Πως πηρατε την VFR σας;
+35
VEFALIFT
Caracal
gaz
Νίκος
Παναγιώτης Κ.
SCORPIOS
georgevfr
surveyor
'AGGEVI'
Tinder
VEEFARIOS
grigoris
dirty
gabadoo
DoctorAbo
Roberto
xristos280
glystras
apostat
demon
xapos_kil
Athanor
XLGeorge
easy rider
Don John
vasilakos
Ο φυσικός
Acanthor
Fanrider
Vvag
icex
Viking
Lazaros32
TAKIS-SOL
Ταξιδευτής
39 posters
Page 2 of 4 • 1, 2, 3, 4
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
5/12/2009, 4:01 pm
'AGGEVI' wrote: ...και εγω ρε παιδια αν και σπανια ανοιγω TV δεν το ηξερα για την διαφημιση.....
ΣΤΟ net είπε ο Χάρης. Πλάκα κάνει ο Δον...
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
5/12/2009, 4:04 pm
Vvag wrote:
ΣΤΟ net είπε ο Χάρης. Πλάκα κάνει ο Δον...
Καλως καταλαβες Βαγγο
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
5/12/2009, 4:08 pm
Vvag wrote:'AGGEVI' wrote: ...και εγω ρε παιδια αν και σπανια ανοιγω TV δεν το ηξερα για την διαφημιση.....
ΣΤΟ net είπε ο Χάρης. Πλάκα κάνει ο Δον...
...ειναι λιγο 'χαμηλοστροφο" σημερα λογω ξενυχτιου, μην με παρεξηγειτε.....
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
5/12/2009, 4:12 pm
'AGGEVI' wrote:Vvag wrote:'AGGEVI' wrote: ...και εγω ρε παιδια αν και σπανια ανοιγω TV δεν το ηξερα για την διαφημιση.....
ΣΤΟ net είπε ο Χάρης. Πλάκα κάνει ο Δον...
...ειναι λιγο 'χαμηλοστροφο" σημερα λογω ξενυχτιου, μην με παρεξηγειτε.....
ΝΑ ΓΙΑΤΙ καποιοι αλλοι παρα του οτι ξενυχτατε κοιμονται μετα μεχρι τις 3.00
Το πιανουν αμεσως το ποτε ειναι πλακα
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
5/12/2009, 4:37 pm
'AGGEVI' wrote:Vvag wrote:'AGGEVI' wrote: ...και εγω ρε παιδια αν και σπανια ανοιγω TV δεν το ηξερα για την διαφημιση.....
ΣΤΟ net είπε ο Χάρης. Πλάκα κάνει ο Δον...
...ειναι λιγο 'χαμηλοστροφο" σημερα λογω ξενυχτιου, μην με παρεξηγειτε.....
Κολησε παλι ο θερμοστατης.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
5/12/2009, 4:39 pm
CB1-FAN wrote:Κολησε παλι ο θερμοστατης.
- VEEFARIOSΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 463
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR800FIW-XRV750P
Κράνος : ανθρακωρυχου
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
5/12/2009, 8:03 pm
αιδια η ιστορία με την διαφήμηση ειναι αλήθεια .
στο σχετικό βίντεο που αφορουσε την διαφήμηση γαλακτος εβαπορε δεν ειμαι σιγουροςγια το ΝΕΤ εμφανιζε εναν λευκοντημένο αναβάτη με ασπρο κράνος και φυμε ζελατίνα να οδηγεί μια καταλευκη VFR750 (RC-24).
στο τέλος η μοτοσυκλετα σταματούσε καταμεσής σε μια γέφυρα οπου ο αναβάτης εβγαζε το κράνος και αποκαλυπτόταν μια καρακουκλάρα με μακρυα μαλιά.(Ε ΡΕ ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΓΑΛΑ).
Δεν θυμάμαι λέξη απο το σχετικό σπότ ομως είχα εντυπωσιαστέι τότε απο την μηχανή την οποία απεκτησα στην συνέχεια (χωρίς δυστυχώς την κοπέλα).
Δεν θυμάμαι
στο σχετικό βίντεο που αφορουσε την διαφήμηση γαλακτος εβαπορε δεν ειμαι σιγουροςγια το ΝΕΤ εμφανιζε εναν λευκοντημένο αναβάτη με ασπρο κράνος και φυμε ζελατίνα να οδηγεί μια καταλευκη VFR750 (RC-24).
στο τέλος η μοτοσυκλετα σταματούσε καταμεσής σε μια γέφυρα οπου ο αναβάτης εβγαζε το κράνος και αποκαλυπτόταν μια καρακουκλάρα με μακρυα μαλιά.(Ε ΡΕ ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΓΑΛΑ).
Δεν θυμάμαι λέξη απο το σχετικό σπότ ομως είχα εντυπωσιαστέι τότε απο την μηχανή την οποία απεκτησα στην συνέχεια (χωρίς δυστυχώς την κοπέλα).
Δεν θυμάμαι
- TinderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-14
Mηνύματα : 1139
Ηλικία : 56
Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
Κράνος : SHOEI XR-1000
"once punk... always punk" μάλλον
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
6/12/2009, 3:35 am
VEEFARIOS wrote:αιδια η ιστορία με την διαφήμηση ειναι αλήθεια .
στο σχετικό βίντεο που αφορουσε την διαφήμηση γαλακτος εβαπορε δεν ειμαι σιγουροςγια το ΝΕΤ εμφανιζε εναν λευκοντημένο αναβάτη με ασπρο κράνος και φυμε ζελατίνα να οδηγεί μια καταλευκη VFR750 (RC-24).
στο τέλος η μοτοσυκλετα σταματούσε καταμεσής σε μια γέφυρα οπου ο αναβάτης εβγαζε το κράνος και αποκαλυπτόταν μια καρακουκλάρα με μακρυα μαλιά.(Ε ΡΕ ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΓΑΛΑ).
Δεν θυμάμαι λέξη απο το σχετικό σπότ ομως είχα εντυπωσιαστέι τότε απο την μηχανή την οποία απεκτησα στην συνέχεια (χωρίς δυστυχώς την κοπέλα).
Δεν θυμάμαι
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
6/12/2009, 11:06 am
Vvag wrote:CB1-FAN wrote:Κολησε παλι ο θερμοστατης.
γελατε , γελατε παλιοVFRοβιοι......
- surveyorΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-11
Mηνύματα : 65
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 1998 VFR 800 fI , Sym HD2 200i
Κράνος : Shoei XR 1100 TC5 & Arai Astro J
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
13/12/2009, 12:04 pm
Να πως παντρεύτηκα και εγώ το μπιμπελό μου:
Κάπου στο 2001 και μετά από 4-5 χρόνια με δυο TRANSALP, πρώτα 400 και μετά 600 ήρθε η ώρα για κάτι πιο μεγάλο......
Λοξοκοιτούσα προς το TDM 850, όταν ένας κολλητός, μου δείχνει μια αγγελία σ' ένα περιοδικό:
“ πωλείται TDM 850 προκειμένου να αγοραστεί VFR ” και μου λέει:
Θες και συ να βάλεις την ιδία αγγελία του χρόνου? Αυτό ήταν.
Άρχισα να ψάχνω (δεν υπήρχε μεταχ. VFR ούτε για δείγμα) και τελικά τη βρήκα…
Εγώ στο Βόλο κι αυτή στα Χανιά.
Κάπως έτσι μοιράσαμε ένα πρωί την απόσταση με τον τότε ιδιοκτήτη της (Πειραιάς) και λίγες ώρες αργότερα
οδηγούσα προς Βόλο το καινούριο μου μπιμπελό με το χαμόγελο - ξέρετε πιο -. Είχε 4500 ΚΜ.
Περίπου 8 χρόνια μετά και αφού έχω πάει σχεδόν παντού στην Ελλάδα ακόμα χαμογελάω!!!!
Μένει να χαμογελάσω και λίγο εκτός Ελλάδος, γιατί τα χρόνια περνάνε. Είδωμεν ………
(φωτ. κάπου στη λίμνη Δόξας Ορεινή Κορινθία, φέτος τον Οκτώβριο)
Το τριβάλιτσο μπήκε μόνο μια φορά! Η σύζυγος δεν ακολουθεί πλέον, οπότε ο κοκωβιός είναι μόνιμος.
Ήταν και παραμένει το μοναδικό Fi στο Βόλο και χαίρομαι που ξεχωρίζει ακόμα απ΄ το σωρό…….
(όπου σωρός τα 4-5 GS 1100,1150 και 1200 της παρέας μου εδώ, που όλη την ώρα μου
ζητούν να γίνω και εγώ ένα απ΄αυτά, αλλά εγώ ΔΕΝ )
Αυτά τα λίγα!!!!
Κάπου στο 2001 και μετά από 4-5 χρόνια με δυο TRANSALP, πρώτα 400 και μετά 600 ήρθε η ώρα για κάτι πιο μεγάλο......
Λοξοκοιτούσα προς το TDM 850, όταν ένας κολλητός, μου δείχνει μια αγγελία σ' ένα περιοδικό:
“ πωλείται TDM 850 προκειμένου να αγοραστεί VFR ” και μου λέει:
Θες και συ να βάλεις την ιδία αγγελία του χρόνου? Αυτό ήταν.
Άρχισα να ψάχνω (δεν υπήρχε μεταχ. VFR ούτε για δείγμα) και τελικά τη βρήκα…
Εγώ στο Βόλο κι αυτή στα Χανιά.
Κάπως έτσι μοιράσαμε ένα πρωί την απόσταση με τον τότε ιδιοκτήτη της (Πειραιάς) και λίγες ώρες αργότερα
οδηγούσα προς Βόλο το καινούριο μου μπιμπελό με το χαμόγελο - ξέρετε πιο -. Είχε 4500 ΚΜ.
Περίπου 8 χρόνια μετά και αφού έχω πάει σχεδόν παντού στην Ελλάδα ακόμα χαμογελάω!!!!
Μένει να χαμογελάσω και λίγο εκτός Ελλάδος, γιατί τα χρόνια περνάνε. Είδωμεν ………
(φωτ. κάπου στη λίμνη Δόξας Ορεινή Κορινθία, φέτος τον Οκτώβριο)
Το τριβάλιτσο μπήκε μόνο μια φορά! Η σύζυγος δεν ακολουθεί πλέον, οπότε ο κοκωβιός είναι μόνιμος.
Ήταν και παραμένει το μοναδικό Fi στο Βόλο και χαίρομαι που ξεχωρίζει ακόμα απ΄ το σωρό…….
(όπου σωρός τα 4-5 GS 1100,1150 και 1200 της παρέας μου εδώ, που όλη την ώρα μου
ζητούν να γίνω και εγώ ένα απ΄αυτά, αλλά εγώ ΔΕΝ )
Αυτά τα λίγα!!!!
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
13/12/2009, 12:18 pm
Φίλε survyor το μηχανάκι σου είναι τζιτζιλόνι
Εδώ που ήρθες μέχρι και εκδρομές στην αλλοδαπή κανονίσουμε. Κανόνισε να γνωρισούμε στο κοπή τη πίττα για αρχή (αν όχι ΣΥΜΟΦΕ γιατί σου πέφτει αργά για επιστροφή στο Βόλο) και όλα θα γίνουν.
Εδώ που ήρθες μέχρι και εκδρομές στην αλλοδαπή κανονίσουμε. Κανόνισε να γνωρισούμε στο κοπή τη πίττα για αρχή (αν όχι ΣΥΜΟΦΕ γιατί σου πέφτει αργά για επιστροφή στο Βόλο) και όλα θα γίνουν.
- georgevfrΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-23
Mηνύματα : 386
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS '08
Κράνος : Arai corcair rx 7
cover me with chocolate and throw me to the lesbians
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
13/12/2009, 4:08 pm
surveyor wrote:
Ήταν και παραμένει το μοναδικό Fi στο Βόλο και χαίρομαι που ξεχωρίζει ακόμα απ΄ το σωρό…….
(όπου σωρός τα 4-5 GS 1100,1150 και 1200 της παρέας μου εδώ, που όλη την ώρα μου
ζητούν να γίνω και εγώ ένα απ΄αυτά, αλλά εγω ΔΕΝ )
Εσυ ΔΕΝ γιατι μαλλον ξερεις να ξεχωριζεις τα '' value for money '' μηχανακια απο τα οχι
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
13/12/2009, 4:23 pm
Ωραιο το fi σου φιλε,κουκλα,κι οχι του σωρου
Καλα χλμ και να τα πουμε.
Καλα χλμ και να τα πουμε.
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
15/12/2009, 2:49 pm
εγω ειχα ενα cbr 600 f spor αλλα με ζοριζε στα ταξιδια.σκεφτομουν για το varadero αλλα νομιζω οτι δεν ταιριαζε με την ηλικια μου.οταν πηγα στην πανελληνια στην ασπροβαλτα γνωρισα ενα παληκαρι που ειχε το vfr.μου την παινεψε παρα πολυ.εκατσα πανω τις.αρχοντικη αισθηση.ετσι μου μπηκε το μικροβιο.ενα πρωι που δεν δουλευα κατηφορισα θεσ/νικη αποφασισμενος για την αλλαγη.την βλεπω στη βιτρινα τις αντιπροσωπειας,μπηκα μεσα.ευτυχως δεχτηκαν να παρουν την παλια μηχανι και οση ωρα συμπληρωναμε τα χαρτια τα μαστορια ετοιμαζαν το μωρο μου.το απογευμα τις ιδιας μερας επεστρεψα ορεστιαδα.σε 2 μερες ηταν στρωμενη.δεν θα την αλαζα με τιποτα.ισως μονο με το καινουριο μοντελο
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
15/12/2009, 7:31 pm
Θεσσαλονίκη 1991,έχω αποφασίσει να δώσω το δεύτερο Transalp, πάω μια βόλτα στον Δαβανόπουλο. Πρώτη μούρη ένα CBR1000F (άσπορ-κόκκινο) και δίπλα του ένα ολόλευκο VFR 750. Ερωτεύομαι το VFR, αλλά τελικά ενδίδω στη φωνή της λογικής (ίδια λεφτά, +30% ιπποδύναμη, κορυφαίο ταξίδι) και παίρνω το CBR.......
Δεν το μετάνοιωσα, αλλά το VFR με στοίχειωνε........
1998: Έχοντας πλέον το ΧΧ δύομιση χρόνια, πάω για καφέ στη Θεσσαλονίκη και .......επιστρέφω στην Καβάλα,..... καβάλα στο
Θες λίγο το στριμωξίδι για δύο, θές λίγο το μπόι μου, θες η έντονη προσωπικότητα του ΧΧ που αντικατέστησε, μετά απο ένα μήνα και 2.500 χλμ το δίνω και παραγγέλνω το DERΟ.
Τα χρόνια πέρασαν, και φέτος το καλοκαίρι κάπου στις Άλπεις παίρνω την απόφαση. Του χρόνου θα ξαναέρθω μονός και με VFR, τέλος.
Οπότε, και άμα τη επιστροφή στην Ελλάδα, δρομολογήθηκε η αγορά VFR. Ή λευκό 750 (ο πρώτος έρωτας), ή κόκκινο 800άρι σαν αυτό που είχα, ό,τι κάτσει πρώτο. Η μπίλια έκατσε στο κόκκινο.....
.......αλλά αν ακούσετε για κάνα καλό λευκό 750 '91-'93 ρίχτε σύρμα..........
Δεν το μετάνοιωσα, αλλά το VFR με στοίχειωνε........
1998: Έχοντας πλέον το ΧΧ δύομιση χρόνια, πάω για καφέ στη Θεσσαλονίκη και .......επιστρέφω στην Καβάλα,..... καβάλα στο
Θες λίγο το στριμωξίδι για δύο, θές λίγο το μπόι μου, θες η έντονη προσωπικότητα του ΧΧ που αντικατέστησε, μετά απο ένα μήνα και 2.500 χλμ το δίνω και παραγγέλνω το DERΟ.
Τα χρόνια πέρασαν, και φέτος το καλοκαίρι κάπου στις Άλπεις παίρνω την απόφαση. Του χρόνου θα ξαναέρθω μονός και με VFR, τέλος.
Οπότε, και άμα τη επιστροφή στην Ελλάδα, δρομολογήθηκε η αγορά VFR. Ή λευκό 750 (ο πρώτος έρωτας), ή κόκκινο 800άρι σαν αυτό που είχα, ό,τι κάτσει πρώτο. Η μπίλια έκατσε στο κόκκινο.....
.......αλλά αν ακούσετε για κάνα καλό λευκό 750 '91-'93 ρίχτε σύρμα..........
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
15/12/2009, 7:39 pm
Ένα φίλος μου που είχε πάρει πρόσφατα Varadero μου έσπασε τα @@ με το να λέει ότι έκανε μεγάλο λάθος, και έπρεπε να έχει πάρει VFR!
Έτσι πήγα για ένα test ride, για να ξέρω γιατί ακριβώς το θάβω.
Μέγα λάθος...
Έτσι πήγα για ένα test ride, για να ξέρω γιατί ακριβώς το θάβω.
Μέγα λάθος...
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
15/12/2009, 7:57 pm
apostat wrote:Ένα φίλος μου που είχε πάρει πρόσφατα Varadero μου έσπασε τα @@ με το να λέει ότι έκανε μεγάλο λάθος, και έπρεπε να έχει πάρει VFR!
Έτσι πήγα για ένα test ride, για να ξέρω γιατί ακριβώς το θάβω.
Μέγα λάθος...
Όντως, μέγα λάθος να θάβεις το Βαραντέρο.....
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
15/12/2009, 8:19 pm
Μάλλον λάθος κατάλαβες: Το VFR ήθελα να θάψω.Παναγιώτης Κ. wrote:Όντως, μέγα λάθος να θάβεις το Βαραντέρο.....
Για το Varadero: Προσωπικά δεν το έχω οδηγήσει ποτέ και δεν έχω γνώμη. Ο φίλος μου δεν το έθαβε, απλά έλεγε ότι ήταν λάθος επιλογή. Τελικά έμεινε με το Varadero, αν αυτό μας λέει κάτι.
- TinderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-14
Mηνύματα : 1139
Ηλικία : 56
Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
Κράνος : SHOEI XR-1000
"once punk... always punk" μάλλον
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
15/12/2009, 10:10 pm
apostat wrote:Μάλλον λάθος κατάλαβες: Το VFR ήθελα να θάψω.Παναγιώτης Κ. wrote:Όντως, μέγα λάθος να θάβεις το Βαραντέρο.....
Δάσκαλε που δίδασκες...
- grigorisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
17/12/2009, 12:57 pm
Και εγώ που πίστευα,για σένα, πως καταστάλαξες σ΄αυτό μετά από προσεκτική μελέτη τεχνικών χαρακτηριστικών,επανειλημένα τεστ ντράιβ κάτω από διαφορετικές και αντίξοες συνθήκες,εξαντλητικές μελέτες στο διαδίκτυο περί την αξιοπιστία των διαφόρων μοντέλων ,για να καταλήξεις τελικά στο VFR!apostat wrote:Ένα φίλος μου που είχε πάρει πρόσφατα Varadero μου έσπασε τα @@ με το να λέει ότι έκανε μεγάλο λάθος, και έπρεπε να έχει πάρει VFR!
Έτσι πήγα για ένα test ride, για να ξέρω γιατί ακριβώς το θάβω.
Μέγα λάθος...
¨Έτσι αρπα κολέ το πήρες;
Μου κατάστρεψες το image σου!
Άσχετο:
Παναγιώτη πολύ ωραία τα μοτόρια σου,αλλά το CBR 1000F!!!!!!
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
17/12/2009, 1:09 pm
grigoris wrote:
¨Έτσι αρπα κολέ το πήρες;
Όχι φυσικά! Έπαιξε καταλυτικό ρόλο η διαίσθησή μου.
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
17/12/2009, 2:43 pm
grigoris wrote:
..........................
Άσχετο:
Παναγιώτη πολύ ωραία τα μοτόρια σου,αλλά το CBR 1000F!!!!!!
Γι' αυτό λέω πως δεν το μετάνοιωσα. Ακούραστος ταξιδευτής, να σκεφτείς πως για στρώσιμο έκανα ένα νυχτερινό Θεσσαλονίκη-Αθήνα και πίσω. Χαλλλλλλλλαρά.....
- ΝίκοςΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
4/12/2015, 2:37 am
Look what I've found!!
Γνώρισα κάποια παιδιά με μηχανές και ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε καμμιά βόλτα. Το πρόβλημα ήταν πως είχαν μηχανές από 600 cc και πάνω και το... 250άρι μου δεινοπαθούσε καθώς το πήγαινα τέρμα γκάζι!! Ήταν προφανές πως χρειαζόμουν κάτι μεγαλύτερο.
Κάτι που να φορτώνεται.
Κάτι κατάλληλο για ταξίδια.
Κάτι αρκετά δυνατό.
Και φυσικά, κάτι όμορφο!
Το VFR μου άρεσε, έστω και αν από κοντά δεν το είχα δει μέχρι τότε. Αλλά αφιέρωσα λίγο χρόνο να εξετάσω και αρκετές άλλες μηχανές... για να καταλήξω πάλι στο VFR!
Εν τω μεταξύ στα μέρη μου, δεν υπήρχαν και πολλά μηχανάκια για πώληση, πόσο μάλλον VFR. Βρέθηκε όμως μια αγγελία για ένα κόκκινο VFR στα Τρίκαλα. Πήγα λοιπόν με την παρέα μου να το δούμε. Θυμάμαι ότι μέχρι τότε, από κοντά είχε τύχει μόνο να δω ένα ασημί και ένα μαύρο (V-tec και τα δύο). Μόλις είδα το κόκκινο...
Το εξετάσαμε, ήταν σε καλή κατάσταση και μερικές μέρες μετά ξαναπήγα Τρίκαλα για να το πάρω.
Γνώρισα κάποια παιδιά με μηχανές και ξεκινήσαμε να πηγαίνουμε καμμιά βόλτα. Το πρόβλημα ήταν πως είχαν μηχανές από 600 cc και πάνω και το... 250άρι μου δεινοπαθούσε καθώς το πήγαινα τέρμα γκάζι!! Ήταν προφανές πως χρειαζόμουν κάτι μεγαλύτερο.
Κάτι που να φορτώνεται.
Κάτι κατάλληλο για ταξίδια.
Κάτι αρκετά δυνατό.
Και φυσικά, κάτι όμορφο!
Το VFR μου άρεσε, έστω και αν από κοντά δεν το είχα δει μέχρι τότε. Αλλά αφιέρωσα λίγο χρόνο να εξετάσω και αρκετές άλλες μηχανές... για να καταλήξω πάλι στο VFR!
Εν τω μεταξύ στα μέρη μου, δεν υπήρχαν και πολλά μηχανάκια για πώληση, πόσο μάλλον VFR. Βρέθηκε όμως μια αγγελία για ένα κόκκινο VFR στα Τρίκαλα. Πήγα λοιπόν με την παρέα μου να το δούμε. Θυμάμαι ότι μέχρι τότε, από κοντά είχε τύχει μόνο να δω ένα ασημί και ένα μαύρο (V-tec και τα δύο). Μόλις είδα το κόκκινο...
Το εξετάσαμε, ήταν σε καλή κατάσταση και μερικές μέρες μετά ξαναπήγα Τρίκαλα για να το πάρω.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
4/12/2015, 11:37 am
Νίκος wrote:Look what I've found!!
Έχεις βλέψεις για αρχαιολόγος βλέπω ε;
Καθόμουν και διάβαζα το παραλήρημα, όταν ακόμα ήμασταν "στα μέλια" με... την πρώην πλέον!!
- gazΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2014-04-19
Mηνύματα : 15
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 FI
Κράνος : X-lite 603
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
4/12/2015, 1:00 pm
Αφού αναστήθηκε το θέμα και το είδαμε και μεις οι νεότεροι του forum ας γράψουμε την ιστορία μας..
Πρώτη μηχανή μετά από ενα honda super cub 70 φτιαγμένο κατοστάρι ναούμ ένα honda vt 250 spada επηρεασμένος από ένα φανατικό των v2 φιλαράκι που είχε στην κατοχή του τότε ένα bros 650.
http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/Honda%20VT%20250%20Spada.jpg
Μετά το φανταριλίκι ήθελα να ανέβω κυβικά και ήμουν μεταξύ hornet και fazer, κλασικό δίλημμα της εποχής. Προτίμησα το hornet (το πρώτο με τον 16ρη τροχό - πολύ μου άρεσε). Άρχισα να συνειδητοποιώ σιγά σιγά ότι ειμαι χοντάκιας (μετά και από αλλεπάλληλες υπενθυμίσεις της παρέας)....
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/29012_10151724782661553_1628371099_n.jpg?oh=bbf250f0fa014aae46731cdda2978678&oe=56E2249F
Αφού λοιπον έφαγα πολύ αέρα στη μάπα τα επόμενα χρόνια ήμουν έτοιμος για fairing. Οι επιλογές 2 πάλι vtr1000f και zx-9r. Καλύτερο σε όλα το 9ρι άλλα κάτι ο ήχος, κάτι η συνολικά πιο ποιοτική εικόνα, κάτι το φτεράκι στο τεπόζιτο πήρα το vtr. Ήμουν σίγουρα χοντάκιας...
https://2img.net/h/s18.postimg.cc/45xoempux/100_2741.jpg
Το vtr με συντρόφευσε 5 χρονάκια με τρομερό soundtrack αλλά προς το τέλος είχε αρχίσει να με κουράζει κυρίως στην εθνική. Old school θέση οδήγησης πίσω και μέσα μου λύγιζε πολύ τα γόνατα και ανάλογα με τις στροφές που δούλευε μούδιαζαν και τα χέρια από τους κραδασμούς. Άντε να πουλήσεις vtr τώρα. Τελικά μέσω φίλου βρέθηκε κάποιος και το σκότωσα 22 κατοστάρικα..
Έτσι έχοντας δώσει και το παπάκι που το είχα παράλληλα με όλες τις μηχανές όλα αυτά τα χρόνια βρέθηκα bikeless. Δεν καιγόμουν να πάρω κάτι άλλο, σκεφτόμουν και ότι τη βγάλαμε αρτιμελείς τόσο καιρό, άστο και βλέπουμε.
Μετά από μισό χρόνο περίπου χωρίς μηχανάκι ένας συνάδελφος στο σχολείο στην Κυπαρισσία μου λέει:
-"Μήπως θα πας Πάτρα το Σαββατοκύριακο;"
-"Ναι".
-"Μπορείς να περάσεις από εκεί να μου φέρεις μια προπέλα που έχω πάει για κόλλημα;"
-"Ok".
Ήταν τέλος του 11. Το internet γέμιζε από cafe racers, bobbers και customιες και οι wrenchmonkees είχαν φτιάξει αυτό:
http://cdn.blessthisstuff.com/imagens/stuff/wrenchmonkees-honda-cx500.jpg
Πάω λοιπόν στο σιδεράδικο να πάρω την προπέλα και βλέπω αυτό:
https://2img.net/h/s9.postimg.cc/bk6jhvqzz/SAM_0003.jpg
GL500 ιαπωνικής αγοράς πανομοιότυπο με το CX500 που ξέρουμε. Το κυκλοφορούσε καθημερινά αλλά δεν το συντηρούσε και ήθελε άπειρα μαζέματα. Με συνοπτικές διαδικασίες το αγοράζω άμεσα. Αυτό όπως μπήκε σχεδόν άμεσα μέσα για κόψιμο- ράψιμο οπότε στην ουσία δεν είχα μηχανάκι.
Το μικρόβιο ενεργοποιήθηκε και είπα να συνεχίσω από εκεί που είχα σταματήσει. Είχα 3-4 χιλιάρικα. Ήθελα γρήγορο sport-touring. Ανάμεσα σε 2 πάλι Blackbird και ZX12. Ανέβηκα Αθήνα να δω μηχανάκια. Οδήγησα ένα 12 και μετά αφού άλλαξα βρακί, οδήγησα ένα ΧΧ. Αυτό ήταν. Φοβερό μηχανάκι. Ήμουν λίγο οριακά από χρήματα όμως. Είχα και ένα άλλο συγγενές μηχανάκι στο μυαλό μου που τότε το έδιναν 2500 - 3000 €. Το vfr800fi το τελευταίο με τα γρανάζια... Ήμουν Νέα Σμύρνη και στις αγγελίες βλέπω ένα εκεί δίπλα. Πάω το βλέπω και το οδηγώ. Κούμπωσα καλύτερα ακόμα από το blackbird, εθίστηκα και στο whiiiirrrrrr των γραναζιών, η απόφαση ελήφθη. Ήταν μαμά και το έδινε 3000. Ήθελα να το ψάξω λίγο ακόμα. Βάζω και αγγελία στο mybike και μου στέλνει μήνυμα ο Παναγιώτης Κ. Δεν πολυκαιγόταν να το δώσει, αλλά θα το έδινε σε κάποιον που ήθελε πραγματικά το συγκεκριμένο. Το έδινε 4000. Ήμουν σίγουρος ότι ήταν σε τέλεια κατάσταση αλλά η τιμή και η απόσταση (Κυπαρισσία - Καβάλα) με αποθάρρυναν.
Μετά από κάτι μέρες εμφανίζεται στο car μια αγγελία για fi 2000€ στην Αθήνα. Παίρνω τηλέφωνο μου λέει το μηχανάκι είναι στη Μεσσήνη. Μεσσήνη Κυπαρισσία δίπλα σχεδόν.... Πάω το βλέπω και το οδηγώ. Το χρώμα είχε κόψει, ο ένας καθρέπτης την είχε φάει και έλειπε και το αντίβαρο από το κλιπόν. Κατά τα άλλα μια χαρά ακουγόταν, ευθεία πήγαινε και με την τιμή αυτή ότι και να μου έβγαζε είχα καβάντζα να το φτιάξω.
https://2img.net/h/s14.postimg.cc/40tysqfnl/SAM_0114.jpg
Έτσι λοιπόν πήρα VFR800 fi.
Υ.Γ. Σπάνια με πιάνει τέτοια πολυλογία.....
Πρώτη μηχανή μετά από ενα honda super cub 70 φτιαγμένο κατοστάρι ναούμ ένα honda vt 250 spada επηρεασμένος από ένα φανατικό των v2 φιλαράκι που είχε στην κατοχή του τότε ένα bros 650.
http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/Honda%20VT%20250%20Spada.jpg
Μετά το φανταριλίκι ήθελα να ανέβω κυβικά και ήμουν μεταξύ hornet και fazer, κλασικό δίλημμα της εποχής. Προτίμησα το hornet (το πρώτο με τον 16ρη τροχό - πολύ μου άρεσε). Άρχισα να συνειδητοποιώ σιγά σιγά ότι ειμαι χοντάκιας (μετά και από αλλεπάλληλες υπενθυμίσεις της παρέας)....
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/29012_10151724782661553_1628371099_n.jpg?oh=bbf250f0fa014aae46731cdda2978678&oe=56E2249F
Αφού λοιπον έφαγα πολύ αέρα στη μάπα τα επόμενα χρόνια ήμουν έτοιμος για fairing. Οι επιλογές 2 πάλι vtr1000f και zx-9r. Καλύτερο σε όλα το 9ρι άλλα κάτι ο ήχος, κάτι η συνολικά πιο ποιοτική εικόνα, κάτι το φτεράκι στο τεπόζιτο πήρα το vtr. Ήμουν σίγουρα χοντάκιας...
https://2img.net/h/s18.postimg.cc/45xoempux/100_2741.jpg
Το vtr με συντρόφευσε 5 χρονάκια με τρομερό soundtrack αλλά προς το τέλος είχε αρχίσει να με κουράζει κυρίως στην εθνική. Old school θέση οδήγησης πίσω και μέσα μου λύγιζε πολύ τα γόνατα και ανάλογα με τις στροφές που δούλευε μούδιαζαν και τα χέρια από τους κραδασμούς. Άντε να πουλήσεις vtr τώρα. Τελικά μέσω φίλου βρέθηκε κάποιος και το σκότωσα 22 κατοστάρικα..
Έτσι έχοντας δώσει και το παπάκι που το είχα παράλληλα με όλες τις μηχανές όλα αυτά τα χρόνια βρέθηκα bikeless. Δεν καιγόμουν να πάρω κάτι άλλο, σκεφτόμουν και ότι τη βγάλαμε αρτιμελείς τόσο καιρό, άστο και βλέπουμε.
Μετά από μισό χρόνο περίπου χωρίς μηχανάκι ένας συνάδελφος στο σχολείο στην Κυπαρισσία μου λέει:
-"Μήπως θα πας Πάτρα το Σαββατοκύριακο;"
-"Ναι".
-"Μπορείς να περάσεις από εκεί να μου φέρεις μια προπέλα που έχω πάει για κόλλημα;"
-"Ok".
Ήταν τέλος του 11. Το internet γέμιζε από cafe racers, bobbers και customιες και οι wrenchmonkees είχαν φτιάξει αυτό:
http://cdn.blessthisstuff.com/imagens/stuff/wrenchmonkees-honda-cx500.jpg
Πάω λοιπόν στο σιδεράδικο να πάρω την προπέλα και βλέπω αυτό:
https://2img.net/h/s9.postimg.cc/bk6jhvqzz/SAM_0003.jpg
GL500 ιαπωνικής αγοράς πανομοιότυπο με το CX500 που ξέρουμε. Το κυκλοφορούσε καθημερινά αλλά δεν το συντηρούσε και ήθελε άπειρα μαζέματα. Με συνοπτικές διαδικασίες το αγοράζω άμεσα. Αυτό όπως μπήκε σχεδόν άμεσα μέσα για κόψιμο- ράψιμο οπότε στην ουσία δεν είχα μηχανάκι.
Το μικρόβιο ενεργοποιήθηκε και είπα να συνεχίσω από εκεί που είχα σταματήσει. Είχα 3-4 χιλιάρικα. Ήθελα γρήγορο sport-touring. Ανάμεσα σε 2 πάλι Blackbird και ZX12. Ανέβηκα Αθήνα να δω μηχανάκια. Οδήγησα ένα 12 και μετά αφού άλλαξα βρακί, οδήγησα ένα ΧΧ. Αυτό ήταν. Φοβερό μηχανάκι. Ήμουν λίγο οριακά από χρήματα όμως. Είχα και ένα άλλο συγγενές μηχανάκι στο μυαλό μου που τότε το έδιναν 2500 - 3000 €. Το vfr800fi το τελευταίο με τα γρανάζια... Ήμουν Νέα Σμύρνη και στις αγγελίες βλέπω ένα εκεί δίπλα. Πάω το βλέπω και το οδηγώ. Κούμπωσα καλύτερα ακόμα από το blackbird, εθίστηκα και στο whiiiirrrrrr των γραναζιών, η απόφαση ελήφθη. Ήταν μαμά και το έδινε 3000. Ήθελα να το ψάξω λίγο ακόμα. Βάζω και αγγελία στο mybike και μου στέλνει μήνυμα ο Παναγιώτης Κ. Δεν πολυκαιγόταν να το δώσει, αλλά θα το έδινε σε κάποιον που ήθελε πραγματικά το συγκεκριμένο. Το έδινε 4000. Ήμουν σίγουρος ότι ήταν σε τέλεια κατάσταση αλλά η τιμή και η απόσταση (Κυπαρισσία - Καβάλα) με αποθάρρυναν.
Μετά από κάτι μέρες εμφανίζεται στο car μια αγγελία για fi 2000€ στην Αθήνα. Παίρνω τηλέφωνο μου λέει το μηχανάκι είναι στη Μεσσήνη. Μεσσήνη Κυπαρισσία δίπλα σχεδόν.... Πάω το βλέπω και το οδηγώ. Το χρώμα είχε κόψει, ο ένας καθρέπτης την είχε φάει και έλειπε και το αντίβαρο από το κλιπόν. Κατά τα άλλα μια χαρά ακουγόταν, ευθεία πήγαινε και με την τιμή αυτή ότι και να μου έβγαζε είχα καβάντζα να το φτιάξω.
https://2img.net/h/s14.postimg.cc/40tysqfnl/SAM_0114.jpg
Έτσι λοιπόν πήρα VFR800 fi.
Υ.Γ. Σπάνια με πιάνει τέτοια πολυλογία.....
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
4/12/2015, 1:19 pm
gaz wrote:
Είχα 3-4 χιλιάρικα. Ήθελα γρήγορο sport-touring. Ανάμεσα σε 2 πάλι Blackbird και ZX12. Ανέβηκα Αθήνα να δω μηχανάκια. Οδήγησα ένα 12 και μετά αφού άλλαξα βρακί, οδήγησα ένα ΧΧ.
Χαχα, ξερω ακριβως τι λες Ενας συναδελφος στη δουλεια ειχε ενα ΖΧ12 και τα αλλαξαμε καποτε με το VFR σε μια κυριακατικη βολτα, του το εδωσα κι'εγω πισω με λερωμενο βρακι Μετα μου ειπε: "η μηχανη ειναι σαν τη γυναικα, πρεπει να τη φοβασαι καθως καθε φορα που ανοιγεις τερμα γκαζι και την πιεζεις αντιδραει διαφορετικα!"
Παντως τη γυναικα του δεν πρεπει να τη φοβοτανε γιατι την πηγε καλοκαιρινες διακοπες στη Γαλλια με το ZX12!
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
4/12/2015, 1:38 pm
VFGeorge wrote:Vvag wrote:
Εδώ θα διαφωνήσω... Η δικιά σου μπορεί, η G6 όμως είναι πιο βαριά και ογκώδης και πρόσεξες τι θερμοκρασίες βαράει... Έχει χαρακτήρα, είναι ταξιδιάρα, θέλει ανοιχτό δρόμο, εθνικές, επαρχιακούς, στροφιλίκια και πολλά χιλιόμετρα, ΑΥΤΟ ξέρει να κάνει (αργά ΚΑΙ γρήγορα...!). Όταν την πήγα στο νησάκι σκέφτηκα πως θα' θελα να' χα εντουράκι, όταν την έβγαλα στην πόλη κουράστηκα (όχι πως είπε όχι πουθενά, αλλά δε χάρηκε κιόλας).
Εδω θα διαφωνησω... Τα FI και VTEC ειναι επισης φανταστικα all-rounder, ετσι τα χρησιμοποιουν αλλωστε οι περισσοτεροι στη Ευρωπη - κανω καθε μερα 20μλ/32χμ μεσα στο Λονδινο μαζι του. Απλα θελουν 3cm bar-risers για να αναδειχτει αυτος ο all-round χαρακτηρας τους. Σχετικα με νησι, ενα on-off δεν παιζεται αλλα και το VFR μπορει να παει παντου, ιδιως τωρα που οι περισσοτεροι δρομοι εχουν ασφαλτοστρωθει.
Καλα, διαβαζω τι εγραφα το 2009 οταν ειχα το μηχανακι στο Νησι Απο το φθινοπωρο του 2010 εχω το μηχανακι στην Ελλαδα και σιγουρα δεν ειναι καθημερινο all-rounder λογω θερμοκρασιων και σχετικων θεματων οπως εχω ξαναγραψει. Επισης το πηγα μια φορα καλοκαιρι σε νησι των Κυκλαδων και την επομενη πηρα ..το αρχαιο XLR250 (εχοντας τοτε το Τρανσαλπ στο Νησι)
Το μηχανακι αυτο θελει ανοιχτους δρομους και (οχι στραμπουλιγμενα) στροφιλικια με καλο οδοστρωμα, εκει ειναι στο στοιχειο του Το δικο μου με εχει εξυπηρετησει πολυ για ταξιδια, το χρησιμοποιω σαν το αυτοκινητο που δεν εχω στην Ελλαδα. Και παρ'οτι μαθημενος με ον-οφ, τοχω ακομη μετα απο 11 χρονια και 85Κ χμ
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
4/12/2015, 4:37 pm
Τι ωραίο θέμα! Το είχα ξεχάσει. Μπράβο Νίκο που το επανέφερες στην επιφάνεια.
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
4/12/2015, 5:16 pm
Και μια και το ωραιο αυτο θεμα ξεθαφτηκε, ας πω κι'εγω πως το πηρα καθως δεν τογραψα ποτε εδω. (Νομιζω οτι τοχα γραψει καπου αλλου αλλα δεν μπορω να βρω το σχετικο νημα).
Εχοντας μεγαλωσει με on-off και εντουρο (με την εξης σειρα: XR200, Bultaco Frontera, XR250, XLR250, XLR600, ΚΜΧ200, KDX200R, XLV650) ουτε που σκεφτομουνα για "στρητ" μηχανακι, αν και μου αρεσε εμφανισιακα το Blackbird. Επισης μου αρεσε το CBR600F το οποιο ειχε ενας φιλος και συναδελφος - αυτος το ειχε στο κοκκινο-μπλε-ασπρο αλλα ειχε βγει και ενα πιο "κλασικο/σοβαρο" γκρι μεταλλικο το οποιο και γουσταρα πολυ.
Εχοντας πρωτοπαρει το XLV650 το 2001 πηγα μερικες βολτες με φιλους και συναδελφους που ειχανε CBR600F, ZX12R και VFR800FI. Εκει ειδα για πρωτη φορα VFR απο κοντα και μου αρεσε επειδη ητανε κατι σαν το CBR600F επι το πιο τουριστικο. Το 2002 που βγηκε το VFR VTEC, εμεινα με το στομα ανοιχτο απο πλευρας σχεδιασης ητανε η πιο ομορφη sports touring μηχανη που ειχα δει, κατι που παιζει να ισχυει ακομα και σημερα για αρκετο κοσμο!
Παρ'ολα αυτα, ταγμενος στην on-off κουλτουρα χρησιμοποιουσα το XLV ακομα και οταν γυρναγα την Ευρωπη με το γκαζι καρυδωμενο και 160χμω. Καποια μερα λοιπον την ανοιξη του 2004, καπου εβαλα το κλειδι του XLV στη δουλεια και δεν μπορουσα να το βρω με τιποτα, οποτε επρεπε να παω σπιτι να φερω το δευτερο. Ο συναδελφος και φιλος Mike (Ελληνας, Μιχαλης απο το Παγκρατι) μου εδωσε τα κλειδια του CBR600F. Εκεινη η διαδρομη δουλεια-σπιτι-δουλεια (38+38 = 76χμ αλλα γυρισα πισω ..the long way και εκανα γυρω στα 90χμ συνολικα) μου ανοιξε τα ματια για το τι κανει ενα sports touring μηχανακι και ποσο φιλικο ειναι, γιατι ουσιαστικα τετοιο ητανε και το CBR600F
Αρχισα τα test rides, δοκιμασα τα Bird, Busa και VFR VTEC, και επειδη το ηθελα και σαν μηχανακι για καθε μερα, πηρα τελικα το πανεμορφο VTEC το καλοκαιρι του 2004
Εχοντας μεγαλωσει με on-off και εντουρο (με την εξης σειρα: XR200, Bultaco Frontera, XR250, XLR250, XLR600, ΚΜΧ200, KDX200R, XLV650) ουτε που σκεφτομουνα για "στρητ" μηχανακι, αν και μου αρεσε εμφανισιακα το Blackbird. Επισης μου αρεσε το CBR600F το οποιο ειχε ενας φιλος και συναδελφος - αυτος το ειχε στο κοκκινο-μπλε-ασπρο αλλα ειχε βγει και ενα πιο "κλασικο/σοβαρο" γκρι μεταλλικο το οποιο και γουσταρα πολυ.
Εχοντας πρωτοπαρει το XLV650 το 2001 πηγα μερικες βολτες με φιλους και συναδελφους που ειχανε CBR600F, ZX12R και VFR800FI. Εκει ειδα για πρωτη φορα VFR απο κοντα και μου αρεσε επειδη ητανε κατι σαν το CBR600F επι το πιο τουριστικο. Το 2002 που βγηκε το VFR VTEC, εμεινα με το στομα ανοιχτο απο πλευρας σχεδιασης ητανε η πιο ομορφη sports touring μηχανη που ειχα δει, κατι που παιζει να ισχυει ακομα και σημερα για αρκετο κοσμο!
Παρ'ολα αυτα, ταγμενος στην on-off κουλτουρα χρησιμοποιουσα το XLV ακομα και οταν γυρναγα την Ευρωπη με το γκαζι καρυδωμενο και 160χμω. Καποια μερα λοιπον την ανοιξη του 2004, καπου εβαλα το κλειδι του XLV στη δουλεια και δεν μπορουσα να το βρω με τιποτα, οποτε επρεπε να παω σπιτι να φερω το δευτερο. Ο συναδελφος και φιλος Mike (Ελληνας, Μιχαλης απο το Παγκρατι) μου εδωσε τα κλειδια του CBR600F. Εκεινη η διαδρομη δουλεια-σπιτι-δουλεια (38+38 = 76χμ αλλα γυρισα πισω ..the long way και εκανα γυρω στα 90χμ συνολικα) μου ανοιξε τα ματια για το τι κανει ενα sports touring μηχανακι και ποσο φιλικο ειναι, γιατι ουσιαστικα τετοιο ητανε και το CBR600F
Αρχισα τα test rides, δοκιμασα τα Bird, Busa και VFR VTEC, και επειδη το ηθελα και σαν μηχανακι για καθε μερα, πηρα τελικα το πανεμορφο VTEC το καλοκαιρι του 2004
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Πως πηρατε την VFR σας;
4/12/2015, 5:24 pm
Νίκος wrote:
Εν τω μεταξύ στα μέρη μου, δεν υπήρχαν και πολλά μηχανάκια για πώληση, πόσο μάλλον VFR. Βρέθηκε όμως μια αγγελία για ένα κόκκινο VFR στα Τρίκαλα. Πήγα λοιπόν με την παρέα μου να το δούμε. Θυμάμαι ότι μέχρι τότε, από κοντά είχε τύχει μόνο να δω ένα ασημί και ένα μαύρο (V-tec και τα δύο). Μόλις είδα το κόκκινο...
Το εξετάσαμε, ήταν σε καλή κατάσταση και μερικές μέρες μετά ξαναπήγα Τρίκαλα για να το πάρω.
Ο Τρικαλινος που το ειχε ητανε μηπως ενα ψηλο παιδι, ο Μακης, καθηγητης μαθηματικων? ("Μαθηματικος" οπως λεμε "Φυσικος" ) Αν ναι, ειναι φιλος μου και πηρε το VFR αφου ειχε δει το δικο μου. Αλλα δεν εδεσε με την sports touring θεση οδηγησης και φιλοσοφια, τωρα εχει ενα Tiger 955 το οποιο ομως δεν πολυχρησιμοποιει.
Page 2 of 4 • 1, 2, 3, 4
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|