Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
+24
Roberto
DENTOCOP
mak
SCORPIOS
Ο φυσικός
Don John
mikemusic4
padelis
ΗΛΙΑΣ
VEFALIFT
Mythos
antoineBiscione
DoctorAbo
Arachovitis
KiloMeater
nikos-ex victor
Them1s xXx
Athanor
vasilakos
dirty
Caracal
vagelis78
posnightmist
Dimitrisk12
28 posters
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
- Dimitrisk12Μέλος
-
Εγγραφή : 2010-09-22
Mηνύματα : 246
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR
Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
15/2/2011, 11:37 am
Χθες πήγα την Βέφα στον μάστορα. Να δούμε στα 48.000 τι θα χρειαστεί ένα VFR VTEC του '03...
Μέχρι στιγμής οι προγραμματισμένες επισκευές είναι:
- Αλλαγή τεντωτήρες καδένας εκκεντροφόρου μπρος-πίσω με τους νέους ενισχυμένους (χτύπαγε τουλάχιστον ο ένας).
- Αλλαγή θερμοστάτη (μάλλον έχει κολλήσει ανοιχτός).
- Έλεγχος βαλβίδες και καθαρισμό μπεκ (αν χρειαστεί).
- Έλεγχος και επισκευή στροφόμετρου (αν παίρνει επισκευή).
Από κει και πέρα ό,τι άλλο προκύψει....Βέβαια κι αυτά που έχω προγραμματίσει δεν είναι και λίγα.... μέχρι τώρα κόστος ανταλλακτικών: τεντωτήρες γύρω στα 240 ευρώ και θερμοστάτης 55 ευρώ..... (μας έχει τσακίσει αυτός ο Σαρακάκης...)
Αυτά προς το παρόν. Θα ενημερώσω με την πορεία των επισκευών και αν μπορέσω και καμία φωτογραφία για να έχουμε έναν ψιλομπούσουλα για όποιον ενδιαφέρεται.
Μέχρι στιγμής οι προγραμματισμένες επισκευές είναι:
- Αλλαγή τεντωτήρες καδένας εκκεντροφόρου μπρος-πίσω με τους νέους ενισχυμένους (χτύπαγε τουλάχιστον ο ένας).
- Αλλαγή θερμοστάτη (μάλλον έχει κολλήσει ανοιχτός).
- Έλεγχος βαλβίδες και καθαρισμό μπεκ (αν χρειαστεί).
- Έλεγχος και επισκευή στροφόμετρου (αν παίρνει επισκευή).
Από κει και πέρα ό,τι άλλο προκύψει....Βέβαια κι αυτά που έχω προγραμματίσει δεν είναι και λίγα.... μέχρι τώρα κόστος ανταλλακτικών: τεντωτήρες γύρω στα 240 ευρώ και θερμοστάτης 55 ευρώ..... (μας έχει τσακίσει αυτός ο Σαρακάκης...)
Αυτά προς το παρόν. Θα ενημερώσω με την πορεία των επισκευών και αν μπορέσω και καμία φωτογραφία για να έχουμε έναν ψιλομπούσουλα για όποιον ενδιαφέρεται.
- posnightmistΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
15/2/2011, 12:12 pm
Ελπίζω να έχεις προετοιμαστεί γιατί το κόστος θα είναι μεγάλο!!!
Βάλε ότι θα αλλάξει μπουζί, υγρά...
Είναι και λίγο τσιμπημένα τα σερβις των vfr...
Βάλε ότι θα αλλάξει μπουζί, υγρά...
Είναι και λίγο τσιμπημένα τα σερβις των vfr...
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
15/2/2011, 1:02 pm
Από κει και πέρα ό,τι άλλο προκύψει....Βέβαια κι αυτά που έχω προγραμματίσει δεν είναι και λίγα.... μέχρι τώρα κόστος ανταλλακτικών: τεντωτήρες γύρω στα 240 ευρώ και θερμοστάτης 55 ευρώ..... (μας έχει τσακίσει αυτός ο Σαρακάκης...)
Εγω αλλαξα τους τεντωτηρες πριν απο εξι μηνες περιπου και μου τους χρεωσε ο μαστορας 90 ευρω τον εναν αγορασμενους απο τον σαρακακη.Δεν μου ειπε κατι ομως για καινουριους και ενισχυμενους.
Εγω αλλαξα τους τεντωτηρες πριν απο εξι μηνες περιπου και μου τους χρεωσε ο μαστορας 90 ευρω τον εναν αγορασμενους απο τον σαρακακη.Δεν μου ειπε κατι ομως για καινουριους και ενισχυμενους.
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
15/2/2011, 1:34 pm
Τον υδραυλικό θερμοστάτη ΑΔΙΚΑ θα τον πληρώσεις. Το γιατί το έχω ματα-ξανα-επανα-αναλύσει...
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
15/2/2011, 2:44 pm
Να σου πω το κοστος το ποσα θα σου παρει;Καθεσε;Απο 600-700ε τα εχεις δωσει σιγουρα με αυτα που λες.
Περαστικα!!
Περαστικα!!
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
15/2/2011, 4:19 pm
Το δικο μου που ειναι του 02 και με πιο πολλα χλμ γιατι δεν θελει τιποτα απο αυτα;
Μαλλον γιατι τα κανω ολα αυτα, κι ακομα περισοτερα μονος μου, με οτι ρισκο μπορει να εχει αυτο.Για τον κοπο και τον χρονο δεν μιλω γιατι ειναι απολαυση να λυνεις..να μαστορευεις το μηχανακι σου με το καφεδακι σου πλαι στο τραπεζακι, κανα φιλαρακι για βοηθεια και καμια γνωμη ακομα..
Ωραια πραγματα και δημιουργικα,που λεει κι ο Θωδορης.
Εν τω μεταξυ το μαστορεμα με αυτους τους ρυθμους σου αφηνει και χρονο για ερευνα σε καθε ανταλακτικο,καινουργιο μεταχειρισμενο,αντιπροσωπεια,ebay κλπ.
Οποτε αυτα τα νουμερα που αναφερει ο Δημητρης οτι πιθανα θα δωσει,ανηκουν στη σφαιρα της φαντασιας για οποιον του αρεσει το μαστορεμα.
Και λες και το μερακι ειναι ανταποδοτικο...η κουκλα μου δεν χανει ευκαιρια να μου δειξει εως και 270 και να μαζευει χιλιαδες χλμ χωρις να κανει κιχ.
Ας ειναι ομως, δεν μπορει ολοι να τα κανουμε ολα,π.χ το pc και χρηση του ειναι για μενα ενα δραμα,τοχω παρει αποφαση ΔΕΝ προκειται να γινω ποτε καλος σ αυτο.
Παντως Δημητρη καλο ξεμπερδεμα με ολα αυτα,και κυριως με τους μαστορους,γιατι αν δεν εισαι απο πανω αντε να ξερεις τι σου εκαναν και τι οχι, και κυριως τι να πιστεψεις απ τα λεγομενα τους.
Κρατα μας ενημερους η ελα απο τη ΣΥΜΟΦΕ,χθες γιατι δεν φανηκες;Και ειχε κι ο Γιωργος το νεο του εργαλειο,απο κοντα ειναι κουκλα το ατιμο το ΚΤΜ.
Μαλλον γιατι τα κανω ολα αυτα, κι ακομα περισοτερα μονος μου, με οτι ρισκο μπορει να εχει αυτο.Για τον κοπο και τον χρονο δεν μιλω γιατι ειναι απολαυση να λυνεις..να μαστορευεις το μηχανακι σου με το καφεδακι σου πλαι στο τραπεζακι, κανα φιλαρακι για βοηθεια και καμια γνωμη ακομα..
Ωραια πραγματα και δημιουργικα,που λεει κι ο Θωδορης.
Εν τω μεταξυ το μαστορεμα με αυτους τους ρυθμους σου αφηνει και χρονο για ερευνα σε καθε ανταλακτικο,καινουργιο μεταχειρισμενο,αντιπροσωπεια,ebay κλπ.
Οποτε αυτα τα νουμερα που αναφερει ο Δημητρης οτι πιθανα θα δωσει,ανηκουν στη σφαιρα της φαντασιας για οποιον του αρεσει το μαστορεμα.
Και λες και το μερακι ειναι ανταποδοτικο...η κουκλα μου δεν χανει ευκαιρια να μου δειξει εως και 270 και να μαζευει χιλιαδες χλμ χωρις να κανει κιχ.
Ας ειναι ομως, δεν μπορει ολοι να τα κανουμε ολα,π.χ το pc και χρηση του ειναι για μενα ενα δραμα,τοχω παρει αποφαση ΔΕΝ προκειται να γινω ποτε καλος σ αυτο.
Παντως Δημητρη καλο ξεμπερδεμα με ολα αυτα,και κυριως με τους μαστορους,γιατι αν δεν εισαι απο πανω αντε να ξερεις τι σου εκαναν και τι οχι, και κυριως τι να πιστεψεις απ τα λεγομενα τους.
Κρατα μας ενημερους η ελα απο τη ΣΥΜΟΦΕ,χθες γιατι δεν φανηκες;Και ειχε κι ο Γιωργος το νεο του εργαλειο,απο κοντα ειναι κουκλα το ατιμο το ΚΤΜ.
- AthanorΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-02
Mηνύματα : 176
Ηλικία : 47
Μοντέλο : Honda VFR 800 FIW & Piaggio Vespa PX 125
Κράνος : Shoei XR1100/Z-One
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
15/2/2011, 4:26 pm
vasilakos wrote:Ας ειναι ομως, δεν μπορει ολοι να τα κανουμε ολα,π.χ το pc και χρηση του ειναι για μενα ενα δραμα,τοχω παρει αποφαση ΔΕΝ προκειται να γινω ποτε καλος σ αυτο.
Πάρε Mac, θα εκπλαγείς πόσο απλή μπορεί να είναι η χρήση υπολογιστή, ειδικά μετά από PC.
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
15/2/2011, 6:42 pm
vasilakos wrote:
Mαλλον γιατι τα κανω ολα αυτα, κι ακομα περισοτερα μονος μου, με οτι ρισκο μπορει να εχει αυτο.Για τον κοπο και τον χρονο δεν μιλω γιατι ειναι απολαυση να λυνεις..να μαστορευεις το μηχανακι σου με το καφεδακι σου πλαι στο τραπεζακι, κανα φιλαρακι για βοηθεια και καμια γνωμη ακομα..
Εν τω μεταξυ το μαστορεμα με αυτους τους ρυθμους σου αφηνει και χρονο για ερευνα σε καθε ανταλακτικο,καινουργιο μεταχειρισμενο,αντιπροσωπεια,ebay κλπ.
έτσι ακριβώς...!!!!
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
15/2/2011, 7:52 pm
vasilakos wrote:
Μαλλον γιατι τα κανω ολα αυτα, κι ακομα περισοτερα μονος μου, με οτι ρισκο μπορει να εχει αυτο.Για τον κοπο και τον χρονο δεν μιλω γιατι ειναι απολαυση να λυνεις..να μαστορευεις το μηχανακι σου με το καφεδακι σου πλαι στο τραπεζακι, κανα φιλαρακι για βοηθεια και καμια γνωμη ακομα..
καλά όλα αυτά με την προυπόθεση ότι έχεις γκαράζ ή τουλάχιστον κήπο.............όταν όμως δεν έχεις?
- Dimitrisk12Μέλος
-
Εγγραφή : 2010-09-22
Mηνύματα : 246
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
16/2/2011, 1:17 am
Θα το θελα πολύ να έχω τον χρόνο και την δυνατότητα να κάνω πολλά από τα μαστορέματα μόνος αλλά εκτός ότι δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις, δεν έχω και καθόλου χρόνο (ούτε ΣΥΜΟΦΕ δεν προλαβαίνω να έρχομαι!!!). Φανταστείτε ότι τώρα βρήκα λίγη ώρα να γράψω αυτές τις γραμμές. Με δεδομένο την έλλειψη χρόνου λοιπόν, αποφάσισα να το πάω σε έμπιστο και γνωστό μου μάστορα, ο οποίος έχει εμπειρία στο συγκεκριμένο μηχανάκι. Το κόστος ξέρω ότι θα είναι τσιμπημένο αλλά το έχω πάρει απόφαση.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, δεν θα χρειαστώ άλλα αναλώσιμα, αφού έχω αλλάξει πριν 2000 km αλυσιδογράναζα, τακάκια μπρος πίσω, λάδια και φίλτρο. Μπουζί και υγρά έχουν αλλαχτεί τα τελευταία 10000km από τον προηγούμενο κάτοχο και δεν θεωρώ ότι χρειάζονται πάλι. Το μόνο που θα αλλάξω εφόσον το είχα είναι ένα φίλτρο αέρα. Οι τεντωτήρες ήταν κάτι που έπρεπε κάποια στιγμή να πάρουν σειρά εφόσον είχαν γίνει ανυπόφοροι. Το σετ (που περιλαμβάνει τον τεντωτήρα, τσιμούχα, βίδες, καπάκια κλπ) πάει γύρω στο 120άρι έκαστος από Σαρακάκη. Στην ίδια τιμή μου ερχόταν και από David Silver. Τον θερμοστάτη τον πήρα πιο πολύ επειδή θορυβήθηκα με αυτά που μου είπατε εδώ, όταν ανέφερα ότι δεν μου ανεβάζει θερμοκρασία και συμπεράναμε ότι έχει κολλήσει. Επίσης όταν πήγα Σαρακάκη μου είπε ότι είναι το τελευταίο κομμάτι Ελλάδα και δεν το ρίσκαρα να έχω λυμένο το μηχανάκι και να ψάχνω θερμοστάτη.
Αυτό που με φοβίζει πιο πολύ είναι το στροφόμετρο, το οποίο μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό και φτηνό σε επισκευή μέχρι να θέλει αλλαγή ολόκληρο το όργανο. Για πλάκα ρώτησα Σαρακάκη πόσο κάνει καινούριο και μου είπε... (κρατηθείτε...) € 855 χωρίς ΦΠΑ.....
Ας είμαι και χωρίς στροφόμετρο.....
Αυτά που δεν μπορώ να προβλέψω είναι τι θα παίξει με βαλβίδες κλπ. Εκεί στηρίζομαι στην αξιοπιστία των μηχανικών της Honda. Αλλά αν με διαψεύσουν.....
Όλα αυτά βέβαια θα γίνουν υπό την επίβλεψή μου αφού όσο μπορώ θα είμαι στο συνεργείο, ειδικά όταν θα ανοίξει καπάκι.
Καλώς ή κακώς όποιος έχει τα γένια πρέπει να έχει και τα χτένια, οπότε αν δεν ήμασταν διατεθειμένοι να τα σκάμε στα service θα είχαμε κανένα παπί και θα κάναμε την δουλειά μας... τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ...
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, δεν θα χρειαστώ άλλα αναλώσιμα, αφού έχω αλλάξει πριν 2000 km αλυσιδογράναζα, τακάκια μπρος πίσω, λάδια και φίλτρο. Μπουζί και υγρά έχουν αλλαχτεί τα τελευταία 10000km από τον προηγούμενο κάτοχο και δεν θεωρώ ότι χρειάζονται πάλι. Το μόνο που θα αλλάξω εφόσον το είχα είναι ένα φίλτρο αέρα. Οι τεντωτήρες ήταν κάτι που έπρεπε κάποια στιγμή να πάρουν σειρά εφόσον είχαν γίνει ανυπόφοροι. Το σετ (που περιλαμβάνει τον τεντωτήρα, τσιμούχα, βίδες, καπάκια κλπ) πάει γύρω στο 120άρι έκαστος από Σαρακάκη. Στην ίδια τιμή μου ερχόταν και από David Silver. Τον θερμοστάτη τον πήρα πιο πολύ επειδή θορυβήθηκα με αυτά που μου είπατε εδώ, όταν ανέφερα ότι δεν μου ανεβάζει θερμοκρασία και συμπεράναμε ότι έχει κολλήσει. Επίσης όταν πήγα Σαρακάκη μου είπε ότι είναι το τελευταίο κομμάτι Ελλάδα και δεν το ρίσκαρα να έχω λυμένο το μηχανάκι και να ψάχνω θερμοστάτη.
Αυτό που με φοβίζει πιο πολύ είναι το στροφόμετρο, το οποίο μπορεί να είναι κάτι πολύ απλό και φτηνό σε επισκευή μέχρι να θέλει αλλαγή ολόκληρο το όργανο. Για πλάκα ρώτησα Σαρακάκη πόσο κάνει καινούριο και μου είπε... (κρατηθείτε...) € 855 χωρίς ΦΠΑ.....
Ας είμαι και χωρίς στροφόμετρο.....
Αυτά που δεν μπορώ να προβλέψω είναι τι θα παίξει με βαλβίδες κλπ. Εκεί στηρίζομαι στην αξιοπιστία των μηχανικών της Honda. Αλλά αν με διαψεύσουν.....
Όλα αυτά βέβαια θα γίνουν υπό την επίβλεψή μου αφού όσο μπορώ θα είμαι στο συνεργείο, ειδικά όταν θα ανοίξει καπάκι.
Καλώς ή κακώς όποιος έχει τα γένια πρέπει να έχει και τα χτένια, οπότε αν δεν ήμασταν διατεθειμένοι να τα σκάμε στα service θα είχαμε κανένα παπί και θα κάναμε την δουλειά μας... τουλάχιστον έτσι το βλέπω εγώ...
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
16/2/2011, 1:46 am
Φίλε Μήτσε βρήσκω όλο το καντράν κ σε στέλνω τα λίνκ.
Νο1
Νο2
Νο3
Νο5
Νο6 (αυτό έχει ένα σπασιματάκι αριστερά)
Αυτά!!
Νο1
Νο2
Νο3
Νο5
Νο6 (αυτό έχει ένα σπασιματάκι αριστερά)
Αυτά!!
- Dimitrisk12Μέλος
-
Εγγραφή : 2010-09-22
Mηνύματα : 246
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
16/2/2011, 10:03 am
Ευχαριστώ πολύ Θέμη.
Είχα βρει και ένα στο car.gr γύρω στα 250.
Να κάνω μια ερώτηση σαν εντελώς άσχετος που είμαι;;;;;;;
Αν αλλάξω το όργανο θα έχω θέμα με τα συνολικά χιλιόμετρα; Θα πάρω προίκα του νέου οργάνου ή τα δικά μου είναι αποθηκευμένα στον εγκέφαλο;;;;
Είχα βρει και ένα στο car.gr γύρω στα 250.
Να κάνω μια ερώτηση σαν εντελώς άσχετος που είμαι;;;;;;;
Αν αλλάξω το όργανο θα έχω θέμα με τα συνολικά χιλιόμετρα; Θα πάρω προίκα του νέου οργάνου ή τα δικά μου είναι αποθηκευμένα στον εγκέφαλο;;;;
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
16/2/2011, 3:24 pm
Dimitrisk12 wrote:
Να κάνω μια ερώτηση σαν εντελώς άσχετος που είμαι;;;;;;;
Αν αλλάξω το όργανο θα έχω θέμα με τα συνολικά χιλιόμετρα; Θα πάρω προίκα του νέου οργάνου ή τα δικά μου είναι αποθηκευμένα στον εγκέφαλο;;;;
Τα δικά σου θα γράφει, μην σε ανησυχεί αυτό.
Αυτό που θα κοιτάξεις είναι ,ΕΑΝ έχεις ABS, να έχει την σχετική ένδειξη το όργανο στην οθόνη δεξιά πάνω.
- Dimitrisk12Μέλος
-
Εγγραφή : 2010-09-22
Mηνύματα : 246
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
17/2/2011, 9:26 am
Όντως σωστή παρατήρηση...
Λοιπόν εχθές μετά την δουλειά πήγα να τσεκάρω την πορεία των εργασιών. Η μηχανή ήταν λυμένη μέχρι το injection. Η παρατήρηση του μάστορα ήταν ότι είχε αρκετά κατάλοιπα από την καύση των βρωμοβενζινών που έχουμε στο Ελλάντα. Θα ανεβάσω σύντομα και φωτό. Συνεπώς θα χρειαστεί αρκετό καθάρισμα. ΄
Ρε παιδία μια διαπίστωση... για να αλλαχθεί ο πίσω τεντωτήρας θέλει λύσιμο το μισό μηχανάκι.... δεν υπάρχει καμία πρόσβαση εκεί. Και ο μπροστά είναι αρκετά δυσπρόσιτος. Πολύ στριμωγμένο μοτέρ βρε παιδί μου... ο εφιάλτης του μάστορα....
Λοιπόν εχθές μετά την δουλειά πήγα να τσεκάρω την πορεία των εργασιών. Η μηχανή ήταν λυμένη μέχρι το injection. Η παρατήρηση του μάστορα ήταν ότι είχε αρκετά κατάλοιπα από την καύση των βρωμοβενζινών που έχουμε στο Ελλάντα. Θα ανεβάσω σύντομα και φωτό. Συνεπώς θα χρειαστεί αρκετό καθάρισμα. ΄
Ρε παιδία μια διαπίστωση... για να αλλαχθεί ο πίσω τεντωτήρας θέλει λύσιμο το μισό μηχανάκι.... δεν υπάρχει καμία πρόσβαση εκεί. Και ο μπροστά είναι αρκετά δυσπρόσιτος. Πολύ στριμωγμένο μοτέρ βρε παιδί μου... ο εφιάλτης του μάστορα....
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
17/2/2011, 12:20 pm
μου φαινεται σε προετοιμαζει σιγα σιγα για το νούμερο...
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
17/2/2011, 1:31 pm
χα χα χα χαKiloMeater wrote:μου φαινεται σε προετοιμαζει σιγα σιγα για το νούμερο...
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
17/2/2011, 2:45 pm
Απ'οσα έχω διαβάσει για τον πίσω τεντωτήρας βγάζεις μόνο τον δεξί μασπιέ!! Και για τον μπροστινό σηκώνεις ντεπόζιτο και βγάζεις φίλτρο.
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 45
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
17/2/2011, 3:24 pm
Arachovitis wrote:Απ'οσα έχω διαβάσει για τον πίσω τεντωτήρας βγάζεις μόνο τον δεξί μασπιέ!! Και για τον μπροστινό σηκώνεις ντεπόζιτο και βγάζεις φίλτρο.
Εμενα ετσι ακριβως τους αλλαξε, ο μαστορας που παω.
- vasilakosΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 635
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR 800 VTEC
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
17/2/2011, 3:33 pm
Ναι παιδια,το μαστορεμα απαιτει χρονο,και καποιο χωρο,παρκιν,αυλη η κατι τετοιο,αλλιως ο μαστορας ειναι μονοδρομος.
Δημητρη τα καπελοτα κανουν 5 ευρω το ενα,οποτε οσες βαλβιδες θελουν αλλαγη,ρυθμιση,επι 5 περιπου ευρω υπολογισε,τωρα για τη δουλεια του ο μαστορας εξαρταται..εχω ακουσει για 150 ευρω,εχω ακουσει για 250 ομως,εσενα που θα αλλαξει και τεντωτηρες και θερμοστατη σιγουρα θα παει ισως και πιο πανω,καλο θα ηταν παντως,να ειχες μια ιδεα επ αυτου,πριν το πας μεσα,π.χ μαστορα μου αυτα εχω κατα νου,ποσο το βλεπεις οτι ειναι ο κοπος σου..ναχεις εναν μπουσουλα ρε αδελφε,οποτε αν θα σου ελεγε περισοτερα θα επρεπε να τα αιτιολογησει.
Τωρα μοιραια τον εχεις αφησει στο φιλοτιμο του,και μακαρι ναχει αρκετο,απο δαυτο.
Κοντερ βεβαια αν δεν φτιαχνετε παρε μεταχειρισμενο,σιγα που θα δωσεις τοσα λεφτα στο Σαρακακη.
Καλη συνεχεια,ρε φιλε.
Δημητρη τα καπελοτα κανουν 5 ευρω το ενα,οποτε οσες βαλβιδες θελουν αλλαγη,ρυθμιση,επι 5 περιπου ευρω υπολογισε,τωρα για τη δουλεια του ο μαστορας εξαρταται..εχω ακουσει για 150 ευρω,εχω ακουσει για 250 ομως,εσενα που θα αλλαξει και τεντωτηρες και θερμοστατη σιγουρα θα παει ισως και πιο πανω,καλο θα ηταν παντως,να ειχες μια ιδεα επ αυτου,πριν το πας μεσα,π.χ μαστορα μου αυτα εχω κατα νου,ποσο το βλεπεις οτι ειναι ο κοπος σου..ναχεις εναν μπουσουλα ρε αδελφε,οποτε αν θα σου ελεγε περισοτερα θα επρεπε να τα αιτιολογησει.
Τωρα μοιραια τον εχεις αφησει στο φιλοτιμο του,και μακαρι ναχει αρκετο,απο δαυτο.
Κοντερ βεβαια αν δεν φτιαχνετε παρε μεταχειρισμενο,σιγα που θα δωσεις τοσα λεφτα στο Σαρακακη.
Καλη συνεχεια,ρε φιλε.
- Dimitrisk12Μέλος
-
Εγγραφή : 2010-09-22
Mηνύματα : 246
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
18/2/2011, 11:27 am
Arachovitis wrote:Απ'οσα έχω διαβάσει για τον πίσω τεντωτήρας βγάζεις μόνο τον δεξί μασπιέ!! Και για τον μπροστινό σηκώνεις ντεπόζιτο και βγάζεις φίλτρο.
Πολύ σωστός. Είπα μπούρδα πιο πάνω. Το είδα λυμένο. Ο πίσω είναι πολύ πιο απλός από τον μπροστά. Γενικά πάντως είναι στριμόκωλο μηχανάκι...
Βαλβίδες μετρήθηκαν και είναι όλες μέσα στα όρια, οπότε δεν θα χρειαστεί ρύθμιση. Λογικά σήμερα θα πάει για καθαρισμό όλο το injection, θα έχουν μπει οι τεντωτήρες και θα αλλαχθεί ο θερμοστάτης και θα γίνει ένα τσεκάρισμα και καθάρισμα σε όλα τα σωληνάκια και τα παρασωληνάκια που υπάρχουν εκεί μέσα.... Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου θα το έχω σήμερα το απόγευμα.
Εννοείται πως είχε γίνει κοστολογική προσέγγιση, πριν το πάω και δεύτερη αφού είχε ανοιχτεί. Λογικά η όλη εργασία με τους καθαρισμούς και όλα αυτά θα πάει γύρω στα € 250. Συνυπολογίζοντας και το κόστος των ανταλλακτικών που ήταν γύρω στα € 300, είναι ένα σεβαστό ποσό... Μόλις θα το παραλάβω θα ζητήσω αναλυτική ενημέρωση για τις χρεώσεις. Τώρα το αν με δάγκωσε ή όχι δεν μπορώ να το ξέρω. Ομολογώ πάντως ότι περίμενα παραπάνω. Συν ότι το μηχανάκι δεν θα ξανανοιχτεί για πολύ καιρό... (ελπίζω)
Τώρα για το κοντέρ θα τσεκάρει τι παίζει αλλά αν δεν είναι θέμα καλωδίων ή φισών τότε σίγουρα δεν μπορεί να κάνει κάτι. Σε αυτή την περίπτωση θα το πάρω αγκαζέ και θα γυρίσω όλους τους κοντεράδες και τους ηλεκτρονικούς μπας και κάνουν κάτι. Αν δεν δω φως ούτε από δαύτους, τότε όταν και άμα μαζέψω το πόσο πάω για μεταχειρισμένο γύρω στα € 250. Απλά θα τα λυπηθώ πολύ μιας και οι οθόνες που είναι και πιο σημαντικές δουλεύουν μια χαρά και μόνο για το στροφόμετρο είναι κρίμα...
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
18/2/2011, 1:26 pm
Δημητρό, τώρα που θα δώσεις αυτά τα λεφτά για το μηχανάκι κανόνισε να δώσεις άλλα 60 € να έρθεις τη Κυριακή βόλτα στη Σπάρτη. Νομίζω πως θα είναι η καλύτερη διαδικασία αποφόρτισης από το κόστος και ανανέωσης της αγάπης σου για το μηχανάκι αυτό.
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
18/2/2011, 1:31 pm
εγώ θα το κάνω σε 1000χμ
τα 12000
- Dimitrisk12Μέλος
-
Εγγραφή : 2010-09-22
Mηνύματα : 246
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
19/2/2011, 8:56 pm
Λοιπόν την Παρασκευή παρέλαβα το μηχανάκι μου. οι εργασίες που ολοκληρώθηκαν με επιτυχία είναι:
- Αλλαγή τεντωτήρων μπρος πίσω
- Αλλαγή θερμοστάτη
- Full καθαρισμός όλου του injection
- Έλεγχος βαλβίδων (στα 48.000 km δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα!!!)
- Αλλαγή φίλτρο αέρος
- Έλεγχος σε μπουζί, υγρά, φρένα, καλώδια κλπ (τα οποία ήταν όλα σε πολύ καλή κατάσταση και δεν χρειάζονταν κάποια αντικατάσταση)
Η μόνη επισκευή που δεν κατέστη δυνατό να γίνει είναι το στροφόμετρο, μιας και δεν είχε κάποιο πρόβλημα σε καλώδια, φίσες. Το κόστος ανήλθε στα € 280, τα οποί αναλύονται σε € 100 για τον καθαρισμό του injection, € 30 για τα παραφλού και € 150 η αμοιβή του μάστορα. Υπενθυμίζω ότι τα ανταλλακτικά ήταν δικά μου και είχαν κοστίσει γύρω στα € 300. Άρα σύνολο € 580...
Το μηχανάκι μετά τους καθαρισμούς έχει μια σαφώς και εμφανέστατα βελτιωμένη λειτουργία, πολύ πιο άμεσο σε απόκριση και το βασικότερο ΧΩΡΙΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥΣ!!!!!! Επίσης συνειδητοποίησα ότι ο θερμοστάτης πρέπει να ήταν πολύ καιρό κολλημένος γιατί τώρα ανεβάζει θερμοκρασία άμεσα, κάτι που δεν είχα σε καμία περίπτωση πριν. Συνεπώς η συνολική λειτουργία είναι συνολικά πολύ πιο αναβαθμισμένη από πριν.
Οι παρατηρήσεις του μάστορα ήταν ότι γενικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση το μηχανάκι μου όσον αφορά στη λειτουργία του μοτέρ, τροφοδοσίες, φρένα, ηλεκτρικά. Στα αρνητικά είναι το ότι υπήρχε πολύ βρώμα από κατάλοιπα βενζίνης, το injection ήταν σε κακό χάλι από βρώμα και γενικότερη συντήρηση. Γενικά σε αυτά τα χιλιόμετρα ήταν επιτακτικό ένα καλό service.
Σαν tip μου είπε ότι θα πρέπει να έχω πάντα σε καλή κατάσταση την μπαταρία, γιατί ένας λόγος που χαλάνε οι τεντωτήρες, είναι ότι όταν πάμε να βάλουμε μπροστά με μια ξελιγωμένη μπαταρία και ζορίζεται στην εκκίνηση, υπάρχει κίνδυνος πάνω στο κόμπιασμα να κάνει ένα γύρισμα προς τα πίσω και να τα παίξει ο τεντωτήρας ο οποίος είναι μονόδρομος (αν το λέω καλά....).
Σε αυτά που έμειναν να κάνω είναι άμεσα μια αλλαγή μπαταρίας μιας και η τωρινή τα έχει παίξει και να δω τι θα κάνω με το στροφόμετρο (προφανώς θα απευθυνθώ σε κάποιον ηλεκτρονικό).
Για την ιστορία και κάποιες φωτογραφίες:
Εδώ οι πεταλούδες όπου φαίνεται η βρωμιά από τις βενζίνες
Εδώ ο θερμοστάτης που φαίνεται κολλημένος ανοιχτός (και δεν ξεκολλάει με τίποτα...)
Κι εδώ οι παλιοί τεντωτήρες
- Αλλαγή τεντωτήρων μπρος πίσω
- Αλλαγή θερμοστάτη
- Full καθαρισμός όλου του injection
- Έλεγχος βαλβίδων (στα 48.000 km δεν είχαν κανένα απολύτως πρόβλημα!!!)
- Αλλαγή φίλτρο αέρος
- Έλεγχος σε μπουζί, υγρά, φρένα, καλώδια κλπ (τα οποία ήταν όλα σε πολύ καλή κατάσταση και δεν χρειάζονταν κάποια αντικατάσταση)
Η μόνη επισκευή που δεν κατέστη δυνατό να γίνει είναι το στροφόμετρο, μιας και δεν είχε κάποιο πρόβλημα σε καλώδια, φίσες. Το κόστος ανήλθε στα € 280, τα οποί αναλύονται σε € 100 για τον καθαρισμό του injection, € 30 για τα παραφλού και € 150 η αμοιβή του μάστορα. Υπενθυμίζω ότι τα ανταλλακτικά ήταν δικά μου και είχαν κοστίσει γύρω στα € 300. Άρα σύνολο € 580...
Το μηχανάκι μετά τους καθαρισμούς έχει μια σαφώς και εμφανέστατα βελτιωμένη λειτουργία, πολύ πιο άμεσο σε απόκριση και το βασικότερο ΧΩΡΙΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΥΣ ΘΟΡΥΒΟΥΣ!!!!!! Επίσης συνειδητοποίησα ότι ο θερμοστάτης πρέπει να ήταν πολύ καιρό κολλημένος γιατί τώρα ανεβάζει θερμοκρασία άμεσα, κάτι που δεν είχα σε καμία περίπτωση πριν. Συνεπώς η συνολική λειτουργία είναι συνολικά πολύ πιο αναβαθμισμένη από πριν.
Οι παρατηρήσεις του μάστορα ήταν ότι γενικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση το μηχανάκι μου όσον αφορά στη λειτουργία του μοτέρ, τροφοδοσίες, φρένα, ηλεκτρικά. Στα αρνητικά είναι το ότι υπήρχε πολύ βρώμα από κατάλοιπα βενζίνης, το injection ήταν σε κακό χάλι από βρώμα και γενικότερη συντήρηση. Γενικά σε αυτά τα χιλιόμετρα ήταν επιτακτικό ένα καλό service.
Σαν tip μου είπε ότι θα πρέπει να έχω πάντα σε καλή κατάσταση την μπαταρία, γιατί ένας λόγος που χαλάνε οι τεντωτήρες, είναι ότι όταν πάμε να βάλουμε μπροστά με μια ξελιγωμένη μπαταρία και ζορίζεται στην εκκίνηση, υπάρχει κίνδυνος πάνω στο κόμπιασμα να κάνει ένα γύρισμα προς τα πίσω και να τα παίξει ο τεντωτήρας ο οποίος είναι μονόδρομος (αν το λέω καλά....).
Σε αυτά που έμειναν να κάνω είναι άμεσα μια αλλαγή μπαταρίας μιας και η τωρινή τα έχει παίξει και να δω τι θα κάνω με το στροφόμετρο (προφανώς θα απευθυνθώ σε κάποιον ηλεκτρονικό).
Για την ιστορία και κάποιες φωτογραφίες:
Εδώ οι πεταλούδες όπου φαίνεται η βρωμιά από τις βενζίνες
Εδώ ο θερμοστάτης που φαίνεται κολλημένος ανοιχτός (και δεν ξεκολλάει με τίποτα...)
Κι εδώ οι παλιοί τεντωτήρες
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
20/2/2011, 8:23 am
εντάξει, νορμαλ κόστος τα εργατικά του...
- antoineBiscioneΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-11-13
Mηνύματα : 73
Ηλικία : 43
Μοντέλο : HONDA VFR 800 V-TEC, 2008
Κράνος : AGV - K4
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
20/2/2011, 12:44 pm
Και λίγα θα έλεγα να είμαι ειλικρινής. Πρώτη φορά διαβάζω για τόσο χαμηλό κόστος...
- Dimitrisk12Μέλος
-
Εγγραφή : 2010-09-22
Mηνύματα : 246
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
20/2/2011, 2:05 pm
Καλο αυτο γιατι δεν εχω μετρο συγκρισης...
- Dimitrisk12Μέλος
-
Εγγραφή : 2010-09-22
Mηνύματα : 246
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
3/3/2011, 12:06 pm
Δυστυχώς η εξέλιξη σχετικά με την επισκευή του στροφόμετρου δεν ήταν θετική....
Το πήγα σε μάστορα που επισκευάζει κοντέρ/ταξίμετρα. Του το άφησα μια μέρα (κυκλοφορούσα με μια τρύπα μπροστά απ' το τιμόνι....) και όταν πήγα να το παραλάβω το συνδέσαμε αλλά πάλι δεν δούλευε. Μου είπε ότι καθάρισε κάποιες διαβρώσεις οι οποίες μπορεί να έκαναν κάποιο βραχυκύκλωμα αλλά εφόσον δεν δουλεύει, μάλλον έχει κάψει κάτι στην πλακέτα, η οποία απ' ότι μου είπε δεν επισκευάζεται γιατί είναι πολύ περίπλοκη και δεν υπάρχουν ανταλλακτικά.... κι ότι τα κοντέρ των μοτοσυκλετών είναι απείρως πιο σύνθετα από των αυτοκινήτων....
Το ρεζουμέ είναι ότι μάλλον δεν αναλάμβανε να το πολυπαιδέψει (άσε που μάλλον δεν θα το ήθελα κι εγώ για να μην κάνει χειρότρη ζημιά πάνω στην άγνοιά του).
Έχει κανείς καμία άποψη επί του θέματος; Να συνεχίσω να το ψάχνω ή να τα παρατήσω και να πάω για κανένα μεταχειρσμένο;
P.S. Ίσως κάτι που θα μπορούσα να κάνω ακόμα για να σιγουρευτώ, θα ήταν κάποιος εθελοντής συμφορουμίτης να μου δώσει το δικό του να το δοκιμάσουμε στο δικό μου μπας και δεν είναι θέμα οργάνου.... λέμε τώρα...
Το πήγα σε μάστορα που επισκευάζει κοντέρ/ταξίμετρα. Του το άφησα μια μέρα (κυκλοφορούσα με μια τρύπα μπροστά απ' το τιμόνι....) και όταν πήγα να το παραλάβω το συνδέσαμε αλλά πάλι δεν δούλευε. Μου είπε ότι καθάρισε κάποιες διαβρώσεις οι οποίες μπορεί να έκαναν κάποιο βραχυκύκλωμα αλλά εφόσον δεν δουλεύει, μάλλον έχει κάψει κάτι στην πλακέτα, η οποία απ' ότι μου είπε δεν επισκευάζεται γιατί είναι πολύ περίπλοκη και δεν υπάρχουν ανταλλακτικά.... κι ότι τα κοντέρ των μοτοσυκλετών είναι απείρως πιο σύνθετα από των αυτοκινήτων....
Το ρεζουμέ είναι ότι μάλλον δεν αναλάμβανε να το πολυπαιδέψει (άσε που μάλλον δεν θα το ήθελα κι εγώ για να μην κάνει χειρότρη ζημιά πάνω στην άγνοιά του).
Έχει κανείς καμία άποψη επί του θέματος; Να συνεχίσω να το ψάχνω ή να τα παρατήσω και να πάω για κανένα μεταχειρσμένο;
P.S. Ίσως κάτι που θα μπορούσα να κάνω ακόμα για να σιγουρευτώ, θα ήταν κάποιος εθελοντής συμφορουμίτης να μου δώσει το δικό του να το δοκιμάσουμε στο δικό μου μπας και δεν είναι θέμα οργάνου.... λέμε τώρα...
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
3/3/2011, 12:15 pm
Μήτσο το δικό μου το έχω λυμένο, αν θές έρχεσαι , το φισάρεις κ το τσεκάρεις.
- Dimitrisk12Μέλος
-
Εγγραφή : 2010-09-22
Mηνύματα : 246
Ηλικία : 41
Μοντέλο : VFR 800 VTEC, PCX 125
Κράνος : SHOEI MULTITECH, X-LITE X 801 RR
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
3/3/2011, 3:34 pm
Αν είναι στείλε μου pm με το κινητό σου να σε πέρω να το κανονίσουμε!
- MythosΑνερχόμενο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-29
Mηνύματα : 59
Ηλικία : 45
Μοντέλο : Non VFR
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Το VFR πήγε στον γιατρό (48.000 km)
9/3/2011, 8:36 pm
να ρωτησω...στα χρηματα που πληρωσες λάδια αλλαξες..?? μπουζι..?? φίλτρο λαδιου..?
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|