Προβλήματα των VFR

+26
anastasis
jkolits
easy rider
grigoris
DoctorAbo
finrod
dirty
hornet
Viking
Ο φυσικός
KiloMeater
icex
Sieche
mak
Arxiereas
konstantinosv4
macrozan
Fanrider
Al_Bandy
glystras
'AGGEVI'
Vvag
Don John
xristos280
Caracal
apostat
30 posters
Go down
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

29/9/2009, 12:11 pm
dirty wrote:βλεπω οτι τα vtec παλι αρχιζουν και τσιμπανε ,αφου τα παλια δεν παρουσιαζουν προβληματα να μην καυχηθουμε γι αυτο στα αλλα τουλαχιστον ειστε καλυτεροι απο εμας αλλα στην αξιοπιστια ειμαστε εμεις

αφού δεν τα ανοίγετε ποτέ τα ρημάδια το κόκκινο στο στροφόμετρο έχει γίνει μαύρο από τις σκόνες Razz
'AGGEVI'
'AGGEVI'
Συντονιστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy

'Alfisti Team'

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

29/9/2009, 12:34 pm
hornet wrote:τελικά μαλλον ειμαι ο τυχερος εγω και εχουμε και λεμε

Αλλαγη θερμοστατη ,ανοιξη και απο προυσο για καρπενησι μου βαρεσε μια 125αρα...ειχε κολλησει ο θερμοστατης και ξερναγε τα νερα...οταν βγηκα εθνικη πηγαινα με 180+ και δεν με ενοχλησε αντικατασταθηκε με βελτιωμενο ανταλλακτικο απο τη μαμα

Επισης αλλαχτηκε και η ταπα διοτι εχανε πιεση και ξαναξερναγε ,μπηκε ταπα απο vtr sp2

Μπηκε επισης παραφλου ενισχυμενο


Αλλαγη μπροστινης πλεξουδας ..λογω καψιματος της πρασινης φισας (τα συμπτωματα ειναι διακοπη λειτουργιας στα καλα καθουμενα ,επισης ωρες ωρες εκανε ενα θορυβο (arcing) και τα φωτα του ταμπλω τρεμοπαιζαν, προσοχη τα vfr εουν επισης μια αχιλλειο πτερνα κοντα στο drive motor του μπροστινου abs περναει η πλεξουδα (εκει η πλεξουδα με το καιρο πληγωνεται και αρχιζουν τα πανυγηρια,ενα δευτερο λαστιχο η πολυ μονωτικη και ελεγχο κατα καιρους μας σωζει απο περιπετειες)

Αλλαγη και στους τεντωτηρες καδενας γιατι βαραγαν σαν τρελοι

Αυτα απο βλαβες

τελος καλο ολα καλα φιλε Hornet, αν θες πες μας ποσα km εχεις κανει μεχρι τωρα ?
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

29/9/2009, 11:08 pm
Μαλλον υπαρχει προβλημα με τον τιτλο του θρεντ . Προβληματα των vtec επρεπε να λεει .

Razz Razz Razz Razz
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

30/9/2009, 10:44 am
CB1-FAN wrote:Μαλλον υπαρχει προβλημα με τον τιτλο του θρεντ . Προβληματα των vtec επρεπε να λεει .

Razz Razz Razz Razz
lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
DoctorAbo
DoctorAbo
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

1/10/2009, 1:25 am
CB1-FAN wrote:Μαλλον υπαρχει προβλημα με τον τιτλο του θρεντ . Προβληματα των vtec επρεπε να λεει .

Razz Razz Razz Razz

σωστόόόόόόόςςςςςςςς

- αν και ..... τα ρουλεμάν του τιμονιού ήταν λαλακισμένα και στο δικό μου και τα άλλαξα,
- το μανιατό που παράγει ρεύμα χάλασε και το αλλάξαμε
- ο συμπλέκτης έκανε κάτι περίερηγους θορύβους και αλάξαμε δισκάκια
hornet
hornet
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-08
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR800ABS4
Κράνος : Καμία επιλογή

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

2/10/2009, 7:02 am
Τα χιλιομετρα της εναι 55000
grigoris
grigoris
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

3/12/2009, 2:29 pm
glystras wrote:
Velociraptor wrote:
glystras wrote:

Αλλαγή και των 2 τεντωτήρων καδένας γιατί είχαν αρχίσει και ακούγονταν ( πολύ ελαφρά ) ήξερα ότι δεν είναι πρόβλημα, αλλά για ψυχολογικούς λόγους τους άλλαξα με αναβαθμισμένους από την Honda οι οποίοι είχαν πλαστικοποιημένο κεφάλι αντί για μεταλλικό για να μην ακούγονται……


Για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ VFR νομίζω έλεγε το πόστ, (cam gear train, vzzz, vzzz, vzzzzzzzzzz) όχι για τα ''σαν vfr'' μαρκετινίστικα κόλπα μια άλλοτε σοβαρής εταιρίας, αλλά δεν πειράζει , πες μας κι εσύ τον πόνο σου

Razz Razz Razz Razz Razz Razz

άσε ρε φίλε έχεις μείνει στην εποχή της κυλόττας Tsopa πλέον υπάρχουν τάνγκα …μπορεί να μην είναι τόσο λειτουργικά αλλά είναι χάρμα οφθαλμών…. Very Happy


Σχετικά με τους ανορθωτές,ξέρω οτι αλλάζονται με αφτερμάρκετ,που δεν τα παίζουν όπως οι μαμίσιοι!
Κάπου σε ένα Αμερικάνικο φόρουμ είχα βρει πληροφορίες και το αντίστοιχο e-shop από Αγγλία,δυστυχώς δεν το κράτησα!
Για τα τάνγα και τα στρίγκ θα συμφωνήσω με τον Γλύστρα θα προσθέσω δε πως κάνεις καλύτερα την δουλειά #και στο μπρός javascript:emoticonp('Very Happy')και στο πίσω μπλοκ κυλίνδρων # (ρεγουλάρισμα javascript:emoticonp('Very Happy')βαλβίδων)Djavascript:emoticonp('Very Happy') δίχως να τα αφαιρέσεις,ενώ με τα παλιά γρανάζια για να ευχαριστηθείς δουλειά ΄πρεπει να βγάλεις όλη την κασέτα!!!!:
easy rider
easy rider
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-10-29
Mηνύματα : 880
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS 2005 το καλό το κόκκινο
Κράνος : full face (carbon bmw)

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

3/12/2009, 9:39 pm
Μετά από προσεκτικό διάβασμα και των τεσσάρων σελίδων του θέματος έχω να προσθέσω ότι το vfrακι μου είναι 2005 μοντέλο και έχει 33.000 χλμ το μόνο του πρόβλημα είναι ότι έχει ένα θέμα με της λάμπες μπροστά μου έχει κάψει 2 δεξιές και μια αριστερή και το άλλο είναι πως η τιμονόπλακα μαυρίζει όπως είπανε σχεδόν όλοι. Αυτά όσο αφορά την μηχανή όσο αφορά έμενα έχω να πω ότι όλοι μας δώσαμε κάποιο σεβαστό ποσό για να την αποκτήσουμε και έχουμε απαιτήσεις από την μαμά HONDA θεωρό απαράδεκτο ο αισθητήρας του ΑΒS να πεταει σκουριές από τον πρώτο κιόλας μήνα λειτουργίας της μηχανής θα μπορούσαν να τον έχουν ενσωματώσει στο δισκόφρενο όπως στο CBF(αν θυμάμαι καλά)της ίδιας χρονιάς και αργότερα στο VFR και το δεύτερο είναι η ποιότητα βαφής του υποπλαισιου που άρχισε να ξεθωριάζει(τουλάχιστον σε μένα)από της πρώτες κιόλας μέρες μιλαω για το κομμάτι κάτω από την σέλα που είναι εκτεθειμένο με αποτέλεσμα να ψιλοσκουριασει μετά από 4 χρονια.Ευτηχως είναι επιφανειακές αλλά είναι άσχημο να το βλέπεις.
jkolits
jkolits
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-03-27
Mηνύματα : 22
Ηλικία : 50
Μοντέλο : VFR 800 '08
Κράνος : Καμία επιλογή

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

20/4/2012, 10:25 pm
Σήμερα διορθώθηκε πρόβλημα με το καλώδιο της κεραίας του immobilizer που είναι κοντά στο διακόπτη.
Η παρενέργεια ήταν ότι η μηχανή έσβηνε στα καλά καθούμενα.
Ανοίχτηκε το καλώδιο και κολλήθηκαν τα συρματάκια. Αν το αντικαθιστούσα τότε θα πήγαινε πακέτο με το διακόπτη με κόστος 130 ευρώ σαν ανταλλακτικό.
DoctorAbo
DoctorAbo
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

20/4/2012, 11:34 pm
jkolits wrote:Σήμερα διορθώθηκε πρόβλημα με το καλώδιο της κεραίας του immobilizer που είναι κοντά στο διακόπτη.
Η παρενέργεια ήταν ότι η μηχανή έσβηνε στα καλά καθούμενα.
Ανοίχτηκε το καλώδιο και κολλήθηκαν τα συρματάκια. Αν το αντικαθιστούσα τότε θα πήγαινε πακέτο με το διακόπτη με κόστος 130 ευρώ σαν ανταλλακτικό.

Σωστός ο Kolits !!!! Στις εποχές που ζούμε, ο τολμών αμειφθήσεται !!! Thumbsup Worthy
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/4/2012, 12:14 am
jkolits wrote:Σήμερα διορθώθηκε πρόβλημα με το καλώδιο της κεραίας του immobilizer που είναι κοντά στο διακόπτη.
Η παρενέργεια ήταν ότι η μηχανή έσβηνε στα καλά καθούμενα.
Ανοίχτηκε το καλώδιο και κολλήθηκαν τα συρματάκια. Αν το αντικαθιστούσα τότε θα πήγαινε πακέτο με το διακόπτη με κόστος 130 ευρώ σαν ανταλλακτικό.

φώτο υπάρχουν;
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/4/2012, 12:35 am
Coffee
jkolits
jkolits
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-03-27
Mηνύματα : 22
Ηλικία : 50
Μοντέλο : VFR 800 '08
Κράνος : Καμία επιλογή

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/4/2012, 9:04 am
anastasis wrote:
jkolits wrote:Σήμερα διορθώθηκε πρόβλημα με το καλώδιο της κεραίας του immobilizer που είναι κοντά στο διακόπτη.
Η παρενέργεια ήταν ότι η μηχανή έσβηνε στα καλά καθούμενα.
Ανοίχτηκε το καλώδιο και κολλήθηκαν τα συρματάκια. Αν το αντικαθιστούσα τότε θα πήγαινε πακέτο με το διακόπτη με κόστος 130 ευρώ σαν ανταλλακτικό.

φώτο υπάρχουν;

Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφία. Είναι όμως ένα διπλό καλώδιο που με μια πλαστική επένδυση που τα αγκαλιάζει φαίνεται σαν ένα.
Το σύμπτωμα επιβεβαιώθηκε όταν στο ρελαντί άρχιζα και κούναγα τα καλώδια ή έστριβα το τιμόνι τέρμα δεξιά-αριστερά και τότε συνέβαινε η διακοπή (όχι πάντα είναι η αλήθεια).
Ευτυχώς που οι διακοπές συνέβαιναν σε ελιγμούς στάθμευσης ή 1-2 φορές σε στρίψιμο σε στενά.
Ούτε θέλω να φανταστώ να συνέβαινε σε μεγάλη ταχύτητα!!!!!!

SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/4/2012, 11:22 am
jkolits wrote:Σήμερα διορθώθηκε πρόβλημα με το καλώδιο της κεραίας του immobilizer που είναι κοντά στο διακόπτη.
Η παρενέργεια ήταν ότι η μηχανή έσβηνε στα καλά καθούμενα.
Ανοίχτηκε το καλώδιο και κολλήθηκαν τα συρματάκια. Αν το αντικαθιστούσα τότε θα πήγαινε πακέτο με το διακόπτη με κόστος 130 ευρώ σαν ανταλλακτικό.




Το έπαθα και εγώ 2 φορές...
oσονοuπω
oσονοuπω
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-11-13
Mηνύματα : 1709
Ηλικία : 67
Μοντέλο : γραναζι και desmo
Κράνος : το τσουκαλι τηs γιαγιαs

http://www.tzakiart.gr

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/4/2012, 12:26 pm
Καλο ειναι να αναφερεται η χρονια παραγωγηs του μοντελου και τα km τηs εκαστοτε παρεμβασηs-ζημιαs καθωs και το συνεργειο η αν το καναμε μονοι μαs.Noμιζω οτι το f1 εχει ποιοτικοτερο βαψιμο απο το vtec.To αν μαυριζει η τιμονοπλακα δεν ειναι προβλημα και συμβαινει σε πολλα μοτο.Σιγουρα κλειδι στον διακοπτη μονο το δικο του.Ειμαι κατα του abs- immo και συναγερμων.Oσο πιο απλο ειναι τοσο καλλυτερα.Εγω εχω τωρα 129000 km και ειναι μοντελο 1998,ενα απο τα πρωτα που κυκλοφορισαν.Tα service παντα συμφωνα με το βιβλιο,στιs 55000 km αλλαξα γραναζια-αλυσιδα,στιs 70000 km αλλαχτηκαν ρολεμαν παντου,καθαρισμα μπεκ ψεκασμου ,αλλαγη ελατηρια μπροστα με hyperpro και πισω πληρωs ρυθμιζομενο ohlins.To μηχανακι εγινε πολυ πιο ξεκουραστο και δεμενο.Απο λαμπεs δυο φορεs οι πισω και μια των οργανων περιπου στιs 80000 km αδιευκρινηστα.Βεβαια η κλασσικη καταρα του ανορθωτη κτηπησε κιεμενα με σταθερο ρυθμο στιs 34000,71000 και 105000 km με τρειs διαφορετικεs επιλογεs αλλα δεν...Tnν τελευταια και χειροτερη μαζι με τον ανορθωτη απο υπερφορτωση καηκε και ο εγκεφαλοs.Bρεθηκε απο τρακαρισμενο με 12000 km και κοστοs 100,00 γιατι καινουργιοs κανει μισο μηχανακι.Μπηκε οργανακι για ελεγχο τηs τασηs μηπωs και προλαβω μελλοντικη ζημια.Τα λαστιχα θεορουνται αναλωσιμα και η φθορα εχει να κανει με τον τυπο και τη χρηση.Εγω dynlop δεν μπορεσα να βολευτω,το m3 ηταν αριστα για την τιμη τουs ,τωρα εχω m5 με 14000 km και θα πανε λιγο ακομη.Τα ιδια θα βαλω γιατι με βολεψαν και δεν θελω να πειραματιστω.Στα 115000 km ξαναλαξα αλυσιδογραναζα και εβαλα φιλτρο kn για πιο συχνο prive καθαρισμο.Καποια km εβαλα remous ανθρακονημα ,αλλα με κουφανε και εχασα αρκετη ροπη.Μεχρι που εσπασε και ξαναβαλα την μαμα.Αυτα .Προβλήματα των VFR - Page 2 354640 Α,προβληματα με καδενεs δεν ειχα!Προβλήματα των VFR - Page 2 150918
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/4/2012, 1:40 pm
Και εγω ειμαι κατα των συναγερμων αλλα δεν νομιζω οτι το ABS εχει καποια πολυπλοκοτητα που δημιουργει προβληματα. Επισης το immobilizer της Honda μπορει να κανει κονγκσες καποιες φορες αλλα δεν νομιζω να εχει μεινει κανεις απ'αυτο.

Αλλα ας πουμε καποια πραγματα με τ'ονομα τους: τα VFR εχουν φημη οτι ειναι αθραυστα και απροβληματιστα, και μπορει να ειναι αθραυστα μηχανολογικα αλλα εχουνε μεινει αρκετοι απο ηλεκτρολογικα προβληματα οπως ανορθωτες, πηνια κλπ (και σαφως περισοτεροι με γραναζωτα Razz Very Happy). Εμενα το μπιφτεκι μου δεν εχει κανει κιχ σε 53Κ χμ αλλα ..θα προσεξω για να εξω Wink (βλεπε καλυτερη ψυξη ανορθωτη, αλλαγη καποιων καλωδιων με μεγαλυτερης διατομης κλπ, δεστε και σχετικο θεμα που αρχισα εδω: http://www.vfrh.net/t3504-topic)


Αν μιλαμε για ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ αθραυστο Honda, τοτε το Transalp 650 ειδικα ειναι σε αλλο επιπεδο Smile Cool ξερω ενα σωρο που εχουν κανει πανω απο 150Κ χμ με μονο προβλημα τον ατερμονα κοντερ και τα ρουλεμαν λαιμου σε καποια φαση που αλλαζονται με κωνικα και τα ξεχνας μετα, οπως αλλωστε σε πολλα Honda. Το δικο μου εχει 102Κ χμ (δεστε εδω θεμα για τον απολογιμσο των 100Κ χιλιομετρων http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,17862.0.html) και εχει γυρισει την Ευρωπη πολλες φορες με μονο εξοπλισμο μια προσθετη λαμπα και λεβιεδες/σαμπρελες/αμπουλες (ουτε καν ανορθωτη δεν παιρνω αλλα ισως παρω εναν για φετος το καλοκαιρι που θα γινει παλι Γαλλια, Αλπεις, Βορεια Ιταλια). Αααα, και ολα τα Transalp εχουν ..καδενες Laughing
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/4/2012, 4:35 pm
jkolits wrote:
anastasis wrote:
jkolits wrote:Σήμερα διορθώθηκε πρόβλημα με το καλώδιο της κεραίας του immobilizer που είναι κοντά στο διακόπτη.
Η παρενέργεια ήταν ότι η μηχανή έσβηνε στα καλά καθούμενα.
Ανοίχτηκε το καλώδιο και κολλήθηκαν τα συρματάκια. Αν το αντικαθιστούσα τότε θα πήγαινε πακέτο με το διακόπτη με κόστος 130 ευρώ σαν ανταλλακτικό.

φώτο υπάρχουν;

Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφία. Είναι όμως ένα διπλό καλώδιο που με μια πλαστική επένδυση που τα αγκαλιάζει φαίνεται σαν ένα.
Το σύμπτωμα επιβεβαιώθηκε όταν στο ρελαντί άρχιζα και κούναγα τα καλώδια ή έστριβα το τιμόνι τέρμα δεξιά-αριστερά και τότε συνέβαινε η διακοπή (όχι πάντα είναι η αλήθεια).
Ευτυχώς που οι διακοπές συνέβαιναν σε ελιγμούς στάθμευσης ή 1-2 φορές σε στρίψιμο σε στενά.
Ούτε θέλω να φανταστώ να συνέβαινε σε μεγάλη ταχύτητα!!!!!!


Το είχα πάθει και εγώ. Έσβηνε μόλις έστριβα το τιμόνι. Το διόρθωσε ο μηχανικός αλλά ο π@π@@@ρας δεν μου είπε τι ήταν Mad ..... δεν ξαναπήγα.
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

2/5/2012, 5:48 pm
anastasis wrote:
jkolits wrote:
anastasis wrote:

φώτο υπάρχουν;

Δυστυχώς δεν έβγαλα φωτογραφία. Είναι όμως ένα διπλό καλώδιο που με μια πλαστική επένδυση που τα αγκαλιάζει φαίνεται σαν ένα.
Το σύμπτωμα επιβεβαιώθηκε όταν στο ρελαντί άρχιζα και κούναγα τα καλώδια ή έστριβα το τιμόνι τέρμα δεξιά-αριστερά και τότε συνέβαινε η διακοπή (όχι πάντα είναι η αλήθεια).
Ευτυχώς που οι διακοπές συνέβαιναν σε ελιγμούς στάθμευσης ή 1-2 φορές σε στρίψιμο σε στενά.
Ούτε θέλω να φανταστώ να συνέβαινε σε μεγάλη ταχύτητα!!!!!!


Το είχα πάθει και εγώ. Έσβηνε μόλις έστριβα το τιμόνι. Το διόρθωσε ο μηχανικός αλλά ο π@π@@@ρας δεν μου είπε τι ήταν Mad ..... δεν ξαναπήγα.
Σε αυτά τα πράγματα έχω κάποιες φορές ένα τρελό είδος διαίσθησης. Το έπαθα και εγώ πριν από δύο ημέρες!!!! Ευτυχώς σε ένα ήσυχο μέρος εντός της πόλεως αλλιώς τα πράγματα θα μπορούσαν να μην είναι καθόλου ευχάριστα.

Πριν από δύο χρόνια ο κινητήρας άρχισε να σβήνει με το που έστριβα το τιμόνι. Πήγα σε κάποιον και το "έφτιαξε". Αυτός που το διόρθωσε έκανε άρπα κόλα δουλειά καθώς πρώτον ξαναχάλασε και δεύτερον επειδή αυτήν την φορά το διόρθωσα μόνος μου είδα, και έφριξα, με την δουλειά που έκανε. Μου είχε πάρει 150 ευρώ!

Τέλος πάντων, φωτογραφίες δεν έχω αλλά περιγραφικά μπορώ να πω ότι η ροή του ρεύματος είναι από το πηνίο που βρίσκεται αριστερά στην μέση προς τον ανορθωτή/σταθεροποιητή που βρίσκεται μπροστά δεξιά. Από εκεί πάει στην μπαταρία αριστερά στο κέντρο, μετά προς τον διακόπτη του τιμονιού και μετά στην μηχανή.

Αυτό σημαίνει ότι αν ένα από τα καλώδια αυτού του διακόπτη κοπεί τότε κάτι θα σταματήσει. Αν είμαστε "τυχεροί" μπορεί να σταματήσει μόνο ο ανεμιστήρας. Δεν ήμουν σε αυτήν την κατηγορία.

Τα καλώδια του διακόπτη του τιμονιού υφίστανται κόπωση διότι ο διακόπτης κουνιέται μαζί με το τιμόνι, τα δε καλώδια οδεύουν δεξιά κάτω από το φέριγκ.
Προς την μεριά του διακόπτη δεν υπάρχει φύσα άρα θέλει κολλητήρι. Φρόντισα ώστε η ένωση να μη είναι πάνω στο τμήμα του καλωδίου που κάμπτεται.
tzartos
tzartos
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-03-16
Mηνύματα : 12
Ηλικία : 69
Μοντέλο : Honda VFR 800 Vtec
Κράνος : Schubert

Προβλήματα των VFR - Page 2 Empty Re: Προβλήματα των VFR

8/4/2013, 9:49 am
Σε όλα τα παραπάνω έχω να προσθέσω και εγώ ένα βίωμα που παρ' όλο που το κάνουν όλα σχεδόν τα VFR (εκτός εκείνων που δέν παίρνουν μπροστά οι κινητήρες) κανείς δέν είδα να το αναφέρνει.
Με το μοτέρ να λειτουργεί και αφού έχει κουμπώσει μία ταχύτητα όταν αφήνω σταδιακά τόν συμπλέκτη ανεβαζοντας και λίγο τίς στροφές τού κινητήρα η μηχανή έχει τάσεις να ξεκινήσει.......και αν συνεχίσω είμαι σίγουρος οτι θα ξεκινήσει........ το κάνει κάθε φορά από τότε που τήν αγόρασα ......... Αρχίζω και ανησυχώ...... το κάνει και ζεστή και κρύα. Ξέρεις κανείς γιατί το κάνει ?

Και γιά να αφήσω τήν πλάκα.... αυτό το προβλημα με τά καλόδια μού το έκανε και εμένα και έσβηνε στά καλά καθούμενα και έπαιρνε μόλις κρύωνε το φισάκι άπου στήν πλεξουδα αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν στήν δεξιά πλευρά και έφθανες σ' αυτό βγάζοντας το Φαίριγκ. Το φισάκι λοιπόν πρέπει να ήταν χαλαρό και λόγο φορτίου ρεύματος ζεσταινόταν οπότε και έχανε τήν πρόσφυση (λάθος ορολογια βέβαια γιά ρεύμα αλλά κάπως έτσι). Το ψάξιμο ήταν στά τυφλά και αφου ένα συνεργείο δέν βρήκε το πρόβλημα .. το επόμενο το βρήκε και από τότε ολα ΟΚ. Και μία πρόσφατη αλλαγή τεντωτήρα αλυσίδας εκκεντροφόρου στό μπροστά μπλόκ που έγινε από εμένα. Πιστεύω όπως τα είδα τα πράγματα οτι οι τεντωτήρες επισκευάζονται με τά ήδη υπάρχοντα χωρίς να αγοράσει κανείς τίποτε. Θέλει μία αλλαγή θέσης στά κουμπώματα του ελλατηρίου.

Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum