Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
+13
Roberto
alexandros
TAKIS-SOL
Don John
Ο φυσικός
teacher
Caracal
Semiaz
DENTOCOP
tomakos
gabadoo
SCORPIOS
XLGeorge
17 posters
Page 2 of 2 • 1, 2
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
21/12/2013, 4:19 pm
Αναστάση ,'οσον αφορά την γείωση,χρησιμοποιησα την κεντρική φύσα της γείωσης με πολλαπλές γειώσεις που μου είχε παρουσιάσει βλάβη πέρυσι,την οποία την ξήλωσα και την γεμίσαμε με καλάι και από εκεί τράβηξα μια γραμμή γείωσης στο πλαίσιο.
οι φωτό είναι πρίν την επέμβαση και φαίνεται οι πολλαπλές γειώσεις που είχαν και το πρόβλημα
" />
" />
υπόψιν ότι η συγκεκριμένη πολλαπλή γείωση είναι καλυμένη και κλεισμένη από την μαμα χόντα
Στο γεφύρωμα που έκανα σήμερα στο καλώδιο για το ρεύμα των φώτων χρησιμοποίησα καλώδιο καλής ποιότητας και παρέμβαλα και φυσάκι ενδιάμεσα για να μπορώ να το αποσυνδέω σε περίπτωση που θέλω να βγάλω την δευτερεύουσα καλωδίωση.
οι φωτό είναι πρίν την επέμβαση και φαίνεται οι πολλαπλές γειώσεις που είχαν και το πρόβλημα
" />
" />
υπόψιν ότι η συγκεκριμένη πολλαπλή γείωση είναι καλυμένη και κλεισμένη από την μαμα χόντα
Στο γεφύρωμα που έκανα σήμερα στο καλώδιο για το ρεύμα των φώτων χρησιμοποίησα καλώδιο καλής ποιότητας και παρέμβαλα και φυσάκι ενδιάμεσα για να μπορώ να το αποσυνδέω σε περίπτωση που θέλω να βγάλω την δευτερεύουσα καλωδίωση.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
14/5/2014, 1:19 pm
VFGeorge wrote:Αυτο ειναι κατι αλλο που πρεπει να γινει στα μηχανακια 2002-2005, στην Αμερικη εγινε ανακληση γι'αυτο το θεμα. Οπως ειναι, το ρευμα για τα φωτα κανει το γυρο του μηχανακιου (sic) επιβαρυνοντας το κυκλωμα αντι ναρχεται κατευθειαν απο τον ανορθωτη, επιβαρυνοντας το υποδιαστασιοποιημενο ηλεκτρικο κυκλωμα. Η λυση ειναι παρθει ρευμα κατευθειαν απο τον ανορθωτη που γινεταιteacher wrote:
Η μαμά Honda ή μάλλον η Αμερικάνικη Honda γι' αυτό βάζει ρεύμα κατευθείαν από τον ανορθωτή στα φώτα και τις γειώσεις τις στέλνει πιο κοντά από ότι στον αρχικό σχεδιασμό. Δηλαδή το θέμα είναι να μετριάσουμε την κατανομή φορτίων....ήμε επεμβαση στο συστημα με καλωδια χοντρης διατομηςή με αγορα και τοποθετηση της πλεξουδας ανακλησης 32401-MCW-D02. Αυτη θα ειναι και η επομενη ηλεκτρο-δουλεια στο μηχανακι μου, μαζι με την τοποθετηση διακοπτη που να κλεινει το βεντιλατερ.
Αν δεν τοχετε κανει αυτο, επισης ΚΑΝΤΕ ΤΟ.
Ξαναδιαβαζα το παραπανω και αυτα που εχω γραψει δεν ειναι ακριβη, οποτε διορθωνω εδω. Το οτι το στα μοντελα 2002-05 το ρευμα ερχεται για τα φωτα ερχεται απο τη μπαταρια και οχι κατευθειαν απο τον ανορθωτη οπως στα μοντελα >= 2006 εχει ηδη γραφτει παραπανω. Το προβλημα ομως ειναι οτι δεν υπαρχει βελτιωμενη μπροστινη υπο-πλεξουδα (front sub-harness) για τα ευρωπαϊκα μοντελα που το διορθωνει αυτο και που να μπορει ν'αγορασει κανεις απο τη Χονδα. Ρωτησα γι'αυτο το θεμα μεχρι και απ'ευθειας την Χονδα Βρεταννιας και το επιβεβαιωσα αφου ειχα ηδη ψαξει πολυ στο Ιντερνετ. Ο μονος τροπος να γινει αυτο ειναι με "χειρουργικη επεμβαση" στην υπαρχουσα πλεξουδα, κατι που εχει κανει μονο ο Γιωργος-Teacher εδω μεσα και που ειναι πολυ μεγαλη δουλεια. Μπορουμε βεβαια απλα να το αφησουμε ετσι και να ελεγχουμε/καθαριζουμε συχνα τις φισες, κατι που ολοι ηδη κανουμε
Το αλλο θεμα ομως ειναι η μικρη διατομη του καλωδιου της μπαταριας που παει στην ασφαλεια (starter battery cable) το οποιο ειναι ανεπαρκες και "ψηνεται" οποτε μπορει να δημιουργησει προβλημα. Αυτο πρεπει οπωσδηποτε ν'αλλαξει με παχυτερο καλωδιο για να μη δημιουργηθει θεμα, κατι που ειναι απλα θεμα χρονου να συμβει στο Ελληνικο κλιμα. Αυτο δεν ειναι δυσκολο να το κανει καποιος μονος του αλλα αν εχει ακρη για αγορα απο Αμερικη μεσω φιλου, αυτο το καλωδιο με κωδικο 32401-MCW-D02 κοστιζει $54 ή €35. Βεβαια η DIY αντικατασταση ειναι κατα πολυ φτηνοτερη.
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
14/5/2014, 6:30 pm
DIY = do it yourself?
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
14/5/2014, 11:41 pm
nikos-ex victor wrote:DIY = do it yourself?
Of course Ex μου, οπως θαλεγε και ο Ντοτορε
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
17/5/2014, 1:52 am
Να αναφέρω και εγώ τα δικά μου θέματα με το VFR.
1. Ανορθωτής και κατά συνέπεια....
2. Πηνίο
3. Κεντρική καλωδίωση (μοναδικός στο πλανήτη,.....μάλλον)
4. Καλωδίωση μπαταρίας (αυτή με την 30Α ασφάλεια, CABLE STARTER BATTERY)
Θα πρότεινα, να κρατήσουμε αυτό το θέμα στο πνεύμα του τίτλου του δηλαδή, απλή καταγραφή των προβλημάτων και συζήτηση πάνω σε αυτά.
Οι όποιες εργασίες επισκευής να αναλύονται σε ξεχωριστό θέμα στην ενότητα "Ηλεκτρικά".
Συνεπώς, θα μπορούσαμε σε αυτο το θέμα να παραθέτουμε μόνο το σύνδεσμο του θέματος σχετικό με την επισκευή της κάθε βλάβης.
1. Ανορθωτής και κατά συνέπεια....
2. Πηνίο
3. Κεντρική καλωδίωση (μοναδικός στο πλανήτη,.....μάλλον)
4. Καλωδίωση μπαταρίας (αυτή με την 30Α ασφάλεια, CABLE STARTER BATTERY)
Θα πρότεινα, να κρατήσουμε αυτό το θέμα στο πνεύμα του τίτλου του δηλαδή, απλή καταγραφή των προβλημάτων και συζήτηση πάνω σε αυτά.
Οι όποιες εργασίες επισκευής να αναλύονται σε ξεχωριστό θέμα στην ενότητα "Ηλεκτρικά".
Συνεπώς, θα μπορούσαμε σε αυτο το θέμα να παραθέτουμε μόνο το σύνδεσμο του θέματος σχετικό με την επισκευή της κάθε βλάβης.
Page 2 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|