Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
+2
apostat
Παναγιώτης Κ.
6 posters
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
22/6/2010, 2:31 pm
Πατήσαμε την πρόκα, και φτάνοντας στον λαστιχά μας (ταλαιπωρημένοι ή ατσαλάκωτοι, ανάλογα με την προνοητικότητα μας) είμαστε αντιμέτωποι με τρείς λύσεις:
1. Κορδόνι. Η εύκολη και γρήγορη λύση. Στα συν της το ότι δεν χρειάζεται ξεμοντάρισμα του ελαστικού. Στα πλην το ότι λειτουργεί σαν ¨ξένο σώμα¨ μέσα στο λαστιχο μας. Κατάλληλο μόνο σαν προσωρινή λύση, μέχρι να επισκευάσουμε σωστά το λαστιχο. Κυκλοφορεί στο εμπόριο και σε ατομική συσκευασία για να έχουμε κάτω από τη σέλα σε περίπτωση ανάγκης. Προσοχή στις οδηγίες χρήσης.
2. Μασόνι. Η σωστή λύση. Θυμίζει τα μπαλώματα για σαμπρέλες, αρκετά όμως πιο ενισχυμένο. Στα συν του το ότι κλείνει την τρύπα από μέσα και προσφέρει και μια μικρή ενίσχυση στο σημείο που έχει ¨αδυνατίσει¨ από το τρύπημα. Στα πλην το ότι πρέπει να βγει το λάστιχο (χρόνος + κόστος).
3. Μανιτάρι ή ομπρέλα. Προσπάθεια συγκερασμού των παραπάνω λύσεων, καταφέρνει να έχει τα μειονεκτήματα και των δύο. Και θέλει ξεμοντάρισμα, και βάζεις ξένο σώμα στο λαστιχάκι σου. Ποιος ο λόγος; Κάποιοι ισχυρίζονται καλύτερο αποτέλεσμα ως προς το αεροστεγές του κλεισίματος της τρύπας, όμως το μασόνι τα καταφέρνει θαυμάσια.
1. Κορδόνι. Η εύκολη και γρήγορη λύση. Στα συν της το ότι δεν χρειάζεται ξεμοντάρισμα του ελαστικού. Στα πλην το ότι λειτουργεί σαν ¨ξένο σώμα¨ μέσα στο λαστιχο μας. Κατάλληλο μόνο σαν προσωρινή λύση, μέχρι να επισκευάσουμε σωστά το λαστιχο. Κυκλοφορεί στο εμπόριο και σε ατομική συσκευασία για να έχουμε κάτω από τη σέλα σε περίπτωση ανάγκης. Προσοχή στις οδηγίες χρήσης.
2. Μασόνι. Η σωστή λύση. Θυμίζει τα μπαλώματα για σαμπρέλες, αρκετά όμως πιο ενισχυμένο. Στα συν του το ότι κλείνει την τρύπα από μέσα και προσφέρει και μια μικρή ενίσχυση στο σημείο που έχει ¨αδυνατίσει¨ από το τρύπημα. Στα πλην το ότι πρέπει να βγει το λάστιχο (χρόνος + κόστος).
3. Μανιτάρι ή ομπρέλα. Προσπάθεια συγκερασμού των παραπάνω λύσεων, καταφέρνει να έχει τα μειονεκτήματα και των δύο. Και θέλει ξεμοντάρισμα, και βάζεις ξένο σώμα στο λαστιχάκι σου. Ποιος ο λόγος; Κάποιοι ισχυρίζονται καλύτερο αποτέλεσμα ως προς το αεροστεγές του κλεισίματος της τρύπας, όμως το μασόνι τα καταφέρνει θαυμάσια.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
22/6/2010, 2:36 pm
Παναγιώτη αυτά που γράφεις ισχύουν για αυτοκίνητα.
Σε μηχανές απαγορεύεται ρητά να μπαλώσεις λάστιχο σε όλη την σοβαρή Ευρώπη. Αν το κάνει λαστιχάς κινδυνεύει να χάσει την άδειά του.
Σε μηχανές απαγορεύεται ρητά να μπαλώσεις λάστιχο σε όλη την σοβαρή Ευρώπη. Αν το κάνει λαστιχάς κινδυνεύει να χάσει την άδειά του.
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
22/6/2010, 2:53 pm
Στάθη, δεν είμαι σίγουρος για την απαγόρευση σε ΟΛΗ την Ευρώπη, όμως (σύμφωνα με τις εταιρείες) με σωστή επισκευή το λάστιχο δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Και, όπως πιθανόν να είδες, το εφαρμόζω και στην πράξη. Βέβαια, η λέξη-κλειδί είναι το ΣΩΣΤΗ...
Re: Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
22/6/2010, 3:08 pm
Συγνώμη ρε παιδια αλλα στην Ευρώπη θέλετε να με πείτε ότι ο ευρωπαίος , όταν πατήσει κατι παει και αλλαζει λαστιχο???? Υπερβολή με φαίνεται , εγω το απαθα, καινουρια λαστικα και πάτησα βίδα, πηγα εκανα μπαλομα(οχι κορδονι) και ολα μια χαρα!!
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
22/6/2010, 3:13 pm
Παναγιώτης Κ. wrote:Βέβαια, η λέξη-κλειδί είναι το ΣΩΣΤΗ...
Και η άλλη λέξη κλειδί είναι, όπως μπορείς να διαβάσεις και στο ποστ μου "σε όλη την σοβαρή Ευρώπη".
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
22/6/2010, 3:32 pm
apostat wrote:
Και η άλλη λέξη κλειδί είναι, όπως μπορείς να διαβάσεις και στο ποστ μου "σε όλη την σοβαρή Ευρώπη".
Χωρις ιχνος "κακης προαιρεσης" να ρωτησω ποια ειναι αυτη?
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
22/6/2010, 4:30 pm
Οι γερμανόφωνες, Αγγλία, Σκανδιναβία... Αυτές.
- ΦυσαλίδαΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-18
Mηνύματα : 942
Ηλικία : 43
Μοντέλο : nexxon 72cc
Κράνος : x-spirit shoei
Re: Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
22/6/2010, 5:22 pm
τώρα είναι κακό που εμείς δεν ανήκουμε στις "σοβαρές" της ευρώπης??
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
22/6/2010, 6:57 pm
Ανάλογα. Αν έχεις ζήσει λίγο σε μια σοβαρή χώρα καταλαβαίνεις πόσο πιο ήρεμη είναι η ζωή σου όταν γνωρίζεις ότι υπάρχει ένα καλά οργανωμένο κράτος στην υπηρεσία σου.Φυσαλίδα wrote:τώρα είναι κακό που εμείς δεν ανήκουμε στις "σοβαρές" της ευρώπης??
Επειδή όμως τίποτα στον κόσμο δεν είναι τσάμπα, αυτά τα οφέλη τα πληρώνεις αλλιώς, ενίοτε ιδιαίτερα ακριβά.
Η προσωπική μου γνώμη δεν είναι βέβαια καν τόσο σύνθετη. Δουλεύω στην Γερμανία, αλλά ζω στην Ελλάδα.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
23/6/2010, 12:05 am
Φυσαλίδα wrote:τώρα είναι κακό που εμείς δεν ανήκουμε στις "σοβαρές" της ευρώπης??
apostat wrote:
Η προσωπική μου γνώμη δεν είναι βέβαια καν τόσο σύνθετη. Δουλεύω στην Γερμανία, αλλά ζω στην Ελλάδα.
Οπως καταλαβαινεις Φωτουλα μου, κακο για να δουλευουμε αλλα ΚΑΛΟ για να ΖΟΥΜΕ
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
23/6/2010, 11:12 am
Εγω μια φορά που πάτησα πρόκα σε ταξίδι έβαλα αφρό μέσα και με πήγε και έφερε μια χαρά.
Δεν ξέρω πόσο ασφαλές ήταν αλλα αέρα δεν έχασε καθόλου
Δεν ξέρω πόσο ασφαλές ήταν αλλα αέρα δεν έχασε καθόλου
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Επισκευή tubeless ελαστικών. Την πάτησες, και τώρα τι;
23/6/2010, 11:28 am
Έχω πατήσει 3 φορές βίδα στο πίσω, πάντα σε ξεκίνημα για μεγάλο ταξίδι, πάντα με λάστιχα 2 εβδομάδων.
Την πρώτη φορά ήταν με ΒΤ20 και το TDM που είχα, το οποίο έσκασε (αυτό που λέω πάρα πάνω)
Τις άλλες 2 με το VFR και ολοκαίνουρια Μ3 και ΒΤ14, τα οποία δεν θα θυσίαζα για κανέναν Γερμανό του κόσμου. Οπότε έβαλα στο ένα εσωτερικό μπάλωμα και στο άλλο μανιτάρι, και έζησαν αυτά καλά, και εμείς καλύτερα, μέχρι τα βαθιά γεράματα που έβγαλαν λινά.
Την πρώτη φορά ήταν με ΒΤ20 και το TDM που είχα, το οποίο έσκασε (αυτό που λέω πάρα πάνω)
Τις άλλες 2 με το VFR και ολοκαίνουρια Μ3 και ΒΤ14, τα οποία δεν θα θυσίαζα για κανέναν Γερμανό του κόσμου. Οπότε έβαλα στο ένα εσωτερικό μπάλωμα και στο άλλο μανιτάρι, και έζησαν αυτά καλά, και εμείς καλύτερα, μέχρι τα βαθιά γεράματα που έβγαλαν λινά.
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|