reviews κατοχων VTEC
+2
Dimitrisk12
XLGeorge
6 posters
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
reviews κατοχων VTEC
3/11/2013, 2:21 pm
Επειδη για το καθε μηχανακι οι πιο αρμοδιοι ναχουν γνωμη ειναι οι κάτοχοί του, δεστε τη γνωμη των κατοχων VTEC στο Νησι απο το σαϊτ Visordown - επεσα πανω σ'αυτα τα review κατα τυχη:
http://www.visordown.com/reviews/motorcycles/sports-tourers/honda-vfr800-vtec-2005---present/453.html
Το βαζω εδω επειδη ο ειδικος τυπος και αλλοι εχουν κατα καιρους γραψει ολων των ειδων τις π@π@ριες για το συγκεκριμενο μηχανακι, ακομα και το Visordown γραφει οτι ητανε θεμα στα 2002-05 η μεταβαση στη ζωνη VTEC και το θεμα λυθηκε στα μηχανακια απο το 2006 και μετα οτι ναναι..
Οπως επισης εχω ξαναγραψει, ψηλες θερμοκρασιες λειτουργιας δεν ειναι θεμα σε βορειο-ευρωπαϊκα κλιματα και γι'αυτο θεματα οπως πηνια, φισες κλπ που εχουν ταλαιπωρησει αρκετα τους εδω κατοχους ειναι πολυ σπανια και το μηχανακι θεωρειται σχεδον απολυτα αξιοπιστο
http://www.visordown.com/reviews/motorcycles/sports-tourers/honda-vfr800-vtec-2005---present/453.html
Το βαζω εδω επειδη ο ειδικος τυπος και αλλοι εχουν κατα καιρους γραψει ολων των ειδων τις π@π@ριες για το συγκεκριμενο μηχανακι, ακομα και το Visordown γραφει οτι ητανε θεμα στα 2002-05 η μεταβαση στη ζωνη VTEC και το θεμα λυθηκε στα μηχανακια απο το 2006 και μετα οτι ναναι..
Οπως επισης εχω ξαναγραψει, ψηλες θερμοκρασιες λειτουργιας δεν ειναι θεμα σε βορειο-ευρωπαϊκα κλιματα και γι'αυτο θεματα οπως πηνια, φισες κλπ που εχουν ταλαιπωρησει αρκετα τους εδω κατοχους ειναι πολυ σπανια και το μηχανακι θεωρειται σχεδον απολυτα αξιοπιστο
- Dimitrisk12Μέλος
-
Εγγραφή : 2010-09-22
Mηνύματα : 246
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR
Re: reviews κατοχων VTEC
3/11/2013, 10:01 pm
Πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και το motorcyclenews.com, όπου σχεδόν πάντα υπάρχει απόκληση μεταξύ της κριτικής του site και των σχολίων των κατόχων... τρώνε αρκετό κράξιμο οι Άγγλοι...
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: reviews κατοχων VTEC
3/11/2013, 10:22 pm
Καλα, οπως εχω ξαναγραψει, το Motorcycle News (MCN) ειναι ουσιαστικα εβδομαδιαια "εφημεριδα" για αγγελιες και οι κριτικες του ειναι του κ@λου, εξ'ου και γνωστο στο Νησι σαν More Crap News (MCN)Dimitrisk12 wrote:Πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι και το motorcyclenews.com, όπου σχεδόν πάντα υπάρχει απόκληση μεταξύ της κριτικής του site και των σχολίων των κατόχων... τρώνε αρκετό κράξιμο οι Άγγλοι...
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: reviews κατοχων VTEC
5/11/2013, 12:45 am
http://www.visordown.com/reviews/motorcycles/sports-tourers/ducati-st4-2000---2006/116.html
κοίτα ποιό ήταν το προηγούμενο.....
κοίτα ποιό ήταν το προηγούμενο.....
Re: reviews κατοχων VTEC
5/11/2013, 1:52 pm
Αξιοπιστία το ST4S, το παίρνεις και γυρνάς τον κόσμο, μόνο για βενζίνη θα σκας, τι να λέμε τώρα...nikos-ex victor wrote:http://www.visordown.com/reviews/motorcycles/sports-tourers/ducati-st4-2000---2006/116.html
κοίτα ποιό ήταν το προηγούμενο.....
''as an old two stroke rider and engine builder, i notice stuff, so it takes a lot of maintenance to keep the bike running like a dream''
''Ι've also replaced the mainbearing/big end shells/lapped the valve/replace crank seal/valve seals/3 sets of front discs/3 engine sensors/coils and a whole lot of other stuff''
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: reviews κατοχων VTEC
6/11/2013, 1:52 am
Σε παλιοτερο τευχος του περιοδικου RIDE:Caracal wrote:Αξιοπιστία το ST4S, το παίρνεις και γυρνάς τον κόσμο, μόνο για βενζίνη θα σκας, τι να λέμε τώρα...nikos-ex victor wrote:http://www.visordown.com/reviews/motorcycles/sports-tourers/ducati-st4-2000---2006/116.html
κοίτα ποιό ήταν το προηγούμενο.....
''as an old two stroke rider and engine builder, i notice stuff, so it takes a lot of maintenance to keep the bike running like a dream''
''Ι've also replaced the mainbearing/big end shells/lapped the valve/replace crank seal/valve seals/3 sets of front discs/3 engine sensors/coils and a whole lot of other stuff''
Long-term test of Ducati ST4S (τιτλος)
The first bike for which I was happy to also have a car (υποτιτλος)
Το μηχανακι τον ειχε αφηνει ν φορες Ελεγε δε οτι εβγαλε τα πλαστικα για να κανει κατι και δεν ξαναμπαινανε στη θεση τους με τιποτα. Αναγκαστηκε να το παει στο εξουσιοδοτημενο και ουτε κι'αυτοι βρηκανε ακρη - και κανανε πατεντα να τα βαλουνε
Ροβερτοοοοοο, ακους?
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: reviews κατοχων VTEC
6/11/2013, 7:01 pm
Λαμβάνω όβερ!VFGeorge wrote:Ροβερτοοοοοο, ακους?Caracal wrote:Αξιοπιστία το ST4S, το παίρνεις και γυρνάς τον κόσμο, μόνο για βενζίνη θα σκας, τι να λέμε τώρα...
Τι να πω, στο κύκλο μου είναι 2 κάτοχοι αυτής της μηχανής, ο ένας του παλιού μοντέλου με 100 χιλ. χλμ και ο άλλος του καινούργιου με 30-35 χιλ. χλμ.
Δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα και δεν έχουν μείνει ποτέ.
Δεν έχουν κάνει καμμία επισκευή, μόνο τις συντηρήσεις και αυτές δίχως ιδιαίτερη ευλάβια.
Η μηχανή έχει κάποια πολύ καλά χαρακτηριστικά και εξοπλισμό, τώρα γτ λένε διάφοροι ότι μένει κτλ. δεν γνωρίζω και δεν θα με απασχολούσε τη στιγμή της κρίσης.
......και το Transalp, η Africa, το VFR, τα CBR ....μπλα μπλα.....μένουν. Και μην μου πείτε όχι, γτ θα κάνουμε το κόπο να μπούμε σε άχαρες κουβέντες περί ανορθωτές, πηνία, πλεξούδες, τρόμπες βενζίνης, ασφαλειοθήκες, μπιέλες, and the list goes on.....
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: reviews κατοχων VTEC
6/11/2013, 7:08 pm
Στο θέμα όμως, το κενό του VTEC, δεν με απασχόλησε ποτέ, και δεν μου είναι τόσο αισθητό.
Τι χρήση είναι αυτή που κάνουν οι όποιοι δοκιμαστές, αναβάτες που τους προβλημάτισε?
Εδώ υπάρχουν άλλα θέματα και έλυσαν το κολοκύθι μετά ριγάνεως.
Τι χρήση είναι αυτή που κάνουν οι όποιοι δοκιμαστές, αναβάτες που τους προβλημάτισε?
Εδώ υπάρχουν άλλα θέματα και έλυσαν το κολοκύθι μετά ριγάνεως.
Re: reviews κατοχων VTEC
6/11/2013, 7:13 pm
Σόρρυ αλλά δικό μου VFR ή RVF ή το CBR600F4 δεν έχει μείνει ΠΟΤΕ.
Το πιο κοντινό σε ''μένω'' που έφτασε κάποιο από αυτά ποτέ, είναι ''κόπηκε η ντίζα συμπλέκτη'' και πάλι όμως, με έφτασε στον προορισμό μου.
Να βήξουν από καμιά ανόρθωση, ή καμιά αντλία βενζίνης, ναι, να χάσουν φώτα, να χαλάσει μπουζόπιπα και να πηγαίνει τρικύλινδρο ναι, να χάσω ιπποδύναμη ναι, αλλά να μείνει και να μην φτάσει στον προορισμό μου, ΠΟΤΕ.
Α, και υπόψην μιλάμε για 20ετίας τα VFR μου και βάλε. Όχι για φρέσκια μοτό.
Το πιο κοντινό σε ''μένω'' που έφτασε κάποιο από αυτά ποτέ, είναι ''κόπηκε η ντίζα συμπλέκτη'' και πάλι όμως, με έφτασε στον προορισμό μου.
Να βήξουν από καμιά ανόρθωση, ή καμιά αντλία βενζίνης, ναι, να χάσουν φώτα, να χαλάσει μπουζόπιπα και να πηγαίνει τρικύλινδρο ναι, να χάσω ιπποδύναμη ναι, αλλά να μείνει και να μην φτάσει στον προορισμό μου, ΠΟΤΕ.
Α, και υπόψην μιλάμε για 20ετίας τα VFR μου και βάλε. Όχι για φρέσκια μοτό.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: reviews κατοχων VTEC
7/11/2013, 12:10 pm
Ειλικρινα δεν ξερω γιατι υπαρχουνε τετοιες φημες αλλα συνηθως δεν υπαρχει καπνος χωρις φωτια. Θυμαμαι παλι το περιοδικο Ride, που κοιταει μηχανακια με χιλιομετρα, κανει τεστ εξοπλισμου σε πραγματικες συνθηκες κλπ, οτι ειχε παει Λονδινο-Monza-Λονδινο με ενα 996 (beautiful ) και το ερωτημα ητανε αν θα μεινει ή οχι (και δεν εμεινε ). Απο την αλλη, δεν εχουν ακουστει τα ιδια για μεταγενεστερα μοντελα οπως το Multistrada το οποιο εχει πουλησει αρκετα στη βορεια Ευρωπη. Αυτο παντως που ειναι γεγονος στο Νησι ειναι οτι ..Ducati servicing costs an arm and a leg, δηλ. το κοστος χρησης ενος Ducati ειναι αρκετα ψηλο λογω τιμης σερβις που πρεπει να γινονται σε εξουσιοδοτημενο ή Ducati specialist.Roberto wrote:
Τι να πω, στο κύκλο μου είναι 2 κάτοχοι αυτής της μηχανής, ο ένας του παλιού μοντέλου με 100 χιλ. χλμ και ο άλλος του καινούργιου με 30-35 χιλ. χλμ.
Δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα και δεν έχουν μείνει ποτέ.
Δεν έχουν κάνει καμμία επισκευή, μόνο τις συντηρήσεις και αυτές δίχως ιδιαίτερη ευλάβια.
Η μηχανή έχει κάποια πολύ καλά χαρακτηριστικά και εξοπλισμό, τώρα γτ λένε διάφοροι ότι μένει κτλ. δεν γνωρίζω και δεν θα με απασχολούσε τη στιγμή της κρίσης.
Πραγματικα δεν ειναι ν'ανοιξουμε τετοια κουβεντα, ιδιως σε VFR φορουμ οπου η φωλεια ειναι λερωμενη Αλλα μια και ανεφερες Transalp και Africa, καμια σχεση. Τα TA600 βγαζανε κανενα ανορθωτη και επαιρνε κανεις εναν μαζι, τα ΤΑ650 δεν βγαζουν τιποτα που να σ'αφηνει - το παλιο δικο μου εχει 120Κ χμ χωρις κιχ με πολλα απ'αυτα με το γκαζι στο στοπ. Υπαρχουν ΤΑ που εχουν γυρισει τον κοσμο δυο φορες. Τα Africa βγαζουν επισης ανορθωτη και αντλια βενζινης αλλα ξεροντας τα αυτα ειναι κανεις καλυμενος επισης για το γυρο του κοσμου - με καλυτερη σελα βεβαιως-βεβαιωςRoberto wrote:
......και το Transalp, η Africa, το VFR, τα CBR ....μπλα μπλα.....μένουν. Και μην μου πείτε όχι, γτ θα κάνουμε το κόπο να μπούμε σε άχαρες κουβέντες περί ανορθωτές, πηνία, πλεξούδες, τρόμπες βενζίνης, ασφαλειοθήκες, μπιέλες, and the list goes on.....
Σε αλλο φορουμ, τυπος απο Κοζανη με Varadero MkII πηγε προσφατα μεχρι την ακρη της Μογγολιας απο Τουρκια, Αζερμπαϊτζαν κλπ και γυρισε απο Σιβηρια, Ρωσια, Πολωνια κλπ κανοντας 30Κ χμ σε 2.5 μηνες και βαζοντας μεχρι και βενζινη 75 οκτανιων στο Vara του που γυρισε αλωβητο. Θα ξεκιναγε κανεις τετοιο ταξιδι με Multistrada??
- GIORGOS VFRΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)
Re: reviews κατοχων VTEC
7/11/2013, 6:08 pm
Είσαι τυχερός(;),αφού λόγω αντικειμένου εργασίας και επακόλουθης προληπτικής συντήρησης (φαντάζομαι),δεν έμεινες στο... πουθενά από το ''σύνδρομο'' ανορθωτή-πηνίου-καμμένων επαφών...Caracal wrote:Σόρρυ αλλά δικό μου VFR ή RVF ή το CBR600F4 δεν έχει μείνει ΠΟΤΕ.
Το πιο κοντινό σε ''μένω'' που έφτασε κάποιο από αυτά ποτέ, είναι ''κόπηκε η ντίζα συμπλέκτη'' και πάλι όμως, με έφτασε στον προορισμό μου.
Να βήξουν από καμιά ανόρθωση, ή καμιά αντλία βενζίνης, ναι, να χάσουν φώτα, να χαλάσει μπουζόπιπα και να πηγαίνει τρικύλινδρο ναι, να χάσω ιπποδύναμη ναι, αλλά να μείνει και να μην φτάσει στον προορισμό μου, ΠΟΤΕ.
Α, και υπόψην μιλάμε για 20ετίας τα VFR μου και βάλε. Όχι για φρέσκια μοτό.
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|