Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

+24
kostas VFR800F
pektis
anastasis
Binzis
mikemusic4
padelis
VEEFARIOS
grigoris
apostat
demon
Fanrider
gabadoo
Ο φυσικός
Vvag
Caracal
'AGGEVI'
ΗΛΙΑΣ
antoineBiscione
Don John
XLGeorge
tomakos
SCORPIOS
Seelenheil
gasoil
28 posters
Go down
gasoil
gasoil
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

6/12/2010, 10:30 pm
Θέλω καιρό τώρα να γράψω κάποια συμπεράσματα στα οποία κατέληξα, σε σχέση με τις βαλβίδες σε vtec.
Το ανέβαλα πάντα φοβούμενος την έκταση του θέματος. Ομως τώρα το ξεκινάω βάζοντας όμως τον πήχυ χαμηλά.
Δεν θα γράψω τεχνικό εγχειρίδιο.
Οσοι πιστοί προσέλθετε, θέλω βοήθεια.
spam on
Αρχισπάμερ Βαγγέλη φρόντισε pls για να μην το βαρύνουμε πολύ. Thumbsup
spam off

Τα παρακάτω είναι δικά μου συμπεράσματα και όποιος τα υιοθετεί αναλαμβάνει τις ανάλογες ευθύνες.

Ερώτηση: Στα πόσα km θέλω ρύθμισμα βαλβίδων
Απάντηση: Σύμφωνα με το manual στα 24kkm (=Μm Thumbsup ) ελεγχο και στα 48 ελεγχο - ρύθμιση. Κατ' εμε ποτέ.

Ε. Τι θα πάθω αν δεν ρυθμίσω βαλβίδες ποτέ?
Α. Τίποτα.
Οι βαλβίδες εχουν μια χαρακτηριστική μέτρηση. Το διάκενο. Αυτή είναι η απόσταση που ορίζεται από το πάνω άκρο της βαλβίδας μέχρις το σώμα του εκκεντροφόρου, με το αντίστοιχο μπιστόνι στο ΑΝΣ. Προφανώς το διάκενο έχει μια ιδανική τιμή. Για τις βαλ. εισαγωγής οχι vteck είναι ,20 +/- ,03 και για τις vteck είναι ,20 +/- ,08. Τώρα αν βγούμε από τα διαστήματα αυτά, δεν είμαστε ιδανικοί.
Ας το αναλύσουμε λίγο. Ας πούμε οτι με τον καιρό το διάκενο γίνεται ,25. Δηλαδή το διάκενο μεγαλώνει. Το αποτέλεσμα θα είναι η βαλβίδα να παραμένει περισσότερη ώρα κλειστή. (Πάνω στην έδρα της). Αμμεση συνεπαγωγή, η καλύτερη ψύξη της μέσω απαγωγής θερμότητας από την επαφή και (σημαντικό!!) μικρότερη πιθανότητα επαφής της με το μπιστόνι που παραμονεύει. Ολα καλά. Το μόνο πρόβλημα η μικρότερη κατατις απόδοση μιας και το καύσιμο δυσκολεύεται να εισέλθει.
Βεβαίως τα πράγματα αντιστέφονται στο μικρό διάκενο. Πολύ καλή απόδοση με βαλβίδα που υπερθερμένεται και πλησιάζει επικίνδυνα το μπιστόνι.
Και δυό μεγάλες αλήθειες. Με την πάροδο του χρόνου τα διάκενα μεγαλώνουν. Επίσης τα μεγάλα διάκενα κάνουν τις βαλβίδες να ακούγονται.
Αρα δεν ρυθμίζεις τις βαλβίδες σου? Τότε περίμενε να αρχίζουν κα ακούγονται, κινδυνεύεις λιγότερο, και ίσως έχεις ελαφρώς χαμηλότερη απόδοση.

Ε. Η ρύθμιση είναι δύσκολη ιστορία?
Α. Πρέπει να βγάλεις και να βάλεις τους εκκεντροφόρους 3 φορές. Επιπρόσθετα για τις μπροστά βαλβίδες πρέπει να βγάλεις όλο το μπροστινό (καλάμια, ρόδες, φέρινγκ), τα ψυγεία και το φιλτροκούτι. Α.. θέλεις και ένα εργαλειάκι (ένα πιράκι μεταλικό σαν φακή χ4 χ35 ευρώ το ενα). Μόνο για τον έλεγχο γλυτώνεις ενα βγάλε βάλε εκκεντροφόρους.

Ε. Πόσο κοστίζει
Α. Καλή ερώτηση. Η ρύθμιση εφόσον κάνεις τα ολα τα παραπάνω γίνεται με την αλλαγή καπελότου. Αυτό είναι ένα μεταλλικό δισκάκι μεγέθους φακής. Βάζοντας άλλο δικάκι κατάλληλου πάχους
επιτυγχάνεται το ιδανικό διάκενο. Δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό. Πλήν όμως αυτά συμβαίνουν μόνο για τις μη vtec βαλβίδες. Γιατί στις vtec βαλβίδες δεν υπάρχει καπελότο. Αλλάζει όλος ο μηχανισμός του vtec(lifter το λενε) που οταν το είχα ψάξει είχε στον α-μερικάνο που είναι και φτηνός γύρω στα 180 δολάρια το ένα χωρίς φπα μεταφορικά και τελωνείο. Και η μηχανή έχει 8 τέτοια.
Οποιος είναι περίεργος ας κάνει του υπολογισμούς του.
Τι να πω τώρα για το πόσο κοστίζει. Αν είμουν συνεργείο θα είχα σοβαρό δίλημα ανάμεσα στο να πώ τιμή και να το κάνω ή να μην το κάνω καθόλου. Ασε το πόσο δουλειά έχει....

Συνεχίζεται........



Seelenheil
Seelenheil
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-12-08
Mηνύματα : 294
Ηλικία : 41
Μοντέλο : ST-1300 / 2004
Κράνος : Shark Skwal

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

6/12/2010, 10:52 pm
Εδώ πάντως μου ζητήσαν 1500 ευρώ για γενικό Service, καινούριους τεντοτήρες και ρύθμισμα βαλβίδων. Δεν ξέρω αν βοηθάει στους οικονομικούς υπολογισμούς σου!
SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

6/12/2010, 11:19 pm
1500 ευρω? afraid
tomakos
tomakos
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000

ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

6/12/2010, 11:47 pm
Λοιπόν στο 750 με τα γρανάζια και τις φακιές (καπελότο), όταν μετά από πτώση, είπα κάνε service βαλβίδες και καρμπυρατέρια, έκανε ρύθμηση βαλβίδων υποτίθετε, γιατί ακουστικός δεν άλλαξε κάτι (ίσως είναι αυτό που λές ανοικτές βαλβίδες) και γαιτί μουρμούραγε πόσο τον δυσκόλεψαν τα καρμπυρατέρ για καθάρισμα και η θέση που βρίσκονται κοκ, ενώ φυσιολογικά περίμενα να ακούσω πόσο παιδεύτικε με τις βαλβίδες και παρεπιπτώντος άλλαξε φακιές (καπελότο) σε ένα κυλινδρο, οι άλλες βαλβίδες ήταν ντάξει και το ΄φαγα εγώ το παραμύθι. Το γράφω αυτό γιατί, όταν ρώτησα σε κάποιο συνεργείο για ρύθμησμα μου είπε πως δεν τη πιάνει καθόλου, είναι πολύ δύσκολη. Σε συζήτηση παλαιόθεν με φίλο από την ελπα και παλιός μηχανόβιος μου έλεγε πως δεν χρειάζοντε ρύθμησμα αφού δύσκολα ξερυθμίζονται, ίσως όμως καθάρισμα, τρίψιμο για την καρβούνα. Οπότενες κατέληξα στο συμπέρασμα ποτέ ρύθμησμα και για την γιαγιά 750 και το 800vtec. Αυτά από εμού.
gasoil
gasoil
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 12:10 am
Seelenheil wrote:Εδώ πάντως μου ζητήσαν 1500 ευρώ για γενικό Service, καινούριους τεντοτήρες και ρύθμισμα βαλβίδων. Δεν ξέρω αν βοηθάει στους οικονομικούς υπολογισμούς σου!

Ταιριάζει γιατί στατιστικά δεν θα θέλουνε και οι 8 vtec αλλαγμα. Εξ άλλου για τις vtec η ανοχή (,08) είναι ήδη πολύ μεγάλη και επίσης πόσο δουλεύουν? Μόνο οταν μπαίνει vtec.
Μπορούμε να πούμε με ασφάλεια οτι οι vtec βαλβίδες δεν θέλουν ποτέ ρύθμιση. Και στο vfrdiscussion (αμερικάνικο σάιτ) δεν εχω δεί ποτέ κάποιον που να ρύθμισε vtec βαλβίδα.
Και μόνο για τον έλεγχο ομως (και για τα υπόλοιπα βεβαίως) η τιμή μου φαίνεται νορμάλ

cheers
gasoil
gasoil
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 12:15 am
tomakos wrote:Λοιπόν στο 750 με τα γρανάζια και τις φακιές (καπελότο), όταν μετά από πτώση, είπα κάνε service βαλβίδες και καρμπυρατέρια, έκανε ρύθμηση βαλβίδων υποτίθετε, γιατί ακουστικός δεν άλλαξε κάτι (ίσως είναι αυτό που λές ανοικτές βαλβίδες) και γαιτί μουρμούραγε πόσο τον δυσκόλεψαν τα καρμπυρατέρ για καθάρισμα και η θέση που βρίσκονται κοκ, ενώ φυσιολογικά περίμενα να ακούσω πόσο παιδεύτικε με τις βαλβίδες και παρεπιπτώντος άλλαξε φακιές (καπελότο) σε ένα κυλινδρο, οι άλλες βαλβίδες ήταν ντάξει και το ΄φαγα εγώ το παραμύθι. Το γράφω αυτό γιατί, όταν ρώτησα σε κάποιο συνεργείο για ρύθμησμα μου είπε πως δεν τη πιάνει καθόλου, είναι πολύ δύσκολη. Σε συζήτηση παλαιόθεν με φίλο από την ελπα και παλιός μηχανόβιος μου έλεγε πως δεν χρειάζοντε ρύθμησμα αφού δύσκολα ξερυθμίζονται, ίσως όμως καθάρισμα, τρίψιμο για την καρβούνα. Οπότενες κατέληξα στο συμπέρασμα ποτέ ρύθμησμα και για την γιαγιά 750 και το 800vtec. Αυτά από εμού.

Στην πράξη τα συνεργεία δεν αγοράζουν καπελότα. Αυτά που γγάζουν από ενα μοτέρ κάλιστα αν το νουμερο είναι κατάλληλο ταιριάζει σε ένα άλλο μοτέρ. Για τις περισσότερες βαλβίδες τουλάχιστον. Αυτό που τρελένει τον μάστορα είναι το βάλε βγάλε εκκεντροφόρους. Στους απανταχού μαστορες Respect
gasoil
gasoil
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 12:28 am
Γαμώτο μου εγραψα ενα σκασμό πράγματα και μου είπε οτι the page was expired Mad
Συγχωρέστε με ,,, αυριο πάλι. Ρε νοτπαντ και πάλι νοτπαντ, Στα διαλα... Wall

Μια γεύση μόνο

Ε. Να τρίψω βαλβίδες
Α. Οχι
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 1:10 am
gasoil wrote:
Εξ άλλου για τις vtec η ανοχή (,08) είναι ήδη πολύ μεγάλη και επίσης πόσο δουλεύουν? Μόνο οταν μπαίνει vtec. Μπορούμε να πούμε με ασφάλεια οτι οι vtec βαλβίδες δεν θέλουν ποτέ ρύθμιση. Και στο vfrdiscussion (αμερικάνικο σάιτ) δεν εχω δεί ποτέ κάποιον που να ρύθμισε vtec βαλβίδα.

Αυτη ειναι και η γενικη αποψη για τις βαλβιδες VTEC δηλ. ξεχναμε το ρυθμισμα τους. Απο την αλλη, οι νορμαλ βαλβιδες ειναι οσο δυσκολες και στα προ-VTEC μηχανακια και η δουλεια μπορει να γινει αν καποιος ειναι μεθοδικος και προσεκτικος. Παντως εδω στην Αγγλια ξερω μερικους που εχουνε ρυθμισει μονοι τους και τις βαλβιδες VTEC (δες επομενο ποστ).
Don John
Don John
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 1:13 am
Whistle Whistle Whistle

και να σκεφτεις πως οταν ειχα γραψει πως ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ εχει ρυθμισει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ βαλβιδες, καποιοι εδω μεσα μου ελεγαν διαφορα Suspect

Ας το ξανασκεφτουν τωρα Cool
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 1:27 am
gasoil wrote:
Ε. Η ρύθμιση είναι δύσκολη ιστορία?
Α. Πρέπει να βγάλεις και να βάλεις τους εκκεντροφόρους 3 φορές. Επιπρόσθετα για τις μπροστά βαλβίδες πρέπει να βγάλεις όλο το μπροστινό (καλάμια, ρόδες, φέρινγκ), τα ψυγεία και το φιλτροκούτι. Α.. θέλεις και ένα εργαλειάκι (ένα πιράκι μεταλικό σαν φακή χ4 χ35 ευρώ το ενα). Μόνο για τον έλεγχο γλυτώνεις ενα βγάλε βάλε εκκεντροφόρους.

Τα παραπανω δεν ειναι ολα σωστα. Σιγουρα δεν χρειαζεται να βγει μπροστινος τροχος / καλαμια / μπροστινο φαιρινγκ. Ουτε καν το ρεζερβουαρ δεν χρειαζεται να βγει τελειως, μπορει να σηκωθει και να αναποδογυριστει σε ενα διπλανο στηριγμα (πχ πλαστικο καφασι) χωρις να αποσυνδεθει. Δεν εχω κανει τη δουλεια αλλα ισως την κανω σε καποια φαση, μαλλον γυρω στα 80Κ χμ (τωρα εχω 45Κ) και μονο για τις μη-VTEC βαλβιδες - και γι'αυτο το λογο εχω διαβασει διαφορα σχετικα.

Ενας πολυ καλος οδηγος για την διαδικασια υπαρχει εδω:
http://members.home.nl/jfknippels/valve_overview.html

Δεστε επισης εδω στο UK VFR forum:
http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/showthread.php?t=99924&highlight=VTEC+valve

cheers
antoineBiscione
antoineBiscione
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-11-13
Mηνύματα : 73
Ηλικία : 43
Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
Κράνος : AGV - K4

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 2:28 pm
Να είμαι ειλικρινής, σε μια συζήτηση γενικά περί ρυθμίσεως των βαλβίδων που είχα μ' ένα παιδί τελευταία, επέμενε ότι τα καινούργια μοντέλα (από 2006 και μετά) δεν χρειάζονται ρύθμιση και μου φάνηκε παράξενο... Blink
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 3:23 pm
Don John wrote: Whistle Whistle Whistle

και να σκεφτεις πως οταν ειχα γραψει πως ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ εχει ρυθμισει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ βαλβιδες, καποιοι εδω μεσα μου ελεγαν διαφορα Suspect

Ας το ξανασκεφτουν τωρα Cool
.... Think Think ΠΟΙΟΣ ΑΡΑΓΕ.... Embarassed silent
'AGGEVI'
'AGGEVI'
Συντονιστής
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy

'Alfisti Team'

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 3:36 pm
Παραθετωντας την δικια μου εμπειρια να αναφερω οτι το καλοκαιρι πριν το ταξιδι στην Ιταλια έκανα ενα μεγαλο service με το κοντερ στα 74000Km. Εγινε ελεγχος στις βαλβίδες (...παρουσια μου Γιαννη) και η μεγαλυτερη αποκλιση ηταν 0,2 σε 2 βαλβίδες εισαγωγης.


να σημειωσω οτι στο Fi διακενα ειναι :

1) βαλβιδες εισαγωγης : 0,16 +/- 0,03
2) βαλβιδες εξαγωγης : 0,30 +/- 0,03
gasoil
gasoil
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 6:09 pm
Ε. Να τρίψω βαλβίδες
Α. Οχι
Στην ερώτηση αυτή, δεν εχω πλήρη εικόνα της θεωρίας, γιατί απαιτεί και γνώσεις μεταλουργίας, που δεν έχω. Ξέρω όμως, οτι ο σκοπός του τριψίματος, είναι να ελαχιστοποιήσει τα κενά που μπορεί με τον καιρό να εμφανιστούν, ανάμεσα σε βαλβίδα και εδρα βαλβίδας (κορώνα). Και τα κενά αυτά, δημιουργούνται από κατάλοιπα καύσης, φρορές των μετάλων στις επιφάνειες επαφής, στρεβλώσεις των μετάλων και άλλα ίσως. Το τρίψιμο, γίνεται με κατάλληλη αλοιφή (κάτι σαν υγρό γυαλόχαρτο), ανάμεσα στις επιφάνειες επαφής και περιστροφές της ελεύθερης βαλβίδας.
Λογικό.
Για άλλες εποχές.
Τότε, που τα μέταλλα δεν ήταν τόσο εξελιγμένα, με τέτοιες βαφές. Μιλάμε για μοτέρ που η βενζίνη που έκαιγαν είχε μόλυβδο για να μην καταστρέφονται οι προαναφερθείσες επιφάνειες. Ασε που η έδρα της κεφαλής είναι οχι μία αλλά τρείς επιφάνειες με διαφορετική γωνία η καθεμιά. Επίσης, μετά θές καινούργια τσιμουχάκια βαλβίδων (κόστος όχι ευκαταφρόνητο) και, ναι, ρύθμιση βαλβίδων, γιατί ότι οσο έτριψες τόσο σμίκρυνες το διάκενο.
Για μένα, όμως μεγαλύτερη απόδειξη, είναι το ότι όταν για προσωπικούς λόγους (εχω και εγώ τις κακές στιγμές μου) πήρα την μπροστά κεφαλή του μοτέρ στη μασχάλη και αναρωτήθηκα για το τρίψιμο, η μέτρηση της στεγανότητας των βαλβίδων, έδειξε οτι δεν συνέτρεχε λόγος για επέμβαση. Να προσθέσω ακόμη οτι, η περιοχή των εδρών και βαλβίδων ήταν αξιοθαύμαστα καθαρή.(Υπάρχουν καπου στο forum και οι αντίστοιχες φωτό). Τα πλεονεκτήματα του ψεκασμού γαρ.
gasoil
gasoil
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 6:38 pm
Ε. Πόσο διάκενο έχω?
Α. Που θες να ξέρω

Το διάκενο εγώ στην προηγούμενη μοτό το μετρούσα με το φίλερ. CB400N στο οποίο ρύθμιζα βαλβίδες κάθε 3Μm. Μιλάω σοβαρά. Εχω κάνει και εγώ δεν ξέρω πόσες φορές ρύθμιση μιας και μηδένισα κοντερ 2 φορές. Ηταν βέβαια χαβαλές γιατί είχε κοκοράκια και κόντρα παξιμάδι. Τώρα πώς το μετρούσα. Επαιρνα ενα νούμερο φίλλερ. Το περνούσα. Χαλαρό. Μεγαλύτερο νούμερο. Οχι τόσο χαλαρό. Μεγαλύτερο νούμερο. Οχι τόσο τόσο χαλαρό..............Μεγαλύτερο νούμερο. Οχι τόσο τοσο σκληρό. Μεγαλύτερο νούμερο. Οχι τόσο σκληρό. Μεγαλύτερο νούμερο. Σκληρό. Και μετά έβριασκα τον μέσο όρο για να είμαι στο περίπου.
Ρώταγα τον μάστορα. Ρε μάστορα πως το μετράνε? -Πρέπει το φίλλερ να περναέι ουτε απαλά ούτε σκληρά. Δεν πάς για ψάρεμα καλύτερα?????

Ε. Μας δουλεύεις?
Α. Η αλήθεια είναι οτι -οχι- μπορεί να είμαι λίγο υπερβολικός σε κάποια σημεία. Ομως θέλω να είμαι πρακτικός. Δεν με νοιάζει αν έχω 2 άλογα λιγότερα. Θα είχα RR. Προσπαθώ σε κάθε περίπτωση να συνυπολογίζω το κόστος σε χρήμα και χρόνο. Προκειμένου να χάσω 4 ωρες κάνοντας τον τιραμόλα για να φτάσω σε δυσπόσιτα σημεία, δίνω μισή ώρα για να βγάλω το μπροστινό σύστημα, προκειμένου να ρυθμίσω βαλβίδες. Και το κάνω με άνεση με σειρά και σωστά.
Και μιλάω ρεαλιστικά για μέχρι 120 Μm. Ποιός έχει περισσότερα?. (Ο φυσικός να βγεί έξω!!!!!!). Ομως ακόμα και στα 120Μm οι βαλβίδες είναι το μικρότερο πρόβλημα που πιστεύω οτι θα χω. Μην απαριθμήσω τί πρέπει να δεί κάποιος τότε.
Πάντως εγώ τα παραπάνω τα εφαρμόζω

Με τιμά που με διαβάσατε .......
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 6:45 pm
Ντάξει, αυτό ήταν;

Να γράψω τα σωστά τώρα;

Αναμείνατε το σκανάρισμα.
gasoil
gasoil
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 6:52 pm
Ωχ....Ο Μιχάλης.......
Αυτόν τον ξέχασα.......... Very Happy

Πατερ ημων ο εντ............ Worthy


Last edited by gasoil on 7/12/2010, 6:53 pm; edited 1 time in total
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 6:52 pm
Velociraptor wrote:Ντάξυ, αυτό ήταν;


Γράφετε που γράφετε, ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ δε μάθατε στο σχολείο; Μου βγάζετε τα μάτια κάθε φορά, ΕΛΕΟΣ.
'ΝΤΑΞΕΙ, που είναι συντομογραφία του ΕΝΤΑΞΕΙ. 'ΝΤΑΞΕΙ τώρα, το' χουμε;

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Χιουμοράκι...

Blush

Edit: Φτουυυ το διόρθωσε!!! Doh!
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 7:01 pm
Έχω από ένα φίλο που τυγχάνει να είναι επίσημος εξουσιοδοτημένος μηχανικός Honda, τις επίσημες οδηγίες για το θέμα.

Θα τις σκανάρω, γιατί τις έλαβα με fax και θα τις ποστάρω, αργά σήμερα ή αύριο, να τις έχουμε ως σημείο αναφοράς και αυτές.

Προκαταβολικά σας αναφέρω, ότι δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όσο τα περιγράφει ο gasoil, ούτε σε πολυπλοκότητα, ούτε σε τιμές.

Αναμείνατε...
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 7:04 pm
Γουστάρωωωωωωωωωωω!!!!! band
gabadoo
gabadoo
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 8:11 pm
Velociraptor wrote:Ντάξει, αυτό ήταν;

Να γράψω τα σωστά τώρα;

Αναμείνατε το σκανάρισμα.


ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑαχαχχαχαχαχαχαχαχααχχαχαχαχχαχαχχαχαχαχχαχαχχαχαχχαχαχαχαχχαχα

Ελιωσααααααααααααααααααααααααααα

αχαχχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχ


Ρε Μιχαλη,επεσα απο την καρεκλα λεμε

Απορροφημενος με το διαβασμα των ποστ,σκεφηκα "μα καλα,ο Μιχαλης δεν θα πει κατι;"
Σηκωνομαι να φτιαξω καφε και γυριζοντας,σκρολλαρω να διαβασω παρακατω και πεφτω στο δικο σου.....

Αχχαχαχαχαχαχαχχαχαχχαχα
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

7/12/2010, 10:55 pm
gasoil wrote:Ωχ....Ο Μιχάλης.......
Αυτόν τον ξέχασα.......... Very Happy

Πατερ ημων ο εντ............ Worthy

Τι ..... νομισες που θα γλυτωνες εσυ Very Happy
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

8/12/2010, 4:15 pm
Λοιπόν για πάμε και τα εγχειρίδια που έταξα:

Πρώτα ο έλεγχος βαλβίδων. Ανοίξτε τις εικόνες από το imageshack και σώστε τες στον υπολογιστή για να τις δείτε κανονικά.

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Vfr800vtecinspect1

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Vfr800vtecinspect2



Τι μας λέει στο παραπάνω; Ουσιαστικά η παραπανίσια δυσκολία του vtec σε σχέση με του fi ειναι οι βαλβίδες με σύστημα vtec.

Για να μπει το φίλερ και να μετρήσει το διάκενο στις vtec βαλβίδες, πρέπει να αφαιρεθεί το εξωτερικό ελατήριο της κάθε βαλβίδας, και επιπλέον με το ειδικό εργαλείο, να εμπλακεί η βαλβίδα με τον μηχανισμό της (δλδ σαν να έχει μπει το vtec σε λειτουργία)

Για να γίνουν αυτά, πρέπει να αφαιρεθούν οι εκκεντροφόροι, να γίνουν οι κινήσεις αυτές, και να ξανατοποθετηθούν, πράγμα που δεν χρειάζεται ΚΑΘΟΛΟΥ να γίνει στο fi και σε κάθε μοτοσυκλέτα με συμβατικό σύστημα.

Είναι πράγματι κάπως βαρετός μπελάς η παραπανίσια διαδικασία, αλλά το ''κανένας δεν έχει κάνει'' μάλλον είναι τόσο αληθές, όσο και το star wars είναι ντοκυμαντέρ.

Το ειδικό εργαλειάκι για την εμπλοκή των vtec βαλβίδων έχει κωδικό και κοστίζει: http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/by-part-number/part_07XMZMCE0100/

Οι συμβατικές βαλβίδες, όπως στο Fi.


Last edited by Velociraptor on 8/12/2010, 5:39 pm; edited 2 times in total
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

8/12/2010, 4:32 pm
Πάμε και στην ρύθμιση.

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Vfr800vtecadjust1

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Vfr800vtecadjust2

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Vfr800vtecadjust3

Ουσιαστικά η ίδια λογική ισχύει και εδώ. Για να γίνει η διαδικασία, πρέπει να βγούν οι εκκεντροφόροι, να αφαιρεθούν τα εξωτερικά ελατήρια των vtec βαλβίδων, να εμπλακούν οι πείροι των vtec, και να ξανατοποθετηθούν οι εκκεντροφόροι, πριν μπει φίλερ για τις μετρήσεις.

Αφού γίνουν οι μετρήσεις, αφαιρούνται πάλι οι εκκεντροφόροι, αλλάζονται τα κατάλληλα καπελώτα στις συμβατικές βαλβίδες και στις vtec βαλβίδες αλλάζονται τα lifters (κόστος περίπου 50 ευρώ το τεμάχιο, αν χρειαστούν 3 βαλβίδες vtec ρύθμιση, θέλετε 3*50 ευρώ, ουπς...)

Τοποθετούνται οι εκκεντροφόροι, γίνεται έλεγχος με το φίλερ, αν όλα τα διάκενα διορθώθηκαν όπως πρέπει, και στην συνέχεια αφαιρούνται ΠΑΛΙ, για να ξαναμπούν στην θέση τους τα εξωτερικά ελατήρια των vtec βλαλβίδων και να απεμπλακούν οι πείροι των μηχανισμών εμπλοκής τους. Στην συνέχεια τοποθετούνται οι εκκεντροφόροι για τελευταία φορά, κλείσιμο, έτοιμο.

-----------

Και πάλι η διαδικασία των vtec βλαβίδων είναι σαφέστατα παραπανίσια δουλειά και κόστος σε σχέση με τις συμβατικές, και πάλι όμως δεν εί ναι κάτι το διαστημικά περίπλοκο που κανένας επίσημος Honda δεν θα κάνει...
demon
demon
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

8/12/2010, 4:46 pm
Ακριβώς έτσι είναι, ουσιαστικά οι οδηγίες του "επίσημου" είναι μια αντιγραφή του manual. Και ναι μπορεί να είναι δύσκολο, μπορεί να είναι χρονοβόρο, μπορεί να κοστίζει κλπ, αλλά αυτό απέχει πολύ από το να πούμε δεν το κάνω ποτέ, ή δεν χρειάζεται ποτέ να γίνει! Εξάλλου αυτός που έφτιαξε το μοτέρ όλο και κάτι παραπάνω θα ξέρει...
Caracal
Caracal
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-04-20
Mηνύματα : 2350
Ηλικία : 104
Μοντέλο : NC21, 2*NC30, NC35, RC36-2, SC45
http://forcev4.blogspot.gr/

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

8/12/2010, 4:46 pm
Υποπερίπτωση: Μια και οι vtec βαλβίδες δουλεύουν πολύ λιγότερο από τις συμβατικές, αν θέλουμε να ελέγξουμε ή να ελέγξχουμε-ρυθμίσουμε ΜΟΝΟ τις συμβατικές βαλβίδες, η διαδικασία γίνεται συμβατικά και πολύ ευκολότερα, όπως στο Fi.

------------------

Για τις υποκειμενικές κρίσεις τώρα.

Τι παθαίνει ένα μοτέρ αν δεν ρυθμιστούν οι βαλβίδες; Τίποτα; Χμμμμ ίσως ΠΡΑΓΜΑΤΙ και να μην πάθει τίποτα, ειδικά για VFR είναι και το πιο πιθανό.

Ίσως όμως και να καρφώσει κάποια στιγμή καμιά βαλβίδα πάνω σε κανά πιστόνι και να γίνει όλο το μοτέρ μύλος, και να μην συμφέρει η επισκευή του. Ή να καεί (λιώσει) κάποια βαλβίδα και να δημιουργήσει και πάλι σοβαρά προβλήματα.

Το ότι κάποια βαλβίδα έχει μεγαλύτερο διάκενο και χτυπάει, ναι όντως μπορεί και να ψύχεται καλύτερα, γιατί ακουμπάει παραπάνω στην έδρα. ΟΜΩΣ αυτό ισχύει μέχρι ενός ορίου. Από ένα σημείο και πέρα, η βαλβίδα χτυπάει, σημαίνει ότι φτάνει με ταχύτητα στο κλεισιμό της, παραπάνω απόσο θα έπρεπε, και ειδικά στης ψηλέε στροφές, χτυπώντας η βαλβίδα στην έδρα της, αναπηδάει και λίγο, λόγω ελαστικής κρούσης. Με το πιστόνι να πλησιάζει επικίνδυνα, δεν νομίζω ότι τελικά το να χτυπάνε οι βαλβίδες είναι κάτι που σημαίνει απλά ''χάνω 1-2 ίππους''...

Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να είμαστε ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΝΩΣΤΕΣ και να επιλέγουμε ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ καταστάσεις τύπου ''μην φοβάσαι, αυτό και να μην το κάνεις δεν πειράζει'' όταν έχουμε να κάνουμε με την συντήρηση εξαρτημάτων που κάνουν 150 κινήσεις πάνω κάτω στο δευτερόλεπτο, και λίγο να φύγουν από τα αποδεκτά οριά τους, χτυπάει κάτι μέταλο με μέταλο και δεν μένει τπτ όρθιο.

Εκτός αυτού, οι λογικές τύπου, ''άσε αυτό δεν πειράζει και να μην το κάνεις'' , να το ένα δεν πειράζει, να το άλλο δεν πειράζει, να το παράλλο δεν πειράζει, γίνεται στο τέλος η μηχανή χάρχαλο και απορούμε μετά γιατί... Και δυστυχώς και γνώστες να είμαστε είναι εύκολη παγίδα να αρχίσουμε να εφαρμόζουμε λογική ''δεν πειράζει'' ακόμα και σε πράγματα που τελικά...πειράζει!

Θέλει λίγο προσοχή...


-------------

Στον φίλο που του ζητάνε 1500 ευρώ, ή κάτι δεν μας λές καλά (μήπως θα γίνουν και άλλες εργασίες; π.χ. αντικατάσταση ΚΑΙ καδενών, γλυστρών, μετάλων μπιελών και τέτοια πράγματα; ) ή είναι ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΑ ακριβή η τιμή που σου λένε. Στο έγραψα και χιουμοριστικά στο άλλο σου ποστ, ''τεντωτήρες θα αλλάξεις ή μοτέρ ολόκληρο;''

Για ψάξτο λίγο καλύτερα....

Αυτά...
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

8/12/2010, 4:55 pm
Vvag wrote:
Velociraptor wrote:Ντάξυ, αυτό ήταν;


Γράφετε που γράφετε, ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ δε μάθατε στο σχολείο; Μου βγάζετε τα μάτια κάθε φορά, ΕΛΕΟΣ.
'ΝΤΑΞΕΙ, που είναι συντομογραφία του ΕΝΤΑΞΕΙ. 'ΝΤΑΞΕΙ τώρα, το' χουμε;

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

Χιουμοράκι...

Blush

Edit: Φτουυυ το διόρθωσε!!! Doh!
.... Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Whistle Whistle
apostat
apostat
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

8/12/2010, 6:40 pm
Πριν 4 χρόνια, όταν πλησίαζα το σέρβις των 24KKm, ρώτησα στο Γερμανικό VFR Φόρουμ την γνώμη τους. Ανάμεσα σε αυτούς που απαντούσαν, ξεχώριζε ένα μέλος που έκανε μπαμ για τις γνώσεις του. Είναι μηχανικός της Honda, ειδικευμένος στα VFR. Τον ρώτησα λοιπόν με ΠΜ (για να μην τον εκθέσω) τι γνώμη έχει.
Η απάντησή του ήταν, ότι έχει ελέγξει πάνω από 150 VFR και ποτέ, κανένα δεν χρειάστηκε το παραμικρό, όχι μόνο στις 24KKm, αλλά ούτε στις 48KKm.
Από τα υπόλοιπα που μου είπε, αποφάσισα και στο VFR να συνεχίσω αυτό που έκανα τα τελευταία 30 χρόνια με διάφορες μηχανές, με απόλυτη επιτυχία: Να αλλάζω τα λαδάκια μου με συνέπεια, και να αφουγκράζομαι την μηχανή μου. Θα μου το πει όταν θέλει κάτι. Το κάνω εδώ και 75KKm και με την Βέφα, επίσης με απόλυτη επιτυχία. Wink

Προσοχή! Δεν δίνω σε καμία περίπτωση την συμβουλή να το κάνουν όλοι έτσι. Υπάρχουν πολλοί που έχουν.. βαρηκοΐα. Very Happy
Vvag
Vvag
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3

Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

8/12/2010, 6:46 pm
Πάντως έφτασα αισίως τα 40.000 χλμ και η μηχανή μου έχει τον ίδιο ακριβώς ήχο που είχε όταν βγήκε από τη βιτρίνα... Thumbsup Thumbsup Thumbsup
Τώρα στα 27 μου και να έχω βαρυκοΐα... λες;! Blink Razz Razz
gasoil
gasoil
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή

Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών  Empty Re: Βαλβίδες σε Vtec και ρύθμιση αυτών

8/12/2010, 7:07 pm
Αυτό και ήθελα. Να ανοίξω μια κουβέντα. Αν και τελικά είναι αρκετά δύσκολο να μιλάς για τεχνικά πράγματα εκλαικευμένα και ευχάριστα. Βεβαίως και υπερέβαλα σε κάποια σημεία ποιητικη αδεία. Το ξανάπα άλλωστε.
Οταν λέω ποτέ δεν εννοώ συν απειρο. Ελεος. Αν κάνει σαν ducati εχεις σοβαρό θέμα. Μηχάνημα είναι. Κλίμα καλλιεργώ. Τα σχόλια του τύπου το λέει το manual είναι σωστά, αλλα δεν είναι επιχειρήματα. Ειλικρινά ζητώ να μην ακολουθήσετε αυτά που λέω οσοι δεν τα κατανοείτε. Εχετέ το στο πίσω μέρος του μυαλού σας.

Και Μιχάλη η σειρά σου. Δεν είδα σοβαρές αντιρήσεις. Αυτά που σκάναρες τα λέει και το manual. Μπορεί να είναι και το manual - βαριέμαι να το τσεκάρω - αν επιμείνεις θα το κάνω
Το εργαλειάκι που εχεις στο link λέει 25 ευρώ. Βάλε και τα μεταφορικά. Πόσο κανει? .Επί 4 γιατί τέσσερα θέλεις Εκτός και αν κάνεις ολη την δουλειά τέσσερεις φορές.
Για την τιμή των lifter θα συμφωνήσω. Τα θυμάμαι πιο ακριβά αλλα εχεις δίκιο.Γύρω στα 150 τα 3. Ρεαλιστικό - αν και μεταξύ μας αν δεν το πρόσεξες δίνει μεγαλύτερη ανοχή στις vtec βαλβίδες.
Επίσης εντύπωση μου κάνει αυτό που αναφέρεις για αναπήδηση. Δεν το έχω ξανακούσει. Το υποθέτεις ή το γνωρίζεις τεκμηριωμένα ??


Θέλω ολοι να παραδεχθείτε οτι μόνο δυο διαφωνίες με τον Μιχάλη είναι αθλος. Smile

Για τον Μιχάλη lol!

Σε πειράζω ε.. cheers
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum