Το σφίγγεις το μπουζί ???
+18
grigoris
teacher
chr1s_86
DoctorAbo
anastasis
vasilakos
TAKIS-SOL
glystras
Tinder
tomakos
gabadoo
nasos
Don John
Ο φυσικός
Caracal
posnightmist
Fanrider
gasoil
22 posters
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 6:37 pm
Αν και το ολο project μολις αρχισε και βλέπω να τραβάει σε χρονο, ξεκινάω να γραφω και θα συμπληρώνω γιατί αν περιμένω στο τέλος δεν πρόκειται να βρώ χρόνο να τα γράψω μονομιάς.
Ολα ξεκίνησαν σε μια ωραία στριφτερή και γρήγορη βόλτα. Στο άνοιγμα μετά από μια έξοδο στροφής κατά τις 8000 rpm το άκουσα. Ηταν ενα ρυθμικό κροτάλισμα με ρυθμό τις στροφές περιστροφής του κινητήρα, που άλλαζε ενταση ανάλογα με το τι γκάζι ζητούσα. Κάτι που έβλεπα τους άλλους να απομακρύνονται, κάτι που δεν ημουν σε βολικό σημείο για στάση και η περιέργεια να ακούσω προσεκτικότερα τι ηταν αυτό για να καταλάβω, δεν με αφησαν να σταμάτησω επιτόπου. Ομως αναγκαστικά στα 500 περίπου πες μέτρα σταμάτησα. Ακουγόταν σαν να έχανε ο λαιμός μιας εξατμισης αλλά σκυμένος τώρα δεν το εντόπιζα. Ακουγόταν από πιο ψηλά μπροστά και δεξιά.
Μπουζί λέω και το βρήκα.
Εβγαλα την βίδα της πίπας και τράβηξα την πίπα έξω. Ενα διαλυμένο μπουζί ηρθε μαζί της και μια πονεμένη ιστορία ξεκίνησε.......... Α δεν σας το είπα, ολα αυτά στον δρόμο από Πόρτο Χέλι προς Επίδαυρο.
Για να τελειώνει η λογοτεχνική εισαγωγή μου και να μπούμε στα τεχνικά σιγά - σιγά, να πώ σε όποιον δεν το ξέρει, οτι η επιτόπου εγγραφή και μεταφορά με Οδική βοήθεια, στοιχίζει 200.
Πάμε για τα τεχνικά τώρα. Ξεκίνησα με τρία μεγάλα ερωτήματα.
1. Γιατί το μπουζί βγήκε ????
2. Ενα μεταλικό κομμάτι μεγέθους φακής (ισως λίγο μεγαλύτερο) που έλειπε απο το μπουζί,
που βρισκόταν ???
3. Με δεδομένο οτι το σπείρωμα του μπουζιού είχε κατα το ήμισυ καταστραφεί,
Το σπείρωμα της κεφαλής σε τι φάση ήταν ???
Στα ερωτήματα θα επανέλθω.
Η πρώτη προσέγγιση για την διόρθωση της βλάβης ήταν η εξής.
Ασχέτως κατάστασεως του σπειρώματοςτης κεφαλής, τοποθέτηση helicoil και αναρρόφηση όλων των υπολειμάτων από τον θάλαμο καυσης με σωληνάκι προσαρμοσμένο σε αναρροφητική αντλία (ηλεκτρική σκούπα).
Πλεονέκτημα η ευκολία, το κόστος, ο χρόνος.
Μειονέκτημα, το ρίσκο του να μην κάτσει καλά το helicoil, ο μη καλός καθαρισμός του θάλαμου καύσης και η αναπάντητη ερώτηση για την τυχόν ζημιά στο χιτώνιο του θαλάμου.
Η δεύτερη προσέγγιση το λύσιμο της κεφαλής.
Τα πλεονεκτήματα γίνονται μειονεκτήματα και αντιστρόφως.
Αν ήταν στους πίσω κυλίνδρους δεν θα το σκεφτόμουνα. Θα έκανα το πρώτο επειδή η πρόσβαση είναι άμμεση και εύκολη σε σχέση με τους εμπρός κυλίνδρους, και επειδή για να λύσεις την πίσω κεφαλή πρέπει να κατεβάσεις μοτέρ (κατα το manual πάντα).
Για να μπορέσεις όμως στους μπροστά κυλίνδρους να περάσεις helicoil με σχετική ελευθερία κινήσεων (που αυξάνει ομως κατακόρυφα τις πιθανότητες επιτυχίας) πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι.
Συνυπολογίζοντας οτι την δουλειά θα την έκανα μόνος μου, γλυτώνοντας ετσι μεγάλο τμήμα εξόδων και επειδή εχω σαν άτομο πρόβλημα (μαζόχας και περίεργος) αποφάσισα το λύσιμο της κεφαλής.
Πάω να βγάλω φωτογραφίες για να το κάνω φωτο-ρομάτζο και θα επανέλθω.
Στο μεταξύ μην ακούσω τίποτα για γρανάζια και μπιφτέκια.
Ολα ξεκίνησαν σε μια ωραία στριφτερή και γρήγορη βόλτα. Στο άνοιγμα μετά από μια έξοδο στροφής κατά τις 8000 rpm το άκουσα. Ηταν ενα ρυθμικό κροτάλισμα με ρυθμό τις στροφές περιστροφής του κινητήρα, που άλλαζε ενταση ανάλογα με το τι γκάζι ζητούσα. Κάτι που έβλεπα τους άλλους να απομακρύνονται, κάτι που δεν ημουν σε βολικό σημείο για στάση και η περιέργεια να ακούσω προσεκτικότερα τι ηταν αυτό για να καταλάβω, δεν με αφησαν να σταμάτησω επιτόπου. Ομως αναγκαστικά στα 500 περίπου πες μέτρα σταμάτησα. Ακουγόταν σαν να έχανε ο λαιμός μιας εξατμισης αλλά σκυμένος τώρα δεν το εντόπιζα. Ακουγόταν από πιο ψηλά μπροστά και δεξιά.
Μπουζί λέω και το βρήκα.
Εβγαλα την βίδα της πίπας και τράβηξα την πίπα έξω. Ενα διαλυμένο μπουζί ηρθε μαζί της και μια πονεμένη ιστορία ξεκίνησε.......... Α δεν σας το είπα, ολα αυτά στον δρόμο από Πόρτο Χέλι προς Επίδαυρο.
Για να τελειώνει η λογοτεχνική εισαγωγή μου και να μπούμε στα τεχνικά σιγά - σιγά, να πώ σε όποιον δεν το ξέρει, οτι η επιτόπου εγγραφή και μεταφορά με Οδική βοήθεια, στοιχίζει 200.
Πάμε για τα τεχνικά τώρα. Ξεκίνησα με τρία μεγάλα ερωτήματα.
1. Γιατί το μπουζί βγήκε ????
2. Ενα μεταλικό κομμάτι μεγέθους φακής (ισως λίγο μεγαλύτερο) που έλειπε απο το μπουζί,
που βρισκόταν ???
3. Με δεδομένο οτι το σπείρωμα του μπουζιού είχε κατα το ήμισυ καταστραφεί,
Το σπείρωμα της κεφαλής σε τι φάση ήταν ???
Στα ερωτήματα θα επανέλθω.
Η πρώτη προσέγγιση για την διόρθωση της βλάβης ήταν η εξής.
Ασχέτως κατάστασεως του σπειρώματοςτης κεφαλής, τοποθέτηση helicoil και αναρρόφηση όλων των υπολειμάτων από τον θάλαμο καυσης με σωληνάκι προσαρμοσμένο σε αναρροφητική αντλία (ηλεκτρική σκούπα).
Πλεονέκτημα η ευκολία, το κόστος, ο χρόνος.
Μειονέκτημα, το ρίσκο του να μην κάτσει καλά το helicoil, ο μη καλός καθαρισμός του θάλαμου καύσης και η αναπάντητη ερώτηση για την τυχόν ζημιά στο χιτώνιο του θαλάμου.
Η δεύτερη προσέγγιση το λύσιμο της κεφαλής.
Τα πλεονεκτήματα γίνονται μειονεκτήματα και αντιστρόφως.
Αν ήταν στους πίσω κυλίνδρους δεν θα το σκεφτόμουνα. Θα έκανα το πρώτο επειδή η πρόσβαση είναι άμμεση και εύκολη σε σχέση με τους εμπρός κυλίνδρους, και επειδή για να λύσεις την πίσω κεφαλή πρέπει να κατεβάσεις μοτέρ (κατα το manual πάντα).
Για να μπορέσεις όμως στους μπροστά κυλίνδρους να περάσεις helicoil με σχετική ελευθερία κινήσεων (που αυξάνει ομως κατακόρυφα τις πιθανότητες επιτυχίας) πρέπει να λύσεις το μισό μηχανάκι.
Συνυπολογίζοντας οτι την δουλειά θα την έκανα μόνος μου, γλυτώνοντας ετσι μεγάλο τμήμα εξόδων και επειδή εχω σαν άτομο πρόβλημα (μαζόχας και περίεργος) αποφάσισα το λύσιμο της κεφαλής.
Πάω να βγάλω φωτογραφίες για να το κάνω φωτο-ρομάτζο και θα επανέλθω.
Στο μεταξύ μην ακούσω τίποτα για γρανάζια και μπιφτέκια.
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 7:16 pm
- posnightmistΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 7:19 pm
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 10:18 pm
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 10:23 pm
Κώστα έχεις καμιά ιδέα γιατί έγινε αυτό;
Ευτυχώς που το πήρες χαμπάρι.
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 10:27 pm
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 10:28 pm
CB1-FAN wrote:
posnightmist wrote:
κοιτάξτε πόσο χαρακτηριστική αντίδραση
Ο δεύτερος καθότι κάτοχος Vtec απλά περιμένει με το καφεδάκι του, υπομονετικά, μπροστά στο pc, την συνέχεια (άντε και με λίγο ποπ κορν ενδιάμεσα)
Ο πρώτος (ο π@υστης,) καθότι κάτοχος γραναζιού, κρατιέται με το ζόρι να μην πετάξει το πικρόχολο σχόλιο του
Μην μασάς κουμπάρε προχώρα αγνόησε τον επιδεικτικά
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 10:33 pm
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 10:47 pm
Επειδή θα τεθεί. Τα μπουζί τα είχα βάλει εγώ πάνω. Με το χέρι μέχρι να πατήσει η πατούρα και μετά στροφή 120 μοίρες σφίγκοντας. Πάντα έτσι το έκανα. Το βιβλίο λέει 12 Νtm. Μετά απο αρκετές δοκιμές στο πάγκο δεν φαίνεται να υπάρχει διαφορά ανάμεσα στους δύο τρόπους. Αν με ρωτήσετε αν είμαι σίγουρος οτι εκεί το έκανες ακριβώς έτσι?
Θα πώ ναί. Αν με ρωτήσετε αν βάζω στοίχημα το χέρι μου θα κολλώσω. Ειμαι ενας σίγουρος ανθρωπος και οχι ενα βέβαιο ρομπότ. Τα υπόλοιπα 3 μπουζί ήταν εντάξει. Μέχρις εκεί ομως.
Τώρα με τα σπειρώματα των κυλίνδρων.
Θα πώ ναί. Αν με ρωτήσετε αν βάζω στοίχημα το χέρι μου θα κολλώσω. Ειμαι ενας σίγουρος ανθρωπος και οχι ενα βέβαιο ρομπότ. Τα υπόλοιπα 3 μπουζί ήταν εντάξει. Μέχρις εκεί ομως.
Τώρα με τα σπειρώματα των κυλίνδρων.
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 11:01 pm
Δείχνει σαν να μην είχε βιδώσει καλά το μπουζί, ξεβίδωσε, και καθώς ξεβίδωνε, έσπασε τα λίγα (επάνω) σπειρώματα που είχε να το κρατάνε, και μετά έσπασε και το ίδιο από τις κινήσεις που έκανε.
Όταν έφτασες να το ακούς ήταν πια αργά.
( CSI Πόρτο Ράφτη... )
Το γεγονός ότι δεν παρατηρείται αλλοιωση στις βαλβίδες ή στην οροφή του θάλαμου καύσης, δείχνει ότι δεν έχει χτυπήσει κάτι άλλο.
Όταν το έβγαλες , βγήκε εύκολα ή είχε κολλήσει;
Όταν έφτασες να το ακούς ήταν πια αργά.
( CSI Πόρτο Ράφτη... )
Το γεγονός ότι δεν παρατηρείται αλλοιωση στις βαλβίδες ή στην οροφή του θάλαμου καύσης, δείχνει ότι δεν έχει χτυπήσει κάτι άλλο.
Όταν το έβγαλες , βγήκε εύκολα ή είχε κολλήσει;
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 11:18 pm
Οσο εγραφα τα παρακάτω δεν έβλεπα τις απαντήσεις. Μιχάλη μάλλον εκεί οδηγούμε αλλά το 90% από τις βόλτες ??
Οπως καταλάβατε ο κύλινδρος ήδη λύθηκε. και οι ερωτήσεις αρχίζουν κα απαντώνται.
Το κομμάτι απο το μπουζί που λείπει δεν βρεθηκε. Η θα εχει φτάσει σε κανένα καταλύτη ή εξαχνώθηκε.
set spam on
Πυρηνικό καμίνι ο θάλαμος του βιτεκιού Φάνη μου. Μεταστοιχειώνει μπουζί
set spam off
Το χιτώνιο είναι καθαρό. Μεταξύ μας ρε παιδιά πρέπει να το αγγίξετε. Ειναι σαν τι να πώ. Μεταλλικό τεφαλ ενα πραγμα. Απαλό και δροσερό. Εχει και αυτήν την καμπυλότητα..... Σαν γραφημα τεταρτοβάθμιας είναι.
Τώρα από τη μηχανή έλυσα : Μπροστινό, ντεπόζιτο, σώμα εισαγωγών (thanks to tasos), ψυγεία, εντατήρα καδένας, κεφαλή (εκκεντροφόρους, βαλβίδες)
Να πώ οτι επειδή δεν ξέρω αν φαίνεται στη φωτό, από το σπείρωμα της κεφαλής εχουν μείνει κανα δύο βόλτες μόνο. Ενα 10% περίπου. Οπότε helicoil.
Με προβληματίζει εντόνως το γεγονός οτι και τα προηγούμενα μπουζί και τα εναπομείναντα καινούργια εχουν παραπάνω ιζήματα καρβουνίλας από το μπουζί από την μηχανή του Τάσου.
Και ακόμα δεν έχω απαντήσει στο βασικό ερώτημα.
Το σφίγγω το μπουζί?????????????????
Οπως καταλάβατε ο κύλινδρος ήδη λύθηκε. και οι ερωτήσεις αρχίζουν κα απαντώνται.
Το κομμάτι απο το μπουζί που λείπει δεν βρεθηκε. Η θα εχει φτάσει σε κανένα καταλύτη ή εξαχνώθηκε.
set spam on
Πυρηνικό καμίνι ο θάλαμος του βιτεκιού Φάνη μου. Μεταστοιχειώνει μπουζί
set spam off
Το χιτώνιο είναι καθαρό. Μεταξύ μας ρε παιδιά πρέπει να το αγγίξετε. Ειναι σαν τι να πώ. Μεταλλικό τεφαλ ενα πραγμα. Απαλό και δροσερό. Εχει και αυτήν την καμπυλότητα..... Σαν γραφημα τεταρτοβάθμιας είναι.
Τώρα από τη μηχανή έλυσα : Μπροστινό, ντεπόζιτο, σώμα εισαγωγών (thanks to tasos), ψυγεία, εντατήρα καδένας, κεφαλή (εκκεντροφόρους, βαλβίδες)
Να πώ οτι επειδή δεν ξέρω αν φαίνεται στη φωτό, από το σπείρωμα της κεφαλής εχουν μείνει κανα δύο βόλτες μόνο. Ενα 10% περίπου. Οπότε helicoil.
Με προβληματίζει εντόνως το γεγονός οτι και τα προηγούμενα μπουζί και τα εναπομείναντα καινούργια εχουν παραπάνω ιζήματα καρβουνίλας από το μπουζί από την μηχανή του Τάσου.
Και ακόμα δεν έχω απαντήσει στο βασικό ερώτημα.
Το σφίγγω το μπουζί?????????????????
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 11:23 pm
Velociraptor wrote:Δείχνει σαν να μην είχε βιδώσει καλά το μπουζί, ξεβίδωσε, και καθώς ξεβίδωνε, έσπασε τα λίγα (επάνω) σπειρώματα που είχε να το κρατάνε, και μετά έσπασε και το ίδιο από τις κινήσεις που έκανε.
Όταν έφτασες να το ακούς ήταν πια αργά.
( CSI Πόρτο Ράφτη... )
Το γεγονός ότι δεν παρατηρείται αλλοιωση στις βαλβίδες ή στην οροφή του θάλαμου καύσης, δείχνει ότι δεν έχει χτυπήσει κάτι άλλο.
Όταν το έβγαλες , βγήκε εύκολα ή είχε κολλήσει;
Δεν είχε κολλήσει. Από το κοπάνημα χάλασε και η πίπα γαμώτο.
Στη προσέγγισή σου το μόνο που με χαλάει είναι οτι ετσι θα ειχε μείνει εστω το μισό σπείρωμα. Είναι όμως οτι πιο κοντινό στην πραγματικότητα πιστεύω
Ξανά
- nasosΜέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-20
Mηνύματα : 176
Ηλικία : 46
Μοντέλο : vfr rc46
Κράνος : Καμία επιλογή
Στα μπαρ τα καις στη δουλεια ΛΑΚΕΣ
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 11:34 pm
Tα μπουζι θελουν παντα ενα καλο σφιξιματακι οταν βιδωνονται και καλο ειναι να βαζουμε στα σπειρωματα λιγο γρασακι η λαδακι!Τωρα αφου ξηλωσες την κεφαλη κανε καλη δουλιτσα οπως, να την πας για το helicoil και μετα βγαλε τις βαλβιδες για αμοβολη, τριψιμο για να καθαρισουν οι εδρες τους, καινουργια τσιμουχακια βαλβιδων, εννοειται καιρνουργιες φλατζες και δεν χανεις αν σου μετρησουν την κεφαλη για τυχον πλανησμα!
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 11:36 pm
gasoil wrote:
Με προβληματίζει εντόνως το γεγονός οτι και τα προηγούμενα μπουζί και τα εναπομείναντα καινούργια εχουν παραπάνω ιζήματα καρβουνίλας από το μπουζί από την μηχανή του Τάσου.
Kωστα,πολυ μαυριλα τα μπουζι ρε φιλαρακι...
Μια καυσαναλυση δεν θα ηταν κακο,μετα το "δεσε"...
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 11:40 pm
Πιστευω και εγω πως δεν θα το ειχες βιδωσει καλα , αδυνατω να πιστεψω πως εβγαλε προβλημα το vtec
Τωρα που το εχεις λυμενο δεν το κανεις χιλιαρι να ζωηρεψει και λιγο
Τωρα που το εχεις λυμενο δεν το κανεις χιλιαρι να ζωηρεψει και λιγο
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 11:52 pm
nasos wrote:Tα μπουζι θελουν παντα ενα καλο σφιξιματακι οταν βιδωνονται και καλο ειναι να βαζουμε στα σπειρωματα λιγο γρασακι η λαδακι!Τωρα αφου ξηλωσες την κεφαλη κανε καλη δουλιτσα οπως, να την πας για το helicoil και μετα βγαλε τις βαλβιδες για αμοβολη, τριψιμο για να καθαρισουν οι εδρες τους, καινουργια τσιμουχακια βαλβιδων, εννοειται καιρνουργιες φλατζες και δεν χανεις αν σου μετρησουν την κεφαλη για τυχον πλανησμα!
Καινούργιες φλάτζες και μπουζόνια έχουν ηδη μπεί παραγγελία.
Για τα υπόλοιπα φοβάμαι ανισοροπία μεταξύ εμπρός και πίσω κυλίνδρων. Τα περί σφιξίματος τα κρατάω
Thanks
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
15/4/2010, 11:55 pm
gabadoo wrote:
Kωστα,πολυ μαυριλα τα μπουζι ρε φιλαρακι...
Μια καυσαναλυση δεν θα ηταν κακο,μετα το "δεσε"...
Καθόλου κακή ιδέα. Αν και ο οροφή της κεφαλής και οι βαλβίδες ήταν πολύ καθαρές. Φοβάμαι οτι λόγω ελλιπούς σφιξίματος πέρασε η καρβουνίλα στα σπειρώματα.
- nasosΜέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-20
Mηνύματα : 176
Ηλικία : 46
Μοντέλο : vfr rc46
Κράνος : Καμία επιλογή
Στα μπαρ τα καις στη δουλεια ΛΑΚΕΣ
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 12:00 am
Ανισοροπια δεν θα υπαρχει και αυτη η δουλεια που σου ειπα πρεπει να γινει!Αν θες ακουσεμε!!!!! Προσοχη στο σφιξιμο της κεφαλης! ΠΑΝΤΑ θα σφιξεις χιαστη και τα κιλα ροπης χωρισετα στ μισα και καντο δυο φορες!!!!!
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 12:00 am
CB1-FAN wrote:Πιστευω και εγω πως δεν θα το ειχες βιδωσει καλα , αδυνατω να πιστεψω πως εβγαλε προβλημα το vtec
Τωρα που το εχεις λυμενο δεν το κανεις χιλιαρι να ζωηρεψει και λιγο
Το χεις χάσει τελείως λέμε, Την Κυριακή δεν δουλεύω, αν δεν τρέχεις για burnout ελα για καφέ να τό δούμε από κοντά.
Πρός όλους. Το αυτό. Μονο καπουτσίνο δεν εχουν τα Labs.
Την καλή σας αυρα μόνο να φέρετε.
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 12:08 am
nasos wrote:Ανισοροπια δεν θα υπαρχει και αυτη η δουλεια που σου ειπα πρεπει να γινει!Αν θες ακουσεμε!!!!! Προσοχη στο σφιξιμο της κεφαλης! ΠΑΝΤΑ θα σφιξεις χιαστη και τα κιλα ροπης χωρισετα στ μισα και καντο δυο φορες!!!!!
Το κρατάω βεβαίως. Προφανώς εδώ που εφτασα θα δώ και ρύθμιση βαλβίδων και αλλαγή εντατήρων. Δεν τα ανέφερα έδώ για να ανοίξω άλλο θέμα. Απλά δεν ξέρω με το κόστος, αλλά θα μου πεις τα τσιμουχάκια πόσο να έχουνε. Τώρα για πλάνισμα δεν ξέρω τι προσφέρει. Υψηλότερη συμπίεση?? Με απλή βενζίνη ?? Δεν ξέρω Thanks πάντως
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 12:10 am
Πες ρε και το πιο ενδιαφέρον
η το φυλάς για το τέλος
η το φυλάς για το τέλος
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 12:11 am
Don John wrote:Πες ρε και το πιο ενδιαφέρον
η το φυλάς για το τέλος
Πιο λές δεν κατάλαβα ????
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 12:11 am
gasoil wrote:
Την Κυριακή δεν δουλεύω, αν δεν τρέχεις για burnout ελα για καφέ να τό δούμε από κοντά.
Πρός όλους. Το αυτό. Μονο καπουτσίνο δεν εχουν τα Labs.
Την καλή σας αυρα μόνο να φέρετε.
burnout και λοιπες καγκουριες τελος , πεσανε καινουρια σκαρπινια .
Θα το προσπαθησω γιατι γουσταρω , θα παρω τηλ αν ειναι .
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 12:13 am
Να μην πάρεις τηλέφωνο.CB1-FAN wrote: θα παρω τηλ αν ειναι .
Να ερθεις.
- nasosΜέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-20
Mηνύματα : 176
Ηλικία : 46
Μοντέλο : vfr rc46
Κράνος : Καμία επιλογή
Στα μπαρ τα καις στη δουλεια ΛΑΚΕΣ
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 12:18 am
Το πλανησμα το αναφερω για τυχον πετσικαρισματος του καπακιου! Πολυ δυσκολο αλλα καλο ειναι να ελεγχει αφου το εβγαλες!
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 12:26 am
Για τα τσιμουχάκια βαλβίδων υπολόγισε πάνω-κάτω 7-8 ευρώ το ένα, και θες 8 το πλήθος για την μια κεφαλή. Παραγγελία στου Σαρακάκη, λογικά θα έχει ετοιμοπαράδοτα μια και μιλάμε για τρέχον μοντέλο εισαγωγής.
Ένα τρίψιμο βαλβίδων και αλλαγή τσιμουχακίων να το κάνεις, το έλυσες που το έλυσες. Αυτά τα κάνει ΚΑΙ αυτός που σου πρότεινα, άμα δεις το project μου με το nc30 έχω φωτό, πριν και μετά το τρίψιμο:
Πλανάρισμα γίνεται για να ταιριάξουν απόλυτα σωστά στο επαναδέσιμο οι επιφάνειες κεφαλής-κυλίνδρων γιατί με τα χρόνια καμπυλώνουνε, συνήθως γίνεται 1/10 του χιλιοστού σκάψιμο, αλλά στο δικό σου δεν νομίζω ότι χρειάζεται γιατί και 2 κυλίνδρους μήκος είναι μόνο, και φρέσκο είναι και Honda VFR είναι (νάταν κανά kawa θα σούλεγα εγώ, θα φαινόταν με το μάτι...)
Ένα τρίψιμο βαλβίδων και αλλαγή τσιμουχακίων να το κάνεις, το έλυσες που το έλυσες. Αυτά τα κάνει ΚΑΙ αυτός που σου πρότεινα, άμα δεις το project μου με το nc30 έχω φωτό, πριν και μετά το τρίψιμο:
Πλανάρισμα γίνεται για να ταιριάξουν απόλυτα σωστά στο επαναδέσιμο οι επιφάνειες κεφαλής-κυλίνδρων γιατί με τα χρόνια καμπυλώνουνε, συνήθως γίνεται 1/10 του χιλιοστού σκάψιμο, αλλά στο δικό σου δεν νομίζω ότι χρειάζεται γιατί και 2 κυλίνδρους μήκος είναι μόνο, και φρέσκο είναι και Honda VFR είναι (νάταν κανά kawa θα σούλεγα εγώ, θα φαινόταν με το μάτι...)
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 12:44 am
gasoil wrote:
Το κρατάω βεβαίως. Προφανώς εδώ που εφτασα θα δώ και ρύθμιση βαλβίδων και αλλαγή εντατήρων. Δεν τα ανέφερα έδώ για να ανοίξω άλλο θέμα.
gasoil wrote:
Πιο λές δεν κατάλαβα ????
Αυτο που λεω προφανως το κρατας για το "αλλο θεμα"
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 12:46 am
Εννοείς τις βαλβίδες βιτεκ μάλλον. Στο άλλο θέμα.Don John wrote:gasoil wrote:
Το κρατάω βεβαίως. Προφανώς εδώ που εφτασα θα δώ και ρύθμιση βαλβίδων και αλλαγή εντατήρων. Δεν τα ανέφερα έδώ για να ανοίξω άλλο θέμα.gasoil wrote:
Πιο λές δεν κατάλαβα ????
Αυτο που λεω προφανως το κρατας για το "αλλο θεμα"
Να βάλουμε και διαφημίσεις??? Νίκο ακούς ?????
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Το σφίγγεις το μπουζί ???
16/4/2010, 9:34 am
μάλιστα ενδιαφέρον θέμα και περαστικά, τι να πω ατυχές γεγονός , εγώ τα μπουζί τα άλλαξα προχθές ήταν σα καινούργια χωρίς να εχει "φαγωθεί" η ακίδα και καθε φορά που τα αλλάζω τα λοιπάμαι, εν πας περιπτώση εγώ τα σφίγγω αρκετα για να μη εχω τετοια προβλήματα, α το μόνο που παρατηρησα ήταν το μπουζι του πίσω αριστερού κυλίνδρου ειχε μαυρίση λίγο η πορσελάνη, ίσως από μεγάλη θερμοκρασία
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|