- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
2/10/2013, 1:14 pm
Αγαπητοι VFRηδες ολων των φραξιων και αλλοθρησκοι Το καλοκαιρι κατεβαινοντας Ελλαδα με το αυτοκινητο ειχα την ευκαιρια να δοκιμασω για ενα απογευμα το Crosstourer 1200 DCT του μπατζανακη μου, το οποιο μου αφησε πολυ καλες εντυπωσεις. Δεν εχει σχεδιαστει απο την αρχη σαν on-off αλλα βασιστηκε πανω στο VFR1200 του οποιου εχει αυτουσιο το πλαισιο-νταμαρι ενω ο κινητηρας ειναι tuned-down ωστε να αποδιδει περιπου 130 αλογα αντι για 170. Για να μην ξανακοπιαρω αυτα που εγραψα αλλου εδω, ακολουθηστε τον επομενον συνδεσμο για τη σχετικη περιγραφη στο Τρανσαλπ φορουμ:
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20691.0.html
Δεστε επισης και ενα αλλο θεμα στο ιδιο φορουμ απο καποιον αλλο φιλο που το δοκιμασε:
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19084.0.html
Να πω απλα οτι εγω θα το προτιμουσα για την Ελλαδα σε σχεση με το VFR1200 λογω των πολλων σχετικα κλειστων διαδρομων με μετριο οδοστρωμα και λογω του γεγονοτος οτι ειναι σαφως καλυτερο για πολη και καθε μερα λογω της πιο ορθιας θεσης. Για παραδειγμα, θα ητανε πολυ πιο ξεκουραστο στα 450χμ που καναμε στην Πελοπονησο την προπερασμενη Κυριακη με τα VFR800 με τον Ανασταση. Ο κινητηρας σ'αυτη την tuned down εκδοση ειναι ισως οτι καλυτερο εχω οδηγησει ανεξαρτητως κυβισμου και μαρκας, με χαμηλομεσαιες που σκοτωνουν και φυσικα φοβερη ευστροφια και ποιοτητα λειτουργιας σαν το VFR1200. Αλλα οι φοβερες μεσαιες, η πιο γρηγορη "on-off" γεωμετρια, οι πιο ενδοτικες αναρτησεις (αλλα και παλι τραινο παντου) και η πιο ξεκουραστη θεση οδηγησης το κανουν για μενα προτιμοτερο απο το VFR εκτος και αν καποιος εχει ως κυρια χρηση μακρινα ταξιδια κυριως σε αυτοκινητοδρομους.
Θα τοπαιρνα? Ισως για να αντικαταστησω το VFR800 σε καποια φαση, καθως τα χρονια περνανε πιθανα να χρειαστω πιο "ξεκουραστο" μηχανακι Απο την αλλη, επειδη ειμαι εντουρας κατα βαση, αυτο δεν ειναι πραγματικο on-off μηχανακι ενω το GS1200 LC (το οποιο επισης οδηγησα προσφατα αρκετα, επεται περιγραφη σε καποια φαση) ειναι. Αλλα ειναι και BMW, με ολα οσα αυτο συνεπαγεται... Παντως οταν εχω on-off μηχανακι και βλεπω περιεργους χωματοδρομους, θα χρειαστω πολυ αυτοσυγκρατηση για να μην μπω και το Crosstourer δεν ειναι για τετοια χρηση (και ειναι και βαριδι). Βεβαια το Transalp θα μεινει για ολες αυτες τις μακρινες χωματινες περιπετειες
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20691.0.html
Δεστε επισης και ενα αλλο θεμα στο ιδιο φορουμ απο καποιον αλλο φιλο που το δοκιμασε:
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19084.0.html
Να πω απλα οτι εγω θα το προτιμουσα για την Ελλαδα σε σχεση με το VFR1200 λογω των πολλων σχετικα κλειστων διαδρομων με μετριο οδοστρωμα και λογω του γεγονοτος οτι ειναι σαφως καλυτερο για πολη και καθε μερα λογω της πιο ορθιας θεσης. Για παραδειγμα, θα ητανε πολυ πιο ξεκουραστο στα 450χμ που καναμε στην Πελοπονησο την προπερασμενη Κυριακη με τα VFR800 με τον Ανασταση. Ο κινητηρας σ'αυτη την tuned down εκδοση ειναι ισως οτι καλυτερο εχω οδηγησει ανεξαρτητως κυβισμου και μαρκας, με χαμηλομεσαιες που σκοτωνουν και φυσικα φοβερη ευστροφια και ποιοτητα λειτουργιας σαν το VFR1200. Αλλα οι φοβερες μεσαιες, η πιο γρηγορη "on-off" γεωμετρια, οι πιο ενδοτικες αναρτησεις (αλλα και παλι τραινο παντου) και η πιο ξεκουραστη θεση οδηγησης το κανουν για μενα προτιμοτερο απο το VFR εκτος και αν καποιος εχει ως κυρια χρηση μακρινα ταξιδια κυριως σε αυτοκινητοδρομους.
Θα τοπαιρνα? Ισως για να αντικαταστησω το VFR800 σε καποια φαση, καθως τα χρονια περνανε πιθανα να χρειαστω πιο "ξεκουραστο" μηχανακι Απο την αλλη, επειδη ειμαι εντουρας κατα βαση, αυτο δεν ειναι πραγματικο on-off μηχανακι ενω το GS1200 LC (το οποιο επισης οδηγησα προσφατα αρκετα, επεται περιγραφη σε καποια φαση) ειναι. Αλλα ειναι και BMW, με ολα οσα αυτο συνεπαγεται... Παντως οταν εχω on-off μηχανακι και βλεπω περιεργους χωματοδρομους, θα χρειαστω πολυ αυτοσυγκρατηση για να μην μπω και το Crosstourer δεν ειναι για τετοια χρηση (και ειναι και βαριδι). Βεβαια το Transalp θα μεινει για ολες αυτες τις μακρινες χωματινες περιπετειες
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
2/10/2013, 1:17 pm
Και βαζω και εδω τις φωτο απο την δοκιμη μαζι του, το μηχανακι δειχνει παντως πολυ ομορφοτερο in the flesh σε σχεση με φωτο. Το μονο που με χαλαει ειναι η εξατμιση του αλλα υπαρχει μια Ακραπα που ειναι αξεσουαρ Χονδα (!) που δειχνει πολυ πιο ωραια.
Πρωτη φωτο στο γκαραζ με φουλ εξοπλισμο (βαλιτσες, top-case τα οποια αφησα για τη δοκιμη).
Εδω κατω απο ενα πυργο στο Cluny, στην αρχη της βολτας μαζι του και κοντινο πλανο στην ιδια θεση.
Εδω εχοντας μολις βγει απο εναν ομορφο χωματοδρομο που οδηγουσε σε ενα καστρο (το πλαϊνο σταντ εχει ηδη ανοιξει για το φοβο των Ιουδαιων λογω βαρους ) και μετα το μηχανακι μονο του στην ιδια θεση.
Και τελικα ο αναβατης ποζαρει με το εργαλειο και με φοντο εναν τυπικο πυργο της γαλλικης επαρχιας (ο επιστατης του πυργου με το Renault κοιταζε περιεργα απο μεσα απο μια κουρτινα ).
Πρωτη φωτο στο γκαραζ με φουλ εξοπλισμο (βαλιτσες, top-case τα οποια αφησα για τη δοκιμη).
Εδω κατω απο ενα πυργο στο Cluny, στην αρχη της βολτας μαζι του και κοντινο πλανο στην ιδια θεση.
Εδω εχοντας μολις βγει απο εναν ομορφο χωματοδρομο που οδηγουσε σε ενα καστρο (το πλαϊνο σταντ εχει ηδη ανοιξει για το φοβο των Ιουδαιων λογω βαρους ) και μετα το μηχανακι μονο του στην ιδια θεση.
Και τελικα ο αναβατης ποζαρει με το εργαλειο και με φοντο εναν τυπικο πυργο της γαλλικης επαρχιας (ο επιστατης του πυργου με το Renault κοιταζε περιεργα απο μεσα απο μια κουρτινα ).
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
2/10/2013, 1:56 pm
Ωραία παρουσίαση Γιώργο. Διάβασα και την αναλυτική στο ΤΑ και είσαι παραπάνω από σαφής.
Ανυπομονώ να διαβάσω και τις απόψεις σου για το GS 1200 LC (παρόλο που έχω ήδη πουλήσει τη συνειδηση μου σε αυτό )
Ανυπομονώ να διαβάσω και τις απόψεις σου για το GS 1200 LC (παρόλο που έχω ήδη πουλήσει τη συνειδηση μου σε αυτό )
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
2/10/2013, 2:17 pm
Δημητρη, στα πολυ γρηγορα να πω οτι το GS 1200 LC μου φανηκε επισης καταπληκτικο μηχανακι (αλλα φυσικα τελειως διαφορετικο απο το CT), εχοντας λυσει ολα εκεινα που με απωθουσανε στις προηγουμενες γενιες: κινητηρας με περιση δυναμη, ευστροφος πλεον που μπορει ανεβαινει ψηλα χωρις να ασθμαινει, σωστη τελικη σχεση και οχι κοντη οπως στο παρελθον, κιβωτιο μηχανης και οχι φορτηγου και αξονας που δεν θυμιζει τις συμπεριφορες του παρελθοντος.DoctorAbo wrote:
Ανυπομονώ να διαβάσω και τις απόψεις σου για το GS 1200 LC (παρόλο που έχω ήδη πουλήσει τη συνειδηση μου σε αυτό )
Το μεγαλο του προσον ειναι το βαρος (245 κιλα "υγρο" σε σχεση με τα 275 του non-DCT Crosstourer) και η χαμηλοβαρη κατανομη του που το κανει σαν ενα λιγο πιο μεγαλο Τρανσαλπ στο χωμα και σαφως πιο μανιτζεβελο στους επιτοπιους χειρισμους Επισης το γεγονος οτι δεν ειναι "ακαμπτο" στο χωμα σαν το CT αλλα "ενδοτικο" σαν το ΤΑ. Και η προστασια του ειναι πολυ καλη, σαφως καλυτερη απο το CT. Απο τη αλλη ο κινητηρας του εχει ολους εκεινους τους θορυβους πολλων ευρωπαϊκων που νομιζεις οτι καποιες ροδελλες και παξιμαδια εχουν ξεχαστει μεσα (περισοτεροι τετοιοι θορυβοι απο το αεροψυκτο) και που εγω δεν θα μπορουσα ευκολα να ζησω μαζι του Παντως παρα τον non-smooth θορυβο του κινητηρα, το σκεφτομαι πολυ σοβαρα οταν "θυσιασω" το VFR.
Δεν μπαινω σε αλλα θεματα κοστους κτησης/χρησης κλπ καθως θα γραψω κανονικο τεστ σε καποια φαση, μου το ζητανε και στα αλλα φορουμ
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
2/10/2013, 2:24 pm
ρε μεγάλε, οι ροδέλες και τα παξιμάδια επίτηδες μένουν μέσα, αλλιώς δε θα ακούς τίποτα από τον κινητήρα και θα πατάς συνέχεια τη μίζα να τον βάλεις μπρος, δε το καταλαβαίνεις ?
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
2/10/2013, 3:06 pm
DoctorAbo wrote:ρε μεγάλε, οι ροδέλες και τα παξιμάδια επίτηδες μένουν μέσα, αλλιώς δε θα ακούς τίποτα από τον κινητήρα και θα πατάς συνέχεια τη μίζα να τον βάλεις μπρος, δε το καταλαβαίνεις ?
πες τα ρε Μητσο, γιατι δεν καταλαβαινουν αυτα τα παιδια
και για το multi, που μου προτεινες, το ιδιο ισχυει. Σωστα ?
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
2/10/2013, 3:12 pm
Σχεδόν,στο Multi έχουν κρεμασμένο ένα ντέφι που ενεργοποιείται από τους κραδασμούς.... αλλιώς το μοτέρ δεν ακούγεται, ακούς το ντέφι στο ρελαντί και ξέρεις ότι λειτουργεί το μοτέρDon John wrote:DoctorAbo wrote:ρε μεγάλε, οι ροδέλες και τα παξιμάδια επίτηδες μένουν μέσα, αλλιώς δε θα ακούς τίποτα από τον κινητήρα και θα πατάς συνέχεια τη μίζα να τον βάλεις μπρος, δε το καταλαβαίνεις ?
πες τα ρε Μητσο, γιατι δεν καταλαβαινουν αυτα τα παιδια
και για το multi, που μου προτεινες, το ιδιο ισχυει. Σωστα ?
- sotosvfrΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2012-09-06
Mηνύματα : 481
Ηλικία : 54
Μοντέλο : vfr800 vtec 2003 silver
Κράνος : arai & shoei x spirit II
"Θαρσείν χρή ταχ' αύριον έσετ΄ άμεινον",
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
2/10/2013, 7:57 pm
DoctorAbo wrote:Σχεδόν,στο Multi έχουν κρεμασμένο ένα ντέφι που ενεργοποιείται από τους κραδασμούς.... αλλιώς το μοτέρ δεν ακούγεται, ακούς το ντέφι στο ρελαντί και ξέρεις ότι λειτουργεί το μοτέρDon John wrote:DoctorAbo wrote:ρε μεγάλε, οι ροδέλες και τα παξιμάδια επίτηδες μένουν μέσα, αλλιώς δε θα ακούς τίποτα από τον κινητήρα και θα πατάς συνέχεια τη μίζα να τον βάλεις μπρος, δε το καταλαβαίνεις ?
πες τα ρε Μητσο, γιατι δεν καταλαβαινουν αυτα τα παιδια
και για το multi, που μου προτεινες, το ιδιο ισχυει. Σωστα ?
Έλα doc...παραδέξου το,βρέθηκε ο αντικαταστάτης του scania, και είναι ΗΟΝΔΑ...
- ΕπισκέπτηςGuest
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
2/10/2013, 10:02 pm
παραδεξου οτι μέχρι η μπεμπα να εφαρμόσει τις τεχνολογίες του crosstourer, η Honda θα φτιάχνει μοτοσικλέτες που θα απογειώνονται.sotosvfr wrote:Έλα doc...παραδέξου το,βρέθηκε ο αντικαταστάτης του scania, και είναι ΗΟΝΔΑ...DoctorAbo wrote:Σχεδόν,στο Multi έχουν κρεμασμένο ένα ντέφι που ενεργοποιείται από τους κραδασμούς.... αλλιώς το μοτέρ δεν ακούγεται, ακούς το ντέφι στο ρελαντί και ξέρεις ότι λειτουργεί το μοτέρDon John wrote:
πες τα ρε Μητσο, γιατι δεν καταλαβαινουν αυτα τα παιδια
και για το multi, που μου προτεινες, το ιδιο ισχυει. Σωστα ?
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
3/10/2013, 12:02 pm
Άγγελε, όταν η Χόντα φτιάξει μοτοσυκλέτες που θα απογειώνονται θα τις πουλάει σε αεροπόρους και όχι σε μηχανόβιους. Εγώ είμαι μηχανόβιος, δεν είμαι αεροπόρος.VFR - HRC wrote:παραδεξου οτι μέχρι η μπεμπα να εφαρμόσει τις τεχνολογίες του crosstourer, η Honda θα φτιάχνει μοτοσικλέτες που θα απογειώνονται.sotosvfr wrote:Έλα doc...παραδέξου το,βρέθηκε ο αντικαταστάτης του scania, και είναι ΗΟΝΔΑ...DoctorAbo wrote:Σχεδόν,στο Multi έχουν κρεμασμένο ένα ντέφι που ενεργοποιείται από τους κραδασμούς.... αλλιώς το μοτέρ δεν ακούγεται, ακούς το ντέφι στο ρελαντί και ξέρεις ότι λειτουργεί το μοτέρ
Φοβάμαι όμως, ότι με το βάρος που κουβαλάνε ποτέ δε θα μπορέσουν να απογειωθούν όσα φτερά και να τους βάλουν.
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
3/10/2013, 12:05 pm
Όσο για τις μοτοσυκλέτες που θα απογειώνονται, κοίτα ποιος τις έφτιαξε πρώτος .......
χο χο χο
http://www.vfrh.net/t3838p516-topic#103487
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
3/10/2013, 3:41 pm
Μπράβο τυχερέ και για την μηχανή και για τα ωραία μέρη που έχεις δίπλα σου για βόλτα.
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
3/10/2013, 4:36 pm
Σε μένα αναφέρεσαι ε ?SCORPIOS wrote:Μπράβο τυχερέ και για την μηχανή και για τα ωραία μέρη που έχεις δίπλα σου για βόλτα.
- ΕπισκέπτηςGuest
Re: Ενα απόγευμα και 250χλμ με το Honda CrossTourer 1200
3/10/2013, 6:27 pm
το θέμα δεν είναι ποιος τη σχεδίασε πρώτος,αλλά ποιος θα μπορέσει τεχνολογικά να το κανει να πετάει. Εχεις δίκιο σε ενα σημείο, το βαρος του crosstourer είναι Οντως πολλά τα κιλά, άλλα το βαρος δεν εμποδισε τα πιο βαριά αεροπλάνα του κόσμου απο το να απογειώνονται. Τέλος οτάν έγραψα οτι η Honda θα φτιαξει μηχανές που θα απογειώνονται, εννοω οτι αποθθέμα τεχνολογίας όλοι οι άλλοι θα είναι πίσω μια με δυο δεκαετίες.DoctorAbo wrote:
Όσο για τις μοτοσυκλέτες που θα απογειώνονται, κοίτα ποιος τις έφτιαξε πρώτος .......
χο χο χο
http://www.vfrh.net/t3838p516-topic#103487
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|