
Εγώ βάζω 10-30 συνθετικα αυτα λέει η Honda ποιο συγκεκριμένα castrol 12ευρώ το λίτρο τα βρήκα.
Στο αυτοκίνητο είναι διαφορετικές οι ανάγκες λίπανσης γιατί το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χωριά και παίρνει βαλβολινες.
Στο αυτοκίνητο είναι διαφορετικές οι ανάγκες λίπανσης γιατί το κιβώτιο ταχυτήτων είναι χωριά και παίρνει βαλβολινες.
- Meles21cbrΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2014-09-10
Mηνύματα : 37
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 vtec
Κράνος : shoei xr 1000
Re: Τεντωτήρας
8/3/2015, 1:54 am
ninos22 wrote:kostas VFR800F wrote:Αυτοκίνητου λάδια βάζεις;!
Αυτά νόμιζα είναι μύθοι. Αλλα εδω που τα λέμε δεν έχεις και άδικο. Μ@λ@κια έκανα
Λες να παίζει ρόλο και στον θόρυβο που λέμε?? Απο δευτέρα παω για αλλαγή, ούτως η άλλως σχεδόν έφτασε η ώρα τους.
Ποιό λάδι είναι το μαμά HONDA για το μοτόρι μου??
Σε εξουσιοδοτημένο σέρβις HONDA γράφει genuine honda oils.
Παλαιότερα πρότειναν agip που έγινε eni.Γενικότερα μόνο γνήσια ανταλλακτικά απο εξουσιοδοτημένα.
Δεν αξίζει να γλιτώσεις λίγα χρήματα ,χάνεις σε διάρκεια και αξιοπιστία (και το vtec έχει 24000 service window).
- ninos22Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2015-02-22
Mηνύματα : 30
Ηλικία : 35
Μοντέλο : VFR800 Vtec
Κράνος : Arai Rx-7
Re: Τεντωτήρας
8/3/2015, 4:49 am
Δεν ηταν θεμα χρημάτων φιλε, θεμα παραπληροφόρησης ηταν. Genuine και παλι genuine.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Τεντωτήρας
8/3/2015, 6:19 am
ninos22 wrote:Δεν ηταν θεμα χρημάτων φιλε, θεμα παραπληροφόρησης ηταν. Genuine και παλι genuine.
Γνήσια δεν υπάρχουν. Η HONDA δεν είναι παραγωγός. Εμπορικές συμφωνίες κάνει.
Στην Αμερική κάποιοι όντως χρησιμοποιούν λάδια αυτοκινήτου, κάποια Rotela ή κάπως έτσι.
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Τεντωτήρας
8/3/2015, 9:13 am
αλλαξες κινητηρα,γιατι;
Λαδακια παντως βαζε 10-30 για τα v-tec γιατι δεν ακουγεται τιποτα
Παντως πρεπει να ανοιχτει θεμα γιατι αλλαξες κινητηρα ,παλιοτομαρα βετεκαδες που το προσπερασατε ετσι
Λαδακια παντως βαζε 10-30 για τα v-tec γιατι δεν ακουγεται τιποτα
Παντως πρεπει να ανοιχτει θεμα γιατι αλλαξες κινητηρα ,παλιοτομαρα βετεκαδες που το προσπερασατε ετσι
- ninos22Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2015-02-22
Mηνύματα : 30
Ηλικία : 35
Μοντέλο : VFR800 Vtec
Κράνος : Arai Rx-7
Re: Τεντωτήρας
8/3/2015, 2:20 pm
dirty wrote:Αλλαξες κινητηρα,γιατι;
Λαδάκια πάντως βάζε 10-30 για τα v-tec γιατί δεν ακούγεται τίποτα.
Αρα το πιο προβλεπόμενο λάδι για το vtec ειναι οποιοδήποτε 10w30 για moto?? Ακομα και στο manual δεν εγραφε τουλαχιστον ποιά λάδια προτείνει. Πείτε μερικές γνώμες!
dirty wrote:Πάντως πρέπει να ανοιχτεί θέμα γιατί άλλαξες κινητήρα ,παλιοτόμαρα βετεκάδες που το προσπεράσατε έτσι.
Χαχαχααχαχα Αλλαξα κινητήρα φίλε μου γιατί το αγόρασα με πρόβλημα στον κινητήρα το μηχανάκι. Απ οτι μου είχε πεί ο προηγούμενος "βάρεσε μπιέλα". Τώρα πως το κατάφερε να χαλάσει τέτοιο μοτέρ ο Θεός και η μάνα του. (μπορεί και απο λάδι)
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Τεντωτήρας
9/3/2015, 10:00 am
dirty wrote:αλλαξες κινητηρα,γιατι;
Λαδακια παντως βαζε 10-30 για τα v-tec γιατι δεν ακουγεται τιποτα
Παντως πρεπει να ανοιχτει θεμα γιατι αλλαξες κινητηρα ,παλιοτομαρα βετεκαδες που το προσπερασατε ετσι
Να μιλήσω, να μη μιλήσω γι' αλλαγή κινητήρα σε γνωστό FI . . .
Ας το προσπεράσω κι αυτό έτσι, βρωμοτόμαρο . . .
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: Τεντωτήρας
9/3/2015, 10:29 am
VEFALIFT wrote:dirty wrote:αλλαξες κινητηρα,γιατι;
Λαδακια παντως βαζε 10-30 για τα v-tec γιατι δεν ακουγεται τιποτα
Παντως πρεπει να ανοιχτει θεμα γιατι αλλαξες κινητηρα ,παλιοτομαρα βετεκαδες που το προσπερασατε ετσι
Να μιλήσω, να μη μιλήσω γι' αλλαγή κινητήρα σε γνωστό FI . . .
Ας το προσπεράσω κι αυτό έτσι, βρωμοτόμαρο . . .
FI Καλά είπες.
Ψεκαστό!Μοντέρνο,όχι παλιό καρμπυρατεράτο!!!
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Τεντωτήρας
9/3/2015, 10:50 am
DENTOCOP wrote:VEFALIFT wrote:dirty wrote:αλλαξες κινητηρα,γιατι;
Λαδακια παντως βαζε 10-30 για τα v-tec γιατι δεν ακουγεται τιποτα
Παντως πρεπει να ανοιχτει θεμα γιατι αλλαξες κινητηρα ,παλιοτομαρα βετεκαδες που το προσπερασατε ετσι
Να μιλήσω, να μη μιλήσω γι' αλλαγή κινητήρα σε γνωστό FI . . .
Ας το προσπεράσω κι αυτό έτσι, βρωμοτόμαρο . . .
FI Καλά είπες.
Ψεκαστό!Μοντέρνο,όχι παλιό καρμπυρατεράτο!!!
Δεν σπάνε δεν χαλάνε!!!!
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Τεντωτήρας
9/3/2015, 11:09 am
Κοίτα ρε τώρα που θα αρχίσουν να τρώγονται κι οι γραναζωτοί μεταξύ τους....!!!
Η Honda δίνει 10W30 για όλα της τα μηχανάκια. Προσωπικά εδώ και καιρό βάζω το λάδι της Honda και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
ninos22 wrote:Αρα το πιο προβλεπόμενο λάδι για το vtec ειναι οποιοδήποτε 10w30 για moto?? Ακομα και στο manual δεν εγραφε τουλαχιστον ποιά λάδια προτείνει. Πείτε μερικές γνώμες!
Η Honda δίνει 10W30 για όλα της τα μηχανάκια. Προσωπικά εδώ και καιρό βάζω το λάδι της Honda και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
- macedonasΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2014-08-25
Mηνύματα : 34
Ηλικία : 56
Μοντέλο : vfr μπιφτεκ
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Τεντωτήρας
25/10/2015, 7:07 pm
Ήρθε και μένα η ώρα μου για τεντωτήρα !!
Θα δοκιμάσω να τον αλλάξω μόνος μου , μια και απο οτι διαβάζω δεν είναι και τίποτα σπουδαίο.
Θα αλλάξω πρώτα τον μπροστινό και βλέπουμε............
Έχει να δώσει κανένας καμιά συμβουλή , ή κόλπο για να γίνει η ζωή μου ποιό εύκολη ?
Έχει παραγγείλει κανένας απο το συγκεκριμένο μαγαζί ?
http://motoselection.car.gr/parts/view/2484878/
Θα δοκιμάσω να τον αλλάξω μόνος μου , μια και απο οτι διαβάζω δεν είναι και τίποτα σπουδαίο.
Θα αλλάξω πρώτα τον μπροστινό και βλέπουμε............
Έχει να δώσει κανένας καμιά συμβουλή , ή κόλπο για να γίνει η ζωή μου ποιό εύκολη ?
Έχει παραγγείλει κανένας απο το συγκεκριμένο μαγαζί ?
http://motoselection.car.gr/parts/view/2484878/
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Τεντωτήρας
29/11/2015, 12:23 am
Ευθύνη δεν φέρω για την λύση που περιγράφω και μηχανικός δεν είμαι.
Μετά από μόλις 10.000χλμ ο μπροστινός τεντωτήρας χτύπαγε σαν τρακτέρ.
Δεν τολμούσα να σταματήσω σε φανάρι. Οι πάντες με κοιτούσαν. Μάλλον έφταιγε ότι κυνηγούσα στην Σαρδηνία ένα K1300S με πολλές στροφές και κυρίως το ότι επιβράδυνα συχνά με τον κινητήρα.
Αλλά τι στο διάβολο, δεν είναι δυνατόν να τα παίξει το ελατήριο μετά από μόλις 10Κ.
Πήρα έναν παλιό και τον έλυσα. Καμιά εμφανής φθορά παρά μόνο ότι το κεφάλι είχε εμφανή μπόσικα. Μάλλον αυτό έφταιγε. Έτσι όπως το έχει σχεδιάσει η HONDA είναι επιεικά ΑΙΣΧΡΟ. Και στον τρόπο λειτουργίας και στο σχήμα.
Δοκίμασα μία λύση όπου ασφάλισα την κεφαλή με ένα οργανικό υλικό το οποίο αντέχει 200 βαθμούς. Πήγα μια βόλτα μέχρι την Πάρνηθα και λειτουργεί άψογα. Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξει στην μηχανική καταπόνηση.
Στον τεντωτήρα που αφαίρεσα εφάρμοσα μια άλλη λύση αλλά δεν κάθομαι να ξαναλύσω για να την δοκιμάσω τώρα. Όπως φαίνεται στην φωτογραφία πρόσθεσα μια ροδέλα (shim) από βαλβίδα πιρουνιού 0,15 πάχος 17mm στην οποία μεγέθυνα την εσωτερική διάμετρο από τα 6mm στα 8mm. Όσο για τον τεντωτήρα που έβαλα τώρα θα τον ξαναδώ μετά 10.000 χλμ.
Μετά από μόλις 10.000χλμ ο μπροστινός τεντωτήρας χτύπαγε σαν τρακτέρ.
Δεν τολμούσα να σταματήσω σε φανάρι. Οι πάντες με κοιτούσαν. Μάλλον έφταιγε ότι κυνηγούσα στην Σαρδηνία ένα K1300S με πολλές στροφές και κυρίως το ότι επιβράδυνα συχνά με τον κινητήρα.
Αλλά τι στο διάβολο, δεν είναι δυνατόν να τα παίξει το ελατήριο μετά από μόλις 10Κ.
Πήρα έναν παλιό και τον έλυσα. Καμιά εμφανής φθορά παρά μόνο ότι το κεφάλι είχε εμφανή μπόσικα. Μάλλον αυτό έφταιγε. Έτσι όπως το έχει σχεδιάσει η HONDA είναι επιεικά ΑΙΣΧΡΟ. Και στον τρόπο λειτουργίας και στο σχήμα.
Δοκίμασα μία λύση όπου ασφάλισα την κεφαλή με ένα οργανικό υλικό το οποίο αντέχει 200 βαθμούς. Πήγα μια βόλτα μέχρι την Πάρνηθα και λειτουργεί άψογα. Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξει στην μηχανική καταπόνηση.
Στον τεντωτήρα που αφαίρεσα εφάρμοσα μια άλλη λύση αλλά δεν κάθομαι να ξαναλύσω για να την δοκιμάσω τώρα. Όπως φαίνεται στην φωτογραφία πρόσθεσα μια ροδέλα (shim) από βαλβίδα πιρουνιού 0,15 πάχος 17mm στην οποία μεγέθυνα την εσωτερική διάμετρο από τα 6mm στα 8mm. Όσο για τον τεντωτήρα που έβαλα τώρα θα τον ξαναδώ μετά 10.000 χλμ.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Τεντωτήρας
29/11/2015, 12:06 pm
anastasis wrote:Ευθύνη δεν φέρω για την λύση που περιγράφω και μηχανικός δεν είμαι.
Μετά από μόλις 10.000χλμ ο μπροστινός τεντωτήρας χτύπαγε σαν τρακτέρ.
Δεν τολμούσα να σταματήσω σε φανάρι. Οι πάντες με κοιτούσαν. Μάλλον έφταιγε ότι κυνηγούσα στην Σαρδηνία ένα K1300S με πολλές στροφές και κυρίως το ότι επιβράδυνα συχνά με τον κινητήρα.
Αλλά τι στο διάβολο, δεν είναι δυνατόν να τα παίξει το ελατήριο μετά από μόλις 10Κ.
Πήρα έναν παλιό και τον έλυσα. Καμιά εμφανής φθορά παρά μόνο ότι το κεφάλι είχε εμφανή μπόσικα. Μάλλον αυτό έφταιγε. Έτσι όπως το έχει σχεδιάσει η HONDA είναι επιεικά ΑΙΣΧΡΟ. Και στον τρόπο λειτουργίας και στο σχήμα.
Δοκίμασα μία λύση όπου ασφάλισα την κεφαλή με ένα οργανικό υλικό το οποίο αντέχει 200 βαθμούς. Πήγα μια βόλτα μέχρι την Πάρνηθα και λειτουργεί άψογα. Αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα αντέξει στην μηχανική καταπόνηση.
Στον τεντωτήρα που αφαίρεσα εφάρμοσα μια άλλη λύση αλλά δεν κάθομαι να ξαναλύσω για να την δοκιμάσω τώρα. Όπως φαίνεται στην φωτογραφία πρόσθεσα μια ροδέλα (shim) από βαλβίδα πιρουνιού 0,15 πάχος 17mm στην οποία μεγέθυνα την εσωτερική διάμετρο από τα 6mm στα 8mm. Όσο για τον τεντωτήρα που έβαλα τώρα θα τον ξαναδώ μετά 10.000 χλμ.
Τι ιστορια αυτη με τους τεντωτηρες Ανασταση, αν θυμαμαι καλα και την αλλη φορα αρχισε να κροταλιζει ο αλλαγμενος μπροστινος και νομιζες οτι ητανε ο πισω. Μου κανει εντυπωση που απο μαμα ο μπροστινος κραταει για τουλαχιστο 50Κ χμ (εγω αλλαξα τον δικο μου στα 70Κ) αλλα ο αντικαταστατης του αρχιζει να βαραει στα 10Κ! Ειμαι περιεργος να δω αν συμβει και σε αλλους αυτο, αλλα στο UK VFR φορουμ δεν εχει αναφερθει ποτε τετοια περιπτωση.
Ευχομαι η πατεντα σου να δουλεψει σε βαθος χρονου
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Τεντωτήρας
29/11/2015, 8:28 pm
Δεν εχω βιτεκ ωστοσο εχει αποδειχθει .....κλινικα οτι πατεντες τυπου Ανασταση συνηθως δουλευουν ικανοποιητικα. Υπαρχει και δυνατοτητα μετατροπης του παλιου αυτοματου τεντωτηρα σε μηχανικο με αμελητεο κοστος .Εναι κατι που γινεται στους περισσοτερους τεντωτητες γιατι οχι και στο βιτεκ .Ακριβης λεπτομερειες δεν μπορω να δωσω καθοτι δεν εχω ενα στα χερια μου, ωστοσο η κεντρικη ιδεα εχει ως εξης.
Αφου αποσυναρμολογηθει ο παλιος τεντωτηρας κανουμε μια οπη 6 χιλ στο πισω τμημα της και δημιουργουμε σπειρωμα με προσθηκη helikoil.βιδωνουμε μια βιδα ικανου μηκους ωστε να σπρωχνει το εμβολο του τεντωτηρα σε ολη του την διαδρομη, και ασφαλιζουμε με κοντρα παξιμαδι.ταπωνουμε την παροχη λαδιου στον τεντωτηρα για να μην εχουμε διαροες.
Συναρμολογουμε και τοποθετουμε τον τεντωτηρα και βιδωνουμε την βιδα εως οτου αισθανθουμε πιεση.βαζουμε μπροστα τον κινητηρα και βιδωνουμε εως οτου παψει εντελως ο θορυβος, και ασφαλιζουμε με το κοντρα παξιμαδι.
Το συνολικο κοστος δεν ειναι πανω απο 10 ευρω ,και πιστευω οτι εχει διαρκεια ζωης οσο και η καδενα μοναδικο μειονεκτημα η αναγκη επαναρυθμισης μετα απο καποια χιλιομετρα, αλλα και εκει υπαρχει λυση
Προσωπικα αν ειχα βιτεκ θα το δοκιμαζα , εστω και σαν προσωρινη λυση μιας και το κοστος τεντωτηρων ειναι λιγουλακι υψηλο.
Αφου αποσυναρμολογηθει ο παλιος τεντωτηρας κανουμε μια οπη 6 χιλ στο πισω τμημα της και δημιουργουμε σπειρωμα με προσθηκη helikoil.βιδωνουμε μια βιδα ικανου μηκους ωστε να σπρωχνει το εμβολο του τεντωτηρα σε ολη του την διαδρομη, και ασφαλιζουμε με κοντρα παξιμαδι.ταπωνουμε την παροχη λαδιου στον τεντωτηρα για να μην εχουμε διαροες.
Συναρμολογουμε και τοποθετουμε τον τεντωτηρα και βιδωνουμε την βιδα εως οτου αισθανθουμε πιεση.βαζουμε μπροστα τον κινητηρα και βιδωνουμε εως οτου παψει εντελως ο θορυβος, και ασφαλιζουμε με το κοντρα παξιμαδι.
Το συνολικο κοστος δεν ειναι πανω απο 10 ευρω ,και πιστευω οτι εχει διαρκεια ζωης οσο και η καδενα μοναδικο μειονεκτημα η αναγκη επαναρυθμισης μετα απο καποια χιλιομετρα, αλλα και εκει υπαρχει λυση
Προσωπικα αν ειχα βιτεκ θα το δοκιμαζα , εστω και σαν προσωρινη λυση μιας και το κοστος τεντωτηρων ειναι λιγουλακι υψηλο.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Τεντωτήρας
30/11/2015, 1:16 am
VEEFARIOS wrote:.........Υπαρχει και δυνατοτητα μετατροπης του παλιου αυτοματου τεντωτηρα σε μηχανικο ......
Μα γιατί να γίνει αυτό αφού ο αυτόματος είναι μονόδρομος. Όσο βιδώνουμε τόσο εκτείνεται. Για να οπισθοχωρήσει πρέπει να ξεβιδώσουμε. Δεν οπισθοχωρεί αν τον πιέσει από μπροστά η γλίστρα.
Το πρόβλημα είναι απλά και μόνο στην άρθρωση της κεφαλής. Ίσως βέβαια αυτός ο "τζόγος" να εξυπηρετεί κάτι το οποίο δεν γνωρίζω. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί κραδασμοί μια και η κεφαλή έχει κάποια επίστρωση σαν τεφλόν.
Σήμερα ξανανέβηκα στην Πάρνηθα και όλα πήγαν ρολόι.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Τεντωτήρας
30/11/2015, 10:38 am
VEEFARIOS wrote:.........Υπαρχει και δυνατοτητα μετατροπης του παλιου αυτοματου τεντωτηρα σε μηχανικο ......
Το προβλημα με τη λυση της μετατροπης σε μηχανικο Αργυρη ειναι οτι ο μπροστινος ειναι σε πολυ δυσκολη θεση για να ρυθμιζεται η βιδα ευκολα ωστε να παιρνει κανεις τα μποσικα οταν χρειαζεται. Πρεπει να βγει το φιλτροκουτι το οποιο οπως ξερεις ειναι μεγαλη μανουρα στα ψεκαστα VFR.
Για οσους εμφανιζεται το προβλημα του τζογου κεφαλης του αντικαταστατη τεντωτηρα, η λυση του Ανασταση και ειδικα αυτη με την προσθετη ροδελα (που δεν δοκιμασε ομως πανω στο μηχανακι) ειναι νομιζω η λυση.
ΥΓ Ανασταση, οταν βρεις χρονο γραψε και για την πατεντα αλλαγης πολικοτητας του "αναποδου" βεντιλατερ.
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Τεντωτήρας
30/11/2015, 6:52 pm
VFGeorge wrote:VEEFARIOS wrote:.........Υπαρχει και δυνατοτητα μετατροπης του παλιου αυτοματου τεντωτηρα σε μηχανικο ......
Το προβλημα με τη λυση της μετατροπης σε μηχανικο Αργυρη ειναι οτι ο μπροστινος ειναι σε πολυ δυσκολη θεση για να ρυθμιζεται η βιδα ευκολα ωστε να παιρνει κανεις τα μποσικα οταν χρειαζεται. Πρεπει να βγει το φιλτροκουτι το οποιο οπως ξερεις ειναι μεγαλη μανουρα στα ψεκαστα VFR.
Για οσους εμφανιζεται το προβλημα του τζογου κεφαλης του αντικαταστατη τεντωτηρα, η λυση του Ανασταση και ειδικα αυτη με την προσθετη ροδελα (που δεν δοκιμασε ομως πανω στο μηχανακι) ειναι νομιζω η λυση.
ΥΓ Ανασταση, οταν βρεις χρονο γραψε και για την πατεντα αλλαγης πολικοτητας του "αναποδου" βεντιλατερ.
Ok Γιώργο προφανώς ή διάταξη V να έχει ένα βαθμό δυσκολίας όσο αφορά την προσιτότητα. Αλήθεια είναι ότι το εφαρμοσαμε σε κινητήρα εν σειρά και δεν απασχόλησε ιδιαίτερα, με ρυθμίσεις, γιαυτό το πρότεινα .δεδομένου και του χαμηλού κόστους.ίσως και ως προσωρινή λυση
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Τεντωτήρας
30/11/2015, 7:01 pm
anastasis wrote:VEEFARIOS wrote:.........Υπαρχει και δυνατοτητα μετατροπης του παλιου αυτοματου τεντωτηρα σε μηχανικο ......
Μα γιατί να γίνει αυτό αφού ο αυτόματος είναι μονόδρομος. Όσο βιδώνουμε τόσο εκτείνεται. Για να οπισθοχωρήσει πρέπει να ξεβιδώσουμε. Δεν οπισθοχωρεί αν τον πιέσει από μπροστά η γλίστρα.
Το πρόβλημα είναι απλά και μόνο στην άρθρωση της κεφαλής. Ίσως βέβαια αυτός ο "τζόγος" να εξυπηρετεί κάτι το οποίο δεν γνωρίζω. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί κραδασμοί μια και η κεφαλή έχει κάποια επίστρωση σαν τεφλόν.
Σήμερα ξανανέβηκα στην Πάρνηθα και όλα πήγαν ρολόι.
Και μονόδρομος παραμένει. Ανασταση ο λόγος μετατροπής σε μηχανικό προκύπτει όταν ο τεντωτηρας για κάποιους λόγους μένει σε μια θέση και δεν δινεξαντλει την διαθέσιμη διαδρομή του είτε λόγω ελατηρίου ή οποία άλλη αιτία. Ο μηχανικός τρόπος ,βίδα βοηθά την κεφαλή του τεντωτηρα να προχωρήσει παρακατω ε μηχανικό τρόπο εντός πάντα της διαδρομής του. Τα χαρακτηριστικά του και τα όρια του παραμένουν ως έχουν.
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Τεντωτήρας
6/12/2015, 2:35 pm
anastasis wrote:Ευθύνη δεν φέρω για την λύση που περιγράφω και μηχανικός δεν είμαι.
.................
Στον τεντωτήρα που αφαίρεσα εφάρμοσα μια άλλη λύση αλλά δεν κάθομαι να ξαναλύσω για να την δοκιμάσω τώρα. Όπως φαίνεται στην φωτογραφία πρόσθεσα μια ροδέλα (shim) από βαλβίδα πιρουνιού 0,15 πάχος 17mm στην οποία μεγέθυνα την εσωτερική διάμετρο από τα 6mm στα 8mm. Όσο για τον τεντωτήρα που έβαλα τώρα θα τον ξαναδώ μετά 10.000 χλμ.
Σιγά μην περίμενα 10.000 χιλιόμετρα Τοποθέτησα τον τεντωτήρα με την ροδέλα και δουλεύει αθόρυβα τουλάχιστον στο ρελαντί.
Έκανα και άλλη μια παρέμβαση: Μεταξύ του τεντωτήρα και του μπλοκ υπάρχει μια ροδέλα η οποία περιορίζει την ροή του λαδιού προς τον τεντωτήρα. Μεγάλωσα την οπή από 0,5mm σε 0,8 οπότε η επιφάνεια μεγάλωσε δυόμιση φορές. Άρα τουλάχιστον δύο φορές η ροή του λαδιού. Αυτό θα βοηθήσει και την λίπανση αλλά και το φιλμ πάνω στα μέταλλα ώστε (πιθανά) να μειώνεται ο θόρυβος.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Τεντωτήρας
7/12/2015, 6:22 pm
anastasis wrote:anastasis wrote:Ευθύνη δεν φέρω για την λύση που περιγράφω και μηχανικός δεν είμαι.
.................
Στον τεντωτήρα που αφαίρεσα εφάρμοσα μια άλλη λύση αλλά δεν κάθομαι να ξαναλύσω για να την δοκιμάσω τώρα. Όπως φαίνεται στην φωτογραφία πρόσθεσα μια ροδέλα (shim) από βαλβίδα πιρουνιού 0,15 πάχος 17mm στην οποία μεγέθυνα την εσωτερική διάμετρο από τα 6mm στα 8mm. Όσο για τον τεντωτήρα που έβαλα τώρα θα τον ξαναδώ μετά 10.000 χλμ.
Σιγά μην περίμενα 10.000 χιλιόμετρα Τοποθέτησα τον τεντωτήρα με την ροδέλα και δουλεύει αθόρυβα τουλάχιστον στο ρελαντί.
Έκανα και άλλη μια παρέμβαση: Μεταξύ του τεντωτήρα και του μπλοκ υπάρχει μια ροδέλα η οποία περιορίζει την ροή του λαδιού προς τον τεντωτήρα. Μεγάλωσα την οπή από 0,5mm σε 0,8 οπότε η επιφάνεια μεγάλωσε δυόμιση φορές. Άρα τουλάχιστον δύο φορές η ροή του λαδιού. Αυτό θα βοηθήσει και την λίπανση αλλά και το φιλμ πάνω στα μέταλλα ώστε (πιθανά) να μειώνεται ο θόρυβος.
Γεια σου Ανασταση με τις πατεντες σου!
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Τεντωτήρας
7/12/2015, 6:44 pm
anastasis wrote:
Μισός τεντωτήρας στην Αθήνα, άλλος μισός στη Θήβα!
Γεια σου Αναστάση με τις τρελές εφαρμογές!
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Τεντωτήρας
16/10/2017, 5:43 pm
Μια τελευταία λύση που εφάρμοσα, καθώς οι προηγούμενες δεν απόδοσαν πάνω από κάποια χλμ, είναι να λυθεί ο τεντωτήρας και να προφορτηστεί περισσότερο το ελατήριο του. Περίπου μία στροφή παραπάνω ή 20%. Το πήγα από πέντε στροφές στις έξη. Τώρα δεν χτυπάει. Όσο κρατήσει και μετά πέταμα
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Τεντωτήρας
16/10/2017, 10:09 pm
Με αντιγραφω απο τρια ποστ παραπανω:
Χρονια και ζαμανια ρε φιλε, τα λεμε
XLGeorge wrote:
Γεια σου Ανασταση με τις πατεντες σου!
Χρονια και ζαμανια ρε φιλε, τα λεμε
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|