Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
+2
KiloMeater
Ταξιδευτής
6 posters
Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
7/4/2010, 5:11 pm
Επειδη με τον αρχι@$$%%^ που εχω μπλεξει στη δουλεια δεν βλεπω προκοπη και να καταφερνω ποτε να παω σε κανενα TD Τεταρτης, τελικα το πηρα αποφαση: Κυριακατικο TD του Ζαφειροπουλου.
Ειχα πει παλια οτι δεν θα πηγαινα γιατι τοτε ηταν ψιλομπαχαλο αλλα εχω μαθει οτι εχει φτιαξει πολυ σε επιπεδο συμμετοχων και επιβλεψης, οποτε με βλεπω να κατεβαινω...
Ποιος ειναι να ερθει παρεα;
Ειχα πει παλια οτι δεν θα πηγαινα γιατι τοτε ηταν ψιλομπαχαλο αλλα εχω μαθει οτι εχει φτιαξει πολυ σε επιπεδο συμμετοχων και επιβλεψης, οποτε με βλεπω να κατεβαινω...
H Εxtreme Trackdays θα διοργανώσει την Κυριακή 11 Απριλίου ελεύθερες δοκιμές μοτοσυκλετών στο Αυτοκινητοδρόμ ιο Μεγάρων από τις εννέα το πρωί εως την δύση του ηλίου.
Ο διαχωρισμός των αναβατών ανάλογα με το οδηγικό τους επίπεδο θα είναι σε αρχάριους, ενδιάμεσους και προχωρημένους ( με ειδικό session για αγωνιζόμενους) ενώ την πλοήγηση των αρχαρίων θα αναλάβουν έμπειροι αγωνιζόμενοι (Γρηγόρης Παναγιωτόπουλο ς, Σπύρος Νικολούζος, Τάκης Σαμαρτζής, Γιώργος Λούβαρης).
Τεχνικός έλεγχος των μοτοσυκλετών των συμμετεχόντων, ενημέρωση για τους κανόνες ασφαλείας στην πίστα αλλά και βασικών αρχών αγωνιστικής οδήγησης ανήκουν στο πακέτο των παροχών προς τους συμμετέχοντες καθώς και συμβουλές για το σωστό στήσιμο των μοτοσικλετών.
Παράλληλα θα διατίθενται ελαστικά Metzeler-Pirelli σε προνομιακές τιμές και δωρεάν τοποθέτηση, θα υπάρχει η δυνατότητα ενοικίασης εξοπλισμού αλλά και ύπαρξη επαγγελματία φωτογράφου.
Τα μεγάλα νέα αυτή την φορά έρχονται από τον χώρο της Τriumph που θα προσφέρει για δοκιμή δύο μοτοσικλέτες της (Daytona 675 και Street Triple) στους συμμετέχοντες. Στις 13 Ιουνίου σε αντίστοιχη εκδήλωση θα γίνει μεγάλη κλήρωση με δώρο μια Street Triple (!!!) με δικαίωμα συμμετοχής σε αυτή να έχουν όλοι όσοι έχουν πραγματοποιήσε ι τα αντίστοιχα test ride των Extreme Trackdays.
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής απευθυνθείτε στα 210 6560075,6972233094 ή στο sotzaf@techlink.gr
Ποιος ειναι να ερθει παρεα;
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
7/4/2010, 5:14 pm
Εχε υπόψην οτι τις Κυριακές γίνεται χαμός απο κόσμο συνηθως
( ενώ Τετάρτες είναι πολύ χαλαρά.... )
( ενώ Τετάρτες είναι πολύ χαλαρά.... )
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
7/4/2010, 5:30 pm
Αντε να κερδίσεις και το Triumph για τη συλλογή σου !!!
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
7/4/2010, 5:37 pm
KiloMeater wrote:Εχε υπόψην οτι τις Κυριακές γίνεται χαμός απο κόσμο συνηθως
( ενώ Τετάρτες είναι πολύ χαλαρά.... )
E προφανως βρε συ Ηλια! Αν μπορουσα να πηγαινα τις Τεταρτες νομιζεις δεν θα το προτιμουσα;;
Εχει τυχει να παω Κυριακη και να εχει βαλει 4 γκρουπακια και παλι να μενει κοσμος εκτος!
Αλλα αναθεμα τη δουλεια μου μεσα που δεν εχω επιλογες! Θα κλεισω ομως γκρουπακι απο νωρις και θα παω πρωι πρωι για να αποφυγω το χαμο!
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
8/4/2010, 3:29 pm
Θα ερθει κανεις την Κυριακη παρεα;; Αντε ρε σεις! Κυριακη ειναι. Δεν ειναι εργασιμη!
Το προγραμμα εχει ως εξης: παμε νωρις για να αποφυγουμε το χαμο του μεσημεριου και μετα την πιστα παμε για το κλασσικο και καθιερωμενο καφεδακι στην Παχη!
Συν οτι οσοι δεν εχουν ερθει ποτε στα Μεγαρα θα παρετε και μια γευση απο την πιστα.
Τι λετε;
Το προγραμμα εχει ως εξης: παμε νωρις για να αποφυγουμε το χαμο του μεσημεριου και μετα την πιστα παμε για το κλασσικο και καθιερωμενο καφεδακι στην Παχη!
Συν οτι οσοι δεν εχουν ερθει ποτε στα Μεγαρα θα παρετε και μια γευση απο την πιστα.
Τι λετε;
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
10/4/2010, 7:58 pm
Να ενημερωσω τους συμφορουμιτες και να πω οτι θα ειμαι και εγω εκει απο το πρωι (κατα τις 9΄00 με 9 '30).Θα ειμαι με ενα ασπρο Nissan φορτηγακι με μαυρο καλυμμα.Θα μπω μεσα με ενα cbr 600 με μαυρα πολυεστερικα φαιρινγκ οποιος ερθει και θελει ας περασει απο εκει για παρεα και κουβεντα.Βεβαια μετα δεν ειμαι για το καφεδακι που λεει ο Ταξιδευτης λογω του οτι θα ειμαι με το τουτου και με περιμενει λιγο δουλεια στην επιστροφη.Βλεπε ξεφορτωμα μοτο στο γκαραζ του φιλου, παρκαρισμα τρειλορ, κτλ
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
11/4/2010, 9:13 pm
Απολογισμος ενος Track Day...
{απολογια για το μακροσκελες post}
Τελικα η απουσια μου εναμιση χρονο απο τις πιστες παραηταν μεγαλο διαστημα...
Σε γενικες γραμμες το ευχαριστηθηκα αλλα χρειαζομαι ακομα πολυυυυ δουλεια για να επανελθω.
Αποφασισα να συμμετασχω στο group των ενδιαμεσων, κατι που δεν υπαρχει στα TD του 0-300. Στον Ζαφ το ενδιαμεσο group ειναι λιγο ...σχιζοφρενικο. Εχει ατομα που γυριζουν στο 1.20+ και αλλους στο 1.10 flat. Αυτο πιστεψτε με σημαινει τεραστια διαφορα σε οδηγικη ικανοτητα και ουτε οι μεν νοιωθουν καλα αλλα ουτε και οι δε.
Στην προκειμενη, ημουν αναμεσα στα 2 groups. Γρηγορος για τους αρχαριους, αργος (ειδικα μετα απο τοσο καιρο) για τους ενδιαμεσους. Τι να κανουμε ομως; Το αντιμετωπισα ως προκληση και μπηκα στους δευτερους...
Αξιζει να σημειωθει οτι εκει βρηκα και 2 φιλους απο το mybike, τον Ανδρεα (SV1000) και τον Αλεξανδρο (ZXR636) οι οποιοι ειχαν ηδη κανει ενα πρωτο 20λεπτο πριν ερθω.
Στο πρωτο session το πρωι μπηκα τελειως χ@σμενος μεσα...
Εχοντας ακουσει (και δει) διαφορα στα TD του Ζαφειροπουλου, επαιρνα την καθε στροφη περιμενοντας οτι θα σκασει καποιος αφρεναριστος απο πισω και θα γινουμε ηχος και φως.
Αν και δεν κοιταμε καθρεφτες καθολου κανονικα, ομολογω οτι τα 2 πρωτα 20λεπτα τα περασα με το αγχος των πισω μου και το ενα ματι να ριχνει κλεφτες ματιες στους επερχομενους...
Χωρια που ειδικα στα 2 πρωτα 20λεπτα αντιμετωπισα μερικες χαροντικες προσπερασεις απο την εσωτερικη που αν ειχαν γινει στο 0-300 θα ειχαν φαει μαυρη σημαια με το καλημερα....
Σε τετοια κατασταση δεν γραφεις χρονους ουτε μπορεις να πας οπως θες!
Τα λαστιχα αν και εξω δεν ειχαν δωσει κανενα δειγμα γραφης και αρχικα τα ψιλοφοβομουν στο αν θα δουλεψουν στην πιστα, τελικα αποδειχτηκαν υποδειγματικα!
Παρολαυτα ειχα κουμπωμενη μεσα την 3η και δεν αλλαζα καθολου, αλλα ουτε και ανοιγα το γκαζι στις εξοδους των στροφων απο φοβο γλυστρηματος. Οχι οτι θα γινοταν κατι τετοιο αλλα το περσινο ατυχημα με ειχε επηρρεασει τελικα πολυ...
Δεν μπορουσα να βρω τα σημαδια για τις στροφες, τις γραμμες, τα φρενα, απολυτως τιποτα.
Το μεγαλο ομως προβλημα μου ηταν στη θεση του σωματος. Εδω πρεπει να πω οτι ο δεξιος αστραγαλος ειναι σε ασχημη κατασταση απο ενα ατυχημα που ειχα με το σκουτερ πριν 2 μηνες οταν πεταχτηκε ενας παππους απο στενο με αποτελεσμα το μηχανακι να μου γυρισει το ποδι.
Εβγαζα σωμα αλλα δεν μπορουσα να στηριξω το σωμα με το αριστερο ποδι στο ντεποζιτο, με αποτελεσμα να κρεμομαι στα κλιπον και να ριχνω ολο το βαρος μου στο δεξι ποδι και τον αστραγαλο που συντομα αρχισε να ποναει σε τετοιο βαθμο που το ποδι ετρεμε απο την προσπαθεια να αντεξει.
Καπως ετσι περασε το πρωτο session και με εμενα σε αθλια κατασταση! Ο Ανδρεας που εμπαινε στο 2 TD της ζωης του μου ειπε οτι ηταν κολλημενος πισω μου και με ειχε σε καποιες φασεις, αλλα δεν ηθελε να εμπλακουμε σε "μαχη".
Για το 2ο session εριξα λιγο ακομα τις πιεσεις στα λαστιχα και μπηκα προσπαθοντας να βρω τη θεση σωματος. Αυτο ηταν λαθος γιατι συντομα αρχισα να κουραζομαι πολυ παλι και βεβαια αυτο ειχε αντικτυπο σε ολη την οδηγηση μου που δεν ειχε καμια ροη. Ατσαλα και πολλα φρενα, φοβισμενο ανοιγμα του γκαζιου και ο νους μου στους πισω που εκλεινα (αλλα προς τιμην τους με περνουσαν σε σωστα σημεια).
Προς το τελος του session ενοιωσα οτι αρχιζω να συνερχομαι λιγο και εφτασα να ξυσω στα γνωστα λημερια (Κ5-Κ6-Κ9) αλλα συντομα η σημαια τερματισμου μου εκοψε τη φορα.
Ο Δημητρης που ειχε ερθει για παρεα με μετρησε στο 1.22, που ηταν βεβαια τραγικο αλλα αναμενομενο μετα απο τοσο μεγαλη απουσια και αγυμνασια. Αρκει να σκεφτει κανεις οτι οταν αφησα τελευταια φορα την πιστα γυρνουσα στο 1.14-1.15 σταθερα χωρις να νοιωθω οτι ζοριζω εμενα η το μηχανακι...
Τα λαστιχα ειχαν αρχισει να δουλευονται καλα και ειχαν ανεβασει πολυ καλη θερμοκρασια, αλλα τοσο μπρος οσο και πισω ειχαν ενα δαχτυλο ακομα μεχρι τις ακρες. Προφανως ειχα περιθωριο πολυ μεγαλυτερων κλισεων.
Καπου εκει ηρθε και ο Φανης και εγω χαρηκα παρα πολυ που ειδα τον αγαπητο μου καραφλακια!
Στο 3ο session αποφασισα να κανω κατι που αποδειχθηκε η καλυτερη επιλογη: δεν θα ασχολιομουν καθολου με τη θεση του σωματος αλλα θα προσπαθουσα να βρω τα σημαδια μου για τις στροφες. Ουτως η αλλως ειχα μπολικα αποθεματα κλισης οποτε θα εμπιστευομουν τα λαστιχα και θα εμπαινα με ροη.
Αυτη τη φορα ημουν αισθητα πιο γρηγορος! Στο μεγαλυτερο μερος του session ημουν μονος μου: ουτε εφτανα καποιο group ουτε με φτανανε, σημαδι οτι βελτιωνομουν. Γυρο με το γυρο ανεβαζα ρυθμο και στις εξοδους των στροφων το γκαζι ανοιγε στο τερμα του γκριπ.
Βγηκα εξω με ενα μεγαλο χαμογελο και ο Δημητρης απλα επιβεβαιωσε την αισθηση μου: ημουν 3 δευτερα κατω και γυρνουσα πλεον στο 1.19, στο ιδιο γυρολογιο με τον Ανδρεα!
Το 4ο session ηταν και το καλυτερο. Συνεχισα την ιδια τακτικη και οχι μονο εμενα κοντα στα γκρουπακια που ειχαν σχηματιστει στην πιστα αλλα περνουσα και αρκετους.
Συντομα επιασα τον Ανδρεα που ειχε ξεκινησει λιγο νωριτερα και τον περασα, ενω λιγο αργοτερα επιασα τον Αλεξανδρο που γυριζε ολη την μερα στο 1.16 και πηγαινε εξαιρετικα.
Εμεινα κολλημενος πισω του για 3 γυρους εχοντας αρκετες ευκαιριες να περασω, αλλα δεν το εκανα περιμενοντας να "καθαρισω" στην πισω ευθεια.
Εκει μαλιστα ειχα την ευκαιρια να δω πως σουζαρει η μηχανη με ..4η (!) οταν κατα λαθος ανεβαζοντας απο 3η κρατησα το γκαζι τερμα ανοιχτο και αλλαξα ταχυτητα!
Τελικα εφυγα μπροστα και μεχρι τον τερματισμο συνεχισα να ανεβαζω το ρυθμο μου λιγο λιγο και το διασκεδαζα παρα πολυ κατι που φανηκε και εξω. Τοσο ο Δημητρης οσο και ο Φανης μου ειπαν οτι ειχα σαφη βελτιωση και ο χρονος το εδειξε γραφοντας τελικα 1.16!
Ο Ανδρεας μαλιστα ειχε μια ατυχη στιγμη οταν αφαιρεθηκε στιγμιαια και εφυγε ευθεια στις "φυστικιες" αλλα ευτυχως ουτε αυτος ουτε η μηχανη επεσαν κατω.
Καπου εκει αποχωρησε ο Δημητρης και Φανης, ενω εγω και ο Αλεξανδρος αποφασισαμε να κανουμε και ενα ακομα session, το οποιο ομως δεν το ευχαριστηθηκαμε καθολου οντας πλεον πολυ κουρασμενοι. Εγω επιασα ξανα να παλευω με τη θεση του σωματος, ο αστραγαλος αρχισε να με πεθαινει στον πονο και πλεον σκεφτομουν την κινηση στην επιστροφη κλπ κλπ...
Αυτο σημαινε οτι επρεπε να αποχωρω σιγα σιγα οπως και εγινε...
Συμπερασμα: χρειαζομαι πολυ προπονηση, δουλεια στη θεση του σωματος και φυσικη κατασταση! Η μηχανη ηταν ακλονητη και εδειξε τελειως ασυγκινητη απο τις φιλοτιμες προσπαθειες μου... Εγω ειμαι που χρειαζομαι επειγοντως αναβαθμιση!
Ες αυριον τα σπουδαια λοιπον!
ΥΓ. Φωτο μην περιμενετε... Δεν θα δωσω 20 ευρω για να δω τα χαλια μου!
{απολογια για το μακροσκελες post}
Τελικα η απουσια μου εναμιση χρονο απο τις πιστες παραηταν μεγαλο διαστημα...
Σε γενικες γραμμες το ευχαριστηθηκα αλλα χρειαζομαι ακομα πολυυυυ δουλεια για να επανελθω.
Αποφασισα να συμμετασχω στο group των ενδιαμεσων, κατι που δεν υπαρχει στα TD του 0-300. Στον Ζαφ το ενδιαμεσο group ειναι λιγο ...σχιζοφρενικο. Εχει ατομα που γυριζουν στο 1.20+ και αλλους στο 1.10 flat. Αυτο πιστεψτε με σημαινει τεραστια διαφορα σε οδηγικη ικανοτητα και ουτε οι μεν νοιωθουν καλα αλλα ουτε και οι δε.
Στην προκειμενη, ημουν αναμεσα στα 2 groups. Γρηγορος για τους αρχαριους, αργος (ειδικα μετα απο τοσο καιρο) για τους ενδιαμεσους. Τι να κανουμε ομως; Το αντιμετωπισα ως προκληση και μπηκα στους δευτερους...
Αξιζει να σημειωθει οτι εκει βρηκα και 2 φιλους απο το mybike, τον Ανδρεα (SV1000) και τον Αλεξανδρο (ZXR636) οι οποιοι ειχαν ηδη κανει ενα πρωτο 20λεπτο πριν ερθω.
Στο πρωτο session το πρωι μπηκα τελειως χ@σμενος μεσα...
Εχοντας ακουσει (και δει) διαφορα στα TD του Ζαφειροπουλου, επαιρνα την καθε στροφη περιμενοντας οτι θα σκασει καποιος αφρεναριστος απο πισω και θα γινουμε ηχος και φως.
Αν και δεν κοιταμε καθρεφτες καθολου κανονικα, ομολογω οτι τα 2 πρωτα 20λεπτα τα περασα με το αγχος των πισω μου και το ενα ματι να ριχνει κλεφτες ματιες στους επερχομενους...
Χωρια που ειδικα στα 2 πρωτα 20λεπτα αντιμετωπισα μερικες χαροντικες προσπερασεις απο την εσωτερικη που αν ειχαν γινει στο 0-300 θα ειχαν φαει μαυρη σημαια με το καλημερα....
Σε τετοια κατασταση δεν γραφεις χρονους ουτε μπορεις να πας οπως θες!
Τα λαστιχα αν και εξω δεν ειχαν δωσει κανενα δειγμα γραφης και αρχικα τα ψιλοφοβομουν στο αν θα δουλεψουν στην πιστα, τελικα αποδειχτηκαν υποδειγματικα!
Παρολαυτα ειχα κουμπωμενη μεσα την 3η και δεν αλλαζα καθολου, αλλα ουτε και ανοιγα το γκαζι στις εξοδους των στροφων απο φοβο γλυστρηματος. Οχι οτι θα γινοταν κατι τετοιο αλλα το περσινο ατυχημα με ειχε επηρρεασει τελικα πολυ...
Δεν μπορουσα να βρω τα σημαδια για τις στροφες, τις γραμμες, τα φρενα, απολυτως τιποτα.
Το μεγαλο ομως προβλημα μου ηταν στη θεση του σωματος. Εδω πρεπει να πω οτι ο δεξιος αστραγαλος ειναι σε ασχημη κατασταση απο ενα ατυχημα που ειχα με το σκουτερ πριν 2 μηνες οταν πεταχτηκε ενας παππους απο στενο με αποτελεσμα το μηχανακι να μου γυρισει το ποδι.
Εβγαζα σωμα αλλα δεν μπορουσα να στηριξω το σωμα με το αριστερο ποδι στο ντεποζιτο, με αποτελεσμα να κρεμομαι στα κλιπον και να ριχνω ολο το βαρος μου στο δεξι ποδι και τον αστραγαλο που συντομα αρχισε να ποναει σε τετοιο βαθμο που το ποδι ετρεμε απο την προσπαθεια να αντεξει.
Καπως ετσι περασε το πρωτο session και με εμενα σε αθλια κατασταση! Ο Ανδρεας που εμπαινε στο 2 TD της ζωης του μου ειπε οτι ηταν κολλημενος πισω μου και με ειχε σε καποιες φασεις, αλλα δεν ηθελε να εμπλακουμε σε "μαχη".
Για το 2ο session εριξα λιγο ακομα τις πιεσεις στα λαστιχα και μπηκα προσπαθοντας να βρω τη θεση σωματος. Αυτο ηταν λαθος γιατι συντομα αρχισα να κουραζομαι πολυ παλι και βεβαια αυτο ειχε αντικτυπο σε ολη την οδηγηση μου που δεν ειχε καμια ροη. Ατσαλα και πολλα φρενα, φοβισμενο ανοιγμα του γκαζιου και ο νους μου στους πισω που εκλεινα (αλλα προς τιμην τους με περνουσαν σε σωστα σημεια).
Προς το τελος του session ενοιωσα οτι αρχιζω να συνερχομαι λιγο και εφτασα να ξυσω στα γνωστα λημερια (Κ5-Κ6-Κ9) αλλα συντομα η σημαια τερματισμου μου εκοψε τη φορα.
Ο Δημητρης που ειχε ερθει για παρεα με μετρησε στο 1.22, που ηταν βεβαια τραγικο αλλα αναμενομενο μετα απο τοσο μεγαλη απουσια και αγυμνασια. Αρκει να σκεφτει κανεις οτι οταν αφησα τελευταια φορα την πιστα γυρνουσα στο 1.14-1.15 σταθερα χωρις να νοιωθω οτι ζοριζω εμενα η το μηχανακι...
Τα λαστιχα ειχαν αρχισει να δουλευονται καλα και ειχαν ανεβασει πολυ καλη θερμοκρασια, αλλα τοσο μπρος οσο και πισω ειχαν ενα δαχτυλο ακομα μεχρι τις ακρες. Προφανως ειχα περιθωριο πολυ μεγαλυτερων κλισεων.
Καπου εκει ηρθε και ο Φανης και εγω χαρηκα παρα πολυ που ειδα τον αγαπητο μου καραφλακια!
Στο 3ο session αποφασισα να κανω κατι που αποδειχθηκε η καλυτερη επιλογη: δεν θα ασχολιομουν καθολου με τη θεση του σωματος αλλα θα προσπαθουσα να βρω τα σημαδια μου για τις στροφες. Ουτως η αλλως ειχα μπολικα αποθεματα κλισης οποτε θα εμπιστευομουν τα λαστιχα και θα εμπαινα με ροη.
Αυτη τη φορα ημουν αισθητα πιο γρηγορος! Στο μεγαλυτερο μερος του session ημουν μονος μου: ουτε εφτανα καποιο group ουτε με φτανανε, σημαδι οτι βελτιωνομουν. Γυρο με το γυρο ανεβαζα ρυθμο και στις εξοδους των στροφων το γκαζι ανοιγε στο τερμα του γκριπ.
Βγηκα εξω με ενα μεγαλο χαμογελο και ο Δημητρης απλα επιβεβαιωσε την αισθηση μου: ημουν 3 δευτερα κατω και γυρνουσα πλεον στο 1.19, στο ιδιο γυρολογιο με τον Ανδρεα!
Το 4ο session ηταν και το καλυτερο. Συνεχισα την ιδια τακτικη και οχι μονο εμενα κοντα στα γκρουπακια που ειχαν σχηματιστει στην πιστα αλλα περνουσα και αρκετους.
Συντομα επιασα τον Ανδρεα που ειχε ξεκινησει λιγο νωριτερα και τον περασα, ενω λιγο αργοτερα επιασα τον Αλεξανδρο που γυριζε ολη την μερα στο 1.16 και πηγαινε εξαιρετικα.
Εμεινα κολλημενος πισω του για 3 γυρους εχοντας αρκετες ευκαιριες να περασω, αλλα δεν το εκανα περιμενοντας να "καθαρισω" στην πισω ευθεια.
Εκει μαλιστα ειχα την ευκαιρια να δω πως σουζαρει η μηχανη με ..4η (!) οταν κατα λαθος ανεβαζοντας απο 3η κρατησα το γκαζι τερμα ανοιχτο και αλλαξα ταχυτητα!
Τελικα εφυγα μπροστα και μεχρι τον τερματισμο συνεχισα να ανεβαζω το ρυθμο μου λιγο λιγο και το διασκεδαζα παρα πολυ κατι που φανηκε και εξω. Τοσο ο Δημητρης οσο και ο Φανης μου ειπαν οτι ειχα σαφη βελτιωση και ο χρονος το εδειξε γραφοντας τελικα 1.16!
Ο Ανδρεας μαλιστα ειχε μια ατυχη στιγμη οταν αφαιρεθηκε στιγμιαια και εφυγε ευθεια στις "φυστικιες" αλλα ευτυχως ουτε αυτος ουτε η μηχανη επεσαν κατω.
Καπου εκει αποχωρησε ο Δημητρης και Φανης, ενω εγω και ο Αλεξανδρος αποφασισαμε να κανουμε και ενα ακομα session, το οποιο ομως δεν το ευχαριστηθηκαμε καθολου οντας πλεον πολυ κουρασμενοι. Εγω επιασα ξανα να παλευω με τη θεση του σωματος, ο αστραγαλος αρχισε να με πεθαινει στον πονο και πλεον σκεφτομουν την κινηση στην επιστροφη κλπ κλπ...
Αυτο σημαινε οτι επρεπε να αποχωρω σιγα σιγα οπως και εγινε...
Συμπερασμα: χρειαζομαι πολυ προπονηση, δουλεια στη θεση του σωματος και φυσικη κατασταση! Η μηχανη ηταν ακλονητη και εδειξε τελειως ασυγκινητη απο τις φιλοτιμες προσπαθειες μου... Εγω ειμαι που χρειαζομαι επειγοντως αναβαθμιση!
Ες αυριον τα σπουδαια λοιπον!
ΥΓ. Φωτο μην περιμενετε... Δεν θα δωσω 20 ευρω για να δω τα χαλια μου!
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 56
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
11/4/2010, 9:25 pm
αυτά είναι
δε γράφω τίποτε άλλο γιατί ζηλεύωωωωω
δε γράφω τίποτε άλλο γιατί ζηλεύωωωωω
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
11/4/2010, 10:11 pm
αχχχχ μας εφτιαξες βραδιάτικα....
αντε και εις ανώτερα...
εγώ πάντως πάντα στο πρώτο session είμαι χάλιας μεχρι να καλιμπραριστώ.... μετά οκ, οτι μπορώ
αντε και εις ανώτερα...
εγώ πάντως πάντα στο πρώτο session είμαι χάλιας μεχρι να καλιμπραριστώ.... μετά οκ, οτι μπορώ
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
11/4/2010, 10:21 pm
Μια χαρα Νικο μπραβο το φχαριστηθηκες και ξεδωσες , πραγματι στο προτελευταιο 20αλεπτο ησουν σαφεστατα πιο βελτιομενος σε ολα και οχι μονο στο χρονο , αρχισες να βρισκεις τις γραμμες σου και να φρεναρεις σωστοτερα και να
ανοιγεις με περοσσοτερη ανεση το γκαζι στις εξοδους.
Οσο για την κουραση και τη βελτιωση , ετσι ειναι θελει δουλεια η πιστα χρονο και χρημα.
Η αληθεια ειναι οτι δελεαστηκα , αλλα με αυτα τα λαχτιχα που εχω ουτε λογος , ασε πουδε θα μου επετρεπαν.
Στην πορεια βλεπουμε.
παντα τετοια Νικο και παντα ορθος
ανοιγεις με περοσσοτερη ανεση το γκαζι στις εξοδους.
Οσο για την κουραση και τη βελτιωση , ετσι ειναι θελει δουλεια η πιστα χρονο και χρημα.
Η αληθεια ειναι οτι δελεαστηκα , αλλα με αυτα τα λαχτιχα που εχω ουτε λογος , ασε πουδε θα μου επετρεπαν.
Στην πορεια βλεπουμε.
παντα τετοια Νικο και παντα ορθος
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 12:36 pm
Να πω και εγω την εμπειρια μου απο το χθεσινο track day.Μπηκα μεσα για τρια session (20λεπτα).Την τελευταια φορα που ειχα παει Μεγαρα ηταν πριν 5 μηνες περιπου και σε συνδιασμο με τα παραπανισια τελευταια κιλα το πρωτο session ηταν πολυ αναγνωριστικο.Ημουνα στο ιδιο γκρουπ με το Νικο ( το πρασινο) αλλα δεν μπορουσα να νοιωσω ανετα ουτε μετην μοτο ουτε με εμενα αλλα ουτε και με τους υπολοιπους αναβατες μεσα στην πιστα.
Τους τελευταιους δυο γυρους αρχισα να ξεσκουριαζω αλλα η καρω σημαια μου εκοψε την φορα.
Αφου βγηκα εξω οι "παρατηρησεις" των δικων μου ηταν οτι φαινομουνα πολυ σφιγμενος πανω στην μοτο και χωρις να το απολαμβανω. Ετσι στο δευτερο session εθεσα ως στοχο την χαλαρωση μου απο την μεση και πανω και περισσοτερο των χεριων.Και οπως εγινε .Στο μισο 20λεπτο πηγαινα σαφως καλυτερα και πραγματικα αρχισα να το απολαμβανω.Τοτε εγιναν δυο τρια προσπερασματα σε εμενα απο την εσωτερικη ( πραγμα που απαγορευεται) πολυ οριακα και εκτος οτι με ξενερωσαν μου χαλασαν την αυτοσυγκεντρωση αρα και τον ρυθμο που ειχα αποκτησει μεχρι εκεινη την ωρα.
Το τριτο session πραγματικα το ευχαριστηθηκα .Ημουνα πιο ηρεμος τωρα ειχα ζεσταθει για καλα και εβαλα ως στοχο να ανοιγω το γκαζι λιγο νωριτερα απο οτι πριν στις εξοδους.Οπως και εγινε.Βεβαια και σε αυτο το session δεν ελλειψαν οι "καγκουροπροσπερασεις" αλλα τωρα ημουνα προετοιμασμενος και δεν με χαλασαν τοσο.
Κλεινωντας να πω οτι ειδα και τον Νικο εκει και χαιρετηθηκαμε αλλα οχι καποιον αλλο απο εδω μεσα, μαλλον ο CB-1 FAN ηρθε αργοτερα.Αντε την επομενη φορα περισοτεροι.
Παντως η εμπειρια της πιστας ειναι πραγματικα αναζωογονητικη και συνδυαζει την διασκεδαση με την ασφαλη εξασκηση των οδηγικων μας ικανοτητων, αλλα και την βελτιωση τους.
Τους τελευταιους δυο γυρους αρχισα να ξεσκουριαζω αλλα η καρω σημαια μου εκοψε την φορα.
Αφου βγηκα εξω οι "παρατηρησεις" των δικων μου ηταν οτι φαινομουνα πολυ σφιγμενος πανω στην μοτο και χωρις να το απολαμβανω. Ετσι στο δευτερο session εθεσα ως στοχο την χαλαρωση μου απο την μεση και πανω και περισσοτερο των χεριων.Και οπως εγινε .Στο μισο 20λεπτο πηγαινα σαφως καλυτερα και πραγματικα αρχισα να το απολαμβανω.Τοτε εγιναν δυο τρια προσπερασματα σε εμενα απο την εσωτερικη ( πραγμα που απαγορευεται) πολυ οριακα και εκτος οτι με ξενερωσαν μου χαλασαν την αυτοσυγκεντρωση αρα και τον ρυθμο που ειχα αποκτησει μεχρι εκεινη την ωρα.
Το τριτο session πραγματικα το ευχαριστηθηκα .Ημουνα πιο ηρεμος τωρα ειχα ζεσταθει για καλα και εβαλα ως στοχο να ανοιγω το γκαζι λιγο νωριτερα απο οτι πριν στις εξοδους.Οπως και εγινε.Βεβαια και σε αυτο το session δεν ελλειψαν οι "καγκουροπροσπερασεις" αλλα τωρα ημουνα προετοιμασμενος και δεν με χαλασαν τοσο.
Κλεινωντας να πω οτι ειδα και τον Νικο εκει και χαιρετηθηκαμε αλλα οχι καποιον αλλο απο εδω μεσα, μαλλον ο CB-1 FAN ηρθε αργοτερα.Αντε την επομενη φορα περισοτεροι.
Παντως η εμπειρια της πιστας ειναι πραγματικα αναζωογονητικη και συνδυαζει την διασκεδαση με την ασφαλη εξασκηση των οδηγικων μας ικανοτητων, αλλα και την βελτιωση τους.
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 12:40 pm
Εχω φάει και εγώ προσπεράσεις απο την εσωτερική αλλά δεν το θεωρώ και τόσο κακό άμα γίνονται με σύνεση...
Moto GP δε βλέπετε;;;
Moto GP δε βλέπετε;;;
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 12:47 pm
Μωρε MotoGp βλεπουμε αλλα αλλο το ενα και αλλο το αλλο.Οταν μπαινεις στην πιστα και σου λεει ο οργανωτης οτι καποια πραγματα απαγορευονται δεν τα κανεις.Και εγω θα μπορουσα να προσπερασω ετσι αλλα γιατι να κανω κατι που θα ενοχλησει τον αλλο, αλλα και απαγορευεται?
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 12:49 pm
Κατα βάση αστειεύομαι ετσι;
ούτε εγώ προσπερνάω ετσι αλλα οσες φορές μου εχει γίνει, δεν με πείραξε...
ούτε εγώ προσπερνάω ετσι αλλα οσες φορές μου εχει γίνει, δεν με πείραξε...
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 12:59 pm
Οκ ολα καλα .Αλλα δεν ειναι λιγο σπαστικο να πηγαινεις με το γραμμα του νομου και να θελεις εναν γυρω και , για να φτασεις στην ευθεια για να προσπερασεις νομοτυπα εναν πιο αργο αναβατη απο εσενα και να ερχεται ο αλλος μετο ετσι θελω να σε αναγκαζει να κοψεις για να περασει αυτος?
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 1:06 pm
KiloMeater wrote:Εχω φάει και εγώ προσπεράσεις απο την εσωτερική αλλά δεν το θεωρώ και τόσο κακό άμα γίνονται με σύνεση...
Moto GP δε βλέπετε;;;
Ηλια, σαφως δεν εχω τιποτα εναντια στις προσπερασεις απο την εσωτερικη εφοσων γινονται με συνεση. (Εξαλλου και εγω το εχω κανει καποιες λιγες φορες στην Κ6, Κ9-Κ10 κλπ.)
Ομως ο Βαγγελης εχει απολυτο δικιο. Στο group μας ηταν μερικοι που πραγματικα χωνονταν τελειως χαροντικα, ειδικα ενας με μια παμπαλαια φορμα IXS που σε δυο φασεις αν ειχα κρατησει τη γραμμη μου και ειχα παει να στριψω θα ειχαμε γινει π@τανα.
Επισης εγω κανονικα εχω λιγο "περιεργες" γραμμες στην πιστα. Μου αρεσει να μπαινω βαθια στη στροφη και να κοβω το apex ευθεια χρησιμοποιοντας ολο το πλατος της πιστας. Αυτο στην προκειμενη περιπτωση δεν μπορουσα να το κανω γιατι αν το εκανα τοτε σιγουρα καποιος καγκουρας θα πηγαινε να χωθει απο την εσωτερικη και θα χτυπουσαμε, οποτε αναγκαζομουν να κοψω και να αφησω τους καγκουρες να περασουν απο την εσωτερικη η παρομοιως δεν ανοιγα την μηχανη για να αφησω να περασει το Χ περιεργο γκρουπακι και να μην μπλεξουμε.
Και εγω ξενερωσα με αυτα τα προσπερασματα παντως και απο αυτοσυγκεντρωση το γραφω παραπανω... Το ενα ματι ηταν στον καθρεφτη και το μισο μυαλο στο αν θα στριψω η αν θα πεσει ο πισω πανω μου.
Την επομενη φορα ομως θα ειναι σιγουρα καλυτερα!
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 1:20 pm
Ειχες ανοικτό καθρέπτη μέσα;;;;
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 1:23 pm
KiloMeater wrote:Ειχες ανοικτό καθρέπτη μέσα;;;;
Και εγω πιστευω αυτο ηταν λαθος.
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 56
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 1:24 pm
Ταξιδευτής wrote:Μου αρεσει να μπαινω βαθια στη στροφη και να κοβω το apex ευθεια χρησιμοποιοντας ολο το πλατος της πιστας
σημείωση: ducati μαύρο (αν λειτουργήσει) και το φτάσουμε, στην στροφή παρατάμε φρένα και περνάμε από εσωτερική
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 1:36 pm
Σωστόοοςςς...
Ασε που δεν θες να είσαι ακριβώς απο πίσω του μην πατήσεις κανα oil patch
Ασε που δεν θες να είσαι ακριβώς απο πίσω του μην πατήσεις κανα oil patch
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 1:47 pm
Διακρινω μια συμπαθεια προς την Ducati η μου φαινεται?
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 3:50 pm
Τα ducati τα περναμε παντα λιγο πριν την γραμμη του τερματισμου,τι σκατα τον Dovi δεν τον παρακολουθει κανενας.
- vagelis78Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-07-07
Mηνύματα : 1041
Ηλικία : 46
Μοντέλο : VFR 800 ' 03
Κράνος : Shoei XR1100
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 3:59 pm
Σωστοςςςςςςς
Re: Extreme Track Days Ζαφειροπουλος 11/04
12/4/2010, 4:19 pm
vagelis78 wrote:KiloMeater wrote:Ειχες ανοικτό καθρέπτη μέσα;;;;
Και εγω πιστευω αυτο ηταν λαθος.
Βασικα στην 999 οι καθρεφτες δεν κλεινουν, αλλα βγαινουν με 2 βιδες μισης στροφης εκαστος.
Ομως, επειδη ειναι τελειως αχρηστοι (κυριολεκτικα δεν βλεπεις απολυτως τιποτα απο αυτους) δεν υπαρχει λογος να τους βγαζω! Οταν λεω οτι εβλεπα απο τον καφθρεφτη εννοω οτι μετακινοντας το σωμα εβλεπα στιγμιαια ενα φως πισω κλπ. Οποτε ηταν σαν να μην υπαρχουν.
glystras wrote:
σημείωση: ducati μαύρο (αν λειτουργήσει) και το φτάσουμε, στην στροφή παρατάμε φρένα και αγοραζουμε το χωραφι
ΑΝ το φτασουμε φιλαρακι!
KiloMeater wrote:Σωστόοοςςς...
Ασε που δεν θες να είσαι ακριβώς απο πίσω του μην πατήσεις κανα oil patch
Απαξιω κυριε! Τα Ντουκατι δεν μοιραζουν λαδι αλλα Τσαγακι!
(οχι να μας την λενε και τα Χοντα ρπστ μου! )
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|