Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
+15
tomakos
vtecpatra
Caracal
chr1s_86
nikos-ex victor
ΗΛΙΑΣ
mak
DoctorAbo
Ο φυσικός
gabadoo
'AGGEVI'
dirty
Don John
Them1s xXx
Fanrider
19 posters
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 1:19 pm
Εδώ και καιρό έχω εντοπίσει ένα ελαφρύ πατινάρισμα σε κάποιες φάσεις της λειτουργιάς του κινητήρα , και αφού έχω ανοίξει το καπάκι και έχω δει και κάνει τις μετρήσεις μου ( για τα ελατήρια και τους φιμπερόδισκους ) οι οποίες έδειξαν στα όρια που δίνει το μανουάλι , με τη διαφορά ότι οι δίσκοι ναι μεν ήταν εντός ορίου αλλά κατάμαυροι και τριβόντουσαν σε μικρούς μικρούς κόκκους.
Και έτσι αποφάσισα να τους αλλάξω μιας και έχω ….και κάποια χλμ
Και πάμε λοιπόν για δουλειά
.
.
.
Πρώτα βγάζουμε τα φαίρινκγ , για να έχουμε πρόσβαση στο δεξί καπάκι του κινητήρα που μας αφορά.
βίδες από τα φαίρινκγ
Επόμενη κίνηση είναι το άδειασμα του κινητήρα από τα λάδια
Το παξιμάδι είναι Νο 17
Με αυτό το εργαλείο που προσαρμόζετε στο φίλτρο και με 17 κλειδί λύνουμε το φίλτρο
Αδειάζουμε και το φίλτρο για καλύτερα , αφού θα ρίξουμε καινούριο λαδί μετά
Καθαρίζουμε το φίλτρο αλλά και τα λάδια που έχουν πέσει στην εξάτμιση από το φίλτρο και ξαναβιδώνουμε τάπα και φίλτρο λαδιού
Και αφού έχουμε αδειάσει από λάδια και έχουμε βιδώσει σφίξει τάπα και φίλτρο πάμε στο δεξί καπάκι που θέλουμε να βγάλουμε τους παλιούς δίσκους έξω και αρχίζουμε να λύνουμε τις 13 8αρες βίδες
Βγάλαμε τ ις βίδες ολες και χτυπάμε σιγά σιγά το καπάκι (όχι με σφυρί) να ξεκολλήσει προσεκτικά για να μη χαλάσουμε τη φλάντζα , άμα θέλουμε να γλιτώσουμε 12 ευρώ
Και έχουμε μπροστά μας τη καμπάνα με τους δίσκους
ΓΡΑΝΑΖΙΑ !!!ΠΟΛΛΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ!!!!!
Βλέπουμε το καπάκι που είναι η φλάντζα πάνω
Ξεβιδώνουμε τις 5 , 10αρες βίδες που βγαίνουν μαζί με τα ελατήρια
Και οι δίσκοι μπροστά μας , και ετοιμαζόμαστε να τους πάρουμε στο χέρι
Στο βάθος της καμπάνας μετά τους δίσκους έχει ένα μεταλλικό δαχτυλίδι κωνικό το αφήνουμε ως έχει
Βγάζουμε και έχουμε τους δίσκους όλους μαζί με τους μεταλλικούς
Και οι καινούριοι δίσκοι
Εδώ προσοχή οι δίσκοι είναι 8 ίδιοι και ένας διαφορετικός πιο λεπτός που πάει στο βάθος τις καμπάνας (μπαίνει πρώτος)
8 Δίσκοι ίδιοι
1 μόνος του πιο λεπτός
Η διαφορά μεταξύ τους είναι εμφανής
βαζουμε κατω ένα καινουριο και κατά την αναποδη φορα βαζουμε ένα φιμπερ ένα μεταλικο κατά πως ητανε
Τους παιρνουμε ολους στο χερι για να μην μας μπερδευτουν και περναμε ένα ένα στη καμπανα πρωτος στο βαθος ο λεπτος δισκος
Και αφού τους τοποθετήσουμε όλους βάζουμε το καπάκι της καμπάνας και τις βίδες με τα ελατήρια και σφίγγουμε
Επανατοποθετούμε το καπάκι που έχει οδηγούς Κτυπάμε με το χέρι το καπάκι να κάτσει καλά στη θέση του
, και ξανά μανά βιδώνουμε τις 8αρες
Σφίγγουμε όσο μπορούμε σταυρωτά
Και εφόσον έχουμε δοκιμάσει και το συμπλέκτη και όλα δείχνουν καλώς έρχεται η ώρα για να ρίξουμε το λαδί και ήμαστε έτοιμοι για πολλές χιλιάδες χλμ ακόμη.
.
.
.
Καλή διασκέδαση σε όποιον επιχειρήσει
Και έτσι αποφάσισα να τους αλλάξω μιας και έχω ….και κάποια χλμ
Και πάμε λοιπόν για δουλειά
.
.
.
Πρώτα βγάζουμε τα φαίρινκγ , για να έχουμε πρόσβαση στο δεξί καπάκι του κινητήρα που μας αφορά.
βίδες από τα φαίρινκγ
Επόμενη κίνηση είναι το άδειασμα του κινητήρα από τα λάδια
Το παξιμάδι είναι Νο 17
Με αυτό το εργαλείο που προσαρμόζετε στο φίλτρο και με 17 κλειδί λύνουμε το φίλτρο
Αδειάζουμε και το φίλτρο για καλύτερα , αφού θα ρίξουμε καινούριο λαδί μετά
Καθαρίζουμε το φίλτρο αλλά και τα λάδια που έχουν πέσει στην εξάτμιση από το φίλτρο και ξαναβιδώνουμε τάπα και φίλτρο λαδιού
Και αφού έχουμε αδειάσει από λάδια και έχουμε βιδώσει σφίξει τάπα και φίλτρο πάμε στο δεξί καπάκι που θέλουμε να βγάλουμε τους παλιούς δίσκους έξω και αρχίζουμε να λύνουμε τις 13 8αρες βίδες
Βγάλαμε τ ις βίδες ολες και χτυπάμε σιγά σιγά το καπάκι (όχι με σφυρί) να ξεκολλήσει προσεκτικά για να μη χαλάσουμε τη φλάντζα , άμα θέλουμε να γλιτώσουμε 12 ευρώ
Και έχουμε μπροστά μας τη καμπάνα με τους δίσκους
ΓΡΑΝΑΖΙΑ !!!ΠΟΛΛΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ!!!!!
Βλέπουμε το καπάκι που είναι η φλάντζα πάνω
Ξεβιδώνουμε τις 5 , 10αρες βίδες που βγαίνουν μαζί με τα ελατήρια
Και οι δίσκοι μπροστά μας , και ετοιμαζόμαστε να τους πάρουμε στο χέρι
Στο βάθος της καμπάνας μετά τους δίσκους έχει ένα μεταλλικό δαχτυλίδι κωνικό το αφήνουμε ως έχει
Βγάζουμε και έχουμε τους δίσκους όλους μαζί με τους μεταλλικούς
Και οι καινούριοι δίσκοι
Εδώ προσοχή οι δίσκοι είναι 8 ίδιοι και ένας διαφορετικός πιο λεπτός που πάει στο βάθος τις καμπάνας (μπαίνει πρώτος)
8 Δίσκοι ίδιοι
1 μόνος του πιο λεπτός
Η διαφορά μεταξύ τους είναι εμφανής
βαζουμε κατω ένα καινουριο και κατά την αναποδη φορα βαζουμε ένα φιμπερ ένα μεταλικο κατά πως ητανε
Τους παιρνουμε ολους στο χερι για να μην μας μπερδευτουν και περναμε ένα ένα στη καμπανα πρωτος στο βαθος ο λεπτος δισκος
Και αφού τους τοποθετήσουμε όλους βάζουμε το καπάκι της καμπάνας και τις βίδες με τα ελατήρια και σφίγγουμε
Επανατοποθετούμε το καπάκι που έχει οδηγούς Κτυπάμε με το χέρι το καπάκι να κάτσει καλά στη θέση του
, και ξανά μανά βιδώνουμε τις 8αρες
Σφίγγουμε όσο μπορούμε σταυρωτά
Και εφόσον έχουμε δοκιμάσει και το συμπλέκτη και όλα δείχνουν καλώς έρχεται η ώρα για να ρίξουμε το λαδί και ήμαστε έτοιμοι για πολλές χιλιάδες χλμ ακόμη.
.
.
.
Καλή διασκέδαση σε όποιον επιχειρήσει
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 1:20 pm
Kαι μιας και έχουμε τη μηχανή χωρίς τα ρούχα της ας κάνουμε και μερικές δουλείες ακόμα
Ας αλλάξουμε τα νερά του ψυγείου και τα υγρά του συμπλέκτη έτσι για να είμαστε υπέρ κομπλέ από αμπραγιάζ.
Για πάμε…
.
.
.
Ανοίγουμε την τάπα του ψυγείου και πάμε από την άλλη μεριά και λύνουμε μια βίδα- τάπα αδειάσματος
Ξεβιδώνουμε και το κάτω κολάρο και το αδειάζουμε γιατί κρατάει νερά
Βγάζουμε και το δοχείο πλήρωσης να το αδειάσουμε να να δούμε αν έχει βρώμια
Και όπως υποπτευόμουν πράγματι έχει τη βρωμίτσα του
Ρίχνουμε λίγη αμο μέσα και λίγο νερό το κουνάμε καλά καλά να πάρει όλη τη βρωμιά και ύστερα το αδειάζουμε
Το πλένουμε καλά με το λάστιχο και γίνετε καινούριο
Έτοιμο καθαρό
Επανατοποθετούμε το δοχείο βάζουμε και την τάπα αδειάσματος στη θέση της και ρίχνουμε το καινούριο αντιψυκτικό στο ψυγείο μέχρι να γεμίσει συμπληρώνουμε και στο δοχείο πλήρωσης μέχρι την πάνω ένδειξη.
Και είμαστε έτοιμοι και από νερά .
Ας αλλάξουμε τα νερά του ψυγείου και τα υγρά του συμπλέκτη έτσι για να είμαστε υπέρ κομπλέ από αμπραγιάζ.
Για πάμε…
.
.
.
Ανοίγουμε την τάπα του ψυγείου και πάμε από την άλλη μεριά και λύνουμε μια βίδα- τάπα αδειάσματος
Ξεβιδώνουμε και το κάτω κολάρο και το αδειάζουμε γιατί κρατάει νερά
Βγάζουμε και το δοχείο πλήρωσης να το αδειάσουμε να να δούμε αν έχει βρώμια
Και όπως υποπτευόμουν πράγματι έχει τη βρωμίτσα του
Ρίχνουμε λίγη αμο μέσα και λίγο νερό το κουνάμε καλά καλά να πάρει όλη τη βρωμιά και ύστερα το αδειάζουμε
Το πλένουμε καλά με το λάστιχο και γίνετε καινούριο
Έτοιμο καθαρό
Επανατοποθετούμε το δοχείο βάζουμε και την τάπα αδειάσματος στη θέση της και ρίχνουμε το καινούριο αντιψυκτικό στο ψυγείο μέχρι να γεμίσει συμπληρώνουμε και στο δοχείο πλήρωσης μέχρι την πάνω ένδειξη.
Και είμαστε έτοιμοι και από νερά .
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 1:21 pm
Αλλά έχουμε και τα υγρά του συμπλέκτη για να τελειώνουμε και να του βάλουμε τα ρούχα του .
Aντε λοιπόν πάμε να του κάνουμε και αυτή τη δουλεία
.
.
.
Με το αλενάκι λύνουμε το καπάκι προσεκτικά γιατί τα υγρά φρένων είναι διαβρωτικά
Με μια σύριγγα απορροφούμε τα υγρά από το ποτηράκι
Αδειάσαμε τα υγρά και βλέπουμε ότι έχει τι σχετική μπίχλα του .
Σκουπίζουμε καλά με χαρτί κουζίνας .
Πάμε κάτω τώρα και ξεσφίγγουμε το βιδάκι (10ρακι) της εξαέρωσης και με βοήθεια της σύριγγας ενώ ταυτόχρονα πατάμε αφήνουμε τη μενετά σιγά-σιγα αφαιρούμε όλο το υγρό
Μιας και φτάσαμε εκεί καλά θα ήταν να βγάζαμε και το έμβολο έξω να δούμε σε τη κατάσταση είναι .
Λύνουμε τρεις 8αρες βίδες 2 μακριές και μια κοντή , και να το εμβολάκι φάτσα κάρτα
Ρίχνουμε και εδώ το σχετικό καθάρισμα σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και τα ξαναβάζουμε στη θέση τους .
Ξανασφίγκουμε
Πάμε πάνω και βάζουμε υγρά στο δοχείο και ξεκινάμε τη χρονοβόρα διαδικασία της εξαέρωσης , και βοηθάμε να επιταχύνουμε με τη γνωστή σύριγγα
Και αφού όλα πήγαν καλά είμαστε έτοιμοι πλέον με βούτυρο σασμάν και σουπερ γκάζι χωρίς πατιναρίσματα για οτιδήποτε προκύψει , άντε γιατί άρχισαν μερικά vtec να κουνιούνται . χιχιχι .
ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ .
Aντε λοιπόν πάμε να του κάνουμε και αυτή τη δουλεία
.
.
.
Με το αλενάκι λύνουμε το καπάκι προσεκτικά γιατί τα υγρά φρένων είναι διαβρωτικά
Με μια σύριγγα απορροφούμε τα υγρά από το ποτηράκι
Αδειάσαμε τα υγρά και βλέπουμε ότι έχει τι σχετική μπίχλα του .
Σκουπίζουμε καλά με χαρτί κουζίνας .
Πάμε κάτω τώρα και ξεσφίγγουμε το βιδάκι (10ρακι) της εξαέρωσης και με βοήθεια της σύριγγας ενώ ταυτόχρονα πατάμε αφήνουμε τη μενετά σιγά-σιγα αφαιρούμε όλο το υγρό
Μιας και φτάσαμε εκεί καλά θα ήταν να βγάζαμε και το έμβολο έξω να δούμε σε τη κατάσταση είναι .
Λύνουμε τρεις 8αρες βίδες 2 μακριές και μια κοντή , και να το εμβολάκι φάτσα κάρτα
Ρίχνουμε και εδώ το σχετικό καθάρισμα σε όλα τα εμπλεκόμενα μέρη και τα ξαναβάζουμε στη θέση τους .
Ξανασφίγκουμε
Πάμε πάνω και βάζουμε υγρά στο δοχείο και ξεκινάμε τη χρονοβόρα διαδικασία της εξαέρωσης , και βοηθάμε να επιταχύνουμε με τη γνωστή σύριγγα
Και αφού όλα πήγαν καλά είμαστε έτοιμοι πλέον με βούτυρο σασμάν και σουπερ γκάζι χωρίς πατιναρίσματα για οτιδήποτε προκύψει , άντε γιατί άρχισαν μερικά vtec να κουνιούνται . χιχιχι .
ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ .
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 1:30 pm
Aν κ vtecης πολυ απλά
Κ εγώ χθές άλλαξα λάδια, φίλτρα μόνος μου κ καμάρωνα...
Κ εγώ χθές άλλαξα λάδια, φίλτρα μόνος μου κ καμάρωνα...
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 2:21 pm
Ωραιος ο μακρυμαλλης μας
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 2:31 pm
Welldone φιλε μου εισαι ωραιος και στη φωτογραφια και ασε τους αλλους να λενε
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 2:48 pm
.......μπραβο ρε Φανη ομορφη δουλεια εκανες. Θα διαφωνησω ελαχιστα στο γεγονος οτι δεν αλλαχτηκε η φλαντζα και καλο πιστευω θα ηταν να "λαδωθουν" λιγο οι νεοι δισκοι κατα την τοποθετηση , αλλα αυτα ειναι αποψεις.....
...αληθεια δεν μου ειπες οτι καποιoι Βιτεκαδες σου την ειπαν.....
*** ...η σχαριτσα πανω στην οποια επλυνες το δοχειο χρησημοποιηθηκε μετα ή κατα την διαρκεια των εργασιων....
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 2:57 pm
Γεια σου ρε Μακρυμαλληηηηηηηηη
Δεν μας χεζεις λεω γω με τη βεφα σου,το αλλο το αγωνιαρικο το μπλε που φαινεται στην φωτο,με το μπανανα ψαλιδι
και το μπροστινο απο NSR, ποτε θα ειναι ετοιμο ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Για αυτο πες μας,γι αυτο
Δεν μας χεζεις λεω γω με τη βεφα σου,το αλλο το αγωνιαρικο το μπλε που φαινεται στην φωτο,με το μπανανα ψαλιδι
και το μπροστινο απο NSR, ποτε θα ειναι ετοιμο ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Για αυτο πες μας,γι αυτο
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 3:05 pm
Μπράβο Φάνη, πολύ χρήσιμο άρθρο για όποιον θέλει να αλλάξει δίσκους και ψάχνει σχετικές πληροφορίες.
Επίσης, δείχνεις ότι δεν είναι μια εργασία που χρειάζεται δυσεύρετα εργαλεία ή πολύ χρόνο.
Να προσθέσω ότι οι βίδες τόσο στο καπάκι όσο και στο συμπλέκτη είναι καλό να βιδωθούν σιγά σιγά εναλλάξ και όχι μία μία στο τέρμα.
Επίσης, δείχνεις ότι δεν είναι μια εργασία που χρειάζεται δυσεύρετα εργαλεία ή πολύ χρόνο.
Να προσθέσω ότι οι βίδες τόσο στο καπάκι όσο και στο συμπλέκτη είναι καλό να βιδωθούν σιγά σιγά εναλλάξ και όχι μία μία στο τέρμα.
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 3:08 pm
Να σας πω την αληθεια ευτυχως που εφευρεθηκε το δυναμοκλειδο αλλιως θα ειχα σπασει ολες τις βιδες μεσα στα πασα ,γιατι οι βιδες που βιδωνουν στο καπακι του συμπλεκτη πρεπει να βιδωθουν πολυ προσεκτικα γιατι αν πηδηξει καμια την πηδηξες μετα
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 3:14 pm
Σωστός ο Φάνης.
στην αλλαγή του παραφλού δε χρειάζεται να κάνεις και λίγη εξαέρωση από την κάτω βίδα που αδειάζει το κύκλωμα ?
στην αλλαγή του παραφλού δε χρειάζεται να κάνεις και λίγη εξαέρωση από την κάτω βίδα που αδειάζει το κύκλωμα ?
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 4:01 pm
gabadoo wrote: Γεια σου ρε Μακρυμαλληηηηηηηηη
Δεν μας χεζεις λεω γω με τη βεφα σου,το αλλο το αγωνιαρικο το μπλε που φαινεται στην φωτο,με το μπανανα ψαλιδι
και το μπροστινο απο NSR, ποτε θα ειναι ετοιμο ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Για αυτο πες μας,γι αυτο
Ενας θεος ξερει " alt=""/>
Ο φυσικός wrote:Μπράβο Φάνη, πολύ χρήσιμο άρθρο για όποιον θέλει να αλλάξει δίσκους και ψάχνει σχετικές πληροφορίες.
Επίσης, δείχνεις ότι δεν είναι μια εργασία που χρειάζεται δυσεύρετα εργαλεία ή πολύ χρόνο.
Με ανεση καμια ωρα για τους δισκους
Να προσθέσω ότι οι βίδες τόσο στο καπάκι όσο και στο συμπλέκτη είναι καλό να βιδωθούν σιγά σιγά εναλλάξ και όχι μία μία στο τέρμα.
Πολυ σωστα
dirty wrote:Να σας πω την αληθεια ευτυχως που εφευρεθηκε το δυναμοκλειδο αλλιως θα ειχα σπασει ολες τις βιδες μεσα στα πασα ,γιατι οι βιδες που βιδωνουν στο καπακι του συμπλεκτη πρεπει να βιδωθουν πολυ προσεκτικα γιατι αν πηδηξει καμια την πηδηξες μετα
Πραγματι θελει αρκετη προσοχη , και ειδικα εκει
DoctorAbo wrote:Σωστός ο Φάνης.
στην αλλαγή του παραφλού δε χρειάζεται να κάνεις και λίγη εξαέρωση από την κάτω βίδα που αδειάζει το κύκλωμα
οχι γιατι οταν ριχνεις τα υγρα στο ψυγειο ακους τον αερα που ανεβαινει προς τα πανω , αν ανοιξεις την ταπα , μονο νερα θα βγουν , το βαζεις και δουλευει για λιγη ωρα και βλεπεις αν θελει συμπληρωμα
- makΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 586
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 4:14 pm
Ωραίος ο Φάνης! Άψογη παρουσίαση!
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 4:23 pm
Συμφωνω πριν την αλλαγη σιγουρα δεν υπαρχει , αλλα πως εισαι σιγουρος οτι δεν θα υπαρχει διαρροη μετα ? Οπως επισης θελει προσοχη στο πανω δεξια σημειο που υπαρχει το ελασμα (λαστιχενιο) για διοδο στα καλωδιακια , συνηθως εκει υπαρχει διαρροη .
- ΗΛΙΑΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 4:23 pm
ΑΑΑ ΡΕ ΛΕΒΕΝΤΗ ΦΑΝΗ ΣΟΥ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ,,,,,,
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
25/9/2010, 5:37 pm
ΓΡΑΝΑΖΙΑ !!!ΠΟΛΛΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ!!!!!
Τάδε έφη..... σε μια φωτό ο Φάνης,
γι'αυτούς που αποκαλούνται γραναζωτοί......
πολύ καλό...εύγε νεαρέ
Τάδε έφη..... σε μια φωτό ο Φάνης,
γι'αυτούς που αποκαλούνται γραναζωτοί......
πολύ καλό...εύγε νεαρέ
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
29/9/2010, 1:03 am
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
29/9/2010, 1:35 am
Καινούρια εξαρτήματα εντός μοτέρ, βρέχονται με λάδι πριν την τοποθέτηση. Το λάδι κάνει τον κύκλο του, αλλά δεν τον κάνει και ακαριαία...
Επίσης όταν δεν αλλάζουμε φλάντζα, καλό είναι να βάζουμε μια λεπτή στρώση φλαντζόκολα, και ειδικά στο φισάκι των ματιών, γιατί εκεί κατά κανόνα θα δακρύσει λάδι αργότερα, όπως σωστά παρατήρησε και ο AGGEVI.
Κατά τα άλλα η παρουσίαση και ο χρονισμός φωτό και λεζαντών είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ποσταρίσματος, μπράβο!
Κατά τρομερή σύμπτωση, το Σάββατο που πέρασε, άλλαξα δίσκους συμπλέκτη στο RVF ενός φίλου, και δεν μου έκοψε να βγάλω φωτό και το κάνω θέμα, μια και ενδιαφέρει τους κατόχους VTEC (έχουν αλλοιώτικο συμπλέκτη, πιο περίπλοκο), κρίμα...
Επίσης όταν δεν αλλάζουμε φλάντζα, καλό είναι να βάζουμε μια λεπτή στρώση φλαντζόκολα, και ειδικά στο φισάκι των ματιών, γιατί εκεί κατά κανόνα θα δακρύσει λάδι αργότερα, όπως σωστά παρατήρησε και ο AGGEVI.
Κατά τα άλλα η παρουσίαση και ο χρονισμός φωτό και λεζαντών είναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ποσταρίσματος, μπράβο!
Κατά τρομερή σύμπτωση, το Σάββατο που πέρασε, άλλαξα δίσκους συμπλέκτη στο RVF ενός φίλου, και δεν μου έκοψε να βγάλω φωτό και το κάνω θέμα, μια και ενδιαφέρει τους κατόχους VTEC (έχουν αλλοιώτικο συμπλέκτη, πιο περίπλοκο), κρίμα...
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
29/9/2010, 10:41 am
το ποστ πολυ καλο,να πω την αληθεια ανατριχιασα μολις ειδα τους δισκους αλαδωτους.
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
29/9/2010, 11:06 am
Μπράβο μακριμάλλι μας
- anastasisΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 1315
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 800 06 ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Wo Es war, soll Ich werden
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
29/9/2010, 2:55 pm
Μπράβο Φάνη. Στα πόσα χλμ παρατήρησες την φθορά του συμπλέκτη;
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
29/9/2010, 5:01 pm
Εύγε, πολύ αναλυτικό και κατανοητό!
Για το λάδωμα των δίσκων, νομίζω σωστά τους άφησες αλάδωτους, γιατί όπως ξέρουμε ο πιο άμεσος συμπλέκτης
είναι ο ξηρός συμπλέκτης, εξ ου και η χρήση του στα αγωνιστικά, στα γρήγορα ducatia κλπ.
Το λάδι χρησιμεύει για τη μακροζωϊα, τις υψηλές θερμοκρασίες και γενικά την πιο ήσυχη λειτουργία του συμπλέκτη,
αλλά έχει το μειονέκτημα της ολίσθησης των δίσκων, γιαυτό χρησιμοποιούνται και πολλοί δίσκοι, ώστε να αντισταθμίζεται η απώλεια ισχύος.
Οπότε, αν τους λάδωνες, θα είχες ολίσθηση μια ώρα αρχίτερα, οπότε ...πάνε οι κόντρες με τα vtec!
Πάντως, εφόσον οι δίσκοι πλέουν σε υγρό κάρτερ, δε βλέπω γιατί τίθεται θέμα, ας μας το εξηγήσουν οι πιο ειδικοί.
Για το λάδωμα των δίσκων, νομίζω σωστά τους άφησες αλάδωτους, γιατί όπως ξέρουμε ο πιο άμεσος συμπλέκτης
είναι ο ξηρός συμπλέκτης, εξ ου και η χρήση του στα αγωνιστικά, στα γρήγορα ducatia κλπ.
Το λάδι χρησιμεύει για τη μακροζωϊα, τις υψηλές θερμοκρασίες και γενικά την πιο ήσυχη λειτουργία του συμπλέκτη,
αλλά έχει το μειονέκτημα της ολίσθησης των δίσκων, γιαυτό χρησιμοποιούνται και πολλοί δίσκοι, ώστε να αντισταθμίζεται η απώλεια ισχύος.
Οπότε, αν τους λάδωνες, θα είχες ολίσθηση μια ώρα αρχίτερα, οπότε ...πάνε οι κόντρες με τα vtec!
Πάντως, εφόσον οι δίσκοι πλέουν σε υγρό κάρτερ, δε βλέπω γιατί τίθεται θέμα, ας μας το εξηγήσουν οι πιο ειδικοί.
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
29/9/2010, 11:18 pm
Σωστοτατο και υσχιει οταν γινετε επισκευη για αλλαγη εξαρτηματων σε καποια απο τα κινουμενα μερη του κινητηρα και ιδιαιτερα απο πιστονια και πανω , ακριβως γιατι αργει το λαδι να κανει τον κυκλο του .Για τους δισκους δεν εχει λογο γιατι πλεουν μες το λαδι και ειδικα μολις συμπλεκταρεις γινετε τσουναμι απο λαδι.Velociraptor wrote:Καινούρια εξαρτήματα εντός μοτέρ, βρέχονται με λάδι πριν την τοποθέτηση. Το λάδι κάνει τον κύκλο του, αλλά δεν τον κάνει και ακαριαία...
anastasis wrote:Μπράβο Φάνη. Στα πόσα χλμ παρατήρησες την φθορά του συμπλέκτη;
Γυρω στις 80.000 και μη φανταστεις τιποτα σοβαρο πατιναρισμα , απλως οταν κινουταν το μηχανακι εκει γυρω στης 5χιλ. στροφες και του εστιβα βιαια το γκαζι εκανε ενα καποιο πατιναρισμα .
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
26/2/2014, 7:14 pm
Φανη,κατατοπιστικοτατοs και με βοηθησεs παρα πολύ στην επεμβαση που εκανα κι εγω- με την βοηθεια και του vetecπατρινοσυμπεθερου
Ακριβωs οι ιδιεs εργασιεs αλλα σε πολυυυυ περισσοτερο χρονο λογω απυριαs
Bεβαια αλλαξα και την φλαντζουλα καθωs και τα ελατήρια σε λιγο πιο σκληρα για να φτιαχνουμε και την γυμναστικουλα μαs
Aρχησε να πατιναρει αρκετα εντονα εδώ και καμμια 500αρια km αλλα να μην ειμαστε κιαχαριστοι.
143500 km AKΡΙΒΩΣ με τουs μαμα δισκουs.
Ακριβωs οι ιδιεs εργασιεs αλλα σε πολυυυυ περισσοτερο χρονο λογω απυριαs
Bεβαια αλλαξα και την φλαντζουλα καθωs και τα ελατήρια σε λιγο πιο σκληρα για να φτιαχνουμε και την γυμναστικουλα μαs
Aρχησε να πατιναρει αρκετα εντονα εδώ και καμμια 500αρια km αλλα να μην ειμαστε κιαχαριστοι.
143500 km AKΡΙΒΩΣ με τουs μαμα δισκουs.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
26/2/2014, 10:08 pm
Πιφ! Γραναζωτά! Χαλάνε εύκολα!
Με γειες!
Με γειες!
- ΕπισκέπτηςGuest
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
27/2/2014, 10:59 am
Κάτι να προσθέσω,
στο παρελθόν, ενώ είχα αλλάξει λαδάκια και ήταν φρέσκα σχετικά, άρχισε να πατινάρει η μηχανή και ήθελε δίσκους.
Ο μηχανικός που το πήγα, άλλαξε τους δίσκους, απλά έγειρε την μηχανή από την άλλη μεριά, ώστε να μην χρειασθούν καινούργια λάδια.
Αυτό σαν επιπρόσθετο στοιχείο μην τυχόν χρειασθεί.
στο παρελθόν, ενώ είχα αλλάξει λαδάκια και ήταν φρέσκα σχετικά, άρχισε να πατινάρει η μηχανή και ήθελε δίσκους.
Ο μηχανικός που το πήγα, άλλαξε τους δίσκους, απλά έγειρε την μηχανή από την άλλη μεριά, ώστε να μην χρειασθούν καινούργια λάδια.
Αυτό σαν επιπρόσθετο στοιχείο μην τυχόν χρειασθεί.
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
27/2/2014, 12:52 pm
Ή αυτό ή τα αδειάζεις σε μια καθαρή λεκάνη, και τα ξαναβάζεις μετά.
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Αλλαγή δίσκων αμπραγιάζ σε VFR 800FI
27/2/2014, 9:01 pm
Λιαν συντομως προκειται να αλλαξω και εγω δισκους συμπλεκτη (για δευτερη φορα )
την πρωτη φορα στα 42.000 χλμ ΕBC δισκους και ελατηρια, καθοτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης αποδειχτηκε ολιγον σκιστης.! Οταν αφαιρεσα τους δισκους βρηκα τους μεταλικους αρκετα μελανιασμενους, τους ετριψα με ντουκοχαρτο και συναρμολογησα τον συμπλεκτη, αλλαξα υγρα και εκανα εξαερωση .
Σημερα στα 58,000χλμ πατιναρει (στο φουλ γκαζι μετα τις 6000) παλι ειδικα οταν ζεσταθει.
Επειδη προσανατολιζομαι να τοποθετησω κιτ της BARNETT (φιμπερενιους, μεταλλικους και ελατηρια) αντι για τα μαμα θα ηθελα την γνωμη σας ,ιδιαιτερα αν καποιος εχει τοποθετησει αντιστοιχο κιτ.
την πρωτη φορα στα 42.000 χλμ ΕBC δισκους και ελατηρια, καθοτι ο προηγουμενος ιδιοκτητης αποδειχτηκε ολιγον σκιστης.! Οταν αφαιρεσα τους δισκους βρηκα τους μεταλικους αρκετα μελανιασμενους, τους ετριψα με ντουκοχαρτο και συναρμολογησα τον συμπλεκτη, αλλαξα υγρα και εκανα εξαερωση .
Σημερα στα 58,000χλμ πατιναρει (στο φουλ γκαζι μετα τις 6000) παλι ειδικα οταν ζεσταθει.
Επειδη προσανατολιζομαι να τοποθετησω κιτ της BARNETT (φιμπερενιους, μεταλλικους και ελατηρια) αντι για τα μαμα θα ηθελα την γνωμη σας ,ιδιαιτερα αν καποιος εχει τοποθετησει αντιστοιχο κιτ.
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|