ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΑΝΕ
+2
DoctorAbo
jimakos
6 posters
- jimakosΝέο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-29
Mηνύματα : 41
Ηλικία : 57
Μοντέλο : για τωρα...βλεπουμε!!!
Κράνος : agv s-4 black
ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΑΝΕ
4/1/2010, 10:11 am
το ειδατε αυτο?πολυ χρησιμο και πιστευω πως ανεβαζει αισθητα την ασφαλεια σε περιπτωση σκασμενου ελαστικου στα πολλα χλιομετρα.εαν ψαξξετε το site θα βρειτε οτι υπαρχει και αντιπροσωπος στην θεσ/νικη...
http://www.rhinotire.com
υπαρχει και βιντεο στο youtube εαν πατησετε crazy motorcycle tires. εχει ενα RR και ο τυπας το εχει χιλιοτρυπησει και συνεχιζει κανονικα....
το βιντεο ειναι αυτο
https://www.youtube.com/watch?v=GScWPb8qcng
http://www.rhinotire.com
υπαρχει και βιντεο στο youtube εαν πατησετε crazy motorcycle tires. εχει ενα RR και ο τυπας το εχει χιλιοτρυπησει και συνεχιζει κανονικα....
το βιντεο ειναι αυτο
https://www.youtube.com/watch?v=GScWPb8qcng
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΑΝΕ
4/1/2010, 10:14 am
Πολύ ωραίο πράμα ε ? Ειδικά για το μπροστινό.
- posnightmistΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-03-28
Mηνύματα : 1908
Ηλικία : 41
Μοντέλο : Honda VFR 800 2002 Suzuki DRZ 400S 2002
Κράνος : ARAI RX-7 GP
Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΑΝΕ
4/1/2010, 10:35 am
Είναι όντως εντυπωσιακό!!!
- easy riderΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-29
Mηνύματα : 880
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS 2005 το καλό το κόκκινο
Κράνος : full face (carbon bmw)
Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΑΝΕ
4/1/2010, 5:04 pm
τι εγινε ρε παιδια ;;;;;;;;;;;;;;; (που ελεγε και ο σπυρος παπαδοπουλος στους απαραδεκτους)
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΑΝΕ
4/1/2010, 5:58 pm
Sorry που θα σας απογοητεύσω, αλλά με παρόμοιες πατέντες έχουν πειραματιστεί κατά καιρούς ΟΛΕΣ οι μεγάλες εταιρείες και παντού το πρόβλημα ήταν ΕΝΑ. Η πρόκα που την πατάς και ΜΕΝΕΙ πάνω στο λάστιχο.
Ας το κάνουμε λοιπόν πιο κατανοητό: Σήμερα, πατάς ένα καρφί και (είτε το πάρεις το καρφί μαζί σου, είτε το αφήσεις), το λάστιχο σου, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ, χάνει τον αέρα του, είτε αργά αν έχεις tubeless, είτε πιο γρήγορα αν έχεις σαμπρέλα, πάντα όμως προοδευτικά, δίνοντας σου τον χρόνο, αν έχεις μια στοιχειώδη γνώση της συμπεριφοράς του οχήματος σου, να αντιληφθείς τι συμβαίνει και να πράξεις αναλόγως. Με άλλα λόγια, ακόμη και να μείνει μέσα το καρφί, την παίρνεις χαμπάρι, και κάποια στιγμή το βγάζεις και φτιάχνεις το λαστιχο.
ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ, αυτό είναι το θέμα.
Πάμε τώρα στα διάφορα ¨μαγικά ζουμιά¨: Αν η πρόκα βγει από το λάστιχο, στην καλύτερη το ζουμί ¨δουλεύει¨, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά, στη χειρότερη είναι άχρηστο, οπότε γαμωσταυρίζεις τον αγύρτη που σου το πούλησε και κάνεις ό,τι θα έκανες, δηλαδή πάς και το φτιάχνεις. Αν όμως το καρφί μείνει πάνω στο λαστιχο; Δεν παίρνεις χαμπάρι τίποτα, μέχρι……….
Ας πούμε πως πατάς ένα καρφί σήμερα. Πότε θα κάνεις οπτικό έλεγχο τα λάστιχα σου; Μάλλον όχι σύντομα, έτσι; Και αύριο το πρωί πας στη δουλειά σου, μετά για καφέ (Πέμπτη γαρ) κλπ κλπ. Και κάνεις και μια κοντινή εκδρομή το Σαββατοκύριακο, και περνάνε οι βδομάδες και όλο αυτό το διάστημα το καρφί δουλεύει. Αργά και σταθερά, με κάθε επιτάχυνση και επιβράδυνση, σε κάθε λακκούβα και στροφή, όλο και τρίβεται μέσα στη γόμα, κόβει και από κανένα λινό, ώσπου……. Αύγουστος, δικάβαλος και φουλ μπαγκάζια, εθνική, δεν είσαι και κάνας κουλός να πηγαίνει με το όριο των 130, περισσότερες καταπονήσεις στο λάστιχο, παραπάνω θερμοκρασία και πιέσεις, και:
………ΜΠΑΜ…………
Τρομάξατε, έτσι δεν είναι;
Που να δείτε πόσο τρόμαξε ο δοκιμαστής της Michelin όταν του έτυχε…….
Ας το κάνουμε λοιπόν πιο κατανοητό: Σήμερα, πατάς ένα καρφί και (είτε το πάρεις το καρφί μαζί σου, είτε το αφήσεις), το λάστιχο σου, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ, χάνει τον αέρα του, είτε αργά αν έχεις tubeless, είτε πιο γρήγορα αν έχεις σαμπρέλα, πάντα όμως προοδευτικά, δίνοντας σου τον χρόνο, αν έχεις μια στοιχειώδη γνώση της συμπεριφοράς του οχήματος σου, να αντιληφθείς τι συμβαίνει και να πράξεις αναλόγως. Με άλλα λόγια, ακόμη και να μείνει μέσα το καρφί, την παίρνεις χαμπάρι, και κάποια στιγμή το βγάζεις και φτιάχνεις το λαστιχο.
ΤΟ ΒΓΑΖΕΙΣ, αυτό είναι το θέμα.
Πάμε τώρα στα διάφορα ¨μαγικά ζουμιά¨: Αν η πρόκα βγει από το λάστιχο, στην καλύτερη το ζουμί ¨δουλεύει¨, οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά, στη χειρότερη είναι άχρηστο, οπότε γαμωσταυρίζεις τον αγύρτη που σου το πούλησε και κάνεις ό,τι θα έκανες, δηλαδή πάς και το φτιάχνεις. Αν όμως το καρφί μείνει πάνω στο λαστιχο; Δεν παίρνεις χαμπάρι τίποτα, μέχρι……….
Ας πούμε πως πατάς ένα καρφί σήμερα. Πότε θα κάνεις οπτικό έλεγχο τα λάστιχα σου; Μάλλον όχι σύντομα, έτσι; Και αύριο το πρωί πας στη δουλειά σου, μετά για καφέ (Πέμπτη γαρ) κλπ κλπ. Και κάνεις και μια κοντινή εκδρομή το Σαββατοκύριακο, και περνάνε οι βδομάδες και όλο αυτό το διάστημα το καρφί δουλεύει. Αργά και σταθερά, με κάθε επιτάχυνση και επιβράδυνση, σε κάθε λακκούβα και στροφή, όλο και τρίβεται μέσα στη γόμα, κόβει και από κανένα λινό, ώσπου……. Αύγουστος, δικάβαλος και φουλ μπαγκάζια, εθνική, δεν είσαι και κάνας κουλός να πηγαίνει με το όριο των 130, περισσότερες καταπονήσεις στο λάστιχο, παραπάνω θερμοκρασία και πιέσεις, και:
………ΜΠΑΜ…………
Τρομάξατε, έτσι δεν είναι;
Που να δείτε πόσο τρόμαξε ο δοκιμαστής της Michelin όταν του έτυχε…….
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: ΛΑΣΤΙΧΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΚΑΝΕ
4/1/2010, 6:27 pm
+1000 Παναγιωτη εχεις απολυτο δικιο
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|