Θερμοκρασία στα V-Techια

+25
Semiaz
Seelenheil
demon
vasilakos
vagelis78
Roberto
georgevfr
'AGGEVI'
finrod
mak
Bravo
isidoros
Don John
dirty
apostat
Arxiereas
Ταξιδευτής
anastasis
teacher
Sieche
KiloMeater
Viking
glystras
gasoil
Vvag
29 posters
Go down
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Θερμοκρασία στα V-Techια

25/2/2009, 10:10 am
Καιρός δεν είναι να ανοίξουμε κι αυτό το (πονεμένο) θέμα; Whistle

Πως τα πάτε από θερμοκρασίες;

Το πρόβλημα φυσικά είναι το καλοκαίρι. Το δικό μου στην πόλη δεν παλεύεται, ανεβαίνει πάνω από τους 100 για πλάκα (103-106) και έτσι δουλεύει συνέχεια βεντιλατέρ... Έχει τύχει να έχω φτάσει σπίτι και με 111. Το χειρότερο όμως το έχω δει σε ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη, με 36-38 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία. Αναγκαζόμουν να κόβω ταχύτητα γιατί έβλεπα το θερμόμετρο να δουλεύει στους 112 βαθμούς!!!!! Κάποια στιγμή άγγιξε και τους 114!!!!! confused confused confused
Το χειμώνα θα λειτουργήσει γύρω στους 80-90 βαθμούς και όταν κινηθώ με αργές ταχύτητες (μόλις μπω πόλη δλδ) θα ανέβει 100-103, θα ανάψει βεντιλατέρ για λίγο και μετά θα πέσει πάλι.

Απ' όσο ξέρω είναι φυσιολογικά αυτά στο VFR. Εσείς πως τα πάτε με το θέμα;




Εdit:
Οι κάτοχοι παλαιότερων μοντέλων VFR ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ να ποστάρουν σ' αυτό το θέμα (Νίκο)...
Επειδή δηλαδή εσείς είστε δροσεροί θα μας την πείτε κιόλας... Knupp
Αλλα έτσι μας αρέσει... να ΚΑΙΜΕ. Evil or Very Mad
gasoil
gasoil
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

25/2/2009, 10:35 am
Think Με μένα απλά αυτό δεν γίνεται έτσι. Το μόνο κοινό είναι ότι στην κίνηση μπαίνει βαντυλατέρ από 107 - 98.
Σε ανοικτό δρόμο χειμάνα είμαι από 73 - 78 και καλοκαίρι είμαι από 77 - 83. Τα νούμερα είναι ακριβώς και όχι περίπου.
Να συμπληρώσω ότι η κατάσταση με το αριστερό ψυγείο είναι λίγο φαύλος κύκλος. Ο ανεμιστήρας σπρώχνει αέρα προς τα μέσα για να μην σου κάψει το πόδι. Οταν είσαι ακίνητος αυτό είναι αποδεκτό. Οταν όμως κινήσαι με 100 ο αέρας που έρχεται από μπροστά αναιρεί το βαντυλατέρ με αποτέλεσμα στην πράξη το αριστερό ψυγείο να μην απαγάγει θερμότητα. Αυτό μπορεί να το πάθεις όταν σταματήσεις για λίγο και με βαντυλατέρ αναμένο να μπείς σε 100+. Ακόμη πιστεύω ότι το <05 με το >05 έχει διαφορετική βαλβίδα θερμοκρασίας αλλά δεν το έχω ψάξει γιατί είμαι ΟΚ


Last edited by gasoil on 25/2/2009, 10:43 am; edited 1 time in total
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

25/2/2009, 10:35 am
δυστυχώς το κορίτσι μας είναι καυτό.Rolling Eyes

Εξαρτάτε βέβαια και σε ποιο σημείο του κινητήρα έχουν βάλει τον αισθητήρα….



Πάντως φιλέ Vvag εγώ δουλεύω με πιο χαμηλές θερμοκρασίες από σένα.



Αυτοκινητόδρομο δεν έχω δει πάνω από 97…..χαρακτηριστικά ταξίδι Σερβία με 43 βαθμούς, δικάβαλο, φορτωμένο και η θερμοκρασία έπαιζε 100-103



με καλά λάδια είδα μια μεγάλη πτώση στην θερμοκρασία της.



Υπάρχει ένα θέμα με το βεντιλατερ της. Δηλαδή για να μην φέρνει ζέστη, σε μας στην πόλη, όταν λειτουργεί ρουφάει αέρα προς την μηχανή, αλλά σε αυτοκινητόδρομο αν λειτουργήσει από την μια ρουφάει το βεντιλατερ και από την άλλη ο ίδιος ο αέρας θέλει να βγει προς τα έξω και έτσι μειώνετε η ροη αέρα στο ψυγείο με αποτέλεσμα να μένει ζεστή. Προτιμότερο είναι να κόψεις ( βάζοντας νεκρά )για να πέσει η θερμοκρασία και να σταματήσει το βεντιλατερ και να συνεχίσεις μετά.
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

25/2/2009, 10:47 am
glystras wrote:με καλά λάδια είδα μια μεγάλη πτώση στην θερμοκρασία της.

Ωπ! Για εξήγα το αυτό λίγο; Υπάρχει περίπτωση με αλλαγή του λαδιού να πέσει η θερμοκρασία; (άσχετος είμαι..) Rolling Eyes
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

25/2/2009, 12:47 pm
Vvag wrote:
glystras wrote:με καλά λάδια είδα μια μεγάλη πτώση στην θερμοκρασία της.

Ωπ! Για εξήγα το αυτό λίγο; Υπάρχει περίπτωση με αλλαγή του λαδιού να πέσει η θερμοκρασία;

εξαρτάτε πόσο καλά είναι τα λάδια που βάζεις τώρα.

Εγώ πάντως από τα agip που μου είχαν βάλει στην αρχή με τα mobil 1 είχα διαφορά 5-7 βαθμών.
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

25/2/2009, 2:00 pm
glystras wrote:Εγώ πάντως από τα agip που μου είχαν βάλει στην αρχή με τα mobil 1 είχα διαφορά 5-7 βαθμών.

Νομίζω Agip μου βάζουν στο συνεργείο... λες να αλλάξω δηλαδή ε... Think
Viking
Viking
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 230
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
Κράνος : Suomy Spec1R

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

25/2/2009, 4:42 pm
Λοιπόν με θερμοκρασίες 20-30 βαθμούς κελσίου καθώς και με 0-15 βλέπω 78-82 στο ταξίδι, 98-106 στην πόλη.Δεν θεωρώ ότι ζεσταίνεται για μηχανή με πλαστικά..Μια χαρά είναι!

Στους 98 ανάβει βεντιλατέρ και ποτέ δεν έχει ξεπεράσει τους 106. Δεν έχω οδηγήσει σε καύσωνα αλλά θερμοκρασίες της τάξης των 110 βαθμών δεν είναι παράλογες για μηχανές με φαίρινγκ και εντός πόλης νομίζω.Μην αγχώνεστε όταν ανάβουν τα βεντιλατέρ,προφανώς η μηχανή δεν τυραννιέται...μηχανή είναι Smile
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

25/2/2009, 5:24 pm
Για εθνικές το μόνο που προσέχω είναι να μην ανεβάσω πχ >100 αμα δουλεύει το βεντιλατέρ γιατί μετά είναι όντως φαύλος κύκλος. Αν κόψεις λίγο και το αφήσεις να σβήσει μετα ο αέρας που μπαίνει ςτις υψηλότερες ταχύτητες φροντίζει για όλα μια χαρα Very Happy

Τώρα με τα κρύα είμαι κάπου στους 77-80C οσο είναι ανοικτός ο δρόμος αλλα αμα κολλήσω κάπου το βεντιλατέρ έρχεται γρήγορα.. Αμα έχει καλοκαιρία , +10C
Πάνω απο 108-109 πάντως δεν πολυπάει... αλλά πάλι καλοκαίρι δεν εχω προλάβει να ζήσω με τη βέφα.. θα δείξει
Sieche
Sieche
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

26/2/2009, 2:22 am
Aν και οι θερμοκρασιες που αναφερεις ειναι λιγο υψηλες,παρολα αυτα μην ανησυχείς.Να αρχισεις να ανησυχείς οταν αρχισει να αναβοσβηνει ο δεικτης της θεμοκρασιας νερου.Και αυτο γινετε στους +125°.Τοτε σημαινει οτι υπαρχει προβλημα στο συστημα ψυξης!
Κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας ειναι 84°-90° σε ανοιχτο δρομο.Μεσα στην πολη η θερμοκρασια ανεβαινει πολυ αλλα δεν εχω δει μεγαλυτερη των +116° στο δικο μου.
Τωρα αν στο ταξιδι Αθηνα-Θεσ/νικη που λες οτι ειδες 114° πηγαινες με 200χ.α.ω.,τοτε ειναι νορμαλ καταστασεις.
Το καλοκαιρι που ζεσταινετε πολυ ο κινητηρας,μια καλη λυση ειναι να αραιωσεις το παραφλοu?(αντιψηκτικο)με απιονισμενο νερο σε αναλογια 2 μερη παραφλου και 1 νερο.
Δεν ειναι απαραιτητο αλλα αμα βγαζεις αγχος με τις θερμοκρασιες δοκιμασε το.


Last edited by Sieche on 26/2/2009, 2:50 pm; edited 1 time in total
teacher
teacher
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-23
Mηνύματα : 590
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

Never ride faster than your angel can fly...
http://www.couchsurfing.com/profile.html?id=3HHTV5

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

26/2/2009, 1:47 pm
Και εγώ πάντως είχα αντιμετωπίσει έντονα "το ψυχολογικό πρόβλημα με την θερμοκρασία" μιας και σύμφωνα με την Honda δεν παθαίνουν τίποτα κ έτσι έχουν φτιαχτεί.
Το δικό μου δουλεύει το χειμώνα φυσιολογικά και το καλοκαιράκι αν πηγαίνω οπουδήποτε κ΄η θερμοκρασία περιβάλλοντος ξεπεράσει τους 33C τότε βλέπω από 110-118C !! και χωρις να ξεπερνάω τα 170km/h γιατί με V-Tec βλέπω την θερμοκρασία σαν καντραν που ανεβαίνει. Για να είμαι κ συγκεκριμένος 118C έχω ταξιδέψει δικάβαλος & τριβάλιτσος με 39C από Βόλο-Αθήνα. Σταματούσα να κρυώσει ώστε να μην δουλεύει το βεντιλατέρ κ να μου νεκρώνει το αριστερό ψυγείο, αλλά με το που καθόμουν για 3sec πίσω από αυτοκίνητο... έπιανε 104C έμπαινε το βεντιλατέρ κ μετά άνοδος....
Να τονίσω ότι πριν 2 καλοκαίρια το γύρισα σε όλα τα Honda συνεργεία κ μου άλλαξαν, υγρά, τάπες, βαλβίδες... σωληνάκια, σκ_ _ _ κια..... μέχρι τελικά να πάω σε κάποιον που μου είπε: αααα ΟΚ όλα έτσι δουλεύουν ρε φίλε, απλά μην κοιτάς τη θερμοκρασία!!
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

26/2/2009, 1:51 pm
teacher wrote:Και εγώ πάντως είχα αντιμετωπίσει έντονα "το ψυχολογικό πρόβλημα με την θερμοκρασία" μιας και σύμφωνα με την Honda δεν παθαίνουν τίποτα κ έτσι έχουν φτιαχτεί.
Το δικό μου δουλεύει το χειμώνα φυσιολογικά και το καλοκαιράκι αν πηγαίνω οπουδήποτε κ΄η θερμοκρασία περιβάλλοντος ξεπεράσει τους 33C τότε βλέπω από 110-118C !! και χωρις να ξεπερνάω τα 170km/h γιατί με V-Tec βλέπω την θερμοκρασία σαν καντραν που ανεβαίνει. Για να είμαι κ συγκεκριμένος 118C έχω ταξιδέψει δικάβαλος & τριβάλιτσος με 39C από Βόλο-Αθήνα. Σταματούσα να κρυώσει ώστε να μην δουλεύει το βεντιλατέρ κ να μου νεκρώνει το αριστερό ψυγείο, αλλά με το που καθόμουν για 3sec πίσω από αυτοκίνητο... έπιανε 104C έμπαινε το βεντιλατέρ κ μετά άνοδος....
Να τονίσω ότι πριν 2 καλοκαίρια το γύρισα σε όλα τα Honda συνεργεία κ μου άλλαξαν, υγρά, τάπες, βαλβίδες... σωληνάκια, σκ_ _ _ κια..... μέχρι τελικά να πάω σε κάποιον που μου είπε: αααα ΟΚ όλα έτσι δουλεύουν ρε φίλε, απλά μην κοιτάς τη θερμοκρασία!!

Δεν είμαι μόνος!!!!!!!!!!!!! Yahoo Yahoo Yahoo Yahoo
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

27/2/2009, 2:18 pm
glystras wrote:
Vvag wrote:
glystras wrote:με καλά λάδια είδα μια μεγάλη πτώση στην θερμοκρασία της.

Ωπ! Για εξήγα το αυτό λίγο; Υπάρχει περίπτωση με αλλαγή του λαδιού να πέσει η θερμοκρασία;

εξαρτάτε πόσο καλά είναι τα λάδια που βάζεις τώρα.

Εγώ πάντως από τα agip που μου είχαν βάλει στην αρχή με τα mobil 1 είχα διαφορά 5-7 βαθμών.


Να προσθέσω ότι πράγματι παίζει ρόλο το κύκλωμα του λαδιού στην ψύξη του κινητήρα. Εγώ όταν έπλενα την μηχανή ασχολούμουν μόνο με τα ψυγεία του νερού και τίποτα άλλο. Ώσπου ανακάλυψα ότι το ψυγείο του λαδιού ήταν καλυμμένο από έντομα. Το ψυγείο αυτό βρίσκεται κάτω και πίσω από τους προβολείς.
Πήρα λοιπόν ένα σπρέι πού βακτηριδιακά διαλύει τα έντομα (αυτό χρησιμοποιήται και για το καθάρισμα των εντόμων από βαμμένες επιφάνειες).
Ψέκασα όλα τα ψυγεία μέσα έξω και μετά 15 λεπτά ξέβγαλα με νερό. Το αποτέλεσμα είναι αντιληπτό άμεσα στους βαθμούς λειτουργίας του κινητήρα.
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

27/2/2009, 4:55 pm
Μιας που το θεμα ενδιαφερει πολλους και ειναι σοβαρο, τα σχετικα spam (περισσοτερα δικα μου) σβηστηκαν. Παρακαλω συνεχιστε.
Sieche
Sieche
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

28/2/2009, 3:00 am
Βασικα Νικο εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το spam!Spamαρε οπως σου αρεσει,feel free men!!! Razz

Tωρα αυτο που εγραψε ο Αναστασης ειναι σημαντικο.Δηλαδη που και που να ελεγχουμε αν τα ψυγεια ειναι καθαρα απο λασπες,φυλλα,εντομα κτλ. και να τα καθαριζουμε.Οχι με πιεση αερα και με σκληρες βουρτσες γιατι τα λαμακια(ψυκτρες) στραβωνουν για πλακα.
Εγω εχω παρει ενα δοχειο απο Αζαξ και κανω μεσα μιζη με καθαριστικο πιατων με ζεστο νερο,ψεκαζω τα ψυγεια,τα αφηνω κανα 10λεπτο και μετα ξεπλυμα με το λαστιχο χωρις πιεση και ολα ΟΚ.
Υπαρχουν και ειδικα καθαριστικα σπρεϋ για τις ψυκτρες(ρωτιστε εναν επαγγελματια ψυκτικο,) για τις δυσκολες περιπτωσεις.
Viking
Viking
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 230
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
Κράνος : Suomy Spec1R

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

5/7/2009, 7:28 pm
Σήμερα ήταν ομολογουμένως μια ζεστή μέρα εδώ στο Βόλο.

Φτάνω λοιπόν Μακρυνίτσα με 110 βαθμούς ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ έδειξε πάνω από 106!!!Τρομάζω και σβήνω..

Πίνουμε τον καφέ μας, ξαναμανακαβαλάμε, φτάνουμε Χάνια (ψηλά στο Πήλιο) σταματάμε και

ΓΟΥΑΤ ΔΕ ΦΑΚ

ΧΥΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΥΓΡΑ ΤΟΥ ΨΥΓΕΙΟΥ ΑΠΟ ΣΩΛΗΝΑΚΙ ΥΠΕΡΧΕΙΛΙΣΗΣ

Shocked

Μετά το σοκ βλέπω τη στάθμη και το δοχείο φαίνεται φουλ γεμάτο."Δε γαμιέσαι" λέω..

Στη σφιχτή διαδρομή της πίσω μεριάς του Πηλίου (συνεχώς με 2α άντε και καμιά 3η για λίγο) ήμουν συνεχώς 99-110 βαθμούς! Σταματούσα και πήγαινε 115!!! Πρώτη φορά το παθαίνω αυτό.Συνήθως,πήγαινε μέχρι 106 και άναβαν τα βεντιλατέρ και έπεφτε στους 98..

Το παλαβό της υπόθεσης είναι ότι μετά τη στάση για φαΐ και ξαναμανακαβαλώντας από 48 βαθμούς ανέβηκε σε χρόνο ρεκόρ 103 έπεσε στιγμιαία 88 ξανά 103 μετά 90 και ασταδιάλα μετά συνεχώς 105-110!Και νόμιζα ότι η βέφα μου ήταν υγιής σ'αυτόν τον τομέα..

Σίγουρα με τρόμαξαν και οι ψηλές θερμοκρασίες, αλλά πιο πολύ με τρόμαξε που ξέρασε το παραφλού από την υπερχείλιση και που ο δείκτης έδειχνε λίγο ότι να 'ναι.

Να υποθέτω ότι έχω κάποιο πρόβλημα στο θερμοστάτη ?

Ή απλά είναι φυσιολογικό για 34 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος και σχεδόν 140 χλμ διαδρομής με 2α και 3η και κάτω από 70 χλμ/ώρα?

ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ???

Κατά τ'άλλα καλά περάσαμε και σήμερα cheers
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

5/7/2009, 10:54 pm
Θανάση αν είχες μοντέλο >2006 (προδιαγραφές Euro3) θα σου έλεγα ότι το να δεις 110 το καλοκαίρι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ φυσιολογικό. Ψήνει μπριζόλες λέμε το εργαλείο...
Το ότι σου ξερνάει παραφλού από την άλλη δεν είναι και ότι πιο φυσιολογικό... Think
Και από την άλλη ξέρω ότι τα <2006 μοντέλα δε φτάνουν εύκολα αυτές τις θερμοκρασίες...

Όπως και να' χει, το manual λέει ότι πρέπει να ανησυχείς αν δεις 122. Από εκεί κι ύστερα, πέρνα κι από κανένα μάστορα να πάρεις μια γνώμη, δεν έχεις να χάσεις κάτι... Bye
Arxiereas
Arxiereas
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-12
Mηνύματα : 313
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Hamburger
Κράνος : Tupperware

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

5/7/2009, 10:55 pm
Viking wrote:
Να υποθέτω ότι έχω κάποιο πρόβλημα στο θερμοστάτη ?

ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ???

Κατά τ'άλλα καλά περάσαμε και σήμερα cheers
Από τη στιγμή που ξέβρασε παραφλού για βρωμοδουλειά του θερμοστάτη ακούγεται. Καμιά φορά απλώς κολλάει (γενικά ο θερμοστάτης).
Αφού πέρασες καλά μην το σκέφτεσαι απόψε. Τσέκαρε ξανά πρωί με την αυγούλα και πήγαινε τουλάχιστον για συμπλήρωμα.
Sieche
Sieche
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

6/7/2009, 10:13 am
Το οτι σου χυθηκαν υγρα,σημαινει οτι βρασανε.Αυτο δεν ειναι φυσιολογικο και συμβαινει οταν το κυκλωμα εχει αερα μεσα.
Υπαιτιος για τον αερα στο κυκλωμα ειναι συνηθως η ταπα του ψυγειου.Καμια φορα χαλαει η φλατζα της και τραβαει αερα.
Εκτος κι αν αλλαξες προσφατα υγρα κι δεν εκανες καλη εξαερωση.
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

6/7/2009, 11:57 am
Δεν είναι νορμάλ να βράσουν τα υγρά στους 106 βαθμούς, επειδή το σημείο τήξης τους είναι κοντά στους 120. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να αλλάξεις υγρά και να κρατηθείς στις προδιαγραφές μείγματος που δίνει η Honda.

Το δικό μου δούλευε με 104 βαθμούς ακόμα και σε stop&go μέσα στην Αθήνα. Μετά άλλαξα λάδια και έβαλα Repsol, τα οποία αποδείχτηκαν Ρε-Ψώλ. Η θερμοκρασία ανέβηκε στους 108 στάνταρ, ενώ σε μια βάρβαρη φάση έχω δεί και 114.

Αυτά που έβαλα μετά (δεν θυμάμαι τι ήταν) έριξαν 2 βαθμούς κάτω.
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

6/7/2009, 11:59 am
το βεντιλατερ δουλευε ;τα υγρα πιστευω οτι βρασανε γιατι υπαρχει μια περιπτωση το βεντιλατερ να εχει σταματησει να δουλευει
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

6/7/2009, 12:04 pm
Σίγουρα δεν μπορείς να ξέρεις πόσο γρήγορη είναι η αντίδραση του θερμομέτρου και κατά πόσο αυτό που σου δείχνει είναι πραγματικό, αλλά αυτό δεν αλλάζει το γεγονός ότι τα υγρά βράζουν μετά τους 120 βαθμούς όταν είναι σωστό το μείγμα.
Το σύστημα βέβαια βρίσκεται σε πίεση, κάτι που ανεβάζει την θερμοκρασία βρασίματος, οπότε κατ'αρχήν ψάξε αυτό που είπε ο Sieche πιο πάνω, μήπως έχεις αέρα στο ψυγείο σου.

Στην θέση σου θα καθόμουν να το προβοκάρω και να καταγράψω αντιδράσεις. Βάλτο μπροστά και περίμενε. Σε ένα 10λεπτο θα έχεις πιάσει τους 110 βαθμούς και μπορείς να παρατηρήσεις βεντιλατέρ κλπ.
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

6/7/2009, 1:05 pm
apostat wrote:
Μετά άλλαξα λάδια και έβαλα Repsol, τα οποία αποδείχτηκαν Ρε-Ψώλ.
.


lol! lol! lol! lol! T
Viking
Viking
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 230
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
Κράνος : Suomy Spec1R

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

6/7/2009, 3:54 pm
Σήμερα, το βεντιλατέρ δεν άναψε ακόμα και στους 108 βαθμούς.Είδα μέχρι 110 το μεσημέρι και τώρα η βέφα ξεκουράζεται στο μάστορα με πιο πιθανό πρόβλημα αυτό του θερμαστάτη.

Με ανώτατη αυτή των 115 και για πολύ λίγο χθες ελπίζω να μην έχουμε καμιά παράπλευρη απώλεια..Θα γίνει και γενικό σέρβις για να έχουμε καλή συνέχεια στο καλοκαίρι μας..

Απογοήτευση αυτό το ΣΚ.CBR1000RR '07 γνωστού μου έκαψε για 2η φορά ανορθωτή (εντός εγγύησης ευτυχώς)..Όλα χαλάνε τελικά ρε γμτ..

Εμείς να μαστε καλά, ευχαριστώ και για τις απαντήσεις σας cheers
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

6/7/2009, 5:53 pm
Τα Honda είχαν πάντα θέμα με τους ανορθωτές (μεταξύ μας είμαστε Wink )
Πάλι καλά, σε σχέση με τα crash by wire των ιταλικών. lol!
isidoros
isidoros
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-03
Mηνύματα : 17
Ηλικία : 46
Μοντέλο : HONDA VFR
Κράνος : Arai RX7 , Shoei XR1000

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

6/7/2009, 9:11 pm
Φιλαρακια πρεπει να το παραδεχτουμε τα μηχανακια μας ειναι χειμωνιατικα ..Παντος εγω με το θεμα θερμοκρασιες εχω ξενερωσει με στεναχωρει το θεμα να εισαι συνεχως με το ανχος της θερμοκρασιας, τι να κανουμε ολα τελεια δεν μπορει να ειναι!!. Απλα καλοκαιρι θα ξεχναμε να κλειδωνουμε το γκαζι στο τερμα!!!
Sieche
Sieche
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

6/7/2009, 9:53 pm
Γιατι ρε παιδια βγαζετε αγχος με την θερμοκρασια?
Εγω δεν εχω ακουσει ποτε κανενα vfr να πεθανε απο υπερθερμανση!!!
Μεχρι 125 βαθμους ειναι ΟΚ απο εκει και επανω υπαρχει προβλημα.
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

7/7/2009, 12:19 am
Sieche wrote:Γιατι ρε παιδια βγαζετε αγχος με την θερμοκρασια?

Έλα ντε!
Άσε την Honda, ξέρει τι κάνει. Μας φαίνεται μεγάλη η θερμοκρασία, επειδή περνάει το ψυχολογικό όριο των 100 βαθμών που ξέρουμε ότι βράζει το νερό. Άλλο όμως να μαγειρεύεις μακαρόνια, άλλο να οδηγείς μηχανή. Very Happy

Σκεφτείτε ότι οι χύτρες ταχύτητας ανεβάζουν αρκετά πάνω από 100 βαθμούς την θερμοκρασία του νερού, επειδή βρίσκονται υπό πίεση. Ε, μην βλέπετε τις μηχανές σας σαν απλές κατσαρόλες. lol!

Σοβαρά τώρα: Η θερμοκρασία στον θάλαμο καύσης είναι 600 βαθμοί. Στην κυλινδροκεφαλή που σκάνε τα μπουζί, φτάνει μέχρι και 900 βαθμούς. Αυτό που βλέπουμε στο όργανο, είναι η θερμοκρασία νερού. Αν όλα είναι ΟΚ, δεν πρόκειται ποτέ να μας δημιουργήσει πρόβλημα. Γιαυτό ελέγχουμε κατά πρώτον τα βεντιλατέρ, τον θερμοστάτη και τα υγρά. Αν όλα αυτά είναι στην θέση τους, βάζουμε ένα αυτοκόλλητο πάνω στον δείκτη και τον ξεχνάμε. Thumbsup
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

7/7/2009, 11:28 am
το δικο μου μηχανακι παιδια επειδη εχει δεικτη θερμοκρασιας το πολυ να φτασει μεχρι το κεντρο ουτε καν πλησιαζει τα κοκκινα χειμωνα καλοκαιρι και ουδεποτε ειχα προβλημα με την θερμοκρασια παρα τα 132000χλμ που εχω.Τωρα τι εχει γινει με τα καινουρια δεν ξερω
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

7/7/2009, 11:32 am
dirty wrote:Τωρα τι εχει γινει με τα καινουρια δεν ξερω

Να σου πω εγώ:

Τα v-tec 2002-2005 είναι σόμπες.
Τα v-tec 2006-2009 είναι ψησταριές.


Rock Rock Rock
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Θερμοκρασία στα V-Techια Empty Re: Θερμοκρασία στα V-Techια

7/7/2009, 11:45 am
κοιταξε vefa απο την στιγμη που οι δυο κυλινδροι βρισκονται πισω και δεν αεριζονται επαρκως τοτε τα vfr θα ανεβαζουν υψηλη θερμοκρασια ,και το δικο μου ανεβαζει αλλα ποτε δεν ειχα προβλημα με αυτο
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum