100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

+11
nikvfr
GIORGOS VFR
teacher
Fanrider
DENTOCOP
mikemusic4
Postman
nikos-ex victor
Ο φυσικός
SCORPIOS
XLGeorge
15 posters
Go down
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

22/10/2011, 12:48 pm
Καθως το βιτεκι μου περασε τα 50Κ χιλιομετρα, ας κανω μια μικρη αναφορα για τον ερωτα, το παντρεμα συμβιωση μαζι του Smile Να πω αρχικα οτι δεν ειμαι απο αυτους που χαλβαδιαζανε τα VFR απο παλια γιατι παντα ειχα οφφ και ον-οφφ μηχανακια, αν και στα early eighties χαλβαδιαζα τα πρωτα Kawa GPZ και ειδικα το 550, το πρωτο με Unitrack οπως θα θυμουνται οι παλιοτεροι. Ζωντας στην Αγγλια ειναι αδυνατο παντως να προσπερασει κανεις τα VFR που ειναι κατι σαν τα Transalp ή (τωρα) τα VStrom στην Ελλαδα. Ενας συναδελφος μαλιστα με ενα κοκκινο FI του 1998, απο τα πρωτα, με εψηνε συνεχεια αλλα το αυτι μου δεν ιδρωνε. Ειχα τοτε ενα KDX200 και μυριζα ..διχρονιλα Laughing

Οταν βγηκε το βιτεκι το 2002 επαθα πλακα με την εμφανιση του, ητανε love at first sight I love you αλλα αγορασα ενα Transalp 650 για να συνδυαζω τις χωματινες βολτες με κανενα μακρινο ταξιδι - αυτη ητανε και η πρωτη μου “μεγαλη” μηχανη μετα απο διαφορα 200αρια, 250αρια και 400αρια εντουρακια. Αναποφευκτα αρχισα να ακολουθαω τους συναδελφους στις βολτες του σ/κ και αρχισανε τα πειραγματα “ελα, ασε το ποδηλατο και παρε καμμια μηχανη της προκοπης ” Blush Ο κυβος εριφθη οταν δοκιμασα τα CBR600F και VFR FI που ειχανε και αφου κοιταξα και τα Bird και Busa, αποφασισα να παρω βιτεκι λογω χρηστικοτητας και ..εμφανισης. Στοτελος του καλοκαιριου του 2004 αφησα το Transalp στην Ελλαδα και γυριζοντας αγορασα το βιτεκι μου (με ABS) τον Σεπτεμβρη του 2004. Το πληρωσα 7600 λιρες ή 11000 ευρω με την τοτε ισοτιμια, στην Ελλαδα νομιζω οτι εκανε κοντα στις 13000.

In hindsight που λεμε κι’εδω, νομιζω οτι ημουνα πολυ τυχερος που πηρα VTEC του 2004 (το ιδιο θα ητανε και του 2005). Ειναι σαφως πιο ομορφα απο τα πρωτα με τις μαυρες ζαντες και εχουνε τα αναγλυφα γραμματα των μεταγενεστερων μοντελων, το ασημι 2004/05 ειναι πραγματικα φανταστικο και το γρηγοροτερο χρωμα Very Happy η μεταβαση στη ζωνη VTEC ειναι απολυτα ομαλη χωρις τα λοξυγγιασματα των μοντελων 2002 (κυριως) και 2003, δεν εχει περιορισμο τελικης οπως τα μοντελα 2006 και μετα (εχω δει 260 στο δικο μου και εχω και ψηλοτερη ζελατινα) και τελος, αν και ζεστο, δεν ειναι ψησταρια οπως τα μεταγενεστερα euro-3-compliant VFR. Οπως ολα τα μοντελα 2002-2005 εχει το θεματακι της πλεξουδας για το οποιο εγινε ανακληση στην Αμερικη αλλα αυτο φτιαχνεται ευκολα με σχετικα μικρη παρεμβαση – την οποια δεν εχω κανει ακομη στο δικο μου.

Επειδη ταξιδευω συχνα στην Ευρωπη χωρις οδικη ασφαλεια και τα σχετικα, η 100% αξιοπιστια ητανε ενα κυριως ζητουμενο και μεχρι στιγμης το μηχανακι με εχει βγαλει ασπροπροσωπο – αν και αυτα που εχω ακουσει τελευταια για τον ανορθωτη με εχουνε θορυβησει Surprised και θα μεριμνησω σχετικα. Απο πλευρας χρησης, το μηχανακι σταθηκε σαφως ανταξιο των προσδοκιων. Εκανε το παπι για καποια χρονια στο Λονδινο για καθημερινο commuting και ακομη και τωρα το χρησιμοποιω αρκετα μεσα στην Αθηνα, εδειξε τις εξατμισεις του σε αρκετα SS στις βολτες του σ/κ και εκανε μονοκαβαλα και δικαβαλα μακρινα ταξιδια με απολυτη ανεση και ασφαλεια. Μαλιστα απο τον Σεπτεμβρη του 2010 που αφεθηκε στην Ελλαδα εχει γινει το αυτοκινητο που δεν εχω Cool

Κραταω τα μηχανακια μου σχετικα στανταρ και στο βιτεκι εχω προσθεσει μονο τα εξης. Αμεσως μολις το πηρα, εβαλα πισω hugger και μπροστα επεκταση φτερου καθως κυκλοφορουσα ολο τον χειμωνα στο Λονδινο με αλατια κλπ. Επισης προσθεσα μετα απο καποιο καιρο την ψηλοτερη ζελατινα της Honda. Οταν, απο τον Σεπτεμβρη του 2007, αρχισα το commuting στο κεντρο του Λονδινου, εβαλα αποστατες τιμονιου 3εκ. Επισης εχω βαλει προεκτασεις των καθρεφτων για να βλεπω καλυτερα και carbon προστατευτικο της τιμονοπλακας. Εβαλα επισης ενα φιλτρο αερα K&N οταν χρειαστηκε να αλλαξω το φιλτρο αερα και προσφατα πισω γραναζι ενα δοντι μεγαλυτερο αλλα κατα τα αλλα το μηχανακι ειναι μαμα.

Κανω ολη τη συντηρηση μονος μου εκτος απο τα πρωτα σερβις οταν ειναι ακομη στην εγγυηση, σ’αυτη την περιπτωση τα σερβις των 4000 και 8000 μιλιων. Επισης εχω δωσει το μηχανακι δυο φορες για αλλαγη υγρων φρενων που ειναι μανουρα λογω του συνδεδεμενου συστηματος. Απο το σερβις των 4000 μιλιων (6400 χμ) και μετα βαζω ημισυνθετικα λαδια Motul 5100 10w-40, στην Αγγλια το μηχανακι εχει ορυκτελαιο απο μαμα και το ιδιο μπαινει και στο πρωτο σερβις των 600 μιλιων (1000 χμ) “ωστε να πατησουν τα μεταλα” - να για να ειμαι ακριβης Castrol GP. Στα 4000 και 8000 μιλια εδωσα εγω το λαδι – Motul οπως ειπαμε. Απο τα 12000 μιλια και μετα ολα μονος μου, με αλλαγη λαδιων καθε περιπου 4000 μιλια (6500 χμ) και φιλτρου καθε 8000 μιλια (13000χμ). Στα 12500 μιλια (20000χμ) εβαλα φιλτρο αερα K&N το οποιο επλυνα στα 44000χμ. Στα 4.5 χρονια / 31000χμ αλλαξα επισης το ψυκτικο υγρο. Πισω τακακια χρειαστηκα στα 20000 μιλια (32000 χμ) και μπροστινα στα 22000 μιλια (35000χμ), εβαλα παλι τα μαμισια Nissin. Το αλλο που χρειαστηκα ητανε ρουλεμαν λαιμου στα 21000 μιλια (41600 χμ) και εβαλα κωνικα, αυτη τη φορα τη δουλεια την καναμε μαζι με ενα φιλο μηχανικο. Εχω ακομη την μαμισια αλυσιδα στα 52000 χμ την οποια εχω ρυθμισει μονο δυο φορες αλλα εχω παρει και μια χρυση X-ring Tsubaki και ισως την αλλαξω προληπτικα σε καποια φαση.

Απο λαστιχα, οπως εχω γραψει τα μαμισια Dunlop D204 ητανε απαραδεκτα, μετα ειχα για ενα διαστημα Pirelli Diablo Strada τα οποια ητανε μια χαρα στην Αγγλια μεχρις οτου εβαλα τα Michelin Pilot Road 2 τα οποια ητανε τελεια στην Ευρωπη και βγαλανε και εντυπωσιακα πολλα χιλιομετρα. Απο τοτε που εφερα το μηχανακι στην Ελλαδα εχω πισω Michelin Pilot Power 2CT και μπροστα εχω ενα δευτερο Pilot Road 2 που εβαλα πριν ερθω Ελλαδα καθως το πρωτο εφαγε προκα προωρα.

Γενικα εχω δεσει πολυ με το μηχανακι και θα το κρατησω για πολλα ακομη χρονια, δεν νομιζω οτι υπαρχει καλυτερο sports touring που να κανει τα παντα οπως αυτο – μεχρι και σε ασχημους εντουρο-χωματοδρομους εχω μπει μαζι του Rolling Eyes Very Happy Η δε καταναλωση ειναι φανταστικη, ιδιως απο τοτε που εβαλα ενα δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι οπως εχω γραψει αλλου. Ακουγεται παραδοξο αλλα δεν ειναι, η 6η ειναι σχετικα μακρουτσικη και optimal για εναν αναβατη χωρις αποσκευες και χωρις αερα, σε νορμαλ συνθηκες (δικαβαλος, αερας, αποσκευες κλπ) ζοριζεται και αυτο αυξανει την καταναλωση. Ταξιδευοντας μονοκαβαλος με 160χμω λιγο πριν μπει το VTEC μου βγαζει 6.6-6.7 λτ / 100 χμ και ταξιδευοντας με 180-190χμω και με μερικα 200αρια+ βγαζει 7.5 λτ / 100 χμ Thumbsup Πρεπει να το σκιζω ασχημα με συνεχη 200-220χμω για να καψει πανω απο 8 λτ / 100χμ. Μιλαω απο εκτεταμενες μετρησεις με μηχανακι με εναν αναβατη και μια τσαντα δεμενη στη σελλα δηλ χωρις βαλιτσες. Να θυμισω επισης οτι εχω την ψηλοτερη ζελατινα την Honda και να πω οτι ειμαι αναβατης υψους 1.80μ και 87 κιλων.

Long live VFR, επομενη αναφορα στα 100000χμ (μεχρι τοτε ισως εχω κοιταξει και βαλβιδες..)

cheers
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

22/10/2011, 12:59 pm
Κει μερικες φωτογραφιες απο το ταξιδιωτικο του καλοκαιριου του 2010 οταν το κατεβασα Ελλαδα, το οποιο βρισκεται ολοκληρο εδω: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,14712.0.html

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα IMG_0759

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα IMG_0785

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα IMG_0831

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα IMG_0835

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα IMG_0838

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα IMG_0858

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα IMG_0859


SCORPIOS
SCORPIOS
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100

δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

22/10/2011, 1:47 pm
Να τα εκατοστήσεις τα χλμ και όχι μόνο.
Να σκάσουν τα γρανάζια. silent Razz
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

22/10/2011, 1:51 pm
Σαφές, καλογραμμένο, περιληπτικό και χρήσιμο. Thumbsup

nikos-ex victor
nikos-ex victor
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

22/10/2011, 3:58 pm
Thumbsup Very Happy

cheers
Postman
Postman
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-03
Mηνύματα : 5672
Ηλικία : 45
Μοντέλο : John Deere 990HP
Κράνος : M-1935 απο τον πολεμο.

https://www.youtube.com/hornetkav

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

22/10/2011, 4:25 pm
Clapping2 Clapping2 Clapping2 Clapping2 Clapping2
mikemusic4
mikemusic4
Ανερχόμενο μέλος
Ανερχόμενο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2011-10-07
Mηνύματα : 96
Ηλικία : 48
Μοντέλο : VFR 800 vtec
Κράνος : OGK - FF5

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

22/10/2011, 4:27 pm
Να τα 100στίσεις και να είναι πάντα όμορφα και ερωτέυσιμα οπως τα πρώτα 50k

Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που έκανες αυτη την περιγραφή απο το 2004 εως σήμερα, είναι μια μηχανή που πραγματικά την ερωτευεσαι και απο τα λεγόμενά σου καταλαβαίνω οτι την εχεις δαγκώσει εδω κ πολυυυυυ και ρό την λαμαρίνα Very Happy
DENTOCOP
DENTOCOP
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI

It's all part of the charm.

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

23/10/2011, 12:45 am
Ο φυσικός wrote:Σαφές, καλογραμμένο, περιληπτικό και χρήσιμο. Thumbsup


Τυπικός,ψυχρός,με ξύλινη γλώσσα.

Ο Τάκης!!






naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa naaa
Fanrider
Fanrider
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000

Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

23/10/2011, 10:59 am
Ωραιος ο George !!!!! αλλα τοσα απροβληματιστα χλμ ευχομαι . cheers

SCORPIOS wrote:
Να σκάσουν τα γρανάζια. silent Razz
94000 χωρις καμια αδιαθεσια
Bop bicycle

Razz Razz Razz
teacher
teacher
Κολλημένο μέλος
Κολλημένο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-23
Mηνύματα : 590
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800 V-tec (2005)
Κράνος : SHOEI XR-1000 Diabolic, SHOEI XR-1100

Never ride faster than your angel can fly...
http://www.couchsurfing.com/profile.html?id=3HHTV5

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

23/10/2011, 11:20 am
100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα 433222 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα 433222 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα 433222
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

14/12/2013, 12:21 pm
Τα χιλιομετρα ειναι πλεον 68Κ. Στα 63Κ τον περασμενο Ιουνη αλλαχτηκε προληπτικα ο ανορθωτης με σειριακο Compu-fire που ζεσταινεται πολυ λιγοτερο λογω σειριακης σχεδιασης και ελαφρωνει και το φορτιο στο πηνιο.

Στα 67.5Κ την περασμενη βδομαδα το πηνιο παρεδωσε πνευμα αλλα βρεθηκε πριν μ'αφησει λογω καθημερινου ελεγχου της τασης της μπαταριας στο ρελαντι - δεν εχω βαλει ακομη πανω το βολτομετρακι που πηρα. Αλλαγη με μαμισιο που ειχα ηδη παρει για καβαντζα απο Αμερικη. Συνολικο κοστος ανορθωτη και πηνιου 320 ευρω.

Επισης κανενα μηνα πριν εκανα bypass την γειωση στη μπλε αριστερη φισα και εχω επισης παραγγειλει την καλωδιωση της μπαταριας με το χοντροτερο κοκκινο καλωδιο συμφωνα με την αμερικανικη ανακληση, κοστος 35 ευρω.

Με συνολικο κοστος ~350 ευρω (εργατικα DIY  Wink) νομιζω οτι εχω προετοιμασει το μηχανακι για αλλα 50-60Κ απροβληματιστα χιλιομετρα. Η μεση καταναλωση στα τελευταια 25Κ χμ, δηλ. αφ'οτου εβαλα πισω ενα δοντι μεγαλυτερο γραναζι (44αρι), ητανε ακριβως 7 λτ / 100 χμ με το δεξι χερι να μη φειδεται (οσοι εχουν παει μαζι μου βολτα ξερουν).

Και μια προσφατη φωτο απο κινητο στο αγαπημενο Cafe Prova στα Καμμενα Βουρλα πηγαινοντας για τριημερο Βολο/Πηλιο.

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα IMG-20131108-00128
GIORGOS VFR
GIORGOS VFR
Μέλος
Μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2013-01-10
Mηνύματα : 279
Ηλικία : 51
Μοντέλο : vfr 800 A '03 - ''Κινέζος'' no name για την αγγαρεία
Κράνος : Arai chaser (θέλει αλλαγή)

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

14/12/2013, 3:42 pm
VFGeorge wrote:  Ο κυβος εριφθη οταν δοκιμασα τα CBR600F και VFR FI που ειχανε και αφου κοιταξα και τα Bird και Busa, αποφασισα να παρω βιτεκι λογω χρηστικοτητας και ..εμφανισης.
Επειδή ίσως μου μείνει απωθημένο ότι όταν μου ''καρφώθηκε'' η ιδέα να αλλάξω το bandit 650s με κάποιο sport-touring,δεν πήρα το xx και... υπέκυψα στο vfr,θα ήθελα τη γνώμη σου για τα προαναφερθέντα που οδήγησες.Τί κάνουν περισσότερο ή λιγότερο από το vfr;(Sorry αν ξεφεύγω από το θέμα,και που σε αγγαρεύω να γράφεις... σεντόνια).
Με το καλό να τα κατοστήσεις (χρόνια σίγουρα και χιλιόμετρα μετά),για να μας περιγράψεις τις μετέπειτα εμπειρίες σου! cheers 
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

14/12/2013, 6:17 pm
GIORGOS VFR wrote:
VFGeorge wrote:  Ο κυβος εριφθη οταν δοκιμασα τα CBR600F και VFR FI που ειχανε και αφου κοιταξα και τα Bird και Busa, αποφασισα να παρω βιτεκι λογω χρηστικοτητας και ..εμφανισης.
Επειδή ίσως μου μείνει απωθημένο ότι όταν μου ''καρφώθηκε'' η ιδέα να αλλάξω το bandit 650s με κάποιο sport-touring,δεν πήρα το xx και... υπέκυψα στο vfr,θα ήθελα τη γνώμη σου για τα προαναφερθέντα που οδήγησες.Τί κάνουν περισσότερο ή λιγότερο από το vfr;(Sorry αν ξεφεύγω από το θέμα,και που σε αγγαρεύω να γράφεις... σεντόνια).
Με το καλό να τα κατοστήσεις (χρόνια σίγουρα και χιλιόμετρα μετά),για να μας περιγράψεις τις μετέπειτα εμπειρίες σου! cheers 

Συνονοματε Γεωργιε VFR, οταν πηρα το μηχανακι το ηθελα ΚΑΙ για καθε μερα στην πολη και εκει τα Bird και Busa εχουν θεμα. Αρχικα τα clip-on του Busa τα βρηκα πολυ χαμηλα και θελει χερια σε αστικο περιβαλλον. Το Bird λιγοτερο αλλα και παλι το VFR ειναι σαφως πιο χρηστικο, αφου πολλοι κατοχοι Bird στο Νησι βαζουνε τα clip-ons του VFR Wink  Επισης ενα θεμα ειναι οτι και στα δυο διπλωνουν σαφως πιο πολυ τα ποδια, αν και ειμαι μονο 1.80 μου φανηκανε αβολα απο θεση οδηγησης. Και φυσικα ειναι μακρια σαν φορτηγα  Very Happy  οποτε σε πυκνη κινηση κολλαει κανεις απο πλευρας ελιγμων. Επισης το Busa ανεβαζει φοβερη θερμοκρασια στην πολη, τοσο που κανει το VFR να φανταζει δροσερο  Laughing 

Τωρα απο πλευρας ροπης/γκαζιου, παιζουνε σε αλλο επιπεδο  Cool και απο αυτη την αποψη εχουνε αυτο που λειπει στο VFR και με το παραπανω. Αλλα επειδη ειναι φτιαγμενα για να 300αριζουν, εχουν αργη γεωμετρια η οποια ειναι σαφως θεμα σε κλειστα κομματια. Γενικα, ειναι μηχανακια για καποιον που κανει συχνα ταξιδια σε αυτοκινητοδρομους οπου ειναι στο στοιχειο τους, εξω απο αυτους μπορει και να κουρασουν τον αναβατη. Και ενα τελευταιο: τα φρενα του Busa μου φανηκανε μετρια για τις επιδοσεις του ενω το Bird δεν ειχε/εχει ABS - ουτε και το Busa εκεινα τα χρονια.

Δεν μετανοιωσα για την επιλογη μου αλλα αν ειμουνα τωρα στην ιδια θεση ισως ναπαιρνα το VFR1200 αν το εφτανα καθως εχει κι'αυτο το γκαζι της αρκουδας αλλα ειναι σαφως πιο χρηστικο απο τα Bird και Busa (it's a VFR after all).

Ευχαριστω πολυ και για τις ευχες, εδω θα ειμαστε να τα λεμε  cheers
nikvfr
nikvfr
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-29
Mηνύματα : 18
Ηλικία : 58
Μοντέλο : Honda vfr 800 abs '2003
Κράνος : Arai Quantum F

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

20/5/2014, 11:24 pm
VFGeorge wrote:Καθως το βιτεκι μου περασε τα 50Κ χιλιομετρα, ας κανω μια μικρη αναφορα για τον ερωτα, το παντρεμα συμβιωση μαζι του  Smile  Να πω αρχικα οτι δεν ειμαι απο αυτους που χαλβαδιαζανε τα VFR απο παλια γιατι παντα ειχα οφφ και ον-οφφ μηχανακια, αν και στα early eighties χαλβαδιαζα τα πρωτα Kawa GPZ και ειδικα το 550, το πρωτο με Unitrack οπως θα θυμουνται οι παλιοτεροι. Ζωντας στην Αγγλια ειναι αδυνατο παντως να προσπερασει κανεις τα VFR που ειναι κατι σαν τα Transalp ή (τωρα) τα VStrom στην Ελλαδα. Ενας συναδελφος μαλιστα με ενα κοκκινο FI του 1998, απο τα πρωτα, με εψηνε συνεχεια αλλα το αυτι μου δεν ιδρωνε. Ειχα τοτε ενα KDX200 και μυριζα ..διχρονιλα  Laughing

Οταν βγηκε το βιτεκι το 2002 επαθα πλακα με την εμφανιση του, ητανε love at first sight  I love you  αλλα αγορασα ενα Transalp 650 για να συνδυαζω τις χωματινες βολτες με κανενα μακρινο ταξιδι - αυτη ητανε και η πρωτη μου “μεγαλη” μηχανη μετα απο διαφορα 200αρια, 250αρια και 400αρια εντουρακια. Αναποφευκτα αρχισα να ακολουθαω τους συναδελφους στις βολτες του σ/κ και αρχισανε τα πειραγματα “ελα, ασε το ποδηλατο και παρε καμμια μηχανη της προκοπης ”  Blush  Ο κυβος εριφθη οταν δοκιμασα τα CBR600F και VFR FI που ειχανε και αφου κοιταξα και τα Bird και Busa, αποφασισα να παρω βιτεκι λογω χρηστικοτητας και ..εμφανισης. Στοτελος του καλοκαιριου του 2004 αφησα το Transalp στην Ελλαδα και γυριζοντας αγορασα το βιτεκι μου (με ABS) τον Σεπτεμβρη του 2004. Το πληρωσα 7600 λιρες ή 11000 ευρω με την τοτε ισοτιμια, στην Ελλαδα νομιζω οτι εκανε κοντα στις 13000.

In hindsight που λεμε κι’εδω, νομιζω οτι ημουνα πολυ τυχερος που πηρα VTEC του 2004 (το ιδιο θα ητανε και του 2005). Ειναι σαφως πιο ομορφα απο τα πρωτα με τις μαυρες ζαντες και εχουνε τα αναγλυφα γραμματα των μεταγενεστερων μοντελων, το ασημι 2004/05 ειναι πραγματικα φανταστικο και το γρηγοροτερο χρωμα  Very Happy  η μεταβαση στη ζωνη VTEC ειναι απολυτα ομαλη χωρις τα λοξυγγιασματα των μοντελων 2002 (κυριως) και 2003, δεν εχει περιορισμο τελικης οπως τα μοντελα 2006 και μετα (εχω δει 260 στο δικο μου και εχω και ψηλοτερη ζελατινα) και τελος, αν και ζεστο, δεν ειναι ψησταρια οπως τα μεταγενεστερα euro-3-compliant VFR. Οπως ολα τα μοντελα 2002-2005 εχει το θεματακι της πλεξουδας για το οποιο εγινε ανακληση στην Αμερικη αλλα αυτο φτιαχνεται ευκολα με σχετικα μικρη παρεμβαση – την οποια δεν εχω κανει ακομη στο δικο μου.

Επειδη ταξιδευω συχνα στην Ευρωπη χωρις οδικη ασφαλεια και τα σχετικα, η 100% αξιοπιστια ητανε ενα κυριως ζητουμενο και μεχρι στιγμης το μηχανακι με εχει βγαλει ασπροπροσωπο – αν και αυτα που εχω ακουσει τελευταια για τον ανορθωτη με εχουνε θορυβησει  Surprised και θα μεριμνησω σχετικα. Απο πλευρας χρησης, το μηχανακι σταθηκε σαφως ανταξιο των προσδοκιων. Εκανε το παπι για καποια χρονια στο Λονδινο για καθημερινο commuting και ακομη και τωρα το χρησιμοποιω αρκετα μεσα στην Αθηνα, εδειξε τις εξατμισεις του σε αρκετα SS στις βολτες του σ/κ και εκανε μονοκαβαλα και δικαβαλα μακρινα ταξιδια με απολυτη ανεση και ασφαλεια. Μαλιστα απο τον Σεπτεμβρη του 2010 που αφεθηκε στην Ελλαδα εχει γινει το αυτοκινητο που δεν εχω  Cool

Κραταω τα μηχανακια μου σχετικα στανταρ και στο βιτεκι εχω προσθεσει μονο τα εξης. Αμεσως μολις το πηρα, εβαλα πισω hugger και μπροστα επεκταση φτερου καθως κυκλοφορουσα ολο τον χειμωνα στο Λονδινο με αλατια κλπ. Επισης προσθεσα μετα απο καποιο καιρο την ψηλοτερη ζελατινα της Honda. Οταν, απο τον Σεπτεμβρη του 2007, αρχισα το commuting στο κεντρο του Λονδινου, εβαλα αποστατες τιμονιου 3εκ. Επισης εχω βαλει προεκτασεις των καθρεφτων για να βλεπω καλυτερα και carbon προστατευτικο της τιμονοπλακας. Εβαλα επισης ενα φιλτρο αερα K&N οταν χρειαστηκε να αλλαξω το φιλτρο αερα και προσφατα πισω γραναζι ενα δοντι μεγαλυτερο αλλα κατα τα αλλα το μηχανακι ειναι μαμα.

Κανω ολη τη συντηρηση μονος μου εκτος απο τα πρωτα σερβις οταν ειναι ακομη στην εγγυηση, σ’αυτη την περιπτωση τα σερβις των 4000 και 8000 μιλιων. Επισης εχω δωσει το μηχανακι δυο φορες για αλλαγη υγρων φρενων που ειναι μανουρα λογω του συνδεδεμενου συστηματος. Απο το σερβις των 4000 μιλιων (6400 χμ) και μετα βαζω ημισυνθετικα λαδια Motul 5100 10w-40, στην Αγγλια το μηχανακι εχει ορυκτελαιο απο μαμα και το ιδιο μπαινει και στο πρωτο σερβις των 600 μιλιων (1000 χμ) “ωστε να πατησουν τα μεταλα” - να  για να ειμαι ακριβης Castrol GP. Στα 4000 και 8000 μιλια εδωσα εγω το λαδι – Motul οπως ειπαμε. Απο τα 12000 μιλια και μετα ολα μονος μου, με αλλαγη λαδιων καθε περιπου 4000 μιλια (6500 χμ) και φιλτρου καθε 8000 μιλια (13000χμ). Στα 12500 μιλια (20000χμ) εβαλα φιλτρο αερα K&N το οποιο επλυνα στα 44000χμ. Στα 4.5 χρονια / 31000χμ αλλαξα επισης το ψυκτικο υγρο. Πισω τακακια χρειαστηκα στα 20000 μιλια (32000 χμ) και μπροστινα στα 22000 μιλια (35000χμ), εβαλα παλι τα μαμισια Nissin. Το αλλο που χρειαστηκα ητανε ρουλεμαν λαιμου στα 21000 μιλια (41600 χμ) και εβαλα κωνικα, αυτη τη φορα τη δουλεια την καναμε μαζι με ενα φιλο μηχανικο. Εχω ακομη την μαμισια αλυσιδα στα 52000 χμ την οποια εχω ρυθμισει μονο δυο φορες αλλα εχω παρει και μια χρυση X-ring Tsubaki και ισως την αλλαξω προληπτικα σε καποια φαση.

Απο λαστιχα, οπως εχω γραψει τα μαμισια Dunlop D204 ητανε απαραδεκτα, μετα ειχα για ενα διαστημα Pirelli Diablo Strada τα οποια ητανε μια χαρα στην Αγγλια μεχρις οτου εβαλα τα Michelin Pilot Road 2 τα οποια ητανε τελεια στην Ευρωπη και βγαλανε και εντυπωσιακα πολλα χιλιομετρα. Απο τοτε που εφερα το μηχανακι στην Ελλαδα εχω πισω Michelin Pilot Power 2CT και μπροστα εχω ενα δευτερο Pilot Road 2 που εβαλα πριν ερθω Ελλαδα καθως το πρωτο εφαγε προκα προωρα.

Γενικα εχω δεσει πολυ με το μηχανακι και θα το κρατησω για πολλα ακομη χρονια, δεν νομιζω οτι υπαρχει καλυτερο sports touring που να κανει τα παντα οπως αυτο – μεχρι και σε ασχημους εντουρο-χωματοδρομους εχω μπει μαζι του Rolling Eyes Very Happy  Η δε καταναλωση ειναι φανταστικη, ιδιως απο τοτε που εβαλα ενα δοντι μεγαλυτερο πισω γραναζι οπως εχω γραψει αλλου. Ακουγεται παραδοξο αλλα δεν ειναι, η 6η ειναι σχετικα μακρουτσικη και optimal για εναν αναβατη χωρις αποσκευες και χωρις αερα, σε νορμαλ συνθηκες (δικαβαλος, αερας, αποσκευες κλπ) ζοριζεται και αυτο αυξανει την καταναλωση. Ταξιδευοντας μονοκαβαλος με 160χμω λιγο πριν μπει το VTEC μου βγαζει 6.6-6.7 λτ / 100 χμ και ταξιδευοντας με 180-190χμω και με μερικα 200αρια+ βγαζει 7.5 λτ / 100 χμ  Thumbsup  Πρεπει να το σκιζω ασχημα με συνεχη 200-220χμω για να καψει πανω απο 8 λτ / 100χμ. Μιλαω απο εκτεταμενες μετρησεις με μηχανακι με εναν αναβατη και μια τσαντα δεμενη στη σελλα δηλ χωρις βαλιτσες. Να θυμισω επισης οτι εχω την ψηλοτερη ζελατινα την Honda και να πω οτι ειμαι αναβατης υψους 1.80μ και 87 κιλων.

Long live VFR, επομενη αναφορα στα 100000χμ (μεχρι τοτε ισως εχω κοιταξει και βαλβιδες..)

cheers

Πολύ ωραίο άρθρο φίλε VfGeorge,σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες όσον αφορά την συντήρηση του Vfr!!
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

11/11/2014, 10:24 am
Να αναφερω οτι το βιτεκι μου εκλεισε προσφατα τα 10 χρονια (τον περασμενο Σεπτεμβρη) και εχει πια 75000 χμ.

Εκτος απο λαδια/ξυδια (και μπουζι στα 64Κ χμ), το μηχανακι χρειαστηκε τα εξης:

  • ρουλεμαν τιμονιου στα 44Κ χμ, αλλαχτηκανε με κωνικα για να μην ξαναχρειαστουνε
  • αλλαχτηκε προληπτικα ο ανορθωτης με σειριακο compu-fire στα 64Κ χμ και εγινε bypass της γειωσης στη μπλε φισα
  • πηνιο στα 68Κ χμ, ξαναμπηκε πανω "μαμα"
  • τεντωτηρας αλυσιδας εκκεντροφορου των πισω κυλινδρων στα 72Κ χμ

Απο αλλα αναλωσιμα, τα αλυσιδογραναζα αλλαχτηκανε στα 58Κ χμ και η μπαταρια στα 8.5 χρονια / 62Κ χμ. Βαλβιδες θα κοιταχτουν προς τα 100Κ χμ οπως εχω ξαναγραψει. Γενικα, το κοστος χρησης για μηχανακι επιδοσεων ειναι πραγματικα πολυ μικρο, ουσιαστικα λαδια καθε 6Κ και φιλτρο καθε 12Κ χμ.
nikvfr
nikvfr
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-29
Mηνύματα : 18
Ηλικία : 58
Μοντέλο : Honda vfr 800 abs '2003
Κράνος : Arai Quantum F

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

11/11/2014, 1:28 pm
Εγώ φίλε VFGeorge το έχω το Vfrάκι 11,5 χρόνια Απρίλος '03 κι έχω 63.000 κμ απλά θα ήθελα κάποια στιγμη να σε ρωτήσω για ρουλεμαν τιμονιού,τον ανορθωτή και την καδένα όσον αφορά ποιος τα αναλαμβάνει αυτά στην Αθήνα,κατά τ'άλλα για τα αναλώσιμα έχω κάνει στα 45Κ αλυσιδογραναζα και μπουζί στα 55Κ και λάδια φίλτρο κάθε 12κ όπως λέει μέσα η χρόνο,αυτά,βαλβίδες όχι ακόμα,τα λέμε Νίκος

VFGeorge wrote:Να αναφερω οτι το βιτεκι μου εκλεισε προσφατα τα 10 χρονια (τον περασμενο Σεπτεμβρη) και εχει πια 75000 χμ.

Εκτος απο λαδια/ξυδια (και μπουζι στα 64Κ χμ), το μηχανακι χρειαστηκε τα εξης:

  • ρουλεμαν τιμονιου στα 44Κ χμ, αλλαχτηκανε με κωνικα για να μην ξαναχρειαστουνε
  • αλλαχτηκε προληπτικα ο ανορθωτης με σειριακο compu-fire στα 64Κ χμ και εγινε bypass της γειωσης στη μπλε φισα
  • πηνιο στα 68Κ χμ, ξαναμπηκε πανω "μαμα"
  • τεντωτηρας αλυσιδας εκκεντροφορου των πισω κυλινδρων στα 72Κ χμ

Απο αλλα αναλωσιμα, τα αλυσιδογραναζα αλλαχτηκανε στα 58Κ χμ και η μπαταρια στα 8.5 χρονια / 62Κ χμ. Βαλβιδες θα κοιταχτουν προς τα 100Κ χμ οπως εχω ξαναγραψει. Γενικα, το κοστος χρησης για μηχανακι επιδοσεων ειναι πραγματικα πολυ μικρο, ουσιαστικα λαδια καθε 6Κ και φιλτρο καθε 12Κ χμ.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

12/11/2014, 9:51 am
nikvfr wrote:Εγώ φίλε VFGeorge το έχω το Vfrάκι 11,5 χρόνια Απρίλος '03 κι έχω 63.000 κμ απλά θα ήθελα κάποια στιγμη να σε ρωτήσω για ρουλεμαν τιμονιού,τον ανορθωτή και την καδένα όσον αφορά ποιος τα αναλαμβάνει αυτά στην Αθήνα,κατά τ'άλλα για τα αναλώσιμα έχω κάνει στα 45Κ αλυσιδογραναζα και μπουζί στα 55Κ και λάδια φίλτρο κάθε 12κ όπως λέει μέσα η χρόνο,αυτά,βαλβίδες όχι ακόμα,τα λέμε Νίκος

Νικο, εγω κανω τα παντα μονος μου στο μηχανακι, το πηνιο το αλλαξε ο Αναστασης σε "πιτ στοπ" mode. Αλλα ολα τα παραπανω δεν χρειαζονται συνεργειο με ειδικη γνωση του VFR, ενα οποιοδηποτε καλο/μεθοδικο συνεργειο ειναι ok (εκτος φυσικα απο τις βαλβιδες βεβαιως-βεβαιως).

ΥΓ Παντως με 63000χμ στο μηχανακι ..προσεχε τα πηνια σου Wink Rolling Eyes


Last edited by VFGeorge on 12/11/2014, 10:06 am; edited 1 time in total
nikvfr
nikvfr
Νέο μέλος
Νέο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2008-12-29
Mηνύματα : 18
Ηλικία : 58
Μοντέλο : Honda vfr 800 abs '2003
Κράνος : Arai Quantum F

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

12/11/2014, 9:59 am
Σε ευχαριστώ Γιώργο για την συμβουλή αν και έχω μετριάσει κατα πολύ τις βόλτες τώρα απλά κάνω βόλτα συντήρησης,τα λέμε προσεχώς,νά'μαστε καλά! Smile
VFGeorge wrote:
nikvfr wrote:Εγώ φίλε VFGeorge το έχω το Vfrάκι 11,5 χρόνια Απρίλος '03 κι έχω 63.000 κμ απλά θα ήθελα κάποια στιγμη να σε ρωτήσω για ρουλεμαν τιμονιού,τον ανορθωτή και την καδένα όσον αφορά ποιος τα αναλαμβάνει αυτά στην Αθήνα,κατά τ'άλλα για τα αναλώσιμα έχω κάνει στα 45Κ αλυσιδογραναζα και μπουζί στα 55Κ και λάδια φίλτρο κάθε 12κ όπως λέει μέσα η χρόνο,αυτά,βαλβίδες όχι ακόμα,τα λέμε Νίκος

Νικο, εγω κανω τα παντα μονος μου στο μηχανακι, το πηνιο το αλλαξε ο Αναστασης σε "πιτ στοπ" mode. Αλλα ολα τα παραπανω δεν χρειαζονται συνεργειο με ειδικη γνωση του VFR, ενα οποιοδηποτε καλο/μεθοδικο συνεργειο ειναι ok.

ΥΓ Παντως με 63000χμ στο μηχανακι ..προσεχε τα πηνια σου Wink Rolling Eyes
kostas VFR800F
kostas VFR800F
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

13/11/2014, 6:57 pm
George σου εύχομαι και στα 200000km μια και στα 100 είσαι κοντά και να τα πούμε και σε καμιά εκδρομή αν έρθει κάποτε το δικό μου.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

14/11/2014, 11:35 am
kostas VFR800F wrote:George σου εύχομαι και στα 200000km μια και στα 100 είσαι κοντά και να τα πούμε και σε καμιά εκδρομή αν έρθει κάποτε το δικό μου.

Κωστα ευχαριστω και θα τα πουμε σιγουρα σε καμια ασφαλτινη βολτα σε ορεινα Γιαννενα-Τρικαλα Wink Τα 100000χμ μαλλον θα τα δω αλλα δε νομιζω πολυ παραπανω καθως θελω τα μηχανακια μου να πατανε χωμα!
kostas VFR800F
kostas VFR800F
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2014-07-08
Mηνύματα : 419
Ηλικία : 50
Μοντέλο : CRF1000 &99.765 km με vfr800f
Κράνος : Arai RX7V ,tour x4

Από το κοράκι κρα θα ακούσεις από το μ@ ..κ@ μ@....κιες

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

14/11/2014, 7:59 pm
Μήπως θα είσαι νέο Αφρικανος;
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

14/11/2014, 8:25 pm
kostas VFR800F wrote:Μήπως θα είσαι νέο Αφρικανος;

Πολυ πιθανο, ιδιως αν βγει σε 1000αρι με λογικο βαρος.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

11/2/2019, 10:17 pm
Σημερα το βιτεκι μου εγραψε 100000χμ, οχι πολλα σε 15 χρονια διακεκομμενης χρησης καθως φορτωνω με χιλιομετρα τα αλλα μου μηχανακια (με το CRF1000 εκανα 45000 τον πρωτο 1.5 χρονο). Και που τα εγραψε? Στα αντικρυστα Shell ανεβαινοντας Δομοκο οπου σταματαω συνηθως για βενζινη - naturally, as this is its playground Cool

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα 0fec01ddd21fe8641d7af6941bf7333d

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα D4dffc8cd533cd567c9c367e9f18cc3b


Λαδια/φιλτρο κατα τα κλασικα και τιποτ'αλλο απο τοτε που εβαλα σειριακο ανορθωτη και καινουργια μαμα πηνια Thumbsup Και φυσικα δεν εχω κοιταξει βαλβιδες Very Happy
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

12/2/2019, 11:58 pm
Καλά χιλιόμετρα να έχεις Γιώργο. Δεν μασάνε τα VFR.
vagelis78
vagelis78
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

14/2/2019, 6:28 am
cheers cheers cheers cheers cheers
georgevfr
georgevfr
Τακτικό μέλος
Τακτικό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-02-23
Mηνύματα : 386
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS '08
Κράνος : Arai corcair rx 7

cover me with chocolate and throw me to the lesbians

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

15/2/2019, 10:05 pm
Καλά και πολλά χλμ.
Το δικό μου έχει 137.000 και ακόμα δεν έχω αλλάξει τεντωτηρες.
vagelis78
vagelis78
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

16/2/2019, 6:47 am
georgevfr wrote:Καλά και πολλά χλμ.
Το δικό μου έχει 137.000 και ακόμα δεν έχω αλλάξει τεντωτηρες.


Surprised Surprised Surprised Surprised

Μπράβο. Εγω στα 80.000 τους εχω αλλαξει και τους δυο.
XLGeorge
XLGeorge
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

18/2/2019, 12:14 am
Tnx guys! Thumbsup Συνονοματε georgevfr, ωραιος που δεν εχεις αλλαξει ακομη κανενα τεντωτηρα, εγω μονο τον μπροστινο στα 72000χμ οπως εγραψα.

Τακη-Φυσικε, ποσα χιλιομετρα εχει τωρα το γραναζωτο 750αρι σου;
ΗΛΙΑΣ
ΗΛΙΑΣ
Παλιό μέλος
Παλιό μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή

ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

18/2/2019, 8:59 am
Very Happy Very Happy EMENA βαράει ξανά μετά από δωρεά τεντωτηρα μεταχειρ. από το γιωργαρα πατρα. καλοκαίρι αμα έχω φραγκα αλλάζω πολλά . είναι γεγονός ότι παραμελώ πλέον την μηχανή και έχει μόνον 68.000 km . και δεν με κάνει η καρδιά να την δώσω με τίποτα ,προτιμώ να της βγάλω πινακίδες και να την έχω στην άκρη να την χαζεύω .
Ο φυσικός
Ο φυσικός
Αρχαίο μέλος
Αρχαίο μέλος
Info
Male
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000

100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα Empty Re: 100000 χιλιομετρα με το βιτεκι μου - συντομη αναφορα

22/2/2019, 1:40 am
Γιώργο το VFR μου έχει μείνει στα 297000 km καθώς εδώ και δύο χρόνια έχω ξεκινήσει μία επισκευοβελτίωση (την κρατώ για έκπληξη) και δεν έχω βρει τον χρόνο να την ολοκληρώσω (απαράδεκτος, το παραδέχομαι...)

Θα επανέλθω ωστόσο!
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum