Honda Integra -> VFR DCT

+13
Don John
nikos-ex victor
DoctorAbo
VEFALIFT
Roberto
da_beazt
ELENA
alexandros
DENTOCOP
Sir Eater
Caracal
Ο φυσικός
Jimb0
17 posters
Go down
Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT Empty Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 4:44 pm
Καλησπέρα σε όλους,

Είμαι κάτοχος του νέου Honda Integra εδώ και περίπου ένα χρόνο.

Η εμπειρία μου στις μηχανές είναι καθαρά ένας χρόνος με το Integra, Ήθελα ημιαυτόματη μηχανή με την προστασία του σκούτερ και ήρθε και έκατσε που λέμε.

Το θέμα μου είναι ότι έχω αρρωστήσει με το vfr, φυσικά στην έκδοση με το DCT αλλά έχω μερικές ανησυχίες που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας και θα ήθελα να με βοηθήσετε.

Η χρήση προορίζεται κυρίως για μέσα στην πόλη. Τώρα αν θα προκύψει κάποιο ταξίδι εκτός, δεν το γνωρίζω.

Τι γίνεται με την κατανάλωση ; ελάχιστη-μέγιστη ;

Ποιό είναι το κόστος συντήρησης όσον αφορά τα service ;

Επειδή απο τα 52 στα 170 άλογα είναι μεγάλη η διαφορά και επειδή είμαι και σχετικά άπειρος, μήπως δεν ενδείκνυται ακόμα αυτή η μεταπήδηση σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ;

Αυτά είναι που με απασχολούν για αρχή, οποιαδήποτε άλλη πληροφορία είναι παραπάνω απο ευπρόσδεκτη.
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 4:55 pm
Καλώς ήρθες στο φόρουμ.
Δεν έχω το 1200 και δεν μπορώ να απαντήσω υπεύθυνα σε καμιά από τις ερωτήσεις σου.
Μήπως, όμως, είναι υπερβολή να έχεις το 1200 για χρήση κυρίως πόλης; Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα βέβαια, αλλά σε τι θα σε ωφελήσει να έχεις τόσα άλογα/κιλά/ευρώ πηγμένα στην κίνηση;
Καταλαβαίνω τα περί ονείρου και τα βρίσκω όμορφα αλλά αν δεν σκοπεύεις να κάνεις αρκετά ταξίδια νομίζω ότι θα αποκτήσεις ένα καθαρόαιμο άλογο και θα το βάλεις να οργώνει. cheers 
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 5:49 pm
Nα πάρεις και μια Lamporghini Gallardo. Εκτός που έχει πέσει πολύ η τιμή τους στις μέρες μας, θα χρειάζεται για τα ψώνια στο σουπερ μάρκετ, μην τα φορτώνεις όλα στο βιεφαρ, αμαρτία θα είναι...

Doh! 

(και το Dct δεν είναι ''αυτόματο'' , είναι σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων με σύστημα διπλού συμπλέκτη και προεπιλογής της επόμενης ταχύτητας, που έχει ΚΑΙ αυτόματη λειτουργία)
Sir Eater
Sir Eater
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-01-16
Mηνύματα : 435
Ηλικία : 42
Μοντέλο : Honda VFR 800 '05
Κράνος : Arai Viper GT Takahashi Replica

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 6:07 pm
Caracal wrote:Nα πάρεις και μια Lamporghini Gallardo. Εκτός που έχει πέσει πολύ η τιμή τους στις μέρες μας, θα χρειάζεται για τα ψώνια στο σουπερ μάρκετ, μην τα φορτώνεις όλα στο βιεφαρ, αμαρτία θα είναι...

Doh! 

(και το Dct δεν είναι ''αυτόματο'' , είναι σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων με σύστημα διπλού συμπλέκτη και προεπιλογής της επόμενης ταχύτητας, που έχει ΚΑΙ αυτόματη λειτουργία)

Και αυτός Νεοφερμένε μου είναι ο Μιχάλης! Μην του δίνεις σημασία... έμαθε πολλά πράγματα στη ζωή του και τα έμαθε εξαιρετικά καλά αλλά δεν έμαθε ποτέ τρόπους...!!!

Ο Καθείς με τα ελαττώματα του! :_hi: Smile
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 6:16 pm
Sir Eater wrote:αλλά δεν έμαθε ποτέ τρόπους...!!!

Ο Καθείς με τα ελαττώματα του! :_hi: Smile

Είπε ο βόθρος στο κοτέτσι, κοτέτσι πως μυρίζεις έτσι...
Sir Eater
Sir Eater
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-01-16
Mηνύματα : 435
Ηλικία : 42
Μοντέλο : Honda VFR 800 '05
Κράνος : Arai Viper GT Takahashi Replica

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 6:29 pm
Caracal wrote:
Sir Eater wrote:αλλά δεν έμαθε ποτέ τρόπους...!!!

Ο Καθείς με τα ελαττώματα του! :_hi: Smile

Είπε ο βόθρος στο κοτέτσι, κοτέτσι πως μυρίζεις έτσι...

Καλά που μου το θύμισες Μιχάλη... Επίσης ξέχασε να μεγαλώσει κιόλας... ξεχάστηκε στο Δημοτικό, τότε που λέγαμε... "είσαι και φαίνεσαι" και τέτοια!

Αλλά όπως είπα και πριν δεν πειράζει... ο καθείς με τα ελαττώματα του!

Έλα Μιχάλη φτάνει... αρκετά χαλάσαμε το θρεντ του ανθρώπου!
DENTOCOP
DENTOCOP
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI

It's all part of the charm.

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 6:44 pm
Sir Eater wrote:
Caracal wrote:Nα πάρεις και μια Lamporghini Gallardo. Εκτός που έχει πέσει πολύ η τιμή τους στις μέρες μας, θα χρειάζεται για τα ψώνια στο σουπερ μάρκετ, μην τα φορτώνεις όλα στο βιεφαρ, αμαρτία θα είναι...

Doh! 

(και το Dct δεν είναι ''αυτόματο'' , είναι σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων με σύστημα διπλού συμπλέκτη και προεπιλογής της επόμενης ταχύτητας, που έχει ΚΑΙ αυτόματη λειτουργία)

Και αυτός Νεοφερμένε μου είναι ο Μιχάλης! Μην του δίνεις σημασία... έμαθε πολλά πράγματα στη ζωή του και τα έμαθε εξαιρετικά καλά αλλά δεν έμαθε ποτέ τρόπους...!!!

Ο Καθείς με τα ελαττώματα του! :_hi: Smile



Πάντως ρε Γιάννη δεν τον έβρισε,ούτε τον έθιξε,απλά τον έκραξε!


Κι εγω πάντως αντί για Lambo,ZZR1400 θα του έγραφα για τα ψώνια!!! naaa naaa naaa 



 



Anyway-που λένε στο χωριό μου-το 1200 για την πόλη, και ΑΝ κάτσει κάτι έξω,είναι υπερβολή.

Αλλά όπως είπε και ο πάνσοφος Φυσικός,που ξέρει να αποφεύγει κακοτοπιές,περί ορέξεως....

Καλώς ήρθες φίλε cheers cheers cheers , η γνώμη μου είναι να μείνεις στο Integra για την χρήση που κάνεις.Wink 


Και να βλέπουμε κι εμείς την πορεία του μοντέλου απο κοντά,γιατί κάποιοι το γλυκοκοιτούσαν παλαιότερα!!!Evil or Very Mad
alexandros
alexandros
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-24
Mηνύματα : 712
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 V-Tec '08
Κράνος : Shoei XR-1100,Marushin 777,Uvex wing III

Αμαν!! Ο Καζαμπουμπου!

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 7:21 pm
Popcorn Popcorn Popcorn  Μ'αρεσει αυτο το θρεντ ετσι οπως παει...για πε κι αλλα....


Υ.Γ. Μη παρεις το 1200 για μεσα στη πολη εκτος και αν ειναι πολυ απλας και το οικονομικο δεν σε απασχολει ιδιαιτερα.Το 1200 ειναι touring να το παρεις να γυρισεις την Ευρωπη(και οχι μονο) ανετος και δικαβαλος χωρις να εχεις γκρινιες απο τον/την(αναλογα τις προτιμησεις) συνεπιβατη σου.


Last edited by alexandros on 2/8/2013, 7:29 pm; edited 2 times in total
Sir Eater
Sir Eater
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-01-16
Mηνύματα : 435
Ηλικία : 42
Μοντέλο : Honda VFR 800 '05
Κράνος : Arai Viper GT Takahashi Replica

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 7:25 pm
DENTOCOP wrote:
Sir Eater wrote:
Caracal wrote:Nα πάρεις και μια Lamporghini Gallardo. Εκτός που έχει πέσει πολύ η τιμή τους στις μέρες μας, θα χρειάζεται για τα ψώνια στο σουπερ μάρκετ, μην τα φορτώνεις όλα στο βιεφαρ, αμαρτία θα είναι...

Doh! 

(και το Dct δεν είναι ''αυτόματο'' , είναι σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων με σύστημα διπλού συμπλέκτη και προεπιλογής της επόμενης ταχύτητας, που έχει ΚΑΙ αυτόματη λειτουργία)

Και αυτός Νεοφερμένε μου είναι ο Μιχάλης! Μην του δίνεις σημασία... έμαθε πολλά πράγματα στη ζωή του και τα έμαθε εξαιρετικά καλά αλλά δεν έμαθε ποτέ τρόπους...!!!

Ο Καθείς με τα ελαττώματα του! :_hi: Smile



Πάντως ρε Γιάννη δεν τον έβρισε,ούτε τον έθιξε,απλά τον έκραξε!


Κι εγω πάντως αντί για Lambo,ZZR1400 θα του έγραφα για τα ψώνια!!! naaa naaa naaa 



 



Anyway-που λένε στο χωριό μου-το 1200 για την πόλη, και ΑΝ κάτσει κάτι έξω,είναι υπερβολή.

Αλλά όπως είπε και ο πάνσοφος Φυσικός,που ξέρει να αποφεύγει κακοτοπιές,περί ορέξεως....

Καλώς ήρθες φίλε cheers cheers cheers , η γνώμη μου είναι να μείνεις στο Integra για την χρήση που κάνεις.Wink 


Και να βλέπουμε κι εμείς την πορεία του μοντέλου απο κοντά,γιατί κάποιοι το γλυκοκοιτούσαν παλαιότερα!!!Evil or Very Mad

Πρώτα απ'όλα "I trust you, you are a Doctor...!!!".

Από εκεί και πέρα νταξ... ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη τον βαφτίσαμε! Ειρωνεία πριν καν ανταλλάξουμε καλημέρες Γιατρέ μου??? Τα στοιχειώδη...!!! Και εκτός αυτού όπως είπε και ο λατρεμένος φυσικός που έχει τρόπους... περί ορέξεως κολοκυθοπίτα!!! Wink
Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 7:29 pm
Caracal wrote:Nα πάρεις και μια Lamporghini Gallardo. Εκτός που έχει πέσει πολύ η τιμή τους στις μέρες μας, θα χρειάζεται για τα ψώνια στο σουπερ μάρκετ, μην τα φορτώνεις όλα στο βιεφαρ, αμαρτία θα είναι...

Doh! 

(και το Dct δεν είναι ''αυτόματο'' , είναι σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων με σύστημα διπλού συμπλέκτη και προεπιλογής της επόμενης ταχύτητας, που έχει ΚΑΙ αυτόματη λειτουργία)

Ξέρεις τι ωραία θα φαίνεται να καβαλάω άσπρο vfr και στα χέρια να έχω περασμένες τις σακούλες απο τον σκλαβενίτη ;

Η ακόμα καλύτερα να πάρω και τις βαλίτσες και να κάνω touring στα supermarket ; Yahoo 

Ημιαυτόματο έγραψα, όχι αυτόματο !

Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 7:30 pm
alexandros wrote:Popcorn Popcorn Popcorn  Μ'αρεσει αυτο το θρεντ ετσι οπως παει...για πε κι αλλα....


Υ.Γ. Μη παρεις το 1200 για μεσα στη πολη εκτος και αν ειναι πολυ απλας και το οικονομικο δεν σε απασχολει ιδιαιτερα.Το 1200 ειναι touring να το παρεις να γυρισεις την Ευρωπη(και οχι μονο) ανετος και δικαβαλος χωρις να εχεις γκρινιες απο τον/την(αναλογα τις προτιμησεις) συνεπιβατη σου.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου φίλε μου.

Καλό και το κράξιμο του φίλου απο πάνω αλλά σε αυτή την ζωή όλα μια κ@ύλ@ είναι και αυτή πληρώνουμε.
alexandros
alexandros
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-24
Mηνύματα : 712
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 V-Tec '08
Κράνος : Shoei XR-1100,Marushin 777,Uvex wing III

Αμαν!! Ο Καζαμπουμπου!

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 7:35 pm
Jimb0 wrote:
alexandros wrote:Popcorn Popcorn Popcorn  Μ'αρεσει αυτο το θρεντ ετσι οπως παει...για πε κι αλλα....


Υ.Γ. Μη παρεις το 1200 για μεσα στη πολη εκτος και αν ειναι πολυ απλας και το οικονομικο δεν σε απασχολει ιδιαιτερα.Το 1200 ειναι touring να το παρεις να γυρισεις την Ευρωπη(και οχι μονο) ανετος και δικαβαλος χωρις να εχεις γκρινιες απο τον/την(αναλογα τις προτιμησεις) συνεπιβατη σου.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου φίλε μου.

Καλό και το κράξιμο του φίλου απο πάνω αλλά σε αυτή την ζωή όλα μια κ@ύλ@ είναι και αυτή πληρώνουμε.

Κοιτα,ο φιλος πιο πανω πολυ καλα τα ειπε αν και λιγο σαρκαστικος αλλα οι ανωτεροι οικονομοπολιτικά ετσι μιλανε Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad 
ELENA
ELENA
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Female
Εγγραφή : 2010-01-19
Mηνύματα : 2888
Ηλικία : 43
Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
Κράνος : Shoei RF-1100

لا تتخلي غن حلمك

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 7:59 pm
alexandros wrote:
Κοιτα,ο φιλος πιο πανω πολυ καλα τα ειπε αν και λιγο σαρκαστικος αλλα οι ανωτεροι οικονομοπολιτικά ετσι μιλανε Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad 

Αόργωτε , αφρεζάριστε , άσχετε ... κοινωνικοοικονομικά ανώτεροι είναι το σωστό ! τσ τσ τσ ντροπή σου δεν είσαι ικανός να μάθεις τίποτα . Το ρόπαλο σου και σε άλλη παραλία !!!snif 
Sir Eater
Sir Eater
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-01-16
Mηνύματα : 435
Ηλικία : 42
Μοντέλο : Honda VFR 800 '05
Κράνος : Arai Viper GT Takahashi Replica

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 8:01 pm
ELENA wrote:Αόργωτε , αφρεζάριστε , άσχετε ... κοινωνικοοικονομικά ανώτεροι είναι το σωστό !  τσ τσ τσ ντροπή σου δεν είσαι ικανός να μάθεις τίποτα . Το ρόπαλο σου και σε άλλη παραλία !!!snif 

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
da_beazt
da_beazt
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-02
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda CBF 2005 ABS, Honda Transalp 2002 και τέρμα τα ιταλικά
Κράνος : ARAI chaser, ARAI tour-x 3, HJC FS-10, CABERG V2 407, LOUIS jet and PROBIKER S2

Κοίτα που πας γιατί θα πας εκεί που κοιτάς

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 9:04 pm
Πρώτα απ 'όλα επιτρέψτε μου να πω ότι είμαι στο σαλόνι Aegean Airways και η γαμημένη PC δεν θα επιτρέψτε μου να γράψω στα ελληνικά. Χρησιμοποιώ το Google μετάφραση.

Δεύτερον επιτρέψτε μου να πω ότι έχετε χάσει το σημείο και πάλι. Αντί της ενασχόλησής τους στην κοινωνικοοικονομική συνομιλίες θα πρέπει να επικεντρωθεί στο γεγονός ότι το νέο μέλος έχει τα μέσα να αγοράσει όχι 1 αλλά 2 Μοτοσικλέτες Honda με το κιβώτιο DCT. Επιτρέψτε μου λοιπόν να ξεκινήσετε από την αρχή.

Αγαπητέ φίλε μου το δίλημμα σας μιλά απευθείας στην καρδιά μου. Εγώ είμαι διχασμένη μεταξύ της CBF 600 και το CB 1300, το οποίο φημολογείται ότι θα είναι φανταστικό σε μεταφέρουν τσάντες παντοπωλείων. Από τη μία πλευρά έχετε την πρακτικότητα. Από την άλλη έχετε εγωισμό, τρέλα, πολλά χρήματα, και την ίδια νοοτροπία που οδηγεί τις γυναίκες να περπατούν σε ψηλά τακούνια στην άμμο της παραλίας.

Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να επιλυθεί αυτό. Ride Integra σας και ελάτε μαζί μας στο ΣΥΜΟΦΕ (κλειστά τον Αύγουστο) για να το συζητήσουμε μπύρες. Και πίτσες (όλα τα νέα μέλη πρέπει να αγοράσουν πίτσες για τις καθιερωμένες μέλη που εμφανίζονται στις συναντήσεις και εκδρομές - είναι γνωστό ως φίλοι Dothraki μας θα έλεγα).




Υ.Γ. είστε και φαίνεστε. εσείς

ακούστε εδώ!

Δεν θα το κάνετε εδώ

american bar
Sir Eater
Sir Eater
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-01-16
Mηνύματα : 435
Ηλικία : 42
Μοντέλο : Honda VFR 800 '05
Κράνος : Arai Viper GT Takahashi Replica

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 9:19 pm
da_beazt wrote:Πρώτα απ 'όλα επιτρέψτε μου να πω ότι είμαι στο σαλόνι Aegean Airways και η γαμημένη PC δεν θα επιτρέψτε μου να γράψω στα ελληνικά. Χρησιμοποιώ το Google μετάφραση.

Δεύτερον επιτρέψτε μου να πω ότι έχετε χάσει το σημείο και πάλι. Αντί της ενασχόλησής τους στην κοινωνικοοικονομική συνομιλίες θα πρέπει να επικεντρωθεί στο γεγονός ότι το νέο μέλος έχει τα μέσα να αγοράσει όχι 1 αλλά 2 Μοτοσικλέτες Honda με το κιβώτιο DCT. Επιτρέψτε μου λοιπόν να ξεκινήσετε από την αρχή.

Αγαπητέ φίλε μου το δίλημμα σας μιλά απευθείας στην καρδιά μου. Εγώ είμαι διχασμένη μεταξύ της CBF 600 και το CB 1300, το οποίο φημολογείται ότι θα είναι φανταστικό σε μεταφέρουν τσάντες παντοπωλείων. Από τη μία πλευρά έχετε την πρακτικότητα. Από την άλλη έχετε εγωισμό, τρέλα, πολλά χρήματα, και την ίδια νοοτροπία που οδηγεί τις γυναίκες να περπατούν σε ψηλά τακούνια στην άμμο της παραλίας.

Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να επιλυθεί αυτό. Ride Integra σας και ελάτε μαζί μας στο ΣΥΜΟΦΕ (κλειστά τον Αύγουστο) για να το συζητήσουμε μπύρες. Και πίτσες (όλα τα νέα μέλη πρέπει να αγοράσουν πίτσες για τις καθιερωμένες μέλη που εμφανίζονται στις συναντήσεις και εκδρομές - είναι γνωστό ως φίλοι Dothraki μας θα έλεγα).




Υ.Γ. είστε και φαίνεστε. εσείς

ακούστε εδώ!

Δεν θα το κάνετε εδώ

american bar

Με έπιασε ναυτία για να βγάλω άκρη αλλά νταξ! Τα έσπασε το Google Translate!

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! 
Roberto
Roberto
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 9:27 pm
Αν εσύ φίλε μας, αισθάνεσαι άνετα να οδηγείς τόσο μεγάλη μηχανή στη πόλη, να την πάρεις.
Γούστο σου και καπέλο σου.

Πάντως, αν δεν κάνω λάθος (ίσως κάποιος που την έχει ήδη, θα μπορέσει να πει μια γνώμη), εκτός από την μεγάλη κατανάλωση που θα έχεις στη πόλη, το μεγάλο βάρος της και την ανεκμετάλλευτη δύναμη, θα σε προβληματίσουν και οι υψηλές θερμοκρασίες λειτουργίας της.

Πάντως...πιστεύω ότι τα μέλη μας θα χαρούν να έχουν μια DCT μαζί τους στις βόλτες.
VEFALIFT
VEFALIFT
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100

Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 10:19 pm
Καλώς όρισες jimbO ! Όπως κατάλαβες, απ' όλα έχει ο κήπος μας . . . Wink 
Θα σταθώ μόνο στη σύντομη μοτοσυκλετιστική σου εμπειρία και για τον λόγο αυτό θα σου πρότεινα να συνεχίσεις με το φιλικό Integra, όσο δεν έχεις στόχους για μεγάλες εξορμήσεις και ν' ανέβεις κατηγορία λίγο αργότερα . . . ώστε ν' αξιοποιείς την δύναμη της VFR, ασφαλέστερα ! ! ! Thumbsup 
Ιδανικό σενάριο (αν σου επιτρέπουν οικονομικές συνθήκες), να έχεις παράλληλα με τη VFR, μία πιο ευέλικτη (σε αστικό περιβάλλον) μοτό . . . cheers 
Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 10:23 pm
VEFALIFT wrote:Καλώς όρισες jimbO !  Όπως κατάλαβες, απ' όλα έχει ο κήπος μας . . . Wink 
Θα σταθώ μόνο στη σύντομη μοτοσυκλετιστική σου εμπειρία και για τον λόγο αυτό θα σου πρότεινα να συνεχίσεις με το φιλικό Integra, όσο δεν έχεις στόχους για μεγάλες εξορμήσεις και ν' ανέβεις κατηγορία λίγο αργότερα . . . ώστε ν' αξιοποιείς την δύναμη της VFR, ασφαλέστερα ! ! ! Thumbsup 
Ιδανικό σενάριο (αν σου επιτρέπουν οικονομικές συνθήκες), να έχεις παράλληλα με τη VFR, μία πιο ευέλικτη (σε αστικό περιβάλλον) μοτό . . . cheers 

Στην εμπειρία μου κολάω και εγώ γι αυτό δεν το προχωράω Very Happy 

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας, θα αρκεστώ στο ταπεινό intregra απ οτι φαίνεται.

Πάντως μου κάνει εντύπωση που αρκετοί αναφέρατε ότι είναι πολλά τα κυβικά για την πόλη, όταν έχουμε πήξει στα gs1200. Neutral 
VEFALIFT
VEFALIFT
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100

Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 10:33 pm
Jimb0 wrote:
Πάντως μου κάνει εντύπωση που αρκετοί αναφέρατε ότι είναι πολλά τα κυβικά για την πόλη, όταν έχουμε πήξει στα  gs1200. Neutral 

Έχει 100 άλογα και αναρτήσεις που καταπίνουν μικρό πόνυ . . . T 
Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 10:35 pm
VEFALIFT wrote:
Jimb0 wrote:
Πάντως μου κάνει εντύπωση που αρκετοί αναφέρατε ότι είναι πολλά τα κυβικά για την πόλη, όταν έχουμε πήξει στα  gs1200. Neutral 

Έχει 100 άλογα και αναρτήσεις που καταπίνουν μικρό πόνυ . . . T 

lol! lol! 

Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 10:38 pm
Σίγουρα το GS είναι πιο κατάλληλο για την πόλη αλλά δεν είναι κατάλληλο για την πόλη!

Η παρουσία του σε τόσο μεγάλους αριθμούς πρέπει να αποδοθεί και σε διάφορα κολλήματα του Νεοέλληνα.

O DoctorAbo εξαιρείται!
DoctorAbo
DoctorAbo
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

2/8/2013, 11:49 pm
Ο φυσικός wrote:Σίγουρα το GS είναι πιο κατάλληλο για την πόλη αλλά δεν είναι κατάλληλο για την πόλη!

Η παρουσία του σε τόσο μεγάλους αριθμούς πρέπει να αποδοθεί και σε διάφορα κολλήματα του Νεοέλληνα.

O DoctorAbo εξαιρείται!

ουφ πάλι τη γλίτωσα. Σας ευχαριστώ Φανταστικέ Φυσικέ.

Για τον νέο μας φίλο να πω ότι ......... μεγάλε καλώς ήρθες και αν γουστάρεις και μπορείς σου προτείνω να κάνεις αυτό που γουστάρεις και μπορείς διότι απλά μπορείς (αν μπορείς) !!!!!

Υ.Γ. και μη πουλήσεις το integra αφού πάρεις το 1200 (αν μπορείς) !!!
Αν το κάνεις αυτό η ζωή θα βρει το δρόμο της.

:_hi: 

nikos-ex victor
nikos-ex victor
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 12:57 am
Jimb0 wrote: Πάντως μου κάνει εντύπωση που αρκετοί αναφέρατε ότι είναι πολλά τα κυβικά για την πόλη, όταν έχουμε πήξει στα  gs1200. Neutral 

εδώ κάνουμε αμάν για τα 782cc, τα 750 κ τα 400 που έχουμε κάποιοι (για μέσα στη πόλη-με συμπλέκτη) κ δεν βγαίνουν για βόλτα........

αμαρτία είναι κ θα το καταλάβεις σύντομα....

καλώς ήρθες πάντως...Very Happy 

cheers 
Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 2:14 am
DoctorAbo wrote:
Ο φυσικός wrote:Σίγουρα το GS είναι πιο κατάλληλο για την πόλη αλλά δεν είναι κατάλληλο για την πόλη!

Η παρουσία του σε τόσο μεγάλους αριθμούς πρέπει να αποδοθεί και σε διάφορα κολλήματα του Νεοέλληνα.

O DoctorAbo εξαιρείται!

ουφ πάλι τη γλίτωσα. Σας ευχαριστώ Φανταστικέ Φυσικέ.

Για τον νέο μας φίλο να πω ότι ......... μεγάλε καλώς ήρθες και αν γουστάρεις και μπορείς σου προτείνω να κάνεις αυτό που γουστάρεις και μπορείς διότι απλά μπορείς (αν μπορείς) !!!!!

Υ.Γ. και μη πουλήσεις το integra αφού πάρεις το 1200 (αν μπορείς) !!!
Αν το κάνεις αυτό η ζωή θα βρει το δρόμο της.

:_hi: 


Και τα 2 δεν γίνεται !

Ή το ένα ή το άλλο ! Blush 
Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 2:16 am
nikos-ex victor wrote:
Jimb0 wrote: Πάντως μου κάνει εντύπωση που αρκετοί αναφέρατε ότι είναι πολλά τα κυβικά για την πόλη, όταν έχουμε πήξει στα  gs1200. Neutral 

εδώ κάνουμε αμάν για τα 782cc, τα 750 κ τα 400 που έχουμε κάποιοι (για μέσα στη πόλη-με συμπλέκτη) κ δεν βγαίνουν για βόλτα........

αμαρτία είναι κ θα το καταλάβεις σύντομα....

καλώς ήρθες πάντως...Very Happy 

cheers 

Δυστηχώς δεν το καταλαβαίνω γιατί με έχει καλομάθει το Integra στο θέμα της κατανάλωσης.

Υπολογίζω +2-3lt στα 100 σε σχέση με το integra σε συνθηκες χαλαρή οδήγησης.
nikos-ex victor
nikos-ex victor
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 2:25 am
αστικός κύκλος κατανάλωσης για το 800 είναι 7-8l/100.....
κ φαντάσου ότι ανεβοκατέβαινα τη Συγγρού κ την Αμφιθέας
Jimb0
Jimb0
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-08-02
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda Integra
Κράνος : Καμία επιλογή

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 2:27 am
nikos-ex victor wrote:αστικός κύκλος κατανάλωσης για το 800 είναι 7-8l/100.....
κ φαντάσου ότι ανεβοκατέβαινα τη Συγγρού κ την Αμφιθέας

Κάπου διάβασα 6,6l/100 μέ χαλαρή οδήγηση, μέχρι 5.000 στροφές Think 
nikos-ex victor
nikos-ex victor
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 2:41 am
Very Happy Δ.Ξ.Δ.Α

καλό νούμερο για 1200, το ΝC700x λέει 3,6!

οι έχοντες 1200 είναι πιο αρμόδιοι να απαντήσουν,αλλά περίμενε λίγο

cheers 
da_beazt
da_beazt
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-02
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda CBF 2005 ABS, Honda Transalp 2002 και τέρμα τα ιταλικά
Κράνος : ARAI chaser, ARAI tour-x 3, HJC FS-10, CABERG V2 407, LOUIS jet and PROBIKER S2

Κοίτα που πας γιατί θα πας εκεί που κοιτάς

Honda Integra -> VFR DCT Empty Re: Honda Integra -> VFR DCT

3/8/2013, 9:07 am
Για να γυρίσουμε στο θέμα (και έχοντας οδηγήσει χθες το SUZUKI GSX 1400) νομίζω τελικά ότι τα μεγάλα μηχανάκια στο θέμα πόλη είναι πολύ παρεξηγημένα.

Καταρχάς δεν χρειάζεται να κατεβάσεις σχέση για να ξεκινήσεις στο φανάρι, γεγονός που βοηθάει στο να αποτραπεί το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα. Κατά δεύτερον είναι πολύ οικονομικά (στις 2900 στροφές έχεις 100χλμ/ώρα οπότε και διακτινίζεσαι στην Κηφισίας και κρατάς τον βενζινά σε απόσταση). Κατά τρίτον είναι μεγάλα (αν δεν έχεις βρεθεί με το δεξί χέρι να στρίβει γκάζι 1400 κυβικών με ακράποβιτς εξάτμιση σε φανάρι δεν ξέρεις τι εννοώ - αν έχεις βρεθεί με το δεξί χέρι να στρίβει γκάζι παπιού με ελεύθερη εξάτμιση motorsport ξέρεις τι εννοώ)

Βέβαια εμείς που κάνουμε παρέα με μέλη που έχουν 1200 στη Θεσσαλονίκη (και κάποτε εθεάθησαν στην παραλιακή να λένε "δώσε θείο" σε άγνωστο "νέο" που έκανε σούζα) ξέρουμε ακριβώς ποιο από τα παραπάνω δεν θα έχεις με το 1200. Αν δε μπει να στο πει ο ίδιος θα στο πω εγώ αλλά πιο μετά.

Κατά τέταρτον έχουν φρένο μηχανής. Όταν κλείνεις το γκάζι η μηχανή κόβει ταχύτητα πιο αισθητά σε σχέση με ένα μηχανάκι 600 κυβικών.

Άρα γιατί να μη πάρεις το 1200 αφού σ'αρέσει να το έχεις και στην πόλη;

Η απάντηση είναι η αισθητική. Αν δεν είσαι σε ταξίδι δεν επιτρέπεται να κυκλοφορείς μέσα στην πόλη με πίσω βαλίτσα (top case που λένε στο χωριό μου). Όχι φιλαράκι δεν θα χαλάσεις εσύ την σούπερ μίνιμαλ, σέξι ουρά του 1200 με βαλίτσα για να βάλεις τα ψώνια. Η πίσω βαλίτσα συνδυάζεται υποχρεωτικά με τανκμπαγκ που έχει στο παράθυρο road book, χάρτη ή τζιπιες. Επίσης δεν παίζει να κυκλοφορείς με τις πλαϊνές στην πόλη. Το μηχανάκι δεν είναι BMW. Ούτε παίζει να κυκλοφορείς με την μία πλαϊνή στην πόλη. Το μηχανάκι δεν είναι GS adventure (εικάζεται ότι οι Βαυαροί έχουν μελετήσει εκτενώς την αεροδυναμική της μίας βαλίτσας και προτείνουν ο αναβάτης να είναι φαγωμένος και να φορά χιαστί την τσάντα του για να ισορροπεί πλήρως η μηχανή).

Επομένως αν θες να πηγαίνεις στη δουλειά μόνο (με την τσάντα στην πλάτη) εγώ σου επιτρέπω να το πάρεις. Αν είναι όμως να το πηγαίνεις για ψώνια μέσα στην πόλη τότε βάλε να δεις monty pythons life of brian την σκηνή του λιθοβολισμού για να ξέρεις τι σε περιμένει.

Α τώρα που το θυμήθηκα: καλωσήρθες στο φλόρουμ, πάντα όρθιος (εκτός και αν θες να στρίψεις), καλά χλμ και πέρνα από καμιά βόλτα να σε δούμε. Όπως μου είπανε πριν την πρώτη βόλτα μου με το φλόρουμ (εγώ ήμανε με tmax 500 abs): από επαρχιακούς δρόμους πάνε τα παιδιά και δεν τρέχουνε, μην ανησυχείς θα τους προλαβαίνεις.










P.S. κατά έκτον αυτά τα όβερ 1200 κυβικών στρέιτ φορ έχουν ροπή. Α έχουν και ροπή. Είπα ότι έχουν ροπή; Έμαθα τι είναι αυτό το "μου μάκρυνε τα χέρια". Γιατί να μη πάρεις ένα τέτοιο μηχανάκι για την πόλη; Άνετο σε χαμηλές στροφές, καθρέπτες για να κρεμάς τα ψώνια, γκάζι για να ξεφύγεις από καμιά δύσκολη κατάσταση, μια χαρά.

Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum