- gazΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2014-04-19
Mηνύματα : 15
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 FI
Κράνος : X-lite 603
Vtec vs FI
22/1/2017, 12:03 pm
Re: Vtec vs FI
22/1/2017, 9:01 pm
Ζητάει εγγραφή στο dropbox.
Πες δύο λόγια τι είναι αυτό που λινκάρεις, μην βάζεις ανθρώπους να κάνουν κινήσεις, ενδεχομένως τζάμπα. Σεβάσου το ίδιο σου το θέμα, κάντο καλό.
Πες δύο λόγια τι είναι αυτό που λινκάρεις, μην βάζεις ανθρώπους να κάνουν κινήσεις, ενδεχομένως τζάμπα. Σεβάσου το ίδιο σου το θέμα, κάντο καλό.
Re: Vtec vs FI
22/1/2017, 9:17 pm
Ισοπαλία
Oσον αφορα εμενα θα ηθελα ενα ιβρυδιο με ενα Vfr με το λουκ του καινούργιου με ενα αναποδο προστινο επιτέλους με τον κωλο του Vtec και το μοτερ του Fi
Τελος
Oσον αφορα εμενα θα ηθελα ενα ιβρυδιο με ενα Vfr με το λουκ του καινούργιου με ενα αναποδο προστινο επιτέλους με τον κωλο του Vtec και το μοτερ του Fi
Τελος
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Vtec vs FI
23/1/2017, 10:23 pm
Ε μπήκες που μπήκες στον κόπο κάνε και καμιά μετάφραση.
Re: Vtec vs FI
14/2/2017, 9:22 pm
8+8+8=24
7+9+7=23
24>23, όχι επειδή το λέει ένα περιοδικό είναι αλήθεια, αλλά ακόμα κι έτσι...
....
Παρατηρώ τα μούτρα των δύο μοτοσυκλετών στην τελευταία σελίδα. Πόσο πιο συγκροτημένο, πιο συμπαγές, πιο ''δεν αναζητώ να ψευτο-εντυπωσιάσω'' το μούτρο του Fi. Το Vtec από την άλλη, είναι ολοφάνερα ''φλύαρο'' σχεδιαστικά, προσπαθεί να γίνει πιο εντυπωσιακό από τον προκάτοχο, αλλά ολοφάνερα, γίνεται φιγούρα καρτούν στην προσπάθεια. Όχι φιγούρα να την πάρεις στα σοβαρά.
Μπορώ να φανταστώ τους σχεδιαστές, να έχουν πάρει την εντολή από την διοίκηση, ''κάντε κάτι πιο εντυπωσιακό από το Fi'' , όταν αυτό όμως γίνεται σε ένα ήδη πολύ ισοροπημένο σύνολο, η αλλαγή για την αλλαγή, φέρνει συνήθως ανισσοροπία. Αυτό είναι ένα συχνό φαινόμενο στην παραγωγή προιόντων, κάποια στιγμή ένα προιόν χτυπάει ''κορυφή'' σε κάποιο σχεδιαστικό του θέμα. Στις περιπτώσεις αυτές, συχνά το επόμενο μοντέλο, επειδή κυνηγάει την αλλαγή για την αλλαγή, αποδεικνύεται τελικά χειρότερο.
Ένα άλλο προσωπικό μου σημείο φετίχ στην σχεδίαση των φέρινγκ των μοτοσυκλετών, είναι η ευθεία-συνεχής γραμμή στο πλάι του μούτρου, εκεί που χώνεται δλδ το κλιπον όταν στρίψει το τιμόνι.
Πάντα μου άρεσει η σχεδίαση που το σημείο αυτό είναι ευθείο όπως το βλέπεις από μπροστά, χωρίς σπάσιμο. Απλό και δωρικό. Όπως είναι τα 400ρια μου, όπως είναι το RC30-45-211, όπως είναι οι περισσότερες supersport και racing μοτοσυκλέτες της δεκαετίας '90, όπως είναι ακόμα και το πρότυπο 916 και το κορυφαίο σχεδικαστικά μούτρο του MV F4-F5-F3
Αντίθετα το μούτρο του Vtec είναι ακριβώς αυτό που αντιπαθώ σχεδιαστικά. Στην μέση, στενεύει. Έτσι είναι και το fazer 600 που είχα στην πρώην δουλειά μου, η μόδα αυτή πέρασε σε πολλά μοτό της εποχής αυτής. Πάντα μου φαινόταν πολύ αστείο οπτικά, το φέρινγκ να στενεύει και το τζαμάκι από πάνω, να ξαναφαρδαίνει, λες και είναι πρόσθετο. Σχεδιαστικά αυτό μου φαίνεται λειψό, παραμορφωμένο, κακή σχεδίαση, αφύσικο, και ανθρωπομορφικα-ζωομορφικά να το δει κανείς.
Εκτός -φυσικά- από την δική μου υποκειμενική προτίμηση σε αυτό το θέμα, είναι και το τεχνικό του θέματος. Το σπάσιμο στην πλαινή γραμμή του μούτρου, δείχνει συμβιβασμό στην σχεδίαση, δλδ δεν μπορούσαμε να βολέψουμε την γραμμή που θέλαμε στην απόσταση που θέλαμε γιατί έβρησκε το κλιπον πάνω στο πλαστικό, και το κάναμε σπαστό για να μην βρήσκει. Επιπλέον η ίσια γραμμή είναι ουσιαστικά πιο πλατειά, πράγμα που λίγο-πολύ σημαίνει και πιο ολοκληρωμένη αεροδυναμική κάλυψη (για αυτό άλλωστε τα αγωνιστικά των motogp σήμερα, έχουν ακόμα την ευθεία σχεδίαση στο ''πρόσωπο''.
Για το μοτέρ, ε μην τα ξαναγράφουμε...
7+9+7=23
24>23, όχι επειδή το λέει ένα περιοδικό είναι αλήθεια, αλλά ακόμα κι έτσι...
....
Παρατηρώ τα μούτρα των δύο μοτοσυκλετών στην τελευταία σελίδα. Πόσο πιο συγκροτημένο, πιο συμπαγές, πιο ''δεν αναζητώ να ψευτο-εντυπωσιάσω'' το μούτρο του Fi. Το Vtec από την άλλη, είναι ολοφάνερα ''φλύαρο'' σχεδιαστικά, προσπαθεί να γίνει πιο εντυπωσιακό από τον προκάτοχο, αλλά ολοφάνερα, γίνεται φιγούρα καρτούν στην προσπάθεια. Όχι φιγούρα να την πάρεις στα σοβαρά.
Μπορώ να φανταστώ τους σχεδιαστές, να έχουν πάρει την εντολή από την διοίκηση, ''κάντε κάτι πιο εντυπωσιακό από το Fi'' , όταν αυτό όμως γίνεται σε ένα ήδη πολύ ισοροπημένο σύνολο, η αλλαγή για την αλλαγή, φέρνει συνήθως ανισσοροπία. Αυτό είναι ένα συχνό φαινόμενο στην παραγωγή προιόντων, κάποια στιγμή ένα προιόν χτυπάει ''κορυφή'' σε κάποιο σχεδιαστικό του θέμα. Στις περιπτώσεις αυτές, συχνά το επόμενο μοντέλο, επειδή κυνηγάει την αλλαγή για την αλλαγή, αποδεικνύεται τελικά χειρότερο.
Ένα άλλο προσωπικό μου σημείο φετίχ στην σχεδίαση των φέρινγκ των μοτοσυκλετών, είναι η ευθεία-συνεχής γραμμή στο πλάι του μούτρου, εκεί που χώνεται δλδ το κλιπον όταν στρίψει το τιμόνι.
Πάντα μου άρεσει η σχεδίαση που το σημείο αυτό είναι ευθείο όπως το βλέπεις από μπροστά, χωρίς σπάσιμο. Απλό και δωρικό. Όπως είναι τα 400ρια μου, όπως είναι το RC30-45-211, όπως είναι οι περισσότερες supersport και racing μοτοσυκλέτες της δεκαετίας '90, όπως είναι ακόμα και το πρότυπο 916 και το κορυφαίο σχεδικαστικά μούτρο του MV F4-F5-F3
Αντίθετα το μούτρο του Vtec είναι ακριβώς αυτό που αντιπαθώ σχεδιαστικά. Στην μέση, στενεύει. Έτσι είναι και το fazer 600 που είχα στην πρώην δουλειά μου, η μόδα αυτή πέρασε σε πολλά μοτό της εποχής αυτής. Πάντα μου φαινόταν πολύ αστείο οπτικά, το φέρινγκ να στενεύει και το τζαμάκι από πάνω, να ξαναφαρδαίνει, λες και είναι πρόσθετο. Σχεδιαστικά αυτό μου φαίνεται λειψό, παραμορφωμένο, κακή σχεδίαση, αφύσικο, και ανθρωπομορφικα-ζωομορφικά να το δει κανείς.
Εκτός -φυσικά- από την δική μου υποκειμενική προτίμηση σε αυτό το θέμα, είναι και το τεχνικό του θέματος. Το σπάσιμο στην πλαινή γραμμή του μούτρου, δείχνει συμβιβασμό στην σχεδίαση, δλδ δεν μπορούσαμε να βολέψουμε την γραμμή που θέλαμε στην απόσταση που θέλαμε γιατί έβρησκε το κλιπον πάνω στο πλαστικό, και το κάναμε σπαστό για να μην βρήσκει. Επιπλέον η ίσια γραμμή είναι ουσιαστικά πιο πλατειά, πράγμα που λίγο-πολύ σημαίνει και πιο ολοκληρωμένη αεροδυναμική κάλυψη (για αυτό άλλωστε τα αγωνιστικά των motogp σήμερα, έχουν ακόμα την ευθεία σχεδίαση στο ''πρόσωπο''.
Για το μοτέρ, ε μην τα ξαναγράφουμε...
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Vtec vs FI
20/2/2017, 2:28 pm
Το μούτρο ούτε εμένα με τρέλανε.
Αλλά ο πισινός του είναι απο τους κορυφαίους κατά την γνώμη μου..
Για το μοτέρ μάλον έχεις δίκιο.
Αλλά ο πισινός του είναι απο τους κορυφαίους κατά την γνώμη μου..
Για το μοτέρ μάλον έχεις δίκιο.
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Vtec vs FI
2/3/2017, 11:31 pm
Πάντως απορώ με την honda.
vfr καινούριο έβγαλε africa έβγαλε
γιατί δεν βγάζει και ένα blackbird 1100xx???
vfr καινούριο έβγαλε africa έβγαλε
γιατί δεν βγάζει και ένα blackbird 1100xx???
- ΝίκοςΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Vtec vs FI
5/3/2017, 4:40 pm
SCORPIOS wrote:Πάντως απορώ με την honda.
vfr καινούριο έβγαλε africa έβγαλε
γιατί δεν βγάζει και ένα blackbird 1100xx???
Όταν βγήκε το vfr 1200 στην παραγωγή, σκοπός της honda ήταν να αντικαταστήσει vfr 800 KAI blackbird 1100.
Νομίζω δηλαδή...
- kostas VFR800FΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4
Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες
Re: Vtec vs FI
5/3/2017, 6:44 pm
Καλά κάνει η Honda και δεν βγάζει για νέα έξοδα δεν είμαστε....
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|