Θερμοκρασία στα V-Techια

+25
Semiaz
Seelenheil
demon
vasilakos
vagelis78
Roberto
georgevfr
'AGGEVI'
finrod
mak
Bravo
isidoros
Don John
dirty
apostat
Arxiereas
Ταξιδευτής
anastasis
teacher
Sieche
KiloMeater
Viking
glystras
gasoil
Vvag
29 posters
Go down
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

24/7/2009, 4:28 pm
Blush
lol! lol! lol!
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

24/7/2009, 6:57 pm
Όπα!! Βλέπω... "ανέβηκε η θερμοκρασία"... είστε στο θέμα μας δηλαδή... Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

26/7/2009, 2:51 pm
Πρώτη μου βόλτα εκτός πόλης με το VTEC και οι παρατηρήσεις μου είναι οι εξής: Neutral



Πήγα μια κοντινή έως το Λουτράκι (διάλεξα και μέρα με τον καύσωνα) και είχα «μικτες» συνθήκες κυκλοφορίας.

Στο πήγαινε ταχύτητες σχετικά αργές για Εθνική αφού είχα να συνταξιδέψω με χιλιάδες εκδρομείς με κουτιά που εγκατέλειπαν την Αθήνα. afraid

Στην επιστροφή ταχύτητες σταθερές στα 170+. Wink

Ένα κομμάτι της επιστροφής, περί τα 15 χιλιόμετρα, «ορεινή κλειστή διαδρομή» με αργές στροφές (Μέγαρα – Μάνδρα μέσω Κονδυλίου για όσους γνωρίζουν).



Σε όλο τον δρόμο η θερμοκρασία ήταν ανάμεσα 95-97 βαθμούς (με 37+ εξωτερική) και ΜΟΝΟ σε 2-3 σημεία και για ελάχιστο χρόνο και μόνο, είδα το απολύτως οριακό 100! Neutral
Πουθενά ούτε ένα βαθμό παραπάνω!!!!!!!!!



Γεγονός είναι πως με τα όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα περίμενα περισσότερα!!! confused



Πάνω από όλα όμως πολλά Respect Respect Respect στον προηγούμενο ιδιοκτήτη που το είχε σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ άριστη κατάσταση σε σημείο που άνετα να περνιέται για αγορά «κούτα» Worthy .



Αυτά από εμένα :_hi:
finrod
finrod
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

26/7/2009, 8:39 pm
Don John wrote:Πρώτη μου βόλτα εκτός πόλης με το VTEC και οι παρατηρήσεις μου είναι οι εξής: Neutral



Πήγα μια κοντινή έως το Λουτράκι (διάλεξα και μέρα με τον καύσωνα) και είχα «μικτες» συνθήκες κυκλοφορίας.

Στο πήγαινε ταχύτητες σχετικά αργές για Εθνική αφού είχα να συνταξιδέψω με χιλιάδες εκδρομείς με κουτιά που εγκατέλειπαν την Αθήνα. afraid

Στην επιστροφή ταχύτητες σταθερές στα 170+. Wink

Ένα κομμάτι της επιστροφής, περί τα 15 χιλιόμετρα, «ορεινή κλειστή διαδρομή» με αργές στροφές (Μέγαρα – Μάνδρα μέσω Κονδυλίου για όσους γνωρίζουν).



Σε όλο τον δρόμο η θερμοκρασία ήταν ανάμεσα 95-97 βαθμούς (με 37+ εξωτερική) και ΜΟΝΟ σε 2-3 σημεία και για ελάχιστο χρόνο και μόνο, είδα το απολύτως οριακό 100! Neutral
Πουθενά ούτε ένα βαθμό παραπάνω!!!!!!!!!



Γεγονός είναι πως με τα όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα περίμενα περισσότερα!!! confused



Πάνω από όλα όμως πολλά Respect Respect Respect στον προηγούμενο ιδιοκτήτη που το είχε σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ άριστη κατάσταση σε σημείο που άνετα να περνιέται για αγορά «κούτα» Worthy .



Αυτά από εμένα :_hi:
του Βαγγέλη το VFR πήρες;
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

26/7/2009, 8:40 pm
Don John wrote:Πρώτη μου βόλτα εκτός πόλης με το VTEC και οι παρατηρήσεις μου είναι οι εξής: Neutral



Πήγα μια κοντινή έως το Λουτράκι (διάλεξα και μέρα με τον καύσωνα) και είχα «μικτες» συνθήκες κυκλοφορίας.

Στο πήγαινε ταχύτητες σχετικά αργές για Εθνική αφού είχα να συνταξιδέψω με χιλιάδες εκδρομείς με κουτιά που εγκατέλειπαν την Αθήνα. afraid

Στην επιστροφή ταχύτητες σταθερές στα 170+. Wink

Ένα κομμάτι της επιστροφής, περί τα 15 χιλιόμετρα, «ορεινή κλειστή διαδρομή» με αργές στροφές (Μέγαρα – Μάνδρα μέσω Κονδυλίου για όσους γνωρίζουν).



Σε όλο τον δρόμο η θερμοκρασία ήταν ανάμεσα 95-97 βαθμούς (με 37+ εξωτερική) και ΜΟΝΟ σε 2-3 σημεία και για ελάχιστο χρόνο και μόνο, είδα το απολύτως οριακό 100! Neutral
Πουθενά ούτε ένα βαθμό παραπάνω!!!!!!!!!



Γεγονός είναι πως με τα όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα περίμενα περισσότερα!!! confused



Πάνω από όλα όμως πολλά Respect Respect Respect στον προηγούμενο ιδιοκτήτη που το είχε σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ άριστη κατάσταση σε σημείο που άνετα να περνιέται για αγορά «κούτα» Worthy .



Αυτά από εμένα :_hi:

Ωχ!!! ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΔΗΣΗ!!!!! Γιάννη πήρες V-Tec;!;!;!;!;! Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup Thumbsup

Για πες περισσότερα!!!

Καλορίζικο!!!!!!!!!!!!!! Και να σου πω, παίρνε και καμιά βόλτα εκείνο το κακόμοιρο το RC24 που και που μωρέ, γιατί θα γλυκαθείς με το εργαλείο..... Razz Razz Razz Razz Razz

Στο θέμα μας πάντως, το' χω πει πολλάκις και θα το ξαναπώ: Τα μοντέλα <06 δε σηκώνουν τις θερμοκρασίες που σηκώνουν τα 06-09. Κι αυτό ελέω προδιαγραφών Euro3 που έχουν τα πιο καινούρια... Mad
Και για να πω και γω την εμπειρία του Σαββατοκύριακου, Σάββατο περίπου 9 το πρωί, στα κομμάτια που κάνουν έργα και πηγαίνεις σαν κότα στην Αθηνών - Κορίνθου είδα 111. Σε ορεινά στροφιλίκια στην Αρκαδία έπαιζε 97-106, ειδικά στα χωριά που πήγαινα πιο αργά, έβλεπα μόνιμα πάνω από 100. Όταν δε κατέβηκα πιο χαμηλά, προς Καρίταινα, σήμερα κατά τις 14.00 το μεσημέρι, με 35 βαθμούς έφτασε στους 110 και πάλι.

Νομίζω πως πλέον τα' χουμε ξεκαθαρίσει τι θερμοκρασία σηκώνει το καθένα. Το μόνο περίεργο ήταν του Viking που σήκωσε 106 ενώ είναι μοντέλο 03. Αυτό όμως ξέρασε και παραφλού, οπότε το πρόβλημα ήταν κάτι παραπάνω από σίγουρο, όπως και τελικά αποδείχθηκε. Wink Άντε βρε, έχουν και ΕΝΑ καλό τα γραναζωτά! Δεν είναι τόσο ζεστά. lol! lol! lol!

Εdit: Του Βαγγέλη πήρες;! Τουλάχιστον πήγε σε δικό μας άνθρωπο η μηχανή... Wink Και πάλι καλορίζικη!!!
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

26/7/2009, 9:21 pm
Σε ευχαριστω Βαγγελη!! (και Βαγγελη Very Happy )

Του Βαγγελη ναι! μοντελο 07 και τοσο αψογα ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ που χρειαστηκε να δειξω κοντερ σε δικο μου ανθρωπο για να πεισω πως δεν την πηρα του κουτιου! Razz

Και παλι λοιπον σας ευχαριστω! Smile
demon
demon
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

27/7/2009, 8:16 am
Την Παρασκευή παρατήρησα κι εγώ το φαινόμενο "ακύρωσης του βεντιλατέρ" που έχει περιγραφεί
από πολλούς εδώ.
Ξεκίνησα από αττική οδό και μέχρι τα διόδια ελευσίνας όλα φυσιολογικά παρά τη θερμοκρασία
περιβάλλοντος 40 βαθμών. Μέχρι να περάσω τα διόδια η θερμοκρασία μηχανής έφτασε 106 βαθμούς
και για τα επόμενα 100 χιλιόμετρα με θερμοκρασία εθνικής 41-42 βαθμούς η μηχανή δούλευε στους 108-110
ακατέβατα είτε με μικρές είτε με μεγάλες ταχύτητες. Ποιος είπε ότι τα γραναζωτά είναι ποιο δροσερά...
Την κυριακή το βράδυ με 32 θερμοκρασία περιβάλλοντος δεν ανέβασε πάνω από 88.

Υ.Γ. Καλορίζικη και καλοτάξιδη Don John!
isidoros
isidoros
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-03
Mηνύματα : 17
Ηλικία : 46
Μοντέλο : HONDA VFR
Κράνος : Arai RX7 , Shoei XR1000

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

27/7/2009, 2:00 pm
επσακσε μηπως κανεις να δει τι συμβαινει με το λυγο λαδι παραπανω στα καρτερ??? εγω του χω αφησει αυτα τα 100 γρ παραπανω λαδι και να σας πω την αληθεια θερμοκρασιες δεν εχω ξαναδει για παραδειχμα 3 το μεσημερι αττικι οδο χτεσ με το μηχανακι να δουλευει απο 7 εως 9.500 χ/στρ δεν ειδα πανω απο 92 βαθμους και οταν επεφτα στις 4-5 χ/στρ δουλευε 88 βαθμους σημειωση το μηχανακι μου ειναι 07 μοντ
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

27/7/2009, 2:06 pm
isidoros wrote:επσακσε μηπως κανεις να δει τι συμβαινει με το λυγο λαδι παραπανω στα καρτερ??? εγω του χω αφησει αυτα τα 100 γρ παραπανω λαδι και να σας πω την αληθεια θερμοκρασιες δεν εχω ξαναδει για παραδειχμα 3 το μεσημερι αττικι οδο χτεσ με το μηχανακι να δουλευει απο 7 εως 9.500 χ/στρ δεν ειδα πανω απο 92 βαθμους και οταν επεφτα στις 4-5 χ/στρ δουλευε 88 βαθμους σημειωση το μηχανακι μου ειναι 07 μοντ

Μήπως δεν είναι τα 100gr. παραπάνω αλλά το συγκεκριμένο λάδι; Τι λάδι βάζεις;
georgevfr
georgevfr
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-23
Mηνύματα : 386
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS '08
Κράνος : Arai corcair rx 7

cover me with chocolate and throw me to the lesbians

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

27/7/2009, 3:46 pm
Don John wrote:Πρώτη μου βόλτα εκτός πόλης με το VTEC και οι παρατηρήσεις μου είναι οι εξής: Neutral



Πήγα μια κοντινή έως το Λουτράκι (διάλεξα και μέρα με τον καύσωνα) και είχα «μικτες» συνθήκες κυκλοφορίας.

Στο πήγαινε ταχύτητες σχετικά αργές για Εθνική αφού είχα να συνταξιδέψω με χιλιάδες εκδρομείς με κουτιά που εγκατέλειπαν την Αθήνα. afraid

Στην επιστροφή ταχύτητες σταθερές στα 170+. Wink

Ένα κομμάτι της επιστροφής, περί τα 15 χιλιόμετρα, «ορεινή κλειστή διαδρομή» με αργές στροφές (Μέγαρα – Μάνδρα μέσω Κονδυλίου για όσους γνωρίζουν).



Σε όλο τον δρόμο η θερμοκρασία ήταν ανάμεσα 95-97 βαθμούς (με 37+ εξωτερική) και ΜΟΝΟ σε 2-3 σημεία και για ελάχιστο χρόνο και μόνο, είδα το απολύτως οριακό 100! Neutral
Πουθενά ούτε ένα βαθμό παραπάνω!!!!!!!!!



Γεγονός είναι πως με τα όσα έχω διαβάσει εδώ μέσα περίμενα περισσότερα!!! confused



Πάνω από όλα όμως πολλά Respect Respect Respect στον προηγούμενο ιδιοκτήτη που το είχε σε ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ άριστη κατάσταση σε σημείο που άνετα να περνιέται για αγορά «κούτα» Worthy .



Αυτά από εμένα :_hi:



Γιαννη συνχαριτηρια για την επιλογη σου και δεν μηλαω μονο για το μοντελο αλλα και για το συγγεκριμενο μηχανακι Wink Καθε φορα που το εβλεπα νομιζα οτι ηταν του κουτιου .
Οσο για τις θερμοκρασιες βαλε ενα διακοπτακι για το βεντιλατερ , ανοιγε το πριν τους 95 βαθμους οταν μπλεκεις σε κινηση , κλεινε το οταν αρχιζεις να τρεχεις με 120 και πανω , και απλα ξεχνα τις υψηλες θερμοκρασιες . Already tested Thumbsup
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

27/7/2009, 4:31 pm
[quote="georgevfr






Γιαννη συνχαριτηρια για την επιλογη σου και δεν μηλαω μονο για το μοντελο αλλα και για το συγγεκριμενο μηχανακι Wink Καθε φορα που το εβλεπα νομιζα οτι ηταν του κουτιου .
Οσο για τις θερμοκρασιες βαλε ενα διακοπτακι για το βεντιλατερ , ανοιγε το πριν τους 95 βαθμους οταν μπλεκεις σε κινηση , κλεινε το οταν αρχιζεις να τρεχεις με 120 και πανω , και απλα ξεχνα τις υψηλες θερμοκρασιες . Already tested Thumbsup[/quote]


Γιωργο σε ευχαριστω και εσενα και ολα τα παιδια! Blush
ναι ειναι γεγονος πως το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι αψογο και αυτο το τονιζω για μια ΑΚΟΜΑ φορα! Worthy

Οσο για τις θερμοκρασιες δεν με ανησυχουν καθολου! καθε αλλο Wink
Αλλωστε ο λογος που εγραψα για αυτο το θεμα ηταν γιατι ακριβως ΔΕΝ ειδα πουθενα τις θερμοκρασιες που περιμενα διαβαζοντας τα οσα εχουν γραφει εδω μεσα κατα καιρους.
Οσο για το διακοπτακι ναι Smile ΑΝ δω στο μελλον το προβλημα να εμφανιζεται θα το κανω Smile

Αλλωστε στην νυφουλα ειχα κατι παρομοιο εδω και χρονια Wink .

Και παλι ευχαριστω!!
vasilakos
vasilakos
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

27/7/2009, 4:50 pm
Μπραβο σου Γιαννη για την επιλογη σου..τωρα το διαβασα.
Καλα χλμ να εχεις με την κουκλα σου,εμεις το ξεραμε το μηχανακι οτι ειναι καινουργιο.
Ο Βαγγελης εκτος απο καλο παιδι, ηταν και μερακλης με το εργαλειο,σιγουρα πηρες μοτο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ.
Η ευχη μου ειναι μια..να εισαι καλα να κανεις πολλα πολλα χλμ μαζι της.

ΥΓ. Και κανονισε απο φθινοπωρο να τα πουμε,καμια βολτα, κανα καφε,οτι κατσει. cheers
mak
mak
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 586
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

28/7/2009, 12:00 am
Αυτα είναι!! Clapping2 Clapping2
Πιστεύω θα κάνουν καλή παρέα με τη "νυφούλα"!
Καλοτάξιδη να είναι λοιπόν! Smile
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

28/7/2009, 7:45 am
Γιαννη καλοριζικη απο οτι βλεπω ομως μηπως σηκωνεται θερμοκρασια λογο του οτι τα ψυγεια βρισκονται στα πλαγια και οχι μπροστα οπως τα rc 36
isidoros
isidoros
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-03
Mηνύματα : 17
Ηλικία : 46
Μοντέλο : HONDA VFR
Κράνος : Arai RX7 , Shoei XR1000

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

28/7/2009, 2:06 pm
Motul βαζω απο την αρχη δεν εχει αλαξει κατι .Παντος αν το δοκιμασει καποιος ας μας πει τα αποτελεσματα γιατι μου εχει κανει τρελη εντιποση το φαινομενο αυτο!!
Seelenheil
Seelenheil
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-12-08
Mηνύματα : 294
Ηλικία : 41
Μοντέλο : ST-1300 / 2004
Κράνος : Shark Skwal

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

14/7/2010, 11:06 am
Μήπως το θέμα της αυτοακύρωσης του βιτιλατερ θα λυνόταν με έναν εξαιρετικά απλό τρόπο; Αν έβαζες το φισάκι ανάποδα δεν θα γύριζε και ανάποδα το ανεμιστηράκι, δηλαδί παράλληλα με τη φορά του αέρα; Και αν αυτό ισχύει, ναι μεν θα βγάζει περισσότερη ζέστη πάνω σου, αλλά δεν θα έχεις πρόβλημα όταν ταξιδεύεις. Νομίζο κάπως έτσι δουλεύει και το XX.
Semiaz
Semiaz
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

20/10/2013, 11:01 am
Με το βερντιλατέρ να δουλεύει συνέχεια δε γαμιέται η μπαταρία;

Πρόβλημα δεν έχω γενικά αλλά σε χρήση πίστας αν δουλέψω συνεχόμενα ψηλές στροφες μπορεί να πάει μέχρι και 110 και δε πολυγουστάρω.

Σα λύση σκέφτομαι να βάλω ένα διακοπτάκι κάτω από τη σέλα* που να σβήνει τα φώτα (για οικονομία στη μπαταρία) και να ανοίγει φούλ το βερντιλατέρ αλλά δε ξέρω αν θα μου κάνει τη δουλειά που θέλω. νομίζω πάντως ότι είναι η πλέον φτηνή και γρήγορη λύση κι αν δουλέψει δε θα χρειαστεί να ξοδευτώ.

Αν γνωρίζει κανείς κάποια άλλη λύση (πχ αλλαγή αντλίας νερού που άκουσα κάπου) είναι ευπρόσδεκτη.

*κάτω από τη σέλα για να μη πορώνομαι και σβήνω τα φώτα σε διαδρομή για να γκαζώσω. Αν είναι να το ανοίξω τουλάχιστον να έχω φώτα αναμμένα.
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

20/10/2013, 11:16 am
απο προσωπικη εμπειρια σου λεω μην βαλεις διακοπτη για τα φωτα,με το βεντιλατερ να δουλευει υπερωριες δεν θα εχεις κανενα προβλημα με την μπαταρια σου.Ενα βολτομετρακι θα ηταν καλοδεχουμενο για να εχεις μια συνεχη εικονα του ηλεκτρικου κυκλωματος,αν εχουμε προβλημα με υψηλες συνεχεις θερμοκρασιες ισως ειναι κολλημενος θερμοστατησ,προσφατα τον αλλαξα και να ξερεις δεν κολλαει αμεσως αλλα ,χαλαει σταδισκα μεχρι που κολλαει τελειως.
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

20/10/2013, 12:08 pm
vtecpatra wrote:... και να ξερεις δεν κολλαει αμεσως αλλα ,χαλαει σταδισκα μεχρι που κολλαει τελειως.
Όταν λες χαλάει σταδιακά, τι συμπεριφορά βλέπεις στο ενδιάμεσο?

Μπορούμε να καταλάβουμε ότι πλησιάζει να χαλάσει?
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

20/10/2013, 12:14 pm
ανεβαζει σταδιακα την θερμοκρασια λειτουριας,πχ σε εμενα σε βολτες καλοκαιρι εθνικη δεν πηγαινε πανω απο 90 ,σταδιακα ανεβαζε στα 95 και τελευταια που κολησε στα 132 ,τερματισε!!!!σε βολτα Γαλαξειδι,αλλαξα θερμοστατη και επανηθλε σε σωστους βαθμους λειτουργιας
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

6/8/2016, 11:07 am
Seelenheil wrote:Μήπως το θέμα της αυτοακύρωσης του βιτιλατερ θα λυνόταν με έναν εξαιρετικά απλό τρόπο; Αν έβαζες το φισάκι ανάποδα δεν θα γύριζε και ανάποδα το ανεμιστηράκι, δηλαδί παράλληλα με τη φορά του αέρα; Και αν αυτό ισχύει, ναι μεν θα βγάζει περισσότερη ζέστη πάνω σου, αλλά δεν θα έχεις πρόβλημα όταν ταξιδεύεις. Νομίζο κάπως έτσι δουλεύει και το XX.

Ανακινω αυτο το αρχαιο νημα γιατι δεν εχω βαλει ακομη πανω το διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ και ειχα παλι το κλασικο θεμα τελευταια, με την θερμοκρασια του μοτερ να φλερταρει επικινδυνα με τους 105'C με ταχυτητες 160χμω και εξωτερικη θερμοκρασια 36-37'C, ωστε να κινδυνευει να μπει το βεντιλατερ και να μη βγαινει μετα Mad  Το απεφυγα βεβαια αυτο αλλα δεν λεει καθολου να οδηγει κανεις και ναχει συνεχεια το νου του στη θερμοκρασια μοτερ Wall

Αλλα σκεφτομουνα αυτο ακριβως που γραφει πανω ο Seelenheil: τι απενεργοποιηση βεντιλατερ και κουραφεξαλα, η πιο απλη λυση ειναι να αλλαξει η φορα του δεξιου βεντιλατερ ωστε να μην παιζει το θεμα ακυρωσης σε πορεια. Το μονο "κοστος" αυτης της λυσης θα ειναι η αυξημενη ζεστη στον αναβατη απο δεξια, δηλ. η ιδια οπως και απο αριστερα, οταν δουλευει το βεντιλατερ. Και ετσι οταν μπαινει θα βοηθαει ΠΑΝΤΑ στην επιπλεον ψυξη, μαζι με τον αερα ροης σε κινηση.

Τοχει κανει καποιος αυτο ή εχει γραφει εδω μεσα πως ακριβως γινεται?
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

6/8/2016, 5:47 pm
VFGeorge wrote:
Seelenheil wrote:
Αλλα σκεφτομουνα αυτο ακριβως που γραφει πανω ο Seelenheil: τι απενεργοποιηση βεντιλατερ και κουραφεξαλα, η πιο απλη λυση ειναι να αλλαξει η φορα του δεξιου βεντιλατερ ωστε να μην παιζει το θεμα ακυρωσης σε πορεια. Το μονο "κοστος" αυτης της λυσης θα ειναι η αυξημενη ζεστη στον αναβατη απο δεξια, δηλ. η ιδια οπως και απο αριστερα, οταν δουλευει το βεντιλατερ. Και ετσι οταν μπαινει θα βοηθαει ΠΑΝΤΑ στην επιπλεον ψυξη, μαζι με τον αερα ροης σε κινηση.

Τοχει κανει καποιος αυτο ή εχει γραφει εδω μεσα πως ακριβως γινεται?

Ψαχνοντας λιγο, βρηκα τα εξης σχετικα νηματα, το κολπο ειναι να βαλει κανεις πτερυγια βεντιλατερ απο VTR στον ενα ανεμιστηρα ωστε να αλλαξει η φορα του αερα, το δευτερο νημα εχει step-by-step οδηγιες:

http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/topic/41410-tired-of-having-a-hot-vfr/

http://vfrworld.com/forums/showthread.php/29785-VFR-fan-mod-with-VTR-fan-blade


Ειναι σχετικα μεγαλη μανουρα, τελικα το απλουστερο ειναι αυτο που εχει γραφει/γινει εδω μεσα δηλ. να μπει διακοπτης που ακυρωνει τελειως τα δυο βεντιλατερ οταν κινειται κανεις με ταχυτητα. Βεβαια ακομα καλυτερο θα ητανε να ακυρωνοτανε μονο το βεντιλατερ με την αναποδη φορα, Γιωργο-Teacher σου δινω project για μετα το μηνα του μελιτος  Very Happy


EDIT: Εγραψα παραπανω οτι το "αναποδο" βεντιλατερ ειναι το δεξι, ετσι συμβαινει στο δικο μου επειδη ειναι Αγγλικο δηλ. δεξιοτιμονο  Razz στα αμερικανικα μηχανακια λενε οτι ειναι το αριστερο το "αναποδο" βεντιλατερ και ετσι πρεπει να ειναι και στα ελληνικα.
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

19/8/2016, 6:46 pm
Παρόλες τις... φιλότιμες προσπάθειες που κάνει ο ανεμιστήρας,με εξωτερική θερμοκρασία άνω των 32-33° C η ένδειξη στο θερμόμετρο δεν πέφτει με τίποτα κάτω από τους 100° C,είτε ταξιδεύεις με χαμηλή είτε με υψηλή ταχύτητα.Το'χω πάρει απόφαση και δεν με στενοχωρεί πλέον...
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

31/8/2016, 12:17 pm
GIORGOS VFR wrote:Παρόλες τις... φιλότιμες προσπάθειες που κάνει ο ανεμιστήρας,με εξωτερική θερμοκρασία άνω των 32-33° C η ένδειξη στο θερμόμετρο δεν πέφτει με τίποτα κάτω από τους 100° C,είτε ταξιδεύεις με χαμηλή είτε με υψηλή ταχύτητα.Το'χω πάρει απόφαση και δεν με στενοχωρεί πλέον...

Δυστυχως ετσι ειναι Mad  Δεν ειναι θεμα στεναχωριας, ειναι οτι μπαινει και δεν βγαινει το μαμημενο βεντιλατερ.

Χθεσινο case study που λεμε και στη δουλεια μου. Θερμοκρασια 33'C και σε μερικα σημεια 34'C (πεδιαδα Καστρου και Υλικη). Εφυγα απο Ελατη Τρικαλων δικαβαλος/διβαλιτσος στις 12μμ με πτηση για τη συμβια στις 7:15μμ. Στο ανεβασμα του Δομοκου απο Θεασαλια μπηκε το βεντιλατερ και βγηκε μονο οταν ρολαρισα κατεβαινοντας προς το οροπεδιο της Ξυνιαδας, ειδα 112'C αλλα αυτο ειναι πταισμα καθως σε παρατεταμενες ανηφορες το βεντιλατερ μπαινει ετσι κι'αλλιως.

Μετα το καφεδακι στα Καμμενα και μια βουτια στο Ασπρονερι, επρεπε να πιεσω για ναμαι μεσα στο χρονο και το κλειδωσα στα 180χμω. Αμ δε, η θερμοκρασια φλερταρε επικινδυνα με τους 105'C οπου μπαινει το βεντιλατερ και επεφτα καθε λιγο στα 160χμω. Το οποιο βεντιλατερ δε γλυτωσα στις ανηφορες της Τραγανας, αντε παλι 112'C μεχρι την κατηφορα για Καστρο (και κοψιμο ταχυτητας στο κατεβασμα γιατι αλλιως δεν πεφτει με το ενα βεντιλατερ να φυσαει αναποδα Mad). Στην Υλικη ξεχαστηκα λιγο και πηγε να μπει στην ευθεια, αλλα εσβησα αμεσως τον κινητηρα εν κινησει μολις ειδα 105'C (αυτο ειναι ενα αλλο κολπο πουχω μαθει  Rolling Eyes). Μετα ολα καλα μεχρι το Σειριο (με προσοχη φυσικα και μειωση ταχυτητας οταν εβλεπα 104'C) αλλα εκει αναψε και δεν εσβησε παρα μονο ρολαροντας στην κατηφορα για το ταχυφαγειο των Αφιδνων. Επειδη μαλιστα βιαζομουνα και το κυνηγουσα, ειδα 115'C στις ανηφορες της Μαλακασας  Surprised


Απαραδεκτη σχεδιαση απο τη Χονδα Α. τα πλαϊνα ψυγεια σε ψεκαστο κινητηρα V4 που ανεβαζει θερμοκρασιες και Β. η φαϊνη ιδεα να φυσαει το ενα βεντιλατερ αναποδα. Ολο λεω να βαλω διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ σε μεγαλες ταχυτητες και ολο το αναβαλω για την επομενη χρονια οταν ερχεται το φθινοπωρο αλλα τωρα θα μπει, τελεία. Και πρεπει να ανεβει ενα θεμα με λεπτομερειες για το πως γινεται - stay tuned.
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

31/8/2016, 3:41 pm
VFGeorge wrote:
GIORGOS VFR wrote:Παρόλες τις... φιλότιμες προσπάθειες που κάνει ο ανεμιστήρας,με εξωτερική θερμοκρασία άνω των 32-33° C η ένδειξη στο θερμόμετρο δεν πέφτει με τίποτα κάτω από τους 100° C,είτε ταξιδεύεις με χαμηλή είτε με υψηλή ταχύτητα.Το'χω πάρει απόφαση και δεν με στενοχωρεί πλέον...

Δυστυχως ετσι ειναι Mad  Δεν ειναι θεμα στεναχωριας, ειναι οτι μπαινει και δεν βγαινει το μαμημενο βεντιλατερ.

Χθεσινο case study που λεμε και στη δουλεια μου. Θερμοκρασια 33'C και σε μερικα σημεια 34'C (πεδιαδα Καστρου και Υλικη). Εφυγα απο Ελατη Τρικαλων δικαβαλος/διβαλιτσος στις 12μμ με πτηση για τη συμβια στις 7:15μμ. Στο ανεβασμα του Δομοκου απο Θεασαλια μπηκε το βεντιλατερ και βγηκε μονο οταν ρολαρισα κατεβαινοντας προς το οροπεδιο της Ξυνιαδας, ειδα 112'C αλλα αυτο ειναι πταισμα καθως σε παρατεταμενες ανηφορες το βεντιλατερ μπαινει ετσι κι'αλλιως.

Μετα το καφεδακι στα Καμμενα και μια βουτια στο Ασπρονερι, επρεπε να πιεσω για ναμαι μεσα στο χρονο και το κλειδωσα στα 180χμω. Αμ δε, η θερμοκρασια φλερταρε επικινδυνα με τους 105'C οπου μπαινει το βεντιλατερ και επεφτα καθε λιγο στα 160χμω. Το οποιο βεντιλατερ δε γλυτωσα στις ανηφορες της Τραγανας, αντε παλι 112'C μεχρι την κατηφορα για Καστρο (και κοψιμο ταχυτητας στο κατεβασμα γιατι αλλιως δεν πεφτει με το ενα βεντιλατερ να φυσαει αναποδα Mad). Στην Υλικη ξεχαστηκα λιγο και πηγε να μπει στην ευθεια, αλλα εσβησα αμεσως τον κινητηρα εν κινησει μολις ειδα 105'C (αυτο ειναι ενα αλλο κολπο πουχω μαθει  Rolling Eyes). Μετα ολα καλα μεχρι το Σειριο (με προσοχη φυσικα και μειωση ταχυτητας οταν εβλεπα 104'C) αλλα εκει αναψε και δεν εσβησε παρα μονο ρολαροντας στην κατηφορα για το ταχυφαγειο των Αφιδνων. Επειδη μαλιστα βιαζομουνα και το κυνηγουσα, ειδα 115'C στις ανηφορες της Μαλακασας  Surprised


Απαραδεκτη σχεδιαση απο τη Χονδα Α. τα πλαϊνα ψυγεια σε ψεκαστο κινητηρα V4 που ανεβαζει θερμοκρασιες και Β. η φαϊνη ιδεα να φυσαει το ενα βεντιλατερ αναποδα. Ολο λεω να βαλω διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ σε μεγαλες ταχυτητες και ολο το αναβαλω για την επομενη χρονια οταν ερχεται το φθινοπωρο αλλα τωρα θα μπει, τελεία. Και πρεπει να ανεβει ενα θεμα με λεπτομερειες για το πως γινεται - stay tuned.

Εγω στην θεση σου αν εβλεπα αυτα τα νουμερα που βλεπεις...θα εβγαζα το θερμοστατη για αρχη. Ετσι για πειραματισμο, για το γαμωτο. Χιλια-μυρια εχω κανει...εκει θα κωλωνα? Αν δουλευε σε σωστο range θερμοκρασιων θα τον αφηνα βγαλμενο. Αν δουλευε "χαμηλα" θα τον αντικαθιστουσα με καινουριο.

Οτι θερμοκρασια και να κανει εξω...ΟΤΙ λεμε, με ταχυτητες ανω των 80km/h δεν εχω δει ποτε τριψηφιο αριθμο στην θερμοκρασια. Οταν ανεβαινει ειναι οταν κοβω ταχυτητα και δεν προλαβαινει η ροη του αερα να κρυωσει τα ψυγεια, και παλι μεχρι 106-107'C
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

1/9/2016, 10:15 am
Verbal Kint wrote:
Εγω στην θεση σου αν εβλεπα αυτα τα νουμερα που βλεπεις...θα εβγαζα το θερμοστατη για αρχη. Ετσι για πειραματισμο, για το γαμωτο. Χιλια-μυρια εχω κανει...εκει θα κωλωνα? Αν δουλευε σε σωστο range θερμοκρασιων θα τον αφηνα βγαλμενο. Αν δουλευε "χαμηλα" θα τον αντικαθιστουσα με καινουριο.

Οτι θερμοκρασια και να κανει εξω...ΟΤΙ λεμε, με ταχυτητες ανω των 80km/h δεν εχω δει ποτε τριψηφιο αριθμο στην θερμοκρασια. Οταν ανεβαινει ειναι οταν κοβω ταχυτητα και δεν προλαβαινει η ροη του αερα να κρυωσει τα ψυγεια, και παλι μεχρι 106-107'C

Κωστα δεν ειμαι ο μονος που βλεπω τετοια νουμερα απ'οτι καταλαβαινω. Mε εξωτερικη θερμοκρασια 32-33'C και ταξιδι με 160χμω/6800σαλ η θερμοκρασια μοτερ ειναι 100'C και με λιγο πιεση παραπανω (πχ 180χμω) φτανει στους 103-104'C και θελει προσοχη. Αλλαξα μαλιστα προσφατα ψυκτικο και εξαερωσα το κυκλωμα πολυ προσεκτικα μηπως και ητανε λαθος διαβασμα θερμοκρασιων λογω ατμου, αλλα δεν εκανε καμια διαφορα. Αυτο που λες οτι με ταχυτητες ανω των 80χμω δεν βλεπεις ποτε 100'C και πανω ειναι για μενα ..too good to be true.

Σε καποια φαση θα δοκιμασω να βγαλω το θερμοστατη και αν πεσουν οι θερμοκρασιες, θα τον αντικαταστησω. Απ'οτι διαβασα και απο αλλους, χαλαει σταδιακα ο θερμοστατης οποτε μπορει και ναχει να κανει με τις ψηλες θερμοκρασιες που βλεπουμε πολλοι απο μας.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

1/9/2016, 11:32 pm
VFGeorge wrote:
VFGeorge wrote:
Seelenheil wrote:
Αλλα σκεφτομουνα αυτο ακριβως που γραφει πανω ο Seelenheil: τι απενεργοποιηση βεντιλατερ και κουραφεξαλα, η πιο απλη λυση ειναι να αλλαξει η φορα του δεξιου βεντιλατερ ωστε να μην παιζει το θεμα ακυρωσης σε πορεια. Το μονο "κοστος" αυτης της λυσης θα ειναι η αυξημενη ζεστη στον αναβατη απο δεξια, δηλ. η ιδια οπως και απο αριστερα, οταν δουλευει το βεντιλατερ. Και ετσι οταν μπαινει θα βοηθαει ΠΑΝΤΑ στην επιπλεον ψυξη, μαζι με τον αερα ροης σε κινηση.

Τοχει κανει καποιος αυτο ή εχει γραφει εδω μεσα πως ακριβως γινεται?

Ψαχνοντας λιγο, βρηκα τα εξης σχετικα νηματα, το κολπο ειναι να βαλει κανεις πτερυγια βεντιλατερ απο VTR στον ενα ανεμιστηρα ωστε να αλλαξει η φορα του αερα, το δευτερο νημα εχει step-by-step οδηγιες:

http://www.vfrdiscussion.com/index.php?/topic/41410-tired-of-having-a-hot-vfr/

http://vfrworld.com/forums/showthread.php/29785-VFR-fan-mod-with-VTR-fan-blade


Ειναι σχετικα μεγαλη μανουρα, τελικα το απλουστερο ειναι αυτο που εχει γραφει/γινει εδω μεσα δηλ. να μπει διακοπτης που ακυρωνει τελειως τα δυο βεντιλατερ οταν κινειται κανεις με ταχυτητα. Βεβαια ακομα καλυτερο θα ητανε να ακυρωνοτανε μονο το βεντιλατερ με την αναποδη φορα, Γιωργο-Teacher σου δινω project για μετα το μηνα του μελιτος  Very Happy


EDIT: Εγραψα παραπανω οτι το "αναποδο" βεντιλατερ ειναι το δεξι, ετσι συμβαινει στο δικο μου επειδη ειναι Αγγλικο δηλ. δεξιοτιμονο  Razz στα αμερικανικα μηχανακια λενε οτι ειναι το αριστερο το "αναποδο" βεντιλατερ και ετσι πρεπει να ειναι και στα ελληνικα.

Κανω μια σημαντικη ερωτηση γιατι μαλλον υπαρχει καποια λαθος παραδοχη στα παραπανω: τα VFR (VTEC και FI) εχουν ΔΥΟ ή ΕΝΑ μονο ανεμιστηρα/βεντιλατερ? Ειχα την εντυπωση οτι εχουν δυο και οτι η φορα ειναι ανεστραμενη μονο στο ενα, ή εχουν μονο ΕΝΑ το οποιο φυσικα εχει ανεστραμμενη φορα???
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

2/9/2016, 12:09 am
VFGeorge wrote:
Κανω μια σημαντικη ερωτηση γιατι μαλλον υπαρχει καποια λαθος παραδοχη στα παραπανω: τα VFR (VTEC και FI) εχουν ΔΥΟ ή ΕΝΑ μονο ανεμιστηρα/βεντιλατερ? Ειχα την εντυπωση οτι εχουν δυο και οτι η φορα ειναι ανεστραμενη μονο στο ενα, ή εχουν μονο ΕΝΑ το οποιο φυσικα εχει ανεστραμμενη φορα???



Ενα ανεμιστηρι απο την δεξια μερια εχουν με ανεστραμενη φορα.

http://www.ronayers.com/oemparts/a/hon/5053f5b6f870021c54be7bee/radiator
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Θερμοκρασία στα V-Techια - Page 4 Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

2/9/2016, 11:11 am
Verbal Kint wrote:
VFGeorge wrote:
Κανω μια σημαντικη ερωτηση γιατι μαλλον υπαρχει καποια λαθος παραδοχη στα παραπανω: τα VFR (VTEC και FI) εχουν ΔΥΟ ή ΕΝΑ μονο ανεμιστηρα/βεντιλατερ? Ειχα την εντυπωση οτι εχουν δυο και οτι η φορα ειναι ανεστραμενη μονο στο ενα, ή εχουν μονο ΕΝΑ το οποιο φυσικα εχει ανεστραμμενη φορα???

Ενα ανεμιστηρι απο την δεξια μερια εχουν με ανεστραμενη φορα.

http://www.ronayers.com/oemparts/a/hon/5053f5b6f870021c54be7bee/radiator

Σωστος ως προς τον ενα ανεμιστηρα Thumbsup δεν μουχε κοψει να κοιταξω το service manual το οποιο εχω, δειχνει καθαρα ενα ανεμιστηρα στο κεφαλαιο 6. Cooling System στη σελιδα 6-2. Αλλα τον δειχνει στο αριστερο και οχι στο δεξιο ψυγειο και οι οδηγιες αποσυναρμολογησης αναφερουν παντου το αριστερο ψυγειο για τον ενεμιστηρα.


Τελικα, η ευκολη λυση ειναι ενα διακοπτακι απενεργοποιησης του βεντιλατερ για οταν οδηγει κανεις εκτος πολης δηλ. με ταχυτητες ανω των 80χμω οπου ουσιαστικα η ροη του αερα ακυρωνει το βεντιλατερ. Οπως ξαναειπα, θα τον εγκαταστησω συντομα.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum