Go down
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/3/2015, 11:03 am
Καταθέτω τον προβληματισμό μου και αναζητώ απόψεις...
Μετά από το χειμερινό παρκάρισμα ήρθε ο καιρός να ξαναβγεί στον δρόμο. Πολύ φυσιολογικά την πρώτη φορά που χρειάστηκε να πάρει μπροστά με βασάνισε λίγο αλλά κατόπιν πήρε και δούλεψε μια χαρά. Μετά από 2 μέρες που προσπάθησα να την ξαναβάλω με βασάνισε και πάλι αλλά λίγο λιγότερο και αυτό μου δημιούργησε ερωτηματικά. Τελικά παρατηρώ ότι αν μείνει μερικές ώρες και κρυώσει συνεχίζει να με βασανίζει. Η μπαταρία είναι σε άριστη κατάσταση και η μίζα γυρνάει κανονικά . Εδώ να σημειώσω ότι ακούω και το κόμπλερ στο οποίο έγινε εργασία αλλά δεν αντικαταστάθηκε με καινούριο... Αυτό όμως το άκουγα και πριν. Αν πάρει και ζεσταθεί μετά είναι "τσακμάκι". Παίρνει με ένα πάτημα !!! Φυσικά το πρόβλημα είναι αφόρητο διότι πρέπει να υπολογίσω και τον χρόνο ( τουλάχιστον 5 λεπτά νωρίτερα) πριν ξεκινήσω το πρωί... Και φυσικά η σύσταση του μάστορα πέρυσι ήταν κατηγορηματική! " Δεν πρέπει να κουράζεις το κόμπλερ " !!! είπε ... Εδώ όχι μόνο το κουράζω αλλά μέχρι τώρα που την έβαλα μερικές φορές μόνο μπροστά έχω "τραβήξει" τόσες "μιζιές" όσο θα χρειαζόταν ένας μέσος χρήστης για 2 χρόνια.... Shocked
nikos-ex victor
nikos-ex victor
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/3/2015, 12:28 pm
το ίδιο αντιμετώπιζα κ εγώ, όταν έκανα 2-4 βδομάδες μέχρι να την ξαναχρησιμοποιήσω.
εδώ κ 10 μέρες που χρησιμοποιώ την μηχανή σε καθημερινή βάση είναι μια χαρά.

απλά θα το θέσω κ στον μηχανικό μου να δώ τι θα μου πεί κ αυτός.....
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/3/2015, 2:40 pm
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον. Πέρυσι χαρακτηριστικά θα αναφέρω ότι με μια αλλαγή μπαταρίας ( την είχα αφήσει επάνω πολύ καιρό και απεβίωσε ) , από τη μέρα που πρωτοπήρε δεν είχε κανένα πρόβλημα. Φοβάμαι λίγο τον παράγοντα "κόμπλερ" το οποίο επισκεύασα αλλά δεν ολοκληρώθηκαν οι απαιτούμενες αλλαγές. Απο την άλλη όμως μόλις ζεσταθεί δεν εχει πρόβλημα. Επίσης το τσοκ παλαιότερα βοηθούσε αλλά τώρα παίρνει πιο ε'υκολα χωρίς αυτό. Anyway μαλλον σε έξοδα ετοιμάζεται να μας βάλει η "μικρή".
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/3/2015, 3:15 pm
Το κόμπλερ θα είναι η αιτία του προβλήματος αν ενώ γυρνάει η μίζα δεν μεταδίδεται η κίνηση στον κινητήρα. Αν όμως γυρνάει ο κινητήρας το κόμπλερ είναι αθώο.
Σε μια τέτοια περίπτωση θα έκανα μια προληπτική αλλαγή μπουζί.
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/3/2015, 3:48 pm
Χμ! Αυτό είναι που με τρομάζει... Νομίζω ότι φταίει το κόμπλερ γιατί έχω την αίσθηση ότι η μίζα δουλεύει αλλά το μοτερ δεν ανταποκρίνεται. Τα μπουζί είναι καινούρια... Πέρυσι έγινε καθολικό σερβις και ακολούθησαν μόνο 2000χλμ. Παρ όλα αυτά μετά από 50 περίπου πατήματα ξαφνικά παίρνει. Επίσης ο χαραχτηριστικός ήχος του μοτέρ που πάει να "σκάσει" ακούγεται στην πρώτη μιζιά αλλά δεν είναι ικανή να βάλει μπροστά και προφανώς πεθαίνει στη συνέχεια. Προβλέπω άνοιγμα κόμπλερ αλλά επειδή το έψαχνα πολύ περυσι και είχα φερει από έξω μερικά εξαρτήματα που άλλαξα νομίζω πως , τα καινούρια είναι απαγορευτικά και τα 2hand αναξιόπιστα.

Υ.Γ
Χαίρομαι που σε ξαναβρίσκω Τάκη. Είχα καιρό να φανω ενεργός στο site
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/3/2015, 4:28 pm
Ναι, το είχα προσέξει και είχα ανησυχήσει. Για αυτό ανέβηκα ένα βράδυ στη Θεσσαλονίκη και σου έκανα σαμποτάζ στο VFR! A, θα ανέβω αρχές Μάη επάνω οπότε κανόνισε να σε...γνωρίσω!!!!

Πάμε πίσω στο θέμα μας. Λες ότι πάει να πάρει στην πρώτη μιζιά. Άρα ο κινητήρας περιστρέφεται, σωστά;
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/3/2015, 6:50 pm
Το φαντάστηκα ότι το σαμποτάζ ήταν ενορχηστρωμένο από εσένα.

Παρ όλα αυτά Laughing θα χαρώ πολύ να τα πούμε απο κοντά. Τα στοιχεία μου στα είχα στείλει θυμάμαι...
Αν χάθηκαν στειλε ΠΜ να τα ξαναδώσω.

Στο θέμα.
Ναι ,παει να δώσει με την πρώτη αλλά δεν παίρνει. Μετά παίρνει με την πεντηκοστή. Κι αν ζεσταθεί είναι "τσακμάκι".
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/3/2015, 7:39 pm
Δεν νομίζω να είναι το κόμπλερ...
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/3/2015, 8:03 pm
Ο φυσικός wrote:Δεν νομίζω να είναι το κόμπλερ...

για να ξεκαθαρισουμε λιγο τα πραγματα. Η δουλεια του κομπλερ ειναι να περιστρεφει τον κινητηρα κατα την διαδικασια της εκκινησης και να απεμπλεκεται μολις αυτος παρει μπροστα , τιποτα αλλο. Αν ο κινητηρας γυριζει κανονικα με το πατημα της μιζας το κομπλερ εκτελει αψογα την δουλεια του.
Αν οχι τοτε τα βαρελακια που εχει ολισθαινουν και κανουν τον γνωστο ανατριχιαστικο ηχο , χωρις να περιστρεφουν τον κινητηρα. Υπαρχει και η περιπτωση ποτε να ολισθαινουν και ποτε οχι. αυτο ειναι ευκολο να το αντιληφθεις ακομη και απο την αλλαγη της χροιας του ηχου.
Επειδη ομως στην εκκινηση απο κρυο απαιτουνται τουλαχιστον δυο πληρης περιστροφες του στροφαλου για εκκινηση αν το κομπλερ πατιναρει δυσχαιραινει κατα πολυ την εκκινηση.
Πιστευω ομως οτι κατι τετοιο θα σε ανησυχουσε και θα το ανεφερες
Οταν λες χειμερινη αποθηκευση πως την εννοεις. Την αφησες τον χειμωνα και απλα μετα απο 2η 3 μηνες πηγες καιτην εβαλεσ μπροστα.
Την εβαζεσ συχνα μπροστα.
Οταν αποφασισες να την κυκλοφορησεις αδειασες την παλλια βενζινα . Το καυσιμο οταν μενει για καιρο χανει τισ ιδιοτητες του , και ακομη χειροτερα δημιουργει βερνικι που επικαθεται στα μπεκ και δυσκολευει την λειτουργεια τουσ
Αν μας δωσεις μια καλυτερη εικονα περι της χειμερινης αποθηκευση ισως μπορεσουμε να βοηθησουμε περισσοτερο
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/3/2015, 8:11 pm
VEEFARIOS wrote:
Ο φυσικός wrote:Δεν νομίζω να είναι το κόμπλερ...

για να ξεκαθαρισουμε λιγο τα πραγματα. Η δουλεια του κομπλερ ειναι να περιστρεφει τον κινητηρα κατα την διαδικασια της εκκινησης και να απεμπλεκεται μολις αυτος παρει μπροστα , τιποτα αλλο. Αν ο κινητηρας γυριζει κανονικα με το πατημα της μιζας το κομπλερ εκτελει αψογα την δουλεια του.
Αν οχι τοτε τα βαρελακια που εχει ολισθαινουν και κανουν τον γνωστο ανατριχιαστικο ηχο , χωρις να περιστρεφουν τον κινητηρα. Υπαρχει και η περιπτωση ποτε να ολισθαινουν και ποτε οχι. αυτο ειναι ευκολο να το αντιληφθεις ακομη και απο την αλλαγη της χροιας του ηχου.
Επειδη ομως στην εκκινηση απο κρυο απαιτουνται τουλαχιστον δυο πληρης περιστροφες του στροφαλου για εκκινηση αν το κομπλερ πατιναρει δυσχαιραινει κατα πολυ την εκκινηση.
Πιστευω ομως οτι κατι τετοιο θα σε ανησυχουσε και θα το ανεφερες
Οταν λες χειμερινη αποθηκευση πως την εννοεις. Την αφησες τον χειμωνα και απλα μετα απο 2η 3 μηνες πηγες καιτην εβαλεσ μπροστα.
Την εβαζεσ συχνα μπροστα.
Οταν αποφασισες να την κυκλοφορησεις αδειασες την παλλια βενζινα . Το καυσιμο οταν μενει για καιρο χανει τισ ιδιοτητες του , και ακομη χειροτερα δημιουργει βερνικι που επικαθεται στα μπεκ και δυσκολευει την λειτουργεια τουσ
Αν μας δωσεις μια καλυτερη εικονα περι της χειμερινης αποθηκευση ισως μπορεσουμε να βοηθησουμε περισσοτερο

συγνωμη διορθωση γραφω για μπεκ ενω εσυ εχεις καρπυρατερατο.ισχυουν ακριβως τα ιδια .Θα ελεγα οτι τα καρπυρατερ ειναι πιο ευαισθητα καθοτι οι οπες και τα ζιγκλερ του ρελαντι που παιζουν σημαντικο ρολο στην εκκινηση εχουν πολυ μικρες διαμετρους, αρα πολυ ευαισθητα
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/3/2015, 10:07 pm
Λοιπόν. Έχουμε και λέμε. Δυστυχώς την στριγκλιά του κόμπλερ την ακούω από την πρώτη μέρα που το είχα κι ας εχω αλλάξει τα μικρά βαρελάκια που έχει μέσα... Το γρανάζι είναι σε καλή κατάσταση αλλά θέλει αντικατάσταση το outer starter , το οποίο δεν άλλαξα στο σερβις. Ο ήχος που ακούω δυστυχώς περιέχει και δυσλειτουργία κόμπλερ. Πάντα το έκανε αυτό!
Η χειμερινή αποθήκευση ήταν από Οκτώβριο έως και Φεβρουάριο αλλά έκανα 2 μεγάλες βόλτες όπου και κατανάλωσα την βενζίνη και ξαναγέμισα το τεπόζιτο με φρέσκια... Η μπαταρία ήταν εκτός μηχανής και απλά επέβλεπα την κατάστασή της κατα τη διάρκει του χειμώνα. Τα καρμπυρατέρ είναι σε άριστη κατάσταση. όπως έγραψα πιο πάνω περυσι τα έφτιαξα όλα κι όταν λέω όλα εννοω όλα. ( να μη τα γράφω είναι πολλά). Δυστυχώς το απαγορευτικό κόστος του outer με ανάγκασε να βάλω ξανα το ίδιο "κάνοντας τον σταυρό μου". Κλασική αντιμετώπιση προβλήματος. Το υψηλό κόστος σε φέρνει πιο κοντά στο θεό!
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

24/3/2015, 10:26 am
Σε συνέχεια του μηνύματος και με βάση αυτών που θυμάμαι από πέρυσι έγινε αντικατάσταση των

STARTING CLUTCH ROLLER SPRING 28126-415-000
SPRING, STARTING CLUTCH ROLLER (RED) 28125-MT4-000
και τέλος πάντων το γνωστο repair kit που κυκλοφορεί...
το ανταλλακτικό
GEAR COMP., STARTING CLUTCH (48T) 28110-MB0-010
ήταν σε καλή κατάσταση και έπρεπε να αντικατασταθεί το
OUTER COMP., STARTING CLUTCH 28120-ML7-690
όπερ και ΔΕΝ εγένετο , απλά μπήκε το υπάρχον...
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

26/3/2015, 5:06 pm
Τελικά είναι το κόμπλερ !!!  Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! 530333  Παρά την επισκευή δεν κράτησε πανω από 2000 χλμ. Έψαχνα και πέρυσι αλλά και φέτος βλέπω  δεν 'αλλαξαν τα πραγματα και πολύ. Ολο το σετάκι είναι περίπου 350 € . Περαστικά μου ...
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

28/3/2015, 10:36 pm
sv2dxa wrote:Τελικά είναι το κόμπλερ !!!  Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! 530333  Παρά την επισκευή δεν κράτησε πανω από 2000 χλμ. Έψαχνα και πέρυσι αλλά και φέτος βλέπω  δεν 'αλλαξαν τα πραγματα και πολύ. Ολο το σετάκι είναι περίπου 350 € . Περαστικά μου ...

μεταχειρισμενο η απο Ebay κοιταξες .350ειναι πονος οτι και να λεμε.
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

29/3/2015, 12:42 am
Περυσι έκανα κάποιες αγορές από ebay. Δυστυχώς δεν μου βγήκαν όλες...
Αν και δεν είμαι fan της αγοράς μεταχειρισμένου μιας και είναι πολύ δύσκολο να βρεις ανταλλακτικό σε καλή κατάσταση για μοντέλο 91 , έχω την αίσθηση πως θα εμπιστευθώ έναν Γερμανό ( φτου φτου ) πωλητή από ebay γιατί δίνει καλές συστάσεις...
Θα δείξει. Νεότερα σε καμιά εβδομάδα. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον...

Υ.Γ
Αν και το πρόβλημα φωνάζει "κόμπλερ" η ερώτηση είναι γιατί όταν ζεσταθεί παίρνει αμέσως. Ζεστό ανταποκρίνεται καλύτερα?
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

29/3/2015, 2:27 am
Θωμά αυτό ακριβώς είναι που δεν μου κολάει στην αιτία "κόμπλερ". Το γιατί παίρνει ζεστό...
Verbal Kint
Verbal Kint
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

29/3/2015, 5:44 am
Ο φυσικός wrote:Θωμά αυτό ακριβώς είναι που δεν μου κολάει στην αιτία "κόμπλερ". Το γιατί παίρνει ζεστό...

Μπας επειδη οταν ειναι ζεστο το μοτερ ειναι πολυ πιο "ελαφρυ" στο γυρισμα του απο τα ζεστα λαδια....?Think
Μπας και η μπαταρια ειναι 0,1-2-3 Volt παραπανω....? Think

Και μενα κουλο με φαινεται...οντως. Fool
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

29/3/2015, 10:28 am
Πριν από λίγη ώρα την έβαλα μπρος. Στην πρώτη "μιζιά" κουνήθηκε ( έκανε δηλ τον χαρακτηριστικό ήχο λίγο πριν σκάσει )  αλλά δεν πήρε. Πήρε όμως με την 50κοστή φορά. Η γνωστή στριγκλιά ακολουθούσε κάθε πάτημα. Μετά το σβήσιμο πήρε αμέσως. Έχω ηχογραφήσει τον ήχο της εκκίνησης αλλά δεν ξέρω αν μπορώ να τον ανεβάσω ως αρχείο ήχου στο site. Παρ όλα αυτά έκανα μια παραγγελία από έναν Γερμανό που υπόσχεται κομπλερ σε πολύ καλή κατάσταση και μάλιστα όλο το σετ μόνο 90 ευρώ. ( ας υπάρχει ). Σίγουρα ο ήχος είναι κόμπλερ αλλά γιατί παίρνει μπροστά όταν είναι ζεστό , κι εγώ δεν τα καταλαβαίνω. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το έκανε συνέχεια απλά γυρνούσε  2-3 φορές κι έπαιρνε. Οχι 50... Κάτι ακόμη που είναι όχι παρ'αξενο αλλά διαφορετικό είναι ότι παλιά έπαιρνε με ανοιχτό τσοκ Τώρα είναι καλύτερα χωρίς τσοκ αλλά μόλις παίρνει δεν έχει σωστό μίγμα( ή κάτι άλλο ) και θέλει υποβοήθηση με λίγο γκάζι.

Υπόθεση: Μήπως με την αλλαγή της θερμοκρασίας τα μέταλα του κόμπλερ έχουν καλύτερη πρόσφυση?
Ας πούμε όπως η καμπάνα συμπλέκτη. Όταν είναι ζεστό στο ρελαντί δεν ακούγεται , ενώ όταν είναι κρύο έως τις 2000 στροφές είναι σαν να ακούω  σόλο του John Bonham ! ( του συγχωρεμένου ).

Μπας και η μπαταρια ειναι 0,1-2-3 Volt παραπανω....?
Η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη συνέχεια...
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

29/3/2015, 3:30 pm
Το πράγμα γίνεται πιο περίεργο...
Αφού σήμερα το πρωι πήρε μπροστά είπα να κάνω μια μικρή βόλτα. Πέρίπου 100χλμ. Στο δρόμο σταμάτησα και ξαναπήρε μπρος κανονικά. Όταν επέστρεψα και αφού ήταν ακόμη ζεστή ΔΕΝ πήρε... Και παρατήρησα ότι η μπαταρία ακουγόταν αδύναμη. Την έβαλα για φόρτιση και δείχνει ότι το έχει πραγματι ανάγκη. Αφού φόρτισε για περίπου μισή ώρα ( αλλά δεν ήταν ακόμη πλήρης ) πάτησα τη μίζα αλλά και πάλι δεν πήρε. Ενισχύουμε το σενάριο κόμπλερ αλλά η αδυναμία της μπαταρίας είναι το επόμενο ερώτημα...

Υ.Γ
Όταν παίρνει μπροστά είναι σκέτη απόλαυση. Thumbsup
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

22/4/2015, 9:02 pm
Ολοκληρώνω το θέμα με τα νέα ...
Τελικά το πρόβλημα ήταν το κόμπλερ. Ένας Γερμανός στο ebay ( είναι φίλοι μας οι γερμανοί! ) , πουλούσε ένα πλήρες σετ 89 λίρες σε πολύ καλή κατάσταση ( έτσι έγραφε και είχε δίκιο ). Επίσης το κορυφαίο είναι ότι ένας Άγγλος πουλούσε ( σε δημοπρασία ) μια καμπάνα ολοκαίνουρια με τιμη εκκίνησης 100 λίρες. Τη χτύπησα μόνο εγώ ! ( περίεργο στον David έχει 540 € ) και την πήρα.
Σήμερα ξαναπήρε μπροστά το VFR.
Πρώτη φορά παίρνει με μισή "μιζιά" και δεν ακούγεται στο ρελαντί ο ήχος της καμπάνας.
Είμαι χαρούμενος σαν μικρό παιδί!!!

The end.
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

22/4/2015, 9:19 pm
Μπράβο Θωμά! (Ωχ γιόρταζες!!!! Χρόνια πολλά!)

Καλοτάξιδη.
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

22/4/2015, 9:46 pm
Ωραίος,άντε και καλές βόλτες cheers cheers cheers cheers cheers
sv2dxa
sv2dxa
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-06-07
Mηνύματα : 38
Ηλικία : 56
Μοντέλο : Cheetah
Κράνος : HELMETS

ΘΩΜΑΣ
http://www.mousikisxolimikras.gr

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

23/4/2015, 1:01 pm
Ευχαριστώ για τις ευχές σας.
Πιστεύω φέτος να τα πούμε και από κοντά!
(Δυστυχώς δεν είχα την τύχη να συναντήσω ούτε καν τους "Βόρειους" όλο αυτόν τον καιρό)
kostis
kostis
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-15
Mηνύματα : 25
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 FI '01 μαύρο
Κράνος : SHOEI XR-1000

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

18/2/2019, 3:59 pm
Καλησπέρα σας.

Θεωρώ ότι έχω το ίδιο πρόβλημα με το Θωμά...

Εξηγώ. Έχει εδώ και 6 μήνες περίπου, που το πρωί, όταν πήγαινα να βάλω μπρος άκουγα ένα <<ξύσιμο>> όταν πατούσα τη μίζα.
Με το καιρό το πρόβλημα μεγάλωσε και δεν έπαιρνε εύκολα μπροστά. Πριν μία εβδομάδα ακριβώς, χρειάστηκε τουλάχιστον 30 μιζιές για να πάρει μπρος. Κρύα η μότο φυσικά. Σε κάποια στιγμή έσβησε και όλο το καντράν και χάθηκαν ρολόι κτλ. (Να σημειώσω πως τις μεσημβρινές ώρες, δεν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα και ειδικά όταν είναι ζεστή.) 1η μου δουλειά ήταν να αλλάξω μπαταρία, αφού την είχα καιρό και κατά τη μέτρηση της παλιάς στο κατάστημα, ήταν νεκρή. Και ενώ τις πρώτες ημέρες δεν είχε θέμα, ξαφνικά μου παρουσιάζει το ίδιο <<ξύσιμο>>. Πηγαίνοντας στο μάστορα μου και αφού την αφήνω να κρυώσει, τη βάζει μπρος και ακούει τον ίδιο θόρυβο. Αρχικά μου είπε πως τα έπαιξε το κόμπλερ.

Θα ήθελα να μου πει ο Θωμάς, αν ο θόρυβος που θα ακούσει στο βίντεο που παραθέτω παρακάτω είναι ο ίδιος και αν θέλει να μου πει το όνομα του Γερμανού στο ebay που βρήκε το ανταλλακτικό , γιατί η τιμή που άκουσα εδώ είναι ...κάπως! (350  για όλο το σύστημα, χωρίς τα εργατικά...)

το βίντεο το ανέβασα στο youtube... συνολικά έκανα 5 προσπάθειες... στη 2η θα ακούσετε το <<ξύσιμο>> που λέω... στις άλλες 4 (1η,3η,4η,5η) πήρε κανονικά αλλά το βίντεο τραβήχτηκε πριν 30 λεπτά και είναι το μεσημέρι που αναφέρω παραπάνω!

https://youtu.be/GrmmgYszNIs
nikos-ex victor
nikos-ex victor
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

11/4/2019, 3:35 am
καμιά εξέλιξη? confused2
kostis
kostis
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-15
Mηνύματα : 25
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 FI '01 μαύρο
Κράνος : SHOEI XR-1000

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

15/4/2019, 7:02 pm
nikos-ex victor wrote:καμιά εξέλιξη? confused2

Καλησπέρα! Μπόλικες...

1ον έχει φθαρεί το κόμπλερ μίζας! (άουτς...) Γνήσιο έχει 350, που μαζί με όλα τα υπόλοιπα , το τελικό κουστούμι ανέρχεται στα 530

2ον είχε και ταλαιπωρημένο ανορθωτή ο οποίος και αντικαταστάθηκε (παίρνει πιο άνετα μπρος αλλά και πάλι θα καταστρέψω ολοκληρωτικά το κόμπλερ και μετά μπορεί η ζημιά να είναι μεγαλύτερη)

Αποτέλεσμα : Έχει καθίσει για λίγο στο γκαράζ να ...ξεκουραστεί , μέχρι να συγκεντρώσω το ποσό και να διορθωθεί το πρόβλημα... Σε ένα μήνα άλλωστε κλείνει 10 χρόνια στα χέρια μου μόνο!
nikos-ex victor
nikos-ex victor
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

26/4/2019, 8:25 am
άουτς... Neutral
billi
billi
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2018-03-19
Mηνύματα : 22
Ηλικία : 45
Μοντέλο : vfr800 2009
Κράνος : Καμία επιλογή

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

2/5/2019, 6:22 pm
Καλησπέρα!
Θέλω να πάω για βαλβίδες το vtec (μόνο βαλβίδες ) τα υπόλοιπα τα φτιάχνω μόνος.
Μήπως κάποιος έχει να μού προτείνει κάποιο έμπιστο μάστορα?
Τι λέτε για τον Κουτσουμπος Μιχαλακοπούλου 60?
billi
billi
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2018-03-19
Mηνύματα : 22
Ηλικία : 45
Μοντέλο : vfr800 2009
Κράνος : Καμία επιλογή

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

3/5/2019, 7:46 am
Χαιρετώ την παρέα!
Κατέχω το vfr τού 2008 μοντέλο για ένα χρόνο και το κοντέρ γράφει 63Κκλμ. Όλα τα αναλώσιμα μέχρι στιγμής τα φτιάχνω μόνος μου, και σκέφτηκα να τσεκάρω και τής βαλβίδες.
Ψάχνοντας στο φόρουμ για το θέμα με τής βαλβίδες έπεσα σε μία συζήτηση πού ξεκίνησε το 2010-2017.
Πολύ ενδιαφέρον!
Μετά από την (Μόρφωση) πού απόκτησα αποφάσισα να μην ασχοληθώ ακόμα με το θέμα (Μέχρι στιγμής το μοτέρ ακούγεται οκ.......πιστεύω Very Happy).
Ζητώ συγγνώμη άν έγραψα σε λάθος topic.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!! Empty Re: Δεν παίρνει εύκολα μπροστά !!!

3/5/2019, 8:11 pm
Αν είναι η ώρα να κάνεις το σέρβις, κάντο όπως το λέει το εγχειρίδιο σέρβις.

ΠΡΟΣΟΧΗ σε προτάσεις τύπου ''δεν έχουν ανάγκη αυτά, δεν χρειάζονται''. Το κακό με μηχανές που έχουν συντηρηθεί με τέτοιες λογικές, είναι ότι το πρόβλημα συνήθως σκάει στον επόμενο ιδιοκτήτη.

ΠΡΟΣΟΧΗ Νο2. Οι βαλβίδες ακούγονται όταν το διάκενο έχει μεγαλώσει, δλδ όταν η βαλβίδα δουλεύει πιο κλειστή. Ακούγεται γιατί ως κλειστή, χτυπάει πιο πολύ στην έδρα της. Στην περίπτωση αυτή, εντός λογικών τιμών, το μόνο πρόβλημα είναι ότι μειώνεται ελαφρά η απόδοση του μοτέρ. Δεν χαλάει το μοτέρ από αυτό, γιατί όσο πιο πολύ επαφή έχει η βαλβίδα με την έδρα, τόσο πιο πολύ ψύχεται, άρα περίπτωση να υπερθερμανθεί, δεν υπάρχει. Δεν λέμε όταν κάνει σαν ραπτομηχανή.

Αν όμως το διάκενο έχει μικρύνει, η βαλβίδα δουλεύει πιο ανοικτή, κάθεται λιγότερο στην έδρα άρα ψύχεται λιγότερο άρα κινδυνεύει με φθορά-λιώσιμο και μάντεψε... ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΘΟΡΥΒΟ.

Με λίγα λόγια, άμα περιμένεις να ακούγονται οι βαλβίδες για να του κάνεις σέρβις στα διάκενα, δεν σου εξασφαλίζει τίποτα την καλή λειτουργία του.

Πρόσεχε τι μόρφωση παίρνεις και ποιούς διαβάζεις. Καλώς ήρθες και καλές βόλτες.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum