Προβλήματα των VFR

+26
anastasis
jkolits
easy rider
grigoris
DoctorAbo
finrod
dirty
hornet
Viking
Ο φυσικός
KiloMeater
icex
Sieche
mak
Arxiereas
konstantinosv4
macrozan
Fanrider
Al_Bandy
glystras
'AGGEVI'
Vvag
Don John
xristos280
Caracal
apostat
30 posters
Go down
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Προβλήματα των VFR Empty Προβλήματα των VFR

19/8/2009, 12:01 pm
Με αφορμή συζήτηση σε άλλο τόπικ, σκέφτηκα ότι καλό θα ήταν να μαζέψουμε τις φήμες που κυκλοφορούν για τα VFR και τις βλάβες τους.
Έτσι θα πάει κάπου το μυαλό μας, αν έχουμε κάποιο σύμπτωμα.
Για γράψτε λοιπόν: Μοντέλο και φήμη, αν είναι δυνατόν και την λύση του προβλήματος.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

19/8/2009, 12:12 pm
Το βασικότερο πρόβλημα των vfr είναι ένα: Είναι τόσο επιθυμητά, που ένα δεν σου φτάνει, και αργά ή γρήγορα φτάνεις να έχεις 2-3.... Smile
xristos280
xristos280
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-08-08
Mηνύματα : 489
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR 800 2009
Κράνος : SHOEI XR 1000 crest

Χρήστος

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

19/8/2009, 2:57 pm
Το μοναδικό ας πούμε πρόβλημα που έχω αντιληφτεί, σε οοοοολλα αυτά τα χλμ. που έχω κάνει (900), είναι ότι ακούω ένα χτύπημα στην αλυσίδα στο σταμάτα –ξεκινά που κατά πάσα πιθανότητα θα θέλει σφίξιμο.
Όπως επίσης βάζω αέρα στα λάστιχα ακριβός ότι λέει το μανουαλ και πάλι νομίζω ότι είναι λίγο μαλακά πιάνοντας τα με το χέρι.
Θα περιμένω να δω βέβαια και κανένα πιο σοβαρό πρόβλημα …. Coffee
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

19/8/2009, 3:25 pm
Velociraptor wrote:Το βασικότερο πρόβλημα των vfr είναι ένα: Είναι τόσο επιθυμητά, που ένα δεν σου φτάνει, και αργά ή γρήγορα φτάνεις να έχεις 2-3.... Smile

+100 Razz
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

20/8/2009, 12:31 am
Λοιπόν έχω να σημειώσω κάποια πολύ σημαντικά προβλήματα που σε κάνουν να πρέπει να επισκευθείς μάστορα (ή να ασχοληθείς μόνος σου με τη μηχανή σου για να τα διορθώσεις):

- Τα λάστιχα παρουσιάζουν φθορά γύρω στα 15.000χλμ και θέλουν αλλαγή. Αν βάλεις και τίποτα μαλακά θέλουν και στις 10.000...
- Τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν όσο διανύεις αποστάσεις και κάθε 20.000 περίπου θέλει έλεγχο... αν είναι δυνατόν δηλαδή...
- Ακόμα και τα λάδια θέλουν αλλαγή κάθε 5-6.000 χλμ... ήμαρτον...
- Για να μη μιλήσω για τα τακάκια.

Πάντως πέρα απ' την πλάκα, το σημαντικότερο πρόβλημα είναι το εξής: Δε μπορείς ποτέ να δημιουργήσεις προσωπικές σχέσεις με το μηχανικό σου!!! Πας τόσο σπάνια που δε σε θυμάται!!!


Όλο προβλήματα είναι αυτή η μηχανή και σκέφτομαι να την αλλάξω σύντομα... λες να πάρω κάνα ντουκάτι να βρω την υγειά μου; Think
'AGGEVI'
'AGGEVI'
Συντονιστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy

'Alfisti Team'

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

20/8/2009, 12:08 pm
Παραθετοντας και την δικια μου αποψη να δηλωσω οτι
συμφωνω με ολα τα παραπανω και να συμπληρωσω τα εξης:

1) προβλημα εχω αντιμετωπησει με τα ρουλεμαν τιμονιου
οπου αντικαταστηθηκαν στις 33000 χλμ με κωνικα
(να σημειωσω οτι αυτο εχω παρατηρησει σε ολα τα HONDA
που εχουν περασει απο τα χερια μου, ΑΧ-1, TRANSALP,CB
εκτος απο παπιες )

2)ανορθωτης ο οποιος αντικατασταθηκε στα 46000 χλμ
με εναν γνησιο απο Varadero και απο τοτε ολα βαινουν καλως

3) λογω της αψογης ποιοτητας κατασκευης και της τελευταιας λεξης της
τεχνολογιας που εχει το VFR υπαρχει αντικτυπο στις τιμες των
ανταλλακτικων οπου θεωρω οτι βρισκονται πανω απο τον μεσο ορο
της αγορας (ηδη η τιμη αποκτησης της μοτο ειναι υψηλη για
τους προαναφερομενους λογους)

4) λογω κακης διελευσης της πλεξουδας που ξεκινα απο το imobilizer της κλειδαριας
προς το πισω μερος των οργανων μου ειχε κοπει ενα καλωδιο και η μηχανη
εσβηνε στα καλα καθουμενα, (πιο δυσκολο να εντοπιστει απο το να αποκατασταθει
διοτι ειχαν κοπει τα συρματα του καλωδιου ενω το πλαστικο καλυμα οχι)
με αλλαγη στην θεση της πλεξουδας, ολα καλα.

αυτα απο μενα , αν θυμηθω κατι αλλο θα το γραψω παρακατω



Bye Bye Bye
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

20/8/2009, 1:53 pm
Ω ναι! Το ρουλεμάν λαιμού είναι απλά απαράδεκτο για μια τόσο ακριβή μηχανή. Ακόμα και οι πάπιες έχουν καλύτερο. Το άλλαξα και εγώ στις 32.000 χλμ με ένα εντουράδικο κωνικό και από τότε δεν έκανε κιχ. Knupp
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/8/2009, 9:41 am
λεπον θα τα γράψω με την σειρά που έγιναν.

Πρώτα από όλα το πίσω αμορτισέρ. Το θεωρώ απαράδεκτο σε τέτοια μηχανή να βάζουν τόσο αίσχος αμορτισέρ. Και άντε δεν είναι ποιοτικό και δεν αντέχει πάνω από 6 γύρους σε πιστά αλλά έχει τόσο μικρή διαδρομή που τερματίζει εύκολα (μέχρι και σε στροφή με σαμαρακια δικάβαλος μου είχε τερματίσει στέλνοντας με 2 μετρά μακριά) η λύση στο πρόβλημα ohlins και η πιο φτηνή, αντικατάσταση ελατηρίου με προοδευτικό από K-sock.

Δεύτερο απαράδεκτο τα Ζ4 λάστιχα που είχε η μηχανή που μόνο για αγροτικό κάνουν, είχα μπει πρώτη φορά Σέρρες με αυτά και έλεγα καλή η πιστά αλλά πολύ γλιστερή και με κοίταγαν όλοι σαν UFO

Η τιμονόπλακα που είναι από από αλουμίνιο και η επιφάνεια του είναι τόσο μαλακή που γρατσουνίζετε ακόμα και με το νύχι. Η λύση ένα ωραίο πρόσθετο καρμπον κάλυμμα γνήσιο αξεσουάρ από την Honda.

Η γείωση στην αριστερή κεντρική φίσα που κάνει μικροδισταγμους στην πορεία και 2 φορές έχει ανάψει το κόκκινο λαμπάκι engine fault. Αντιμετωπίζετε κάθε φορά που αλλάζω λάδια την καθαρίζω με ένα καλό σπρέι για φισες αλλά μάλλον θα την γειώσω με το σκελετό να ξεμπερδεύω.

Αλλαγή στις καμένες πίσω λάμπες και από ότι φαίνεται οι καινούργιες αντέχουν καλύτερα..

Αλλαγή των ρουλεμάν λαιμού με κωνικά.

Αλλαγή και των 2 τεντωτήρων καδένας γιατί είχαν αρχίσει και ακούγονταν ( πολύ ελαφρά ) ήξερα ότι δεν είναι πρόβλημα, αλλά για ψυχολογικούς λόγους τους άλλαξα με αναβαθμισμένους από την Honda οι οποίοι είχαν πλαστικοποιημένο κεφάλι αντί για μεταλλικό για να μην ακούγονται……

Αυτά……
Thumbsup Thumbsup Thumbsup
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/8/2009, 12:31 pm
glystras wrote:

Αλλαγή και των 2 τεντωτήρων καδένας γιατί είχαν αρχίσει και ακούγονταν ( πολύ ελαφρά ) ήξερα ότι δεν είναι πρόβλημα, αλλά για ψυχολογικούς λόγους τους άλλαξα με αναβαθμισμένους από την Honda οι οποίοι είχαν πλαστικοποιημένο κεφάλι αντί για μεταλλικό για να μην ακούγονται……


Για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ VFR νομίζω έλεγε το πόστ, (cam gear train, vzzz, vzzz, vzzzzzzzzzz) όχι για τα ''σαν vfr'' μαρκετινίστικα κόλπα μια άλλοτε σοβαρής εταιρίας, αλλά δεν πειράζει , πες μας κι εσύ τον πόνο σου

Razz Razz Razz Razz Razz Razz
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/8/2009, 12:40 pm
xristos280 wrote:Το μοναδικό ας πούμε πρόβλημα που έχω αντιληφτεί, σε οοοοολλα αυτά τα χλμ. που έχω κάνει (900), είναι ότι ακούω ένα χτύπημα στην αλυσίδα στο σταμάτα –ξεκινά που κατά πάσα πιθανότητα θα θέλει σφίξιμο.

Εκτός της αλυσίδας,,,,

Κάνε ένα έλεγχο στα silent blocks, στον πίσω τροχό σου, ενδέχεται να έχουν πατηθεί και να αφήνουν τζόγους. Τα silent blocks (ελληνιστί μαστοριστί=σινεμπλόκ Razz ) είναι τριγωνικά κοματάκια λάστιχο, που βρήσκονται μέσα στο γρανάζι κίνησης του πίσω τροχού, και λειτουργούν σαν αποσβεστήρες, στα ξαφνικά τινάγματα ισχύος της αλυσίδας.

Με τον πίσω τροχό στον αέρα, μπορείς να τσεκάρεις αν έχουν φθορά με τον εξής απλό τρόπο. Πιάσε το πίσω γρανάζι κρατώντας στο σταθερό. Με το άλλο χέρι προσπάθησε να κινήσεις τον τροχό. Αν νοιώθεις μια αισθητή ''ελευθερία'' και ο τροχός ενώ κρατάς το γρανάζι μπορεί και κινείται λίγο, θες καινούρια silent blocks.
Al_Bandy
Al_Bandy
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-08
Mηνύματα : 259
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda cb1300 xr 250
Κράνος : Shoei xr1100

πιγκουινοπαιδο

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/8/2009, 1:16 pm
παρτε ωρε κανα fz1 που κοβει και πλαισιο αν κατσει να ευχαριστιέστε προβληματα Razz Razz Razz
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/8/2009, 1:28 pm
Velociraptor wrote:
glystras wrote:

Αλλαγή και των 2 τεντωτήρων καδένας γιατί είχαν αρχίσει και ακούγονταν ( πολύ ελαφρά ) ήξερα ότι δεν είναι πρόβλημα, αλλά για ψυχολογικούς λόγους τους άλλαξα με αναβαθμισμένους από την Honda οι οποίοι είχαν πλαστικοποιημένο κεφάλι αντί για μεταλλικό για να μην ακούγονται……


Για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ VFR νομίζω έλεγε το πόστ, (cam gear train, vzzz, vzzz, vzzzzzzzzzz) όχι για τα ''σαν vfr'' μαρκετινίστικα κόλπα μια άλλοτε σοβαρής εταιρίας, αλλά δεν πειράζει , πες μας κι εσύ τον πόνο σου

Razz Razz Razz Razz Razz Razz

άσε ρε φίλε έχεις μείνει στην εποχή της κυλόττας Tsopa πλέον υπάρχουν τάνγκα …μπορεί να μην είναι τόσο λειτουργικά αλλά είναι χάρμα οφθαλμών…. Very Happy
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/8/2009, 7:53 pm
glystras wrote:
Velociraptor wrote:
glystras wrote:

Αλλαγή και των 2 τεντωτήρων καδένας γιατί είχαν αρχίσει και ακούγονταν ( πολύ ελαφρά ) ήξερα ότι δεν είναι πρόβλημα, αλλά για ψυχολογικούς λόγους τους άλλαξα με αναβαθμισμένους από την Honda οι οποίοι είχαν πλαστικοποιημένο κεφάλι αντί για μεταλλικό για να μην ακούγονται……


Για τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ VFR νομίζω έλεγε το πόστ, (cam gear train, vzzz, vzzz, vzzzzzzzzzz) όχι για τα ''σαν vfr'' μαρκετινίστικα κόλπα μια άλλοτε σοβαρής εταιρίας, αλλά δεν πειράζει , πες μας κι εσύ τον πόνο σου

Razz Razz Razz Razz Razz Razz

άσε ρε φίλε έχεις μείνει στην εποχή της κυλόττας Tsopa πλέον υπάρχουν τάνγκα …μπορεί να μην είναι τόσο λειτουργικά αλλά είναι χάρμα οφθαλμών…. Very Happy

Η κυλοτα ομως ειναι η γνησια με την μεγαλη αντοχη ενω τα τανγκα δε ξερεις τι θα σου βγει αφου τα φορανε και κατι φανατικοι!!!???

Προβλήματα των VFR R1es2hΠροβλήματα των VFR R1es2hΠροβλήματα των VFR R1es2hΠροβλήματα των VFR R1es2hΠροβλήματα των VFR R1es2hΠροβλήματα των VFR R1es2hΠροβλήματα των VFR R1es2h
macrozan
macrozan
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-05
Mηνύματα : 543
Ηλικία : 68
Μοντέλο : R1150GS
Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

21/8/2009, 9:58 pm
'AGGEVI' wrote:Παραθετοντας και την δικια μου αποψη να δηλωσω οτι
συμφωνω με ολα τα παραπανω και να συμπληρωσω τα εξης:

1) προβλημα εχω αντιμετωπησει με τα ρουλεμαν τιμονιου
οπου αντικαταστηθηκαν στις 33000 χλμ με κωνικα
(να σημειωσω οτι αυτο εχω παρατηρησει σε ολα τα HONDA
που εχουν περασει απο τα χερια μου, ΑΧ-1, TRANSALP,CB
εκτος απο παπιες )

2)ανορθωτης ο οποιος αντικατασταθηκε στα 46000 χλμ
με εναν γνησιο απο Varadero και απο τοτε ολα βαινουν καλως

3) λογω της αψογης ποιοτητας κατασκευης και της τελευταιας λεξης της
τεχνολογιας που εχει το VFR υπαρχει αντικτυπο στις τιμες των
ανταλλακτικων οπου θεωρω οτι βρισκονται πανω απο τον μεσο ορο
της αγορας (ηδη η τιμη αποκτησης της μοτο ειναι υψηλη για
τους προαναφερομενους λογους)

4) λογω κακης διελευσης της πλεξουδας που ξεκινα απο το imobilizer της κλειδαριας
προς το πισω μερος των οργανων μου ειχε κοπει ενα καλωδιο και η μηχανη
εσβηνε στα καλα καθουμενα, (πιο δυσκολο να εντοπιστει απο το να αποκατασταθει
διοτι ειχαν κοπει τα συρματα του καλωδιου ενω το πλαστικο καλυμα οχι)
με αλλαγη στην θεση της πλεξουδας, ολα καλα.

αυτα απο μενα , αν θυμηθω κατι αλλο θα το γραψω παρακατω



Bye Bye Bye

Ρε γμτ αυτό πρέπει να συνέβη και στη δική μου και τζάμπα μ'έβαλαν στον Κουτσουμπό να αλλάψω τις 2 πλεξούδες και να περιμένω 2 μήνες να έρθουν από Ιαπωνία !!!!!! Wall Wall Wall
konstantinosv4
konstantinosv4
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-14
Mηνύματα : 315
Ηλικία : 46
Μοντέλο : honda v-tec
Κράνος : x-lite 801

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

24/8/2009, 1:00 pm
πολυ χρησιμη ενοτητα ωστε αν προκυψει κατι στους υπολοιπους να ξερουν περιπου απο που να αρχισουν να ψαχνουν, Thumbsup
macrozan
macrozan
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-05
Mηνύματα : 543
Ηλικία : 68
Μοντέλο : R1150GS
Κράνος : ARAI RX7 GP-SCHUBERTH S3

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

25/8/2009, 3:42 am
macrozan wrote:
'AGGEVI' wrote:Παραθετοντας και την δικια μου αποψη να δηλωσω οτι
συμφωνω με ολα τα παραπανω και να συμπληρωσω τα εξης:

1) προβλημα εχω αντιμετωπησει με τα ρουλεμαν τιμονιου
οπου αντικαταστηθηκαν στις 33000 χλμ με κωνικα
(να σημειωσω οτι αυτο εχω παρατηρησει σε ολα τα HONDA
που εχουν περασει απο τα χερια μου, ΑΧ-1, TRANSALP,CB
εκτος απο παπιες )

2)ανορθωτης ο οποιος αντικατασταθηκε στα 46000 χλμ
με εναν γνησιο απο Varadero και απο τοτε ολα βαινουν καλως

3) λογω της αψογης ποιοτητας κατασκευης και της τελευταιας λεξης της
τεχνολογιας που εχει το VFR υπαρχει αντικτυπο στις τιμες των
ανταλλακτικων οπου θεωρω οτι βρισκονται πανω απο τον μεσο ορο
της αγορας (ηδη η τιμη αποκτησης της μοτο ειναι υψηλη για
τους προαναφερομενους λογους)

4) λογω κακης διελευσης της πλεξουδας που ξεκινα απο το imobilizer της κλειδαριας
προς το πισω μερος των οργανων μου ειχε κοπει ενα καλωδιο και η μηχανη
εσβηνε στα καλα καθουμενα, (πιο δυσκολο να εντοπιστει απο το να αποκατασταθει
διοτι ειχαν κοπει τα συρματα του καλωδιου ενω το πλαστικο καλυμα οχι)
με αλλαγη στην θεση της πλεξουδας, ολα καλα.

αυτα απο μενα , αν θυμηθω κατι αλλο θα το γραψω παρακατω



Bye Bye Bye

Ρε γμτ αυτό πρέπει να συνέβη και στη δική μου και τζάμπα μ'έβαλαν στον Κουτσουμπό να αλλάψω τις 2 πλεξούδες και να περιμένω 2 μήνες να έρθουν από Ιαπωνία !!!!!! Wall Wall Wall

Υποψια άκυρη. Τεχνική επιτροπή τού φόρουμ διεξήγαγε πραγματοσύνη και δεν διεπίστωσε καμιά ματσακονιά στο κουτσούμπειον συνεργείον. Οπότε περιμένουμε κανονικά την λύση από ιαπωνία.
Arxiereas
Arxiereas
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-12
Mηνύματα : 313
Ηλικία : 46
Μοντέλο : Hamburger
Κράνος : Tupperware

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

25/8/2009, 9:32 am
Έχω την εντύπωση ότι η βαφή είναι υπερ-ευαίσθητη και συμφωνώ με το σχόλιο του glystra για την ανάρτηση.
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

25/8/2009, 7:23 pm
Arxiereas wrote:Έχω την εντύπωση ότι η βαφή είναι υπερ-ευαίσθητη

+800

Κάποια στιγμή στο μέλλον πιθανότατα να μπει bagster και έχω στα υπ' όψιν και το αυτοκολλητάκι της honda για την τιμονόπλακα, γιατί ήδη έχει κάνει μαυρίλες από το μπρελόκ... Neutral
mak
mak
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 586
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

25/8/2009, 10:46 pm
Όντως το χρώμα είναι αρκετά ευαίσθητο. Το ίδιο ισχύει και για την τιμονόπλακα. Για το δεύτερο αυτό που κάνω είναι να έχω ένα γαντζάκι(με κλιπάκι) στο μπρελόκ οπου βάζω/βγάζω μόνο το κλειδί της μίζας. Έτσι το μπρελόκ με τα υπόλοιπα κλειδιά μένει στο τσαντάκι και στην μίζα έχω μόνο το απαραίτητο κλειδί εκκίνησης. Wink
Sieche
Sieche
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

26/8/2009, 4:11 pm
mak wrote:Όντως το χρώμα είναι αρκετά ευαίσθητο. Το ίδιο ισχύει και για την τιμονόπλακα. Για το δεύτερο αυτό που κάνω είναι να έχω ένα γαντζάκι(με κλιπάκι) στο μπρελόκ οπου βάζω/βγάζω μόνο το κλειδί της μίζας. Έτσι το μπρελόκ με τα υπόλοιπα κλειδιά μένει στο τσαντάκι και στην μίζα έχω μόνο το απαραίτητο κλειδί εκκίνησης. Wink

Αυτο ακριβως ειναι και το σωστο.Εκτος του οτι αμα εχεις ενα ματσο κλειδια,γρατζουνας την τιμονοπλακα,θα σου χαλασει και τον διακοπτη απο το βαρος και τους κραδασμους!
Το ιδιο ισχυει και για τον διακοπτη του αυτοκινητου...
icex
icex
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 277
Ηλικία : 49
Μοντέλο : vfr 800 rc46 vfr 750 rc36
Κράνος : AGV TI TECH

http://www.icecubes.gr

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

27/8/2009, 12:43 pm
Nαι η βαφη εχει ενα θεμα που δεν επιτρεπετε για τη μηχανη,
οι γρατζουνιες γινονται πολυ ευκολα αλλα εχω παρατηρησει οτι
φευγουν και πολυ ευκολα,οι περισσοτερες τουλαχιστον,με κερομα
και λιγο τριψιμο γινεται παλυ κουκλα.

Οσο για τη τιμονοπλακα,απλα μου εχει σπασει τα νευρα με τις
μαυριλες απο τα κλειδια.
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

27/8/2009, 1:14 pm
mak wrote:Όντως το χρώμα είναι αρκετά ευαίσθητο. Το ίδιο ισχύει και για την τιμονόπλακα. Για το δεύτερο αυτό που κάνω είναι να έχω ένα γαντζάκι(με κλιπάκι) στο μπρελόκ οπου βάζω/βγάζω μόνο το κλειδί της μίζας. Έτσι το μπρελόκ με τα υπόλοιπα κλειδιά μένει στο τσαντάκι και στην μίζα έχω μόνο το απαραίτητο κλειδί εκκίνησης. Wink

Το ίδιο έκανα πάντα σε όλες τις μηχανές/αυτοκίνητα
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

27/8/2009, 8:43 pm
Συμφωνώ απόλυτα για τα κλειδιά (Βαγγέλη ακούς;)

Όσο για τα προβλήματα του VFR μου (και με δεδομένο τα χιλιόμετρα που έχει) ως προβλήματα μπορώ να θεωρήσω μόνο τα εξής τρία:
1. Το σπασμένο κόμπλερ της μίζας στα 45000 χμ, το οποίο δεν με ενόχλησε ξανά από τότε.
2. Οι καμένοι ανορθωτές (3 το σύνολο) οι οποίοι πλέον για μένα θεωρούνται...αναλώσιμοι!
3. Τα ρουλεμάν του εμπρός τροχού τα οποία έχουν αλλαχθεί 3 φορές.

Κατά τα άλλα το VFR είναι τέρας αξιοπιστίας με τρέλα και κορδέλα!
cheers
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

27/8/2009, 9:14 pm
Ο φυσικός wrote:Συμφωνώ απόλυτα για τα κλειδιά (Βαγγέλη ακούς;)

Vvag wrote:έχω στα υπ' όψιν και το αυτοκολλητάκι της honda για την τιμονόπλακα, γιατί ήδη έχει κάνει μαυρίλες από το μπρελόκ... Neutral

Wink Wink Wink
Viking
Viking
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 230
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
Κράνος : Suomy Spec1R

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

28/8/2009, 1:43 am
Τελικάάάάάά,τα μόνα προβλήματα που με έχουν απασχολήσει με τη βέφα είναι

-άλλαξα μια λάμπα στο πίσω φως γιατί κάηκε
-ένας θερμοστάτης που μας ανέβασε λίγο τις θερμοκρασίες (μακριά απ τα κόκκινα ευτυχώς)

Κατά τα άλλα είναι όντως γενικά πολύ αξιόπιστο afro και στην πίστα μια χαρά Punk
hornet
hornet
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-08
Mηνύματα : 20
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR800ABS4
Κράνος : Καμία επιλογή

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

29/9/2009, 8:11 am
τελικά μαλλον ειμαι ο τυχερος εγω και εχουμε και λεμε

Αλλαγη θερμοστατη ,ανοιξη και απο προυσο για καρπενησι μου βαρεσε μια 125αρα...ειχε κολλησει ο θερμοστατης και ξερναγε τα νερα...οταν βγηκα εθνικη πηγαινα με 180+ και δεν με ενοχλησε αντικατασταθηκε με βελτιωμενο ανταλλακτικο απο τη μαμα

Επισης αλλαχτηκε και η ταπα διοτι εχανε πιεση και ξαναξερναγε ,μπηκε ταπα απο vtr sp2

Μπηκε επισης παραφλου ενισχυμενο


Αλλαγη μπροστινης πλεξουδας ..λογω καψιματος της πρασινης φισας (τα συμπτωματα ειναι διακοπη λειτουργιας στα καλα καθουμενα ,επισης ωρες ωρες εκανε ενα θορυβο (arcing) και τα φωτα του ταμπλω τρεμοπαιζαν, προσοχη τα vfr εουν επισης μια αχιλλειο πτερνα κοντα στο drive motor του μπροστινου abs περναει η πλεξουδα (εκει η πλεξουδα με το καιρο πληγωνεται και αρχιζουν τα πανυγηρια,ενα δευτερο λαστιχο η πολυ μονωτικη και ελεγχο κατα καιρους μας σωζει απο περιπετειες)

Αλλαγη και στους τεντωτηρες καδενας γιατι βαραγαν σαν τρελοι

Αυτα απο βλαβες
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

29/9/2009, 8:48 am
αυτα συμβαινουν μονο στα vtec ,στα δικα μας ευτυχως δεν υπαρχουν τετοια προβληματα
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

29/9/2009, 9:26 am
hornet wrote:τελικά μαλλον ειμαι ο τυχερος εγω και εχουμε και λεμε

Αλλαγη θερμοστατη ,ανοιξη και απο προυσο για καρπενησι μου βαρεσε μια 125αρα...ειχε κολλησει ο θερμοστατης και ξερναγε τα νερα...οταν βγηκα εθνικη πηγαινα με 180+ και δεν με ενοχλησε αντικατασταθηκε με βελτιωμενο ανταλλακτικο απο τη μαμα

Επισης αλλαχτηκε και η ταπα διοτι εχανε πιεση και ξαναξερναγε ,μπηκε ταπα απο vtr sp2

Μπηκε επισης παραφλου ενισχυμενο


Αλλαγη μπροστινης πλεξουδας ..λογω καψιματος της πρασινης φισας (τα συμπτωματα ειναι διακοπη λειτουργιας στα καλα καθουμενα ,επισης ωρες ωρες εκανε ενα θορυβο (arcing) και τα φωτα του ταμπλω τρεμοπαιζαν, προσοχη τα vfr εουν επισης μια αχιλλειο πτερνα κοντα στο drive motor του μπροστινου abs περναει η πλεξουδα (εκει η πλεξουδα με το καιρο πληγωνεται και αρχιζουν τα πανυγηρια,ενα δευτερο λαστιχο η πολυ μονωτικη και ελεγχο κατα καιρους μας σωζει απο περιπετειες)

Αλλαγη και στους τεντωτηρες καδενας γιατι βαραγαν σαν τρελοι

Αυτα απο βλαβες

Σίγουρα VFR έχεις; Razz Razz Razz Razz
Μήπως σε μούτζωσε κανένας;!
finrod
finrod
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

29/9/2009, 11:12 am
dirty wrote:αυτα συμβαινουν μονο στα vtec ,στα δικα μας ευτυχως δεν υπαρχουν τετοια προβληματα
Σιγά τα προβλήματα...
Όλο υπερβολές είστε οι παλιοί...
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Προβλήματα των VFR Empty Re: Προβλήματα των VFR

29/9/2009, 12:03 pm
βλεπω οτι τα vtec παλι αρχιζουν και τσιμπανε ,αφου τα παλια δεν παρουσιαζουν προβληματα να μην καυχηθουμε γι αυτο στα αλλα τουλαχιστον ειστε καλυτεροι απο εμας αλλα στην αξιοπιστια ειμαστε εμεις
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum