Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
+9
Caracal
teacher
gabadoo
Don John
gasoil
DENTOCOP
Postman
SCORPIOS
chr1s_86
13 posters
Page 1 of 2 • 1, 2
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
14/6/2010, 4:41 am
Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τα VFR με ψυγεία στο πλάι είναι τα μοναδικά μηχανάκια που να χρειάζονται ένα διακόπτη που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ...
Ενώ στις περισσότερες μοτο που μπαίνει κάποιος διακόπτης είναι για να το ανάβει για να μην ανεβάζουν θερμοκρασία, σε VFR που ξεπερνάει τους 104 βαθμούς εν κινήσει αποτελεί πρόβλημα γιατί αν δεν κάνω λάθος η ροή του αέρα ακυρώνει τη συμβολή του ανεμιστήρα στο να ρίξει τη θερμοκρασία.
Γι αυτό και κατάφερα (σε συνθήκες πίεσης βέβαια) να φτάσω το FI στους 114 βαθμούς και χαλαρώνοντας μετά να δυσκολεύεται να πέσει κάτω από 110 (εν κινήσει πάντα)
Οπότε ρωτάω το εξής: Αν ισχύει το θέμα με τον ανεμιστήρα του ψυγείου, αν μπορούσα να τον κλείσω και αφού ήμουν σε κίνηση, δεν θα έπεφτε η θερμοκρασία πιο γρήγορα; Ή καλύτερα μήπως δεν θα είχε φτάσει καν σε αυτό το ύψος;;
Τι λέτε;
(σόρυ αν τα έγραψα λίγο μπερδεμένα, είναι 4 το πρωί )
Ενώ στις περισσότερες μοτο που μπαίνει κάποιος διακόπτης είναι για να το ανάβει για να μην ανεβάζουν θερμοκρασία, σε VFR που ξεπερνάει τους 104 βαθμούς εν κινήσει αποτελεί πρόβλημα γιατί αν δεν κάνω λάθος η ροή του αέρα ακυρώνει τη συμβολή του ανεμιστήρα στο να ρίξει τη θερμοκρασία.
Γι αυτό και κατάφερα (σε συνθήκες πίεσης βέβαια) να φτάσω το FI στους 114 βαθμούς και χαλαρώνοντας μετά να δυσκολεύεται να πέσει κάτω από 110 (εν κινήσει πάντα)
Οπότε ρωτάω το εξής: Αν ισχύει το θέμα με τον ανεμιστήρα του ψυγείου, αν μπορούσα να τον κλείσω και αφού ήμουν σε κίνηση, δεν θα έπεφτε η θερμοκρασία πιο γρήγορα; Ή καλύτερα μήπως δεν θα είχε φτάσει καν σε αυτό το ύψος;;
Τι λέτε;
(σόρυ αν τα έγραψα λίγο μπερδεμένα, είναι 4 το πρωί )
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
14/6/2010, 6:41 pm
Τι να σου πω Χρήστο δεν είμαι ειδικός αλλά εμένα μόνο μέσα στην πόλη θα μου πάει 104.Εκτός πόλεως 78.
Εγώ θα αισθανόμουνα πιο ασφαλής αν ήξερα ότι έχω ένα κουμπί που να ανάβει το βεντιλατέρ σε περίπτωση που γίνει καμιά
στραβή και δεν ανάψει απο μόνο του.
Ίσως κάποιος άλλος σε βοηθήσει καλύτερα.
Εγώ θα αισθανόμουνα πιο ασφαλής αν ήξερα ότι έχω ένα κουμπί που να ανάβει το βεντιλατέρ σε περίπτωση που γίνει καμιά
στραβή και δεν ανάψει απο μόνο του.
Ίσως κάποιος άλλος σε βοηθήσει καλύτερα.
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
14/6/2010, 7:06 pm
Προσωπικά πιστεύω οτι η θεση των ψυγείων στο VFR δεν είναι και η καλύτερη οσο αφορα την λειτουργία τους, σε σχέση με ένα μοτερ που θα τα ειχε μπροστα, οπότε καλυτέρα ενας διακόπτης να ανάβει τα βεντιλατερ και όχι να τα σβήνει!!! Από την άλλη αν αυτό ηταν απαραίτητο θα το ειχε προβλέψει η μαμα HONDA! Πάντως δεν θα ηταν κακη ιδεα ένα εφεδρικό σύστημα ελέγχου , θερμοστάτη, βαλβίδας και βεντιλατερ…. Λεω εγω τωρα ……
- DENTOCOPΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-16
Mηνύματα : 1499
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750f 1990,1997 funduro.
Κράνος : HJC,SHOEI
It's all part of the charm.
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
14/6/2010, 7:50 pm
postmankav wrote:Προσωπικά πιστεύω οτι η θεση των ψυγείων στο VFR δεν είναι και η καλύτερη οσο αφορα την λειτουργία τους, σε σχέση με ένα μοτερ που θα τα ειχε μπροστα, οπότε καλυτέρα ενας διακόπτης να ανάβει τα βεντιλατερ και όχι να τα σβήνει!!! Από την άλλη αν αυτό ηταν απαραίτητο θα το ειχε προβλέψει η μαμα HONDA! Πάντως δεν θα ηταν κακη ιδεα ένα εφεδρικό σύστημα ελέγχου , θερμοστάτη, βαλβίδας και βεντιλατερ…. Λεω εγω τωρα ……
Ρωτήστε τον Φυσικό,που του κόλλησε το βεντιλατέρ και δεν άναβε!Έχει βάλει διακοπτάκι για να το ανάβει όποτε θέλει.
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
14/6/2010, 8:34 pm
chr1s_86 wrote:Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι τα VFR με ψυγεία στο πλάι είναι τα μοναδικά μηχανάκια που να χρειάζονται ένα διακόπτη που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ...
Ενώ στις περισσότερες μοτο που μπαίνει κάποιος διακόπτης είναι για να το ανάβει για να μην ανεβάζουν θερμοκρασία, σε VFR που ξεπερνάει τους 104 βαθμούς εν κινήσει αποτελεί πρόβλημα γιατί αν δεν κάνω λάθος η ροή του αέρα ακυρώνει τη συμβολή του ανεμιστήρα στο να ρίξει τη θερμοκρασία.
Γι αυτό και κατάφερα (σε συνθήκες πίεσης βέβαια) να φτάσω το FI στους 114 βαθμούς και χαλαρώνοντας μετά να δυσκολεύεται να πέσει κάτω από 110 (εν κινήσει πάντα)
Οπότε ρωτάω το εξής: Αν ισχύει το θέμα με τον ανεμιστήρα του ψυγείου, αν μπορούσα να τον κλείσω και αφού ήμουν σε κίνηση, δεν θα έπεφτε η θερμοκρασία πιο γρήγορα; Ή καλύτερα μήπως δεν θα είχε φτάσει καν σε αυτό το ύψος;;
Τι λέτε;
(σόρυ αν τα έγραψα λίγο μπερδεμένα, είναι 4 το πρωί )
Το εγραψες μια χαρά
Συμφωνώ οτι χρειάζεται διακότης. Θα βάλω έναν 2 θέσεων με τις εξής λειτουργίες.
Α. Δεν κάνει τίποτα. Δούλεύει όπως δούλευε και πριν.
Β. Το βαντυλατέρ δεν λειτουργεί καθόλου (για υψηλές θερμοκρασίες με πάνω απο 70 klm/h)
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
14/6/2010, 8:47 pm
Προσωπικα ειχα βαλει (και εχει και σημερα) εναν τετοιο διακοπτη στο 750 μου. Διακοπτη βεβαια που μου επετρεπε να βαζω μπροστα το βεντιλατερ νωριτερα και οποτε ηθελα εγω και οχι να το κλεινω
Βεβαια στο rc24 τα πραγματα δεν ειναι οπως στα νεωτερα αφου το ψυγειο ΔΕΝ ειναι στο πλαϊ αλλα μπροστα οπως σε ολες σχεδον τις αλλες μοτοσικλετες
Παρα του οτι λοιπον δεν ειχε τα ψυγεια στο πλαϊ, παλι ειχε καποιο θεμα με την θερμοκρασια μεσα στην κινηση της Αθηνας για παραδειγμα (οπως να το κανεις οι δυο "πισω" κυλινδροι δεν μπορουν να ψυχονται το ιδιο ευκολα) .
Εβαλα λοιπον τον διακοπτη, εβαζα το βεντιλατερ να δουλευει απο τους 70-75 ?? βαθμους (οργανο αναλογικο και οχι ψηφιακο) και ΔΕΝ ξανα-ειδα ποτε πια την βελονα στα κοκκινα οσο και αν επεσα σε μποτιλιαρισμα η σε ασχημες συνθηκες στο κεντρο
Βεβαια στο rc24 τα πραγματα δεν ειναι οπως στα νεωτερα αφου το ψυγειο ΔΕΝ ειναι στο πλαϊ αλλα μπροστα οπως σε ολες σχεδον τις αλλες μοτοσικλετες
Παρα του οτι λοιπον δεν ειχε τα ψυγεια στο πλαϊ, παλι ειχε καποιο θεμα με την θερμοκρασια μεσα στην κινηση της Αθηνας για παραδειγμα (οπως να το κανεις οι δυο "πισω" κυλινδροι δεν μπορουν να ψυχονται το ιδιο ευκολα) .
Εβαλα λοιπον τον διακοπτη, εβαζα το βεντιλατερ να δουλευει απο τους 70-75 ?? βαθμους (οργανο αναλογικο και οχι ψηφιακο) και ΔΕΝ ξανα-ειδα ποτε πια την βελονα στα κοκκινα οσο και αν επεσα σε μποτιλιαρισμα η σε ασχημες συνθηκες στο κεντρο
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
14/6/2010, 9:01 pm
Το θέμα εδώ είναι άλλο. Το βαντυλατέρ οταν δουλεύει σπρώχνει τον αέρα από εξω προς προς τα μέσα (προς τον κινητήρα).
Οταν δεν κινείσαι το σύστημα δουλεύει. Ομως με πάνω από κάποια km/h η ροή του αέρα ακυρώνει την λειτουργία του ανεμιστήρα με αποτέλεσμα ακόμα πιο πολύ θερμοκρασία. Φαύλος κύκλος. Για αυτό συνηγορώ σε διακόπτη που βγάζει off τον ανεμιστήρα. Εγώ λέω να το κάνω πάντως.............
Οταν δεν κινείσαι το σύστημα δουλεύει. Ομως με πάνω από κάποια km/h η ροή του αέρα ακυρώνει την λειτουργία του ανεμιστήρα με αποτέλεσμα ακόμα πιο πολύ θερμοκρασία. Φαύλος κύκλος. Για αυτό συνηγορώ σε διακόπτη που βγάζει off τον ανεμιστήρα. Εγώ λέω να το κάνω πάντως.............
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
14/6/2010, 9:40 pm
gasoil wrote:Το θέμα εδώ είναι άλλο. Το βαντυλατέρ οταν δουλεύει σπρώχνει τον αέρα από εξω προς προς τα μέσα (προς τον κινητήρα).
Οταν δεν κινείσαι το σύστημα δουλεύει. Ομως με πάνω από κάποια km/h η ροή του αέρα ακυρώνει την λειτουργία του ανεμιστήρα με αποτέλεσμα ακόμα πιο πολύ θερμοκρασία. Φαύλος κύκλος. Για αυτό συνηγορώ σε διακόπτη που βγάζει off τον ανεμιστήρα. Εγώ λέω να το κάνω πάντως.............
Τι να πω ρε Κωστα
το να κανω κατι να αντιστρεψει την φορα περιστροφης ναι...
το να το σταματαει τελειως χμμμμμμμ δεν ξερω αν ειναι η βελτιστη λυση
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
14/6/2010, 11:03 pm
Εκ του αποτελέσματος το συμπέρασμα. Οταν πηγαίνεις με πολλά δεν μπαίνει το βαντυλατερ, και η θερμοκρασία ειναι οκ. Οταν ομως ξεκινάς με βαντυλατερ αναμενο (πχ διόδια) τοτε η θερμοκρασία αντί να πέσει ανεβαίνει. Μια εξήγηση μπορεί να ειναι οτι στην 1 περίπτωση ο αέρας που ερχεται απο μπροστά παρασύρει τον 'νεκρο' εκείνη ανεμιστήρα σε αναποδη φορά που σαφώς δεν προσφέρει τίποτα αφήνει όμως σχετικα ελεύθερη ροή στις ψύκτρες. Ενώ στην περίπτωση 2 τι εχουμε? μια ροή αέρα λόγω ταχύτητας κίνησης διάμέσου της ψυκτρας προς τα εξω και μια αντίθετης φοράς λόγω ανεμιστήρα προς τα μέσα. Αποτέλεσμα ? Μηδέν (ή μικρή ροή).
Και μια πειραματική απόδειξη. Χθές επιστρέφοντας μετά από τα β διόδια τρίπολης ξεκίνησα με βαντυλατέρ λόγω κίνησης με 102 C. Με 150 - 160 km η θερμοκρασία ανέβενε μέχρι 109 C. Μετά έκοψα και πήγαινα με 80 km. Η θερμοκρασία έπεφτε με αργό ρυθμό μέχρι το 101 C (που λογικά εσβησε το βαντυλατερ) και μετά έκανε απότομη βουτιά προς τα κάτω μέχρι τους 84 C.
(Μέση ταχύτητα 118.88 km. Τυχαίο Δεν νομίζω)
Πάντως εγώ εχω πειστεί
Και μια πειραματική απόδειξη. Χθές επιστρέφοντας μετά από τα β διόδια τρίπολης ξεκίνησα με βαντυλατέρ λόγω κίνησης με 102 C. Με 150 - 160 km η θερμοκρασία ανέβενε μέχρι 109 C. Μετά έκοψα και πήγαινα με 80 km. Η θερμοκρασία έπεφτε με αργό ρυθμό μέχρι το 101 C (που λογικά εσβησε το βαντυλατερ) και μετά έκανε απότομη βουτιά προς τα κάτω μέχρι τους 84 C.
(Μέση ταχύτητα 118.88 km. Τυχαίο Δεν νομίζω)
Πάντως εγώ εχω πειστεί
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
15/6/2010, 9:16 am
gasoil wrote:Εκ του αποτελέσματος το συμπέρασμα. Οταν πηγαίνεις με πολλά δεν μπαίνει το βαντυλατερ, και η θερμοκρασία ειναι οκ. Οταν ομως ξεκινάς με βαντυλατερ αναμενο (πχ διόδια) τοτε η θερμοκρασία αντί να πέσει ανεβαίνει. Μια εξήγηση μπορεί να ειναι οτι στην 1 περίπτωση ο αέρας που ερχεται απο μπροστά παρασύρει τον 'νεκρο' εκείνη ανεμιστήρα σε αναποδη φορά που σαφώς δεν προσφέρει τίποτα αφήνει όμως σχετικα ελεύθερη ροή στις ψύκτρες. Ενώ στην περίπτωση 2 τι εχουμε? μια ροή αέρα λόγω ταχύτητας κίνησης διάμέσου της ψυκτρας προς τα εξω και μια αντίθετης φοράς λόγω ανεμιστήρα προς τα μέσα. Αποτέλεσμα ? Μηδέν (ή μικρή ροή).
Και μια πειραματική απόδειξη. Χθές επιστρέφοντας μετά από τα β διόδια τρίπολης ξεκίνησα με βαντυλατέρ λόγω κίνησης με 102 C. Με 150 - 160 km η θερμοκρασία ανέβενε μέχρι 109 C. Μετά έκοψα και πήγαινα με 80 km. Η θερμοκρασία έπεφτε με αργό ρυθμό μέχρι το 101 C (που λογικά εσβησε το βαντυλατερ) και μετά έκανε απότομη βουτιά προς τα κάτω μέχρι τους 84 C.
(Μέση ταχύτητα 118.88 km. Τυχαίο Δεν νομίζω)
Πάντως εγώ εχω πειστεί
Ολοσωστο ο σκεπτικο σου Κωστα
Και να το κανεις
Οταν ξεκινας απο διοδια π.χ.,με βεντιλατερ αναμμενο,δεν προκειτε να σου σβησει για τον
απλο λογο οτι το ενα ψυγειο ειναι αχρηστο (ακυρο δηλαδη) λογω λειτουργιας του
ανεμιστηρα....
Και φυσικα οπως πολυ σωστα παρατηρησες,ουτε η θερμοκρασια πεφτει...
Και το ενα ψυγειο εκτος και καταναλωση ρευματος μεγαλη απο το βεντιλατερ που δουλευει
υπερωριες,αντιπαλευοντας τον αερα κρουσης...και δεν ξερω ποσο καλο κανει αυτο στην
περιελιξη των πηνιων,ασθενεια προσφατως διαδεδομενη σε μοντελα του '05 ειδικοτερα....
Εαν ειχα V-Tec θα το ειχα κανει
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
15/6/2010, 11:03 am
Έχουμε ξαναγράψει για το θέμα και έχω αναφέρει κ εγώ πολλά για το θέμα... Από τη μεριά μου να αναφέρω ότι... έχω δοκιμάσει:
1. Να βάζω από νωρίς το βεντιλατέρ σε λειτουργία πχ όταν σταματάω στα διόδια... ώστε να μην ξεπεράσει τους 104 και μετά να το σβήνω.... = Δεν δούλεψε... αν έμενα με ζέστη πίσω από αυτοκίνητο για 40sec η θερμοκρασία ανέβαινε και όταν έπαιρνε το βεντιλατέρ έβλεπα 110-115 +++
2. Άλλαξα πολικότητα ώστε να γυρνάει ανάποδα.... δηλαδή να βοηθαει τη φορά του αέρα!! Φοβερή λειρουργία!! ΑΛΛΑ.. μέσα στην πόλη όταν το δοκίμασα ήταν θέμα 5min να δω 118C... γιατί μου έστελνε τον καυτό αέρα του κινητήρα στο ψυγείο.
3. Άλλαξα πολικότητα και γύρισα και την πτερωτή ώστε να έχω το μέγιστο αποτέλεσμα μήπως και.... αλλά πάλι είχε πρόβλημα στην κίνηση.
4. Έβαλα διακόπτη που κλείνω το βεντιλατέρ χειροκίνητα και όταν το κάνω ανάβει και ένα κόκκινο led ώστε να θυμάμαι ότι είναι κλείστό.... επιτέλους δεν δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ και στους 110C ενώ είσαι εθνική...
Συμπέρασμα δικό μου: Μέσα στην πόλη δεν έχει ανάγκη... παέι μόνιμα με βεντιλατερ (μιλάμε για καλοκαίρι με θερμοκρασίες τύπου Αθήνας 35-42C - όπως και όλα τα μεγάλα μηχανάκια ζεσταίνεται). Στην εθνική και οπουδήποτε μετά τα 85-90Km/h απλά το κλείνω και η θερμοκρασία πέφτει.. αλλιώς ανεβαίνει.
Να σημειώσω ότι εθνική με 38C+ και απενεργοποιημένο βεντιλατερ μου δουλεύει στους 106-110C. Αν το ενεργοποιήσω ξεπερνά τους 116C.. και όταν πάει 119C απλά σταματάω και βρίζω Honda, V4, Ιάπωνες, την τύχη μου, τα νέυρα μου κτλ.......
Τέλος, είχα πάει σε περισσότερα από 7 εξουσιοδοτημένα συνεργεία HONDA (τα πιο γνωστά!!) και όταν το συζήταγα μου έλεγαν ότι αποκλείεται.... άλλαξα θερμοστάτη, υγρά, κολάρο,..... ότι να ναι.... ο καθένας κάτι άλλαζε. Μέχρι που βρήκα έναν 8 εξουσιοδοτημένο Ηonda που μου είπε.... εεε όλα τα VFR έτσι είναι κάτι το οποίο το επιβεβαίωσε και το τμήμα εγγυήσεων-service-δεν ξέρω του Σαρακάκη.
Αυτά.....
(Φυσικέ σταμάτα να γελάς... είναι το ευαίσθητο σημείο μου η θερμοκρασία του Vtec )
1. Να βάζω από νωρίς το βεντιλατέρ σε λειτουργία πχ όταν σταματάω στα διόδια... ώστε να μην ξεπεράσει τους 104 και μετά να το σβήνω.... = Δεν δούλεψε... αν έμενα με ζέστη πίσω από αυτοκίνητο για 40sec η θερμοκρασία ανέβαινε και όταν έπαιρνε το βεντιλατέρ έβλεπα 110-115 +++
2. Άλλαξα πολικότητα ώστε να γυρνάει ανάποδα.... δηλαδή να βοηθαει τη φορά του αέρα!! Φοβερή λειρουργία!! ΑΛΛΑ.. μέσα στην πόλη όταν το δοκίμασα ήταν θέμα 5min να δω 118C... γιατί μου έστελνε τον καυτό αέρα του κινητήρα στο ψυγείο.
3. Άλλαξα πολικότητα και γύρισα και την πτερωτή ώστε να έχω το μέγιστο αποτέλεσμα μήπως και.... αλλά πάλι είχε πρόβλημα στην κίνηση.
4. Έβαλα διακόπτη που κλείνω το βεντιλατέρ χειροκίνητα και όταν το κάνω ανάβει και ένα κόκκινο led ώστε να θυμάμαι ότι είναι κλείστό.... επιτέλους δεν δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ και στους 110C ενώ είσαι εθνική...
Συμπέρασμα δικό μου: Μέσα στην πόλη δεν έχει ανάγκη... παέι μόνιμα με βεντιλατερ (μιλάμε για καλοκαίρι με θερμοκρασίες τύπου Αθήνας 35-42C - όπως και όλα τα μεγάλα μηχανάκια ζεσταίνεται). Στην εθνική και οπουδήποτε μετά τα 85-90Km/h απλά το κλείνω και η θερμοκρασία πέφτει.. αλλιώς ανεβαίνει.
Να σημειώσω ότι εθνική με 38C+ και απενεργοποιημένο βεντιλατερ μου δουλεύει στους 106-110C. Αν το ενεργοποιήσω ξεπερνά τους 116C.. και όταν πάει 119C απλά σταματάω και βρίζω Honda, V4, Ιάπωνες, την τύχη μου, τα νέυρα μου κτλ.......
Τέλος, είχα πάει σε περισσότερα από 7 εξουσιοδοτημένα συνεργεία HONDA (τα πιο γνωστά!!) και όταν το συζήταγα μου έλεγαν ότι αποκλείεται.... άλλαξα θερμοστάτη, υγρά, κολάρο,..... ότι να ναι.... ο καθένας κάτι άλλαζε. Μέχρι που βρήκα έναν 8 εξουσιοδοτημένο Ηonda που μου είπε.... εεε όλα τα VFR έτσι είναι κάτι το οποίο το επιβεβαίωσε και το τμήμα εγγυήσεων-service-δεν ξέρω του Σαρακάκη.
Αυτά.....
(Φυσικέ σταμάτα να γελάς... είναι το ευαίσθητο σημείο μου η θερμοκρασία του Vtec )
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
15/6/2010, 11:29 am
teacher wrote:Έχουμε ξαναγράψει για το θέμα και έχω αναφέρει κ εγώ πολλά για το θέμα... Από τη μεριά μου να αναφέρω ότι...
.
Αυτά.....
Καταλήξαμε στο ιδιο συμπέρασμα. Αυτό με το led μου άρεσε πάρα πολύ και δεν το ειχα σκεφτεί.
Θα το βάλω και εγώ (ελπίζω να μην εχεις βάλει πνευματικά δικαιώματα)
Το ιδανικό θα ήταν ενας αυτοματισμός που να ενεργοποιήται από το κοντερ (Πάνω απο τα 80 πχ)
αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω.
Και κάτι άλλο. Στην δικιά μου μηχανή οταν ταξιδεύω δεν εχω δεί πάνω από 87C εκτός και α ξεκινήσω με βεντιλατερ αναμμένο. Μήπως έχεις θέμα θερμοστάτη ? (Προσοχή δεν εννοώ την βαλβίδα για το βαντιλατερ που είναι πάνω στο αριστερό ψυγείο, αλλά για τον θερμοστάτη που βρίσκεται ανάμεσα στους κυλίνδρους)
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
15/6/2010, 11:32 am
Velociraptor wrote:Υπάρχει λύση:
Βρε Μιχάλη...... είπαμε........ αλλά με αυτό ψύχεις πηρυνικό αντιδραστήρα
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
15/6/2010, 11:45 am
[/quote]
Και κάτι άλλο. Στην δικιά μου μηχανή οταν ταξιδεύω δεν εχω δεί πάνω από 87C εκτός και α ξεκινήσω με βεντιλατερ αναμμένο. Μήπως έχεις θέμα θερμοστάτη ? (Προσοχή δεν εννοώ την βαλβίδα για το βαντιλατερ που είναι πάνω στο αριστερό ψυγείο, αλλά για τον θερμοστάτη που βρίσκεται ανάμεσα στους κυλίνδρους)[/quote]
xmmmmmm πάλι στο τριπάκι μπαίνω... έχω αλλάξει βαλβίδα και θερμοστάτη.. βέβαια.. είχε περάσει κ ένας χρόνος με 20.000Km Από όταν τα άλλαξα.. θα τα πούμε κ από κοντά να μου πεις γνώμη.
Και κάτι άλλο. Στην δικιά μου μηχανή οταν ταξιδεύω δεν εχω δεί πάνω από 87C εκτός και α ξεκινήσω με βεντιλατερ αναμμένο. Μήπως έχεις θέμα θερμοστάτη ? (Προσοχή δεν εννοώ την βαλβίδα για το βαντιλατερ που είναι πάνω στο αριστερό ψυγείο, αλλά για τον θερμοστάτη που βρίσκεται ανάμεσα στους κυλίνδρους)[/quote]
xmmmmmm πάλι στο τριπάκι μπαίνω... έχω αλλάξει βαλβίδα και θερμοστάτη.. βέβαια.. είχε περάσει κ ένας χρόνος με 20.000Km Από όταν τα άλλαξα.. θα τα πούμε κ από κοντά να μου πεις γνώμη.
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
15/6/2010, 11:58 am
...Mιχαλη,αυτο το μπροστινο και αυτο το ψυγειο,θα ηταν σοβαροι λογοι για να παραβλεπω το υψος μου και τος πως φαινομαι
πανω στο V-Tec.....
Ερωτας και τα δυο λεμε
πανω στο V-Tec.....
Ερωτας και τα δυο λεμε
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
15/6/2010, 3:05 pm
Θα μπορούσατε να κάνετε κατι ανάλογο με τα ψυγεία του VFR, με υγρό άζωτο…..
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 6:09 am
teacher wrote:
4. Έβαλα διακόπτη που κλείνω το βεντιλατέρ χειροκίνητα και όταν το κάνω ανάβει και ένα κόκκινο led ώστε να θυμάμαι ότι είναι κλείστό.... επιτέλους δεν δουλεύει υπερωρίες το βεντιλατέρ και στους 110C ενώ είσαι εθνική...
Συμπέρασμα δικό μου: Μέσα στην πόλη δεν έχει ανάγκη... παέι μόνιμα με βεντιλατερ (μιλάμε για καλοκαίρι με θερμοκρασίες τύπου Αθήνας 35-42C - όπως και όλα τα μεγάλα μηχανάκια ζεσταίνεται). Στην εθνική και οπουδήποτε μετά τα 85-90Km/h απλά το κλείνω και η θερμοκρασία πέφτει.. αλλιώς ανεβαίνει.
Να σημειώσω ότι εθνική με 38C+ και απενεργοποιημένο βεντιλατερ μου δουλεύει στους 106-110C. Αν το ενεργοποιήσω ξεπερνά τους 116C.. και όταν πάει 119C απλά σταματάω και βρίζω Honda, V4, Ιάπωνες, την τύχη μου, τα νέυρα μου κτλ.......
Ωραία...
λοιπόν....
για πείτε, που παρεμβάλουμε το διακόπτη; Και να υποθέσω δεν έχει κάποια επίπτωση στα ηλεκτρικά της μοτο; Το λέω γιατί λογικά θα κλείνει κάπου ένα κύκλωμα για να δουλέψει ο ανεμιστήρας αλλά θα είναι από πριν ανοιχτό από το διακόπτη μας...
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 11:02 am
teacher wrote:
Να σημειώσω ότι εθνική με 38C+ και απενεργοποιημένο βεντιλατερ μου δουλεύει στους 106-110C. Αν το ενεργοποιήσω ξεπερνά τους 116C.. και όταν πάει 119C απλά σταματάω και βρίζω Honda, V4, Ιάπωνες, την τύχη μου, τα νέυρα μου κτλ.......
)
Δασκαλε μου με ολα αυτα που περιγραφεις.....χχμμμμμ εχεις θεμα
αν με απενεργοποιημενο βεντιλατερ δουλευεις στους 106-110 και ενεργοποιημενο ξεπερνας τους 116 !!!!!!!!!! εχεις ΣΙΓΟΥΡΑ θεμα
Γυριζοντας προχτες απο τον Παρνωνα και με την θερμοκρασια (εξωτερικη) να χτυπαει κοκκινα, σταματησα να πληρωσω διοδια και οντως το βεντιλατερ μου δουλευε. Ενδειξη ειχα 103 .
Ξεκινησα και εφτασα εως και την συμβολη με Κορινθου - Πατρων με 160 -170 σταθερα, και η θερμοκρασια μου εδειχνε συνεχως μεσα στα επιπεδα λειτουργιας του βεντιλατερ αλλα ΠΟΥΘΕΝΑ πανω απο 104
Με αλλα λογια και με το βεντιλατερ ενεργοποιημενο δουλευα αρκετα κατω απο το ευρος των 106-110 που εσυ πετυχαινεις με απενεργοποιηση!!
Προς ΤΙ λοιπον αυτη η "απενεργοποιηση"?
Φιλε εχεις θεμα και θα προτεινα να το δεις
- gasoilΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-06
Mηνύματα : 252
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR 03 VTEC ABS
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 11:26 am
Don John wrote:
Γυριζοντας προχτες απο τον Παρνωνα και με την θερμοκρασια (εξωτερικη) να χτυπαει κοκκινα, σταματησα να πληρωσω διοδια και οντως το βεντιλατερ μου δουλευε. Ενδειξη ειχα 103 .
Ξεκινησα και εφτασα εως και την συμβολη με Κορινθου - Πατρων με 160 -170 σταθερα, και η θερμοκρασια μου εδειχνε συνεχως μεσα στα επιπεδα λειτουργιας του βεντιλατερ αλλα ΠΟΥΘΕΝΑ πανω απο 104
Γιάννη και το δικό σου δεν είναι νορμαλ. Το βαντυλατερ σου ΔΕΝ θα επρεπε να δουλεύει (ή αν προτιμας, να ειχε σβήσει μετά απο μισό λεπτό και να μην υποπέσει σε φαυλο κυκλο λειτουργίας) και η θερμοκρασία σου να ειναι περίπου 85 - 90. Διάβασε τι γραφω πιο πάνω
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 12:32 pm
Κώστα τα' χουμε ξαναπεί... τα μοντέλα 06 και μετά έχουν θέμα λόγω euro3...
Μου' χει τύχει να ταξιδεύω στην εθνική 150-160, με 36-38 βαθμούς εξωτερική και να δω μέχρι και 114 βαθμούς και το βεντιλατέρ να δουλεύει στο φουλ!!!!
85-90 βαθμούς δε βλέπω ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα το καλοκαίρι!!!
Μου' χει τύχει να ταξιδεύω στην εθνική 150-160, με 36-38 βαθμούς εξωτερική και να δω μέχρι και 114 βαθμούς και το βεντιλατέρ να δουλεύει στο φουλ!!!!
85-90 βαθμούς δε βλέπω ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα το καλοκαίρι!!!
- posnightmistΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 12:58 pm
Πέρισυ τον Αύγουστο στην Εθνική έβλεπα το πολύ 85! Στα διόδια ανέβαινε αλλά έπεφτε πολύ γρήγορα μετά! Πριν 2 χρόνια με 40 εξωτερική θερμοκρασία είδα μέχρι 103 σε πορεία!
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 2:03 pm
Vvag wrote:
85-90 βαθμούς δε βλέπω ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα το καλοκαίρι!!!
......... Χιχιχι!!!χοχοχο .........
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 2:06 pm
Τελικα για να ψηνεις μπιφτεκια ειναι......
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 2:09 pm
Ε τι να κάνουμε... δε μπορούμε να τα έχουμε όλα... είπαμε... είμαστε καυτοί αναβάτες...!!!!! !
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 2:30 pm
Vvag wrote:Ε τι να κάνουμε... δε μπορούμε να τα έχουμε όλα... είπαμε... είμαστε καυτοί αναβάτες...!!!!! !
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 2:59 pm
postmankav wrote:
Α γεια σου!!! Εδώ βλέπουμε το GeorgeVFR. Μη σας παραξενεύει το χρώμα του VFR, είχε πάρει βόλτα το δικό μου.
- RobertoΔιαχειριστής
-
Εγγραφή : 2009-06-28
Mηνύματα : 1162
Ηλικία : 47
Μοντέλο : VFR 800 RC46 II Α5
Κράνος : Arai Quantum
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 4:41 pm
Η αλήθεια είναι ότι το θέμα με τα πλαινά ψυγεία δεν τους έχει βγει. Καταγράφεται στους αποτυχείς σχεδιασμούς, όπως και η θέση του ανορθωτή σε άλλα μοντέλα.postmankav wrote:Από την άλλη αν αυτό ηταν απαραίτητο θα το ειχε προβλέψει η μαμα HONDA!
Κώστα, έχω πειστεί ότι πρέπει να βάλω και εγώ.gasoil wrote:Θα βάλω έναν 2 θέσεων με τις εξής λειτουργίες.
Α. Δεν κάνει τίποτα. Δούλεύει όπως δούλευε και πριν.
Β. Το βαντυλατέρ δεν λειτουργεί καθόλου (για υψηλές θερμοκρασίες με πάνω απο 70 klm/h)
Με την ευκαιρία να καταθέσω και την εμπειρία μου στην Ιταλία. Καμμένο πηνίο λοιπόν. Μιλώντας με μηχανικό της Honda, μου είπε ότι η πιο δυνατή αιτία για καμμένα πηνία, ανορθωτές κτλ, είναι η αυξημένη χρήση στη πόλη με μικρές ταχύτητες (και κυρίως στροφές κινητήρα, δλδ κάτω από 4.000σαλ) και η μεγάλη αναμονή στα φανάρια. Χρειάζεται οπωσδήποτε δυνατό ρελαντί, όχι αναιμικό και....άλλη μηχανή για πόλη.
Κινούμενος από Μπολόνια προς Ανκόνα με πηνίο να υπολειτουργεί, μπαταρία που αδειάζει και βεντιλατέρ εκτός λειτουργίας , με το Vasilako (Βασίλη σε ευχαριστώ για όλα!!!) μπροστά να μου κουνάει το χέρι νευρικά για να πάω πιο γρήγορα, εγώ φοβόμουν γιατί είχα 110-112C και 100 χλμ στο κοντέρ. Κάποια στιγμή λέω δεν καίγεται το ρημάδι. Γκάζι και 140, σε λίγη ώρα η θερμοκρασία στους 98. Θυμίζω ότι η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν υψηλή.
Συνεπώς, μια χαρά κρυώνει το μοτέρ με τον αέρα και το βεντιλατέρ μας σε υψηλές ταχύτητες δεν είναι απαραίτητο. Έτσι λέω εγώ τουλάχιστο.
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
16/6/2010, 9:05 pm
gasoil wrote:
Γιάννη και το δικό σου δεν είναι νορμαλ. Το βαντυλατερ σου ΔΕΝ θα επρεπε να δουλεύει (ή αν προτιμας, να ειχε σβήσει μετά απο μισό λεπτό και να μην υποπέσει σε φαυλο κυκλο λειτουργίας) και η θερμοκρασία σου να ειναι περίπου 85 - 90. Διάβασε τι γραφω πιο πάνω
Vvag wrote:Κώστα τα' χουμε ξαναπεί... τα μοντέλα 06 και μετά έχουν θέμα λόγω euro3...
Μου' χει τύχει να ταξιδεύω στην εθνική 150-160, με 36-38 βαθμούς εξωτερική και να δω μέχρι και 114 βαθμούς και το βεντιλατέρ να δουλεύει στο φουλ!!!!
85-90 βαθμούς δε βλέπω ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα το καλοκαίρι!!!
Σωστα!!
και εγω Κωστα συνηθως ταξιδευω με 85-90 αλλα και κατω απο σπανιες και ακραιες συνθηκες (και τετοια ηταν προχθες) ΔΕΝ παω ποτε στα 110 +.
Παντως οπως λεει και ο Βαγγελης αλλο το 2002 και αλλο το 2007.........αυτο εχει ειπωθει πολλες φορες ετσι δεν ειναι?
- chr1s_86Τακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-03-09
Mηνύματα : 474
Ηλικία : 37
Μοντέλο : '88 BROS & '01 VFR
Κράνος : SHARK
Re: Διακόπτης που να ΣΒΗΝΕΙ το βεντιλατέρ ;;
17/6/2010, 3:34 am
Vvag wrote:
Μου' χει τύχει να ταξιδεύω στην εθνική 150-160, με 36-38 βαθμούς εξωτερική και να δω μέχρι και 114 βαθμούς και το βεντιλατέρ να δουλεύει στο φουλ!!!!
Αυτό ακριβώς είναι και το θέμα, ότι η λειτουργία του βεντιλατέρ σε αυτό το σενάριο όχι μόνο δεν βοηθάει την κατάσταση αλλά την κάνει χειρότερη...
Και για να μην μιλάω θεωρητικά σήμερα πήγα Χαλκίδα και στο γύρισμο ήμουν 3 η ώρα το μεσημέρι στην εθνική με τον αέρα να είναι πραγματικά καυτός.... Με 140-160 χαω η θερμοκρασία ήταν στους 98 περίπου βαθμούς σταθερά... Στα διόδια δεν έσβησα και έτσι αναψε βεντιλατέρ και στην υπόλοιπη διαδρομή δεν έπεσε η θερμοκρασία κάτω από 108... Και φυσικά δεν έσβησε ποτέ το βεντιλατέρ.
Το θέμα δεν είναι μόνο οι θερμοκρασίες, προσωπικά θεωρώ γελοίο το γεγονός ότι από τα διόδια μέχρι την Αχαρνών πήγαινα με αναμένο το βεντιλατέρ, ΧΩΡΙΣ αυτό να συμβάλλει στην ψύξη στο ελάχιστο. Δηλαδή αν πήγαινα στη Λάρισα πχ, θα έκανα 300 χλμ απόσταση με βεντιλατέρ αναμένο ΚΑΙ υψηλή θερμοκρασία στο κύκλωμα ψύξης; Απαράδεκτο, ο σχεδιασμός αυτού του συστήματος είναι αποτυχημένος....
Που να παρεμβάλλω το διακόπτη;
Page 1 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|