Ωπ! Καινούριος!

+13
GIORGOS VFR
SCORPIOS
DoctorAbo
VEFALIFT
XLGeorge
nikos-ex victor
Vvag
Semiaz
Binzis
Caracal
anastasis
vtecpatra
chiliplayer
17 posters
Go down
chiliplayer
chiliplayer
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-03-23
Mηνύματα : 26
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Τίποτα
Κράνος : HJC FS-11

Ωπ! Καινούριος! Empty Ωπ! Καινούριος!

23/3/2014, 10:26 pm
Καλησπερίζω την παρέα σας!!

Παρακολουθώ εδώ και λίγο καιρό το φόρουμ, και μπορώ να πω ότι μου φαίνεται ένα ζεστό και ωραίο μέρος για συζήτηση, ξέδωμα και καμιά βόλτα!

Α-μήχανος εδώ και κοντά ένα χρόνο λόγω υποχρεώσεων και οικονομικών, έρχεται όμως η ώρα για αγορά μηχανής!
Η μηχανή θα χρησιμοποιείται κατά κόρον και για καθημερινές μετακινήσεις και για 280χλμ ταξίδι ΚΑΘΕ εβδομάδα λόγω δουλειάς.
Οπότε θέλω κάτι που να μπορεί να με πηγαίνει άνετα (να μη ζορίζεται δηλαδής, ούτε αυτό ούτε εγώ), να είναι σχετικά οικονομικό,
---ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΘΩΣ ΠΗΓΑΙΝΩ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ---

Είμαι ανάμεσα σε cbr600f και vfr800, εσείς μάγκες είστε ειδικοί στο vfr οπότε θα 'θελα να μου πείτε:
α) Τι καίει. <-- υπ'οψιν, ΔΕΝ είμαι γκαζιάρης.
β) Τι συντήρηση θέλει.
γ) Τι λέει από θέση οδήγησης κλπ.
δ) Τι να προσέξω αν αποφασίσω να αγοράσω ένα.

Εννοείται ότι οποιαδήποτα άλλη πρόταση/άποψη είναι δεκτή αρκει:
Να μην είναι τρανσαλπ. Να μην είναι άφρικα. Να μην είναι βεστρόμ. ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΟΝ-ΟΦΦ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ, με πιάνετε νομίζω ;)
Επίσης ΟΧΙ fazer. Δε μ'αρέσει.

Εμπειρία; Πολλά χρόνια παπί και 2 χρόνια cb400. Τα μυαλά έχουν κατέβει και έχουν μπει στο κεφάλι, αλλά δυστυχώς μεγαλύτερα street δε νομίζω να μπορώ να ταΐσω/συντηρήσω οπότε... μέχρι εδώ! (γιατί δεν είναι καλά εδώ; μια χαρά είναι.)

ΥΓ: Θα ξεκινούσα (πάλι) πόλεμο vtec vs fi αλλά προτιμάω με abs οποτε το vtec είναι μονόδρομος...
Budget ΒΑΡΙΑ, αλλά πολύ βαριά όμως μέχρι 3000...
vtecpatra
vtecpatra
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-06-07
Mηνύματα : 2063
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR 800 VTEC 03
Κράνος : Διαφορα ....

Ω παπαχού μάου μάου!!
http://www.2troxo.gr

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

23/3/2014, 11:37 pm
ωπ! καλώστονε και ας άργησε.

Ξέχωρα που μας κατασκόπευες θέλεις να πάρεις και cbr ?

Vfr 800 δαγκωτό και ας είναι και γρανάζι!

Εφ όσον παρακαλουθέις και το φόρουμ καιρό θα είδες που είμαστε όλοι χαμογελαστοί,τι χαμογελαστοί δηλαδή γελάνε και τα μουστάκια μας.

σε ότι ρώτησες

α) ότι και να καίει το αξίζει,ξέχωρα γιατί είναι Honda και δεύτερον είναι βέφα,συνχωρεμένες όλες οι αμαρτίες

β) τι είναι αυτό? συντήρηση? λάδια μύδια ξύδια και γειά σας

γ) Ολοι βολευονται πάνω της,ψηλοί,κοντοί,χοντροί,αδύνατοι

δ) ότι κοιτάνε και στα άλλα μηχανάκια,να μην κοπανάει,να πηγαίνει ευθεία και είναι σε καλή εξωτερική κατάσταση.Οι χρήστες vfr δεν είναι κάγκουρες γενικώς.



Οπως είπα και παραπάνω βέφα δαγκωτή...

Αντε να ανεβάσουμε λίγο το Πατρινό κλιμάκιο  Thumbsup 


chiliplayer
chiliplayer
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-03-23
Mηνύματα : 26
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Τίποτα
Κράνος : HJC FS-11

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

23/3/2014, 11:58 pm
χαχαχαχα ναι και cbr...
Είναι πιο οικονομικό, αλλά ρε γαμώτο... έιναι πιο σπορ κατάσταση...
Και θέλω να παλεύεται, θα είναι φορές που θα οδηγάω κουρασμένος - δε θέλω να μου βγάζει τον καρκίνο!!

(Η βεφα ε ναι είναι αγαπούλα)
Αλλά από την άλλη το cbr το βρίσκεις και φτηνά...

Έχω υπόψη μου τα εξής 2 μηχανάκια που τα ξεχωρίζω ανάμεσα σε διάφορα άλλα και τα δίνω εδώ για reference:
car.gr/classifieds/bikes/view/3855787/
car.gr/classifieds/bikes/view/4610720/

ΔΥΣΤΗΧΩΣ φαίνονται και τα δύο ψιλοσκισμένα.
Μετά υπάρχει η επιλογή χωρίς abs που βρίσκεις και από τα δύο περισσότερες επιλογές.

Γνώμες;
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 12:28 am
chiliplayer wrote:
Είμαι ανάμεσα σε cbr600f και vfr800


Είναι ανόμοια και δεν γίνεται να συγκριθούν.

Αν είναι για να κινήσαι μέσα στην πόλη το VFR θα σου βγάλει την ψυχή διότι
δεν κόβει το τιμόνι,
είναι βαρύ,
έχει φέριγκ άρα ζεσταίνεται υπερβολικά και θα καταντήσεις να κινήσαι με τον ανεμιστήρα συνεχώς οπότε θα χάσεις την μπαταρία σου και θα έχεις και παράλληλα προβλήματα λόγω υπερθέρμανσης (πηνία κλπ),
θα έχεις κατανάλωση σαν αυτοκίνητο.

Στα ασφάλτινα ταξίδια βέβαια είναι απόλαυση, δεν το συζητώ. Όπως βέβαια και την αίσθηση του να έχεις μια μηχανή που σου αρέσει ακόμα και μόνο να την βλέπεις δίπλα σου καθώς πίνεις καφέ!!!
chiliplayer
chiliplayer
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-03-23
Mηνύματα : 26
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Τίποτα
Κράνος : HJC FS-11

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 12:46 am
anastasis wrote:Αν είναι για να κινήσαι μέσα στην πόλη το VFR θα σου βγάλει την ψυχή διότι

Υπάρχει και παπί για μέσα στην Πάτρα, γενικά είμαι συνέχεια ανάμεσα Πύργο-Πάτρα με μόνιμη κατοικία τον Πύργο, οπότε η χρήση θα είναι ελάχιστη μέσα στην πόλη.
Όπως και να έχει ο Πύργος δε μπορεί να θεωρηθεί (από άποψη οδήγησης-κίνησης-δρόμων κλπ) πόλη.
Η κύρια χρήση της μηχανής θα είναι το παραπάνω δρομολόγιο, κάποια άλλα πιο τοπικά δρομολόγια μέσα στον νομό Ηλείας-Αχαΐας αλλά 95% επαρχιακός δρόμος ή εθνική
(Η πατρών-Πύργου ο θεός να την κάνει εθνική)

anastasis wrote:Είναι ανόμοια και δεν γίνεται να συγκριθούν.
Γιατί; Στην sport-turing κατηγορία υπάγονται και τα δύο.
Το cbr πιο sport, το vfr πιο touring. Έτσι το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον.
Το καλύτερο θα ήταν να είχα από ένα και να τα πάγαινα μια βόλτα, νομίζω εκεί θα αποφάσιζα, αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα.
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 1:23 am
chiliplayer wrote:
anastasis wrote:Είναι ανόμοια και δεν γίνεται να συγκριθούν.
Γιατί; Στην sport-turing κατηγορία υπάγονται και τα δύο.
Το cbr πιο sport, το vfr πιο touring. Έτσι το καταλαβαίνω εγώ τουλάχιστον.
Το καλύτερο θα ήταν να είχα από ένα και να τα πάγαινα μια βόλτα, νομίζω εκεί θα αποφάσιζα, αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα.

Α! καλά. Οτι θέλω διαβάζω...νόμιζα cbF   lol!   οπότε άκυρο στα περισσότερα  lol! 

Εντάξει οι διαδρομές που αναφέρεις δεν είναι πόλης. Μάλλον πρέπει να τα οδηγήσεις και τα δύο
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 2:06 am
CBR600F είναι ίσαμε 5 εντελώς διαφορετικά μοντέλα, από την δεκαετία του 1990 μέχρι και το τωρινό.

Πιο λογικό μιλάς για γεννιά F4 ή το σημερινό κατόνομα μόνο τραγικό δημιούργημα που είναι ένα Hornet με πλαστικά και θα έπρεπε να ντρέπεται η Honda που το έβγαλε.

Ποιό εννοείς εσύ στο ερώτημα;

Σε κάθε περίπτωση, κανένα δεν είναι ''πιο σπορ και πιο δύσκολο'' από ένα 800. Για F μιλάμε, όχι για RR.
Binzis
Binzis
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-09-17
Mηνύματα : 128
Ηλικία : 52
Μοντέλο : Vfr800 v-tec ABS
Κράνος : Shoei xr1000

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 6:59 am
Καλώς μας ήρθες και νομίζω ότι το vfr είναι η καλύτερη επιλογή. Smile 
 cheers 
Semiaz
Semiaz
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 9:28 am
vfr. Το cbr έχει πιο επιθετική θέση οδήγησης και λιγότερο γκάζι. Καβάλα τα να το δεις. Με το vfr χαμογελάς στο ταξίδι ισχύει.

Συμπληρώνω ότι καίνε. Ταξίδι με καλό χέρι (οχι αργα απλα να μαθεις το μηχανάκι) υπολόγιζε 7λτ. Αμα εισαι οριακα οικονομικά κοίτα άλλο μηχανάκι που να καιει λιγότερο.
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 10:01 am
Καλώς ήρθες και με το καλό να καβαλήσεις ξανά, ό,τι και να' ναι!!!
Στο δια ταύτα:

chiliplayer wrote:
α) Τι καίει. <-- υπ'οψιν, ΔΕΝ είμαι γκαζιάρης.
β) Τι συντήρηση θέλει.
γ) Τι λέει από θέση οδήγησης κλπ.
δ) Τι να προσέξω αν αποφασίσω να αγοράσω ένα.


α) Καίει εντελώς νορμάλ, ανάλογα το πόσο δίνεις γκάζι. Ενδεικτικά, σε ταξίδι εθνική με 120-140 καίει βαριά 6λ/100χλμ, 150-160 γύρω στα 6.5 και αν αρχίσεις και πηγαίνεις πάνω από 160 που μπαίνει και το V-tec η κατανάλωση αρχίζει να ανεβαίνει πάνω απ' τα 7λ/100χλμ. Σε επαρχιακούς πηγαίνωντας τουριστικά έως ψιλογρήγορα σε ωραία στροφιλίκια, ποτέ δεν ξεπερνάω τα 6.5λ/100χλμ.

β) Όπως είπε κι ο vtecpatra λαδόξυδα κι είσαι μια χαρά. Κι από κει και μετά, ό,τι αναλώσιμα θέλει (τακάκια, φίλτρα αέρα, λάστιχα, αλυσιδογράναζα κλπ) όποτε τα θέλει, και κάθε 24.000 χλμ ο κατασκευαστής λέει έλεγχο βαλβίδων αλλά πολλοί δεν το έχουν κάνει ποτέ χωρίς κανένα πρόβλημα. Υπ' όψιν, τα βασικά (και μόνα) προβλήματα που συνηθίζονται, είναι να καίει τα πηνεία μετά από κάποια (αρκετά) χιλιόμετρα, πράγμα κάπως κοστοβόρο, ή τον ανορθωτή (πιο σπάνιο). Γι αυτό καλό είναι να ελέγξεις τα ηλεκτρικά του όταν δεις κάποιο (νομίζω το ίδιο θέμα παρεπιπτόντως το έχουν και τα CBR). Επίσης, μπορεί να χρειαστούν αλλαγή οι τεντωτήρες καδένας μετά από αρκετά χιλιόμετρα. Το δικό μου πάντως μετά από 73.000χλμ δεν έχει κάνει ούτε κιχ. Γενικά πρόκειται για ένα απ' τα πιο αξιόπιστα μοτέρ που κυκλοφορούν εκεί έξω!

γ) Θέση οδήγησης, σκυφτή. Κάπως λιγότερο απ' το CBR προφανώς, αλλά περισσότερο απ' το SF που καβαλούσεις και σίγουρα πολύ περισσότερο από On-Off. Για sport-touring είναι ιδανική, προσωπικά με κουράζει λίγο αλλά άλλοι τη βρίσκουν την ιδανική στάση για μοτοσυκλέτα. Έχει αρκετά καλή κάλυψη από τον αέρα ωστόσο (και αν θες ακόμα μεγαλύτερη, βάζεις μια aftermarket ζελατίνα) και αξιοπρεπέστατη σέλα.

δ) Ό,τι είπε και ο vtecpatra ΣΥΝ τα ηλεκτρικά του που σου ανέφερα παραπάνω (ένα πολύμετρο θα κάνει τη δουλειά). Καλό θα ήταν να τη δει κάποιος μηχανικός. Πάντως πρόκειται για πολύ αξιόπιστη μηχανή και οι περισσότεροι κάτοχοι όντως δεν είναι κάγκουρες.



Καλά κάνεις και ψάχνεις μοντέλο με ABS, αν και με 3000 ίσως ζοριστείς να βρεις κάτι καλό. Είναι γεγονός πάντως πως για VFR (λόγω χαμηλής αξίας μεταπώλησης), θα δώσεις πάρα πολύ λίγα χρήματα γι αυτό που παίρνεις!!!

Καλό ψάξιμο και καλή αγορά ό,τι κι αν είναι!!

 cheers
nikos-ex victor
nikos-ex victor
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 10:29 am
καλώς ήρθες....δεν θα μιλήσω εγώ γιατί το έκαναν ήδη οι προλαλήσαντες!

 cheers 
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Ωπ! Καινούριος! Empty Απ: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 10:30 am
Σχετικα με την καταναλωση, ακριβως οπως τα λεει ο Ββαγγ, ειναι πολυ λογικη και δεν ξερω πολλα μηχανακια που καινε 6.5 λιτρα με σταθερα 160χμω. Η δε ανεση στο ταξιδι απλα αρχοντικη, για επιβατη αλλα και για συνεπιβατη(σα).

Η θεση οδηγησης ειναι σπορτιβικη αλλα με μετρο, παντως ενα σετ bar risers κανει θαυματα σηκωνοντας το τιμονι κατα 3εκ και κανοντας το μηχανακι πολυ πιο ξεκουραστο. Το μονο θεμα που εχει το μηχανακι ειναι οτι δεν κανει για καθημερινη μετακινηση σε μεγαλουπολη λογω θερμοκρασιων που ανεβαζει - σε επαρχιακη πολη που οι αποστασεις ειναι μικρες δεν ειναι προβλημα.

Απο δε αξιοπιστια αν εξαιρεσει κανεις τα πηνια και ενα τακτικο κοιταγμα στις φισες λογω θερμοκρασιων, το μηχανακι ειναι bullet proof με μοτερ ικανο για 300Κ χμ και με bonus το χαμηλο κοστος συντηρησης (τακτικα λαδια/ξυδια και βαλβιδες καθε 100Κ χμ). Καλη αγορα!
VEFALIFT
VEFALIFT
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-02-01
Mηνύματα : 1984
Ηλικία : 58
Μοντέλο : GSXR 750,TRANSALP 700, SYM 200 ST
Κράνος : SHOEI XR1100

Γρηγορότερος είναι αυτός που επιστρέφει . . .

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 11:13 am
Καλώς όρισες "chili", καλή αγορά και πάρα πολύ προσοχή στην δύσκολη - επικίνδυνη, καθημερινή διαδρομή σου (Πύργος - Πάτρα - Πύργος) ! ! !  cheers 
DoctorAbo
DoctorAbo
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA

καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 11:30 am
Γεια σου Chili, καλώς ήρθες !

VFR δαγκωτό ! Ιδιαίτερα με το δεδομένο ότι ζεις σε μια πόλη χωρίς μεγάλη κίνηση και μπλοκαρίσματα σε αυτήν για πολύ ώρα.
Επίσης, δεν υπάρχει σύγκριση από πλευράς άνεσης σε ταξίδι 280 Km ανάμεσα σε μια VFR και οποιοδήποτε CBF 600. Αν λοιπόν ο σωματότυπος σου κουμπώνει καλά σε μια VFR είναι εξαιρετική λύση.

Αν δεν είσαι γκαζιάρης όπως λες, είμαι σίγουρος πως θα έχεις οικονομικότερο ταξίδι με της VFR. Συγκεκριμένα, η κατανάλωση ενός F3 με οδηγό 59 ετών και ταχύτητες 150 - 160 στη διαδρομή Αθήνα - Πολιτικά Εύβοιας, βρίσκεται στα 9 λιτ/100 χλμ μετρημένη κατ' επανάληψη.

Καλά χιλιόμετρα ότι και να πάρεις !
chiliplayer
chiliplayer
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-03-23
Mηνύματα : 26
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Τίποτα
Κράνος : HJC FS-11

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 3:20 pm
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας!!

Στο δια ταύτα:
-Ναι μιλάω για το f4i, το hornet από '10 και μετά μου αρέσει πολύ, αλλά είναι ακριβό και γυμνό. Το hornet S ακόμα πιο ακριβό. Το 600f του σήμερα επίσης το βρίσκω όμορφο αλλά -μαντέψτε- είναι ΑΚΟΜΑ πιο ακριβό. Το hornet πάντως έχει από τις πιο άνετες θέσεις οδήγησης που έχω δοκιμάσει.

-Δε νομίζω να πηγαίνω με πάνω από 120 στην Πατρών-Πύργου. Γενικά στο ζήτημα κατανάλωση είμαι αισιόδοξος γιατί στην οδήγηση είμαι εξαιρετικά χαλαρός. Πάντως από ότι μου λέτε δεν καίει και λίγο... Παίζει με χαλαρή οδήγηση και 100χμ/ω να δω 5άρι; ή τουλάχιστον 5.5; Αν ναι είμαι οκ, αν όχι ζορίζομαι λίγο... Πάντως αν καίει 6.5 με 160, τότε τουλάχιστον να καις όσο με το αμάξι αλλά να πηγαίνεις με 160 και όχι με 80!! (Με το αμάξι, αυτή την διαδρομή την κάνω και καίω ΑΚΡΙΒΩΣ 6.9λ/100χμ και πάω με 90 κοντέρ.

-Στο θέμα θέση οδήγησης: Από αυτά που ακούω:
Στο δρόμο τα κλιπόνς και η σκυφτούλα θέση οδήγησης είναι πιο ξεκούραστη από την όρθια ενός τιμονάτου. Στην πόλη ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Θεωρώ ότι μια μέση κατάσταση θα είναι ιδανική (π.χ. με κλιπόν με αποστάτες). Κάνει και καλό για τη μέση να μην είσαι εντελώς όρθιος πάνω στο μηχανάκι.

Ψάχνομαι και για τα δύο, κλίνω στο vfr, εκτός αν βρω cbr600f σε καλή ευκαιρία.
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 3:32 pm
Καλώς ήρθες και καλά χλμ.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 3:34 pm
chiliplayer wrote:
-Δε νομίζω να πηγαίνω με πάνω από 120 στην Πατρών-Πύργου. Γενικά στο ζήτημα κατανάλωση είμαι αισιόδοξος γιατί στην οδήγηση είμαι εξαιρετικά χαλαρός. Πάντως από ότι μου λέτε δεν καίει και λίγο... Παίζει με χαλαρή οδήγηση και 100χμ/ω να δω 5άρι; ή τουλάχιστον 5.5; Αν ναι είμαι οκ, αν όχι ζορίζομαι λίγο... Πάντως αν καίει 6.5 με 160, τότε τουλάχιστον να καις όσο με το αμάξι αλλά να πηγαίνεις με 160 και όχι με 80!! (Με το αμάξι, αυτή την διαδρομή την κάνω και καίω ΑΚΡΙΒΩΣ 6.9λ/100χμ και πάω με 90 κοντέρ.

Ειλικρινα, ειναι κομματακι δυσκολο με το VFR να ταξιδεψει κανεις με 120χμω ή με 100χμω  Surprised  Παντως αν το κανει καποιος τοτε η καταναλωση πρεπει ναναι περιπου 5.5λτ/100χμ, ισως και λιγοτερο.

Το θεμα ειναι οτι με το στανταρ γραναζωμα η 6η ειναι overdrive και δεν τραβαει τοσο χαμηλα πχ. με 100χμω, οποτε πρεπει κανεις να κατεβασει 5η. Η λυση που εχω βρει εγω στο δικο μου ειναι να το κοντυνω λιιγο βαζοντας πισω γραναζι 44 αντι για 43. Αυτη η αλλαγη εχει οδηγησει σε μειωμενη καταναλωση για τον τροπο που οδηγω εγω επειδη η 6η ειναι πια αμεσα χρησιμοποιησιμη και δεν χρειαζεται κατεβασμα.
chiliplayer
chiliplayer
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-03-23
Mηνύματα : 26
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Τίποτα
Κράνος : HJC FS-11

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 3:51 pm
Με power commander και τέτοια κόλπα μπορείς να μειώσεις την κατανάλωση σε ένα vfr;
Επίσης το απλό σερβισάκι (λαδάκια, φιλτράκι, καθάρισμα το φ.αέρα, 4 μπουζί και τα εργατικά) πόσο κοστίζει περίπου; Γιατί έχει και περίεργο μοτέρ!
Και κάθε πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα; Γιατί εγώ θα κάνω γύρω στα 1400-1600 km το μήνα με το υπάρχον πρόγραμμα. Αν θέλει κάθε 2 μήνες σέρβις καήκαμε!
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 4:19 pm
chiliplayer wrote:
Επίσης το απλό σερβισάκι (λαδάκια, φιλτράκι, καθάρισμα το φ.αέρα, 4 μπουζί και τα εργατικά) πόσο κοστίζει περίπου; Γιατί έχει και περίεργο μοτέρ!
Και κάθε πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα; Γιατί εγώ θα κάνω γύρω στα 1400-1600 km το μήνα με το υπάρχον πρόγραμμα. Αν θέλει κάθε 2 μήνες σέρβις καήκαμε!

Λαδια ημισυνθετικα καθε 6000χμ και φιλτρο καθε 12000χμ, αυτο κανουν πολλοι εδω μεσα (η Χονδα βεβαια λεει λαδια/φιλτρο καθε 12000χμ). Τα λαδια αλλαζουν πανευκολα, δεν χρειαζεται να λυθει τιποτ'αλλο εκτος απο τη βιδα του καρτερ, για το φιλτρο χρειαζεται να βγει και το αριστερο πλαστικο/φαιρινγκ. Μπουζι χρειαζεται καθε 48Κ χμ (παιρνει ιριδιου) και η προσβαση ειναι σχετικα ευκολη. Το φιλτρο αερα εχει επισης ευκολη προσβαση, αρκει να σηκωθει λιγο το ρεζερβουαρ. Ολα αυτα μπορει να τα κανει κανεις μονος του αλλα δεν κοστιζουν πολυ σε συνεργειο. Αυτο βεβαια που ειναι ΠΟΛΥ περιπλοκο ειναι το τσεκαρισμα/σεταρισμα διακενων βαλβιδων αλλα αν το μοτερ εχει καλη λιπανση, αυτο το αφηνουμε μεχρι τα 80-100Κ χμ.

Παντως το μηχανακι αυτο δεν ειναι να το οδηγει κανεις σαν παππους, βαζοντας το στη ζωνη του VTEC φτιαχνει χαμογελα απλωμενης μπουγαδας μεχρι τ'αυτια και ειναι ακρως εθιστικο  Rock 
chiliplayer
chiliplayer
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-03-23
Mηνύματα : 26
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Τίποτα
Κράνος : HJC FS-11

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 4:29 pm
VFGeorge wrote:
Παντως το μηχανακι αυτο δεν ειναι να το οδηγει κανεις σαν παππους, βαζοντας το στη ζωνη του VTEC φτιαχνει χαμογελα απλωμενης μπουγαδας μεχρι τ'αυτια και ειναι ακρως εθιστικο  Rock 

Ωραία!!! (μουαχαχαχαχα) [τρίβω τα χέρια μου] (τι μου κάνεις τώρα... Είπαμε είμαι αμμήχανος ένα χρόνο - αρχίζουν και με πιάνουν πάλι τα στερητικά και οι φαντασιώσεις)

Φαντάζομαι πως θα έιναι: Τις πρώτες 2 βδομάδες του μήνα γ@μιώντας και τις 2 τελευταίες, ε - ντάξ' μωρέ...
anastasis
anastasis
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100

Wo Es war, soll Ich werden

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 5:02 pm
chiliplayer wrote:Με power commander και τέτοια κόλπα μπορείς να μειώσεις την κατανάλωση σε ένα vfr;

ΟΧΙ!
avatar
Επισκέπτης
Guest

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 5:47 pm
VFGeorge wrote:
chiliplayer wrote:
Ειλικρινα, ειναι κομματακι δυσκολο με το VFR να ταξιδεψει κανεις με 120χμω ή με 100χμω  Surprised  Παντως αν το κανει καποιος τοτε η καταναλωση πρεπει ναναι περιπου 5.5λτ/100χμ, ισως και λιγοτερο.

Χεχεχεχε, το έκανα πηγαίνοντας για Αίγιο 120 - 140 και αφού έβλεπα το τεπόζιτο γεμάτο γιατί δεν έκαιγε τίποτα, δεν άντεξα και μετά το Ξυλόπκαστρο τα έχωσα.
Όντως δύσκολο με 120.
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 6:03 pm
Μεταξύ CBR600F4i και 800Vtec, μακράν καλύτερο το CBR.

Ιπποδύναμη ΙΣΗ με το VFR (98 τροχό έχουν και τα δύο) , σε άνοιγμα δε από στάση, είναι πιο γρήγορο το CBR. Τελική το CBR περίπου 255 πραγματικά, το VFR δύσκολα περνάει τα 255 το κοντέρ για πραγματικά ούτε συζήτηση.

Ποιό οικονομικό σε όλα. Κατανάλωση, αξία αγοράς, συντήρηση.

Ποιό ευέλικτο. Ποιό διαδεδομένο.

Και από εδώ και πέρα μεγαλώνει το σφάξιμο,,,,

Φουλ καρτριτζ πηρούνι το CBR και με τις τρεις ρυθμίσεις. Το 800 έχει απλά μια προφόρτιση.

Ομοίως πίσω, το αμορτισέρ στο CBR είναι πολύ καλό, με τριάδα ρυθμίσεων, το 800 έχει απλά προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.

4πίστονες -εξαιρετικές- το CBR, και το πανβλακώδες CBS σύστημα με τριπίστονες με γλύστρα (φρένα με γλύστρα στο 2000 μη χέσω) το 800.

Το CBR δεν ζεματάει μέσα στην πόλη, δεν έχει τα θέματα των πλαινών ψυγείων.

Και το κυριότερο:

VFR παίρνεις για τον ήχο-αίσθηση του V4 και, μεταξύ και άλλων λόγων βέβαια, για το σύστημα Cam Gear Train, να μην ασχολείσαι με τεντωτήρες και καδένες ΠΟΤΕ. Αν είναι να πάρεις το 800Vtec όμως, που έχει ΔΥΟ τεντωτήρες, το πλεονέκτημα του Cam Gear Train δεν υφίσταται, οπότε γιατί να το πάρεις. Όχι μόνο δεν υφίσταται, ίσα ίσα, έχει και ΔΥΟ τεντωτήρες, άρα διπλάσια πιθανότητα να χρειαστούν από το CBR.

Καλύτερο πλαίσιο το F4i καθότι δένει και τον άξονα του ψαλιδιού, και όχι αυτή η σαχλαμάρα του pivotless του 800 που όπου δοκιμάστηκε , από όποια εταιρία, απέτυχε και τελικά καταργήθηκε.

Εν ολίγοις το CBR είναι εξίσου δυνατό, πιο γρήγορο, πιό οικονομικό, λιγότερο περίεργο, πιο βολικό, πιο απροβλημάτιστο.

Α και η θέση οδήγησης είναι του F, δλδ δεν έχει και καμία ιδιαίτερη διαφορά από το 800, δεν είναι το RR.

CBR δαγκωτό.
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 6:30 pm
Δυστυχώς,τείνω στο να συμφωμήσω με τον προλαλήσαντα ''Caracal''.Μερικές όμως ενστάσεις:
α) Το VFR σου δίνει περισσότερο sport-touring προσανατολισμό λόγω βάρους και μεταξονίου,ενώ το CBR κλίνει περισσότερο στον sport για τους ίδιους λόγους.
β) Στην αγορά του μεταχειρισμένου έχεις περισσότερες πιθανότητες να βρεις VFR με καλύτερο ιστορικό και ''παρελθόν'',καθότι απευθύνεται σε πιο ''light'' χαρακτήρες και πιο ''ψαγμένους'' και κατασταλαγμένους,σε σχέση με το πιο νεανικό κοινό του CBR,το οποίο προδιαθέτει πιο άμεσα σε... ''καγκουριάσματα''.
γ) Εμφανισιακά,το VFR είναι μια κατηγορία μόνο του,με ότι συνεπάγεται αυτό για τη μεταπώλησή του...
chiliplayer
chiliplayer
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-03-23
Mηνύματα : 26
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Τίποτα
Κράνος : HJC FS-11

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 6:47 pm
Προβληματίζομαι τώρα...

Και βρίσκω και cbr πολύ πιο φτηνά από το vfr.
(Γαμώτο, μια βόλτα και με τα δύο θα έλυνε κάθε απορία)
VEEFARIOS
VEEFARIOS
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

24/3/2014, 8:48 pm
chiliplayer wrote:Προβληματίζομαι τώρα...

Και βρίσκω και cbr πολύ πιο φτηνά από το vfr.
(Γαμώτο, μια βόλτα και με τα δύο θα έλυνε κάθε απορία)

μην προβληματιζεσαι καθολου. Ειναι και τα δυο πολυ καλες επιλογες λιγο πιο σπορ και συνηθησμενο το cbr λιγο πιο τουριστικο και περιπλοκο το vfr(vtec) .
κοιτα τι κουμπωνει καλυτερα στον σωματοτυπο σου ,ρωτα την τσεπη σου και προχωρα .

Υ.Γ Παρεπιπτοντως τo vfr800fi του 2000-2001 ειναι οικονομικοτερη προταση, εχει τα ιδια αλογα, κινηση εκκ/ρων με γραναζια, ευκολοτερη συντηρηση ισως ακομη και απο το cbr,
ειναι πλεον παμφηνο, και κυκλοφορουν καλες επιλογες στην αγορα.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

25/3/2014, 12:00 am
Ξερω πολυ καλα το CBR600F το οποιο ειχε ενας συναδελφος στη δουλεια απο καινουργιο και το οποιο ητανε το πρωτο sports μηχανακι που οδηγησα και το εναυσμα που με ωθησε να παρω το VFR. Αν και μπορει κανεις να ταξιδεψει με το CBR, ακομη και δικαβαλος αν αντεχει η γυναικα, το VFR ειναι δυο επιπεδα παραπανω σ'αυτο το θεμα και απο τα καλυτερα μηχανακια ανεξαρτητως κατηγοριας. Επισης το CBR ειναι σαφως αρκετα ψηλοροπο και αυτο κατανταει κουραστικο μακροχρονια για καποιον που δε θελει το μηχανακι μονο για χρηση σπορτιβικη.

Και κατι σχετικα με τις αναρτησεις. Ενω του CBR εχουν περισοτερες ρυθμισεις, οι μαμισιες του VFR VTEC οσο ειναι σχετικα καινουργιες εχουν μια βελουδινη και συγχρονως σχετικα στιβαρη συμπεριφορα. Αν καποιος θελει το μηχανακι για σπορ all round χρηση, τοτε CBR, αν ομως το θελει για ταξιδια και σπορτ τουρινγκ χρηση, τοτε δαγκωτο VFR.
chiliplayer
chiliplayer
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-03-23
Mηνύματα : 26
Ηλικία : 35
Μοντέλο : Τίποτα
Κράνος : HJC FS-11

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

25/3/2014, 12:09 am
Ναι το ξέρω, και το ψήνω πολύ το fi, αλλά με αποτρέπουν δύο ζητήματα αρχής που έθεσα πριν καν αρχίσω να κοιτάω μοντέλα:
1) Ύπαρξη ABS, δεν ξαναπέφτω εγώ από μαλακία. Ούτε τα νοσοκομεία μου αρέσουν ούτε να βλέπω τη μηχανή μου έτσι: i.imgur.com/JyWcw.jpg
2) Το vtec έχει πολύ καλύτερα φώτα από το fi σύμφωνα φυσικά με τις απόψεις που διαβάζω εδώ κι εκεί (αλλά και αντικειμενικά, έχει +2 λάμπες και πιο μεγάλα κάτοπτρα). Και όπως εξήγησα θα χρησιμοποιείται συνεχώς ΚΑΙ βράδυ (για το γυρισμό).
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

25/3/2014, 2:14 am
Στιβαρή συμπεριφορά οι αναρτήσεις του 800, που πατάς λίγο το πίσω φρένο, και μπρουμυτίζει το μπροστινό μέρος.

Ντάξει είναι λίγο πιο άνετο, είναι πιο ροπάτο λόγω κυβισμού, είναι πιο ανθεκτικό σε βάθος χιλιάδων χιλιομέτρων λόγω λιγότερο πιεσμένου μοτέρ, ΟΚ, αλλά όχι και στιβαρές αναρτήσεις.

Τέσπα, Chili από τις προτιμήσεις σου και τα χαρακτηριστικά που επιθυμείς, όντως το vtec είναι περισσότερο αυτό που θέλεις, και μόνο η απαίτηση για ABS ακυρώνει το CBR.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Ωπ! Καινούριος! Empty Re: Ωπ! Καινούριος!

25/3/2014, 11:13 am
Caracal wrote:Στιβαρή συμπεριφορά οι αναρτήσεις του 800, που πατάς λίγο το πίσω φρένο, και μπρουμυτίζει το μπροστινό μέρος.

Ντάξει είναι λίγο πιο άνετο, είναι πιο ροπάτο λόγω κυβισμού, είναι πιο ανθεκτικό σε βάθος χιλιάδων χιλιομέτρων λόγω λιγότερο πιεσμένου μοτέρ, ΟΚ, αλλά όχι και στιβαρές αναρτήσεις.

Μιχαλη, με την εκφραση "στιβαρες αναρτησεις" δεν εννοω SS στιβαροτητα που ειναι μαλλον αυτο που εννοεις εσυ. Εννοω αναρτησεις που μαζι με το πλαισιο ξεπαιρνουν την πλειοψηφια των οδηγων σε δημοσιους δρομους, επιτρεποντας ξυσιμο αποστατων με ασφαλεια. Και αυτο σε συνδυασμο με μια βελουδινη αισθηση ανεσης ή "μαλακης σκληροτητας" οπως ειπε καποιος. Ειδικα στα πρωτα 30Κ χμ, η αναρτησεις του VTEC ητανε μια χαρα για σπορτ-τουρινγκ χρηση. Την μονη φορα που ενοιωσα τις αδυναμιες τους ητανε την μοναδικη φορα που το πηγα σε πιστα, οπου μετα απο δυο καλους γυρους ζεσταθηκανε και αλλαξανε συμπεριφορα. Αλλα σε καλα στροφιλικια δημοσιων δρομων, κανενα προβλημα.
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum