Ανάκληση VFR 1200

+22
vagkalf
dinos66
Φυσαλίδα
mak
S.W.
alextsouk
dirty
montechristo
Fanrider
apostat
Ταξιδευτής
jimakos
ΠΑΝΕΑΣ
ΗΛΙΑΣ
SCORPIOS
Postman
DENTOCOP
Caracal
glystras
Don John
posnightmist
GAS NICK
26 posters
Go down
GAS NICK
GAS NICK
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 118
Ηλικία : 60
Μοντέλο : APRILIA PEGASO 03
Κράνος : ARAI CHASER

Still crazy after all theese years
http://www.fcstpauli.gr

Ανάκληση VFR 1200 Empty Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 1:37 pm
Αντε και καλη αρχη στην ναυ-αρχιδα της HONDA T
Eδω σχετικα
posnightmist
posnightmist
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 1:40 pm
Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες!!! Doh!
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 1:46 pm
GAS NICK wrote:Αντε και καλη αρχη στην ναυ-αρχιδα της HONDA T
Eδω σχετικα

ΔΕΝ μπορει........κατι αλλο θα συμβαινει Whistle

σε εσενα παλι γιατι διακρινω αυτο το σαρδονιο χαμογελο ε??? ε??? Knupp Bash Shoot

γεια σου ρε Νικολα cheers
GAS NICK
GAS NICK
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 118
Ηλικία : 60
Μοντέλο : APRILIA PEGASO 03
Κράνος : ARAI CHASER

Still crazy after all theese years
http://www.fcstpauli.gr

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 1:54 pm
ειναι γνωστη η αντιπαθεια μου στα Honda
εκτος απο τα συγκεκριμενα που εχετε Wink
αλλα εσας τι σας κοφτει αφου το μοντελο σας
εχει καταξιωθει πανθομολογουμενως (ΑΜΑΝ τι λεξη
βρηκα το ατομο) Clapping2
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 1:54 pm
όποιος παίρνει καινούργιο μοντέλο σε οποιαδήποτε εταιρεία γίνεται πειραματόζωο ......

1-2 χρόνια μετά το μοντέλο έχει ρετουσαριστεί Rolling Eyes
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 3:08 pm
Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....
DENTOCOP
DENTOCOP
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI

It's all part of the charm.

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 3:27 pm
Velociraptor wrote:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....






Shocked Shocked Shocked Shocked

Worthy Worthy Worthy Worthy
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 3:45 pm
Velociraptor wrote:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....

εγραψες ΠΑΛΙ!! Thumbsup
γεια σου ρε Μαϊκ cheers βαλε πλατη να αναδειξουμε τα V4 γιατι ειναι ολοι καθαρματα Razz Razz
Postman
Postman
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-03
Mηνύματα : 5672
Ηλικία : 45
Μοντέλο : John Deere 990HP
Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

https://www.youtube.com/hornetkav

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 3:47 pm
DENTOCOP wrote:
Velociraptor wrote:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....






Shocked Shocked Shocked Shocked

Worthy Worthy Worthy Worthy

Respect Respect Respect Respect Respect Respect
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 5:04 pm
Velociraptor wrote:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....

Ετσι-Έτσι Clapping2 Clapping2 Clapping2
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 5:05 pm
glystras wrote:όποιος παίρνει καινούργιο μοντέλο σε οποιαδήποτε εταιρεία γίνεται πειραματόζωο ......

1-2 χρόνια μετά το μοντέλο έχει ρετουσαριστεί Rolling Eyes


Πολύ σωστός Thumbsup Thumbsup
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 5:26 pm
Velociraptor wrote:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....
ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ. Ανάκληση VFR 1200 4290
ΠΑΝΕΑΣ
ΠΑΝΕΑΣ
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-01-08
Mηνύματα : 707
Ηλικία : 46
Μοντέλο : CB 400 SF + VFR 800 Fi
Κράνος : Shoei xr 1000 diavolic revelation

Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 5:28 pm
Επίσης, αν τα αγγλικά μου είναι σωστά, αυτό έγινε σε κινητήρες που κατασκευάστηκαν συγκεκριμένη περίοδο. Οι υπόλοιποι είναι οκ, αλλά προληπτικά, θα κοιταχθούν για ρινίσματα αλουμινίου στα λάδια του καθενός...
Το καλό είναι, ότι δεν χρειάστηκε να "χτυπήσει" κάποιος κινητήρας.
Έχει να πέσει δουλειά πάλι στο R&D της Honda...
posnightmist
posnightmist
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 5:53 pm
Όπως τα λέει ο Γλύστρας!!! Σε κανα 2 χρονάκια που θα το έχουν τελειοποιήσει και θα έχει πέσει και η τιμή λόγω κρίσης και θα έχει και πάρα πολλά aftermarket καλούδια να του βάλουμε τότε θα το πάρουμε!!! Αν μαζευτούμε να κάνουμε μια ομαδική λέτε να πετύχουμε καλύτερη τιμή??? Think

naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa
jimakos
jimakos
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-12-29
Mηνύματα : 41
Ηλικία : 57
Μοντέλο : για τωρα...βλεπουμε!!!
Κράνος : agv s-4 black

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 8:22 pm
δεν πειραζει ... οι αναμενομενες παιδικες ασθενειες που παρουσιαζουν τα νεα μοντελα...με λιγα χαδακια απο την μαμα honda ολα θα περασουν.....
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 9:13 pm
glystras wrote:όποιος παίρνει καινούργιο μοντέλο σε οποιαδήποτε εταιρεία γίνεται πειραματόζωο ......

1-2 χρόνια μετά το μοντέλο έχει ρετουσαριστεί Rolling Eyes


Velociraptor wrote: "Honda-oso-mas-pligoneis-toso-mas-poroneis" κλπ κλπ κλπ

Θειο....

Πειραζει που στις προηγουμενες 6 γενιες VFR δεν εκανες το πειραματοζωο αλλα απολαμβανες την καλυτερη μηχανη στον κοσμο;
Πειραζει που ποτε δεν εγινε ανακληση για ρινισματα σιδηρου μεσα στα μοτερ;
Πειραζει που με τα λεφτα που εδινες επαιρνες τη "Mercedes των μοτο" που μετα απο 15 χρονια δεν εκανε ουτε "τσικ";
Πειραζει που δεν εβρισκες σκουριες στο λαιμο ακομα και μετα απο 10 χρονια (ποσο μαλλον οταν ηταν καινουργιο);

Οσο σχεση εχει ο Τζεγκις Χαν με το μπαλετο αλλο τοσο εχει και η σημερινη Χοντα με αυτο που ηταν ΚΑΠΟΤΕ.... Thumbdown

ΥΓ1. Δηλαδη σε μια μηχανη που η Χοντα μας τα εκανε τσουρεκια επι δεκα χρονια και που επανω της εστησε μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ καμπανια μαρκετινγκ και που θελει να προωθησει ως την Ναυαρχιδα της καλυτερης εταιριας στον κοσμο, ειμαι παραλογος να θεωρω τετοια πραγματα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ; violin
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 9:18 pm
Και αντε και εσκασα τα 18 χιλιαρικακια που εβγαλα με αιμα για τη νεα σουπερντουπεργουαου ναυαρχιδα της Χοντα..

Και αντε και βγαινει τετοια ειδηση που αυτολεξει λεει....
“Honda is aware that some customers have experienced an abnormal engine noise with their VFR1200F.

This was referred to Honda’s technical team for investigation, who found aluminium swarf (small shavings of metal) present in some VFR1200F engines. This issue potentially affects only VFR1200Fs manufactured over an identified and specific period of time. In total there are 392 potentially affected machines in the UK."

Και λεω εγω: Αυτο το θεμα που ενδεχομενως (προσεξτε τη λεξη) αφορα καποια VFR που βγηκαν σε μια συγκεκριμενη περιοδο ΠΩΣ μπορω να ειμαι σιγουρος οτι δεν αφορα και το δικο μου μηχανακι;
Οκ, κατα ΠΑΣΑ πιθανοτητα δεν το αφορα, αλλα αν μετα απο 3-4-5 χρονια παρω το μοτερ στο χερι γιατι κανεις δεν το διαγνωσε και τελικα ΕΙΧΕ ρινισματα, εγω ΤΙ κανω;

Τους το παω πισω ΤΩΡΑ και ΑΠΑΙΤΩ ΑΜΕΣΗ αλλαγη μοτερ η οχι;
Μπορω να ειμαι ησυχος; Σιγουρα;
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 9:26 pm
Ταξιδευτής wrote:
Πειραζει που ...

Πειράζει που είναι μεγάλη φίρμα, πειράζει;
Πειράζει που είναι και πολύ βεντέτα, πειράζει;
Όχι, δεν πειράζει. Thumbsup

Η τεχνολογία που έχει η 1200, αλλά και οι δυνατότητες διόρθωσης λάθους πριν αυτό αποβεί μοιραίο, δικαιολογούν τα πάντα.
Προσωπικά δεν θα μ'ενοχλούσε, φτάνει να ξέρω ότι η αναβάθμιση μου δίνει ο'τι ανθρωπίνως δυνατό καλύτερο έχουν να μου προσφέρουν οι μηχανικοί της Honda.

Ταξιδευτής wrote:
ΠΩΣ μπορω να ειμαι σιγουρος οτι δεν αφορα και το δικο μου μηχανακι;
Προφανώς δεν είναι σχεδιαστικό λάθος, αλλά κατασκευαστικό. Αυτό είναι πάντα γνωστό για ποιες ακριβώς σειρές ισχύει, γιαυτό και μιλάνε για μηχανές στην Αγγλία μόνο.
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 9:48 pm
Ταξιδευτής wrote:


Οσο σχεση εχει ο Τζεγκις Χαν με το μπαλετο αλλο τοσο εχει και η σημερινη Χοντα με αυτο που ηταν ΚΑΠΟΤΕ.... Thumbdown

ΥΓ1. Δηλαδη σε μια μηχανη που η Χοντα μας τα εκανε τσουρεκια επι δεκα χρονια και που επανω της εστησε μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ καμπανια μαρκετινγκ και που θελει να προωθησει ως την Ναυαρχιδα της καλυτερης εταιριας στον κοσμο, ειμαι παραλογος να θεωρω τετοια πραγματα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ; violin

Θα συμφωνήσω μαζί σου , τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει αρκετές πατάτες από τη honda , και το βρίσκω τελείως αδικαιολόγητο για τη ναυαρχίδα της εταιρίας και με αντίτιμο 18 χιλιάρικα . Και δηλαδή αμα καποια κομμάτια βγάλουν το πρόβλημα υστερα απο 2-3 χρονια και βαρεσουν μοτερ τι γίνετε... Thumbdown
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 10:12 pm
Ταξιδευτής wrote:
Πειραζει που στις προηγουμενες 6 γενιες VFR δεν εκανες το πειραματοζωο αλλα απολαμβανες την καλυτερη μηχανη στον κοσμο;

Δεν ισχύει η υπόθεση που πέρνεις ως δεδομένο. Ούτε οι καλύτερες μηχανές στον κόσμο ήταν τα 750-800 (καλά πλαίσια, καλά μοτέρ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΖΩΗ μέτρια περιφερειακά και φτηνιάρικα από το ράφι φρένα και αναρτήσεις). Αντί αυτών παίρνεις USD 43ρι, ακτινικές και μετάδοση τεχνολογίας 21ου αιώνα στο 1200. Ούτε και άμοιρες προβλημάτων ήταν. Έχουν αναφερθεί προβληματάκια νεότητας και για 750-800, να θυμίσω τις γεννήτριες-ανορθωτές των vtec για παράδειγμα;

Ταξιδευτής wrote:Πειραζει που ποτε δεν εγινε ανακληση για ρινισματα σιδηρου μεσα στα μοτερ;

Αλουμινίου. Όχι σιδήρου. Μην μπερδεύεσαι. Και ανάκληση, μην τα ξαναλέμε είναι δείγμα σοβαρότητας μια εταιρίας. Οι μεγάλες εταιρίες κάνουν ανάκληση σε όλα όσα έχουν ή μπορεί να έχουν πρόβλημα. Οι εταιριούλες κάνουν το κορόιδο και απλώς επισκευάζουν στη εγγύηση όσα γυρίσουν πίσω από τους ίδιους τους πελάτες.


Ταξιδευτής wrote: που με τα λεφτα που εδινες επαιρνες τη "Mercedes των μοτο" που μετα απο 15 χρονια δεν εκανε ουτε "τσικ";
Πειραζει που δεν εβρισκες σκουριες στο λαιμο ακομα και μετα απο 10 χρονια (ποσο μαλλον οταν ηταν καινουργιο);

Πάλι κάνεις επιχειρήματα βασισμένα σε υποθέσεις που δεν ισχύουν. Βλέπε προηγούμενα μην ξαναγράφω τα ίδια. Επίσης το αλουμίνιο δεν σκουριάζει, αλλά και να σκούριαζε, τι σχέση έχει ο λαιμός της μοτό με το θέμα εδώ;

Ταξιδευτής wrote: Όση σχεση εχει ο Τζεγκις Χαν με το μπαλετο αλλο τοσο εχει και η σημερινη Χοντα με αυτο που ηταν ΚΑΠΟΤΕ.... Thumbdown

Ατυχέστατο παράδειγμα. Οι μογγόλοι είχαν ιδιαίτερα ανεπτυγμένη την κουλτούρα του αλόγου, μια και ουσιαστικά ζούσαν πάνω στα άλογα. Παράδοση που διατηρείται μέχρι σήμερα σε χορευτικά και έφιππες επιδείξεις.

Ναι, η Honda, δεν έχει το πνεύμα μηχανολογίας τόσο κυρίαρχο στα προιόντα της όσο κάποτε, και οι λογιστές αποφασίζουν σήμερα. Δεν σημαίνει όμως ότι το έχουν και ξεχάσει τελείως ε;

Ταξιδευτής wrote: Είμαι παραλογος να θεωρω τετοια πραγματα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ; violin

Ναι.
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

4/6/2010, 10:38 pm
Velociraptor wrote:Δεν ισχύει η υπόθεση που πέρνεις ως δεδομένο. Ούτε οι καλύτερες μηχανές στον κόσμο ήταν τα 750-800 (καλά πλαίσια, καλά μοτέρ, ΑΛΛΑ ΜΙΑ ΖΩΗ μέτρια περιφερειακά και φτηνιάρικα από το ράφι φρένα και αναρτήσεις). Αντί αυτών παίρνεις USD 43ρι, ακτινικές και μετάδοση τεχνολογίας 21ου αιώνα στο 1200.

Για αναρτησεις και φρενα δεν θα διαφωνησω καθολου! Ομως η εποχη δεν φημιζοταν για τα περιφερειακα των μηχανων ετσι και αλλιως (περα των πανακριβων αγωνιστικων κατασκευων)... Συν οτι δεν ηταν σωβρακα οπως αλλα μοντελα της εκαστοτε εποχης και ηταν τουλαχιστον αξιοπρεπη για την κατηγορια σπορ-τουρινγκ οπου βρισκεται το VFR.

Επισης για το περι μεταδοσης ξαναλεω οτι οσοι καταπινετε την καραμελα περι εξελιγμενης μεταδοσης ειστε απλα θυματα του μαρκετινγκ! Ποιος ζητησε αυτοματο μηχανακι; Εγω οπως και εκατομμυρια αλλοι μηχανοβιοι στον πλανητη γουσταρουμε το κανονικο χειροκινητο σασμαν των μηχανων, thank you very much! Αυτο λεγεται ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ στην οδηγηση.
Αν ηθελα Playstation θα αγοραζα με πολυ λιγοτερα φραγκα!


Οσο για το καλυτερη μηχανη στον κοσμο, δεν το λεω εγω αλλα τα βραβεια με αυτο τον τιτλο ειδικα απο το 1990 μεχρι το 1995 περιπου.


Ούτε και άμοιρες προβλημάτων ήταν. Έχουν αναφερθεί προβληματάκια νεότητας και για 750-800, να θυμίσω τις γεννήτριες-ανορθωτές των vtec για παράδειγμα;


Για πες μου "προβληματακια νεοτητας" περαν του ανορθωτη που ειναι κλασσικη διαχρονικη μαλακια της Χοντα σε ολα τα μοντελα της εδω και δεκαετιες...

Αλουμινίου. Όχι σιδήρου. Μην μπερδεύεσαι.

Α ωραια! Αφου ειναι αλουμινιου και οχι σιδηρου να μεινω ησυχος! Laughing Τι να λεει που ειναι μεσα στο μοτερ; Σιγα! Αφου δεν ειναι ρινισματα σιδηρου κανενα προβλημα! Rolling Eyes


Και ανάκληση, μην τα ξαναλέμε είναι δείγμα σοβαρότητας μια εταιρίας. Οι μεγάλες εταιρίες κάνουν ανάκληση σε όλα όσα έχουν ή μπορεί να έχουν πρόβλημα. Οι εταιριούλες κάνουν το κορόιδο και απλώς επισκευάζουν στη εγγύηση όσα γυρίσουν πίσω από τους ίδιους τους πελάτες.

Δεν διαφωνω περι των ανακλησεων, αλλα το ιδιο σοβαρα αντιμετωπιζει η Aprilia τους πελατης της αλλαζοντας ολοκληρα μοτερ στα RSV4 προσφατα.


Πάλι κάνεις επιχειρήματα βασισμένα σε υποθέσεις που δεν ισχύουν. Βλέπε προηγούμενα μην ξαναγράφω τα ίδια. Επίσης το αλουμίνιο δεν σκουριάζει, αλλά και να σκούριαζε, τι σχέση έχει ο λαιμός της μοτό με το θέμα εδώ;


Εχει και παραεχει οταν το VFR1200 που καβαλησα ηταν ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και ηταν ΤΙΓΚΑ στη σκουρια κατω απο πλαστικο καπακι του λαιμου του μπροστινου... Doh!
Μην παρεις το λογο μου. Δες τις φωτογραφιες που εβαλα στο σχετικο θεμα....
(Δεν θα μιλησω για τις αλλες φθορες που ειδα σε μηχανακι ενος μηνα...)


Ατυχέστατο παράδειγμα. Οι μογγόλοι είχαν ιδιαίτερα ανεπτυγμένη την κουλτούρα του αλόγου, μια και ουσιαστικά ζούσαν πάνω στα άλογα. Παράδοση που διατηρείται μέχρι σήμερα σε χορευτικά και έφιππες επιδείξεις.

Καλα, απο αυτο που εγραψα εσυ αυτο καταλαβες; Doh!
Σε αυτο το σημειο θελω να ζητησω μια μεγαλη συγνωμη απο το λαο των Μογγολων που προσεβαλα τις χορευτικες τους ικανοτητες στο μπαλετο! Laughing


Ναι, η Honda, δεν έχει το πνεύμα μηχανολογίας τόσο κυρίαρχο στα προιόντα της όσο κάποτε, και οι λογιστές αποφασίζουν σήμερα. Δεν σημαίνει όμως ότι το έχουν και ξεχάσει τελείως ε;

Παλι καλα που το αναγνωριζεις τουλαχιστον....



Παντα φιλικα! Thumbsup :_hi:
montechristo
montechristo
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-09
Mηνύματα : 28
Ηλικία : 49
Μοντέλο : Honda SH150 MY09
Κράνος : X-LITE - NOLAN

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

5/6/2010, 12:00 am
Και για να μην ξεχνιομαστε, οι προληπτικες ανακλησεις εγιναν στο εξωτερικο. Ας περιμενουμε να δουμε τι θα κανει κι ο Σαρακακης και μετα βγαζουμε οριστικα συμπερασματα...
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

5/6/2010, 12:11 am
ας πούμε μόνο για το vtec γιατί βαριεμε για τα άλλα.....και βάζω όσα ξέρω

2003 με το καλημέρα ελαττωματική καλωδίωση κεντρικής ασφάλειας που είχε σαν αποτέλεσμα να την καίει ( μερικά κάηκαν ολοσχερώς ) , απαράδεκτος έλεγχος γκαζιού ιδίως σε χαμηλές στροφές μέχρι και σβησίματα, ανακλήσεις για το CBS κάπου είχε διαρροή....
2004 φτιάξανε αυτά αλλά είχε ακόμα ελαττωματική γείωση στην πλεξούδα, βελτιώθηκε το γκάζι αλλά είχε θέματα ακόμα και η μεταβίβαση σε 16 βαλβιδο κλότσαγε, σκουριάζανε τα σωληνάκια του ψυγείου λαδιού, απαράδεκτα ελατήρια πιρουνιού.
2006 πλέον και βγαίνει το πρώτο vtec χωρίς προβλήματα αντάξιο του ονόματος vfr.........

Νικο οδήγησε μαμά vtec 03 και ένα 09 και θα δεις ότι είναι 2 διαφορετικά μηχανάκια
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

5/6/2010, 10:46 am
Worship
alextsouk
alextsouk
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 264
Ηλικία : 41
Μοντέλο : honda cbr 600rr
Κράνος : arai viper gt

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

5/6/2010, 11:08 am
Velociraptor wrote:Προσέξτε τώρα τι πάει να πει Honda.

ΑΝ λέει δεν βρεθούν τρίματα αλουμινίου στα λάδια, σε όποιο VFR περάσει για εξέταση, δεν υπάρχει πρόβλημα.

ΑΝ βρεθούν, θα αλλαχθεί το μοτέρ.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ: Όχι αν χαλάσει το μοτέρ. Αν βρεθούν τρίματα στα λάδια. ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ!!!!!!!

Συγκρίνετε με άλλες εταιρίες που κόβονται πλαίσια (suzuki) , ραγίζουν κεφαλές (kawasaki), καίνε φλάντζες (Yamaha TDM), καρφώνουν βαλβίδες (BMW S1000R), σπάνε πιστόνια ή παθαίνουν τα κιβώτια (Τriumph Tiger 1050) και πάλι ΔΕΝ τίθεται θέμα ανάκλησης από το εργοστάσιο, αλλά μεμονωμένης εγγύησης...

Και η Αprilia που άλλαξε με ανάκληση μοτέρ στα RSV4, τα άλλαξε αφού σπάσανε πολλά από αυτά.

Η Honda τα αλλάζει ΠΡΙΝ, και ζητάει και συγνώμη....
Worthy Worthy Thumbsup Thumbsup
jimakos
jimakos
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-12-29
Mηνύματα : 41
Ηλικία : 57
Μοντέλο : για τωρα...βλεπουμε!!!
Κράνος : agv s-4 black

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

5/6/2010, 11:34 am
φιλε μου δεν υπαρχει μονο η αυτοματη εκδοση...πρωτα αν θυμαμαι καλα παρουσιαστηκε η κανονικη εκδοση με το χειροκινητο σασμαν , και πιστεψε με δεν ειναι πατατα ο αξονας κινησης ιδιαιτερα ο συγκεκριμενος που φορα η νεα βεφα...παντως aprilia δεν θα επαιρνα με τιποτα...απο τις νεες βεφες που πουληθηκαν δεν εσπασε καμια , απο τα καινουργια rsv4 ανακοινωθηκε τουλαχιστον μια περιπτωση με σπασμενο κινητηρα...
glystras
glystras
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

5/6/2010, 12:03 pm
jimakos wrote: απο τα καινουργια rsv4 ανακοινωθηκε τουλαχιστον μια περιπτωση με σπασμενο κινητηρα...

μόνο Ελλάδα ξέρω 2 Rolling Eyes
Ταξιδευτής
Ταξιδευτής
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-17
Mηνύματα : 2634
Ηλικία : 124
Μοντέλο : Honda RC36 II
Κράνος : Arai Chaser / Shark S900 Glow

Riders on the storm...
http://openhorizons.wordpress.con

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

5/6/2010, 12:50 pm
glystras wrote:ας πούμε μόνο για το vtec γιατί βαριεμε για τα άλλα.....και βάζω όσα ξέρω

2003 με το καλημέρα ελαττωματική καλωδίωση κεντρικής ασφάλειας που είχε σαν αποτέλεσμα να την καίει ( μερικά κάηκαν ολοσχερώς ) , απαράδεκτος έλεγχος γκαζιού ιδίως σε χαμηλές στροφές μέχρι και σβησίματα, ανακλήσεις για το CBS κάπου είχε διαρροή....
2004 φτιάξανε αυτά αλλά είχε ακόμα ελαττωματική γείωση στην πλεξούδα, βελτιώθηκε το γκάζι αλλά είχε θέματα ακόμα και η μεταβίβαση σε 16 βαλβιδο κλότσαγε, σκουριάζανε τα σωληνάκια του ψυγείου λαδιού, απαράδεκτα ελατήρια πιρουνιού.
2006 πλέον και βγαίνει το πρώτο vtec χωρίς προβλήματα αντάξιο του ονόματος vfr.........

Νικο οδήγησε μαμά vtec 03 και ένα 09 και θα δεις ότι είναι 2 διαφορετικά μηχανάκια

Δεν διαφωνω καθολου φιλε... Αλλα τελικα επιβεβαιωνεις αυτο που παντα ελεγα: οσο παλιοτερα τοσο καλυτερα...
Καποτε οταν οι πρωτες υλες ηταν αφθονες και το μαρκετινγκ και οι "οικονομοτεχνικες μελετες" ηταν αγνωστες λεξεις, εβγαιναν μηχανες που κρατουσαν για παντα... Αλλα αυτο ειναι κακο για τις εταιριες ετσι δεν ειναι; Πως θα πουλησουν ανταλλακτικα και σερβις μετα; Rolling Eyes
dirty
dirty
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

5/6/2010, 1:09 pm
Φιλε Νικο απο την στιγμη που μπαινουν πολλα ηλεκτρονικα σε ενα μηχανημα οτιδηποτε και να ειναι αυτο τοτε ειναι σιγουρο οτι θα βγαλει προβλημα,οσο πιο απλη ειναι η κατασκευη τοσο λιγοτερα προβληματα βγαζει και τοσο πιο ευκολο ειναι στη συντηρηση του.Πιστευω οτι η honda εκανε την καλυτερη κινηση στο να πει αλλαγη κινητηρα ασχετο αν μερικες φορες τα ρινιζματα σιδηρου που υπαρχουν μεσα στο κινητηρα εξαφανιζονται μετα την πρωτη αλλαγη λαδιων και δεν ξαναεμφανιζονται ποτε.
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

Ανάκληση VFR 1200 Empty Re: Ανάκληση VFR 1200

5/6/2010, 1:39 pm
Το μόνο που με ενοχλεί στην honda είναι ότι έχει τα πιο ακριβά αντλακτικά απο τις άλλες εταιριές.
Και ότι δεν έχει καλούδια στον στάνταρ εξοπλισμό.(πχ στο 1200 για το κεντρικο σταντ πρεπει να πληρώσεις 200 ευρω)
Και επίσης δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το vtec το άσπρο να έιναι 2500 ευρώ πιο ακριβό απο τα υπόλοιπα χρώματα.
Αυτοκίνητο παίρνεις και είναι φθηνότερο το χρώμα.
Η νοοτροπία της honda δεν είναι σωστή και αυτό φαίνεται που έδιωξε τον ροσσι άλλα αυτό είναι άλλο θέμα
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum