Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
+26
alexandros
horrorshow_gr
Seelenheil
GIORGOS VFR
VEFALIFT
dmgmacbookpro
Ο φυσικός
Them1s xXx
Verbal Kint
Dimitrisk12
Caracal
Fanrider
padelis
Don John
XLGeorge
KiloMeater
Roberto
chr1s_86
dirty
Vvag
SCORPIOS
posnightmist
teacher
anastasis
Παναγιώτης Κ.
pirelli diablo rosso 2
30 posters
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
- Verbal KintΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
29/7/2011, 11:52 pm
Dimitrisk12 wrote:Caracal wrote:Fanrider wrote:Εμενα ο θερμοστατης μου ειναι ανοιχτος , και δεν τον αλλαξα τον αφησα ετσι μιας και δουλευε τοσο καιρο μια χαρα ανοιχτος , και ετσι δεν εχω την ενοια να μου κοληση κλειστος.
ΛΙγο ζεσταμα στο ξεκινημα και χαλαρα τα πρωτα χλμ το χειμωνα , και μια χαρα δουλευει , για το καλοκαιρι θα ελεγα οτι ειναι και καλυτερα .
Ακριβώς αυτό.
Ο θερμοστάτης δεν χρειάζεται στο Ελληνικό κλίμα και ειδικά το καλοκαίρι κάνει και κακό. Προσωπικά συμβουλεύω, βγάλτε τους τελείως. Εκτός κι αν μένετε στην Φλώρινα, το μόνο που χρειάζεται είναι να μην το σκίζετε μέχρι να ζεσταθεί πλήρως.
Αν είστε δε, παντελώς Monk, μπορείτε να τον βγάζετε την άνοιξη και να τον ξαναβάζετε το φθινόπωρο.
Δεν νομίζω ότι αυτό θα λειτουργήσει στα VTEC, γιατί εγώ που έβγαλα τον περασμένο χειμώνα με ανοικτό θερμοστάτη, η θερμοκασία στα πολύ κρύα αργούσε πάρα πολύ να φτάσει τους 65 βαθμούς για να ανοίξει το VTEC και υψηλές θερμοκρασίες έβλεπα μόνο σε κανένα μποτιλιάρισμα. Σε ανοιχτό δρόμο ουσιαστικά δεν είχα VTEC. Και νομίζω δεν λέει ολόκληρο χειμώνα να τον βγάζεις χωρίς VTEC......
Ετσι οπως παει η βενζινη...και χωρις Vtec θα τον βγαλουμε....
...και μη σε πω να βρουμε και κανενα κολπο να δουλευουν οι 2 απο τους 4 κυλινδρους στα χαμηλα!
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
30/7/2011, 3:19 am
Τι σχέση έχει το Vtec με τον θερμοστάτη; Ωρε τι με βάζετε και απαντάω ώρες ώρες;
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
30/7/2011, 11:03 am
Caracal wrote:Τι σχέση έχει το Vtec με τον θερμοστάτη; Ωρε τι με βάζετε και απαντάω ώρες ώρες;
Αυτο που λεει ο Δημητρης ειναι πως χωρις θερμοστατη, το μηχανακι αργει πολυ να ανεβασει θερμοκρασια, αργει να φτασει στους 65-67 C, με αποτελεσμα ως τοτε να μην ενεργοποιειται το Vtec
Να ποια ειναι η σχεση
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
30/7/2011, 11:15 am
Έχει κύκλωμα-software-διάταξη το Honda VFR800Vtec-rc46ii, κάποιο τρόπο τέλος πάντων η μοτοσυκλέτα, να ΜΗΝ βάζει το vtec σε λειτουργία; Κάτι του στυλ, αν θερμοκρασία<65 τότε vtec=off;;;;;;
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
30/7/2011, 11:17 am
Caracal wrote:Έχει κύκλωμα-software-διάταξη το Honda VFR800Vtec-rc46ii, κάποιο τρόπο τέλος πάντων η μοτοσυκλέτα, να ΜΗΝ βάζει το vtec σε λειτουργία; Κάτι του στυλ, αν θερμοκρασία<65 τότε vtec=off;;;;;;
ΑΚΡΙΒΩΣ
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
30/7/2011, 11:21 am
Αυτό δεν το ήξερα. Ελα ρε.... άτσα η Hondaaaaaa στο Vtec...
Για τέτοιες περιπτώσεις, τον χειμώνα όπως έγραψα παραπάνω, τον βάζουμε και ησυχάζουμε.
Για τέτοιες περιπτώσεις, τον χειμώνα όπως έγραψα παραπάνω, τον βάζουμε και ησυχάζουμε.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
30/7/2011, 11:29 am
Caracal wrote:Αυτό δεν το ήξερα. Ελα ρε.... άτσα η Hondaaaaaa στο Vtec...
εκπλησσεσαι ΟΧΙ γιατι υποτιμας την Honda αλλα γιατι "μονιμα" υποτιμας το Vtec
αλλα ενταξει , σε αγαπαμε και ετσι
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
30/7/2011, 11:38 am
Don John wrote:Caracal wrote:Αυτό δεν το ήξερα. Ελα ρε.... άτσα η Hondaaaaaa στο Vtec...
εκπλησσεσαι ΟΧΙ γιατι υποτιμας την Honda αλλα γιατι "μονιμα" υποτιμας το Vtec
αλλα ενταξει , σε αγαπαμε και ετσι
Όχι Γιάννη , σιγά σιγά , το παραδέχεται...
αφου απο κάτω γράφει
"Ντάξ, μωρέέέ, και τα καδενάτα καααααλούτσικα είναι..."
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
30/7/2011, 1:54 pm
Don John wrote:Caracal wrote:Αυτό δεν το ήξερα. Ελα ρε.... άτσα η Hondaaaaaa στο Vtec...
εκπλησσεσαι ΟΧΙ γιατι υποτιμας την Honda αλλα γιατι "μονιμα" υποτιμας το Vtec
αλλα ενταξει , σε αγαπαμε και ετσι
Μνννννναι!
( Όχι ακριβώς... )
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
23/8/2011, 6:29 pm
teacher wrote:
Εγώ κατέληξα στο διακόπτη απενεργοποίησης και όλα λύθηκαν...
Επειδη θέλω να το κάνω κι εγώ αυτό με το διακόπτη μπορείς να μου πεις που ακριβώς τον παρέμβαλλες;
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
24/8/2011, 12:56 pm
Το έκανα πριν 2 χρόνια... αλλά είναι αρκετά απλό (δυστυχώς δεν έχω φώτο). Στο βεντιλατέρ πρακτικά καταλήγουν 2 καλώδια. Υπάρχει μια βαλβίδα θερμοκρασίας, που όταν ξεπεράσει τους 104-105 δίνει εντολή και περνάει το ρεύμα στο ένα καλωδιάκι, οπότε και ενεργοποιείται το βεντιλατέρ, ενώ όταν η θερμοκρασία πέφτει κάτω από τους ~96 κλείνει. Πρακτικά σε όποιο καλώδιο και αν παρεμβάλεις ένα διακόπτη, ανοίγει το κύκλωμα οπότε το βεντιλατέρ θα κλείνει.
Εγώ όμως προτείνω να κόψεις το θετικό. Πιο συγκεκριμένα, δίπλα ακριβώς από το βεντιλατέρ υπάρχει η βαλβίδα θερμοκρασίας που πρακτικά βγάζει μόνο ένα καλώδιο, έχει απλό φις που μπορείς πρακτικά να το καταργήσεις και να παρεμβάλεις δικό σου και με διακόπτη.
Εγώ λοιπόν έβαλα το διακόπτη σε αυτό το καλώδιο που φέρνει το ρεύμα και σύνδεσα και ένα led κόκκινο, οπότε όταν απενεργοποιώ το βεντιλατέρ και η θερμοκρασία είναι σε επίπεδα 96-104+ και δωθεί εντολή να ανοίξει η βαλβίδα, αν απενεργοποιήσω το βεντιλατέρ ανοίγει και το κόκκινο led
Βασικά έτσι είναι και ένας τρόπος να καταλαβαίνεις ότι έχεις κλειστό το βεντιλατέρ, γιατί σε εθνικές και γενικά σε ταχύτητες άνω των 80Km/h, βολεύει να το κλείνεις και θα δουλεύεις σε χαμηλότερες θερμοκρασίες ή σε καύσωνα θα δουλεύει ναι μεν σε ψηλές θερμοκρασίες αλλά δεν θα δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατερ. Αλλά το θέμα είναι να μην το ξεχάσεις κλειστό όταν σταματάς ή κινείσαι πολύ σιγά, αλλά οκ... για αυτό βάζουμε το led
Εγώ όμως προτείνω να κόψεις το θετικό. Πιο συγκεκριμένα, δίπλα ακριβώς από το βεντιλατέρ υπάρχει η βαλβίδα θερμοκρασίας που πρακτικά βγάζει μόνο ένα καλώδιο, έχει απλό φις που μπορείς πρακτικά να το καταργήσεις και να παρεμβάλεις δικό σου και με διακόπτη.
Εγώ λοιπόν έβαλα το διακόπτη σε αυτό το καλώδιο που φέρνει το ρεύμα και σύνδεσα και ένα led κόκκινο, οπότε όταν απενεργοποιώ το βεντιλατέρ και η θερμοκρασία είναι σε επίπεδα 96-104+ και δωθεί εντολή να ανοίξει η βαλβίδα, αν απενεργοποιήσω το βεντιλατέρ ανοίγει και το κόκκινο led
Βασικά έτσι είναι και ένας τρόπος να καταλαβαίνεις ότι έχεις κλειστό το βεντιλατέρ, γιατί σε εθνικές και γενικά σε ταχύτητες άνω των 80Km/h, βολεύει να το κλείνεις και θα δουλεύεις σε χαμηλότερες θερμοκρασίες ή σε καύσωνα θα δουλεύει ναι μεν σε ψηλές θερμοκρασίες αλλά δεν θα δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατερ. Αλλά το θέμα είναι να μην το ξεχάσεις κλειστό όταν σταματάς ή κινείσαι πολύ σιγά, αλλά οκ... για αυτό βάζουμε το led
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
24/8/2011, 11:55 pm
Καλό είναι ο διακόπτης να αντέχει 20Α, όσα και η ασφάλεια.
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
31/8/2011, 10:10 pm
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες !
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
18/6/2013, 3:17 pm
Κάποια στιγμή είχα πει να βάλω ένα σχεδιάκι.... μιας και είναι καλοκάιρι και ήδη κάποιο θέλουν να το κάνουν:
- Διακόπτης Οn-Off για 20Α (με προστατευτικό για βροχή ή κατάλληλο διακόπτη αδιάβροχο)
- Φις για το διακόπτη (εκτός και αν κάποιος βάλει τα καλώδια στριφτά στα βιδάκια του - δεν το προτείνω)
- Καλώδιο 2,5mm2
- Led μεγάλης φωτεινότητας ή και να φλασάρει (μαζί με αντίσταση για να δουλέψει στα 12 volt), αν θέλετε να κάνετε τρύπα σε κάποιο πλαστικό, να πα΄ρετε και βασούλα για το led
- Κανάλι που να αντέχει σε θερμοκρασίες μιας και τα καλώδια περνούν δίπλα απο ψυγεία, μοτερ κτλ και ζεσταίνονται...
και απλά λοιπόν διακόπτεται το + που έρχεται από τη βαλβίδα θερμοκρασίας και καταλήγει στο βεντιλατέρ. Ταυτόχρονα συνδέοντας ένα led όπως στο σχέδιο, όταν τα απενεργοποιείται το βεντιλατέρ, θα ανάβει το led!!! ;Έτσι για να μην τυχον ξεχαστεί ο διακόπτης και μένει εκτός το βεντιλατέρ...
- Διακόπτης Οn-Off για 20Α (με προστατευτικό για βροχή ή κατάλληλο διακόπτη αδιάβροχο)
- Φις για το διακόπτη (εκτός και αν κάποιος βάλει τα καλώδια στριφτά στα βιδάκια του - δεν το προτείνω)
- Καλώδιο 2,5mm2
- Led μεγάλης φωτεινότητας ή και να φλασάρει (μαζί με αντίσταση για να δουλέψει στα 12 volt), αν θέλετε να κάνετε τρύπα σε κάποιο πλαστικό, να πα΄ρετε και βασούλα για το led
- Κανάλι που να αντέχει σε θερμοκρασίες μιας και τα καλώδια περνούν δίπλα απο ψυγεία, μοτερ κτλ και ζεσταίνονται...
και απλά λοιπόν διακόπτεται το + που έρχεται από τη βαλβίδα θερμοκρασίας και καταλήγει στο βεντιλατέρ. Ταυτόχρονα συνδέοντας ένα led όπως στο σχέδιο, όταν τα απενεργοποιείται το βεντιλατέρ, θα ανάβει το led!!! ;Έτσι για να μην τυχον ξεχαστεί ο διακόπτης και μένει εκτός το βεντιλατέρ...
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
18/6/2013, 4:45 pm
Γιωργο, πολυ καλο. Περιτο να πω οτι προχθες με 33'C εξωτερικη θερμοκρασια μου αναψε στα διοδια της Τραγανας γιατι ξεχασα να κλεισω και καθως βιαζομουνα δεν σταματησα οποτε ανεβηκα τις ανηφορες πριν το Καστρο με 108-109'C, μολις αρχισανε οι κατηφορες τραβηξα συμπλεκτη και η θερμοκρασια κινητηρα επεσε και εσβησε. Τερμα, θα μπει πανω διακοπτακι, enough!
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
18/6/2013, 8:39 pm
VFGeorge wrote:........μολις αρχισανε οι κατηφορες τραβηξα συμπλεκτη και η θερμοκρασια κινητηρα επεσε .......
Είναι προτιμότερο στην κατηφόρα να μπαίνει 6η χωρίς γκάζι. Τότε η ηλεκτρονική αποκόπτει πλήρως την τροφοδοσία (fuel cut) μέχρι να πέσουν οι στροφές πολύ.
Με το συμπλέκτη ο κινητήρας τροφοδοτείται, για να μην σβήσει, οπότε παράγει θερμότητα.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
18/6/2013, 8:46 pm
Τρελαίνομαι για Αναστασιακές αναλύσεις και teacherικές κατασκευές!
- dmgmacbookproΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-08-09
Mηνύματα : 62
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
Κράνος : Arai Chaser Force
Περι θερμοκρασίας
19/8/2013, 11:36 pm
Χαιρετίζω σας όλους ,
Είμαι νέος στο forum και νέος vtecάκιας καθ'ότι απόκτησα ενα 6ης γενιάς πρίν περίπου 1μιση μήνα!!!Έσπευσα λοιπόν να το δοκιμάσω σκληρά (όσο μπορούσα δηλαδή) .
Πήρα λοιπόν βαλίτσες,tankbag,σκηνές,sleeping bags και λοιπά καλαμπαλίκια (το καημένο το μηχανάκι μου , το λυπήθηκε η ψυχή μου) κι εγώ με την κυρά επάνω (αφρατουλίδες και οι δυο μας) και βουρ για το γύρο του Πηλίου!
Όπως φυσικά καταλαβαίνετε οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος απάλευτες !!! πραγματικά όμως !!! με τη χειρότερη στιγμή στον γυρισμό ψιλομποτιλιάρισμα μέσα στον Βόλο λίγο ήθελε να δείξει 40 κελσίου (εδώ έπιασα και το μέγιστο 108 βαθμούς με το βαδιλατέρ έτοιμο για απογείωση).
Κατα την διάρκεια της εκδρομής έπαιζα απο 83-84 βαθμούς σε πορεία έως 103-104 σε διόδια,μέσα σε χωριά και σταμάτα ξεκίνα στα βουνα του Πηλίου για να βγάλει φωτό η μανταμίτσα.
Παρατήρησα πως μετά απο μεγάλη άνοδο πχ στους 104 μόλις έβγαινα σε ισιάδι και του έδινα ξανά συνέχιζε να δουλεύει το βεδιλατέρ όπως διάβασα παραπάνω αλλά σταδιακά έπεφτε στους 94 όπου κι έσβηνε το βενδιλατέρ και συνέχιζε να πέφτει έως και τους 83-84 όπου και καθόταν όσο ήμουν σε πορεία όχι κατευθύαν επισημάνω!!!Για να γίνω λίγο πιο σαφής για να ξαναπάει στους 83 απο 103 ήθελε 8-10km απόσταση.
Για να καταληξω τέλος θέλω να καταθέσω την άποψή μου κι αν είναι σωστή να προβληματιστούμε λίγο παρέα.Λέω μήπως επειδή το μηχανάκι είναι φτιαγμένο έτσι ώστε το ένα μπλόκ του μοτέρ είναι μπροστά και εκτεθημένο στον αέρα άμεσα με αποτέλεσμα να ψύχεται πιό γρήγορα εκμεταλευόμενο την άμεση ροή του αέρα ενό το άλλο είναι κρυμένο καλά κάτω αποτα σκέλια του καβαλάρη και δεν έρχεται σε επαφή με τον αέρα απο την κίνηση της μοτοσυκλέτας επομένος η ψύξη του εξαρτάται αποκλιστηκά και μόνο απο το ψυκτηκό υργό του κινητήρα γι αυτό και υπάρχει αυτό το σύστημα της ανάποδης ροής του ανεμιστήρα έτσι ώστε να κατεβάζει σταδιακά την θερμοκρασία του μοτέρ για να μην προκύψει μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα στα δυο μπλόκ του μοτέρ και σφύξει κανα μέταλο ??? (honda είναι αυτή άλλωστε δεν είναι και καμια γιασουγιάμα !!)
ΕΕ??? τι λέτε???
Είμαι νέος στο forum και νέος vtecάκιας καθ'ότι απόκτησα ενα 6ης γενιάς πρίν περίπου 1μιση μήνα!!!Έσπευσα λοιπόν να το δοκιμάσω σκληρά (όσο μπορούσα δηλαδή) .
Πήρα λοιπόν βαλίτσες,tankbag,σκηνές,sleeping bags και λοιπά καλαμπαλίκια (το καημένο το μηχανάκι μου , το λυπήθηκε η ψυχή μου) κι εγώ με την κυρά επάνω (αφρατουλίδες και οι δυο μας) και βουρ για το γύρο του Πηλίου!
Όπως φυσικά καταλαβαίνετε οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος απάλευτες !!! πραγματικά όμως !!! με τη χειρότερη στιγμή στον γυρισμό ψιλομποτιλιάρισμα μέσα στον Βόλο λίγο ήθελε να δείξει 40 κελσίου (εδώ έπιασα και το μέγιστο 108 βαθμούς με το βαδιλατέρ έτοιμο για απογείωση).
Κατα την διάρκεια της εκδρομής έπαιζα απο 83-84 βαθμούς σε πορεία έως 103-104 σε διόδια,μέσα σε χωριά και σταμάτα ξεκίνα στα βουνα του Πηλίου για να βγάλει φωτό η μανταμίτσα.
Παρατήρησα πως μετά απο μεγάλη άνοδο πχ στους 104 μόλις έβγαινα σε ισιάδι και του έδινα ξανά συνέχιζε να δουλεύει το βεδιλατέρ όπως διάβασα παραπάνω αλλά σταδιακά έπεφτε στους 94 όπου κι έσβηνε το βενδιλατέρ και συνέχιζε να πέφτει έως και τους 83-84 όπου και καθόταν όσο ήμουν σε πορεία όχι κατευθύαν επισημάνω!!!Για να γίνω λίγο πιο σαφής για να ξαναπάει στους 83 απο 103 ήθελε 8-10km απόσταση.
Για να καταληξω τέλος θέλω να καταθέσω την άποψή μου κι αν είναι σωστή να προβληματιστούμε λίγο παρέα.Λέω μήπως επειδή το μηχανάκι είναι φτιαγμένο έτσι ώστε το ένα μπλόκ του μοτέρ είναι μπροστά και εκτεθημένο στον αέρα άμεσα με αποτέλεσμα να ψύχεται πιό γρήγορα εκμεταλευόμενο την άμεση ροή του αέρα ενό το άλλο είναι κρυμένο καλά κάτω αποτα σκέλια του καβαλάρη και δεν έρχεται σε επαφή με τον αέρα απο την κίνηση της μοτοσυκλέτας επομένος η ψύξη του εξαρτάται αποκλιστηκά και μόνο απο το ψυκτηκό υργό του κινητήρα γι αυτό και υπάρχει αυτό το σύστημα της ανάποδης ροής του ανεμιστήρα έτσι ώστε να κατεβάζει σταδιακά την θερμοκρασία του μοτέρ για να μην προκύψει μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας ανάμεσα στα δυο μπλόκ του μοτέρ και σφύξει κανα μέταλο ??? (honda είναι αυτή άλλωστε δεν είναι και καμια γιασουγιάμα !!)
ΕΕ??? τι λέτε???
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
20/8/2013, 1:12 am
Λέμε ότι διάλεξες πολύ περίεργο όνομα.
Είχες συνδέσει κάποιον δίσκο-αρχείο dmg εκείνη την ώρα και σου ήρθε η έμπνευση;
Είχες συνδέσει κάποιον δίσκο-αρχείο dmg εκείνη την ώρα και σου ήρθε η έμπνευση;
- dmgmacbookproΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-08-09
Mηνύματα : 62
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
Κράνος : Arai Chaser Force
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
20/8/2013, 6:59 am
Caracal wrote:Λέμε ότι διάλεξες πολύ περίεργο όνομα.
Είχες συνδέσει κάποιον δίσκο-αρχείο dmg εκείνη την ώρα και σου ήρθε η έμπνευση;
Επι του θέματος παρακαλώ
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
20/8/2013, 10:25 am
Επί του θέματος, δεν υπάρχει θέμα, δεν υπάρχει καν νόημα.
Για λέγε τώρα για την έμπνευση του ονόματος, που ίσως έχει κάποιο νόημα
Για λέγε τώρα για την έμπνευση του ονόματος, που ίσως έχει κάποιο νόημα
- VEFALIFTΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100
Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
20/8/2013, 11:13 am
Αλήθεια, κάνε μας προσφορά την ακριβή προφορά του ονόματος . . .
Όσο για τις θερμοκρασίες του Vtec, η διάταξη των κυλίνδρων, επηρεάζει ΜΟΝΟ τους αερόψυκτους κινητήρες ! ! !
Όσο για τις θερμοκρασίες του Vtec, η διάταξη των κυλίνδρων, επηρεάζει ΜΟΝΟ τους αερόψυκτους κινητήρες ! ! !
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
20/8/2013, 11:20 am
VEFALIFT wrote:η διάταξη των κυλίνδρων, επηρεάζει ΜΟΝΟ τους αερόψυκτους κινητήρες
- GIORGOS VFRΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
20/8/2013, 2:32 pm
Επειδή είναι καλοκαίρι και η διάθεση ιλαρότητας είναι αυξημένη,έχω να προτείνω κάτι για ψηφοφορία.
Το συγκεκριμένο forum το παρακολουθώ εδώ και δύο χρόνια,και μερικούς από τους γράφοντες τους έχω γνωρίσει από κοντά,στη ΣΥΜΟΦΕ και στη φετεινή θερινή Πανελλήνια συνάντηση.Απ'ότι έχω καταλάβει,το ζήτημα της θερμοκρασίας έχει γίνει (ή τείνει να γίνει) εμμονή και ιδεοψυχαναγκασμός για πολλούς vfrάδες.Έχω λοιπόν να προτείνω τις εξής ριζοσπαστικές λύσεις:
1.Τους θερινούς μήνες μεταναστεύουμε σε βορειότερα ή ψυχρότερα μέρη.
2.Τους θερινούς μήνες βγάζουμε τα κοστούμια,όπως κάναμε πιτσιρικάδες με τα ''παπιά'',και κερδίζουμε διπλά:α)αερισμό-ψύξη και β),εισάγουμε νέα μόδα!
3.Πουλάμε-ανταλλάσουμε τα vfr με άλλα μοντέλα εν σειρά.
4.Απαλλασσόμαστε οριστικά από τα άγχη της υδρόψυξης με τα παρελκόμενά της (ψυγεία,θερμόμετρα,θερμοστάτες,κολλάρα,παραφλού,κλπ),και στρεφόμαστε σε παλιές,παραδοσιακές και δοκιμασμένες αερό(ελαιό)ψυκτες κατασκευές,πχ bandit 1200,gs1200 κ.ά.
5.Δεν κάνουμε τίποτα από τα παραπάνω και εμπιστευόμαστε την τεχνογνωσία,τον σχεδιασμό και την τεχνολογία των ''σχιστομάτηδων''.
Όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα!
Το συγκεκριμένο forum το παρακολουθώ εδώ και δύο χρόνια,και μερικούς από τους γράφοντες τους έχω γνωρίσει από κοντά,στη ΣΥΜΟΦΕ και στη φετεινή θερινή Πανελλήνια συνάντηση.Απ'ότι έχω καταλάβει,το ζήτημα της θερμοκρασίας έχει γίνει (ή τείνει να γίνει) εμμονή και ιδεοψυχαναγκασμός για πολλούς vfrάδες.Έχω λοιπόν να προτείνω τις εξής ριζοσπαστικές λύσεις:
1.Τους θερινούς μήνες μεταναστεύουμε σε βορειότερα ή ψυχρότερα μέρη.
2.Τους θερινούς μήνες βγάζουμε τα κοστούμια,όπως κάναμε πιτσιρικάδες με τα ''παπιά'',και κερδίζουμε διπλά:α)αερισμό-ψύξη και β),εισάγουμε νέα μόδα!
3.Πουλάμε-ανταλλάσουμε τα vfr με άλλα μοντέλα εν σειρά.
4.Απαλλασσόμαστε οριστικά από τα άγχη της υδρόψυξης με τα παρελκόμενά της (ψυγεία,θερμόμετρα,θερμοστάτες,κολλάρα,παραφλού,κλπ),και στρεφόμαστε σε παλιές,παραδοσιακές και δοκιμασμένες αερό(ελαιό)ψυκτες κατασκευές,πχ bandit 1200,gs1200 κ.ά.
5.Δεν κάνουμε τίποτα από τα παραπάνω και εμπιστευόμαστε την τεχνογνωσία,τον σχεδιασμό και την τεχνολογία των ''σχιστομάτηδων''.
Όλα τα σχόλια ευπρόσδεκτα!
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
20/8/2013, 2:44 pm
Εγώ πάντως, αν τόσο πολύ με ενοχλούσε, θα ξήλωνα τα πλαινά ψυγεία, και θα προσάρμοζα ένα τέτοιο
κι ας μην είναι καν honda, ένα ανταλλακτικατζίδικο π.χ. το ZXR400L έχει ΓΑΜΩ τα ψυγεία
τόσα χαλασμένα υπάρχουν, όλο και κάποιος θα δίνει ανταλλακτικά στο car.gr ή και στο ebay
Χώρο το vtec έχει μπροστά, το βάζεις, και τέλος τα θέματα ψύξης, και σου μένουν τα μαμά ψυγεία, που ή τα κρατάς προστατευμένα για όταν κάποτε πουλήσεις την μηχανή, ή τα δίνεις και σου μένει και κεφάλαιο.
Πλαινά ψυγεία και παπαριές της Honda, στο VTR-Sp2 πάντως, στο HRC kit δίνει συμβατικό μπροστινό ψυγείο μια φορά...
κι ας μην είναι καν honda, ένα ανταλλακτικατζίδικο π.χ. το ZXR400L έχει ΓΑΜΩ τα ψυγεία
τόσα χαλασμένα υπάρχουν, όλο και κάποιος θα δίνει ανταλλακτικά στο car.gr ή και στο ebay
Χώρο το vtec έχει μπροστά, το βάζεις, και τέλος τα θέματα ψύξης, και σου μένουν τα μαμά ψυγεία, που ή τα κρατάς προστατευμένα για όταν κάποτε πουλήσεις την μηχανή, ή τα δίνεις και σου μένει και κεφάλαιο.
Πλαινά ψυγεία και παπαριές της Honda, στο VTR-Sp2 πάντως, στο HRC kit δίνει συμβατικό μπροστινό ψυγείο μια φορά...
- SeelenheilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-08
Mηνύματα : 294
Ηλικία : 41
Μοντέλο : ST-1300 / 2004
Κράνος : Shark Skwal
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
21/8/2013, 12:04 am
Βασικά στα βορειότερα μέρη το V-Tec ανεβάζει θερμοκρασία κανονικά μέσα στην πόλη. Οπότε η μετανάστευση μόνο γι'αυτό το λόγο είναι άτοπη. Ψηθείτε να έρθετε για μπύρα όμως! ;)GIORGOS VFR wrote:
1.Τους θερινούς μήνες μεταναστεύουμε σε βορειότερα ή ψυχρότερα μέρη.
- GIORGOS VFRΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
21/8/2013, 9:47 am
6.Την ιδέα του caracal την ''κλέβω'' και την προτείνω.
κι ας μην είναι καν honda, ένα ανταλλακτικατζίδικο π.χ. το ZXR400L έχει ΓΑΜΩ τα ψυγεία
τόσα χαλασμένα υπάρχουν, όλο και κάποιος θα δίνει ανταλλακτικά στο car.gr ή και στο ebay
Χώρο το vtec έχει μπροστά, το βάζεις, και τέλος τα θέματα ψύξης, και σου μένουν τα μαμά ψυγ εία, που ή τα κρατάς προστατευμένα για όταν κάποτε πουλήσεις την μηχανή, ή τα δίνεις και σου μένει και κεφάλαιο.
Πλαινά ψυγεία και παπαριές της Honda, στο VTR-Sp2 πάντως, στο HRC kit δίνει συμβατικό μπροστινό ψυγείο μια φορά...
κι ας μην είναι καν honda, ένα ανταλλακτικατζίδικο π.χ. το ZXR400L έχει ΓΑΜΩ τα ψυγεία
τόσα χαλασμένα υπάρχουν, όλο και κάποιος θα δίνει ανταλλακτικά στο car.gr ή και στο ebay
Χώρο το vtec έχει μπροστά, το βάζεις, και τέλος τα θέματα ψύξης, και σου μένουν τα μαμά ψυγ εία, που ή τα κρατάς προστατευμένα για όταν κάποτε πουλήσεις την μηχανή, ή τα δίνεις και σου μένει και κεφάλαιο.
Πλαινά ψυγεία και παπαριές της Honda, στο VTR-Sp2 πάντως, στο HRC kit δίνει συμβατικό μπροστινό ψυγείο μια φορά...
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Ανεβάζει τρελή θερμοκρασία
21/8/2013, 6:41 pm
Κοίτα υπ΄ρχουν κάποιοι εδώ που έχουν βάλει κάτι διακοπτάκια
που ανοιγοκλέινουν το βεντιλατέρ.Έγω ειδικός δεν είμαι αλλά
αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι εαν είσαι σταματημένος διόδια π.χ
και ανάψει το βεντιλατέρ και πλακωθείς να πηγαίνεις 140+ το
βεντιλατέρ αργεί να σβήσει.Δεν ξέρω γιατί δεν είμαι ειδικός ξαναλέω.
Ενώ εαν ξεκινήσεις και πηγαίνεις με κάτω απο 70 σβήνει πολύ πιο
γρήγορα και μετά μπορείς να το γκαζώσεις όσο θες.Αυτά ελπίζω
να σε βοήθησα.
που ανοιγοκλέινουν το βεντιλατέρ.Έγω ειδικός δεν είμαι αλλά
αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι εαν είσαι σταματημένος διόδια π.χ
και ανάψει το βεντιλατέρ και πλακωθείς να πηγαίνεις 140+ το
βεντιλατέρ αργεί να σβήσει.Δεν ξέρω γιατί δεν είμαι ειδικός ξαναλέω.
Ενώ εαν ξεκινήσεις και πηγαίνεις με κάτω απο 70 σβήνει πολύ πιο
γρήγορα και μετά μπορείς να το γκαζώσεις όσο θες.Αυτά ελπίζω
να σε βοήθησα.
- dmgmacbookproΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2013-08-09
Mηνύματα : 62
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Vfr 800 Vtec 04
Κράνος : Arai Chaser Force
Ευχαριστώ!
21/8/2013, 6:42 pm
Απορώ ???
Κάποιος που έκανε τον κόπο να διαβάσει όλη την "έκθεση" που έγραψα το μόνο που θα μπορούσε να πεί είναι αυτά που πήρα σαν απάντηση??? Θα μπορούσα απλά να πάρω μια απάντηση του τύπου --> Έτσι είναι τα vfr με την θερμοκρασία !!! (καθ'ότι και η πρώτη μου μοτοσυκλέτα)
εν πάση περιπτώσει ευχαριστώ εκ των υστέρων για τον χρόνο σας
Κάποιος που έκανε τον κόπο να διαβάσει όλη την "έκθεση" που έγραψα το μόνο που θα μπορούσε να πεί είναι αυτά που πήρα σαν απάντηση??? Θα μπορούσα απλά να πάρω μια απάντηση του τύπου --> Έτσι είναι τα vfr με την θερμοκρασία !!! (καθ'ότι και η πρώτη μου μοτοσυκλέτα)
εν πάση περιπτώσει ευχαριστώ εκ των υστέρων για τον χρόνο σας
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|