- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)
20/1/2009, 5:48 pm
Πως θα μάθω ρε παιδιά να καταλαβαίνω τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στις αναρτήσεις μου;... Το μόνο που έκανα, είναι να σφίγγω την πίσω όταν έβαζα σαμάρια και τη συνεπιβάτιδα το καλοκαίρι στα ταξίδια, και να την επαναφέρω εκεί που την είχε το εργοστάσιο όταν την ξεφόρτωνα... Το δε μπροστινό φοβάμαι ότι αν βάλω το χεράκι μου θα το χαλάσω...!! Αυτό το θέμα με τις αναρτήσεις είναι πολύ μεγάλο και σημαντικό, και δε σκαμπάζω γρι...
Επίσης, μία ερώτηση αλλά μη με κοροιδέψει κανείς... Τι ακριβώς είναι τα ελατήρια στο μπροστινό και τι σχέση έχουν με το πηρούνι;
Κι άλλη μία: Γιατί τα ανάποδα πηρούνια (upside down ή και USD - χα! αυτό το ξέρω!! ) θεωρούνται καλύτερα από τα συμβατικά;
Άντε κι άλλη μία: Γιατί το μονόμπρατσό μας είναι ΤΟΣΟ όμορφο;!;!;!
Επίσης, μία ερώτηση αλλά μη με κοροιδέψει κανείς... Τι ακριβώς είναι τα ελατήρια στο μπροστινό και τι σχέση έχουν με το πηρούνι;
Κι άλλη μία: Γιατί τα ανάποδα πηρούνια (upside down ή και USD - χα! αυτό το ξέρω!! ) θεωρούνται καλύτερα από τα συμβατικά;
Άντε κι άλλη μία: Γιατί το μονόμπρατσό μας είναι ΤΟΣΟ όμορφο;!;!;!
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)
21/1/2009, 2:08 am
Φιλε βαγγελη ετσι κ εγω δεν σκαμπαζω γρι απο pc αλλα απο μοτο.. αστα εφαγα τη ζωη μου,47 χρ γαρ και οδηγω απο 15 χωρια που εχω αλλαξει και καμια 18αρια μοτο.. θα στα απαντησω ολα αλλα με τη βοηθο να γραφει γιατι ειμαι απελπιστικα αργος...και τωρα κοιμαται,εγω ζομπι. παντως δεσμευωμαι.καλο πρωι τα λεμε
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)
21/1/2009, 9:27 pm
Και γω δεν εχω μαυρη ζωνη στα κομπιουτερ (αλλα ρε φιλε Βαγγελη να κανεις γυρωλογια track day και να μην ξερεις τα ελατηρια και ρεστα ???).φιλικα!!!
Επειδει και γω αργω απελπιστηκα και η κορη μου βαριετε ας περιμενουμε τον φιλο με τη βοηθο του.
..
Επειδει και γω αργω απελπιστηκα και η κορη μου βαριετε ας περιμενουμε τον φιλο με τη βοηθο του.
..
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)
21/1/2009, 9:37 pm
Είμαι μικιό ακόμα, θα μάθω...
Ποιά γυρολόγια, ένα σχολείο έκανα ο καψερός..!
Εγώ έχω μαύρη ζώνη στα κομπιούτερ όμως... (νταααξ, όχι και μαύρη... γκρι σκούρο...!!)
Ποιά γυρολόγια, ένα σχολείο έκανα ο καψερός..!
Εγώ έχω μαύρη ζώνη στα κομπιούτερ όμως... (νταααξ, όχι και μαύρη... γκρι σκούρο...!!)
Re: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)
21/1/2009, 10:00 pm
Vvag wrote:
Εγώ έχω μαύρη ζώνη στα κομπιούτερ όμως...
"Ε ρε φιλαρακι, αφου εχεις μαυρη ζωνη στα κομπιουτερ, δεν ερχεσαι λιγο να δεις γιατι δεν δουλευει το ADSL";;; Συγνωμη για το σπαμ αλλα δεν κρατηθηκα!
CB1-FAN wrote:Επειδει και γω αργω απελπιστηκα και η κορη μου βαριετε ας περιμενουμε τον φιλο με τη βοηθο του.
..
Το club των ...λιγο πιο σεβασμιων αναβατων (γκουχουγκουχου ) και των βοηθων τους!! Αυτα ειναι!
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)
21/1/2009, 10:03 pm
Να απαντήσω στα τελευταία ερωτήματα (γιατί είναι τα πιο εύκολα!)
Τα ανάποδα πιρούνια προσφέρουν αυξημένη ακαμψία για ίδια διάμετρο με τα απλά πιρούνια. Ένα 45άρι ανάποδο είναι πιο άκαμπτο από ένα αντίστοιχης διαμέτρου κανονικό. Ας φανταστούμε ένα μπαλκόνι. Πού πρέπει να είναι παχύτερο, στην άκρη του ή στο σημείο που ενώνεται με το υπόλοιπο κτίριο; Προφανώς κοντά στο κτίριο (φοβάμαι ότι μου βγαίνει το καθηγητικό μου... )
Στην περίπτωση της μοτοσικλέτας το κτίριο είναι το πλαίσιο και συγκεκριμένα η περιοχή του λαιμού. Αντιστρέφοντας λοιπόν το πιρούνι φέρνεις το παχύ του τμήμα (τη μπότα) κοντά στο λαιμό και πετυχαίνεις αυξημένη ακαμψία.
Βέβαια μπορείς να βάλεις ένα παχύτερο κανονικό πιρούνι αλλά να χάσεις σε βάρος.
Παράλληλα τα ανάποδα είναι εντυπωσιακά και "πουλάνε". Δεν νομίζω, όμως, ότι είναι απαραίτητα σε μοτοσικλέτες που δεν έχουν μοναδικό προορισμό τις πίστες και ανάγκη την απόλυτη ακαμψία. Κυρίως για αυτό (ίσως και για λόγους κόστους) η HONDA δεν τοποθετεί ανάποδα στα VFR.
Όσο για τα ελατήρια και το πιρούνι, μέσα στα δύο καλάμια του μπροστινού συστήματος βρίσκονται 2 ελατήρια (όπως το πίσω αμορτισέρ έχει ένα ελατήριο, μόνο που εκεί είναι εξωτερικό) τα οποία φροντίζουν να μην εκτοξευόμαστε μαζί με το VFR όποτε χτυπάμε μια ανωμαλία του δρόμου. Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
Για το μονόμπρατσο δεν ξέρω τι να πω. Απλά είναι κουκλί!
Τα ανάποδα πιρούνια προσφέρουν αυξημένη ακαμψία για ίδια διάμετρο με τα απλά πιρούνια. Ένα 45άρι ανάποδο είναι πιο άκαμπτο από ένα αντίστοιχης διαμέτρου κανονικό. Ας φανταστούμε ένα μπαλκόνι. Πού πρέπει να είναι παχύτερο, στην άκρη του ή στο σημείο που ενώνεται με το υπόλοιπο κτίριο; Προφανώς κοντά στο κτίριο (φοβάμαι ότι μου βγαίνει το καθηγητικό μου... )
Στην περίπτωση της μοτοσικλέτας το κτίριο είναι το πλαίσιο και συγκεκριμένα η περιοχή του λαιμού. Αντιστρέφοντας λοιπόν το πιρούνι φέρνεις το παχύ του τμήμα (τη μπότα) κοντά στο λαιμό και πετυχαίνεις αυξημένη ακαμψία.
Βέβαια μπορείς να βάλεις ένα παχύτερο κανονικό πιρούνι αλλά να χάσεις σε βάρος.
Παράλληλα τα ανάποδα είναι εντυπωσιακά και "πουλάνε". Δεν νομίζω, όμως, ότι είναι απαραίτητα σε μοτοσικλέτες που δεν έχουν μοναδικό προορισμό τις πίστες και ανάγκη την απόλυτη ακαμψία. Κυρίως για αυτό (ίσως και για λόγους κόστους) η HONDA δεν τοποθετεί ανάποδα στα VFR.
Όσο για τα ελατήρια και το πιρούνι, μέσα στα δύο καλάμια του μπροστινού συστήματος βρίσκονται 2 ελατήρια (όπως το πίσω αμορτισέρ έχει ένα ελατήριο, μόνο που εκεί είναι εξωτερικό) τα οποία φροντίζουν να μην εκτοξευόμαστε μαζί με το VFR όποτε χτυπάμε μια ανωμαλία του δρόμου. Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
Για το μονόμπρατσο δεν ξέρω τι να πω. Απλά είναι κουκλί!
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)
22/1/2009, 12:15 am
Ο φυσικός wrote:Ελπίζω να βοήθησα λίγο.
Πολύ!! ThanX Δάσκαλε!
Re: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)
22/1/2009, 7:22 pm
Το κεφαλαιο Αναρτηση ειναι ενα απο τα μεγαλυτερα και σημαντικοτερα πανω στη μηχανη. Πριν απο ολα πρεπει να ρωτησουμε τον εαυτο μας 2 ερωτησεις:
1. Ειμαι δυσαρεστημενος με κατι στο στριψιμο της μηχανης μου;
2. Αν ναι, τι;
Απο εκει και περα μπορουμε να κανουμε πολλες αλλαγες και να μεταμορφωσουμε τη μηχανη τελειως. Ειτε προς το καλυτερο ειτε προς το χειροτερο.
Για αυτο και επισης βασικο ειναι να κραταμε σημειωσεις. Γραφουμε ΠΑΝΤΑ σε ενα μπλοκακι τι αλλαγες κανουμε στις αναρτησεις μας, ωστε αν χρειαστει να μπορουμε να γυρισουμε πισω στις αρχικες ρυθμισεις.
Πριν μπουμε σε αναλυσεις ιδου ενας πολυ χρησιμος πινακας που βοηθαει να λυσουμε τα προβληματα που τυχον εχουμε παρατηρησει ηδη.
1. Ειμαι δυσαρεστημενος με κατι στο στριψιμο της μηχανης μου;
2. Αν ναι, τι;
Απο εκει και περα μπορουμε να κανουμε πολλες αλλαγες και να μεταμορφωσουμε τη μηχανη τελειως. Ειτε προς το καλυτερο ειτε προς το χειροτερο.
Για αυτο και επισης βασικο ειναι να κραταμε σημειωσεις. Γραφουμε ΠΑΝΤΑ σε ενα μπλοκακι τι αλλαγες κανουμε στις αναρτησεις μας, ωστε αν χρειαστει να μπορουμε να γυρισουμε πισω στις αρχικες ρυθμισεις.
Πριν μπουμε σε αναλυσεις ιδου ενας πολυ χρησιμος πινακας που βοηθαει να λυσουμε τα προβληματα που τυχον εχουμε παρατηρησει ηδη.
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)
22/1/2009, 8:38 pm
Το club των ...λιγο πιο σεβασμιων αναβατων (γκουχουγκουχου ) και των βοηθων τους!! Αυτα ειναι!
Μπορει στα pc να θελουμε καποια βοηθεια και να μην πιστολαμε οπως εσυ .
Αλλα στο δρομο ειμαστε καλα πιστολια ακομα ...............
Το club των ...λιγο πιο σεβασμιων αναβατων
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Αναρτήσεις (ή και ελατήρια ή και σούστες)
23/1/2009, 1:52 am
Πως θα μάθω ρε παιδιά να καταλαβαίνω τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνω στις αναρτήσεις μου;... Το μόνο που έκανα, είναι να σφίγγω την πίσω όταν έβαζα σαμάρια και τη συνεπιβάτιδα το καλοκαίρι στα ταξίδια, και να την επαναφέρω εκεί που την είχε το εργοστάσιο όταν την ξεφόρτωνα...
ΦίλεVvag καλά έκανες κι έσφιγγες το ελατήριο για να μην κάθεται πίσω κι αλλάζει η γεωμετρία της μοτο. Αν και θα ήταν καλύτερα να συνδιαστεί με τη ρύθμιση στο κάτω μερος του αμορτισερ προς τα δεξιά (δλδ προς το hard) που κάνει την επαναφορά πιο αργή. Γενικά το "κράτημα" είναι συνδιασμός και των δύο ρυθμίσεων. Επίσης καλά κάνεις και το επαναφέρεις όταν οδηγείς μόνος σου. Πάντως το VFR έχει λίγες ρυθμίσεις (2 για το πίσω αμορτισερ και 1 για το εμπρός πιρουνι - "προφόρτηση") Το εμπρός είναι πιο απλό: όσο το βιδώνεις με πλακέ κατσαβίδι, γίνεται πιο γρήγορο στην επαναφορά και πιο αργό στη βύθιση. Για σημαντική αλλαγή, θέλει και αλλαγή λαδιών στο εσωτερικό με πιο παχύρευστα ή πιο λεπτόρευστα - ανάλογα... Όμως το VFR τα καταφέρνει αρκετά καλά, και μόνο σε συνθήκες πίστας θα χρειαστεί να το σφίξεις εντελώς μπροστά (βίδωμα δλδ) κι επίσης για το πίσω πολύ "προφώρτηση - σφίξιμο" με τέρμα το βιδάκι στο κάτω μέρος προς το hard. Και αυτά για να μην βυθίζει πολύ εμπρός στα φρένα και βρίσκει το stand στις στροφές. Αυτά για πίστα. Στο δρόμο αυτές οι ρυθμίσεις είναι υπερβολικές και θα μειώσουν κατά πολύ την άνεση. Οι αναρτήσεις είναι μεγάλο κεφάλαιο και προσπαθώ να είμαι πολύ συνοπτικός. Δες λίγο και το manual, είναι κατατοπιστικό! Παίζουν ρόλο και τα λάστιχα (πιέσεις κατασκευαστη: 36-42) για το δρόμο (30-32) για πίστα κατά τη γνώμη μου.
Τι ακριβώς είναι τα ελατήρια στο μπροστινό και τι σχέση έχουν με το πηρούνι;
Κι άλλη μία: Γιατί τα ανάποδα πηρούνια (upside down ή και USD - χα! αυτό το ξέρω!! ) θεωρούνται καλύτερα από τα συμβατικά;
To εμπρός είναι τόσο απλό στη ρύθμιση που είναι αδύνατον να το χαλάσεις αρκεί να θυμάσαι ή να σημειώσεις τις αρχικές ρυθμίσεις.τα ελατηρια σε συνδιασμο με το λαδι κ καποιες εσωτερικες βαλβιδες κανουν τη δουλεια.στο vfr είναι στον μέσο όρο.
Τα usd είναι για σπορ κατασκευές. Πιο άκαμπτα.
Άντε κι άλλη μία: Γιατί το μονόμπρατσό μας είναι ΤΟΣΟ όμορφο;!;!;!
Είναι όμορφο γιατί είναι σπάνιο! Εχεί και τα μειονεκτήματά του αλλά άστο...
Η ανάρτηση είναι μεγάλο κεφάλαιο. Ελπίζω ν α βοήθησα έστω και πολύ συνοπτικά.
Καλά χλμ
ΦίλεVvag καλά έκανες κι έσφιγγες το ελατήριο για να μην κάθεται πίσω κι αλλάζει η γεωμετρία της μοτο. Αν και θα ήταν καλύτερα να συνδιαστεί με τη ρύθμιση στο κάτω μερος του αμορτισερ προς τα δεξιά (δλδ προς το hard) που κάνει την επαναφορά πιο αργή. Γενικά το "κράτημα" είναι συνδιασμός και των δύο ρυθμίσεων. Επίσης καλά κάνεις και το επαναφέρεις όταν οδηγείς μόνος σου. Πάντως το VFR έχει λίγες ρυθμίσεις (2 για το πίσω αμορτισερ και 1 για το εμπρός πιρουνι - "προφόρτηση") Το εμπρός είναι πιο απλό: όσο το βιδώνεις με πλακέ κατσαβίδι, γίνεται πιο γρήγορο στην επαναφορά και πιο αργό στη βύθιση. Για σημαντική αλλαγή, θέλει και αλλαγή λαδιών στο εσωτερικό με πιο παχύρευστα ή πιο λεπτόρευστα - ανάλογα... Όμως το VFR τα καταφέρνει αρκετά καλά, και μόνο σε συνθήκες πίστας θα χρειαστεί να το σφίξεις εντελώς μπροστά (βίδωμα δλδ) κι επίσης για το πίσω πολύ "προφώρτηση - σφίξιμο" με τέρμα το βιδάκι στο κάτω μέρος προς το hard. Και αυτά για να μην βυθίζει πολύ εμπρός στα φρένα και βρίσκει το stand στις στροφές. Αυτά για πίστα. Στο δρόμο αυτές οι ρυθμίσεις είναι υπερβολικές και θα μειώσουν κατά πολύ την άνεση. Οι αναρτήσεις είναι μεγάλο κεφάλαιο και προσπαθώ να είμαι πολύ συνοπτικός. Δες λίγο και το manual, είναι κατατοπιστικό! Παίζουν ρόλο και τα λάστιχα (πιέσεις κατασκευαστη: 36-42) για το δρόμο (30-32) για πίστα κατά τη γνώμη μου.
Τι ακριβώς είναι τα ελατήρια στο μπροστινό και τι σχέση έχουν με το πηρούνι;
Κι άλλη μία: Γιατί τα ανάποδα πηρούνια (upside down ή και USD - χα! αυτό το ξέρω!! ) θεωρούνται καλύτερα από τα συμβατικά;
To εμπρός είναι τόσο απλό στη ρύθμιση που είναι αδύνατον να το χαλάσεις αρκεί να θυμάσαι ή να σημειώσεις τις αρχικές ρυθμίσεις.τα ελατηρια σε συνδιασμο με το λαδι κ καποιες εσωτερικες βαλβιδες κανουν τη δουλεια.στο vfr είναι στον μέσο όρο.
Τα usd είναι για σπορ κατασκευές. Πιο άκαμπτα.
Άντε κι άλλη μία: Γιατί το μονόμπρατσό μας είναι ΤΟΣΟ όμορφο;!;!;!
Είναι όμορφο γιατί είναι σπάνιο! Εχεί και τα μειονεκτήματά του αλλά άστο...
Η ανάρτηση είναι μεγάλο κεφάλαιο. Ελπίζω ν α βοήθησα έστω και πολύ συνοπτικά.
Καλά χλμ
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|