- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Θερμοκρασία υγρών ψυγείου σε FI ('01)
2/5/2010, 4:33 am
Να ρωτήσω κάτι...
Εχθές το βράδυ σε μια διαδρομή που έκανα σε βουνό με σχετικά κρύο καιρό (7-9 C στην οθόνη) η θερμοκρασία του ψυκτικού είχε πέσει στους 62-68 C...
Είναι λογικό λόγω κρύου ή μήπως έχει κολλήσει κανένας θερμοστάτης;
Εχθές το βράδυ σε μια διαδρομή που έκανα σε βουνό με σχετικά κρύο καιρό (7-9 C στην οθόνη) η θερμοκρασία του ψυκτικού είχε πέσει στους 62-68 C...
Είναι λογικό λόγω κρύου ή μήπως έχει κολλήσει κανένας θερμοστάτης;
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Θερμοκρασία υγρών ψυγείου σε FI ('01)
2/5/2010, 9:19 am
μάλλον έχεις μαντέψει σωστά ... παρακολούθησε το
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Θερμοκρασία υγρών ψυγείου σε FI ('01)
2/5/2010, 9:57 pm
Θα μπορούσες να το αφήσεις να δουλέψει στο ρελαντί για ώρα και να δεις αν ανεβάζει θερμοκρασία.
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Θερμοκρασία υγρών ψυγείου σε FI ('01)
2/5/2010, 10:08 pm
Πιθανον να ειναι και φυσιολογικο , αλλα για πιο σιγουρα κανε το εξης
Βαλτο να δουλεψει και οταν πιασει τους 37 ξεκινα αν στο 10λεπτο δεν ανεβασεις 70 βαθμους τοτε μαλλον πρεπει να εχει κολησει ο θερμοστατης ανοιχτος , πραγμα που δεν προβληματιζει τοσο τωρα το καλοκαιρι , για το χειμωνα ομως πρεπει να το σενιαρεις
Βαλτο να δουλεψει και οταν πιασει τους 37 ξεκινα αν στο 10λεπτο δεν ανεβασεις 70 βαθμους τοτε μαλλον πρεπει να εχει κολησει ο θερμοστατης ανοιχτος , πραγμα που δεν προβληματιζει τοσο τωρα το καλοκαιρι , για το χειμωνα ομως πρεπει να το σενιαρεις
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Θερμοκρασία υγρών ψυγείου σε FI ('01)
3/5/2010, 3:00 pm
Λοιπόν από κρύο στο δεκάλεπτο είχαμε 72c αλλά έμεινε εκεί και δεν ανέβηκε περισσότερο σε επαρχιακό δρόμο με 100-110 χαω. Στα πιο κλειστά και ανηφορικά (60 χλμ ταχύτατα περίπου) πήγε 85 και μετά που άνοιξε πάλι ο δρόμος στους 75 περίπου. Στην εθνική με 8-9000 στροφές πηγε 90 και κάτι. Και μπλέκοντας στην κίνηση 104, βεντιλατέρ και τα σχετικά...
Άρα; μάλλον εντάξει θα είναι...; μπερδεύτηκα...
Άρα; μάλλον εντάξει θα είναι...; μπερδεύτηκα...
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Θερμοκρασία υγρών ψυγείου σε FI ('01)
3/5/2010, 3:31 pm
μπορεί να κόλλησε στιγμιαία και τώρα να είναι ΟΚ .......απλά έχε το στο πίσω μέρος του μυαλού σου από εδώ και πέρα
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Θερμοκρασία υγρών ψυγείου σε FI ('01)
7/5/2012, 5:46 pm
Επαναφέρω το θέμα για το εξής: Με 100 χαω και 16 C θερμοκρασία περιβάλλοντος είχα 70 C στην οθόνη... Πήγα με 30 χαω για λίγο στην άκρη και ανέβηκε 85 και συνέχιζε να ανεβαίνει οπότε και ανέβασα πάλι την ταχύτητα στα 100 χαω και ξαναπήγε 69-70 C
Η ερώτηση είναι: Θυμάται κανείς αν σε αυτές τις συνθήκες δουλεύει σε αυτή τη θερμοκρασία ή ο θερμοστάτης πρέπει να την κρατάει πιο ψηλά ;
Η ερώτηση είναι: Θυμάται κανείς αν σε αυτές τις συνθήκες δουλεύει σε αυτή τη θερμοκρασία ή ο θερμοστάτης πρέπει να την κρατάει πιο ψηλά ;
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Θερμοκρασία υγρών ψυγείου σε FI ('01)
7/5/2012, 8:23 pm
chr1s_86 wrote:Επαναφέρω το θέμα για το εξής: Με 100 χαω και 16 C θερμοκρασία περιβάλλοντος είχα 70 C στην οθόνη... Πήγα με 30 χαω για λίγο στην άκρη και ανέβηκε 85 και συνέχιζε να ανεβαίνει οπότε και ανέβασα πάλι την ταχύτητα στα 100 χαω και ξαναπήγε 69-70 C
Η ερώτηση είναι: Θυμάται κανείς αν σε αυτές τις συνθήκες δουλεύει σε αυτή τη θερμοκρασία ή ο θερμοστάτης πρέπει να την κρατάει πιο ψηλά ;
Ακριβώς έτσι δουλεύει το Vtec 2004, σε ανάλογους ρυθμούς (πάνω από 8000 σ.α.λ. 83 - 92 C)
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Θερμοκρασία υγρών ψυγείου σε FI ('01)
7/5/2012, 9:06 pm
chr1s_86 wrote:Επαναφέρω το θέμα για το εξής: Με 100 χαω και 16 C θερμοκρασία περιβάλλοντος είχα 70 C στην οθόνη... Πήγα με 30 χαω για λίγο στην άκρη και ανέβηκε 85 και συνέχιζε να ανεβαίνει οπότε και ανέβασα πάλι την ταχύτητα στα 100 χαω και ξαναπήγε 69-70 C
Αυτα τα μοτερ δεν ειναι φτιαγμενα να πηγαινουν σιγα , γιαυτο βλεπεις αυτες τις διαφορες
Χριστοφορα και μενα στις ιδιες θερμοκρασιες δουλευει , μην εχεις προβλημα που ειναι χαμηλα , εδω αλλοι καιγονταιchr1s_86 wrote:
Η ερώτηση είναι: Θυμάται κανείς αν σε αυτές τις συνθήκες δουλεύει σε αυτή τη θερμοκρασία ή ο θερμοστάτης πρέπει να την κρατάει πιο ψηλά ;
και για να καταλαβεις αν ο θερμοστατης εχει μεινει ανοιχτος (κατι που δε σε ενοχλει τωρα το καλοκαιρι) δες το προπερσινο > Post n°4
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|