Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

+24
Roberto
DENTOCOP
mak
SCORPIOS
Ο φυσικός
Don John
mikemusic4
padelis
ΗΛΙΑΣ
VEFALIFT
Mythos
antoineBiscione
DoctorAbo
Arachovitis
KiloMeater
nikos-ex victor
Them1s xXx
Athanor
vasilakos
dirty
Caracal
vagelis78
posnightmist
Dimitrisk12
28 posters
Go down
mikemusic4
mikemusic4
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-10-07
Mηνύματα : 96
Ηλικία : 48
Μοντέλο : VFR 800 vtec
Κράνος : OGK - FF5

Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km) - Page 3 Empty Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

29/10/2011, 11:22 pm
Caracal wrote:
Ψιλοβαριέμαι να σου τα αναλύσω ένα-ένα, αλλά η τιμή είναι ΠΑ-ΡΑ-ΛΟ-ΓΗ περαν ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΗΣ. Ειδικά στα ''αλλαγή'' που έβαλες, η εργασία περιέχεται στην τιμή του αναλώσιμου...

Τι να λέμε τώρα, 15 ώρες (δεν είναι τόσες), σαν να λέμε 2 8ωρα, ήτοι 250 στο 8ωρο; Εσύ στην δουλειά σου, 250 την μέρα πληρώνεσαι;

Το μόνο άιντε λίγο μπελαλίδικο για την ΟΡΓΑΝΩΣΗ του συνεργείου, ΟΧΙ σαν δυσκολία εργασίας, είναι οι βαλβίδες, και αυτές ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ: Να θέλει καπελοτάκι τάδε, να μην έχει, να πρέπει να πεταχτεί στου Σαρακάκη, να στειλει το παιδί να το πάρει κ.ο.κ. Αυτό απλά του μένει καμιά μέρα-δύο το μηχανάκι μέσα, όχι ότι κοστίζει κάτι...

Όλα τα άλλα είναι ΑΣΤΕΙΕΣ καταστάσεις να λέμε 500 ευρώ και καλά είναι. 300 ευρώ πάει η αλλαγή φλάντζας κεφαλής (με τα εξοδα ανταλλακτικών), κανά 300ρι το κατέβασμα-λύσιμο μοτέρ και η επιδιόρθωση κιβωτίου ταχυτήτων (συν το κόστος ανταλλακτικών) και απλό σέρβις πάει 500 χωρίς καν τα ανταλλακτικά;

Μην τρελλαθούμε ρε παιδιά...
Κάτσε φίλε μου να τα βάλω ολα σε μια σειρά.
15 ώρες δεν εννοούσα οτι θα του πάρει του μάστορα να κάνει το σερβις, 15 ώρες είναι περίπου οι ώρες που εχουμε κουβεντιάσει, εχω παει πέντε με εξι φορές στο μαγαζί του και κάθε φορά μου έλυνε κάποιες απορίες..

Δεύτερον αν πας στον κάθε Μήτσουλα θα σου πάρει για βαλβίδες και μόνο περίπου 200€ , (± 50€) σωστά ?
Δεν θα επεκταθώ στο αν κάποιος ξέρει τις βαλβίδες του V4 και αν κάποιος τις κάνει τελικά ή οχι, αυτο είναι άλλη ιστορία
Οπότε μας μένουνε τα υπόλοιπα 300€
Μπουζί : 90€
Φίλτρο Βενζίνης : 60€
Φίλτρο Αέρα : 45€
Οι παραπάνω τιμές είναι με μια μικρή απόκλιση ± 2€ με 3€ δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά είναι τιμές απο Σαρακάκη σε γνήσια ανταλλακτικά
Και με τα παραπάνω βλέπεις οτι κοντά έχουμε παει στα 400€ σύνολο,και μας μένουν άλλα 100€ περίπου, σε αυτα τα 100€ χώρεσε και τα παρακάτω :
• Καθαρισμός μπεκ
• Αλλαγή υγρών στα φρένα
• Αλλαγή υγρών συμπλέκτη
• Αλλαγή ψυκτικού υγρού
• Ξεζαντάρισμα + Ζαντάρισμα ελαστικών
• Ζυγοστάθμιση

Αφαίρεσε τώρα και 10 € γιατί το ποσό που μου είπε ο άνθρωπος είναι στα 490€, τα 500€ περίπου ήταν δική μου έκφραση..!!

Με τα παραπάνω και γνωρίζοντας οτι κάποιες εργασίες δεν είναι του 5λέπτου συν οτι άμα γίνει καμιά μαλακία εχω πάει σε εξουσιοδοτημένο και υπάρχει ενα background που μπορώ να βρω το δίκιο μου εγω είμαι ευχαριστημένος..

Τα σκέφτηκα και τα ζύγιασα όλα πολύ καλά γιατί τα λεφτά δεν τα βρίσκουμε στον δρόμο, σε καμία περίπτωση δεν ψάχνω για άτομα που θα μου κάνουν την δουλειά που θέλω τσάμπα, βλέπω συγκρίνω και αποφασίζω, για τα παραπάνω που έκανα πιστεύω οτι τα χρήματα είναι καλά..
KiloMeater
KiloMeater
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7

Full time dad

Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km) - Page 3 Empty Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

30/10/2011, 7:05 am
mikemusic4 wrote:
Caracal wrote:
Ψιλοβαριέμαι να σου τα αναλύσω ένα-ένα, αλλά η τιμή είναι ΠΑ-ΡΑ-ΛΟ-ΓΗ περαν ΚΑΘΕ ΛΟΓΙΚΗΣ. Ειδικά στα ''αλλαγή'' που έβαλες, η εργασία περιέχεται στην τιμή του αναλώσιμου...

Τι να λέμε τώρα, 15 ώρες (δεν είναι τόσες), σαν να λέμε 2 8ωρα, ήτοι 250 στο 8ωρο; Εσύ στην δουλειά σου, 250 την μέρα πληρώνεσαι;

Το μόνο άιντε λίγο μπελαλίδικο για την ΟΡΓΑΝΩΣΗ του συνεργείου, ΟΧΙ σαν δυσκολία εργασίας, είναι οι βαλβίδες, και αυτές ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ: Να θέλει καπελοτάκι τάδε, να μην έχει, να πρέπει να πεταχτεί στου Σαρακάκη, να στειλει το παιδί να το πάρει κ.ο.κ. Αυτό απλά του μένει καμιά μέρα-δύο το μηχανάκι μέσα, όχι ότι κοστίζει κάτι...

Όλα τα άλλα είναι ΑΣΤΕΙΕΣ καταστάσεις να λέμε 500 ευρώ και καλά είναι. 300 ευρώ πάει η αλλαγή φλάντζας κεφαλής (με τα εξοδα ανταλλακτικών), κανά 300ρι το κατέβασμα-λύσιμο μοτέρ και η επιδιόρθωση κιβωτίου ταχυτήτων (συν το κόστος ανταλλακτικών) και απλό σέρβις πάει 500 χωρίς καν τα ανταλλακτικά;

Μην τρελλαθούμε ρε παιδιά...
Κάτσε φίλε μου να τα βάλω ολα σε μια σειρά.
15 ώρες δεν εννοούσα οτι θα του πάρει του μάστορα να κάνει το σερβις, 15 ώρες είναι περίπου οι ώρες που εχουμε κουβεντιάσει, εχω παει πέντε με εξι φορές στο μαγαζί του και κάθε φορά μου έλυνε κάποιες απορίες..

Δεύτερον αν πας στον κάθε Μήτσουλα θα σου πάρει για βαλβίδες και μόνο περίπου 200€ , (± 50€) σωστά ?
Δεν θα επεκταθώ στο αν κάποιος ξέρει τις βαλβίδες του V4 και αν κάποιος τις κάνει τελικά ή οχι, αυτο είναι άλλη ιστορία
Οπότε μας μένουνε τα υπόλοιπα 300€
Μπουζί : 90€
Φίλτρο Βενζίνης : 60€
Φίλτρο Αέρα : 45€
Οι παραπάνω τιμές είναι με μια μικρή απόκλιση ± 2€ με 3€ δεν θυμάμαι ακριβώς, αλλά είναι τιμές απο Σαρακάκη σε γνήσια ανταλλακτικά
Και με τα παραπάνω βλέπεις οτι κοντά έχουμε παει στα 400€ σύνολο,και μας μένουν άλλα 100€ περίπου, σε αυτα τα 100€ χώρεσε και τα παρακάτω :
• Καθαρισμός μπεκ
• Αλλαγή υγρών στα φρένα
• Αλλαγή υγρών συμπλέκτη
• Αλλαγή ψυκτικού υγρού
• Ξεζαντάρισμα + Ζαντάρισμα ελαστικών
• Ζυγοστάθμιση

Αφαίρεσε τώρα και 10 € γιατί το ποσό που μου είπε ο άνθρωπος είναι στα 490€, τα 500€ περίπου ήταν δική μου έκφραση..!!

Με τα παραπάνω και γνωρίζοντας οτι κάποιες εργασίες δεν είναι του 5λέπτου συν οτι άμα γίνει καμιά μαλακία εχω πάει σε εξουσιοδοτημένο και υπάρχει ενα background που μπορώ να βρω το δίκιο μου εγω είμαι ευχαριστημένος..

Τα σκέφτηκα και τα ζύγιασα όλα πολύ καλά γιατί τα λεφτά δεν τα βρίσκουμε στον δρόμο, σε καμία περίπτωση δεν ψάχνω για άτομα που θα μου κάνουν την δουλειά που θέλω τσάμπα, βλέπω συγκρίνω και αποφασίζω, για τα παραπάνω που έκανα πιστεύω οτι τα χρήματα είναι καλά..

Παντως το οτι με το που μιλησεις σε 'πειθει' οτι το εχει, το εχω ζησει και εγω...
georgevfr
georgevfr
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-23
Mηνύματα : 386
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS '08
Κράνος : Arai corcair rx 7

cover me with chocolate and throw me to the lesbians

Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km) - Page 3 Empty Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

30/10/2011, 1:54 pm
Φιλε Mikemusic4 και εγω στον ιδιο μαστορα απο το πρωτο κι΄ολας σερβις το πηγαινω και θα το πηγαινω .
Επειδη εχω φαει και εχω ακουσει αρκετες φολες απο λογιων - λογιων φτηνους και οχι μονο μαστορους , εχω καταληξει οτι
αυτος στον οποιο θα πηγαινω την μηχανη μου θα πρεπει να κερδισει την απολυτη εμπιστοσηνη μου και να φευγω καθε φορα απο
το συνεργειο του με κλειστα τα ματια για οτι εργασια του την εχω παει. Ο Γιωργος Αρραουζος λοιπον μου παρεχει τα παραπανω στο επακρο .
( Αναφερω το ονομα του γιατι εχει αναφερθει και πιο πανω και γιατι ολοι ξερουμε πλεον για ποιον μηλαμε )

Τωρα επειδη κοντευω και εγω τα χλμ τα δικα σου εχω κανει και εγω τις ερωτησεις μου για το τι πρεπει κατα τον κατασκευαστη να κανω στην μηχανη μου,
ωστε να κανω και εγω τα οικονομικα μου κουμαντα.
Για τις τιμες των ανταλακτικων Honda στις οποιες δεν χρεωνει τιποτα παραπανω απο την τιμη λιανηκης που πουλαει η εταιρια δεν θελω να πω κατι γιατι σχεδον ολοι μας εχουμε
την ιδια αποψη , (δηλ. οτι τα παντα ειναι στο θεο).
200 ευρο για ρυθμισμα βαλβιδων δεν νομιζω οτι ειναι πολλα ειδηκα για V κηνητηρα (αλλοι χρεωνουν τοσα για κηνητηρες σειρας)
αλλαγη ψικτικου υγρου με τα διπλα ψηγεια που εχουμε δεν νομιζω οτι ειναι δουλεια 10λεπτων
οπως και η αλλαγη των υγρων φρενων με το συστημα CBS που εχουν τα V-tech.

Επιπλεον περα των παραπανω εργασιων και των αναλωσημων που χρειαζονται (μπουζι - φιλτρα βενζινης κτλ...)
πρεπει να γινουν και τα απαρετητα γρασαρισματα των ρουλεμαν του ψαλιδιου τα οποια αν επιλεξουμε να τα κανουμε σαφεστατα ανεβαζουν την τιμη της εργασιας,
το αν πρεπει το ξερει ο καθενας μας .



Δεν γραφω για να κανω διαφημηση ή δισφημηση καποιου συνεργειου απλα επειδη τυχαινει να πηγαινω και εγω στο ιδιο συνεργειο μου εκαναν μεγαλη εντιπωση οι αρχικες τιμες που ειχες γραψει μιας και ειχα κανει και εγω τις ερωτησεις μου λιγο καιρο πριν, και με στεναχωρισε ιδιαιτερα η ολη σταση που εδειξαν οσοι συμμετηχαν στη συζητηση.
Για το αν ειναι ακριβος ή φτηνος ο Αρραουζος αυτο ειναι στην κριση και στην τσεπη του καθενος
Πρεπει ομως να πω οτι ειναι τιμιος , πολυ καλος στη δουλεια του , ξερει τα VFR παρα πολυ καλα και οτι λεει οτι θα κανει στην μηχανη το κανει.
mikemusic4
mikemusic4
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-10-07
Mηνύματα : 96
Ηλικία : 48
Μοντέλο : VFR 800 vtec
Κράνος : OGK - FF5

Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km) - Page 3 Empty Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

30/10/2011, 2:23 pm
Στην αρχή μου είχε φανεί κ εμένα ακριβώς, μετά απο κουβέντες που είχαμε κατάλαβα οτι είχα παρεξηγήσει το τι εργασίες ήταν να γίνουν..

Θέλω να τονίσω για να μην υπάρξη παρεξήγηση οτι η ανάλυση που κάνω για τα 490€ εκτος βέβαια απο τα ανταλλακτικά, είναι δική μου ώστε να εξηγήσω στον φίλο Caracal γιατι οι τιμές είναι καλές, μην παει κάποιος στο συνεργείο και πει "μεγάλε του Μιχάλη του πήρες τόσα για αυτο και για αυτο"

Αν πας πχ μόνο για βαλβίδες θα σου πει ενα χ ποσό
Αν πας μόνο για μπεκ πάλι θα σου πει ενα χ ποσό
Αν πας ομως και για τα δυο υπάρχει μείωση τιμής και στα δυο
Ανάλογα τι δουλειές θα γίνουν διαφοροποιήται και η τιμή
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km) - Page 3 Empty Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

30/10/2011, 6:46 pm
Ειλικρινα παιδια δεν καταλαβαινω αυτα τα αρκετα ψηλα ποσα για service οταν τις περισοτερες δουλειες θα μπορουσε να τις κανει καποιος με μεση σχετικη εμπειρια μονος του. Αν δισταζει/φοβαται, το πολυ πολυ με καποιον φιλο που βαζει χερι.

Τα μονα σχετικα δυσκολα (οχι αδυνατα) για τον ερασιτεχνη μηχανικο ειναι το ρυθμισμα βαλβιδων και ο καθαρισμος των μπεκ. Γι'αυτα να πληρωσει κανεις, ιδιως για τις βαλβιδες που ειναι μανουρα, αλλα οχι για τα υπολοιπα. Η τουλαχιστο τα υπολοιπα μπορει να τα αναλαβει ενας οποιοσδηποτε σωστος μαστορας με νορμαλ τιμες, και δεν ειναι αναγκη να ειναι βαθυς γνωστης των VFR..
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km) - Page 3 Empty Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

30/10/2011, 8:04 pm
music παρεξήγησις, έτσι όπως τα έγραψες αρχικά, κατάλαβα 500 ευρω τα εργατικά ΣΥΝ ότι κοστίσουν τα ανταλλακτικά-αναλώσιμα.

Ξέρεις κάτι όμως; ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ, ΠΑΛΙ ΑΚΡΙΒΑ είναι. Και πάλι βαριέμαι να στο αναλύσω, αλλά 500 ευρώ είναι σχεδόν ένα μηνιάτικο ενός νέου υπαλλήλου. ΔΕΝ μπορεί να είναι το κόστος ενός σέρβις ίσα με ένα μηνιάτικο. Όπως επίσης δεν μπορεί ΕΝΑ σερβις να έχει αρχίσει να συγκρίνεται με το 1/10 της αξίας της μηχανής στην αγορά...

Και αυτό με τα μικρά συνεργεία που είπατε μερικοί, είναι (σόρρυ κιόλλας) μια μαλακία και μισή. Κι εγώ σε μικρό έχω δουλέψει, και μια φορά 500 ευρώ ΘΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΑΝ να τα ζητήσουμε για ένα σέρβις. Όπως επίσης και 200 για βαλβίδες.

Μια φορά ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ όποτε έβλεπα κυριλέ μεγάλο συνεργείο, δερμάτινη πολυθρόνα στην αναμονή και ευγενική γραμματέα να με ρωτάει αν θέλω καφέ όσο περιμένω (το περιγράφω καπως γραφικά για να το καταλάβετε) έφευγα ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ ΝΑ ΣΩΘΩ.

Ξαναλέω, 200 ευρώ εργατικά πήραμε ΠΡΟΣΦΑΤΑ για ZX6R με πρόβλημα στο κιβώτιο (σπασμένη δευτέρα), στο οποίο ΛΥΘΗΚΕ η μοτοσυκλέτα, κατέβηκε το μοτέρ, ανοίχθηκε πλήρως το μοτέρ, αλλάχθηκαν τα σπασμένα εξαρτήματα του κιβωτίου με καινούρια (που σημαίνει ότι ΛΥΘΗΚΑΝ οι άξονες), ξανασυναρμολογήθηκε το μοτέρ, μπήκε στην μοτοσυκλέτα και ξανασυναρμολογήθηκε η μοτοσυκλέτα.

Άμα είναι αυτό να κοστίζει 200 ευρώ εργατικά και εσείς θεωρείτε 200 ευρώ (με ή χωρίς αναλώσιμα, δεν έχει σημασία...) ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΒΑΛΒΙΔΕΣ, δώστε τα. Χαλάτε την πιάτσα όμως, να το ξέρετε, γιατί τους μαθαίνετε να τα ζητάνε.

Και ξαναλέω άλλη μια φορά, λάδια, φίλτρα, μπουζί και γενικά τα αναλώσιμα, έχουν στην τιμή λιανικής ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ. Μάστορας που χρεώνει εργατικά για τοποθέτηση αναλώσιμων είναι ΑΠΛΑ κλέφτης. Και τι πάει να πει ''ακριβός Σαρακάκης''; ΣΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ;;;;;; Του ελεύθερου εμπορίου;;;;;;;;

Τέλος θα συμφωνήσω όσο δεν πάει με τον VFGeorge. 500 ευρώ; Για δουλειές που κάνει κανείς σε ένα απόγευμα στην αυλή του με στοιχειώδη ερασιτεχνικά εργαλεία; Πλην ρύθμισης βαλβίδων και συχρονισμού πεταλούδων ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ γίνονται με στοιχειώδες μυαλό, μερικά κατσαβίδια, μερικά καρυδάκια και μερικά άλλεν.
padelis
padelis
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 40
Μοντέλο : ήταν κάποτε VFR RC46
Κράνος : SHOEI XR 1000

Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km) - Page 3 Empty Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)

31/10/2011, 2:57 pm
Caracal wrote:..............

Τέλος θα συμφωνήσω όσο δεν πάει με τον VFGeorge. 500 ευρώ; Για δουλειές που κάνει κανείς σε ένα απόγευμα στην αυλή του με στοιχειώδη ερασιτεχνικά εργαλεία; Πλην ρύθμισης βαλβίδων και συχρονισμού πεταλούδων ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ γίνονται με στοιχειώδες μυαλό, μερικά κατσαβίδια, μερικά καρυδάκια και μερικά άλλεν.
\

συμφωνώ και επαυξάνω!!!
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum