Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400
9/8/2014, 3:11 pm
Πως καταργείται ο ιαπωνικός περιοριστής ταχύτητας των 180km/h φτηνά και εύκολα. Και με τρόπο αναστρέψιμο αν για κάποιο λόγο χρειαστεί.
Στο CBR400RR-NC29, αλλά ίδια λογική και χρώματα των δύο καλωδίων που μας ενδιαφέρουν, συναντάμε και στο CBR400RR-NC23 , VFR400R-NC30, RVF400R-NC35
Βγάζουμε ουρά, εντοπίζουμε βύσμα ηλεκτρονικής, και απογυμνώνουμε λίγο την μόνωση.
Ξεχωρίζουμε το μαύρο καλώδιο με άσπρη ρίγα, και το πορτοκαλί με μπλε ρίγα.
Κόβουμε το πορτοκαλί με μπλέ ρίγα.
Απογυμνώνουμε κατάλληλα το μαύρο με άσπρη ρίγα, και του κολλάμε πάνω του το πορτοκαλί-μπλε άκρο από την μεριά του βύσματος.
Μονώνουμε και την κόλληση και το ελεύθερο άκρο.
Ξανατυλίγουμε την μόνωση στην καλωδίωση, τοποθετούμε ολα στην θέση τους.
Καλές 200ρες.
Στο CBR400RR-NC29, αλλά ίδια λογική και χρώματα των δύο καλωδίων που μας ενδιαφέρουν, συναντάμε και στο CBR400RR-NC23 , VFR400R-NC30, RVF400R-NC35
Βγάζουμε ουρά, εντοπίζουμε βύσμα ηλεκτρονικής, και απογυμνώνουμε λίγο την μόνωση.
Ξεχωρίζουμε το μαύρο καλώδιο με άσπρη ρίγα, και το πορτοκαλί με μπλε ρίγα.
Κόβουμε το πορτοκαλί με μπλέ ρίγα.
Απογυμνώνουμε κατάλληλα το μαύρο με άσπρη ρίγα, και του κολλάμε πάνω του το πορτοκαλί-μπλε άκρο από την μεριά του βύσματος.
Μονώνουμε και την κόλληση και το ελεύθερο άκρο.
Ξανατυλίγουμε την μόνωση στην καλωδίωση, τοποθετούμε ολα στην θέση τους.
Καλές 200ρες.
- ΕπισκέπτηςGuest
Re: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400
11/8/2014, 11:18 am
άραγε παίζει αυτό και σε VFR800-Fi του 98?
Ψάχνοντάς, την εποχή που με ενδιέφερε, δεν βρήκα τίποτα ανάλογο, οπότε αγόρασα έναν ηλεκτονικό μετατροπαία από κλμ σε μίλια και έλυσα το πρόβλημα με την λογική ότι η μηχανή μετράει σε μίλια από εκείνη την στιγμή που το τοποθέτησα.
Ψάχνοντάς, την εποχή που με ενδιέφερε, δεν βρήκα τίποτα ανάλογο, οπότε αγόρασα έναν ηλεκτονικό μετατροπαία από κλμ σε μίλια και έλυσα το πρόβλημα με την λογική ότι η μηχανή μετράει σε μίλια από εκείνη την στιγμή που το τοποθέτησα.
Re: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400
11/8/2014, 11:26 am
Δεν ξέρω αν θα έχει ίδιο σύστημα ακριβώς, αλλά λογικά ναι, αν όχι κάτι ίδιο τελείως, κάτι παρόμοιας λογικής θα παίζει.
Εγώ, εννοείται θα το είχα ψάξει.
Εγώ, εννοείται θα το είχα ψάξει.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400
11/8/2014, 11:27 am
Πολύ χρήσιμο Caracal.
Έχουν τα Fi κόφτη;
spentgr wrote:άραγε παίζει αυτό και σε VFR800-Fi του 98?
Έχουν τα Fi κόφτη;
Re: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400
11/8/2014, 11:28 am
Τα Ιαπωνικά μοντέλα, ναι. ΌΛΑ τα ιαπωνικά είχαν κόφτη και κοντέρ 180.
- ΕπισκέπτηςGuest
Re: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400
11/8/2014, 11:38 am
Caracal wrote:Δεν ξέρω αν θα έχει ίδιο σύστημα ακριβώς, αλλά λογικά ναι, αν όχι κάτι ίδιο τελείως, κάτι παρόμοιας λογικής θα παίζει.
Εγώ, εννοείται θα το είχα ψάξει.
Μωρέ και εγώ το είχα ψάξει, μέχρι και σε ιαπωνικά sites είχα μπει, το μόνο που είχα βρεί ήταν αλλάγη με κολλήσεις και γεφυρώματα στην ηλεκτρονική... και είπα άστο... μέχρι που βρήκα την λύση του μετατροπαία, που ακόμα αυτή έχω εδώ και 4-5 χρόνια.
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400
11/8/2014, 3:12 pm
spentgr wrote:
Μωρέ και εγώ το είχα ψάξει, μέχρι και σε ιαπωνικά sites είχα μπει, το μόνο που είχα βρεί ήταν αλλάγη με κολλήσεις και γεφυρώματα στην ηλεκτρονική... και είπα άστο... μέχρι που βρήκα την λύση του μετατροπαία, που ακόμα αυτή έχω εδώ και 4-5 χρόνια.
Νομίζω το είχα δέι το Fi σου στο Motorad στην Θηβών... πριν 4-5 χρόνια...
Εχω δίκιο?
- GIORGOS VFRΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)
Re: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400
11/8/2014, 3:47 pm
Και ισχύει ότι σε κάποιες αγορές,π.χ Γαλλία και μ.Βρεττανία,υπάρχει κόφτης αλόγων στους 100 ονομαστικούς,κι αν ναι,παρακάμπτεται εύκολα σε περίπτωση εισαγωγής από αυτές τις χώρες;Caracal wrote:Τα Ιαπωνικά μοντέλα, ναι. ΌΛΑ τα ιαπωνικά είχαν κόφτη και κοντέρ 180.
(Όχι ότι ενδιαφέρομαι,αλλά έτσι,''να'χαμε να λέγαμε...'').
Re: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400
11/8/2014, 7:09 pm
Ίσχυε, για κάποιες χώρες της Ευρώπης, με την Γαλλία να είναι η τελευταία που το κατήργησε.
Η απελευθέρωση όμως συνήθως είναι δύσκολη υπόθεση, γιατί ο περιορισμός γινόταν με μικρότερα καρμπς, πιο ήπιους εκκεντροφόρους και διαφορές στην κεφαλή, ηλεκτρονική με λιγότερες στροφές, οπότε για να απελευθερωθεί έπρεπε να βρεθούν όλα τα διαφορετικά ανταλλακτικά του ανοικτού μοντέλου, και να τοποθετηθούν, πράγμα συνήθως τελείως ασύμφορο.
Η απελευθέρωση όμως συνήθως είναι δύσκολη υπόθεση, γιατί ο περιορισμός γινόταν με μικρότερα καρμπς, πιο ήπιους εκκεντροφόρους και διαφορές στην κεφαλή, ηλεκτρονική με λιγότερες στροφές, οπότε για να απελευθερωθεί έπρεπε να βρεθούν όλα τα διαφορετικά ανταλλακτικά του ανοικτού μοντέλου, και να τοποθετηθούν, πράγμα συνήθως τελείως ασύμφορο.
- ΕπισκέπτηςGuest
Re: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400
12/8/2014, 1:16 pm
Them1s xXx wrote:spentgr wrote:
Μωρέ και εγώ το είχα ψάξει, μέχρι και σε ιαπωνικά sites είχα μπει, το μόνο που είχα βρεί ήταν αλλάγη με κολλήσεις και γεφυρώματα στην ηλεκτρονική... και είπα άστο... μέχρι που βρήκα την λύση του μετατροπαία, που ακόμα αυτή έχω εδώ και 4-5 χρόνια.
Νομίζω το είχα δέι το Fi σου στο Motorad στην Θηβών... πριν 4-5 χρόνια...
Εχω δίκιο?
Δεν θυμάμαι
- ΕπισκέπτηςGuest
Re: Σπάζοντας τον κόφτη τελικής σε CBR-VFR-RVF 400
12/8/2014, 1:17 pm
Caracal wrote:Ίσχυε, για κάποιες χώρες της Ευρώπης, με την Γαλλία να είναι η τελευταία που το κατήργησε.
Η απελευθέρωση όμως συνήθως είναι δύσκολη υπόθεση, γιατί ο περιορισμός γινόταν με μικρότερα καρμπς, πιο ήπιους εκκεντροφόρους και διαφορές στην κεφαλή, ηλεκτρονική με λιγότερες στροφές, οπότε για να απελευθερωθεί έπρεπε να βρεθούν όλα τα διαφορετικά ανταλλακτικά του ανοικτού μοντέλου, και να τοποθετηθούν, πράγμα συνήθως τελείως ασύμφορο.
Σωστά τα λες!!!
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|