Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
+6
Ταξιδευτής
ELENA
ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ
Fanrider
Don John
Παναγιώτης Κ.
10 posters
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
6/3/2010, 5:13 pm
Πριν από καιρό, ταξιδεύοντας με πολύ βροχή, διαπίστωσα πόσο «λίγο» είναι το πίσω φώς των μηχανών. Συγκεκριμένα, κατεβαίνοντας στον Πλαταμώνα για την πίτα του VaraderoForum, και ενώ πήγαινα «σβέλτα» με το Ντέρο, παραλίγο να πέσω πάνω σε άλλη μηχανή που, παρά το ότι είχε αναμμένα φώτα, την είδα στα δέκα μόλις μέτρα. Έτσι πήρα την απόφαση να ψαχτώ για πίσω φώτα ομίχλης. Αγοράστηκαν λοιπόν LEDάκια απο το e-bay και μαζί με το 12V πριζάκι για το GPS, τα θερμαινόμενα και τον διακόπτη για το βεντιλατέρ του ανορθωτή, ετοιμάστηκαν για την τοποθέτηση.
Για το όλο εγχείρημα θα χρειαστούν μία μονή ασφαλειοθήκη, μια τετραπλή, δύο διακόπτες 12V, ένα ρελλέ 12V – 25Α, καλώδιο μονό χοντρό (για την πρίζα) και λεπτό διπολικό για βεντιλατέρ και φώς ομίχλης, θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι, ακροδέκτες, μονωτική ταινία, δεματικά. Εδώ φαίνεται στα πρόχειρα η συνδεσμολογία:
Τα πίσω φώτα ομίχλης που έβαλα στο Ντέρο μπήκαν στο πίσω μέρος της σχάρας και πιάστηκαν με δεματικά. Το καλώδιο τους ντύθηκε με θερμοσυστελλόμενο και περάστηκε μέσα στον κοκωβιό από την είσοδο του καλωδίου των φλάς.
Το βεντιλατέρ του ανορθωτή τοποθετήθηκε και δοκιμάστηκε σε παρελθόντα χρόνο (ΔΕΣ ΕΔΩ), απλά έψαχνα τον κατάλληλο διακόπτη.
Πρώτα βρίσκουμε τον κατάλληλο χώρο για την πρίζα και τους διακόπτες έτσι ώστε η πρίζα με τον φορτιστή να μην εμποδίζουν το τιμόνι. Μετράμε την διάμετρο τους και με τα σωστά ποτηροτρύπανα κάνουμε δοκιμή σε ένα πλαστικό καπάκι που να προσομοιάζει το υλικό των καπακιών της μηχανής μας.
Αφού βεβαιωθούμε για την σωστή εφαρμογή καθόμαστε πάνω στη μηχανή και βρίσκουμε τα ακριβή σημεία που θα βάλουμε τους διακόπτες και την πρίζα. Τα μαρκάρουμε με λίγο blanco και, αφού τα βγάλουμε, τα τρυπάμε από έξω προς τα μέσα. Με ένα γυαλόχαρτο καθαρίζουμε ελαφρά τα γρέζια, περνάμε πρίζα και διακόπτες και τα αφήνουμε στην άκρη.
Πάμε τώρα στον κύριο χώρο εργασίας, πού είναι ο χώρος κάτω από την σέλλα. Βρίσκουμε τα σημεία που θα τοποθετήσουμε το ρελλέ και την ασφαλειοθήκη. Παίρνουμε το χοντρό καλώδιο και δύο κομμάτια λεπτό, τα «ντύνουμε» με θερμοσυστελλόμενο και τα περνάμε παράλληλα με τον σκελετό και μακριά από «καυτά» σημεία, από την ασφαλειοθήκη μέχρι το σημείο που θα μπούνε διακόπτες και πρίζα. Αν μπορούμε, βγάζουμε το ρεζερβουάρ, μας βοηθάει πολύ στο σωστότερο πέρασμα και δέσιμο. Αφήνουμε αρκετό περίσσευμα στις άκρες τους και τα δένουμε με δεματικά στον σκελετό (μαζί με τα καλώδια από τα θερμαινόμενα που έχουμε ήδη περάσει). Στις μπροστινές τους απολήξεις περνάμε θηλυκούς ακροδέκτες.
Η πρίζα που θα χρησιμοποιήσουμε έχει δύο ακροδέκτες, + και -, ενώ οι (φωτιζόμενοι) διακόπτες έχουν τρείς, έναν -, και δύο +.
Φτιάχνουμε μία γέφυρα για να συνδέσουμε όλα τα – μεταξύ τους και στη συνέχεια με κάποια γείωση.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, πήρα γείωση από την βάση του καντράν.
Αφού βάλουμε την γέφυρα της γείωσης στα -, συνδέουμε το χοντρό καλώδιο με το + της πρίζας και συνδέουμε και από ένα ζευγάρι από τα λεπτά καλώδια σε κάθε διακόπτη. Τελειώσαμε από μπροστά.
Αυτή είναι και η κατάλληλη στιγμή για να κάνουμε ένα καφεδάκι και να καμαρώσουμε το ημιτελές έργο μας.
Πάμε τώρα να συγκεντρωθούμε στα τεκταινόμενα πίσω. Έχουμε λοιπόν να έρχονται από μπροστά τα εξής καλώδια: Ένα ζευγάρι (μαύρο-κόκκινο) από τα θερμαινόμενα, δύο ζευγάρια (μαύρο-κόκκινο) από τους διακόπτες και ένα μονό από την πρίζα. Επίσης έρχονται, από πίσω ένα ζευγάρι από τα LED, και ένα ακόμη από το πλάι, από το ανεμιστηράκι του ανορθωτή. Τα αφήνουμε προς το παρόν να κρέμονται και πάμε να φτιάξουμε μία τετραπλή γέφυρα που θα πηγαίνει από το #87 του ρελλέ στην μια πλευρά της ασφαλειοθήκης. Κάτι τέτοιο δηλαδή:
Κάνουμε λοιπόν την σύνδεση και μετά, από το #30 του ρελλέ τραβάμε χοντρό κόκκινο καλώδιο που, με την παρεμβολή της μονής ασφαλειοθήκης, το συνδέουμε στον θετικό πόλο της μπαταρίας.
Πάμε τώρα στην ασφαλειοθήκη της μηχανής, την βγάζουμε (προσεκτικά να μην σπάσουμε το κλιπσάκι που συνήθως έχει, και να μην τσακίσουμε κανένα καλώδιο), και κλέβουμε ρεύμα από καλώδιο που ενεργοποιείται με το γύρισμα του κλειδιού. Καλό είναι και να το «δέσουμε», και να το κολλήσουμε μετά με καλάι. Μονώνουμε το σημείο και ξαναβάζουμε την ασφαλειοθήκη στη θέση της. Το καλώδιο αυτό το συνδέουμε με το #86 του ρελλέ. Το # 85 του ρελλέ το βάζουμε γείωση.
Τι μας μένει τώρα; Μα τα διάφορα καλώδια που τα αφήσαμε να κρέμονται από δώ και από ’κεί. Για να οργανωθούμε λοιπόν. Από τα LED έρχεται ένα διπλό καλώδιο. Βάζουμε λοιπόν το ένα γείωση. Βάζουμε και μια γείωση στο ζευγάρι που έρχεται από τον ανεμιστήρα. Από τα δύο ζεύγη που έρχονται από τα διακοπτάκια, συνδέουμε τα μαύρα με τα ελεύθερα καλώδια των LED και του ανεμιστήρα, και τα
κόκκινα τα βάζουμε σε δύο ακροδέκτες της ασφαλειοθήκης μας (εδώ, για να μην μπερδεύομαι, τα έβαλα με αλφαβητική σειρά: Βεντιλατέρ, Θερμαινόμενα, Ομίχλης, Πρίζα). Οπότε τα βάζουμε στις θέσεις 1 και 3. Τώρα μας έμειναν τα δύο καλώδια που έρχονται από τα θερμαινόμενα και το χοντρό μονό από την πρίζα. Το μονό της πρίζας το βάζουμε στη θέση 4 της ασφαλειοθήκης, το κόκκινο από τα θερμαινόμενα στη θέση 2, και το μαύρο τους στο – της μπαταρίας. Είμαστε έτοιμοι τώρα να βάλουμε παντού ασφάλειες. Βάζουμε λοιπόν μια 25Α στην μονή ασφαλειοθήκη, ενώ στην τετραπλή βάζουμε από 5Α σε LED και βεντιλατέρ, 20Α στα θερμαινόμενα και 15Α στην πρίζα. Ανοίγουμε διακόπτη και, αν δεν κάναμε καμιά ματσόλα, καμαρώνουμε όλα τα συστήματα να δουλεύουν.
Μονώνουμε όσο καλύτερα μπορούμε όλους τους ακροδέκτες, έναν-έναν, ειδικά αυτούς του ρελλέ τους τυλίγουμε και μετά όλους μαζί και συνεχίζουμε γύρω-γύρω και στα καλώδια που έρχονται, ώστε να τα προστατέψουμε όσο καλύτερα μπορούμε από τυχόν τσακίσματα και υγρασία. Συμμαζεύουμε τα υπόλοιπα καλώδια και τα τυλίγουμε και αυτά με μονωτική ταινία. Σταθεροποιούμε την ασφαλειοθήκη και το ρελλέ με λίγη κόλλα σιλικόνης.
Μόλις στεγνώσει η κόλλα, είμαστε έτοιμοι για μιά δοκιμή στον δρόμο...
Υ.Γ. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, παρόμοια επέμβαση θα γίνει και στην Βέφα, οπότε μείνετε συντονισμένοι..........
Για το όλο εγχείρημα θα χρειαστούν μία μονή ασφαλειοθήκη, μια τετραπλή, δύο διακόπτες 12V, ένα ρελλέ 12V – 25Α, καλώδιο μονό χοντρό (για την πρίζα) και λεπτό διπολικό για βεντιλατέρ και φώς ομίχλης, θερμοσυστελλόμενο μακαρόνι, ακροδέκτες, μονωτική ταινία, δεματικά. Εδώ φαίνεται στα πρόχειρα η συνδεσμολογία:
Τα πίσω φώτα ομίχλης που έβαλα στο Ντέρο μπήκαν στο πίσω μέρος της σχάρας και πιάστηκαν με δεματικά. Το καλώδιο τους ντύθηκε με θερμοσυστελλόμενο και περάστηκε μέσα στον κοκωβιό από την είσοδο του καλωδίου των φλάς.
Το βεντιλατέρ του ανορθωτή τοποθετήθηκε και δοκιμάστηκε σε παρελθόντα χρόνο (ΔΕΣ ΕΔΩ), απλά έψαχνα τον κατάλληλο διακόπτη.
Πρώτα βρίσκουμε τον κατάλληλο χώρο για την πρίζα και τους διακόπτες έτσι ώστε η πρίζα με τον φορτιστή να μην εμποδίζουν το τιμόνι. Μετράμε την διάμετρο τους και με τα σωστά ποτηροτρύπανα κάνουμε δοκιμή σε ένα πλαστικό καπάκι που να προσομοιάζει το υλικό των καπακιών της μηχανής μας.
Αφού βεβαιωθούμε για την σωστή εφαρμογή καθόμαστε πάνω στη μηχανή και βρίσκουμε τα ακριβή σημεία που θα βάλουμε τους διακόπτες και την πρίζα. Τα μαρκάρουμε με λίγο blanco και, αφού τα βγάλουμε, τα τρυπάμε από έξω προς τα μέσα. Με ένα γυαλόχαρτο καθαρίζουμε ελαφρά τα γρέζια, περνάμε πρίζα και διακόπτες και τα αφήνουμε στην άκρη.
Πάμε τώρα στον κύριο χώρο εργασίας, πού είναι ο χώρος κάτω από την σέλλα. Βρίσκουμε τα σημεία που θα τοποθετήσουμε το ρελλέ και την ασφαλειοθήκη. Παίρνουμε το χοντρό καλώδιο και δύο κομμάτια λεπτό, τα «ντύνουμε» με θερμοσυστελλόμενο και τα περνάμε παράλληλα με τον σκελετό και μακριά από «καυτά» σημεία, από την ασφαλειοθήκη μέχρι το σημείο που θα μπούνε διακόπτες και πρίζα. Αν μπορούμε, βγάζουμε το ρεζερβουάρ, μας βοηθάει πολύ στο σωστότερο πέρασμα και δέσιμο. Αφήνουμε αρκετό περίσσευμα στις άκρες τους και τα δένουμε με δεματικά στον σκελετό (μαζί με τα καλώδια από τα θερμαινόμενα που έχουμε ήδη περάσει). Στις μπροστινές τους απολήξεις περνάμε θηλυκούς ακροδέκτες.
Η πρίζα που θα χρησιμοποιήσουμε έχει δύο ακροδέκτες, + και -, ενώ οι (φωτιζόμενοι) διακόπτες έχουν τρείς, έναν -, και δύο +.
Φτιάχνουμε μία γέφυρα για να συνδέσουμε όλα τα – μεταξύ τους και στη συνέχεια με κάποια γείωση.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, πήρα γείωση από την βάση του καντράν.
Αφού βάλουμε την γέφυρα της γείωσης στα -, συνδέουμε το χοντρό καλώδιο με το + της πρίζας και συνδέουμε και από ένα ζευγάρι από τα λεπτά καλώδια σε κάθε διακόπτη. Τελειώσαμε από μπροστά.
Αυτή είναι και η κατάλληλη στιγμή για να κάνουμε ένα καφεδάκι και να καμαρώσουμε το ημιτελές έργο μας.
Πάμε τώρα να συγκεντρωθούμε στα τεκταινόμενα πίσω. Έχουμε λοιπόν να έρχονται από μπροστά τα εξής καλώδια: Ένα ζευγάρι (μαύρο-κόκκινο) από τα θερμαινόμενα, δύο ζευγάρια (μαύρο-κόκκινο) από τους διακόπτες και ένα μονό από την πρίζα. Επίσης έρχονται, από πίσω ένα ζευγάρι από τα LED, και ένα ακόμη από το πλάι, από το ανεμιστηράκι του ανορθωτή. Τα αφήνουμε προς το παρόν να κρέμονται και πάμε να φτιάξουμε μία τετραπλή γέφυρα που θα πηγαίνει από το #87 του ρελλέ στην μια πλευρά της ασφαλειοθήκης. Κάτι τέτοιο δηλαδή:
Κάνουμε λοιπόν την σύνδεση και μετά, από το #30 του ρελλέ τραβάμε χοντρό κόκκινο καλώδιο που, με την παρεμβολή της μονής ασφαλειοθήκης, το συνδέουμε στον θετικό πόλο της μπαταρίας.
Πάμε τώρα στην ασφαλειοθήκη της μηχανής, την βγάζουμε (προσεκτικά να μην σπάσουμε το κλιπσάκι που συνήθως έχει, και να μην τσακίσουμε κανένα καλώδιο), και κλέβουμε ρεύμα από καλώδιο που ενεργοποιείται με το γύρισμα του κλειδιού. Καλό είναι και να το «δέσουμε», και να το κολλήσουμε μετά με καλάι. Μονώνουμε το σημείο και ξαναβάζουμε την ασφαλειοθήκη στη θέση της. Το καλώδιο αυτό το συνδέουμε με το #86 του ρελλέ. Το # 85 του ρελλέ το βάζουμε γείωση.
Τι μας μένει τώρα; Μα τα διάφορα καλώδια που τα αφήσαμε να κρέμονται από δώ και από ’κεί. Για να οργανωθούμε λοιπόν. Από τα LED έρχεται ένα διπλό καλώδιο. Βάζουμε λοιπόν το ένα γείωση. Βάζουμε και μια γείωση στο ζευγάρι που έρχεται από τον ανεμιστήρα. Από τα δύο ζεύγη που έρχονται από τα διακοπτάκια, συνδέουμε τα μαύρα με τα ελεύθερα καλώδια των LED και του ανεμιστήρα, και τα
κόκκινα τα βάζουμε σε δύο ακροδέκτες της ασφαλειοθήκης μας (εδώ, για να μην μπερδεύομαι, τα έβαλα με αλφαβητική σειρά: Βεντιλατέρ, Θερμαινόμενα, Ομίχλης, Πρίζα). Οπότε τα βάζουμε στις θέσεις 1 και 3. Τώρα μας έμειναν τα δύο καλώδια που έρχονται από τα θερμαινόμενα και το χοντρό μονό από την πρίζα. Το μονό της πρίζας το βάζουμε στη θέση 4 της ασφαλειοθήκης, το κόκκινο από τα θερμαινόμενα στη θέση 2, και το μαύρο τους στο – της μπαταρίας. Είμαστε έτοιμοι τώρα να βάλουμε παντού ασφάλειες. Βάζουμε λοιπόν μια 25Α στην μονή ασφαλειοθήκη, ενώ στην τετραπλή βάζουμε από 5Α σε LED και βεντιλατέρ, 20Α στα θερμαινόμενα και 15Α στην πρίζα. Ανοίγουμε διακόπτη και, αν δεν κάναμε καμιά ματσόλα, καμαρώνουμε όλα τα συστήματα να δουλεύουν.
Μονώνουμε όσο καλύτερα μπορούμε όλους τους ακροδέκτες, έναν-έναν, ειδικά αυτούς του ρελλέ τους τυλίγουμε και μετά όλους μαζί και συνεχίζουμε γύρω-γύρω και στα καλώδια που έρχονται, ώστε να τα προστατέψουμε όσο καλύτερα μπορούμε από τυχόν τσακίσματα και υγρασία. Συμμαζεύουμε τα υπόλοιπα καλώδια και τα τυλίγουμε και αυτά με μονωτική ταινία. Σταθεροποιούμε την ασφαλειοθήκη και το ρελλέ με λίγη κόλλα σιλικόνης.
Μόλις στεγνώσει η κόλλα, είμαστε έτοιμοι για μιά δοκιμή στον δρόμο...
Υ.Γ. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, παρόμοια επέμβαση θα γίνει και στην Βέφα, οπότε μείνετε συντονισμένοι..........
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
6/3/2010, 5:28 pm
Μπράβο ρε Παναγή!!
Ωραία δουλειά
Ωραία δουλειά
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
6/3/2010, 5:40 pm
Παναγιωτη μπραβο !!! ωραια δουλεια .
θα αναμενουμε και τις αναλογες επεμβασεις στο VFR
θα αναμενουμε και τις αναλογες επεμβασεις στο VFR
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
6/3/2010, 5:43 pm
παναγιωτη σου στελνω ενα αφρικα να σενιαρεις φιλε.
αψογος εισαι.
αψογος εισαι.
- ELENAΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-01-19
Mηνύματα : 2888
Ηλικία : 43
Μοντέλο : YAMAHA MT-09 TRACER
Κράνος : Shoei RF-1100
لا تتخلي غن حلمك
Re: Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
6/3/2010, 8:11 pm
Παναγιώτη με πεθαίνει ο καφές που έχεις πάντα !!! Λάτρεις του καφέ είμαστε και φαινόμαστε !!!
Re: Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
6/3/2010, 8:59 pm
Aψογος οπως παντα Παναγιωτη! Εισαι μεγαλος λατρης τελικα!! Τυχερο αυτο το Βαραντερακι που εχει εναν τετοιο ιδιοκτητη!
- gabadooΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-25
Mηνύματα : 1311
Ηλικία : 54
Μοντέλο : V-Strom
Κράνος : Schuberth S1
Re: Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
6/3/2010, 9:10 pm
Εγω θα ηθελα να ειχα εναν χωρο "ισαδι" σαν και αυτον που εχει ο Παναγιωτης....
Να κανω τις εγχειρησεις μου ανετα...
Να κανω τις εγχειρησεις μου ανετα...
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
7/3/2010, 8:57 am
- ΑΦΡΙΚΑΝΟΣΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-26
Mηνύματα : 1500
Ηλικία : 47
Μοντέλο : ΑFRICA TWIN 750
Κράνος : ΒANDIT ALIEN 2
ΘΑΡΡΕΙΝ ΣΩΖΕΙ.
Re: Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
7/3/2010, 10:33 am
απορω ρε παναγιωτη πως δεν εχεις βαλει προβολακια μπροστα.
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
7/3/2010, 2:44 pm
ELENA wrote:Παναγιώτη με πεθαίνει ο καφές που έχεις πάντα !!! Λάτρεις του καφέ είμαστε και φαινόμαστε !!!
Χε, χε, χε, είμαι απο Καβάλα και ξέρω απο καλό καφέ..........
africaman wrote:απορω ρε παναγιωτη πως δεν εχεις βαλει προβολακια μπροστα.
Για δύο λόγους: Πρώτον, το Ντέρο έχει πολύ καλά φώτα και δεύτερον, θα έπρεπε να βάλω και κάγκελα που προσθέτουν βάρος και το ασχημαίνουν.
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
7/3/2010, 8:35 pm
Παναγιώτη πολύ ωραία δουλειά. Το διάβασα μεν το Σ/Κ αλλά λόγω cosmote on the go δε κατέβαζα τις φωτό. Τώρα που τις είδα; είνα;ι όλα τα λεφτά. Είσαι νυκοκοίρης και μερακλής. Μπράβο. Βέβαια, όπως κάθε καλός μάγειρας δε μας έδωσες μια βασική παράμεΤρο της επιτυχημένης σου συνταγής .... ΠΩΣ ΠΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΦΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ????????????
- SiecheΜέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc
Re: Ηλεκτρολογική πανδαισία (Απ’ όλα έχει ο μπαξές)
8/3/2010, 1:28 am
Ωραιος Παναγιωτη!!!
Μονο τα διακοπτακια που εβαλες ειναι αδιαβροχα??
Μονο τα διακοπτακια που εβαλες ειναι αδιαβροχα??
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|