Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
+24
ΗΛΙΑΣ
Semiaz
Don John
'AGGEVI'
DoctorAbo
Verbal Kint
Caracal
Hlias
apostat
grigoris
padelis
panosxlv650
Fanrider
gabadoo
Al_Bandy
glystras
vasilakos
Viking
Ο φυσικός
sotokan
Vvag
Acanthor
finrod
gasoil
28 posters
Page 1 of 2 • 1, 2
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 6:33 pm
Πολλές φορές σε συζητήσεις ακούω φίλους να λένε τα καλύτερα ή τα χειρότερα για διάφορα συνεργεία. Αλλους να λένε ότι τους πήραν ΄ενα σκασμό χρήματα' και άλλους ότι ήταν σχεδόν τζάμπα. Το θέμα νομίζω ότι έχει τις εξής παραμέτρους
1.Οικονομικό
2.Ασφάλεια
3.Τεχνογνωσία και ικανότητα
4.Αίσθηση αυτοικανοποίησης.
Προσωπικά είμαι fan του φτειάξτο μόνος σου, αλλά θα ήθελα και μια εικόνα του τι λένε οι φίλοι εδώ μέσα.
1.Οικονομικό
2.Ασφάλεια
3.Τεχνογνωσία και ικανότητα
4.Αίσθηση αυτοικανοποίησης.
Προσωπικά είμαι fan του φτειάξτο μόνος σου, αλλά θα ήθελα και μια εικόνα του τι λένε οι φίλοι εδώ μέσα.
- finrodΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 7:52 pm
Το Σαββατο ειπα να βαλω τις βασεις για βαλιτσες που προσφατα αγορασα, μονος μου με τη βοηθεια μονο ενος φιλου με βασικες γνωσεις και ακομα πιο βασικα εργαλεια. Βασικος λογος να γλυτωσω τα λεφτα του συνεργειου, αλλα φυσικα και για την "φαση" της ιστοριας, το να πιανει εργαλεια και να κανεις κατι στην καλη σου.
Τελικα τρεις ωρες μετα και αφου επεστρεψα και μια φορα σπιτι μου για να βρω καλυτερα εργαλεια τα καταφεραμε. Μπορει σε μερικους να φαινεται ευκολο, αλλα εμας μας βγηκε το λαδι! Καταρχην αυτη η δευτερη ρημαδοβιδα allen που κραταει το χερουλι του πισω να μην βγαινει με τιποτα... Αφου στραβωσαμε ενα allen πρωτα πριν την καταφερουμε!
Μετα, γενικα, δεν ειχαμε προβληματα εκτος απο το να μπουν οι βασεις και να βιδωσουν ολες οι βιδες μαζι. Απλα, τα καγκελα ΔΕΝ ελεγαν να κουνηθουν μερικες φορες για να μπει μια βιδα... Πιστευω πως οσοι εχουν στοιχειωσεις εμπειριες με do-it-yourself δουλειες, θα εχουν βρει τροπους να τα αντιμετωπιζουν αυτα ευκολα, εμεις παντως κουραστηκαμε και νιωσαμε και λιγο αχρηστοι
Τελος καλο, ολα καλα.
Εχω μια επιφυλαξη οτι καποια βιδα δεν την σφηξαμε καλα, οτι κατι μπορει να ξεχασαμε, αλλα πιστευω οτι ουτε σε ενα μαστορα εισαι 100% σιγουρος οτι σε προσεξε.
Παντως σε δυσκολοτερα και σημαντικοτερα σημεια, νομιζω θα εμπιστευτω την τεχνογνωσια ενος συνεργειου.
Τελικα τρεις ωρες μετα και αφου επεστρεψα και μια φορα σπιτι μου για να βρω καλυτερα εργαλεια τα καταφεραμε. Μπορει σε μερικους να φαινεται ευκολο, αλλα εμας μας βγηκε το λαδι! Καταρχην αυτη η δευτερη ρημαδοβιδα allen που κραταει το χερουλι του πισω να μην βγαινει με τιποτα... Αφου στραβωσαμε ενα allen πρωτα πριν την καταφερουμε!
Μετα, γενικα, δεν ειχαμε προβληματα εκτος απο το να μπουν οι βασεις και να βιδωσουν ολες οι βιδες μαζι. Απλα, τα καγκελα ΔΕΝ ελεγαν να κουνηθουν μερικες φορες για να μπει μια βιδα... Πιστευω πως οσοι εχουν στοιχειωσεις εμπειριες με do-it-yourself δουλειες, θα εχουν βρει τροπους να τα αντιμετωπιζουν αυτα ευκολα, εμεις παντως κουραστηκαμε και νιωσαμε και λιγο αχρηστοι
Τελος καλο, ολα καλα.
Εχω μια επιφυλαξη οτι καποια βιδα δεν την σφηξαμε καλα, οτι κατι μπορει να ξεχασαμε, αλλα πιστευω οτι ουτε σε ενα μαστορα εισαι 100% σιγουρος οτι σε προσεξε.
Παντως σε δυσκολοτερα και σημαντικοτερα σημεια, νομιζω θα εμπιστευτω την τεχνογνωσια ενος συνεργειου.
- AcanthorΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 39
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda VFR800 VTEC
Κράνος : Shark RSX
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 8:29 pm
finrod wrote:Το Σαββατο ειπα να βαλω τις βασεις για βαλιτσες που προσφατα αγορασα, μονος μου με τη βοηθεια μονο ενος φιλου με βασικες γνωσεις και ακομα πιο βασικα εργαλεια. Βασικος λογος να γλυτωσω τα λεφτα του συνεργειου, αλλα φυσικα και για την "φαση" της ιστοριας, το να πιανει εργαλεια και να κανεις κατι στην καλη σου.
Τελικα τρεις ωρες μετα και αφου επεστρεψα και μια φορα σπιτι μου για να βρω καλυτερα εργαλεια τα καταφεραμε. Μπορει σε μερικους να φαινεται ευκολο, αλλα εμας μας βγηκε το λαδι! Καταρχην αυτη η δευτερη ρημαδοβιδα allen που κραταει το χερουλι του πισω να μην βγαινει με τιποτα... Αφου στραβωσαμε ενα allen πρωτα πριν την καταφερουμε!
Μετα, γενικα, δεν ειχαμε προβληματα εκτος απο το να μπουν οι βασεις και να βιδωσουν ολες οι βιδες μαζι. Απλα, τα καγκελα ΔΕΝ ελεγαν να κουνηθουν μερικες φορες για να μπει μια βιδα... Πιστευω πως οσοι εχουν στοιχειωσεις εμπειριες με do-it-yourself δουλειες, θα εχουν βρει τροπους να τα αντιμετωπιζουν αυτα ευκολα, εμεις παντως κουραστηκαμε και νιωσαμε και λιγο αχρηστοι
Τελος καλο, ολα καλα.
Εχω μια επιφυλαξη οτι καποια βιδα δεν την σφηξαμε καλα, οτι κατι μπορει να ξεχασαμε, αλλα πιστευω οτι ουτε σε ενα μαστορα εισαι 100% σιγουρος οτι σε προσεξε.
Παντως σε δυσκολοτερα και σημαντικοτερα σημεια, νομιζω θα εμπιστευτω την τεχνογνωσια ενος συνεργειου.
Πάλι καλά να λες που δεν έκανες ζημιά...Στη ίδια προσπάθεια (έβαζα τη βάση της πίσω βαλίτσας) εγώ κατάφερα να χαλάσω τις "βόλτες" των βάσεων των 3ών από τις 4 βίδες που κρατάνε τα χερούλια του συνεπιβάτη!
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ψάξω να βρω (από τύχη) ένα συνεργείο που μου έφτιαξε τελικά από την αρχή τις βάσεις προσθέτωντας "μούφες" στις τρύπες για να μπορέσουν να μπουν οι βίδες... Η κάθε "μούφα" χρεώθηκε 20€ (φιλική τιμή από 25€....) και με δώρο την εργασία...
Και για να μπω λίγο πιο πολύ εντός θέματος. Τα κάνω πλέον όλα σε μάστορα εκτός από το να βάζω και να βγάζω τις βάσεις για τις βαλίτσες (έμαθα πλέον...), γιατί δεν υπάρχει και ο απαραίτητος χρόνος. (Έτσι κι αλλιώς μόνο λάδια και τακάκια ήξερα να αλλάζω...)
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 10:33 pm
Ευχαριστώ για την απάντησή σας. Τελείως συμπτωματικά έβαλα και εγώ τις βάσεις το Σάββατο. Συμφωνώ μαζί σας. Μανίκι. Νομίζω ότι υπαρχουν δύο σημεία κλειδιά. Τα σωστά εργαλεία και το να μην σφίξεις καμμιά βίδα αρχικά αλλά όλες μαζί σταδιακά. Καλορίζικες οι βαλίτσες. Ελπίζω να έρθετε την Κυριακή να τις δούμε.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 10:45 pm
Acanthor wrote:Πάλι καλά να λες που δεν έκανες ζημιά...Στη ίδια προσπάθεια (έβαζα τη βάση της πίσω βαλίτσας) εγώ κατάφερα να χαλάσω τις "βόλτες" των βάσεων των 3ών από τις 4 βίδες που κρατάνε τα χερούλια του συνεπιβάτη!
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ψάξω να βρω (από τύχη) ένα συνεργείο που μου έφτιαξε τελικά από την αρχή τις βάσεις προσθέτωντας "μούφες" στις τρύπες για να μπορέσουν να μπουν οι βίδες... Η κάθε "μούφα" χρεώθηκε 20€ (φιλική τιμή από 25€....) και με δώρο την εργασία...
Και για να μπω λίγο πιο πολύ εντός θέματος. Τα κάνω πλέον όλα σε μάστορα εκτός από το να βάζω και να βγάζω τις βάσεις για τις βαλίτσες (έμαθα πλέον...), γιατί δεν υπάρχει και ο απαραίτητος χρόνος. (Έτσι κι αλλιώς μόνο λάδια και τακάκια ήξερα να αλλάζω...)
Αυτό το έκανα στην πρώτη μου μηχανή (BMW R65 1980) που είχα βαλθεί να αλλάξω λάδια μόνος μου...!! Την πρώτη φορά όλα ΟΚ (αν και νομίζω έκανα χαρακτηριστικά ΠΟΛΛΗ ώρα για μία τόσο απλή δουλειά όσο η αλλαγή λαδιών!) αλλά έσφιξα ΤΟΣΟ πολύ τη βίδα στο κάρτερ, που τη 2η φορά που πήγα να τα αλλάξω, χάλασα τη βόλτα της αλενόβιδας και... bye bye... Κλασσικά μετά σε μηχανικό για "μούφες" και από τότε για να γλυτώσω χρόνο (κυρίως) αλλά και πιθανά παρατράγουδα παραδίδω τις εκάστοτε μηχανές μου στο συνεργείο...
Πάντως κάτι ψιλά τύπου να αλλάξω καθρέφτη στο fazer που είχα (που καθόλου "ψιλό" δεν ήταν τελικά, γιατί χρειάστηκε να λύσω τα μισά φέρινγκ!!) γιατί έσπασε ο παλιός, προσπαθώ να τα κάνω μόνος μου...
Χέρι στον κινητήρα πάντως ΔΕΝ βάζω...
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 10:55 pm
Αρχίζω να αισθάνομαι μειοψηφία
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 11:14 pm
gasoil wrote: Αρχίζω να αισθάνομαι μειοψηφία
Όπως και να' χει σε ζηλεύω... ο πατέρας μου την BMW που ανέφερα (την είχε καμιά 20ριά χρόνια πριν από μένα) την έδενε και την έλυνε μόνος του... ήξερε πάντα τι έχει και τι μπορεί να φταίει... Γιατί είχε εμπιστοσύνη ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ και δε χρειαζόταν να υποψιάζεται τι μαλακία έχει κάνει σε κάθε περίπτωση κάποιος άλλος. Όπως και να' χει... είναι ωραίο να ΞΕΡΕΙΣ. Απλά εγώ είμαι εντελώς άσχετος και μου φαίνονται ΒΟΥΝΟ όλα αυτά... οπότε προτιμώ να τα αφήνω σε έμπειρα χέρια.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 11:15 pm
finrod wrote:Το Σαββατο ειπα να βαλω τις βασεις για βαλιτσες που προσφατα αγορασα, μονος μου με τη βοηθεια μονο ενος φιλου με βασικες γνωσεις και ακομα πιο βασικα εργαλεια. Βασικος λογος να γλυτωσω τα λεφτα του συνεργειου, αλλα φυσικα και για την "φαση" της ιστοριας, το να πιανει εργαλεια και να κανεις κατι στην καλη σου.
Τελικα τρεις ωρες μετα και αφου επεστρεψα και μια φορα σπιτι μου για να βρω καλυτερα εργαλεια τα καταφεραμε. Μπορει σε μερικους να φαινεται ευκολο, αλλα εμας μας βγηκε το λαδι! Καταρχην αυτη η δευτερη ρημαδοβιδα allen που κραταει το χερουλι του πισω να μην βγαινει με τιποτα... Αφου στραβωσαμε ενα allen πρωτα πριν την καταφερουμε!
Μετα, γενικα, δεν ειχαμε προβληματα εκτος απο το να μπουν οι βασεις και να βιδωσουν ολες οι βιδες μαζι. Απλα, τα καγκελα ΔΕΝ ελεγαν να κουνηθουν μερικες φορες για να μπει μια βιδα... Πιστευω πως οσοι εχουν στοιχειωσεις εμπειριες με do-it-yourself δουλειες, θα εχουν βρει τροπους να τα αντιμετωπιζουν αυτα ευκολα, εμεις παντως κουραστηκαμε και νιωσαμε και λιγο αχρηστοι
Τελος καλο, ολα καλα.
Εχω μια επιφυλαξη οτι καποια βιδα δεν την σφηξαμε καλα, οτι κατι μπορει να ξεχασαμε, αλλα πιστευω οτι ουτε σε ενα μαστορα εισαι 100% σιγουρος οτι σε προσεξε.
Παντως σε δυσκολοτερα και σημαντικοτερα σημεια, νομιζω θα εμπιστευτω την τεχνογνωσια ενος συνεργειου.
Παρεπιπτόντως, finrod (και Gasoil εδώ που τα λέμε)... τι γίνεται με αυτές τις βαλίτσες;; Τις πήρατε από τον Άγγλο; Όλα καλά;
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 11:27 pm
Παρεπιπτόντως, finrod (και Gasoil εδώ που τα λέμε)... τι γίνεται με αυτές τις βαλίτσες;; Τις πήρατε από τον Άγγλο; Όλα καλά;
Εγώ τις παρέλαβα την Παρασκευή. Ειναι γαμάτες, με τις βάσεις όπως έλεγε στο site. Πάντως μαλακία του Εγγλέζου η μεταφορική που χρησιμοποιεί. Ζητούσε μεταφορικά 160 λίρες και με parcelforce (επίσης μεταφορική) στοίχισε 50 λίρες. Σύνολο 360 ευρώ δηλαδή.
Στην εκδρομή θα έρθω μόνος μου εννοείται με τις βαλίτσες. Θα μου πείς τι θα βάλω μέσα ? Ξέρω γώ ? Σαντουιτσάκια για τον δρόμο.
Εγώ τις παρέλαβα την Παρασκευή. Ειναι γαμάτες, με τις βάσεις όπως έλεγε στο site. Πάντως μαλακία του Εγγλέζου η μεταφορική που χρησιμοποιεί. Ζητούσε μεταφορικά 160 λίρες και με parcelforce (επίσης μεταφορική) στοίχισε 50 λίρες. Σύνολο 360 ευρώ δηλαδή.
Στην εκδρομή θα έρθω μόνος μου εννοείται με τις βαλίτσες. Θα μου πείς τι θα βάλω μέσα ? Ξέρω γώ ? Σαντουιτσάκια για τον δρόμο.
- sotokanΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-08
Mηνύματα : 72
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR VTEC
Κράνος : xr1000
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 11:27 pm
Άσε δεν θα πάρω άλλα μαστο(ύ)ρια,έχω πάει σε πάρα πολλούς και έχω δει τις απίστευτες λαλακίες...
΄Μόνο σε εξαιρετικά δύσκολες περιπτώσεις,αλλά και πάλι πιο πολύ εμπιστοσύνη έχω στα χέρια του Κώστα (gasoil),του Τάσου (Αnastasis) και τα δικά μου
΄Μόνο σε εξαιρετικά δύσκολες περιπτώσεις,αλλά και πάλι πιο πολύ εμπιστοσύνη έχω στα χέρια του Κώστα (gasoil),του Τάσου (Αnastasis) και τα δικά μου
- finrodΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-01
Mηνύματα : 465
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 11:33 pm
gasoil wrote:Παρεπιπτόντως, finrod (και Gasoil εδώ που τα λέμε)... τι γίνεται με αυτές τις βαλίτσες;; Τις πήρατε από τον Άγγλο; Όλα καλά;
Εγώ τις παρέλαβα την Παρασκευή. Ειναι γαμάτες, με τις βάσεις όπως έλεγε στο site. Πάντως μαλακία του Εγγλέζου η μεταφορική που χρησιμοποιεί. Ζητούσε μεταφορικά 160 λίρες και με parcelforce (επίσης μεταφορική) στοίχισε 50 λίρες. Σύνολο 360 ευρώ δηλαδή.
Στην εκδρομή θα έρθω μόνος μου εννοείται με τις βαλίτσες. Θα μου πείς τι θα βάλω μέσα ? Ξέρω γώ ? Σαντουιτσάκια για τον δρόμο.
Εγω ο @#$##@$ γιατι εδωσα 140€ για μεταφορικα? (117 λιρες)
Και μενα 150λιρες ζητουσε και εκανα την μαγκια να τα στειλω με 5 λιρες σε φιλο και να κανονιζε αυτος να μου τις στειλει οπως μπορουσε. Ωραια μαγκια μου βγηκε... Τεσπα, 450 συνολικα εμενα. Σουπερ ικανοποιημενος, οι βαλιτσες ειναι οι ΟΕΜ ολοκαινουριες, σε ελαφρα διαφορετικο κοκκινο. Τωρα μενει να τις βαψω.
Καλα στην εκδρομη εγω βαλιτσες δεν παιρνω μαζι. Θελω να ξυσω...
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
9/3/2009, 11:47 pm
gasoil wrote:Θα μου πείς τι θα βάλω μέσα ? Ξέρω γώ ? Σαντουιτσάκια για τον δρόμο.
finrod wrote:Τωρα μενει να τις βαψω.
Περιμένω με ΑΓΩΝΙΑ!!!!
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
10/3/2009, 12:14 am
Ρε σεις, γεμίσαμε βαλίτσες!
Περί συνεργείων.
Gasoil δεν είσαι μόνος! Προσπαθώ να κάνω τα περισσότερα που χρειάζεται μια μοτισικλέτα, οι πρώτες μου μηχανές ήταν απλές και εύκολες στη συντήρηση. Επίσης είχα την τύχη να υπάρχει φίλος με μικρό γκαραζάκι το οποίο και είχαμε μετατρέψει σε μίνι συνεργείο. Εννοείται ότι έχω κάνει πολλές πατάτες, ζημιές και λάθη.
Στο VFR το μόνο (καλά δεν είναι και λίγο!) που δεν έχω κάνει είναι να ανοίξω κινητήρα (δεν χρειάστηκε κιόλας).
Για βαλβίδες, εδώ και πάνω από δέκα χρόνια το πάω στην Καρδίτσα(!) στον μόνο μάστορα που εμπιστεύομαι για το VFR, είναι άριστος γνώστης των RC 36 και καλός φίλος. Το ανοίγουμε παρέα, ασχολείται με τις βαλβίδες και τα χοντρά και εγώ με τα υπόλοιπα και στο τέλος μαζί με τις βενζίνες μου βγαίνει φτηνότερα από αντίστοιχο service στην ΑΘήνα.
Πάντως για σχάρες, τακάκια, αλυσίδες, φίλτρα, λάδια, εξαερώσεις υγρών φρένων, αλλαγή αμορτισέρ κλπ κλπ τα χέρια μου πιάνουν. Αυτές τις μέρες έγδυσα το μηχανάκι από τη μέση και μπρος για να αλλάξω τον κεντρικό διακόπτη και να κάνω μια μικρή επιδιόρθωση στο στροφόμετρο. Για να πω την αλήθεια, πάντως, από τότε που ήρθα Ζαχάρω συνήθως πάω για τα ψιλά σε έναν τοπικό μάστορα, ο οποίος είναι αξιόπιστος και απίστευτα λογικός στο τι χρεώνει. Δεν έχω και κατάλληλο χώρο εδώ.
Πάντως, είναι όμορφο να ξέρεις κάποια βασικά πράγματα και να μην είσαι απόλυτα εξαρτημένος από τα συνεργεία. Άλλωστε, όσες πατάτες και αν έχω κάνει δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι πήγα το VFR σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για βάψιμο ρεζερβουάρ και όταν πήρα το μηχανάκι νόμιζε πως ήταν TRIUMPH και δούλευε τρικύλινδρα! Αρνήθηκαν πως υπήρχε πρόβλημα, έφυγα γιατί βαριέμαι αφόρητα τη βλακεία και όταν έβγαλα το ρεζερβουάρ στο γκαραζάκι μου, ανακάλυψα τη μία πίπα στον αέρα!
Ή σε άλλο συνεργείο που μετά από αλλαγή ρουλεμάν στο λαιμό ήταν απολύτως λάσκα οι βίδες στις πλάκες του πηρουνιού! Ε, ρε γλέντια.
Και κάτι τελευταίο. Έχετε δει πολλούς μάστορες να χρησιμοποιούν ροπόκλειδο στη μηχανή σας;
Περί συνεργείων.
Gasoil δεν είσαι μόνος! Προσπαθώ να κάνω τα περισσότερα που χρειάζεται μια μοτισικλέτα, οι πρώτες μου μηχανές ήταν απλές και εύκολες στη συντήρηση. Επίσης είχα την τύχη να υπάρχει φίλος με μικρό γκαραζάκι το οποίο και είχαμε μετατρέψει σε μίνι συνεργείο. Εννοείται ότι έχω κάνει πολλές πατάτες, ζημιές και λάθη.
Στο VFR το μόνο (καλά δεν είναι και λίγο!) που δεν έχω κάνει είναι να ανοίξω κινητήρα (δεν χρειάστηκε κιόλας).
Για βαλβίδες, εδώ και πάνω από δέκα χρόνια το πάω στην Καρδίτσα(!) στον μόνο μάστορα που εμπιστεύομαι για το VFR, είναι άριστος γνώστης των RC 36 και καλός φίλος. Το ανοίγουμε παρέα, ασχολείται με τις βαλβίδες και τα χοντρά και εγώ με τα υπόλοιπα και στο τέλος μαζί με τις βενζίνες μου βγαίνει φτηνότερα από αντίστοιχο service στην ΑΘήνα.
Πάντως για σχάρες, τακάκια, αλυσίδες, φίλτρα, λάδια, εξαερώσεις υγρών φρένων, αλλαγή αμορτισέρ κλπ κλπ τα χέρια μου πιάνουν. Αυτές τις μέρες έγδυσα το μηχανάκι από τη μέση και μπρος για να αλλάξω τον κεντρικό διακόπτη και να κάνω μια μικρή επιδιόρθωση στο στροφόμετρο. Για να πω την αλήθεια, πάντως, από τότε που ήρθα Ζαχάρω συνήθως πάω για τα ψιλά σε έναν τοπικό μάστορα, ο οποίος είναι αξιόπιστος και απίστευτα λογικός στο τι χρεώνει. Δεν έχω και κατάλληλο χώρο εδώ.
Πάντως, είναι όμορφο να ξέρεις κάποια βασικά πράγματα και να μην είσαι απόλυτα εξαρτημένος από τα συνεργεία. Άλλωστε, όσες πατάτες και αν έχω κάνει δεν θα ξεχάσω ποτέ ότι πήγα το VFR σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για βάψιμο ρεζερβουάρ και όταν πήρα το μηχανάκι νόμιζε πως ήταν TRIUMPH και δούλευε τρικύλινδρα! Αρνήθηκαν πως υπήρχε πρόβλημα, έφυγα γιατί βαριέμαι αφόρητα τη βλακεία και όταν έβγαλα το ρεζερβουάρ στο γκαραζάκι μου, ανακάλυψα τη μία πίπα στον αέρα!
Ή σε άλλο συνεργείο που μετά από αλλαγή ρουλεμάν στο λαιμό ήταν απολύτως λάσκα οι βίδες στις πλάκες του πηρουνιού! Ε, ρε γλέντια.
Και κάτι τελευταίο. Έχετε δει πολλούς μάστορες να χρησιμοποιούν ροπόκλειδο στη μηχανή σας;
- VikingΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 230
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Aprilia RSV Tuono
Κράνος : Suomy Spec1R
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
10/3/2009, 12:19 am
Σήμερα εμπιστεύτηκα τα χεράκια μου..
Όλα πήγαν καλά κι ας έχω μηδενική εμπειρία από τέτοια πράγματα ( για μηχανές, στα αεροσκάφη είμαι πιο καλός..χεχε)
Λοιπόν,πέρα από την κούραση νιώθω πολύ έντονη τη σκέψη "έχω κάνει καμιά μαλακία"??
Ο "λειτουργικός έλεγχος" απέδωσε καλώς βέβαια αλλά θέλω να κάνω και λίγα χιλιόμετρα για να επιβεβαιώσω ότι όλα είναι ΟΚ.
Πάντως,πέρα απ'τις βαλβίδες και τα λάστιχα,όλα τα άλλα γίνονται αρκετά εύκολα και σωστά,σήμερα το ανακάλυψα αυτό...
Kαι μια επίσκεψη στον μάστορα θα την κάνω για να δω αν όντως όλα είναι ΟΚ.Είναι η ανασφάλεια του πρωτάρη..
Ψηφίζω do it yourself!!!
Όλα πήγαν καλά κι ας έχω μηδενική εμπειρία από τέτοια πράγματα ( για μηχανές, στα αεροσκάφη είμαι πιο καλός..χεχε)
Λοιπόν,πέρα από την κούραση νιώθω πολύ έντονη τη σκέψη "έχω κάνει καμιά μαλακία"??
Ο "λειτουργικός έλεγχος" απέδωσε καλώς βέβαια αλλά θέλω να κάνω και λίγα χιλιόμετρα για να επιβεβαιώσω ότι όλα είναι ΟΚ.
Πάντως,πέρα απ'τις βαλβίδες και τα λάστιχα,όλα τα άλλα γίνονται αρκετά εύκολα και σωστά,σήμερα το ανακάλυψα αυτό...
Kαι μια επίσκεψη στον μάστορα θα την κάνω για να δω αν όντως όλα είναι ΟΚ.Είναι η ανασφάλεια του πρωτάρη..
Ψηφίζω do it yourself!!!
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
10/3/2009, 12:47 am
Γεια σας παιδια,επι του θεματος εγω μπορω να πω οτι η χαρα που μου δινει το μαστορεμα..η ασχολια με τη μοτο μου ακομα και το πλυσιμο θα ελεγα...δεν συγκρινεται με την επισκεψη σε συνεργειο.
Βεβαια οχι χωρις κοπο χρονο γδαρσυματα στα χερια και ρισκο για καμια μικροζημια.
Εργαλεια εχω αποχτηση σχεδον τα παντα με τα χρονια,αν και οχι ολα καλης ποιοτητος, και αυτο παιζει μεγαλο ρολο σας σας βεβαιωνω...
ΜΟΝΟ ρυθμιση βαλβιδων ελειψει καπελοτων κανω σε συνεργειο που ειναι και φιλος .Ενοειται οτι δεν δουλευει τζαμπα...
Λαδια, φιλτρα, μπουζι, αμορτισερ ,λαδια μπροστινου,τροχους φρενα,στα παπια μου κανω και βαλβιδες με ολα καταπιανωμαι..Καμια φορα κανω διπλο χρονο απ το μαστορα αλλα εχω το καφε μου τον μικρουλη μου Γιωργο να προσπαθει να με μιμηθει....και εντελει η ικανοποιηση οτι μπορεις να κανεις μονος πραγματα και δεν εισαι εξαρτημενος για το παραμικρο ειναι μεγαλη,ασε που ολο και καποιος φιλος θελει καμια βοηθεια... καλο πρωι φιλοι.
Βασιλης
Βεβαια οχι χωρις κοπο χρονο γδαρσυματα στα χερια και ρισκο για καμια μικροζημια.
Εργαλεια εχω αποχτηση σχεδον τα παντα με τα χρονια,αν και οχι ολα καλης ποιοτητος, και αυτο παιζει μεγαλο ρολο σας σας βεβαιωνω...
ΜΟΝΟ ρυθμιση βαλβιδων ελειψει καπελοτων κανω σε συνεργειο που ειναι και φιλος .Ενοειται οτι δεν δουλευει τζαμπα...
Λαδια, φιλτρα, μπουζι, αμορτισερ ,λαδια μπροστινου,τροχους φρενα,στα παπια μου κανω και βαλβιδες με ολα καταπιανωμαι..Καμια φορα κανω διπλο χρονο απ το μαστορα αλλα εχω το καφε μου τον μικρουλη μου Γιωργο να προσπαθει να με μιμηθει....και εντελει η ικανοποιηση οτι μπορεις να κανεις μονος πραγματα και δεν εισαι εξαρτημενος για το παραμικρο ειναι μεγαλη,ασε που ολο και καποιος φιλος θελει καμια βοηθεια... καλο πρωι φιλοι.
Βασιλης
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
10/3/2009, 9:26 am
Και εγώ μέχρι ένα σημείο μόνος μου.
Αμορτισέρ ελατήρια εξάτμιση μανιτάρια τα έβαλα μόνος μου και άλλα πολλά. Όσο κάλος και να είναι ο μάστορας όπως την προσέχω εγώ αποκλείετε.
Πιστεύω ότι και αν δεν πιάνει λίγο το χέρι σου και δεν έχεις γνώσεις δεν μπορείς να συντηρήσεις μια μηχανή μόνο βάση συνεργειών.
Αμορτισέρ ελατήρια εξάτμιση μανιτάρια τα έβαλα μόνος μου και άλλα πολλά. Όσο κάλος και να είναι ο μάστορας όπως την προσέχω εγώ αποκλείετε.
Πιστεύω ότι και αν δεν πιάνει λίγο το χέρι σου και δεν έχεις γνώσεις δεν μπορείς να συντηρήσεις μια μηχανή μόνο βάση συνεργειών.
- Al_BandyΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-08
Mηνύματα : 259
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda cb1300 xr 250
Κράνος : Shoei xr1100
πιγκουινοπαιδο
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
10/3/2009, 11:58 am
μαστορας λογο εγγυησης και ελλειψης χρονου....
1.Οικονομικό Καλος μαστορας παντα προσφερει πανω απο μια λυσεις...
2.Ασφάλεια Μετα απο 11 χρονια που δουλευει το σκουτερ μου τον εμπιστευομαι, ελπιζω να μη βγω λαθος
3.Τεχνογνωσία και ικανότητα ιδια απαντηση με το απο πανω
4.Αίσθηση αυτοικανοποίησης. δυστυχος οχι αλλα λειπουν και πολλα εργαλια για να πειραματιστω
Θεμα βαλιτσα: το εκανα παρεα με το μαστορα (πλαινες fz1) οποιον παρηγορει μας πηρε 1,5 ωρα οποτε καλα τα πηγατε υποθετω και επισης εγω δεν ειχα το πλεονεκτιμα της αυτοικανοποιησης
1.Οικονομικό Καλος μαστορας παντα προσφερει πανω απο μια λυσεις...
2.Ασφάλεια Μετα απο 11 χρονια που δουλευει το σκουτερ μου τον εμπιστευομαι, ελπιζω να μη βγω λαθος
3.Τεχνογνωσία και ικανότητα ιδια απαντηση με το απο πανω
4.Αίσθηση αυτοικανοποίησης. δυστυχος οχι αλλα λειπουν και πολλα εργαλια για να πειραματιστω
Θεμα βαλιτσα: το εκανα παρεα με το μαστορα (πλαινες fz1) οποιον παρηγορει μας πηρε 1,5 ωρα οποτε καλα τα πηγατε υποθετω και επισης εγω δεν ειχα το πλεονεκτιμα της αυτοικανοποιησης
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
10/3/2009, 9:20 pm
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
10/3/2009, 9:58 pm
Οτι μπορει καθενας να κανει καλο ειναι . Ασε που εχει και αλλη γλυκα Και τα φραγκα γλυτωνεις
και γω κασταβιδωνω σχεδον τα παντα ενταξει βαλβιδες στο μαστορα σε 5 χρονια δηλαδη.
Α ντε παιδια μαστορευευτε μονο προσοχη στο τΙ λινετε να το ξαναβιδωνετε
και γω κασταβιδωνω σχεδον τα παντα ενταξει βαλβιδες στο μαστορα σε 5 χρονια δηλαδη.
Α ντε παιδια μαστορευευτε μονο προσοχη στο τΙ λινετε να το ξαναβιδωνετε
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
10/3/2009, 10:38 pm
Gabadoo σχεδίασες αποστάτες για να φορέσεις τις Βrembo;
Η κατασκευή έγινε από εσένα;
Η κατασκευή έγινε από εσένα;
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
10/3/2009, 11:07 pm
Προσπαθώ να το καταλάβω αλλά δεν... Εκτός και αν έχεις αλλάξει δίσκους με μεγαλύτερους.gabadoo wrote: Προσπαθω οσο μπορω να επεμβαινω μονος μου... Γνωσεις εχω...Σχεδιαζω για το Στρομ αυτα.... http://img21.imageshack.us/my.php?image=21440770.jpg Να φρεναρει σωστα τουλαχιστον...
Ανάλυσέ το λίγο ρε Θοδωρή γιατί θα μας τρελλάνεις
- AcanthorΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 39
Ηλικία : 43
Μοντέλο : Honda VFR800 VTEC
Κράνος : Shark RSX
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
10/3/2009, 11:38 pm
gasoil wrote: Τα σωστά εργαλεία και το να μην σφίξεις καμμιά βίδα αρχικά αλλά όλες μαζί σταδιακά.
Μόλις έδωσες τις καλύτερες συμβουλές!
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
11/3/2009, 12:01 am
Αν και το κραταγα μυστικο απο το Βασιλακο,θελοντας να του κανω εκπληξη ειμαι τωρα υποχρεωμενος να το πω..Στην δουλεια που εργαζομαι,εχω προσβαση σε εργαλειομηχανες (τορνους-φρεζες-πλανες κτλ κτλ..) ετσι προσπαθησα και κατορθωσα να φτιαξω στο φρεζοδραπανο ανταπτορες απο αλουμινιο...Εννοειται οτι πρωτα ειχα παρει μετρα απο τις μπροστινες δαγκανες ενος Caponord ,ετσι αυτο δεν αποτελουσε προβλημα....Επειδη ομως το αλουμινιο στο οποιο ειχα προσβαση εγω (απο τα ρεταλια που δουλευουμε στην δουλεια) δεν του ειχα εμπιστοσυνη ,ως προς την σκληροτητα-ποσοστο κραματων,ψαχτηκα στο e-bay επειτα απο προτροπη φιλου...Εκει βρηκα τους καταλληλους ανταπτορες κατασκευασμενους απο μασιφ billet 7075 αλουμινιο,ανοδιωμενο σε μαυρο χρωμα,το οποιο δεν μου αφηνε καμμια αμφιβολια για την καταλληλοτητα του (με αρκετο διαβασμα ως προς τις μηχανουργικες ιδιοτητες του συγκεκριμενου κραματος αλουμικιου...) Αυτοι ανταπτορες που βρηκα ταιριαζουν στην διασταση των 55 mm (απο τρυπα βιδας /πανω στο πηρουνι /-σε τρυπα). και την μετατρεπει σε 40 c-c που ηθελα εγω για να κατσουν οι δαγκανες που ηθελα...Να υπενθυμισω οτι η παρουσα μετατροπη δουλευει ηδη σε αλλο Στρομ ΤΕΛΕΙΑ με το ABS ,αλλα μου εμεινε η "καψα" ασνηστη,του να πετυχαινε να το εφτιαχνα μονος μου.Ειχα και εγω προσβαση (εαν ηθελα..) σε μασιφ μπιλλετ που ειναι αναγκαιο,αλλα οχι σε λογικη τιμη ,για την ποσοτητα που θα χρειαζομουν....Ετσι τα αγορασα....Μολις ερθουν απεξω τα πραματα (ανταπτορες-δαγκανες και 19 τρομπα-επισης της brembo) τοτε θα φτιαξω και μεταλλικα μαρκουτσια και μετα θα μονταρω μονος μου...Και θα εχω επιτελους αξιοπιστα και δυνατα φρενα για το μηχανακι μου...Οι δισκοι δεν αλλαζουν γιατι οι δαγκανες αυτες ειναι σχεδιασμενες για 320 mm δισκους που εχει το Στρομ ως πρωτη τοποθετηση...Αργοτερα εαν φθαρουν θα τους αλλαξω με αλλους πολυ καλυτερους,παλι απο το e-bay... http://global.ebay.com/ZR7_Z750_ER6N_V-stromDL_Calipers_Bracket_Brembo_40mm/220366858653/item και οι δαγκανες.... http://global.ebay.com/Bremszange_Brembo_P4_3034_NEU_Ducati_748_Paso_Monster/120389631922/itemΟ φυσικός wrote:Gabadoo σχεδίασες αποστάτες για να φορέσεις τις Βrembo;
Η κατασκευή έγινε από εσένα;
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
11/3/2009, 12:15 am
Επισης εχω σκοπο,αφου μονταρω τα φρενα,να φτιαξω μια γεφυρα για τα καλαμια..Εκει δεν χρειαζεται καποιο ειδικο αλουμινιο,ενα απλο κομματι,καταλληλα επεξεργασμενο ειναι αρκετο για να βοηθησει να μην υπαρχουν στρεβλωσεις στα καλαμια μου...Στο απωτερο μελλον,θα φτιαξω το μπροστινο πηρουνι,με εσωτερικα φυσιγγια και αλλα ελατηρια,καθως και ενα WP πισω...και τελειωσαμε...Θα το εχω χρονια ετσι που θα το εχω φτιαξει...Καλα φρενα με ABS,στιβαρο μπροστινο,και επισης σοβαρο πισω αμορτισερ...Γιατι τα κανω αυτα?...Εχω καταλαβει οτι το μηχανακι που εχω επιλεξει για τις καθημερινες μετακινησεις μου,ειναι αξιοπιστοτατο και την εποχη που το αγορασα (Απριλης '08) ηταν και φτηνο.Η εκπτωση εχει γινει ηθελημενα απο το εργοστασιο για να βγει το μηχανακι ετσι φτηνο,ωστε να πιασει την αγορα "απο τα μουτρα" που λενε....Εστιασα σε αυτα που θεωρω εγω ΥΨΙΣΤΗΣ σημασιας για την ασφαλεια μου,και προσπαθω να τα βελτιωσω,χωρις ομως να βγαινω απο τις κατασκευαστικες απαιτησεις.Σε ενδεχομενο φρεναρισμα,και 2 μετρα να σταματησω νωριτερα,μπορει να ειναι η διαφορα μεταξυ Ζωης-θανατου...Ετσι δεν ειναι;
- panosxlv650Νέο μέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 27
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Transalp XL650V
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
11/3/2009, 12:27 am
Αν θες να κρατήσεις την μεταπωλητική της αξία υψηλά, τα σερβις σε εξουσιοδοτημένο είναι μονόδρομος. Αν σκέφτεσαι πως θα την κρατήσεις 5+ έτη και τα χεράκια σου πιάνουν μπορείς με ενα repair/service manual και τα κατάλληλα εργαλεία, και όχι μόνο την εργαλειοθήκη, να κάνεις το μεγαλύτερο μέρος της συντήρησης. Ακόμη και το ρύθμισμα βαλβίδων, που υποτείθεται κάνουν, ΠΟΤΕ δεν ανοίγουν κεφαλή και μετράνε το διάκενο, αλλά το κάνουν με την κλασσική κι εληνική αλάθανστη μέθοδο: με το αυτί...
Εν κατακλείδι στην αυλή σου, στο πεζοδρόμιο σου, στο γκαράζ σου, στην πυλωτή σου αν πιάνει το χεράκι σου.
Εγώ επειδή σκέφτομαι να την δώσω (κι έχω εγγύηση για 6 μήνες ακόμη) πάω μόνο σε εξουσιοδοτημένο.
Εν κατακλείδι στην αυλή σου, στο πεζοδρόμιο σου, στο γκαράζ σου, στην πυλωτή σου αν πιάνει το χεράκι σου.
Εγώ επειδή σκέφτομαι να την δώσω (κι έχω εγγύηση για 6 μήνες ακόμη) πάω μόνο σε εξουσιοδοτημένο.
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
11/3/2009, 12:43 am
Προσωπικα μιλωντας,το μηχανακι αυτο θα το κρατησω για να κανω την δουλεια μου...Σε αλλο θρεντ,αναφερω οτι ψαχνομαι(χωρις να βιαζομαι ομως...) και για μια αλλη "κοπελλα"...Απο εδω ο συνεργατης μου-απο δω ο ερωτας μου.Γιατι καθε "τιμιος " μοτοσυκλετιστης πρεπει να εχει ενα μηχανακι για την δουλεια,ενα για την κ@@@λα και ενα αυτοκινητο για την οικογενεια χαχαχαχαχαχαχ...Τα οποια φυσικα,και εχω σκοπο να τα συντηρω μονος μου.Γνωσεις εχω,τα χερια μου πιανουν,εργαλεια εχω ωστε να δανειζω,η εργασια μου ειναι σχετικη με εργαλεια.....ολα οκ κατ'εμεpanosxlv650 wrote:Αν θες να κρατήσεις την μεταπωλητική της αξία υψηλά, τα σερβις σε εξουσιοδοτημένο είναι μονόδρομος. Αν σκέφτεσαι πως θα την κρατήσεις 5+ έτη και τα χεράκια σου πιάνουν μπορείς με ενα repair/service manual και τα κατάλληλα εργαλεία, και όχι μόνο την εργαλειοθήκη, να κάνεις το μεγαλύτερο μέρος της συντήρησης. Ακόμη και το ρύθμισμα βαλβίδων, που υποτείθεται κάνουν, ΠΟΤΕ δεν ανοίγουν κεφαλή και μετράνε το διάκενο, αλλά το κάνουν με την κλασσική κι εληνική αλάθανστη μέθοδο: με το αυτί...
Εν κατακλείδι στην αυλή σου, στο πεζοδρόμιο σου, στο γκαράζ σου, στην πυλωτή σου αν πιάνει το χεράκι σου.
Εγώ επειδή σκέφτομαι να την δώσω (κι έχω εγγύηση για 6 μήνες ακόμη) πάω μόνο σε εξουσιοδοτημένο.
- padelisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 40
Μοντέλο : ήταν κάποτε VFR RC46
Κράνος : SHOEI XR 1000
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
10/4/2009, 8:08 pm
εγω ψηφιζω do it your self αν εχεις χρονο,χωρο,ορεξη και λιγες γνωσεις!με ενα repair manual καταφερνεις να κανεις τουλαχιστον τα βασικα!για ζημιες,ρυθμιση βαλβιδων και οτιδηποτε πιο εξιδικευμενο στον "μαστορα"!
τζαμπα 500ρες εφευγαν τοσο καιρο!!!!!
τζαμπα 500ρες εφευγαν τοσο καιρο!!!!!
- grigorisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
4/12/2009, 2:42 pm
Τα χαλάω μόνος μου!
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
4/12/2009, 3:31 pm
grigoris wrote:Τα χαλάω μόνος μου!
Καλά μην αρχίσεις να μας λες τι και πως τα κάνεις, γιατί θα κλάψουνε μανούλες.
Για τους υπόλοιπους: Ο Γρηγόρης είναι από αυτούς που σου λένε δεν είναι τίποτα, θέλει λίιιιγη προσοχή στο πως θα μοντάρεις τον στροφαλοφόρο, όπως άλλοι σου λένε πως να ανοίγεις το ρεζερβουάρ για να βάλεις βενζίνη.
- grigorisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Συνεργείο VS φτειάξ'το μόνος σου
7/12/2009, 2:20 pm
apostat wrote:grigoris wrote:Τα χαλάω μόνος μου!
Καλά μην αρχίσεις να μας λες τι και πως τα κάνεις, γιατί θα κλάψουνε μανούλες.
Για τους υπόλοιπους: Ο Γρηγόρης είναι από αυτούς που σου λένε δεν είναι τίποτα, θέλει λίιιιγη προσοχή στο πως θα μοντάρεις τον στροφαλοφόρο, όπως άλλοι σου λένε πως να ανοίγεις το ρεζερβουάρ για να βάλεις βενζίνη.
Υπερβολές,ποτέ δεν έχω μοντάρει στροφαλοφόρο στα κάρτερ σε
V-4
Page 1 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|