Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
+24
ΗΛΙΑΣ
Semiaz
Don John
'AGGEVI'
DoctorAbo
Verbal Kint
Caracal
Hlias
apostat
grigoris
padelis
panosxlv650
Fanrider
gabadoo
Al_Bandy
glystras
vasilakos
Viking
Ο φυσικός
sotokan
Vvag
Acanthor
finrod
gasoil
28 posters
Page 2 of 2 • 1, 2
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
7/12/2009, 2:22 pm
grigoris wrote:
Υπερβολές,ποτέ δεν έχω μοντάρει στροφαλοφόρο στα κάρτερ σε
V-4
και ούτε πρόκειται
- HliasΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-09-23
Mηνύματα : 34
Ηλικία : 37
Μοντέλο : Yamaha TDM 900
Κράνος : Shoei xr1100
Eιναι ωραιος ο δικυλινδρος ΗLIAS
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
24/9/2010, 4:09 pm
Εγω προσωπικα προσπαθω να κανω οτι περναει απο το χερι μου.. δοξα τον ανωτερο τεχνικες γνωσεις εχω, εργαλεια και χωρο παλι εχω, καθως και ορεξη... γενικα να πω την αληθεια μου εμπιστοσινη δεν εχω σε κανεναν μηχανικο, δεν λεω οταν χρειαστικα επισκευη στις ανρτησεις μου (οχι μονο λαδακια) πηγα σε εξουσιοδωτημενο για 2 λογους .. 1ον δεν ηξερα πως θα κανω επισκευη και 2ον επρεπε να αλλαξω και το tps οποτε πηγα εκει μια και καλη.. δεν εχω παραπονο αλλα γενικα απο τοτε δεν εχω ξαναπαει..
μην με πειτε ψωναρα αλλα καμαρωνω αμα βρω μονος το προβλημα και το επισκευασω κιολας..
τωρα αν καποιος δε γνωριζει τα βασικα (που δεν ειναι κακο αυτο φυσικα, ο καθενας στο ειδος του) καλο ειναι να παει σε εναν μαστορα ή να το φτιαξει σε εναν φιλο του που γνωριζει..
απο την στιγμη που πεφτει χρημα σε καποιον θα κοιταξει να κανει τα λιγοτερα απο εργασιες.. θα κανει τα βασικα αλλα θα ξεχασει την λεπτομερια
αυτος που θα το κανει τσαμπα στον φιλο του ή στην μηχανη του θα το κανει με εμφαση στην λεπτομερια και επειδη θα αγαπαει το αντικειμενο;
συμφωνιτε;
μην με πειτε ψωναρα αλλα καμαρωνω αμα βρω μονος το προβλημα και το επισκευασω κιολας..
τωρα αν καποιος δε γνωριζει τα βασικα (που δεν ειναι κακο αυτο φυσικα, ο καθενας στο ειδος του) καλο ειναι να παει σε εναν μαστορα ή να το φτιαξει σε εναν φιλο του που γνωριζει..
απο την στιγμη που πεφτει χρημα σε καποιον θα κοιταξει να κανει τα λιγοτερα απο εργασιες.. θα κανει τα βασικα αλλα θα ξεχασει την λεπτομερια
αυτος που θα το κανει τσαμπα στον φιλο του ή στην μηχανη του θα το κανει με εμφαση στην λεπτομερια και επειδη θα αγαπαει το αντικειμενο;
συμφωνιτε;
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
24/9/2010, 4:51 pm
Είναι ανθυγιεινό να διαφωνείς με κάποιον που κραδαίνει ένα ρόπαλο. Συμφωνούμε, συμφωνούμε.
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
24/9/2010, 5:24 pm
grigoris wrote:
Υπερβολές,ποτέ δεν έχω μοντάρει στροφαλοφόρο στα κάρτερ σε V4
Εγω έχω. Σιγά το δύσκολο, μιλάμε για τον ορισμό της ΛΟΓΙΚΗΣ σειράς, σαν παιχνίδι LEGO, πιο εύκολο ίσως... Η χαρά του άνοιξε-κλείσε είναι.
Και στην τελική, οι Honda V4 ανοίγουν κάρτερ ΧΩΡΙΣ να χρειάζεται απαραίτητα να αφαιρεθούν κεφαλές. Σε κάτι άλλα, ονόματα δεν λέμε από Τ αρχίζουν σε Μ τελειώνουν, αν δεν βγει κεφαλή ΔΕΝ ανοίγει κάρτερ, διότι μία από τις βίδες που πρέπει να λυθούν, κρύβεται από την κεφαλή. ¨Ασε που κάρτερ θα ανοιχτούν για δουλειά όπως αλλαγή πιστονιών-μπιελών-μετάλων. Όχι σαν κάτι άλλα, που χρειάζεται να ανοιχτεί κάρτερ για π.χ. κόμπλερ μίζας.
Είναι απορίας άξιον, γιατί οι -προφανώς ημιμαθείς- μηχανικοί, θεωρούν τους V4 δύσκολους και περίπλοκους...
- Verbal KintΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 414
Ηλικία : 51
Μοντέλο : XRV 750 RD07A / VFR 800A3 Vtec
Κράνος : Arai Tour X-3 / Arai Chaser
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
25/9/2010, 9:10 pm
Τακακια, λαδια, φιλτρα, λαστιχα, εξατμιση(-εις),αναρτηση πισω,και διαφορες ψιλοδουλειες... μονος.
Αν κατι "βαρυτερο" χρειαστει τοτε θα παω στον μαστορα...
Αν κατι "βαρυτερο" χρειαστει τοτε θα παω στον μαστορα...
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
25/9/2010, 11:02 pm
Πολύ ωραίο θέμα.
Φυσικά και έχει να κάνει με το πόσο πιάνουν τα χέρια κάθε ενός. Εμένα τα χέρια μου πιάνουν, έχω και εργαλεία . Μέχρι πριν κάποια χρόνια είχα και χρόνο και έκανα όλες τις δουλειές ενός σέρβις μόνος μου. Μέχρι και ρύθμιση βαλβίδων.Και αλλαγή ρουλεμάν λαιμού, και αλλαγή ρουλεμάν τροχών και ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. Ο λόγος που το έκανα δεν ήταν για να γλυτώσω τα χρήματα αλλά για να βάλω τα χέρια μου πάνω στο μηχανάκι και για να παρατηρήσω από κοντά τα πάντα πάνω του . Όσο παρατηρείς σιγά σιγά αρχίζεις και βλέπεις πράγματα. Ξέρεις σε ποιο βαθμό ακριβώς μπορείς να εμπιστευτείς το μηχανάκι σου.
Τα τελευταία χρόνια δεν έχω πια τον χρόνο για να τα κάνω αυτά, αλλά έχω βρει ένα μη εξουσιοδοτημένο και εξαιρετικά έμπειρο μηχανικό στη γειτονιά μου και τα κάνω όλα εκεί. Πάντα όμως είμαι παρών και το συζητάμε το πράμα. Καμμιά φορά μου ζητάει και τη γνώμη μου για μερικά θέματα και τόε παίρνω και το ύφος της αυθεντίας για να απαντήσω (θαυμάστε με και καλά). Γιατι το είπα ο τελευταίο ? Μα διότι τα εξουσιοδοτημένα μαγαζιά τα τελευταία χρόνια έχουν πάρει τον αμανέ πολύ ψηλά και γυρεύουν να σου βγάλουν τα δόντια με τη τανάλια για να σου κάνουν κάτι πολύ απλό. Το χειρότερο είναι πως δεν είσαι και μπροστά να ξέρεις το κάνανε και πως το κάνανε. Με το φίλο μου το Γιάννη είμαι μπροστά, βλέπω πως ρυθμίζει τις βαλβίδες, βλέπω πως συγχρονίζει τους κυλίνδρους, πως αλλάζει τα λιπαντικά σε μοτεράκι, κιβώτιο και καβούκι, βλέπω με τι προσοχή τα κάνει όλα και πολύ γουστάρω.
Τελικώς έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ένας πολύ έμπειρος μηχανικός που έχει 20 η 30 ή 40 χρόνια στη πλάτη του έχει τόση εμπειρία ου δε παίζεται ο άνθρωπος. Σε μεγάλο εξουσιοδοτημένο μαγαζί για BMW ο ιδιοκτήτης, αν και εξαιρετικός μηχανικός, βάζει κάτι παιδάκια και σκαλίζουν μηχανάκι. Παιδάκια που δεν τους μιλάν τα μέταλλα. Και αυτό με ξενερώνει βαθύτατα.
Συμπέρασμα. Προτιμώ τα χέρια μου ή αυτά ενός συνοικιακού έμπειρου μηχανικού που σέβεται εμένα, το μηχανάκι μου και την ασφάλειά μου παρά ένα απρόσωπο εξουσιοδοτημένο μαγαζί που βάζει παιδάκια που δε τους μιλάν τα μέταλλα να μου ρυθμίσουν τις βαλβίδες.
Φυσικά και έχει να κάνει με το πόσο πιάνουν τα χέρια κάθε ενός. Εμένα τα χέρια μου πιάνουν, έχω και εργαλεία . Μέχρι πριν κάποια χρόνια είχα και χρόνο και έκανα όλες τις δουλειές ενός σέρβις μόνος μου. Μέχρι και ρύθμιση βαλβίδων.Και αλλαγή ρουλεμάν λαιμού, και αλλαγή ρουλεμάν τροχών και ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. Ο λόγος που το έκανα δεν ήταν για να γλυτώσω τα χρήματα αλλά για να βάλω τα χέρια μου πάνω στο μηχανάκι και για να παρατηρήσω από κοντά τα πάντα πάνω του . Όσο παρατηρείς σιγά σιγά αρχίζεις και βλέπεις πράγματα. Ξέρεις σε ποιο βαθμό ακριβώς μπορείς να εμπιστευτείς το μηχανάκι σου.
Τα τελευταία χρόνια δεν έχω πια τον χρόνο για να τα κάνω αυτά, αλλά έχω βρει ένα μη εξουσιοδοτημένο και εξαιρετικά έμπειρο μηχανικό στη γειτονιά μου και τα κάνω όλα εκεί. Πάντα όμως είμαι παρών και το συζητάμε το πράμα. Καμμιά φορά μου ζητάει και τη γνώμη μου για μερικά θέματα και τόε παίρνω και το ύφος της αυθεντίας για να απαντήσω (θαυμάστε με και καλά). Γιατι το είπα ο τελευταίο ? Μα διότι τα εξουσιοδοτημένα μαγαζιά τα τελευταία χρόνια έχουν πάρει τον αμανέ πολύ ψηλά και γυρεύουν να σου βγάλουν τα δόντια με τη τανάλια για να σου κάνουν κάτι πολύ απλό. Το χειρότερο είναι πως δεν είσαι και μπροστά να ξέρεις το κάνανε και πως το κάνανε. Με το φίλο μου το Γιάννη είμαι μπροστά, βλέπω πως ρυθμίζει τις βαλβίδες, βλέπω πως συγχρονίζει τους κυλίνδρους, πως αλλάζει τα λιπαντικά σε μοτεράκι, κιβώτιο και καβούκι, βλέπω με τι προσοχή τα κάνει όλα και πολύ γουστάρω.
Τελικώς έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ένας πολύ έμπειρος μηχανικός που έχει 20 η 30 ή 40 χρόνια στη πλάτη του έχει τόση εμπειρία ου δε παίζεται ο άνθρωπος. Σε μεγάλο εξουσιοδοτημένο μαγαζί για BMW ο ιδιοκτήτης, αν και εξαιρετικός μηχανικός, βάζει κάτι παιδάκια και σκαλίζουν μηχανάκι. Παιδάκια που δεν τους μιλάν τα μέταλλα. Και αυτό με ξενερώνει βαθύτατα.
Συμπέρασμα. Προτιμώ τα χέρια μου ή αυτά ενός συνοικιακού έμπειρου μηχανικού που σέβεται εμένα, το μηχανάκι μου και την ασφάλειά μου παρά ένα απρόσωπο εξουσιοδοτημένο μαγαζί που βάζει παιδάκια που δε τους μιλάν τα μέταλλα να μου ρυθμίσουν τις βαλβίδες.
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
26/9/2010, 4:11 pm
DoctorAbo wrote:Πολύ ωραίο θέμα.
Φυσικά και έχει να κάνει με το πόσο πιάνουν τα χέρια κάθε ενός. Εμένα τα χέρια μου πιάνουν, έχω και εργαλεία....
......................................................
Συμπέρασμα. Προτιμώ τα χέρια μου ή αυτά ενός συνοικιακού έμπειρου μηχανικού που σέβεται εμένα, το μηχανάκι μου και την ασφάλειά μου παρά ένα απρόσωπο εξουσιοδοτημένο μαγαζί που βάζει παιδάκια που δε τους μιλάν τα μέταλλα να μου ρυθμίσουν τις βαλβίδες.
......απολυτη ταυτιση αποψης περι του θεματος ..........
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
26/9/2010, 4:34 pm
'AGGEVI' wrote:DoctorAbo wrote:Πολύ ωραίο θέμα.
Φυσικά και έχει να κάνει με το πόσο πιάνουν τα χέρια κάθε ενός. Εμένα τα χέρια μου πιάνουν, έχω και εργαλεία....
......................................................
Συμπέρασμα. Προτιμώ τα χέρια μου ή αυτά ενός συνοικιακού έμπειρου μηχανικού που σέβεται εμένα, το μηχανάκι μου και την ασφάλειά μου παρά ένα απρόσωπο εξουσιοδοτημένο μαγαζί που βάζει παιδάκια που δε τους μιλάν τα μέταλλα να μου ρυθμίσουν τις βαλβίδες.
......απολυτη ταυτιση αποψης περι του θεματος ..........
+10000
Δημητρη
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
26/9/2010, 7:41 pm
Ο Doctor Abo γράφει και μας θ-Abo-νει!
- grigorisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
22/12/2010, 9:11 am
Caracal wrote:grigoris wrote:
Υπερβολές,ποτέ δεν έχω μοντάρει στροφαλοφόρο στα κάρτερ σε V4
Εγω έχω. Σιγά το δύσκολο, μιλάμε για τον ορισμό της ΛΟΓΙΚΗΣ σειράς, σαν παιχνίδι LEGO, πιο εύκολο ίσως... Η χαρά του άνοιξε-κλείσε είναι.
Και στην τελική, οι Honda V4 ανοίγουν κάρτερ ΧΩΡΙΣ να χρειάζεται απαραίτητα να αφαιρεθούν κεφαλές. Σε κάτι άλλα, ονόματα δεν λέμε από Τ αρχίζουν σε Μ τελειώνουν, αν δεν βγει κεφαλή ΔΕΝ ανοίγει κάρτερ, διότι μία από τις βίδες που πρέπει να λυθούν, κρύβεται από την κεφαλή. ¨Ασε που κάρτερ θα ανοιχτούν για δουλειά όπως αλλαγή πιστονιών-μπιελών-μετάλων. Όχι σαν κάτι άλλα, που χρειάζεται να ανοιχτεί κάρτερ για π.χ. κόμπλερ μίζας.
Είναι απορίας άξιον, γιατί οι -προφανώς ημιμαθείς- μηχανικοί, θεωρούν τους V4 δύσκολους και περίπλοκους...
Τι μου θύμισες τώρα !Σε GPZ 550 το οποίο είχε την πρωτεύουσα μετάδοση με αλυσίδα και το κόμπλερ της μίζας μέσα στα κάρτερ,όταν τα παιξε το κόμπλερ χρειάστηκε να άνοιξουμε κάρτερ για να αλλαχτεί!
Τώρα ως προς την απορία σου είναι πολύ εύκολο γιατί συμβαίνει!Κατά πρώτον γιατί φαίνεται πολύπλοκο,κατά δεύτερο λόγω σπανιότητας V4 από την μια και λόγω μελετημένης κατασκευής από την άλλη, πολύ λίγοι μάστοροι και ακόμη λιγότεροι ρεκτιφιατζήδες έχουν κάνει τέτοια εργασία (για ρεκτιφιέ υποψιάζομαι οτι δεν υπάρχει έστω και ένας στην Ελλάδα που να έκανε ρεκτιφιέ σε V4)
- SemiazΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 343
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR800A8
Κράνος : X Spirit 2
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
13/7/2011, 10:22 am
Διάθεση θέλει και εργαλεία...
Οι περισσότεροι γνωρίζουν οτι οι τεχνικές μου γνώσεις είναι μηδενικές. Παρόλα αυτά πιάνοντας να βάλω τα κάγκελα για τις βαλίτσες διαπίστωσα πως αν και παιδεύτηκα η όλη διαδικασία μου ήταν πολύ ευχάριστη. Ως αποτέλεσμα, υπο την καθοδήγηση του Παντελή που είχε όλη την καλή διάθεση να μου δείξει, χτές αλλάξαμε λάδια- φίλτρο στο μηχανάκι αφού κάναμε κι έναν έλεγχο στο φίλτρο αέρος.
Οφέλη:
1) Μελλοντικά οφέλη: Είναι τόσο απλό που την επόμενη φορά το κάνω και μόνος μου.
2) Πρακτικά οφέλη : Ουσιαστικά κάναμε το service που θα κόστιζε γύρω στα 150€ στην αντιπροσωπεία με 50€.
3) Ηθικά οφέλη : Γουστάραμε τα μάλα. Πήραμε τα φραπεδάκια μας και ασχοληθήκαμε με πολύ καλή διάθεση μέχρι το τέλος. Μετά αράξαμε να πιούμε και τις μπυρίτσες μας
Και όπως σοφότατα το έθεσε ο φίλτατος Παντελής:
"Είναι δυνατόν να μπορεί να το κάνει ο κάθε μουρτζόβλαχος που στο παίζει μάστορας και να μη μπορείς να διαβάσεις λίγο και να το κάνεις μόνος σου;
τι διάολο δεν είναι και πυρηνική φυσική."
Οι περισσότεροι γνωρίζουν οτι οι τεχνικές μου γνώσεις είναι μηδενικές. Παρόλα αυτά πιάνοντας να βάλω τα κάγκελα για τις βαλίτσες διαπίστωσα πως αν και παιδεύτηκα η όλη διαδικασία μου ήταν πολύ ευχάριστη. Ως αποτέλεσμα, υπο την καθοδήγηση του Παντελή που είχε όλη την καλή διάθεση να μου δείξει, χτές αλλάξαμε λάδια- φίλτρο στο μηχανάκι αφού κάναμε κι έναν έλεγχο στο φίλτρο αέρος.
Οφέλη:
1) Μελλοντικά οφέλη: Είναι τόσο απλό που την επόμενη φορά το κάνω και μόνος μου.
2) Πρακτικά οφέλη : Ουσιαστικά κάναμε το service που θα κόστιζε γύρω στα 150€ στην αντιπροσωπεία με 50€.
3) Ηθικά οφέλη : Γουστάραμε τα μάλα. Πήραμε τα φραπεδάκια μας και ασχοληθήκαμε με πολύ καλή διάθεση μέχρι το τέλος. Μετά αράξαμε να πιούμε και τις μπυρίτσες μας
Και όπως σοφότατα το έθεσε ο φίλτατος Παντελής:
"Είναι δυνατόν να μπορεί να το κάνει ο κάθε μουρτζόβλαχος που στο παίζει μάστορας και να μη μπορείς να διαβάσεις λίγο και να το κάνεις μόνος σου;
τι διάολο δεν είναι και πυρηνική φυσική."
- ΗΛΙΑΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
13/7/2011, 10:25 am
μπραβο θελω και εγω τον φιλο μας παντελη...
- posnightmistΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
13/7/2011, 11:49 am
Να προσέχετε τη σειρά στην όλη διαδικασία!!!
Είναι πολύ σημαντικό!!!
Πρώτα πίνουμε καφέ και μετά τις μπύρες!!!
Το αντίθετο μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα...
Είναι πολύ σημαντικό!!!
Πρώτα πίνουμε καφέ και μετά τις μπύρες!!!
Το αντίθετο μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα...
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
13/7/2011, 2:21 pm
posnightmist wrote:Να προσέχετε τη σειρά στην όλη διαδικασία!!!
Είναι πολύ σημαντικό!!!
Πρώτα πίνουμε καφέ και μετά τις μπύρες!!!
Το αντίθετο μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα...
Συμφωνώ τα μάλα, άντε μετά να βρεις μουρτζόβλαχογιατρό να σου ρυθμίση τα μπεκ του στομαχίου
- padelisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 40
Μοντέλο : ήταν κάποτε VFR RC46
Κράνος : SHOEI XR 1000
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
13/7/2011, 2:23 pm
posnightmist wrote:Να προσέχετε τη σειρά στην όλη διαδικασία!!!
Είναι πολύ σημαντικό!!!
Πρώτα πίνουμε καφέ και μετά τις μπύρες!!!
Το αντίθετο μπορεί να έχει καταστροφικά αποτελέσματα...
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
13/7/2011, 4:18 pm
Τωρα βλεπω αυτο το θεμα και να πω οτι ειμαι και εγω φαν του do it yourself για την μεγαλη ευχασιστηση που μου δινει και διοτι δεν εξαρτωμαι απο κανενα, ραντεβου, ελα την αλλη βδομαδα κλπ. Εχω εργαλεια που απεκτησα με τα χρονια, τα περισοτερα καλης ποιοτητας. Ολα τα μηχανακια μου δεν εχουν παει σχεδον ποτε συνεργειο μετα την ληξη της εγγυησης. Εχω λυσει μονοκυλινδρο κινητηρα "εις τα εξ ων συνετεθη" και τον εδεσα, ευτυχως χωρις να περισεψει τιποτα
Και εχω βρει τωρα και τον γειτονα Φυσικο με το γκαραζακι του που ξερει και απο ηλεκτρολογικα στα οποια εγω δεν πολυβαζω χερι - βρηκε ο αφιλοτιμος ενα καλωδιο που ειχε κοπει στην πλεξουδα του XLR και δεν ειχα φωτα και το φτιαξαμε
Zen and the art of motorcycle maintenance
Και εχω βρει τωρα και τον γειτονα Φυσικο με το γκαραζακι του που ξερει και απο ηλεκτρολογικα στα οποια εγω δεν πολυβαζω χερι - βρηκε ο αφιλοτιμος ενα καλωδιο που ειχε κοπει στην πλεξουδα του XLR και δεν ειχα φωτα και το φτιαξαμε
Zen and the art of motorcycle maintenance
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
15/7/2011, 11:22 am
VFGeorge wrote:...και διοτι δεν εξαρτωμαι απο κανενα, ραντεβου, ελα την αλλη βδομαδα κλπ. ....
Αυτό είναι το πιο σημαντικό, συν το ότι ξέρεις με απόλυτη σιγουριά ότι οι δουλειές που ήθελες να γίνουν έχουν πράγματι γίνει !
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
15/7/2011, 12:01 pm
Πως φαίνονται οι μερακλήδες μηχανόβιοι.VFGeorge wrote:
Zen and the art of motorcycle maintenance
Page 2 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|