Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
+9
Postman
Don John
tomakos
xristos280
Ο φυσικός
teacher
apostat
Παναγιώτης Κ.
Vvag
13 posters
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 4:34 pm
Θα επιχειρήσω σε λίγο να βγάλω το μούτρο μόνος μου (για να το δώσω για βάψιμο). Κοίταξα λίγο το manual, αλλά γενικά πάω στα τυφλά - δηλαδή ξεβιδώνω ό,τι βίδα βλέπω ότι πρέπει να ξεβιδωθεί για να βγει το μούτρο . Υπάρχει κάποιο δύσκολο σημείο; Είναι κάτι που πρέπει να προσέξω; Χρειάζεται να βγουν τα πλαϊνά φέρινγκ;
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 5:36 pm
Συμβουλή: Φωτογράφιζε βήμα-βήμα την διαδικασία, ώστε να έχεις έναν μπούσουλα όταν πάς να το δέσεις. Μην κάνεις οικονομία στο φίλμ..........
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 5:48 pm
Παναγιώτης Κ. wrote:Συμβουλή: Φωτογράφιζε βήμα-βήμα την διαδικασία, ώστε να έχεις έναν μπούσουλα όταν πάς να το δέσεις. Μην κάνεις οικονομία στο φίλμ..........
Πολύ καλό tip... ομολογουμένως προβληματιζόμουν για το μετά... thanx!!!
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 6:48 pm
Μην τρελαίνεσαι, εύκολο είναι. Πρόσεχε τα πλαστικά κλιπσάκια, να μην σπάσουν. Τραβάς το μέσα μέρος προς τα έξω και βγαίνουν. Για να τα ξαναβάλεις τα χώνεις μέσα στην τρύπα και πατάς το μέσα κομμάτι να μπει. Πρόσεχε επίσης στο δέσιμο του φαίρινγκ από κάτω. Σιγουρέψου ότι μπήκε στην θέση του το αριστερό με το δεξί κομμάτι, πριν το σφίξεις.
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 7:18 pm
Βασικά είναι πολύ εύκολο, δες από το manual... βγάζεις κλιπσάκια, φέρινγκ, καθρέπτες (καλά εσύ δεν έχεις και 2 κιόλας ) και μετά βγάζεις και φισάκια από φώτα, φλας από πριν...... μην είσαι σαν και εμένα με όλο το μούτρο στο χέρι και τα φις από τις λάμπες κ φλας να μην τα έχω βγάλει...... δε λέει... είναι λίγο άβολο...
καλά μαστορέματα
καλά μαστορέματα
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 9:19 pm
Θενκς παιδιά, τα κατάφερα!!!!
Γιώργο, το ίδιο έκανα κι εγώ... στήριζα το μούτρο που κρεμόταν με τα πόδια και αποσυνέδεα φισάκια...
Κατά τ' άλλα, το μόνο σημείο που κόλλησα, ήταν το πως βγαίνει το πλαστικό κάλυμμα των οργάνων. Έχει δυο καβλιτζέκια (επιστημονική ορολογία!) που θέλουν δύναμη για να βγουν και φοβόμουν αρχικά μην τα σπάσω. Με την τηλεφωνική συναίνεση του Gasoil του Μέγα όμως το προχώρησα και τα κατάφερα (Κώστα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ!!!)...
Από κλιψάκια, έχουν σπάσει μερικά και από την πτώση. Θα πρέπει να πάρω καινούρια, ξέρω ότι δεν είναι ακριβά.
Αυτά!! Ευχαριστώ παίδες!!
Γιώργο, το ίδιο έκανα κι εγώ... στήριζα το μούτρο που κρεμόταν με τα πόδια και αποσυνέδεα φισάκια...
Κατά τ' άλλα, το μόνο σημείο που κόλλησα, ήταν το πως βγαίνει το πλαστικό κάλυμμα των οργάνων. Έχει δυο καβλιτζέκια (επιστημονική ορολογία!) που θέλουν δύναμη για να βγουν και φοβόμουν αρχικά μην τα σπάσω. Με την τηλεφωνική συναίνεση του Gasoil του Μέγα όμως το προχώρησα και τα κατάφερα (Κώστα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ!!!)...
Από κλιψάκια, έχουν σπάσει μερικά και από την πτώση. Θα πρέπει να πάρω καινούρια, ξέρω ότι δεν είναι ακριβά.
Αυτά!! Ευχαριστώ παίδες!!
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 9:22 pm
Είσαι μεγάλο μούτρο τελικά!
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 10:02 pm
Πρόβλημα της τελευταίας στιγμής!!!!
Βγάζοντας τους προβολείς, στην προσπάθεια να ξεβιδώσω την τελευταία βίδα, ακούω ένα "τακ" και όσο και να γυρνάει το κατσαβίδι η βίδα γυρνάει αλλά δεν ξεβιδώνει...
Υποθέτω πως η μεταλλική αυτή "θήκη" (δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω!), ξεκόλλησε από το πλαστικό και γυρίζει μαζί με τη βίδα (εδώ βλέπουμε τη "θήκη" του άλλου προβολέα).
Και τώρα τι γίνεται;!;! Ηeeeeelp!!!!!
Βγάζοντας τους προβολείς, στην προσπάθεια να ξεβιδώσω την τελευταία βίδα, ακούω ένα "τακ" και όσο και να γυρνάει το κατσαβίδι η βίδα γυρνάει αλλά δεν ξεβιδώνει...
Υποθέτω πως η μεταλλική αυτή "θήκη" (δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω!), ξεκόλλησε από το πλαστικό και γυρίζει μαζί με τη βίδα (εδώ βλέπουμε τη "θήκη" του άλλου προβολέα).
Και τώρα τι γίνεται;!;! Ηeeeeelp!!!!!
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 10:16 pm
Μπορεί να υπάρχει κάποια καλύτερη ιδέα αλλά εγώ θα το τράβαγα μέχρι να ξεκουμπώσει το μέταλλο από το πλαστικό (αφού έχει σπάσει έτσι κι αλλιώς) και αφού το ξεβίδωνα θα το κολλούσα με εποξική.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 10:33 pm
Ο φυσικός wrote:Μπορεί να υπάρχει κάποια καλύτερη ιδέα αλλά εγώ θα το τράβαγα μέχρι να ξεκουμπώσει το μέταλλο από το πλαστικό (αφού έχει σπάσει έτσι κι αλλιώς) και αφού το ξεβίδωνα θα το κολλούσα με εποξική.
- xristos280Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-08-08
Mηνύματα : 489
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR 800 2009
Κράνος : SHOEI XR 1000 crest
Χρήστος
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 11:03 pm
Do it
Είναι το πιο σωστό......
Είναι το πιο σωστό......
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 11:12 pm
Δεν το πιάνει η εποξική, αν μπορείς βάλτου logo ή κάτι παρόμοιο και σφίκτο με σύρμα
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 11:42 pm
Σε αντίστοιχη περίπτωση (που...έτυχε σε άλλον όχι σε μένα...) η εποξική δούλεψε.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 11:45 pm
Ο φυσικός wrote:Σε αντίστοιχη περίπτωση (που...έτυχε σε άλλον όχι σε μένα...) η εποξική δούλεψε.
Θα συμφωνησω μαζι σου
Ειναι τετοιο το "σημειο" που η οποιαδηποτε κολλα δυο συστατικων θα δουλεψει μια χαρα
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 11:47 pm
40 χρόνια φούρναρης,τα περισσότερα της γιαγιούλας είναι με αυτόν τον τρόπο κολλημένα (logo) η εποξική πιάνει στο παξιμάδι και ελάχιστα στο πλαστίκοΟ φυσικός wrote:Σε αντίστοιχη περίπτωση (που...έτυχε σε άλλον όχι σε μένα...) η εποξική δούλεψε.
- Ο φυσικόςΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-13
Mηνύματα : 7144
Ηλικία : 52
Μοντέλο : HONDA VFR 750, DRZ 400 S
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
2/9/2010, 11:54 pm
Φούρναρη, η γιαγιάκα σου είναι μπέμπα μπροστά στη γιαγιάκα μου.
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
3/9/2010, 1:44 am
Ισως αν το ζεστανεις και το βαλεις παλι να κολλήσει στη πλαστική βαση…. Εχε το νου σου με τέτοια σημεία, αν δεις ότι δεν περνει η βιδα ριξε λιγο αντισκωρικό και ξαναπροσπάθησε…..
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
3/9/2010, 12:47 pm
Μάλλον μπερδέυτηκες. "Πατάς" (δεν τραβάς) το μέσα μέρος από το κλιπσάκι με ένα κατσαβίδι προς τα μέσα, τότε το έξω μέρος σηκώνεται (βγαίνει προς τα έξω) και τότε το κλιπσάκι έχει ανοίξει. Το πιάνεις από το έξω μέρος και το βγάζεις. Για να το ξαναβάλεις θα πρέπει να το πιάσεις από τη πίσω πλευρά και να βγάλεις προς τα έξω το μέσα μέρος, μέχρι το σημείο που θα μπορούν να κλείνουν τα δύο αυτάκια. Το βάζεις στην τρύπα, πατάς το μέσα μέρος και κουμπώνει.apostat wrote:Πρόσεχε τα πλαστικά κλιπσάκια, να μην σπάσουν. Τραβάς το μέσα μέρος προς τα έξω και βγαίνουν. Για να τα ξαναβάλεις τα χώνεις μέσα στην τρύπα και πατάς το μέσα κομμάτι να μπει.
2€ το κομμάτι.Vvag wrote:Θα πρέπει να πάρω καινούρια, ξέρω ότι δεν είναι ακριβά.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
3/9/2010, 1:30 pm
tomakos wrote:40 χρόνια φούρναρης,τα περισσότερα της γιαγιούλας είναι με αυτόν τον τρόπο κολλημένα (logo) η εποξική πιάνει στο παξιμάδι και ελάχιστα στο πλαστίκο
Ο φυσικός wrote:Φούρναρη, η γιαγιάκα σου είναι μπέμπα μπροστά στη γιαγιάκα μου.
Δεν ασχολουμαι μαζι σας
Ειστε και τα δυο ανηλικα και θα με τραβανε για αποπλανηση ανηλικων
- Them1s xXxΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-07
Mηνύματα : 965
Ηλικία : 39
Μοντέλο : Aprilia Tuono 1000 r
Κράνος : Arai Quantum II DNA (το καλύτερο Αrai )
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
3/9/2010, 1:35 pm
Don John wrote:tomakos wrote:40 χρόνια φούρναρης,τα περισσότερα της γιαγιούλας είναι με αυτόν τον τρόπο κολλημένα (logo) η εποξική πιάνει στο παξιμάδι και ελάχιστα στο πλαστίκοΟ φυσικός wrote:Φούρναρη, η γιαγιάκα σου είναι μπέμπα μπροστά στη γιαγιάκα μου.
Δεν ασχολουμαι μαζι σας
Ειστε και να δυο ανηλικα και θα με τραβανε για αποπλανηση ανηλικων
Γίαννη όταν πήρες την νυφούλα αυτοί ούτε για παρανυφάκια δεν κάνανε!!!!!!!
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
3/9/2010, 2:16 pm
Roberto_Diavolo wrote:Μάλλον μπερδέυτηκες. "Πατάς" (δεν τραβάς) το μέσα μέρος από το κλιπσάκι με ένα κατσαβίδι προς τα μέσα, τότε το έξω μέρος σηκώνεται (βγαίνει προς τα έξω) και τότε το κλιπσάκι έχει ανοίξει. Το πιάνεις από το έξω μέρος και το βγάζεις. Για να το ξαναβάλεις θα πρέπει να το πιάσεις από τη πίσω πλευρά και να βγάλεις προς τα έξω το μέσα μέρος, μέχρι το σημείο που θα μπορούν να κλείνουν τα δύο αυτάκια. Το βάζεις στην τρύπα, πατάς το μέσα μέρος και κουμπώνει.apostat wrote:Πρόσεχε τα πλαστικά κλιπσάκια, να μην σπάσουν. Τραβάς το μέσα μέρος προς τα έξω και βγαίνουν. Για να τα ξαναβάλεις τα χώνεις μέσα στην τρύπα και πατάς το μέσα κομμάτι να μπει.2€ το κομμάτι.Vvag wrote:Θα πρέπει να πάρω καινούρια, ξέρω ότι δεν είναι ακριβά.
Σωστος!
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
3/9/2010, 2:35 pm
Βάγγο ξεβίδωνε αγόρι μου για θα καούμε στη προθέρμανση
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
4/9/2010, 1:31 am
DoctorAbo wrote:Βάγγο ξεβίδωνε αγόρι μου για θα καούμε στη προθέρμανση
Το κατάφερα και το τράβηξα. Τελικά το μεταλικό π@π@ρ@κι παρατήρησα ότι είναι ούπα. Μένει να βρούμε εποξική (εκεί συγκλίνουν οι γνώμες) να το κολλήσουμε στη θέση του!!
- ΝίκοςΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
13/1/2014, 8:54 pm
Και;
Τι έγινε τελικά; 3,5 χρόνια πέρασαν... Vvag, τελικά το έδεσες το μούτρο, έτσι δεν είναι;
Τα ίδια ακριβώς έχω τώρα... το μούτρο με τα πολλά λύθηκε, πήγε για συγκόλληση και βάψιμο αλλά έχουν περάσει τόσες πολλές μέρες που κοντεύω να ξεχάσω πώς το έκανα!
Και μόλις σήμερα το πήρα πίσω!
Βρήκα πάντως αυτό το βιντεάκι, θα βοηθήσει όποιον το επιχειρήσει στο μέλλον.
Τι έγινε τελικά; 3,5 χρόνια πέρασαν... Vvag, τελικά το έδεσες το μούτρο, έτσι δεν είναι;
Τα ίδια ακριβώς έχω τώρα... το μούτρο με τα πολλά λύθηκε, πήγε για συγκόλληση και βάψιμο αλλά έχουν περάσει τόσες πολλές μέρες που κοντεύω να ξεχάσω πώς το έκανα!
Και μόλις σήμερα το πήρα πίσω!
Βρήκα πάντως αυτό το βιντεάκι, θα βοηθήσει όποιον το επιχειρήσει στο μέλλον.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
13/1/2014, 10:08 pm
Νίκος wrote:Και;
Τι έγινε τελικά; 3,5 χρόνια πέρασαν... Vvag, τελικά το έδεσες το μούτρο, έτσι δεν είναι;
Χαχαχαχα!! Τι ξέθαψες ρε Νίκο;!
Δε θυμάμαι να με είχε δυσκολέψει πολύ στη συναρμολόγηση. Βέβαια είχα και καλή παρέα, Mak και DoctorAbo.
Να' ναι καλά το βιεφαράκι, από τότε πρέπει να' χει κάνει άλλα 40.000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!!
- ΝίκοςΜέλος
-
Εγγραφή : 2013-09-23
Mηνύματα : 280
Ηλικία : 39
Μοντέλο : VFR 800 V-tec ABS
Κράνος : Shoei XR-1100
Re: Αφαίρεση "μούτρου" σε VFR 800 V-Tec
19/1/2014, 12:47 am
Χθες συναρμολόγησα το μούτρο (επιτέλους!)
Βάζω τα φώτα, τα φλας και τον αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας και μια και δυο βγαίνω έξω έτοιμος να το ξαναβάλω στην θέση του.
Το τοποθετώ λοιπόν (πέρασαν βίδες κ.τ.λ. στις τρύπες που έπρεπε), κούμπωσαν σχετικά εύκολα τα πλαστικά μεταξύ τους και πάω να τοποθετήσω τα μικρά τριγωνικά πλαστικά δεξιά και αριστερά από τον πίνακα οργάνων.
(εδώ ανοίγω μια παρένθεση: διακρίνεται μια τρύπα με ένα λαστιχάκι ακριβώς κάτω από την οθόνη. Σε αυτό και σε άλλο ένα από την άλλη μεριά μπαίνει (και σφηνώνει) το μαύρο πλαστικό που υπάρχει μπροστά στα όργανα και έχει αφαιρεθεί στην φωτογραφία. Με λίγο WD-40 εκεί ακριβώς, το πλαστικό βγαίνει λίγο πιο εύκολα )
Πάω να βάλω και τις βίδες. Μια βίδα αρχικά με δυσκόλεψε και μετά... περνούσε μέσα και έξω από τα πλαστικά για πλάκα! "Κάτι δεν πάει καλά εδώ" σκέφτομαι και ξαναβγάζω το πλαστικό. Ένα λαστιχένιο πραγματάκι που έχει ένα παξιμάδι μέσα και πάνω σε αυτό έπιανε η βίδα... έλειπε από την θέση του!!!
Να, αυτό (δεν ξέρω και πώς το λένε)...
... το οποίο βρέθηκε αφού πρώτα έβγαλα το πλαϊνό φέρινγκ, έψαξα εκεί, δεν το βρήκα... γενικά έψαξα παντού μέχρι που στο τέλος έβγαλα τελείως το μούτρο (κυριολεκτικά!) και βρήκα το παξιμάδι πάνω ακριβώς από το φλας!!
(να σημειώσω εδώ ότι η πρώτη φωτογραφία τραβήχτηκε αφού ξαναέβγαλα το μούτρο για να βρω το παξιμάδι!)
Εδώ φαίνεται τοποθετημένο ξανά. Να βγει μπόρεσε... να ξαναμπεί, μου έβγαλε το λάδι!
Από πολύ κοντά την τράβηξα την φωτογραφία, το ασημένιο στο βάθος είναι το καλάμι.
Με τα πολλά, επανέλαβα την διαδικασία (την οποία νομίζω ότι έχω εμπεδώσει πλέον) για να ξανατοποθετήσω το μούτρο και να μπορεί το μηχανάκι μου να ξαναβγεί στους δρόμους.
Χρόνος διαδικασίας: κανονικά, μία ώρα το πολύ. Με όλα τα παραπάνω... 3,5 ώρες!!
Βάζω τα φώτα, τα φλας και τον αισθητήρα εξωτερικής θερμοκρασίας και μια και δυο βγαίνω έξω έτοιμος να το ξαναβάλω στην θέση του.
Το τοποθετώ λοιπόν (πέρασαν βίδες κ.τ.λ. στις τρύπες που έπρεπε), κούμπωσαν σχετικά εύκολα τα πλαστικά μεταξύ τους και πάω να τοποθετήσω τα μικρά τριγωνικά πλαστικά δεξιά και αριστερά από τον πίνακα οργάνων.
(εδώ ανοίγω μια παρένθεση: διακρίνεται μια τρύπα με ένα λαστιχάκι ακριβώς κάτω από την οθόνη. Σε αυτό και σε άλλο ένα από την άλλη μεριά μπαίνει (και σφηνώνει) το μαύρο πλαστικό που υπάρχει μπροστά στα όργανα και έχει αφαιρεθεί στην φωτογραφία. Με λίγο WD-40 εκεί ακριβώς, το πλαστικό βγαίνει λίγο πιο εύκολα )
Πάω να βάλω και τις βίδες. Μια βίδα αρχικά με δυσκόλεψε και μετά... περνούσε μέσα και έξω από τα πλαστικά για πλάκα! "Κάτι δεν πάει καλά εδώ" σκέφτομαι και ξαναβγάζω το πλαστικό. Ένα λαστιχένιο πραγματάκι που έχει ένα παξιμάδι μέσα και πάνω σε αυτό έπιανε η βίδα... έλειπε από την θέση του!!!
Να, αυτό (δεν ξέρω και πώς το λένε)...
... το οποίο βρέθηκε αφού πρώτα έβγαλα το πλαϊνό φέρινγκ, έψαξα εκεί, δεν το βρήκα... γενικά έψαξα παντού μέχρι που στο τέλος έβγαλα τελείως το μούτρο (κυριολεκτικά!) και βρήκα το παξιμάδι πάνω ακριβώς από το φλας!!
(να σημειώσω εδώ ότι η πρώτη φωτογραφία τραβήχτηκε αφού ξαναέβγαλα το μούτρο για να βρω το παξιμάδι!)
Εδώ φαίνεται τοποθετημένο ξανά. Να βγει μπόρεσε... να ξαναμπεί, μου έβγαλε το λάδι!
Από πολύ κοντά την τράβηξα την φωτογραφία, το ασημένιο στο βάθος είναι το καλάμι.
Με τα πολλά, επανέλαβα την διαδικασία (την οποία νομίζω ότι έχω εμπεδώσει πλέον) για να ξανατοποθετήσω το μούτρο και να μπορεί το μηχανάκι μου να ξαναβγεί στους δρόμους.
Χρόνος διαδικασίας: κανονικά, μία ώρα το πολύ. Με όλα τα παραπάνω... 3,5 ώρες!!
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|