Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
+13
Roberto
alexandros
TAKIS-SOL
Don John
Ο φυσικός
teacher
Caracal
Semiaz
DENTOCOP
tomakos
gabadoo
SCORPIOS
XLGeorge
17 posters
Page 1 of 2 • 1, 2
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
26/9/2011, 11:12 am
Αγαπητοι συν-μπιφτεκιδες παιρνοντας αφορμη απο την τελευταια βλαβη που ειχε VTEC εκτος Ελλαδας (του Σκορπιου που εμεινε απο ανορθωτη στην Τουρκια), σκεφτομαι οτι θα ητανε καλο να καταγραφουν σημαντικες βλαβες που μπορουν να μας αφησουν ωστε να ειμαστε προετοιμασμενοι σε μακρινα ταξιδια. Λοιπον, αναφερτε βλαβες και βαλτε και λινκ με το σχετικο θεμα εδω (ή και αλλου) αν υπαρχει.
Ευχαριστω εκ των προτερων
Ευχαριστω εκ των προτερων
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
ανορθωτης
26/9/2011, 11:33 am
Και ξεκιναω με τον κλασικο ανορθωτη (regulator rectifier). Τελευταια περιπτωση του Σκορπιου που τον αφησε προσφατα στην Τουρκια:
https://vfrh.forumgreek.com/t3501-topic .
Και συνηθως καιγεται και το καλωδιο γειωσης ή η σχετικη φισα, δεστε και εδω:
https://vfrh.forumgreek.com/t3168-topic
Με την ευκαιρια ποσο ευκολο ειναι να αλλαχτει "στο δρομο" αν υπαρχει ανταλλακτικο? Τι χρειαζεται?
https://vfrh.forumgreek.com/t3501-topic .
Και συνηθως καιγεται και το καλωδιο γειωσης ή η σχετικη φισα, δεστε και εδω:
https://vfrh.forumgreek.com/t3168-topic
Με την ευκαιρια ποσο ευκολο ειναι να αλλαχτει "στο δρομο" αν υπαρχει ανταλλακτικο? Τι χρειαζεται?
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
26/9/2011, 8:49 pm
Και εγώ είμαι περίεργος πόσο εύκολα αλλάζει.
Ποιά είναι η διαδικασία?
Ακούω ότι πολύ φοράνε ανορθωτή ducati.
Για το επόμενο ταξίδι σκέφτομαι να έχω έναν ρεζέρβα πάντως.
Ποιά είναι η διαδικασία?
Ακούω ότι πολύ φοράνε ανορθωτή ducati.
Για το επόμενο ταξίδι σκέφτομαι να έχω έναν ρεζέρβα πάντως.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
26/9/2011, 9:20 pm
Για δωστε τα φωτα σας λοιπον οι κατεχοντες...
Και υπαρχει κατι αλλο που μπορει να αφησει ενα VTEC στο δρομο?
Και υπαρχει κατι αλλο που μπορει να αφησει ενα VTEC στο δρομο?
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
26/9/2011, 11:17 pm
VFGeorge wrote:Για δωστε τα φωτα σας λοιπον οι κατεχοντες...
Και υπαρχει κατι αλλο που μπορει να αφησει ενα VTEC στο δρομο?
Τα πηνια απο οτι θυμαμαι απο την Ιταλια περσυ
Λεπτομερειες ο Ρομπερτο θα σου πει
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
26/9/2011, 11:57 pm
gabadoo wrote:VFGeorge wrote:Για δωστε τα φωτα σας λοιπον οι κατεχοντες...
Και υπαρχει κατι αλλο που μπορει να αφησει ενα VTEC στο δρομο?
Τα πηνια απο οτι θυμαμαι απο την Ιταλια περσυ
Λεπτομερειες ο Ρομπερτο θα σου πει
Τα πηνία λόγω ανορθωτή, κοίτα τι γράφει ο Άναστάσης. Οι πλεξούδα κάτω από τον διακόπτη εκκίνησης, κόβονται τα καλώδια, κάπου υπάρχει και το αυτό θέμα.
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
3/10/2011, 11:55 pm
Και τα 750 βγάζουν προβλήματα στα ηλεκτρικά!
Του Φυσικού έχουν καεί δυο φορές οι λάμπες του stop.
Kαι στο δικό μου - άκουσον άκουσον - λασκάρισε η βίδα του θετικού πόλου της μπαταρίας.Κοινώς....ξεπολώθηκα!
Λίγο το έχεις αυτό???
Άστα,παλιοπράματα τα γραναζωτά.
Του Φυσικού έχουν καεί δυο φορές οι λάμπες του stop.
Kαι στο δικό μου - άκουσον άκουσον - λασκάρισε η βίδα του θετικού πόλου της μπαταρίας.Κοινώς....ξεπολώθηκα!
Λίγο το έχεις αυτό???
Άστα,παλιοπράματα τα γραναζωτά.
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
6/10/2011, 9:41 am
Τα γραναζωτα δε παθαίνουνε ποτε τίποτα. Είναι σα τα LADA
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
6/10/2011, 2:58 pm
Lada έχουν φήμη ότι δεν χαλάνε; Από πότε; Εγώ όσα είχα δει φίλων μου, όλη την ώρα με κουσούρια και προβλήματα ήταν... Ένας σωρός παλιοσίδερα, ελλεινά και τρισάθλια, χειρότερα ακόμα και από τα ιταλικά των οποίων την γραμμή παραγωγής συνέχιζαν.
Τι μύθος είναι πάλι αυτός;
Τι μύθος είναι πάλι αυτός;
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
6/10/2011, 3:11 pm
Τώρα να πω την αμαρτία μου, κι εμένα το NC30 μου είχε βγάλει πολύ σοβαρά ηλεκτρικά προβλήματα στα 100.000 χμ που έχει γράψει στα χέρια μου...
Μια φορά εκεί κοντά στο Λούρο, μεταξύ Γιάννενα-Φιλιπιάδα, χάλασε μια πίπα (μια κοκκάλινη aftermarket, όχι η λαστιχένια μαμίσια) και έφευγε ο σπινθήρας στην κεφαλή, και δούλευε τρικύλινδρο το μοτέρ. Δεν έμεινε, απλά δεν τράβαγε σωστά... Πίσω στο σπίτι στα Γιάννενα, αλλάχθηκε η πίπα, και ΞΑΝΑΕΦΥΓΑ για βόλτα να βρω τους άλλους που είχαν προχωρήσει!!!! Τους πρόλαβα και κάναμε τελικά μπάνιο στην Πρέβεζα όλοι μαζί...
Κι άλλη μια φορά είχε λαδώσει το μπουζί στο Μέτσοβο (από διαρροή της τρόμπας βενζίνης στην υποπίεση) και γύρισε Γιάννενα πάλι τρικύλινδρο, προ εγνατίας από την κλασσική διαδρομή...10 λεπτά ΜΠΡΟΣΤΑ από κάτι καδενάτα CBR-600-F4 που το κυνήγαγαν στην διαδρομή και δεν το φτάνανε... (με μείον ένα κύλινδρο λέμε)
Α και μια άλλη φορά έκαψε ανόρθωση κοντά στην Λάρισα (πήγαινα από Βόλο προς Γιάννενα). Ξέμεινε από ρεύμα τελείως, δεν άναβαν ούτε τα ενδεικτικά λαμπάκια νεκράς λαδιού, ΠΛΗΝ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ που δούλευε κανονικά και με γύρισε ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ σπίτι μου.
Άσε, άσε...χάλια... Αναξιόπιστα παιδί μου, παλιογραναζωτά, μην το συζητάς!
Μην μιλήσω για τότε που έκοψε ντίζα συμπλέκτη κάπου μεταξύ κιάτου-ξυλόκαστρου (άκουσον-άκουσον) και ...με γύρισε σπίτι μου χωρίς συμπλέκτη! (φυσικά...)
Λάμπες έχει κάψει μια φορά μία νομίζω, μπροστινή. Την μεσσαία σκάλα, η μεγάλη δούλευε...
Μια φορά εκεί κοντά στο Λούρο, μεταξύ Γιάννενα-Φιλιπιάδα, χάλασε μια πίπα (μια κοκκάλινη aftermarket, όχι η λαστιχένια μαμίσια) και έφευγε ο σπινθήρας στην κεφαλή, και δούλευε τρικύλινδρο το μοτέρ. Δεν έμεινε, απλά δεν τράβαγε σωστά... Πίσω στο σπίτι στα Γιάννενα, αλλάχθηκε η πίπα, και ΞΑΝΑΕΦΥΓΑ για βόλτα να βρω τους άλλους που είχαν προχωρήσει!!!! Τους πρόλαβα και κάναμε τελικά μπάνιο στην Πρέβεζα όλοι μαζί...
Κι άλλη μια φορά είχε λαδώσει το μπουζί στο Μέτσοβο (από διαρροή της τρόμπας βενζίνης στην υποπίεση) και γύρισε Γιάννενα πάλι τρικύλινδρο, προ εγνατίας από την κλασσική διαδρομή...10 λεπτά ΜΠΡΟΣΤΑ από κάτι καδενάτα CBR-600-F4 που το κυνήγαγαν στην διαδρομή και δεν το φτάνανε... (με μείον ένα κύλινδρο λέμε)
Α και μια άλλη φορά έκαψε ανόρθωση κοντά στην Λάρισα (πήγαινα από Βόλο προς Γιάννενα). Ξέμεινε από ρεύμα τελείως, δεν άναβαν ούτε τα ενδεικτικά λαμπάκια νεκράς λαδιού, ΠΛΗΝ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ που δούλευε κανονικά και με γύρισε ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ σπίτι μου.
Άσε, άσε...χάλια... Αναξιόπιστα παιδί μου, παλιογραναζωτά, μην το συζητάς!
Μην μιλήσω για τότε που έκοψε ντίζα συμπλέκτη κάπου μεταξύ κιάτου-ξυλόκαστρου (άκουσον-άκουσον) και ...με γύρισε σπίτι μου χωρίς συμπλέκτη! (φυσικά...)
Λάμπες έχει κάψει μια φορά μία νομίζω, μπροστινή. Την μεσσαία σκάλα, η μεγάλη δούλευε...
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
6/10/2011, 7:49 pm
Προβλημάτα κ από εμένα λοιπόν
Δεν βρίσκω που τα έχω γράψει πάλι... οπότε ένα είναι η μπλε φίσα (με το πρόβλημα στη γείωση, στην απλή εκδοχή... στην τραβηγμένη έχει λιώσει και τα γύρω καλώδια)
η λύση είναι αν έχεις ένα καλωδιάκι απλά κόβεις τα μαμά και το γεφυρώνεις:
Άλλο πρόβλημα είναι το καλώδιο στην μπαταρία που πηγαίνει στην 30Α ασφάλεια (VFGeorge Αυτό τσέκαρε το οπωσδήποτε... μου κάνει εντύπωση αν ακόμα δεν σου έχει βγάλει θέμα...)
αυτό επίσης το θέμα του είναι ότι είναι πολύ μικρής διατομής, οπότε θέλει μεγαλύτερης διατομής καλώδιο. Αν σου τύχει το πολύ πολύ για να μην μείνεις τα ξυλώνεις, καταργείς την ασφάλεια και τα ενώνεις. Μετά προφανώς το φτιάχνουμε με ασφάλεια πάλι. Δεν δημιουργείται πρόβλημα από αλλού... αλλά από το ίδιο αυτό το μικρό καλωδακι που φαίνεται παραπάνω... Προσοχή μόνο αν ξαναχρησιμοποιήσεις την ίδια ασφαλειοθήκη και ασφάλεια να τσεκάρεις ότι είναι σε καλή κατάσταση!! εμένα είχε αρχίσει να ζεσταίνεται το πλαστικό (φαίνεται λίγο καφέ), χωρίς όμως να πάθει κάτι. Έχω δει σε VFR φίλου λιωμένο όλο το πλαστικό αυτό...
Εδώ φαίνεται με μεγαλύτερης διατομής καλώδια:
Επίσης, κάποια στιγμή πέρσι μου έκανε ένα κουλό και σβήσαν τα φώτα (είχα παιδέψει και το Gasoil τότε και ψάχναμε στα τυφλά, χωρίς αποτέλεσμα), ενώ ήδη είχα βελτιώσει σύμφωνα με την ανάκληση τις γειώσεις και είχα πάρει ρεύμα από τον ανορθωτή κατευθείαν για τα φώτα.
Φέτος (1 χρόνο μετά) ευτυχώς μου έσβησαν πάλι τα φώτα, αλλά δεν άναψαν πάλι. Βρήκα λοιπόν τις φίσες όταν τις άνοιξα σχετικά "βρώμικες" και τελικά είχαν πιάσει "μάκα" όπως λένε στο χωριό μου.
Επίσης, προληπτικά τσέκαρα και έβαλα ειδικό σπρεί για φίσες (δεν γνωρίζω που βρίσκεται στο εμπόριο, το πήρα για λίγο από φίλο με ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων) και στις φίσες από την δεξιά πλευρά, που επίσης ήταν σε κακή κατάσταση μέσα...
Να προσθέσω επίσης ότι όλες οι φίσες έχουν απλά κανονικά φις-κοσάκια, δηλαδή με καρφίτσα βγαίνουν και αν έχετε μια πένσα κατάλληλη πρεσάρετε τα πιο χοντρά καλώδια και γίνεται πολύ καλή δουλειά, χωρίς ενώσεις, κλέφτες και μονωτικές.
Αυτά....
Δεν βρίσκω που τα έχω γράψει πάλι... οπότε ένα είναι η μπλε φίσα (με το πρόβλημα στη γείωση, στην απλή εκδοχή... στην τραβηγμένη έχει λιώσει και τα γύρω καλώδια)
η λύση είναι αν έχεις ένα καλωδιάκι απλά κόβεις τα μαμά και το γεφυρώνεις:
Άλλο πρόβλημα είναι το καλώδιο στην μπαταρία που πηγαίνει στην 30Α ασφάλεια (VFGeorge Αυτό τσέκαρε το οπωσδήποτε... μου κάνει εντύπωση αν ακόμα δεν σου έχει βγάλει θέμα...)
αυτό επίσης το θέμα του είναι ότι είναι πολύ μικρής διατομής, οπότε θέλει μεγαλύτερης διατομής καλώδιο. Αν σου τύχει το πολύ πολύ για να μην μείνεις τα ξυλώνεις, καταργείς την ασφάλεια και τα ενώνεις. Μετά προφανώς το φτιάχνουμε με ασφάλεια πάλι. Δεν δημιουργείται πρόβλημα από αλλού... αλλά από το ίδιο αυτό το μικρό καλωδακι που φαίνεται παραπάνω... Προσοχή μόνο αν ξαναχρησιμοποιήσεις την ίδια ασφαλειοθήκη και ασφάλεια να τσεκάρεις ότι είναι σε καλή κατάσταση!! εμένα είχε αρχίσει να ζεσταίνεται το πλαστικό (φαίνεται λίγο καφέ), χωρίς όμως να πάθει κάτι. Έχω δει σε VFR φίλου λιωμένο όλο το πλαστικό αυτό...
Εδώ φαίνεται με μεγαλύτερης διατομής καλώδια:
Επίσης, κάποια στιγμή πέρσι μου έκανε ένα κουλό και σβήσαν τα φώτα (είχα παιδέψει και το Gasoil τότε και ψάχναμε στα τυφλά, χωρίς αποτέλεσμα), ενώ ήδη είχα βελτιώσει σύμφωνα με την ανάκληση τις γειώσεις και είχα πάρει ρεύμα από τον ανορθωτή κατευθείαν για τα φώτα.
Φέτος (1 χρόνο μετά) ευτυχώς μου έσβησαν πάλι τα φώτα, αλλά δεν άναψαν πάλι. Βρήκα λοιπόν τις φίσες όταν τις άνοιξα σχετικά "βρώμικες" και τελικά είχαν πιάσει "μάκα" όπως λένε στο χωριό μου.
Επίσης, προληπτικά τσέκαρα και έβαλα ειδικό σπρεί για φίσες (δεν γνωρίζω που βρίσκεται στο εμπόριο, το πήρα για λίγο από φίλο με ηλεκτρολογείο αυτοκινήτων) και στις φίσες από την δεξιά πλευρά, που επίσης ήταν σε κακή κατάσταση μέσα...
Να προσθέσω επίσης ότι όλες οι φίσες έχουν απλά κανονικά φις-κοσάκια, δηλαδή με καρφίτσα βγαίνουν και αν έχετε μια πένσα κατάλληλη πρεσάρετε τα πιο χοντρά καλώδια και γίνεται πολύ καλή δουλειά, χωρίς ενώσεις, κλέφτες και μονωτικές.
Αυτά....
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
6/10/2011, 8:08 pm
Να προσθέσω ότι γενικά τα καλώδια που έχει το VFR είναι μικρής διατομής και κατά συνέπεια σε καταστάσεις μεγάλα φώτα, βεντιλατέρ, θερμαινόμενα χερούλια, φόρτιση κινητού ή gps κτλ κτλ .... το όλο σύστημα επιβαρύνεται σημαντικά! Όσο πιο μικρά τα καλώδια τόσο πιο εύκολα ζεσταίνονται και δημιουργούν τελικά προβλήματα.
Η μαμά Honda ή μάλλον η Αμερικάνικη Honda γι' αυτό βάζει ρεύμα κατευθείαν από τον ανορθωτή στα φώτα και τις γειώσεις τις στέλνει πιο κοντά από ότι στον αρχικό σχεδιασμό. Δηλαδή το θέμα είναι να μετριάσουμε την κατανομή φορτίων.... επίσης όταν πολλοί από εμάς αφήνουμε για καιρό τη μηχανή χωρίς να την πολυχρησιμοποιούμε, η μπαταρία ξεφορτίζει σιγά-σιγά (ιδίως με συναγερμούς)... ακόμα όμως και αν παίρνει μπροστά η μηχανή, τότε ο ανορθωτης-πηνία-κτλ-κτλ δουλεύουν σχετικά "υπερωρίες" για να επαναφέρουν την μπαταρία σε κατάσταση πλήρους φόρτισης.
Οπότε σε αυτή την περίπτωση προτείνω ανεπιφύλακτα τη χρήση του φορτιστή της Honda (κόστος περίπου 50ευρώ) πολύ καλής ποιότητας και βοηθά στο να μην ζορίζεται το όλο προβληματικό ηλεκτρικό σύστημα της μηχανής.
Επίσης, κάποιοι ιδιότροποι, παλιομοδίτες, άνθρωποι των σπηλαίων, ίσως... ίσως πουν τα μηχανάκια μας μπιφτέκια και προβληματικά. Κύριοι οι εποχές προχωράνε... τα Vtec είναι επίτευγμα υψηλής (τσιγκούνικης) τεχνολογίας!
Η μαμά Honda ή μάλλον η Αμερικάνικη Honda γι' αυτό βάζει ρεύμα κατευθείαν από τον ανορθωτή στα φώτα και τις γειώσεις τις στέλνει πιο κοντά από ότι στον αρχικό σχεδιασμό. Δηλαδή το θέμα είναι να μετριάσουμε την κατανομή φορτίων.... επίσης όταν πολλοί από εμάς αφήνουμε για καιρό τη μηχανή χωρίς να την πολυχρησιμοποιούμε, η μπαταρία ξεφορτίζει σιγά-σιγά (ιδίως με συναγερμούς)... ακόμα όμως και αν παίρνει μπροστά η μηχανή, τότε ο ανορθωτης-πηνία-κτλ-κτλ δουλεύουν σχετικά "υπερωρίες" για να επαναφέρουν την μπαταρία σε κατάσταση πλήρους φόρτισης.
Οπότε σε αυτή την περίπτωση προτείνω ανεπιφύλακτα τη χρήση του φορτιστή της Honda (κόστος περίπου 50ευρώ) πολύ καλής ποιότητας και βοηθά στο να μην ζορίζεται το όλο προβληματικό ηλεκτρικό σύστημα της μηχανής.
Επίσης, κάποιοι ιδιότροποι, παλιομοδίτες, άνθρωποι των σπηλαίων, ίσως... ίσως πουν τα μηχανάκια μας μπιφτέκια και προβληματικά. Κύριοι οι εποχές προχωράνε... τα Vtec είναι επίτευγμα υψηλής (τσιγκούνικης) τεχνολογίας!
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
6/10/2011, 9:09 pm
Ωραία παρουσίαση Γιώργο.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
6/10/2011, 9:33 pm
Συναδελφε τριτοβαθμιε δασκαλε (ή κατα φορουμ απλα teacher),
Ευχαριστουμε πολυ για την παρουσιαση, πολυ κατατοπιστικη θα ασχοληθω συντομα με τα ηλεκτρικα του VFR για να εχω τα νωτα μου καλυμενα αλλα μεχρι στιγμης δεν εχει δειξει κανενα σχετικο "προβληματικο" σημαδι σε 51Κ χμ και 7 χρονια.
Κατι αλλο: νομιζω οτι υπαρχει καλυτερος ανορθωτης που αν μπει πανω μειωνονται κατα πολυ οι πιθανοτητες να παθει κατι. Μπορει να μας πει κανεις κατι σχετικο?
Ευχαριστουμε πολυ για την παρουσιαση, πολυ κατατοπιστικη θα ασχοληθω συντομα με τα ηλεκτρικα του VFR για να εχω τα νωτα μου καλυμενα αλλα μεχρι στιγμης δεν εχει δειξει κανενα σχετικο "προβληματικο" σημαδι σε 51Κ χμ και 7 χρονια.
Κατι αλλο: νομιζω οτι υπαρχει καλυτερος ανορθωτης που αν μπει πανω μειωνονται κατα πολυ οι πιθανοτητες να παθει κατι. Μπορει να μας πει κανεις κατι σχετικο?
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
6/10/2011, 9:54 pm
VFGeorge wrote:
Κατι αλλο: νομιζω οτι υπαρχει καλυτερος ανορθωτης που αν μπει πανω μειωνονται κατα πολυ οι πιθανοτητες να παθει κατι. Μπορει να μας πει κανεις κατι σχετικο?
Αναστασηηηηηηηηηηηη
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
6/10/2011, 9:58 pm
- TAKIS-SOLΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 231
Ηλικία : 52
Μοντέλο : VFR 800 F1
Κράνος : ΧR 1100
εχει ο θεος....εμεις δεν εχουμε
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
7/10/2011, 12:33 am
η πρωτη βλαβη στην φισα(πρασινο καλωδιο=σωμα)..ηταν στην τσεχια 2006..οπου μια μερα..ουτε καν επερνε μπροστα
η δευτερη ηταν μαλακασα οπου δεν ειχα καθολου φωτα...παλι καλωδιο τησ φισας...
ειχα τοτε την εντύπωση οτι ηταν η θερμοκρασια απο το ψυγειο..αλλα τζιφος
με τον καιρο ομως εμαθα οτι ειναι αυτα που λεει ο teacher ακριβως......
ισως μετα το 2006 μοντελα...να φτιαξανε την διατομη των καλώδιον..πιο χοντρα..
παντως 3 καλωδια απο την φισα τα εκανα μπαι μπας..και ησύχασα....
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=60088
η δευτερη ηταν μαλακασα οπου δεν ειχα καθολου φωτα...παλι καλωδιο τησ φισας...
ειχα τοτε την εντύπωση οτι ηταν η θερμοκρασια απο το ψυγειο..αλλα τζιφος
με τον καιρο ομως εμαθα οτι ειναι αυτα που λεει ο teacher ακριβως......
ισως μετα το 2006 μοντελα...να φτιαξανε την διατομη των καλώδιον..πιο χοντρα..
παντως 3 καλωδια απο την φισα τα εκανα μπαι μπας..και ησύχασα....
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=60088
- alexandrosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-24
Mηνύματα : 712
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 V-Tec '08
Κράνος : Shoei XR-1100,Marushin 777,Uvex wing III
Αμαν!! Ο Καζαμπουμπου!
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
7/10/2011, 12:46 am
Και εμενα ειχε βγαλει ενα προβλημα το καλοκαιρι,το ρουλεμαν στη καμπανα χαλασε σχεδον διαλυθηκε ευτυχως το προλαβα,ο μηχανικος μου ειχε πει πως πολυ πιθανον να οφειλετε στην εκτεταμενη χρηση μεσα στη πολη(ναι το εχω κανει παπια το μωρο ) σταματα-ξεκινα στη κινηση κτλ.
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
7/10/2011, 9:50 am
teacher wrote:Να προσθέσω ότι γενικά τα καλώδια που έχει το VFR είναι μικρής διατομής και κατά συνέπεια σε καταστάσεις μεγάλα φώτα, βεντιλατέρ, θερμαινόμενα χερούλια, φόρτιση κινητού ή gps κτλ κτλ .... το όλο σύστημα επιβαρύνεται σημαντικά! Όσο πιο μικρά τα καλώδια τόσο πιο εύκολα ζεσταίνονται και δημιουργούν τελικά προβλήματα.
Η μαμά Honda ή μάλλον η Αμερικάνικη Honda γι' αυτό βάζει ρεύμα κατευθείαν από τον ανορθωτή στα φώτα και τις γειώσεις τις στέλνει πιο κοντά από ότι στον αρχικό σχεδιασμό. Δηλαδή το θέμα είναι να μετριάσουμε την κατανομή φορτίων.... επίσης όταν πολλοί από εμάς αφήνουμε για καιρό τη μηχανή χωρίς να την πολυχρησιμοποιούμε, η μπαταρία ξεφορτίζει σιγά-σιγά (ιδίως με συναγερμούς)... ακόμα όμως και αν παίρνει μπροστά η μηχανή, τότε ο ανορθωτης-πηνία-κτλ-κτλ δουλεύουν σχετικά "υπερωρίες" για να επαναφέρουν την μπαταρία σε κατάσταση πλήρους φόρτισης.
Οπότε σε αυτή την περίπτωση προτείνω ανεπιφύλακτα τη χρήση του φορτιστή της Honda (κόστος περίπου 50ευρώ) πολύ καλής ποιότητας και βοηθά στο να μην ζορίζεται το όλο προβληματικό ηλεκτρικό σύστημα της μηχανής.
Επίσης, κάποιοι ιδιότροποι, παλιομοδίτες, άνθρωποι των σπηλαίων, ίσως... ίσως πουν τα μηχανάκια μας μπιφτέκια και προβληματικά. Κύριοι οι εποχές προχωράνε... τα Vtec είναι επίτευγμα υψηλής (τσιγκούνικης) τεχνολογίας!
Τα καλώδια παραμένουν τα ίδια σε σύγκριση με του 750, απλά στα vtec έχει φορτοθεί πολύ το ηλεκτρικό σύστημα και έχει πάρα πολλές φίσες, απλά να κοιτάξετε να τα μονώσετε εκεί όπου υπάρχει μεγάλη θερμοκρασία
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
13/5/2012, 12:34 pm
Επανερχομαι στο θεμα καθως επιθεωρησα προσφατα τις καλωδιωσεις στη αριστερη πλευρα του VFR μου και δεν βρηκα τιποτα μεμπτο. Το μεγαλο προβλημα που ειναι η μπλε φισα διπλα στο αριστερο ψυγειο ητανε πεντακαθαρη και ενας λογος ισως ειναι οτι στα μοντελα ABS σαν το δικο μου το συστημα του ABS κραταει τη φισα σχετικα μακρια απο το ψυγειο και δεχεται λιγοτερη ζεστη. Οσοι εχετε μη-ABS μοντελα προσεξτε το αυτο.
Κατι αλλο που βρηκα, καποιος ειχε προβλημα στη φισα του εναλλακτη, οποτε κοιταξτε το κι'αυτο:
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/showpost.php?p=1372292&postcount=8
Κατι αλλο που βρηκα, καποιος ειχε προβλημα στη φισα του εναλλακτη, οποτε κοιταξτε το κι'αυτο:
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/showpost.php?p=1372292&postcount=8
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
13/5/2012, 12:49 pm
Ξαναποσταρω εδω για να κραταμε τα παντα συγκεντρωμενα. Ο ανορθωτης που φορανε τα VFR ειναι σχετικα παλιας τεχνολογιας και υπερθερμαινεται, στα VTEC σχετικα λιγοτερο λογω θεσης σε σχεση με τα παλιοτερα γραναζωτα αλλα και παλι λοχευει ο κινδυνος να καει και να παρει μαζι του και το πηνιο
Αξιζει πιθανα να αναβαθμισει κανεις τον ανορθωτη με εναν Compu-fire 55402 που ειναι πιο καινουργιος τυπου shunt και εχει μικροτερη καταναλωση, ζεσταινεται λιγοτερο και επισης προκαλει μικροτερες θερμοκρασιες στο πηνιο. Δεστε εδω σχετικη αναλυση του Ανασταση (γνωστου και ως "αρχοντα της λεπτομερειας" κατα Φυσικον ):
http://www.vfrh.net/t3182-topic#63439
Ευχαριστουμε πολυ Ανασταση για την εξονυχιστικη καλυψη των θεματων ανορθωτης/πηνια.
Αξιζει πιθανα να αναβαθμισει κανεις τον ανορθωτη με εναν Compu-fire 55402 που ειναι πιο καινουργιος τυπου shunt και εχει μικροτερη καταναλωση, ζεσταινεται λιγοτερο και επισης προκαλει μικροτερες θερμοκρασιες στο πηνιο. Δεστε εδω σχετικη αναλυση του Ανασταση (γνωστου και ως "αρχοντα της λεπτομερειας" κατα Φυσικον ):
http://www.vfrh.net/t3182-topic#63439
Ευχαριστουμε πολυ Ανασταση για την εξονυχιστικη καλυψη των θεματων ανορθωτης/πηνια.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
8/11/2013, 9:57 am
Χθες βραδυ σε μεταμεσονυκτιο πεζοδρομιακο μαστορεμα επιθεωρηθηκε παλι η περιφημη μπλε φισα, 1.5 χρονο απο την τελευταια φορα στα 52Κχμ και με πολλα ταξιδια σε δυο καλοκαιρια με ψηλες θερμοκρασιες. Για πρωτη φορα λοιπον, η επαφη του πρασινου καλωδιου της γειωσης της φισας ειχε ψιλομαυρισει και τα καλωδια της γειωσης ειχανε "σκληρυνει", στα 67Κ χμ. Εγινε λοιπον bypass της φισας με γεφυρωμα οπως παραπανω, thanks again Γιωργο-Teacher
ALERT: οσοι εχετε μηχανακια 2002-2005 και δεν τοχετε κανει αυτο, καντε το οπωσδηποτε γιατι ειναι απλα θεμα χρονου να βγαλει προβλημα στο Ελληνικο κλιμα.
Αυτο ειναι κατι αλλο που πρεπει να γινει στα μηχανακια 2002-2005, στην Αμερικη εγινε ανακληση γι'αυτο το θεμα. Οπως ειναι, το ρευμα για τα φωτα κανει το γυρο του μηχανακιου (sic) επιβαρυνοντας το κυκλωμα αντι ναρχεται κατευθειαν απο τον ανορθωτη, επιβαρυνοντας το υποδιαστασιοποιημενο ηλεκτρικο κυκλωμα. Η λυση ειναι παρθει ρευμα κατευθειαν απο τον ανορθωτη που γινεται ή με επεμβαση στο συστημα με καλωδια χοντρης διατομης ή με αγορα και τοποθετηση της πλεξουδας ανακλησης 32401-MCW-D02. Αυτη θα ειναι και η επομενη ηλεκτρο-δουλεια στο μηχανακι μου, μαζι με την τοποθετηση διακοπτη που να κλεινει το βεντιλατερ.teacher wrote:
Η μαμά Honda ή μάλλον η Αμερικάνικη Honda γι' αυτό βάζει ρεύμα κατευθείαν από τον ανορθωτή στα φώτα και τις γειώσεις τις στέλνει πιο κοντά από ότι στον αρχικό σχεδιασμό. Δηλαδή το θέμα είναι να μετριάσουμε την κατανομή φορτίων....
Αν δεν τοχετε κανει αυτο, επισης ΚΑΝΤΕ ΤΟ.
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
8/11/2013, 10:20 am
ωραίος thanks,τώρα που θα λύσω για να αλλάξω ρουλεμάν τιμονιού και με την ευκαιρία θα το πράξω,ευχαριστώ για την συμβουλή
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
8/11/2013, 3:37 pm
Μπορείς σε παρακαλώ να περιγράψεις τι συμπτώματα είχες με αυτό το πρόβλημα?alexandros wrote:Και εμενα ειχε βγαλει ενα προβλημα το καλοκαιρι,το ρουλεμαν στη καμπανα χαλασε σχεδον διαλυθηκε ευτυχως το προλαβα,ο μηχανικος μου ειχε πει πως πολυ πιθανον να οφειλετε στην εκτεταμενη χρηση μεσα στη πολη(ναι το εχω κανει παπια το μωρο ) σταματα-ξεκινα στη κινηση κτλ.
- GIORGOS VFRΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
8/11/2013, 3:56 pm
''Στο σπίτι του κρεμασμένου,δεν μιλάνε για σχοινί...''VFGeorge wrote:
Χθες βραδυ σε μεταμεσονυκτιο πεζοδρομιακο μαστορεμα επιθεωρηθηκε παλι η περιφημη μπλε φισα, 1.5 χρονο απο την τελευταια φορα στα 52Κχμ και με πολλα ταξιδια σε δυο καλοκαιρια με ψηλες θερμοκρασιες. Για πρωτη φορα λοιπον, η επαφη του πρασινου καλωδιου της γειωσης της φισας ειχε ψιλομαυρισει και τα καλωδια της γειωσης ειχανε "σκληρυνει", στα 67Κ χμ. Εγινε λοιπον bypass της φισας με γεφυρωμα οπως παραπανω, thanks again Γιωργο-Teacher
ALERT: οσοι εχετε μηχανακια 2002-2005 και δεν τοχετε κανει αυτο, καντε το οπωσδηποτε γιατι ειναι απλα θεμα χρονου να βγαλει προβλημα στο Ελληνικο κλιμα.Αυτο ειναι κατι αλλο που πρεπει να γινει στα μηχανακια 2002-2005, στην Αμερικη εγινε ανακληση γι'αυτο το θεμα. Οπως ειναι, το ρευμα για τα φωτα κανει το γυρο του μηχανακιου (sic) επιβαρυνοντας το κυκλωμα αντι ναρχεται κατευθειαν απο τον ανορθωτη, επιβαρυνοντας το υποδιαστασιοποιημενο ηλεκτρικο κυκλωμα. Η λυση ειναι παρθει ρευμα κατευθειαν απο τον ανορθωτη που γινεται ή με επεμβαση στο συστημα με καλωδια χοντρης διατομης ή με αγορα και τοποθετηση της πλεξουδας ανακλησης 32401-MCW-D02. Αυτη θα ειναι και η επομενη ηλεκτρο-δουλεια στο μηχανακι μου, μαζι με την τοποθετηση διακοπτη που να κλεινει το βεντιλατερ.teacher wrote:
Η μαμά Honda ή μάλλον η Αμερικάνικη Honda γι' αυτό βάζει ρεύμα κατευθείαν από τον ανορθωτή στα φώτα και τις γειώσεις τις στέλνει πιο κοντά από ότι στον αρχικό σχεδιασμό. Δηλαδή το θέμα είναι να μετριάσουμε την κατανομή φορτίων....
Αν δεν τοχετε κανει αυτο, επισης ΚΑΝΤΕ ΤΟ.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
8/11/2013, 11:39 pm
Παιδες, ας περιορισουμε λιγο το σπαμ σ'αυτο το νημα του οποιου στοχος ειναι να υπαρχουν ολες οι σχετικες πληροφοριες μαζεμενες ωστε να μπορουμε ολοι να χαιρομαστε απροβληματιστα τα βιτεκια μας..
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
9/11/2013, 12:17 am
Η προσφατη επιθεωρηση της φισας επιβεβαιωσε το γεγονος οτι οι κλιματολογικες συνθηκες παιζουνε μεγαλο ρολο στις βλαβες υπερθερμανσης του ηλεκτρικου κυκλωματος με τις γνωστες συνεπειες που εχουν αναφερθει προηγουμενως στο νημα.VFGeorge wrote:
... επιθεωρηθηκε παλι η περιφημη μπλε φισα, 1.5 χρονο απο την τελευταια φορα στα 52Κχμ και με πολλα ταξιδια σε δυο καλοκαιρια με ψηλες θερμοκρασιες. Για πρωτη φορα λοιπον, η επαφη του πρασινου καλωδιου της γειωσης της φισας ειχε ψιλομαυρισει και τα καλωδια της γειωσης ειχανε "σκληρυνει", στα 67Κ χμ. Εγινε λοιπον bypass της φισας με γεφυρωμα οπως παραπανω ...
Και εξηγουμαι: το βιτεκι μου περασε τα πρωτα 6 καλοκαιρια της ζωης του στο Νησι (2005 εως και 2010) και τα επομενα 3 στην Ελλαδα (2011 εως και 2013), εχοντας χρησιμοποιηθει τα τελευταια 3 χρονια σε παρα πολλα ταξιδια με ψηλες καλοκαιρινες θερμοκρασιες. Ανοιξαμε και επιθεωρησαμε την αριστερη μπλε φισα με τον Γιωργο-Teacher τον Απριλη του 2012, δηλ. μετα απο ενα καλοκαιρι σε ψηλες θερμοκρασιες, και βρεθηκε τοσο τελεια τοσο που ο Γιωργος μου ελεγε "το δικο σου VFR ειναι απο αλλο (Αγγλο) μπαμπα" καθως ητανε αθικτη και τα καλωδια μαλακα σαν καινουργια. Οταν την ξανανοιξαμε προχθες μετα απο αλλα 15Κ χμ, πολλα απο τα οποια σε 2 ακομη Ελληνικα καλοκαιρια, η επαφη της γειωσης ειχε ψιλομαυρισει και τα σχετικα καλωδια ειχανε αρχισει να ξεροψηνονται.
Ειναι προφανες οτι ενω τα ηλεκτρικα φορτια ειναι περιπου τα ιδια, αντε λιγο μεγαλυτερα στην Ελλαδα οπου δουλευει συχνοτερα το βεντιλατερ, οι ψηλοτερες θερμοκρασιες τις Ελλαδας ανεβαζουν τη θερμοκρασια λειτουργιας και την εκπεμπομενη θερμοτητα οποτε σε συνδυασμο με την υπερθερμανση των καλωδιων λογω υποδιαστασιοποιησης του ηλεκτρικου κυκλωματος δημιουργουν ολα αυτα τα προβληματα σε καλωδια και φισες. Παρομοια προβληματα ειναι απο πολυ σπανια εως ανυπαρκτα στη βορεια Ευρωπη ενω ειναι κοινος τοπος στην Ελλαδα, την Καλιφορνια και υποθετω σε αλλα ζεστα κλιματα. Το ιδιο ισχυει σε ενα βαθμο και για τα πηνια, καθως υψηλοτερες θερμοκρασιες λαδιου εχουν σαν συνεπεια υψηλοτερη θερμοκρασια λειτουργιας των πηνιων - αν και καμμενα πηνια δεν ειναι τελειως σπανια στη βορεια Ευρωπη, ιδιως σε μηχανακια με αρκετα χιλιομετρα (>80Κ). Οι λυσεις σε ολα τα παραπανω προβληματα ειναι γνωστες και εχουν συζητηθει σ'αυτο και σε αλλα σχετικα νηματα.
- GIORGOS VFRΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
9/11/2013, 4:55 pm
Sorry αν εξελήφθη ως ειρωνεία ή οτιδήποτε άλλο!Απλώς έκανα μία απόπειρα αυτοσαρκασμού,ίσως αποτυχημένη... Σαφώς και συμμετέχω-διαβάζω το συγκεκριμένο forum που γράφουν γνώστες τεχνικών θεμάτων,τόσο γενικών,όσο και εξειδικευμένων για το συγκεκριμένο μοντέλο,και διαβάζω πάντα με ενδιαφέρον οποιαδήποτε ανάλυση και τις γνώμες όλων των μελών,αξιολογώντας και φιλτράροντάς τις.VFGeorge wrote:Παιδες, ας περιορισουμε λιγο το σπαμ σ'αυτο το νημα του οποιου στοχος ειναι να υπαρχουν ολες οι σχετικες πληροφοριες μαζεμενες ωστε να μπορουμε ολοι να χαιρομαστε απροβληματιστα τα βιτεκια μας..
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
21/12/2013, 12:41 pm
Xτές το βράδυ έμεινα από φώτα,η περιβόητη μπλέ φύσα πάλι
" />
" />
επιδιορθώθηκε άμεσα σήμερα πρωί,γεφύρωμα στην γείωση και το καλώδιο των φώτων(μαύρο κόκκινο καλωδιο στην μπλέ φύσα), και όλα καλά!
" />
" />
επιδιορθώθηκε άμεσα σήμερα πρωί,γεφύρωμα στην γείωση και το καλώδιο των φώτων(μαύρο κόκκινο καλωδιο στην μπλέ φύσα), και όλα καλά!
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Καταγραφή βλαβών που σε αφήνουν στα VTEC
21/12/2013, 3:56 pm
vtecpatra wrote:Xτές το βράδυ έμεινα από φώτα,η περιβόητη μπλέ φύσα πάλι
" />
επιδιορθώθηκε άμεσα σήμερα πρωί,γεφύρωμα στην γείωση και το καλώδιο των φώτων(μαύρο κόκκινο καλωδιο στην μπλέ φύσα), και όλα καλά!
Αντί για "γεφύρωμα" δεν είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθεί άλλη μια ελεύθερη επαφή παράλληλα;
Page 1 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|