Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
+9
Tinder
glystras
nasos
Epivainousa
Don John
dirty
kostasdirt
Vvag
KiloMeater
13 posters
Page 2 of 2 • 1, 2
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 56
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
9/4/2010, 8:35 pm
μάλλον ήταν ελαττωματική δεν εξηγείτε αλλιώς ή κανάς τρισμέγιστος μάστορας της είχε αλλάξει θέση
Re: Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
9/4/2010, 10:18 pm
karapialis wrote:Συμφωνω και επαυξανω με glystra για την σταση στη συγκεκριμενη φωτο,αλλα μαλλον εννοεις οτι δεν ειναι ευκολο να βγαλουμε ποζεραδικες φωτο οπως τα ss οπου εκει εχεις απολυτο δικιο killomeater.
οσον αφορα τα μαρσπιε και επειδη βρισκουν ευκολα κατω,καλη, αλλα ακριβη λυση ειναι της sato racing(φωτογραφιες την αλλη βδομαδα καθως ειναι στον δρομο).
Επισης ξυλωμα στο διπλο σταντ για τον ιδιο λογο(πραγμα αρκετα δυσκολο και χρονοβορο)
Οσον αφορα τα ορια της vefas εμενα με εχουν αφησει με το στομα ανοιχτο και ειναι αρκετα μεγαλα .....(για touring moto )
Αλλα εχει και ενα αλλο καλο στην επιστροφη απο Σερρες μπορεις να εκδικηθεις τους κολλητους με τα ss και τους πολυ καλους χρονους,γιατι στην διαδρομη Σερρες -Αθηνα με τον αερα στο δρομο θα ταλαιπωρηθουν στις υψηλες ταχυτητες,ενω εσυ εισαι χαλαρος.
Ωραία τα sato και τα λιγουρεύομαι(ακριβούτσικα βέβαια) αλλά δεν πιστεύω ότι τα μαμά βρίσκουν εύκολα κάτω..
Εγώ έχω βγάλει το διπλό σταντ και απλά άλλαξα πατήθρες.
- AlarmΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-21
Mηνύματα : 268
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda CBR 600 RR '07
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
9/4/2010, 11:36 pm
glystras wrote:μάλλον ήταν ελαττωματική δεν εξηγείτε αλλιώς ή κανάς τρισμέγιστος μάστορας της είχε αλλάξει θέση
Και εγω αυτο πιστευω. Αυτο ελειπε οποιος ξυνει μασπιεδες να του σβηνει η μηχανη.
Οσο για το θεμα "Γονατο" , εμενα αλλες φορες μου βγαινει απο μονο του αλλες φορες οχι. Δεν το επιδιοκω περα απο μερικες φορες για να πω οτι το εκανα.
Το θεμα γονατου ειναι κατι σαν δεικτης . Τουλαχιστον εμενα με βοηθαει αρκετα να εχω μια αισθηση του τη κληση εχει η μηχανη μου. Πχ σε μεγαλες κλησεις με τερμα κλειστο το γονατο θα εννοιωθα ανασφαλης αφου δεν θα ηξερα ακριβως τι περιθωρια εχω ακομα.
Γονατο μπορεις να βρεις κατω και με 30 χιλιομετρα. Δεν παει να πει ομως οτι ειναι αναγκαιο παντα.
Ειναι καλο αν ξερεις ποτε και που το χριαζεσαι, και ισχυει οτι σε αρκετους το μονο αποτελεσμα που εχει ειναι να τους κανει πιο αργους μεσα στις στροφες αφου επικεντρωνονται στο πως θα ξυσουν παρα στο πως θα στριψουν.
Αν ολα ειναι σωστα, κληση, ταχυτητα, ρυθμος, θεση τοτε το γονατο θα βρεθει κατω και θα οφελησει αν ξερουμε το πως. Προσωπικα ακομα το ψαχνω .
Αυτα απο εμενα
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
10/4/2010, 7:37 am
+1
Re: Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
10/4/2010, 10:59 am
Η αδρανειακή αμπούλα είναι στο πάνω αριστερό καπάκι (δηλαδή στο αντίστοιχο σημείο που έχουμε την ασφαλειοθήκη) ο τρόπος λειτουργίας της είναι χοντρικά μέσα σε μια αμπούλα να έχει υδράργυρο και να ενώνει ως καλός αγωγός 2 επαφές. Σε περίπτωση που η μηχανή οριζοντιωθεί δεν έχει πλεόν επαφή και σβήνει το μηχανάκι..... επειδή η κλίση που έπαιρνε ηταν να βρίσκουν μέχρι και οι λαιμοι των αξατμίσεων, όπως επίσης και να λιώσει το μισό πενταλ φρένου, ίσως λόγω κάποιας ανωμαλίας/κραδασμού σε έντονη κλίση να έχασε προς στιγμή επαφή...... το θέμα είναι οτι ελέγχθηκε ο συγκεκριμένος μηχανισμός και δεν είχε ούτε πρόβλημα ούτε δυσλειτουργία. Απλά λέω ότι έχει συμβεί και πιστέψτε με το ψάξαμε αν είχε αλλάξει η θέση του ή είχε πρόβλημα.... τεπα....
πάντως η άποψη μου είναι οτι μετά από κάποιο σημείο παίρνεις ένα πίστα-μοτό και δεν έχεις τέτοια προβλήματα
πάντως η άποψη μου είναι οτι μετά από κάποιο σημείο παίρνεις ένα πίστα-μοτό και δεν έχεις τέτοια προβλήματα
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
10/4/2010, 12:01 pm
Καλο ειναι οταν γραφουμε να μην φοβηζουμε τον κοσμο και να ειμαστε σιγουρη για τα γραφομενα μας.
Σκεψου καποιον ο οποιος την χρησιμοποιει για πιστα 1,2 φορες τον χρονο να ετοιμαστει να στριψει και να σκεφτεται μην του σβησει,επειδη θα θυμηθει αυτα που εχεις γραψει.
Ο μηχανισμος υπαρχει για την περιπτωση πτωσης,δεν γινεται να την οριζοντιωσης και να μην εχεις αγορασει εσυ το οικοπεδο πρωτος και να σου φταιει το vfr.
Σε αρθρα το ειχαν αναφερει παλαιοτερα οταν ειχε ανακοινωθει( η χρηση αυτου του τροπου για να σταματαει το μηχανακι σε περιπτωση πτωσης,)και αποτελουσε φοβο μηπως σε μεγαλη κλιση οδηγηση αυτο σε σβησιμο της μηχανης .ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
Τελος εχω δει να σβηνει το μηχανακι μου απο στατικη πτωση τη μια και μοναδικη και πιστεψε με δεν εφταιγε το vfr αλλα η βλακεια μου kai to vfr με το που οριζοντιωθηκε εσβησε.
Σκεψου καποιον ο οποιος την χρησιμοποιει για πιστα 1,2 φορες τον χρονο να ετοιμαστει να στριψει και να σκεφτεται μην του σβησει,επειδη θα θυμηθει αυτα που εχεις γραψει.
Σε περίπτωση που η μηχανή οριζοντιωθεί δεν έχει πλεόν επαφή και σβήνει το μηχανάκι.....
Ο μηχανισμος υπαρχει για την περιπτωση πτωσης,δεν γινεται να την οριζοντιωσης και να μην εχεις αγορασει εσυ το οικοπεδο πρωτος και να σου φταιει το vfr.
Σε αρθρα το ειχαν αναφερει παλαιοτερα οταν ειχε ανακοινωθει( η χρηση αυτου του τροπου για να σταματαει το μηχανακι σε περιπτωση πτωσης,)και αποτελουσε φοβο μηπως σε μεγαλη κλιση οδηγηση αυτο σε σβησιμο της μηχανης .ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.
Τελος εχω δει να σβηνει το μηχανακι μου απο στατικη πτωση τη μια και μοναδικη και πιστεψε με δεν εφταιγε το vfr αλλα η βλακεια μου kai to vfr με το που οριζοντιωθηκε εσβησε.
Δεν ειναι δυσκολο με ενα ζευγαρι καλο λαστιχα πιστας να το κανεις (pirelli diablo) εστω και μεταχειρισμενα και η Κ5 ειναι οτι πρεπει για αυτο μαζι με την βοηθεια του κερμπ,το εκανα και εφαγα μια σφαλιαρα απο το vfr αλλα κΑι ΠΑΛΙ ΗΤΑΝ ΤΡΑΙΝΟ ΤΟ VFRεπειδή η κλίση που έπαιρνε ηταν να βρίσκουν μέχρι και οι λαιμοι των αξατμίσεων, όπως
επίσης και να λιώσει το μισό πενταλ φρένου, ίσως λόγω κάποιας ανωμαλίας/κραδασμού σε έντονη κλίση να έχασε προς στιγμή επαφή...
Συμφωνω μαζι σου αλλα σκεψου οτι στην παρεα ενα fazer 1000 γυρναγε στο 1,29 και ηταν ο καλυτερος χρονος της παρεας.Γιατι μας φταινε οι μηχανες μας και ποτε τα χερια μας.
πάντως η άποψη μου είναι οτι μετά από κάποιο σημείο παίρνεις ένα πίστα-μοτό και δεν έχεις τέτοια προβλήματα
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
10/4/2010, 3:47 pm
karapialis wrote:
οσον αφορα τα μαρσπιε και επειδη βρισκουν ευκολα κατω,καλη, αλλα ακριβη λυση ειναι της sato racing(φωτογραφιες την αλλη βδομαδα καθως ειναι στον δρομο).
Ποιά πήρες; Τι μετατόπιση εχεις επιλέξει σε σχέση με τα μαμά;
Πίσω και πάνω να υποθέσω;
(10mm Back, 12.5mm Up )
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
10/4/2010, 4:24 pm
Η αγορα εγινε πανω στην χαρα οτι παμε πιστα αλλα τελικα δεν προλαβαν να ερθουν εγκαιρα.
Τα ποδοστηρια δεν τα εχω παραλλαβη ακομα,οταν ερθουν θα βαλω φωτο,
http://www.satoracing.com/rearsetsVFR800.htm (σε μαυρο, μαζι με το ελατηριο επαναφορας)
Τα ποδοστηρια δεν τα εχω παραλλαβη ακομα,οταν ερθουν θα βαλω φωτο,
http://www.satoracing.com/rearsetsVFR800.htm (σε μαυρο, μαζι με το ελατηριο επαναφορας)
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
10/4/2010, 9:05 pm
Ναι τα είδα (και μου τρέχουν τα σάλια αλλα είναι πανάκριβα...)
Εχεις επιλέξει ΄μηδενική μετατόπιση σε σχέση με τα μαμά;
Εγώ σκεφτόμουνα αυτά που σου πάνωε τα πόδια λίγο πίσω και πάνω
Εχεις επιλέξει ΄μηδενική μετατόπιση σε σχέση με τα μαμά;
Εγώ σκεφτόμουνα αυτά που σου πάνωε τα πόδια λίγο πίσω και πάνω
- karapialisΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-15
Mηνύματα : 189
Ηλικία : 45
Μοντέλο : 2008
Κράνος : Arai rx7,shoei diabolic
Re: Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
10/4/2010, 9:10 pm
με επιφυλαξη για οταν ερθουν ,αλλα με βλεπω τερμα πισω ,τερμα πανω
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Track Day Μεγαρα 06/04/2010 - εντυπώσεις
10/4/2010, 9:23 pm
περιμένω φωτό οταν τα βάλεις και εντυπώσεις απο τη νέα θέση των κάτω άκρων
Page 2 of 2 • 1, 2
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|