Το σφίγγεις το μπουζί ???
+18
grigoris
teacher
chr1s_86
DoctorAbo
anastasis
vasilakos
TAKIS-SOL
glystras
Tinder
tomakos
gabadoo
nasos
Don John
Ο φυσικός
Caracal
posnightmist
Fanrider
gasoil
22 posters
Page 3 of 3 • 1, 2, 3
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
24/4/2014, 11:24 pm
Φίλε Γιώργο,
να μη βάλεις loctite. Να σφίξεις με τη σωστή ροπή και να φύγεις !
να μη βάλεις loctite. Να σφίξεις με τη σωστή ροπή και να φύγεις !
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
25/4/2014, 11:33 am
DoctorAbo wrote:Φίλε Γιώργο,
να μη βάλεις loctite. Να σφίξεις με τη σωστή ροπή και να φύγεις !
Συμφωνω απολυτα. Καλο δρομο
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
25/4/2014, 4:10 pm
VEEFARIOS wrote:DoctorAbo wrote:Φίλε Γιώργο,
να μη βάλεις loctite. Να σφίξεις με τη σωστή ροπή και να φύγεις !
Συμφωνω απολυτα. Καλο δρομο
Και η σωστή ροπή αναφέρεται στο Owner's Manual
http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/files/file/58-2007-interceptor-abs-owners-manual/
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
26/4/2014, 4:36 pm
Να πω οτι εκανα αυτη τη δουλεια χθες και βρηκα τα μπουζι οχι αρκετα σφιγμενα, μαλιστα στο μπροστα δεξια υπηρχε λιγο λαδι και μετα το σπειρωμα, δειγμα του οτι μαλλον παρα-ητανε χαλαρο Θα ανεβασω φωτο εν καιρω, δεν εβγαλα επι τοπου γιατι βιαζομουνα να τελειωσω και να ταξιδεψω. Δεν εβαλα τελικα loctite (θενκς για τη συμβουλη ) αλλα τα εσφιξα με το χερι οπως κανω εδω και πολλα χρονια, χωρις καμια αβαρεια.
Η προσβαση δεν ειναι δυσκολη, στα πισω ειναι πανευκολη σηκωνοντας το ρεζερβουαρ. Στα μπροστα θα ητανε επισης ευκολη αν ειχε βγει ο τροχος ή τα πλαϊνα φαιρινγκ, με το μηχανακι οπως ειναι χρειαζεται ενα σχετικα μακρυ σπαστο Τ 10αρι - δεν ειχα τετοιο και πεταχτηκα και πηρα, τα καλα της επαρχιας Θα ξαναελεγξω ποσο σφιχτα ειναι εν καιρω, οταν πχ βγαλω τα πλαϊνα φαιρινγκ για αλλαγη φιλτρου και επιθεωρηση των φισων.
Παντως θα συνιστουσα εναν ελεγχο κατα καιρους καθως μαλλον εχουν την ταση να ξεσφιγγουν..
Η προσβαση δεν ειναι δυσκολη, στα πισω ειναι πανευκολη σηκωνοντας το ρεζερβουαρ. Στα μπροστα θα ητανε επισης ευκολη αν ειχε βγει ο τροχος ή τα πλαϊνα φαιρινγκ, με το μηχανακι οπως ειναι χρειαζεται ενα σχετικα μακρυ σπαστο Τ 10αρι - δεν ειχα τετοιο και πεταχτηκα και πηρα, τα καλα της επαρχιας Θα ξαναελεγξω ποσο σφιχτα ειναι εν καιρω, οταν πχ βγαλω τα πλαϊνα φαιρινγκ για αλλαγη φιλτρου και επιθεωρηση των φισων.
Παντως θα συνιστουσα εναν ελεγχο κατα καιρους καθως μαλλον εχουν την ταση να ξεσφιγγουν..
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
8/5/2014, 12:16 pm
VFGeorge wrote:Να πω οτι εκανα αυτη τη δουλεια χθες και βρηκα τα μπουζι οχι αρκετα σφιγμενα, μαλιστα στο μπροστα δεξια υπηρχε λιγο λαδι και μετα το σπειρωμα, δειγμα του οτι μαλλον παρα-ητανε χαλαρο Θα ανεβασω φωτο εν καιρω, δεν εβγαλα επι τοπου γιατι βιαζομουνα να τελειωσω και να ταξιδεψω.
Δεστε το μπροστα δεξια μπουζι πως ειναι φανερο οτι ητανε ξεσφιχτο, αφου το ελυσα βαζοντας ελαχιστη ροπη Ειναι ακριβως το ιδιο σε θεση (μπροστα δεξια) μ'αυτο που προκαλεσε προβλημα στον Κωστα-Gasoil, οποτε ελεγξτε το σφιξιμο των μπουζι!
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
8/5/2014, 3:16 pm
ΟΚ να κόψουμε τους μάστορες..............
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
8/5/2014, 3:28 pm
nikos-ex victor wrote:ΟΚ να κόψουμε τους μάστορες..............
Σε μενα ητανε ετσι απο το σφιξιμο της μαμας Χονδα και μετα απο 68Κ χμ. Επρεπε να ταχα κοιταξει για σφιξιμο πιο νωρις πχ στα 24Κ και 48Κ χμ. Εχει γραφτει και σε αλλα φορα οτι τα μπουζι των VTEC may work themselves loose.
Να πω επισης οτι η επιθεωρηση σε μπουζι ιριδιου δεν δειχνει τιποτα καθως η ακιδα δεν φθειρεται οπως το ηλεκτροδιο στα απλα μπουζι, γι'αυτο και δεν ταβγαλα να τα επιθεωρησω καθως δε νομιζω οτι εχει νοημα.
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
8/5/2014, 3:50 pm
[quote="VFGeorge may work themselves loose.[/quote]
μπορεί να αναφερθεί κανείς σε "κατασκευαστικό λάθος"?
ή λόγω κραδασμών?
μπορεί να αναφερθεί κανείς σε "κατασκευαστικό λάθος"?
ή λόγω κραδασμών?
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
8/5/2014, 4:14 pm
nikos-ex victor wrote:[quote="VFGeorge may work themselves loose.
μπορεί να αναφερθεί κανείς σε "κατασκευαστικό λάθος"?
ή λόγω κραδασμών?[/quote]
EX μου, είναι λογικό να προβλέπεται έλεγχος και σφίξιμο πολύ πριν τις 68Κ χλμ. που έκανε ο professor.
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
8/5/2014, 4:39 pm
δεκτός ο έλεγχος κάθε 24Κ ή 48Κ κ ούτω καθεξής, αλλά αν σε κάθε έλεγχο το σφίγγουμε,χωρίς να χρειάζεται αλλαγή, τότε κάτι τρέχει...ή φυσιολογική είναι λόγω κραδασμών, ή ζαβή λόγω "λάθους".
κ αναφέρομαι στο "themselves loose"!! τί από τα δύο είναι!
κ αναφέρομαι στο "themselves loose"!! τί από τα δύο είναι!
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
9/5/2014, 12:36 am
nikos-ex victor wrote:δεκτός ο έλεγχος κάθε 24Κ ή 48Κ κ ούτω καθεξής, αλλά αν σε κάθε έλεγχο το σφίγγουμε,χωρίς να χρειάζεται αλλαγή, τότε κάτι τρέχει...ή φυσιολογική είναι λόγω κραδασμών, ή ζαβή λόγω "λάθους".
κ αναφέρομαι στο "themselves loose"!! τί από τα δύο είναι!
Tι θα μπορούσε να είναι ο έλεγχος ενός μπουζί ?
Το ξεβιδώνεις
Το ελέγχεις (για να βγάλεις συμπεράσματα για την καύση)
Το καθαρίζεις
Ρυθμίζεις το διάκενο
Το ξαναβιδώνεις με τη ροπή του
Δε νομίζω πως υπάρχει κάτι σαν " το σφίγγεις κάθε φορά".
Σε κάλυψα ?
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
28/5/2014, 10:17 am
VFGeorge wrote:....
Παντως θα συνιστουσα εναν ελεγχο κατα καιρους καθως μαλλον εχουν την ταση να ξεσφιγγουν..
Δύο φορές τα βρήκα και εγώ χαλαρά, την πρώτη στην κανονική τους αλλαγή και τη δεύτερη μετά από επανέλεγχο σε λίγα χλμ. Να πω ότι τα είχα σφίξει με δυναμόκλειδο στη ροπή που δίνει η honda και τις δύο φορές. Οπότε, ή η ροπή είναι λάθος, ή ξεσφίγγουν λόγω κραδασμών... Έτσι την τελευταία φορά το σφίξιμο έγινε με ... χειροκίνητη ροπή και μέχρι τώρα δεν έχω παρατηρήσει κάτι. Να πώ ότι αν ξεσφίξει ένα ή παραπάνω μπουζί, χάνει όλη την ελαστικότητά του ο κινητήρας και είναι εύκολο να το καταλάβεις ειδικά όταν κινείσαι μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες και πολλά ανεβοκατεβάσματα στο κιβώτιο
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
28/5/2014, 10:26 am
demon wrote:
Δύο φορές τα βρήκα και εγώ χαλαρά, την πρώτη στην κανονική τους αλλαγή και τη δεύτερη μετά από επανέλεγχο σε λίγα χλμ. Να πω ότι τα είχα σφίξει με δυναμόκλειδο στη ροπή που δίνει η honda και τις δύο φορές. Οπότε, ή η ροπή είναι λάθος, ή ξεσφίγγουν λόγω κραδασμών... Έτσι την τελευταία φορά το σφίξιμο έγινε με ... χειροκίνητη ροπή και μέχρι τώρα δεν έχω παρατηρήσει κάτι.
Ετσι ακριβως, η ροπη των 12Nm που δινει η Χονδα ειναι κατα τη γνωμη μου μικρη και υπερβολικα "χαλαρη" για τα μπουζι στo VFR, η χειροκινητη ροπη ..is the way to go Αλλα με προσοχη και αισθηση του τι κανουμε γιατι καποιο λαθος (υπερβολικο σφιξιμο) μπορει να αποβει πολυ ακριβο.
Page 3 of 3 • 1, 2, 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|