Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
+20
oσονοuπω
Ο φυσικός
DENTOCOP
Rossifumi_46
horrorshow_gr
sakis_zakynthos
mak
nikos-ex victor
Παναγιώτης Κ.
DoctorAbo
SCORPIOS
Tinder
tomakos
Postman
Armenis
apostat
Caracal
ΗΛΙΑΣ
XLGeorge
Them1s xXx
24 posters
Page 1 of 2 • 1, 2
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
14/1/2011, 2:13 pm
Το 1996 η Honda, αποφάσισε να παρουσιάσει στην αγορά το Blackbird 1100 XX. Μέχρι τότε κανείς δεν τολμούσε να αμφισβητήσει την βασίλισσα των επιδόσεων Kawasaki ZZR 1100. Κι όμως, η καινούργια μοτοσυκλέτα της Honda, έμελλε να είναι η επανάσταση της εποχής και να ξυπνήσει τον ανταγωνισμό.
Το όνομα Blackbird θυμίζει το μαχητικό αεροπλάνο SR-71 Blackbird και η εν λόγω μοτοσυκλέτα δεν έχει και πολλά να ζηλέψει. Τέλειο φινίρισμα, εξαιρετικά γρήγορη και με εργοστασιακό χρώμα το carbon grey των Αμερικάνικων μαχητικών, το Blackbird ήταν ένα μαχητικό αεροπλάνο του δρόμου.
Ο κινητήρας του ήταν βασισμένος στον επιτυχημένο τότε κινητήρα του CBR 900RR Fireblade αλλά υπερκυβισμένο στα 1137cc και μικρές αλλαγές για ποιό ομαλή απόδοση. Επιδόσεις απίστευτες για την εποχή, 160 άλογα στον στρόφαλο και 140 στον πίσω τροχό, θεωρητικά το 1100 Blackbird ήταν η ποιό γρήγορη μηχανή και η ποιό δυνατή μηχανή παραγωγής.
Το Blackbird κατάφερνε να συνδυάζει την άνεση και την ευχρηστία με εκπληκτικές ταχύτητες των 300 Χλμ/α. Ενώ η κατασκευή της συνιστά, Σπορ Τουριστική μηχανή, το Blackbird εντυπωσιάζει με τον απίστευτα καλό χειρισμό του και την απόκριση του σε απαιτητικές συνθήκες. Με μαλακές αναρτήσεις, άνετη θέση οδήγησης και πλατιά, αναπαυτική σέλα ήταν μια γρήγορη και συνάμα εύκολη στην οδήγηση μοτοσυκλέτα.
http://www.motorevue.com/article/article/honda-cbr-1100-xx-19409-1-v4zoom.jpg
H Blackbird, ήταν επίσης μια απο τις πρώτες μοτοσυκλέτες με το σύστημα φρένων Dual CBS (συνδυασμός μπροστινών φρένων με πίσω).
Μέχρι και σήμερα η εξωτερικές αλλαγές του μοντέλου, παραμένουν σχεδόν ανύπαρκτες, εκτός φυσικά απο τα καινούργια χρώματα που η Honda χαρίζει στα μοντέλα της όταν δεν έχει λόγο να αλλάξει σχεδιασμό.
Το 1999 η Honda εξοπλίζει την βασίλισσα της με ψεκασμό και σύστημα ram air. Ενώ οι αλλαγές έδωσαν στο Blackbird μόνο 2 ίππους περισσότερη απόδοση, βοήθησαν στην καλύτερη και ποιό ομαλή απόδοση του κινητήρα. Η Honda επίσης, εξόπλισε το Blackbird με το αντικλεπτικό σύστημα HISS Immobilizer το οποίο δεν επιτρέπει σε κάποιον να ξεκινήσει την μοτοσυκλέτα με χωρίς το εργοστασιακό κλειδί ή κάποιο αντίστοιχο προγραμματισμένο απο την Honda.
Η Suzuki και η Kawasaki δεν έμειναν πολύ καιρό πίσω αφού λίγα χρόνια μετά παρουσίασαν την γνωστή σε όλους GSXR1300 Hayabusa και την ZX-12R αντίστοιχα.
Ωστόσο ακόμα και σήμερα η Honda CBR 1100 Super Blackbird XX θεωρείτε η βασίλισσα στην κατηγορία Sport Touring και μια εξαιρετική επιλογή για τους μοτοσυκλετιστές που θέλουν να συνδυάζουν επιδόσεις με άνεση.
Πηγή :Bikers.com
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
14/1/2011, 2:39 pm
Φανταστικη μηχανη που εχει γραψει ιστορια στην κατηγορια hyper sport touring, κριμα που η Honda δεν το εξελιξε γιατι το VFR1200 ειναι σχετικα διαφορετικο.
Αντιγραφω (παλιο) κριτικο σχολιασμο μιας γραμμης του περιοδικου Bike:
Extremely fast, extremely comfy and ...sometimes black. Honda doing what they do best.
Το λιγουρευομουνα για χρονια αλλα λιγο το οτι το ηθελα για commuting στην πολη, λιγο η θεση οδηγησης και πολυ το οτι χρειαζομαι το δίπλωμά μου με οδηγησανε στο VTEC
Και μπραβο Θεμη για το αρθρο!
Αντιγραφω (παλιο) κριτικο σχολιασμο μιας γραμμης του περιοδικου Bike:
Extremely fast, extremely comfy and ...sometimes black. Honda doing what they do best.
Το λιγουρευομουνα για χρονια αλλα λιγο το οτι το ηθελα για commuting στην πολη, λιγο η θεση οδηγησης και πολυ το οτι χρειαζομαι το δίπλωμά μου με οδηγησανε στο VTEC
Και μπραβο Θεμη για το αρθρο!
- ΗΛΙΑΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-18
Mηνύματα : 1289
Ηλικία : 50
Μοντέλο : 2004.
Κράνος : Καμία επιλογή
ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΓΑΜΩ
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
14/1/2011, 3:00 pm
ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ αρεσε αυτη η μηχανη και μου αρεσει ,δεν θα ελεγα οχι να την ειχα τωρα.
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
14/1/2011, 3:17 pm
Το XX είναι μακράν το πιο όμορφο-συμμετρικό-αρμονικό από τα Hyperbikes, και χωρίς να είναι κορυφαίο σε κάτι , είναι κορυφαίο σαν σύνολο.
Για αυτό και είναι ένας ακόμα σταθμός στην ιστορία της Honda, και φυσικά είναι αγέραστο και αποδεκτό σήμερα και θα είναι για πολλλλλλα χρόνια ακόμα.
ΕΝΣΤΑΣΗ: Κάποιος να πει στον αρθρογράφο ότι το SR71 δεν υπήρξε ΟΥΤΕ ΚΑΤ ΙΔΕΑΝ ποτέ μαχητικό αεροσκάφος. Δεν είχε κάν οπλισμό... ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ αεροσκάφος ήταν...
Ημαρτον , το λέει και 3 φορές, ότι νάναι...
Για αυτό και είναι ένας ακόμα σταθμός στην ιστορία της Honda, και φυσικά είναι αγέραστο και αποδεκτό σήμερα και θα είναι για πολλλλλλα χρόνια ακόμα.
ΕΝΣΤΑΣΗ: Κάποιος να πει στον αρθρογράφο ότι το SR71 δεν υπήρξε ΟΥΤΕ ΚΑΤ ΙΔΕΑΝ ποτέ μαχητικό αεροσκάφος. Δεν είχε κάν οπλισμό... ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ αεροσκάφος ήταν...
Ημαρτον , το λέει και 3 φορές, ότι νάναι...
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
14/1/2011, 3:45 pm
Caracal wrote:
ΕΝΣΤΑΣΗ: Κάποιος να πει στον αρθρογράφο ότι το SR71 δεν υπήρξε ΟΥΤΕ ΚΑΤ ΙΔΕΑΝ ποτέ μαχητικό αεροσκάφος. Δεν είχε κάν οπλισμό... ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ αεροσκάφος ήταν...
Ημαρτον , το λέει και 3 φορές, ότι νάναι...
Όντως κατασκοπευτικό αεροπλάνο ήταν.
Κρίμα που δεν το είδα να το διορθώσω.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
14/1/2011, 3:59 pm
Caracal wrote:ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ αεροσκάφος ήταν...
Άλλη μία περιττή πληροφορία στο μυαλό μας, που γεμίζει τον σκληρό δίσκο χωρίς λόγο.
- ArmenisΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-28
Mηνύματα : 613
Ηλικία : 36
Μοντέλο : VFR 1200F '13
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
14/1/2011, 4:08 pm
apostat wrote:Caracal wrote:ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ αεροσκάφος ήταν...
Άλλη μία περιττή πληροφορία στο μυαλό μας, που γεμίζει τον σκληρό δίσκο χωρίς λόγο.
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
14/1/2011, 8:14 pm
Βρε κουλαδι Νο2 ..... τετοια βλεπεις, δε ντρεπεσαι λιγο... ο πατερας σου το ξερει????
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
14/1/2011, 9:50 pm
postmankav wrote:Βρε κουλαδι Νο2 ..... τετοια βλεπεις, δε ντρεπεσαι λιγο... ο πατερας σου το ξερει????
- TinderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-14
Mηνύματα : 1139
Ηλικία : 56
Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
Κράνος : SHOEI XR-1000
"once punk... always punk" μάλλον
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
15/1/2011, 4:11 am
Caracal wrote:
ΕΝΣΤΑΣΗ: Κάποιος να πει στον αρθρογράφο ότι το SR71 δεν υπήρξε ΟΥΤΕ ΚΑΤ ΙΔΕΑΝ ποτέ μαχητικό αεροσκάφος. Δεν είχε κάν οπλισμό... ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΥΤΙΚΟ αεροσκάφος ήταν...
Ημαρτον , το λέει και 3 φορές, ότι νάναι...
Χεχεχεχε ... σαν να μην πέρασε μια μέρα
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
15/1/2011, 1:38 pm
Η αλήθεια είναι ότι το XX το ζαχάρωνα πριν πάρω το vfr αλλά δεν ήθελα να ανέβω κατηγορία τόσο απότομα.
Άραγε θα βγάλει αντικαταστάτη?
Άραγε θα βγάλει αντικαταστάτη?
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
15/1/2011, 4:36 pm
Γιώργο δε ξέρω αν θα βγάλει αντικαταστάτη. Ξέρω όμως ότι βγάλει δε βγάλει εμείς θα πάρουμε ένα για να γουστρουμε !!! όχι ?
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
15/1/2011, 6:34 pm
DoctorAbo wrote:Γιώργο δε ξέρω αν θα βγάλει αντικαταστάτη. Ξέρω όμως ότι βγάλει δε βγάλει εμείς θα πάρουμε ένα για να γουστρουμε !!! όχι ?
Δεν ξέρω για τον Γιώργο , αλλά εγώ ειμαι υπο σκέψη...
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
15/1/2011, 8:24 pm
1996, μόλις το βλέπω στα περιοδικά, αποφασίζω πως το θέλω. Έχοντας το CBR 1000F παλιότερα, η ιδέα μιας ακόμα πιο σβέλτης ταξιδιάρας, με τρέλλανε. Προκαταβολή μισό εκ. δρχ. λοιπόν στον Σαρακάκη τον Σεπτέμβριο, και συνεννόηση με τον αντιπρόσωπο:
- Εσύ Μάκη θα φέρεις για το μαγαζί;
- Ναι......
- Τί χρώμα;
- Δεν ξέρω, σκέφτομαι ή το μαύρο ή το μπορντώ.
- Ωραία, και εγώ αυτά σκέφτομαι, φέρε ένα και ένα και φώναξέ με μόλις έρθουν, να διαλέξω.
Ήταν Γενάρης του '97 όταν χτύπησε το τηλέφωνο:
- Έρχονται αύριο, πότε θα έρθεις;
- Τί ώρα τα περιμένεις;
- Στις 9.30 - 10.00.
- ΟΚ, 9.00 θα είμαι εκεί.........
Περιτό βέβαια να αναφέρω πως απο τις 8.30 ήμουν απο έξω και περίμενα να ανοίξει. Έρχεται το φορτηγό, κατεβάζει δυό κιβώτια, ευλαβικά ανοίγει το πρώτο, ήταν το μαύρο. Μπλιάχ......... Ανοίγει το δεύτερο και απο μέσα αστράφτει το βαθύ μπορντώ ΧΧ........ Μαγεία. Σε μισή ώρα είναι έτοιμο, έλεγχοι, λάδια-ξύδια, πιέσεις στα λάστιχα, κάθομαι πάνω του, άντε γειά....... Μέσα στο Σαββατοκύριακο είχαν γίνει τα πρώτα 1.500 χλμ, με απόλυτη ευλάβεια, που μου έδωσαν και την πρώτη είκόνα. Γκάζι της αρκούδας ΠΑΝΤΟΥ, πλαίσιο νταμάρι, ΦΡΕΝΑ - άγκυρες,, ευελιξία και στρίψιμο που το 1000 F ούτε να τα ονειρευτεί δεν μπορούσε.
Ποιότητα κατασκευής; Εξωπραγματική. Έζησα μαζί τΗς δύο χρόνια, αν θυμάμαι καλά πρέπει να έκανα 39.000 χλμ, τα πιο γρήγορα της ζωής μου. Είδα τον δείκτη να περνάει τα 300 χαω στην ευθεία της Θήβας, έκανα την διαδρομή Καμ. Βούρλα - Καβάλα, δικάβαλος, τριβάλιτσος + tank-bag, στους τότε δρόμους, με βροχή, σε 3 ώρες και 5 λεπτά, Ταξίδεψα, έτρεξα, έξυσα, με μια πρωτοφανή ασφάλεια, άγνωστη στα μέχρι τότε υπάρχοντα μηχανάκια. Αλλά............... (πάντα υπάρχει ένα αλλά). Δεν ήταν CBR 1000F στην ανθρωπομετρία. Μετά απο 200 χιλιόμετρα ο αυχένας μου με πέθαινε, και οι κλειδώσεις πίσω απο τα γόνατα με σκότωναν. Όταν λοιπόν τον Σεπτέμβριο του '98 κάνοντας μια βόλτα μέχρι την Θεσσαλονίκη, είδα στη βιτρίνα του Ρούπα αυτήν,
απλά την ερωτεύτηκα, και γύρισα στην Καβάλα μαζί της......
Αλλά, μου λείπεις ΧΧ μου...
- Εσύ Μάκη θα φέρεις για το μαγαζί;
- Ναι......
- Τί χρώμα;
- Δεν ξέρω, σκέφτομαι ή το μαύρο ή το μπορντώ.
- Ωραία, και εγώ αυτά σκέφτομαι, φέρε ένα και ένα και φώναξέ με μόλις έρθουν, να διαλέξω.
Ήταν Γενάρης του '97 όταν χτύπησε το τηλέφωνο:
- Έρχονται αύριο, πότε θα έρθεις;
- Τί ώρα τα περιμένεις;
- Στις 9.30 - 10.00.
- ΟΚ, 9.00 θα είμαι εκεί.........
Περιτό βέβαια να αναφέρω πως απο τις 8.30 ήμουν απο έξω και περίμενα να ανοίξει. Έρχεται το φορτηγό, κατεβάζει δυό κιβώτια, ευλαβικά ανοίγει το πρώτο, ήταν το μαύρο. Μπλιάχ......... Ανοίγει το δεύτερο και απο μέσα αστράφτει το βαθύ μπορντώ ΧΧ........ Μαγεία. Σε μισή ώρα είναι έτοιμο, έλεγχοι, λάδια-ξύδια, πιέσεις στα λάστιχα, κάθομαι πάνω του, άντε γειά....... Μέσα στο Σαββατοκύριακο είχαν γίνει τα πρώτα 1.500 χλμ, με απόλυτη ευλάβεια, που μου έδωσαν και την πρώτη είκόνα. Γκάζι της αρκούδας ΠΑΝΤΟΥ, πλαίσιο νταμάρι, ΦΡΕΝΑ - άγκυρες,, ευελιξία και στρίψιμο που το 1000 F ούτε να τα ονειρευτεί δεν μπορούσε.
Ποιότητα κατασκευής; Εξωπραγματική. Έζησα μαζί τΗς δύο χρόνια, αν θυμάμαι καλά πρέπει να έκανα 39.000 χλμ, τα πιο γρήγορα της ζωής μου. Είδα τον δείκτη να περνάει τα 300 χαω στην ευθεία της Θήβας, έκανα την διαδρομή Καμ. Βούρλα - Καβάλα, δικάβαλος, τριβάλιτσος + tank-bag, στους τότε δρόμους, με βροχή, σε 3 ώρες και 5 λεπτά, Ταξίδεψα, έτρεξα, έξυσα, με μια πρωτοφανή ασφάλεια, άγνωστη στα μέχρι τότε υπάρχοντα μηχανάκια. Αλλά............... (πάντα υπάρχει ένα αλλά). Δεν ήταν CBR 1000F στην ανθρωπομετρία. Μετά απο 200 χιλιόμετρα ο αυχένας μου με πέθαινε, και οι κλειδώσεις πίσω απο τα γόνατα με σκότωναν. Όταν λοιπόν τον Σεπτέμβριο του '98 κάνοντας μια βόλτα μέχρι την Θεσσαλονίκη, είδα στη βιτρίνα του Ρούπα αυτήν,
απλά την ερωτεύτηκα, και γύρισα στην Καβάλα μαζί της......
Αλλά, μου λείπεις ΧΧ μου...
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
15/1/2011, 9:04 pm
Them1s xXx wrote:
με έπεισε..................... θέλω κ εγώ
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
15/1/2011, 9:10 pm
Them1s xXx wrote:DoctorAbo wrote:Γιώργο δε ξέρω αν θα βγάλει αντικαταστάτη. Ξέρω όμως ότι βγάλει δε βγάλει εμείς θα πάρουμε ένα για να γουστρουμε !!! όχι ?
Δεν ξέρω για τον Γιώργο , αλλά εγώ ειμαι υπο σκέψη...
Eσύ τζουτζούκο από ότι μαθαίνω μάλλον υποχρεωμένος είσαι παρά υπό σκέψη
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
15/1/2011, 9:16 pm
Ωραια και νοσταλγικη αναφορα στο πρωην μαυροπουλι σου, μπραβο Πανο
Εγω το εγραψα προηγουμενως πιο διακριτικα "λιγο η θεση οδηγησης"
Ειναι ακριβως αυτα τα δυο προβληματα του Blackbird: τα μαρσπιε του οδηγου (και συνεπιβατη) ειναι τοποθετημενα αρκετα ψηλα και τα γονατα διπλωνουν περα του αποδεκτου για ανεση και τα κλιπ ονς ειναι σχετικα μακρια απο τη σελλα (και χαμηλουτσικα για τα 300αρια ) οποτε πιανεται κανεις ευκολα. Βεβαια αυτα διορθωνονται σε καποιο βαθμο με αποστατες τιμονιου / ψηλοτερη double bubble ζελατινα και διαφορετικα μαρσπιε οδηγου αλλα το προβλημα παραμενει για ...την συνεπιβατηδα αν δεν ειναι στουμπος (οι μαμισιες εξατμισεις δεν επιτρεπουν "κατεβασμα").
Παντως το μηχανακι εχει το γκαζι της αρκουδας απο κινητηρα βελουδο και φοβερη σταθεροτητα στα πολλα αλλα ειναι λιγο "νταλικοειδες" για πολη και κλειστα κομματια και δειχνει το βαρος του στα λιγα σαν μεγαλο και αρχοντικο μηχανακι που ειναι. Και για οποιον εχει ή θα παρει τετοιο μηχανακι εδω, το online μαγαζι του Jaws στην Αγγλια εχει απιστευτα after-market καλουδια για να το φτιαξετε:
http://www.jaws-motorcycles.co.uk/bird.htm
Παναγιώτης Κ. wrote:
Αλλά............... (πάντα υπάρχει ένα αλλά). Δεν ήταν CBR 1000F στην ανθρωπομετρία. Μετά απο 200 χιλιόμετρα ο αυχένας μου με πέθαινε, και οι κλειδώσεις πίσω απο τα γόνατα με σκότωναν.
Εγω το εγραψα προηγουμενως πιο διακριτικα "λιγο η θεση οδηγησης"
Ειναι ακριβως αυτα τα δυο προβληματα του Blackbird: τα μαρσπιε του οδηγου (και συνεπιβατη) ειναι τοποθετημενα αρκετα ψηλα και τα γονατα διπλωνουν περα του αποδεκτου για ανεση και τα κλιπ ονς ειναι σχετικα μακρια απο τη σελλα (και χαμηλουτσικα για τα 300αρια ) οποτε πιανεται κανεις ευκολα. Βεβαια αυτα διορθωνονται σε καποιο βαθμο με αποστατες τιμονιου / ψηλοτερη double bubble ζελατινα και διαφορετικα μαρσπιε οδηγου αλλα το προβλημα παραμενει για ...την συνεπιβατηδα αν δεν ειναι στουμπος (οι μαμισιες εξατμισεις δεν επιτρεπουν "κατεβασμα").
Παντως το μηχανακι εχει το γκαζι της αρκουδας απο κινητηρα βελουδο και φοβερη σταθεροτητα στα πολλα αλλα ειναι λιγο "νταλικοειδες" για πολη και κλειστα κομματια και δειχνει το βαρος του στα λιγα σαν μεγαλο και αρχοντικο μηχανακι που ειναι. Και για οποιον εχει ή θα παρει τετοιο μηχανακι εδω, το online μαγαζι του Jaws στην Αγγλια εχει απιστευτα after-market καλουδια για να το φτιαξετε:
http://www.jaws-motorcycles.co.uk/bird.htm
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
15/1/2011, 10:24 pm
VFGeorge wrote:
Ειναι ακριβως αυτα τα δυο προβληματα του Blackbird: τα μαρσπιε του οδηγου (και συνεπιβατη) ειναι τοποθετημενα αρκετα ψηλα και τα γονατα διπλωνουν περα του αποδεκτου για ανεση και τα κλιπ ονς ειναι σχετικα μακρια απο τη σελλα (και χαμηλουτσικα για τα 300αρια ) οποτε πιανεται κανεις ευκολα. Βεβαια αυτα διορθωνονται σε καποιο βαθμο με αποστατες τιμονιου / ψηλοτερη double bubble ζελατινα και διαφορετικα μαρσπιε οδηγου αλλα το προβλημα παραμενει για ...την συνεπιβατηδα αν δεν ειναι στουμπος (οι μαμισιες εξατμισεις δεν επιτρεπουν "κατεβασμα").
Μπας και την δική σου άποψη επί του θέματος, στην δική σου εφαρμογή, την γενικεύεις και για άλλους ανθρώπους; Μην βγάζουμε και τον καναπέ blackbird, κουραστικό στην θέση οδήγησης, clipons υπερυψωμένα, χαμηλό κέντρο βάρους και σελλάρα άνετη ''μέσα'' στην μοτοσυκλέτα, όλα είναι στοιχεία άνεσης, όχι κούρασης.
Τι να μας πουν και αυτοί που κάνουν ταξιδια με SS μετά;
- XLGeorgeΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 1073
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR800 VTEC A4, Transalp 650 2002 & 2006
Κράνος : Shoei XR1100, Arai Tour X4
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
15/1/2011, 10:54 pm
Caracal wrote:VFGeorge wrote:
Ειναι ακριβως αυτα τα δυο προβληματα του Blackbird: τα μαρσπιε του οδηγου (και συνεπιβατη) ειναι τοποθετημενα αρκετα ψηλα και τα γονατα διπλωνουν περα του αποδεκτου για ανεση και τα κλιπ ονς ειναι σχετικα μακρια απο τη σελλα (και χαμηλουτσικα για τα 300αρια ) οποτε πιανεται κανεις ευκολα. Βεβαια αυτα διορθωνονται σε καποιο βαθμο με αποστατες τιμονιου / ψηλοτερη double bubble ζελατινα και διαφορετικα μαρσπιε οδηγου αλλα το προβλημα παραμενει για ...την συνεπιβατηδα αν δεν ειναι στουμπος (οι μαμισιες εξατμισεις δεν επιτρεπουν "κατεβασμα").
Μπας και την δική σου άποψη επί του θέματος, στην δική σου εφαρμογή, την γενικεύεις και για άλλους ανθρώπους; Μην βγάζουμε και τον καναπέ blackbird, κουραστικό στην θέση οδήγησης, clipons υπερυψωμένα, χαμηλό κέντρο βάρους και σελλάρα άνετη ''μέσα'' στην μοτοσυκλέτα, όλα είναι στοιχεία άνεσης, όχι κούρασης.
Τι να μας πουν και αυτοί που κάνουν ταξιδια με SS μετά;
Τα παντα ειναι σχετικα. Για καποιον που εχει SS (ή καλη ωρα SP2 ), το Bird ειναι τουρισταδικο και για καποιον που εχει πραγματικο τουρισταδικο (Pan, RT, FJR κλπ) το Bird ειναι ...SS. Η γνωμη μου ειναι παρομοια με τη γνωμη πολλων που παιρνουν sports touring μηχανακι, οχι επειδη μεγαλωσανε και δεν πανε πια πιστα, ή θελουν κατι και για τη γυναικα, αλλα επειδη θελουν κατι ταξιδιαρικο με αρκετη σπορ εμφαση που να μπορει να τους εξιταρει. Ξερω πολλους εδω στην Αγγλια που πηρανε Blackbird μετα απο VFR για περισοτερο γκαζι και ειχανε ακριβως το ιδιο προβλημα με του Παναγιωτη - και πολλοι ξαναγυρισανε στο VFR ή πηρανε κατι αλλο (πηγη: http://www.bikersoracle.com/vfr/forum/). Φυσικα γι'αυτους που ταξιδευουν με SS ειναι απλα ..πολυθρονα.
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
15/1/2011, 11:35 pm
Για κάποιον που έχει SS, το Blackbird είναι Sport-Touring (όχι alan touring, άλλος αυτός... )
Για κάποιον που έχει τουριστάδικο, πάλι το Blackbird είναι Sport-Touring.
Τα πράγματα είναι σχετικά για τον καθένα ναι, αλλά εντός κάποιων ορίων διακύμανσης.
Sport-Touring υπόσχεται το καημένο, Sport-Touring είναι (όσο σχετικότητα και να του βάλουμε), μην το βγάζουμε ''πρόβλημα στην θέση οδήγησης'' επειδή ένα υποσύνολο του κόσμου που το οδήγησε δεν βολεύτηκε.
Τέλος πάντων, έτσι για του λόγου το αληθές που λέμε, καλά να είμαστε να συζητάμε τέτοια!
Για κάποιον που έχει τουριστάδικο, πάλι το Blackbird είναι Sport-Touring.
Τα πράγματα είναι σχετικά για τον καθένα ναι, αλλά εντός κάποιων ορίων διακύμανσης.
Sport-Touring υπόσχεται το καημένο, Sport-Touring είναι (όσο σχετικότητα και να του βάλουμε), μην το βγάζουμε ''πρόβλημα στην θέση οδήγησης'' επειδή ένα υποσύνολο του κόσμου που το οδήγησε δεν βολεύτηκε.
Τέλος πάντων, έτσι για του λόγου το αληθές που λέμε, καλά να είμαστε να συζητάμε τέτοια!
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
16/1/2011, 12:50 am
DoctorAbo wrote:Them1s xXx wrote:DoctorAbo wrote:Γιώργο δε ξέρω αν θα βγάλει αντικαταστάτη. Ξέρω όμως ότι βγάλει δε βγάλει εμείς θα πάρουμε ένα για να γουστρουμε !!! όχι ?
Δεν ξέρω για τον Γιώργο , αλλά εγώ ειμαι υπο σκέψη...
Eσύ τζουτζούκο από ότι μαθαίνω μάλλον υποχρεωμένος είσαι παρά υπό σκέψη
Προς στιγμήν ναι ....
Έχω τον χρόνο να βρω κ να διαλέξω ποιό θα πάρω!!!!!!
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
16/1/2011, 12:51 am
Η θέση οδήγησης στο ΧΧ ΔΕΝ έχει κανένα πρόβλημα για αναστήματα μέχρι 1.80. Οι μονοι που διαμαρτύρονται είναι οι "μακρύσασσοι" που λέει και ο σοφός Doc. Ο συνδυασμός του 1.84 και των 38 (τότε) χρόνων μου ήταν που έκανε την καθημερινή συμβίωση δύσκολη.
Αλλά τί μηχανή................
Αλλά τί μηχανή................
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
16/1/2011, 10:42 am
Σχετικά με την τοποθέτηση των μαρσπιέ του οδηγού έχω να πω τα εξής :
XX100 : Ανέβηκα πάνω στου Οβελίξ και οδήγησα 38 βουνίσια χιλιόμετρα. Κανένα πρόβλημα.
Busa 08 : Ανέβηκα για να οδηγήσω και με το που δίπλωσα το πόδι το αριστερό ισχίο πιάστηκε από το δίπλωμα. Εντάξει, το "δούλεψα λίγο" και ξεπιάστηκα.
Θέλω να πω .... ε, δεν είναι και τόσο μαζεμένα τα μαρσπιέ του ΧΧ. Τελικά φίλε Παναγιώτη και φίλε Γιώργο ενδεχομένως να μη παίζει ρόλο το ολικό ύψος για το πώς βολεύεται κανείς αλλά ο καβάλος (inseem).
Να πω δε, ότι σε σχέση με το VFR μοιυ φάνηκε ιδιαίτερα πιο απλωμένο το ΧΧ και πολύ καταλληλότερο για μεγαλύτερα ύψη.
Θέμη ??? Μην ανησυχείς ρε, θα χωρέσουμε
XX100 : Ανέβηκα πάνω στου Οβελίξ και οδήγησα 38 βουνίσια χιλιόμετρα. Κανένα πρόβλημα.
Busa 08 : Ανέβηκα για να οδηγήσω και με το που δίπλωσα το πόδι το αριστερό ισχίο πιάστηκε από το δίπλωμα. Εντάξει, το "δούλεψα λίγο" και ξεπιάστηκα.
Θέλω να πω .... ε, δεν είναι και τόσο μαζεμένα τα μαρσπιέ του ΧΧ. Τελικά φίλε Παναγιώτη και φίλε Γιώργο ενδεχομένως να μη παίζει ρόλο το ολικό ύψος για το πώς βολεύεται κανείς αλλά ο καβάλος (inseem).
Να πω δε, ότι σε σχέση με το VFR μοιυ φάνηκε ιδιαίτερα πιο απλωμένο το ΧΧ και πολύ καταλληλότερο για μεγαλύτερα ύψη.
Θέμη ??? Μην ανησυχείς ρε, θα χωρέσουμε
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
16/1/2011, 11:59 am
DoctorAbo wrote:Γιώργο δε ξέρω αν θα βγάλει αντικαταστάτη. Ξέρω όμως ότι βγάλει δε βγάλει εμείς θα πάρουμε ένα για να γουστρουμε !!! όχι ?
Έτσι-έτσι να δούμε και πως είναι όταν περνάς τα 300 χλμ
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
16/1/2011, 3:15 pm
- makΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 586
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR RC46 II
Κράνος : AGV K3 Rossi Sword, Arai Chaser Force Red
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
16/1/2011, 4:48 pm
Από τις αγαπημένες μου μοτό.. με αφορμή το topic θυμήθηκα πως μικρός την είχα σε αφίσα στο δωμάτιό μου
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Honda Cbr 1100 XX Super Blackbird
16/1/2011, 5:19 pm
Them1s xXx wrote:
κ μόνο που το έβλεπα...........ίδρωναν τα χέρια μου!!!!
Page 1 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|