αλλαγη φιλτρου/λαδιων - γιατι δεν αφηνω αλλους να βαλουν χερι στο VFR
+2
Fanrider
XLGeorge
6 posters
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
αλλαγη φιλτρου/λαδιων - γιατι δεν αφηνω αλλους να βαλουν χερι στο VFR
7/10/2010, 9:43 pm
Ειμουνα Ελλαδα τις τελευταιες μερες για δουλεια στο πανεπιστημιο Θεσσαλιας στο Βολο και με την ευκαιρια ειπα να κατεβασω το VFR απο Τρικαλα στην Αθηνα. Αλλα πριν επρεπε να του αλλαξω λαδια και φιλτρο, θεωρητικα ευκολη δουλεια που θα επαιρνε κανα δυο ωρες το πολυ...
Κατα συμπτωση δεν ειχα αλλαξει ποτε φιλτρο λαδιου μονος μου στο VFR, στα 6Κ και 12Κ ητανε μεσα στην εγγυηση και το εδωσα σε εξουσιοδοτημενο (μηπως και βγαλει τιποτα), στα 26Κ το ξαναπηγα για την ανακληση των σωληνων ψυξης λαδιου και τους εδωσα κατι παραπανω να αλλαξουν και λαδια/φιλτρο, οποτε η πρωτη φορα για το φιλτρο που το αλλαζω καθε 12Κ με 14Κ χμ εφτασε τωρα στα 40Κ.
Λυνω/βγαζω πολυ ευκολα το αριστερο πλαϊνο και εκπλησομαι βλεποντας το ρεζερβουαρ του ψυκτικου να κρεμεται προς τα κατω απο τα σωληνακια του Οι δυο βιδες που το κρατανε στη θεση του λειπανε!! Καθως τα μαγαζια ητανε κλειστα, κανω πατεντα με tie-wraps και το βαζω στη θεση του, θα παρω βιδες να βαλω την επομενη φορα που θα βγαλω το αριστερο πλαϊνο.
Πριν παω τωρα το μηχανακι μια μικρη βολτα για να ζεστανω τα λαδια δοκιμαζω να ξεβιδωσω το φιλτρο με το εργαλειο με αλυσιδα που εχω. Δινω/παιρνω, παλευω κανενα τεταρτο αλλα το μαμημενο δεν κουνιεται ουτε χιλιοστο. Παιρνω μια ανασα και ξαναδοκιμαζω αλλο κανενα τεταρτο αλλα τιποτα Η δυνατοτητα να το παω σε κανενα συνεργειο που εχουν ειδικο κλειδι δεν παιζει καθως τα παντα ειναι κλειστα. Να περιμενω μεχρι Τεταρτη πρωι επισης δεν παιζει καθως εχω αεροπλανο στις 7μμ για Λονδινο και ενα σωρο δουλειες στην Αθηνα πριν φυγω.
Καθως αρχιζω να πανικοβαλομαι για το τι να κανω, θυμαμαι οτι εχω ενα "κλειδι μιας χρησης" (αυτο το πολυγωνο καπακι με κολλημενο παξιμαδι για γερμανικο ή καρυδακι) καπου το οποιο χρησιμοποιησα καποτε για το Transalp ενος φιλου οταν το φιλτρο παλι δεν εβγαινε καθως ειχε παλι καρα-σφιχτει απο συνεργειο. Ψαχνω και το βρισκω αλλα ειναι φανερα πετσικαρισμενο γιατι το ειχα βγαλει στη μεγγενη με πολυ ζορι. Καθως δεν εχω αλλη λυση, το βαζω στο φιλτρο και χτυπωντας το ελαφρα με σφυρι, τελικα "πιανει" καθως και το φιλτρο ειχε επισης ψιλο-πετσικαρει απο την προσπαθεια με την αλυσιδα. Βαζω καρυδακι και προσπαθω προσεκτικα να μην μου γλυστρησει αλλα δεν κουνιεται καθολου. Βαζω ΠΟΛΥ δυναμη καθως το "κλειδι" φαινεται να εχει πιασει και τελικα μετα απο παρα πολυ προσπαθεια αρχιζει να κουνιεται. Παω μια μικρη βολτα και τελικα αλλαζω λαδια/φιλτρο, βαζω και το πλαϊνο και το μηχανακι ειναι ετοιμο για την "πτηση" της επομενης μερας
Φταιω εγω μετα που δεν αφηνω κανεναν να βαλει χερι στο μηχανακι? Αν δεν ητανε η εγγυηση δεν θα το ειχε δει συνεργειο.
Σημειωση: σφιγγω το φιλτρο λαδιου μονο με το χερι οσο παιρνει και δεν ειχα ποτε προβλημα να ξεβιδωσει, οι πιστιρικαδες των συνεργειων μαλλον κανουν μπρατσα σφιγγοντας...
Κατα συμπτωση δεν ειχα αλλαξει ποτε φιλτρο λαδιου μονος μου στο VFR, στα 6Κ και 12Κ ητανε μεσα στην εγγυηση και το εδωσα σε εξουσιοδοτημενο (μηπως και βγαλει τιποτα), στα 26Κ το ξαναπηγα για την ανακληση των σωληνων ψυξης λαδιου και τους εδωσα κατι παραπανω να αλλαξουν και λαδια/φιλτρο, οποτε η πρωτη φορα για το φιλτρο που το αλλαζω καθε 12Κ με 14Κ χμ εφτασε τωρα στα 40Κ.
Λυνω/βγαζω πολυ ευκολα το αριστερο πλαϊνο και εκπλησομαι βλεποντας το ρεζερβουαρ του ψυκτικου να κρεμεται προς τα κατω απο τα σωληνακια του Οι δυο βιδες που το κρατανε στη θεση του λειπανε!! Καθως τα μαγαζια ητανε κλειστα, κανω πατεντα με tie-wraps και το βαζω στη θεση του, θα παρω βιδες να βαλω την επομενη φορα που θα βγαλω το αριστερο πλαϊνο.
Πριν παω τωρα το μηχανακι μια μικρη βολτα για να ζεστανω τα λαδια δοκιμαζω να ξεβιδωσω το φιλτρο με το εργαλειο με αλυσιδα που εχω. Δινω/παιρνω, παλευω κανενα τεταρτο αλλα το μαμημενο δεν κουνιεται ουτε χιλιοστο. Παιρνω μια ανασα και ξαναδοκιμαζω αλλο κανενα τεταρτο αλλα τιποτα Η δυνατοτητα να το παω σε κανενα συνεργειο που εχουν ειδικο κλειδι δεν παιζει καθως τα παντα ειναι κλειστα. Να περιμενω μεχρι Τεταρτη πρωι επισης δεν παιζει καθως εχω αεροπλανο στις 7μμ για Λονδινο και ενα σωρο δουλειες στην Αθηνα πριν φυγω.
Καθως αρχιζω να πανικοβαλομαι για το τι να κανω, θυμαμαι οτι εχω ενα "κλειδι μιας χρησης" (αυτο το πολυγωνο καπακι με κολλημενο παξιμαδι για γερμανικο ή καρυδακι) καπου το οποιο χρησιμοποιησα καποτε για το Transalp ενος φιλου οταν το φιλτρο παλι δεν εβγαινε καθως ειχε παλι καρα-σφιχτει απο συνεργειο. Ψαχνω και το βρισκω αλλα ειναι φανερα πετσικαρισμενο γιατι το ειχα βγαλει στη μεγγενη με πολυ ζορι. Καθως δεν εχω αλλη λυση, το βαζω στο φιλτρο και χτυπωντας το ελαφρα με σφυρι, τελικα "πιανει" καθως και το φιλτρο ειχε επισης ψιλο-πετσικαρει απο την προσπαθεια με την αλυσιδα. Βαζω καρυδακι και προσπαθω προσεκτικα να μην μου γλυστρησει αλλα δεν κουνιεται καθολου. Βαζω ΠΟΛΥ δυναμη καθως το "κλειδι" φαινεται να εχει πιασει και τελικα μετα απο παρα πολυ προσπαθεια αρχιζει να κουνιεται. Παω μια μικρη βολτα και τελικα αλλαζω λαδια/φιλτρο, βαζω και το πλαϊνο και το μηχανακι ειναι ετοιμο για την "πτηση" της επομενης μερας
Φταιω εγω μετα που δεν αφηνω κανεναν να βαλει χερι στο μηχανακι? Αν δεν ητανε η εγγυηση δεν θα το ειχε δει συνεργειο.
Σημειωση: σφιγγω το φιλτρο λαδιου μονο με το χερι οσο παιρνει και δεν ειχα ποτε προβλημα να ξεβιδωσει, οι πιστιρικαδες των συνεργειων μαλλον κανουν μπρατσα σφιγγοντας...
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: αλλαγη φιλτρου/λαδιων - γιατι δεν αφηνω αλλους να βαλουν χερι στο VFR
7/10/2010, 10:45 pm
Τα περισσοτερα εξουσιοδοτημενα ειναι γκ@μ@τ@ .
Να κανεις οτι μπορεις μονος σου , και για οτι αλλο σε γνωστο σου μηχανικο , μονο ετσι θα ξερεις τι γινεται στο μηχανακι σου.
Να κανεις οτι μπορεις μονος σου , και για οτι αλλο σε γνωστο σου μηχανικο , μονο ετσι θα ξερεις τι γινεται στο μηχανακι σου.
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
καταρχην βαζεις λαδι γυρω γυρω στο λαστιχακι και το σφιγεις οσο παιρνει με το χερι και για να εισαι ακομα πιο σιγουρος το γυρνας με το κλειδι 1/8 της στροφης ,πιστευω οτι οι πιτσιρικαδες στο συνεργειο πρεπει να ξεχασανε να σου βαλουν λαδι γυρω απο το φιλτρο και αυτο κολησε.
καλα να περνας
καλα να περνας
- xapos_kilΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 148
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 08
Κράνος : Shoei XR 1000
Re: αλλαγη φιλτρου/λαδιων - γιατι δεν αφηνω αλλους να βαλουν χερι στο VFR
10/5/2015, 10:59 pm
Καλησπέρα παιδιά.
Σήμερα που άλλαξα λάδια μετά από 1 1/2 χρόνο που κάθετε υπομονετικά κάτω στην πυλωτή μου.
παρατηρησα όταν εβαλα μπρος στο τζαμάκι λίγο άσπρο λαδι. Να ανυσηχήσω ή απλά κάπου είχε μαζέψει υγρασία η κατι τέτοιο ;
Σήμερα που άλλαξα λάδια μετά από 1 1/2 χρόνο που κάθετε υπομονετικά κάτω στην πυλωτή μου.
παρατηρησα όταν εβαλα μπρος στο τζαμάκι λίγο άσπρο λαδι. Να ανυσηχήσω ή απλά κάπου είχε μαζέψει υγρασία η κατι τέτοιο ;
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: αλλαγη φιλτρου/λαδιων - γιατι δεν αφηνω αλλους να βαλουν χερι στο VFR
10/5/2015, 11:41 pm
Καλησπερα φίλε.
Οταν λες άσπρο λάδι στο τζαμάκι τι ακριβώς εννοείς;
Πάντως το φρέσκο λαδακι σε σύγκριση με το παλιό εχει μια πιο ανοιχτή απόχρωση .
Οταν λες άσπρο λάδι στο τζαμάκι τι ακριβώς εννοείς;
Πάντως το φρέσκο λαδακι σε σύγκριση με το παλιό εχει μια πιο ανοιχτή απόχρωση .
- xapos_kilΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 148
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 08
Κράνος : Shoei XR 1000
Λέγοντας άσπρο εννοώ με άσπρο σαν καστορέλαιο να το πω.. ελάχιστο μεν ίσα που κόλησε στο τζαμάκι μάλλον καπου ήταν κ με το πρώτο δούλεμα που ανακατευτηκε το λαδι φάνηκε
Μετα δεν φανηκε αλλο που ξαναεβαλα δλδ μπρος. Μονο στην πρωτη εκκινηση
Μετα δεν φανηκε αλλο που ξαναεβαλα δλδ μπρος. Μονο στην πρωτη εκκινηση
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Τι να σου πω δεν ξερω , ουτε παει καπου το μυαλο μου.
Αν δεν το ξαναδεις αστο να παει, κανε οτιδεν το ειδες ποτε.
Ας πει και κανενας πιο σχετικος.
Αν δεν το ξαναδεις αστο να παει, κανε οτιδεν το ειδες ποτε.
Ας πει και κανενας πιο σχετικος.
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: αλλαγη φιλτρου/λαδιων - γιατι δεν αφηνω αλλους να βαλουν χερι στο VFR
13/5/2015, 12:05 am
Υγρασία είναι.
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|