Honda Integra -> VFR DCT

+13
Don John
nikos-ex victor
DoctorAbo
VEFALIFT
Roberto
da_beazt
ELENA
alexandros
DENTOCOP
Sir Eater
Caracal
Ο φυσικός
Jimb0
17 posters
Go down
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 3:42 pm
Roberto wrote:Αν εσύ φίλε μας, αισθάνεσαι άνετα να οδηγείς τόσο μεγάλη μηχανή στη πόλη, να την πάρεις.
Γούστο σου και καπέλο σου.

DoctorAbo wrote:

Για τον νέο μας φίλο να πω ότι ......... μεγάλε καλώς ήρθες και αν γουστάρεις και μπορείς σου προτείνω να κάνεις αυτό που γουστάρεις και μπορείς διότι απλά μπορείς (αν μπορείς) !!!!!

:_hi: 


+1000000 :_hi:
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 5:05 pm
da_beazt wrote:

Καταρχάς δεν χρειάζεται να κατεβάσεις σχέση για να ξεκινήσεις στο φανάρι, γεγονός που βοηθάει στο να αποτραπεί το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα.

'Αποψή μου,και διορθώστε με αν κάνω λάθος:μπορεί,λόγω ροπής,με τα πολλά κυβικά να ξεκινάς με μεγαλύτερες σχέσεις,αλλά δεν νομίζω ότι ''χαίρονται'' ιδιαίτερα οι δίσκοι!(Ίσως είναι ψιλοάσχετο με το θέμα,αλλά η γνώμη σας μ'ενδιαφέρει).
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 5:28 pm
Γιωργο, απο την στιγμη που δεν κανεις χρηση του συμπλεκτη (αλλωστε η ροπη δεν σημαινει ξεκιναω με μεγαλυτερη σχεση "συμπλεκταριστος"), οι δισκοι δεν εχουν κανενα προβλημα  Neutral 
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 8:12 pm
Don John wrote:Γιωργο, απο την στιγμη που δεν κανεις χρηση του συμπλεκτη (αλλωστε η ροπη δεν σημαινει ξεκιναω με μεγαλυτερη σχεση "συμπλεκταριστος"), οι δισκοι δεν εχουν κανενα προβλημα  Neutral 
ΟΚ,μάλλον ο da_beazt εννοεί το ρολλάρισμα και όχι το ξεκίνημα σταματημένος σε κόκκινο,έχοντας αφήσει τη σχέση στο κιβώτιο με συμπλέκτη.
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 10:21 pm
Jimb0 wrote:Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι κάτοχος του νέου Honda Integra εδώ και περίπου ένα χρόνο.

Η εμπειρία μου στις μηχανές είναι καθαρά ένας χρόνος με το Integra, Ήθελα ημιαυτόματη μηχανή με την προστασία του σκούτερ και ήρθε και έκατσε που λέμε.

Το θέμα μου είναι ότι έχω αρρωστήσει με το vfr, φυσικά στην έκδοση με το DCT αλλά έχω μερικές ανησυχίες που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας και θα ήθελα να με βοηθήσετε.

Η χρήση προορίζεται κυρίως για μέσα στην πόλη. Τώρα αν θα προκύψει κάποιο ταξίδι εκτός, δεν το γνωρίζω.

Τι γίνεται με την κατανάλωση ; ελάχιστη-μέγιστη ;

Ποιό είναι το κόστος συντήρησης όσον αφορά τα service ;

Επειδή απο τα 52 στα 170 άλογα είναι μεγάλη η διαφορά και επειδή είμαι και σχετικά άπειρος, μήπως δεν ενδείκνυται ακόμα αυτή η μεταπήδηση  σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ;

Αυτά είναι που με απασχολούν για αρχή, οποιαδήποτε άλλη πληροφορία είναι παραπάνω απο ευπρόσδεκτη.
Θα φανώ ''προδότης'' και ''αποστάτης'' του forum,και ο διαχειριστής θα έχει κάθε δίκιο να το διαγράψει,αλλά αφού δεν έχεις πρόβλημα με τα ''μεγάλα'' κυβικά για φορολογικούς ή άλλους λόγους,ρίξε μια ματιά στο bandit 1250 (αν δεν το΄χεις κάνει ήδη).Το απόλυτο value for money,και με μικρές (αλλά όχι ουσιαστικές) παραχωρήσεις,παίρνεις μια ''τίμια'' μοτοσυκλέτα με ροπή... τρακτέρ από το ρελαντί,μικρή μεν αλλά πλήρως αξιοποιήσιμη ισχύ,άσπαστο και απροβλημάτιστο.(Εκτός και αν οι συνάδελφοι στα αντίστοιχα forum είναι κρυψίνοες και ''θάβουν'' τα όποια προβλήματα).
Από ιδία πείρα,είχα το μικρό αδελφάκι (650s) για 50000χλμ,και το μοναδικό θέμα που είχα αντιμετωπίσει ήταν μία κατά περίσταση δυσλειτουργία στο ρελαντί,όπου μπορούσε να σβήσει στις αλλαγές με λίγες στροφές.Κατά τ'άλλα ουδέν!Βέβαια,κάποιος (ίσως) θα με ρωτήσει γιατί δεν το πήρα και προτίμησα το ''μπιφτέκι''.Πέρα από ότιδήποτε άλλο,γιατί είναι μο@ρα!(για να... ''βλογάμε και τα γένεια μας''!)
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 10:52 pm
Πάρε το 1200 και να έρχεσαι βόλτα στις Πανελλήνιες.
Θα θέλουμε όλοι να οδηγήσουμε το δικό σου και εσύ
θα έχεις την ευκαιρία να δοκιμάσεις όλα τα παλιότερα μοντέλα vfr.Very Happy 
Καλώς ήρθες και καλά χλμ.
Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

4/8/2013, 1:37 am
GIORGOS VFR wrote:
Θα φανώ ''προδότης'' και ''αποστάτης'' του forum,και ο διαχειριστής θα έχει κάθε δίκιο να το διαγράψει,αλλά αφού δεν έχεις πρόβλημα με τα ''μεγάλα'' κυβικά για φορολογικούς ή άλλους λόγους,ρίξε μια ματιά στο  (αν δεν το΄χεις κάνει ήδη).Το απόλυτο value for money,και με μικρές (αλλά όχι ουσιαστικές) παραχωρήσεις,παίρνεις μια ''τίμια'' μοτοσυκλέτα με ροπή... τρακτέρ από το ρελαντί,μικρή μεν αλλά πλήρως αξιοποιήσιμη ,άσπαστο και απροβλημάτιστο.(Εκτός και αν οι συνάδελφοι στα αντίστοιχα forum είναι κρυψίνοες και ''θάβουν'' τα όποια προβλήματα).
Από ιδία πείρα,είχα το μικρό αδελφάκι (650s) για 50000χλμ,και το μοναδικό θέμα που είχα αντιμετωπίσει ήταν μία κατά περίσταση δυσλειτουργία στο ρελαντί,όπου μπορούσε να σβήσει στις αλλαγές με λίγες στροφές.Κατά τ'άλλα ουδέν!Βέβαια,κάποιος (ίσως) θα με ρωτήσει γιατί δεν το πήρα και προτίμησα το ''μπιφτέκι''.Πέρα από ότιδήποτε άλλο,γιατί είναι μο@ρα!(για να... ''βλογάμε και τα γένεια μας''!)

Δεν θέλω να οδηγήσω κάτι άλλο πέρα απο DCT. Αυτός ήταν και ο λόγος που ξεκίνησα να οδηγάω μοτοσυκλέτα αφού μέχρι τότε πάντοτε τις ζαχάρωνα μεν αλλά δεν μου άρεσε πότε ο συμπλέκτης στο χέρι δε. Στα αυτοκίνητα δεν έχω κανένα πρόβλημα Very Happy 

Φορολογικά απ όσο ξέρω δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τα μεγάλα κυβικά στις μηχανές. Ισχύει κάτι άλλο ;

XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

4/8/2013, 12:07 pm
Κατα συμπτωση, οδηγησα χθες το απογευμα ενα Crosstourer DCT για σχεδον 200χμ σε καθε ειδους δρομο (και σε ομαλους χωματοδρομους), και εχω οδηγησει και το VFR1200 (non-DCT) στο παρελθον. Θα γραψω εντυπωσεις για το Crosstourer καπου αλλου εν καιρω αλλα το DCT, αν και δουλευε πολυ καλα, εμενα δεν μου αρεσε και θα προτιμουσα την μοτοσυκλετα με συμπλεκτη. Για τον ιδιο λογο εχω αυτοκινητο Golf GTI χωρις DSG - το ισοδυναμο συστημα των Audi/VW στα αυτοκινητα. Τελος παντων, γουστα ειν'αυτα..
stef64
stef64
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-26
Mηνύματα : 411
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 1200F
Κράνος : SHOEI XR 1100

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

5/8/2013, 1:58 pm
Καλως ηρθες φιλε μου !

Εχω το απλο 1200 εδω και μια τριετια με 30000 χλμ
Η γνωμη μου ειναι οτι το μηχανακι δεν κανει για μεσα στην πολη - πιθανα το dct να ειναι πιο ευκολο στην χρηση αλλα το βαρος και η καταναλωση ταλαιπωρουν και εσενα και το μηχανακι

Απο καταναλωση σε ταξιδι απο 6,5-7,5 λιτρα/100 χιλ αλλα μεσα στην πολη μπορει να φτασει ανετα τα 11 λιτρα.

Το μηχανακι βρισκεται στο στοιχειο του σε ταξιδια με χιλιομετρικες απαιτησεις και υψηλες ταχυτητες

Για οποιαδηποτε απορια στην διαθεση σου !!

DoctorAbo
DoctorAbo
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

7/8/2013, 11:58 pm
Jimb0 wrote:
DoctorAbo wrote:
Ο φυσικός wrote:Σίγουρα το GS είναι πιο κατάλληλο για την πόλη αλλά δεν είναι κατάλληλο για την πόλη!
Η παρουσία του σε τόσο μεγάλους αριθμούς πρέπει να αποδοθεί και σε διάφορα κολλήματα του Νεοέλληνα.
O DoctorAbo εξαιρείται!
ουφ πάλι τη γλίτωσα. Σας ευχαριστώ Φανταστικέ Φυσικέ.
Για τον νέο μας φίλο να πω ότι ......... μεγάλε καλώς ήρθες και αν γουστάρεις και μπορείς σου προτείνω να κάνεις αυτό που γουστάρεις και μπορείς διότι απλά μπορείς (αν μπορείς) !!!!!
Υ.Γ. και μη πουλήσεις το integra αφού πάρεις το 1200 (αν μπορείς) !!!
Αν το κάνεις αυτό η ζωή θα βρει το δρόμο της.
:_hi: 

Και τα 2 δεν γίνεται !

Ή το ένα ή το άλλο ! Blush 

VFR 1200 DCT δαγκωτό μεγάλε!!!!!!
DoctorAbo
DoctorAbo
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

8/8/2013, 12:00 am
VFGeorge wrote:Κατα συμπτωση, οδηγησα χθες το απογευμα ενα Crosstourer DCT για σχεδον 200χμ σε καθε ειδους δρομο (και σε ομαλους χωματοδρομους), και εχω οδηγησει και το VFR1200 (non-DCT) στο παρελθον. Θα γραψω εντυπωσεις για το Crosstourer καπου αλλου εν καιρω αλλα το DCT, αν και δουλευε πολυ καλα, εμενα δεν μου αρεσε και θα προτιμουσα την μοτοσυκλετα με συμπλεκτη. Για τον ιδιο λογο εχω αυτοκινητο Golf GTI χωρις DSG - το ισοδυναμο συστημα των Audi/VW στα αυτοκινητα. Τελος παντων, γουστα ειν'αυτα..

George παρακαλώ άρχισε να γράφεις !!!!!
Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

8/8/2013, 12:02 am
DoctorAbo wrote:
Jimb0 wrote:
DoctorAbo wrote:
ουφ πάλι τη γλίτωσα. Σας ευχαριστώ Φανταστικέ Φυσικέ.
Για τον νέο μας φίλο να πω ότι ......... μεγάλε καλώς ήρθες και αν γουστάρεις και μπορείς σου προτείνω να κάνεις αυτό που γουστάρεις και μπορείς διότι απλά μπορείς (αν μπορείς) !!!!!
Υ.Γ. και μη πουλήσεις το integra αφού πάρεις το 1200 (αν μπορείς) !!!
Αν το κάνεις αυτό η ζωή θα βρει το δρόμο της.
:_hi: 

Και τα 2 δεν γίνεται !

Ή το ένα ή το άλλο ! Blush 

VFR 1200 DCT δαγκωτό μεγάλε!!!!!!

Γιατρέ μου δεν είμαι καλά !! afraid Help! 
avatar
Επισκέπτης
Guest

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

8/8/2013, 9:30 am
Δε ξέρω πως είναι το integra άλλα το VFR 1200 DCT απλα πετάει. Το έχω 2 βδομάδες, του έχω κανει 1850 χλμ (αν δεν ηταν η ατυχία με το ψυγείο θα είχε πανω 2500χλμ) και είναι απίστευτο. Αλλά δε νομιζω οτι είναι για μεσα στην Αθήνα. Εγώ έχω και το PCX-125 για κάθε Μερά και το Enterprise για βόλτα και ταξίδι. Γι'αυτο φτιάχτηκε ,να τρώει χιλιόμετρα.
Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

9/8/2013, 3:35 pm
Ασημένιο VFR χθές το βράδυ, γύρω στις 2, ανέβαινε την Λ. Αλεξάνδρας...

Βλέπωντας το απο του καθρέφτες μου το πέρασα για διαστημόπλοιο, απίστευτο πραγματικά και ο ήχος μπάσος και δυνατός.

avatar
Επισκέπτης
Guest

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

9/8/2013, 3:44 pm
Jimb0 wrote:Ασημένιο VFR χθές το βράδυ, γύρω στις 2, ανέβαινε την Λ. Αλεξάνδρας...

Βλέπωντας το απο του καθρέφτες μου το πέρασα για διαστημόπλοιο, απίστευτο πραγματικά και ο ήχος μπάσος και δυνατός.

Thumbsup  ο ήχος του σίγουρα θα ηταν με αλλη εξάτμιση, γιατί η μαμά δεν ακούγεται, εκτός αν τη δούλευε ψηλά, έχω μέχρι 6000 rpm την εχω παει και δεν ακούγεται τρελά. Αν τη δεις με ξενον θα παθεις πλάκα. Εγώ έβαλα την επόμενη Μερά που το πήρα, απίστευτα τα φώτα του με ξενον. Πραγματικό διαστημόπλοιο.Thumbsup 
Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

9/8/2013, 4:01 pm
VFR - HRC wrote:
Jimb0 wrote:Ασημένιο VFR χθές το βράδυ, γύρω στις 2, ανέβαινε την Λ. Αλεξάνδρας...

Βλέπωντας το απο του καθρέφτες μου το πέρασα για διαστημόπλοιο, απίστευτο πραγματικά και ο ήχος μπάσος και δυνατός.

Thumbsup  ο ήχος του σίγουρα θα ηταν με αλλη εξάτμιση, γιατί η μαμά δεν ακούγεται, εκτός αν τη δούλευε ψηλά, έχω μέχρι 6000 rpm την εχω παει και δεν ακούγεται τρελά. Αν τη δεις με ξενον θα παθεις πλάκα. Εγώ έβαλα την επόμενη Μερά που το πήρα, απίστευτα τα φώτα του με ξενον. Πραγματικό διαστημόπλοιο.Thumbsup 
Mε ξένον ήταν !!! lol! Thumbsup ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ πραγματικά !!!

Τελικά όσο και να το γουστάρω και με βάση τις πληροφορίες των κατόχων μάλλον θα κινηθώ προς κάτι άλλο.

Πήγα και είδα χθές το νέο fazer 800 και το γούσταρα πολύ. Η τιμή του είναι αρκετά καλή επίσης όποτε κατα 90% θα πάω προς τα εκεί Blush  
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

9/8/2013, 5:56 pm
VFR - HRC wrote:
Jimb0 wrote:Ασημένιο VFR χθές το βράδυ, γύρω στις 2, ανέβαινε την Λ. Αλεξάνδρας...

Βλέπωντας το απο του καθρέφτες μου το πέρασα για διαστημόπλοιο, απίστευτο πραγματικά και ο ήχος μπάσος και δυνατός.

Thumbsup  ο ήχος του σίγουρα θα ηταν με αλλη εξάτμιση, γιατί η μαμά δεν ακούγεται, εκτός αν τη δούλευε ψηλά, έχω μέχρι 6000 rpm την εχω παει και δεν ακούγεται τρελά.
Μεχρι τις 6000 δεν ακουγεται παρα πολυ αλλα απο κει και πανω εχει πραγματικα μπασο, αρκετα δυνατο και πορωτικο ειχο. Το δε Crosstourer που οδηγησα προσφατα ακουγεται πολυ και χαμηλοτερα, τοσο που εγω προσωπικα δεν θαθελα συνεχεια τοσο δυνατο ειχο στα ανοιγματα του γκαζιου.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

9/8/2013, 6:12 pm
DoctorAbo wrote:
VFGeorge wrote:Κατα συμπτωση, οδηγησα χθες το απογευμα ενα Crosstourer DCT για σχεδον 200χμ σε καθε ειδους δρομο (και σε ομαλους χωματοδρομους), και εχω οδηγησει και το VFR1200 (non-DCT) στο παρελθον. Θα γραψω εντυπωσεις για το Crosstourer καπου αλλου εν καιρω αλλα το DCT, αν και δουλευε πολυ καλα, εμενα δεν μου αρεσε και θα προτιμουσα την μοτοσυκλετα με συμπλεκτη. Για τον ιδιο λογο εχω αυτοκινητο Golf GTI χωρις DSG - το ισοδυναμο συστημα των Audi/VW στα αυτοκινητα. Τελος παντων, γουστα ειν'αυτα..
George παρακαλώ άρχισε να γράφεις !!!!!
Μια και μιλαμε για VFR1200, θα αναφερω προς το παρον μονο για το DCT και τη σχεση VFR - Crosstourer.

To αυτοματο κιβωτιο DCT με τα override χειριστηρια δουλευει παρα πολυ καλα στο Crosstourer αλλα μονο στη θεση S (sport), στην οποια κραταει τις ταχυτητες μεχρι αρκετα ψηλες στροφες. Στην οικονομικη θεση D (δεν ξερω τι σημαινει), ανεβαζει ταχυτητες απελπιστικα γρηγορα – τοσο που εχει βαλει 6η σε επιπεδο εδαφος με 60χμω! Και στις δυο θεσεις μπορει κανεις να επεμβει με τα χειριστηρια - στη θεση S τυπικα ανεβαζοντας και στη θεση D κατεβαζοντας. Αλλα η θεση D ειναι, ξαναλεω, για μενα σχεδον αχρηστη καθως βρισκομουνα με το αριστερο χερι συνεχως να κατεβαζω ταχυτητα. Υπαρχει επισης και χειροφρενο στο αριστερο μερος του τιμονιου για σταση σε επικλινες εδαφος! Cool Γενικα, αν και το DCT δουλευει παρα πολυ ομαλα, εγω προσωπικα δεν θα το ηθελα καθως αφαιρει αρκετα απο τη γοητεια της οδηγησης και τον 100% ελεγχο που θελω να εχω σαν αναβατης. Αλλα πολλοι αναβατες το θελουν, στη Γαλλια οι πωλησεις ειναι μεχρι στιγμης 55%-45% χωρις-μεDCT.

Τωρα σε σχεση με το VFR1200, εγω θα επαιρνα δαγκωτο το Crosstourer. Το μοτερ, ή μαλλον ΤΟ ΜΟΤΕΡ σ’αυτη την tuned down εκδοχη του σε σχεση με το VFR1200 ειναι ισως ακομα καλυτερο. Απιστευτη ροπη απο χαμηλα, μεσαιες που σκοτωνουν, ευστροφια και φοβερη ποιοτητα λειτουργιας. Μεχρι τα 220χμω μπορει να κοντραρει οτιδηποτε κυκλοφορει, απλα ΜΟΤΕΡΟΥΚΛΑ που δεν νομιζω να εχει αντιπαλο σ’αυτη την κατηγορια των mega on off. Τα φρενα απλα φανταστικα και το πλαισιο/αναρτησεις παρομοια με του VFR, το πλαισιο ειναι ακριβως το ιδιο και οι αναρτησεις λιγο πιο ενδοτικες - αλλα και παλι μαλλον πολυ στιβαρες για mega on-off. Ητανε σαν να οδηγαγα το VFR με καρατιμονα και (επιτελους) ρεζερβουαρ 21.5 λιτρων.

Γενικα στην ασφαλτο αυτο το μηχανακι δεν θα εχει ευκολα αντιπαλο σε επαρχιακους δρομους ή A roads, ξεσαλωσα κυριολεκτικα μαζι του και και κουφανα κατι τυπους με SS που πετυχα σε εναν Α road. Σε ανοιχτες στροφες των 180χμω στριβει απλα σαν τραινο, μου θυμισε το VFR μου. Αλλα σε κλειστοτερα κομματια μιλαει η ροπη του μοτερ και εκει θα μου εριχνα με το VFR μου - αφου το συνηθισα λιγο, κυριολεκτικα ξεσαλωσα σε κλειστους επαρχιακους, φωναζα μεσα απο το κρανος! Laughing  Η ανεση της σελας μου φανηκε επισης πολυ καλη και σαφως καλυτερη του VFR1200, κανενα προβλημα μετα σπο ενα απογευμα μαζι του. Ξαναλεω οτι θα το προτιμουσα απο το VFR1200 για τους δρομους της Ελλαδας. Τωρα απο σκοπια on-off ειναι αλλη κουβεντα, θα περασει ανετα ενα ακομη και κακο χωματοδρομο αλλα το βαρος ειναι μεγαλο, οι αναρτησεις εχουν μικρουτσικες διαδρομες και δεν εχει το στυλ του "παω και το φχαριστιεμαι στο χωμα". Αλλα για τη χρηση που κανει το 95% των Ελληνων κατοχων on-off ειναι more than οκ Wink  Και στην ασφαλτο απλα απιστευτο σε καθε ειδους δρομο, ξαναλεω οτι μου φανηκε ακομη καλυτερο απο το VFR1200.

Αυτα προς το παρον.. cheers
avatar
Επισκέπτης
Guest

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

9/8/2013, 8:40 pm
VFGeorge wrote:
VFR - HRC wrote:
Jimb0 wrote:Ασημένιο VFR χθές το βράδυ, γύρω στις 2, ανέβαινε την Λ. Αλεξάνδρας...

Βλέπωντας το απο του καθρέφτες μου το πέρασα για διαστημόπλοιο, απίστευτο πραγματικά και ο ήχος μπάσος και δυνατός.

Thumbsup  ο ήχος του σίγουρα θα ηταν με αλλη εξάτμιση, γιατί η μαμά δεν ακούγεται, εκτός αν τη δούλευε ψηλά, έχω μέχρι 6000 rpm την εχω παει και δεν ακούγεται τρελά.
Μεχρι τις 6000 δεν ακουγεται παρα πολυ αλλα απο κει και πανω εχει πραγματικα μπασο, αρκετα δυνατο και πορωτικο ειχο. Το δε Crosstourer που οδηγησα προσφατα ακουγεται πολυ και χαμηλοτερα, τοσο που εγω προσωπικα δεν θαθελα συνεχεια τοσο δυνατο ειχο στα ανοιγματα του γκαζιου.
Δε το έχω ανοίξει ακόμα πιο πάνω, το στρωνω και ανοίγω το φάσμα στροφών αργά και σταθερά. Μέχρι τώρα με 1850 χλμ άνοιξε μέχρι 6000, πιο μετά θα ανοίξει λίγο ακόμα μέχρι να φτάσω μετα τα 5000 χλμ και να ανοιξω το 90% του γκαζιού. Έτσι κι αλλιώς έχει άφθονη δύναμη. Οσον αφορά το crosstourer το είχα υπο σκέψη ΜΟΝΟ στη περιπτωση οου το VFR με ταλαιπωρούσε στους καρπούς λόγω χαμηλής θέσης οδήγησης, μετα από ενα απολαυστικο test drive κατεληξα στο VFR. Δε μου αρέσουν οπτικά τα on-off. Κάθε Μερά στη δουλειά με ενα v-strom είναι αρκετά.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

13/8/2013, 10:54 am
VFR - HRC wrote:
VFGeorge wrote:
VFR - HRC wrote:Thumbsup  ο ήχος του σίγουρα θα ηταν με αλλη εξάτμιση, γιατί η μαμά δεν ακούγεται, εκτός αν τη δούλευε ψηλά, έχω μέχρι 6000 rpm την εχω παει και δεν ακούγεται τρελά.
Μεχρι τις 6000 δεν ακουγεται παρα πολυ αλλα απο κει και πανω εχει πραγματικα μπασο, αρκετα δυνατο και πορωτικο ειχο. Το δε Crosstourer που οδηγησα προσφατα ακουγεται πολυ και χαμηλοτερα, τοσο που εγω προσωπικα δεν θαθελα συνεχεια τοσο δυνατο ειχο στα ανοιγματα του γκαζιου.
Δε το έχω ανοίξει ακόμα πιο πάνω, το στρωνω και ανοίγω το φάσμα στροφών αργά και σταθερά. Μέχρι τώρα με 1850 χλμ άνοιξε μέχρι 6000, πιο μετά θα ανοίξει λίγο ακόμα μέχρι να φτάσω μετα τα 5000 χλμ και να ανοιξω το 90% του γκαζιού. Έτσι κι αλλιώς έχει άφθονη δύναμη. Οσον αφορά το crosstourer το είχα υπο σκέψη ΜΟΝΟ στη περιπτωση οου το VFR με ταλαιπωρούσε στους καρπούς λόγω χαμηλής θέσης οδήγησης, μετα από ενα απολαυστικο test drive κατεληξα στο VFR. Δε μου αρέσουν οπτικά τα on-off. Κάθε Μερά στη δουλειά με ενα v-strom είναι αρκετά.
Σωστος Thumbsup  Ο λογος που εγραψα οτι το Crosstourer ειναι ακομη καλυτερο ειναι η περισοτερη ροπη χαμηλα κ στις μεσαιες και η ορθια θεση οδηγησης / τιμονι που ταιριαζει καλυτερα στους Ελληνικους κλειστους δρομους. Απο την αλλη, το VFR ειναι απαιχτο σε ανοιχτους δρομους και σε συνεχεις μεγαλες ταχυτητες. Κοιτα ισως καποια bar risers για το VFR, εγω εχω βαλει στο VTEC και κανανε το μηχανακι ΠΟΛΥ χρηστικοτερο.

Και κατι αλλο: το VFR ειναι σαφως πολυ πιο ομορφο Cool, παιρνοντας φυσικα υπ'οψη τις διαφορετικες κατηγοριες. Το Crosstourer ειναι αρκετα καλυτερο στην πραγματικοτητα απ'οτι στις φωτογραφιες αλλα και παλι εχει μια αμφιλεγομενη αισθητικη. Αυτο που το χαλαει κυριως ειναι η εξατμιση που ειναι κατα τη γνωμη μου απαραδεκτη, τοσο απο σχεδιαση οσο και απο θεση - ασε δε που μαλλον θα στραπατσαριστει στο πρωτο πεσιμο απο δεξια Surprised
avatar
Επισκέπτης
Guest

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

13/8/2013, 3:31 pm
Το ξέρω οτι το Crosstourer είναι καλυτερο απο κοντά,το έχω δει και ανεβηκα και πανω του. Είναι εντυπωσιακό, άλλα όπως είπα και πιο πριν δεν μου αρέσουν τα on-off, κάθε Μερά με ενα Πάλιο v-strom. Τη λύση με τα ψηλότερα grip την έχω υπ'οψη μου αλλά προς το Πάρων στα 3 ταξίδια δε με κούρασε καθόλου ,(η μάλλον λίγο μέχρι να μαλακώσει λίγο η ανάρτηση άλλα οι καρποί μου μια χαρά)Thumbsup 
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Honda Integra -> VFR DCT - Page 2 Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

13/8/2013, 9:40 pm
Πολύ θα ήθελα μια τεχνική και ορθολογική ανάλυση-τεκμηρίωση , γιατί ένα ψηλωμένο με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και πιο ψηλά το κέντρο βάρους στριτ, είναι ''καλύτερο στην πραγματικότητα'' από το ίδιο με κανονικές διαδρομές αναρτήσεων και πιο χαμηλό κέντρο βάρους.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum