Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
+8
Caracal
Postman
Don John
KiloMeater
'AGGEVI'
Vvag
dirty
Παναγιώτης Κ.
12 posters
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
25/11/2009, 9:45 am
Αρχές δεκαετίας ’80, υπηρετώντας την μητέρα πατρίδα στο Χαϊδάρι, κάποια ¨σειρούλα¨ με το ίδιο μικρόβιο για 2Τ, με οδηγεί στην τότε Μέκκα της κόντρας , όπου και γινόμαστε μάρτυρες ενός εξωτερικά ¨αθώου¨, σιέλ Βοl d’ or να παίρνει το σκάλπ οτιδήποτε άλλου κυκλοφορούσε τότε στην πιάτσα.
Αυτό ήταν, είχα πάθει έρωτα.
Τα χρόνια πέρασαν, τα μοντέλα άλλαξαν, βρέθηκα να έχω αλλάξει αρκετές και μεγάλες μηχανές, το ¨μπολτνόρι¨ θαμμένο σαν σκέψη βαθιά στο υποσυνείδητο, και σε 1/12 της tamiya, ευλαβικά σφραγισμένο στο κουτί του, ώσπου…..
1999 μΧ., γκρίζα πλέον μαλλιά, πάω για σέρβις το Varadero, και εκεί που σκοτώνω την ώρα μου περιεργαζόμενος κάτι ταλαίπωρα σαπάκια σε παρακείμενη μάντρα, κάτι με σπρώχνει να περιεργαστώ καλύτερα μια αντανάκλαση του ήλιου πίσω και κάτω από ένα δάσος βατσινιών και άλλων αγριόχορτων. Και, ω του θαύματος, περήφανο, πανβρώμικο, παρατημένο και παντελώς ξεχασμένο, ένα CB 750 F Βοl d’ or. Προσπαθώντας να δείξω όσο πιο αδιάφορος γίνεται, τραβάω χόρτα, κοιτάω καλύτερα, κάνω μια γρήγορη αποτίμηση της κατάστασης και ……..το αγοράζω επί τόπου. Μοντέλο ’83, εισαγωγή από Γερμανία το 84, 27.000 χλμ. Ήτανε και σιέλ το άτιμο, πώς να αντισταθώ ο καημένος….Στη συμφωνία, υγρά, μπουζί, καθάρισμα καρμπυρατέρ και μπαταρία δικά του, όλα τα άλλα δικά μου. Από μέρους μου λοιπόν καθρέφτες (έλειπαν), εξατμίσεις (σάπιες), λάστιχα (είχαν γίνει κόκαλο), ντίζες (για σιγουριά) και γέμισμα και ντύσιμο της σέλλας, (είχε γίνει φωλιά για γάτες). Μετά από δεκατέσσερα λοιπόν χρόνια ακινησίας, βενζίνη, αγωνία, και ………στην πρώτη μιζιά έβηξε, στην δεύτερη πήρε αμέσως. Έκτοτε, μια με δυο φορές το μήνα γουργουρίζει ευτυχισμένο κάθε φορά που χαϊδεύω τη μίζα του, (αρκεί να μην έχω ξεχάσει να φορτίσω την μπαταρία).
Τι να λέμε ρε παιδιά, άλλη αίσθηση. Σε σύγκριση με τις σημερινές μηχανές, βάρος τεράστιο, φρένα ανύπαρκτα, όμως….. άλλη αίσθηση: θες η χροιά του κινητήρα, θες το φύσημα των εξατμίσεων, θες το γλυκό πουλί της νιότης που μου θυμίζει, κάθε φορά που γυρνάω να την παρκάρω, κάνω άλλη μια βόλτα.
Μέχρι σήμερα το μόνο που ζητάει είναι βενζίνη και κάπου – κάπου ένα σέρβις. Τέρας αξιοπιστίας. Και κάτι μου λέει πως θα συνεχίσει να γουργουρίζει ευτυχισμένα για πολλά ακόμη χρόνια……..
Υ.Γ. Το μόνο που του λείπει είναι το γνήσιο manual. Καμιά ιδέα αδέρφια;
Αυτό ήταν, είχα πάθει έρωτα.
Τα χρόνια πέρασαν, τα μοντέλα άλλαξαν, βρέθηκα να έχω αλλάξει αρκετές και μεγάλες μηχανές, το ¨μπολτνόρι¨ θαμμένο σαν σκέψη βαθιά στο υποσυνείδητο, και σε 1/12 της tamiya, ευλαβικά σφραγισμένο στο κουτί του, ώσπου…..
1999 μΧ., γκρίζα πλέον μαλλιά, πάω για σέρβις το Varadero, και εκεί που σκοτώνω την ώρα μου περιεργαζόμενος κάτι ταλαίπωρα σαπάκια σε παρακείμενη μάντρα, κάτι με σπρώχνει να περιεργαστώ καλύτερα μια αντανάκλαση του ήλιου πίσω και κάτω από ένα δάσος βατσινιών και άλλων αγριόχορτων. Και, ω του θαύματος, περήφανο, πανβρώμικο, παρατημένο και παντελώς ξεχασμένο, ένα CB 750 F Βοl d’ or. Προσπαθώντας να δείξω όσο πιο αδιάφορος γίνεται, τραβάω χόρτα, κοιτάω καλύτερα, κάνω μια γρήγορη αποτίμηση της κατάστασης και ……..το αγοράζω επί τόπου. Μοντέλο ’83, εισαγωγή από Γερμανία το 84, 27.000 χλμ. Ήτανε και σιέλ το άτιμο, πώς να αντισταθώ ο καημένος….Στη συμφωνία, υγρά, μπουζί, καθάρισμα καρμπυρατέρ και μπαταρία δικά του, όλα τα άλλα δικά μου. Από μέρους μου λοιπόν καθρέφτες (έλειπαν), εξατμίσεις (σάπιες), λάστιχα (είχαν γίνει κόκαλο), ντίζες (για σιγουριά) και γέμισμα και ντύσιμο της σέλλας, (είχε γίνει φωλιά για γάτες). Μετά από δεκατέσσερα λοιπόν χρόνια ακινησίας, βενζίνη, αγωνία, και ………στην πρώτη μιζιά έβηξε, στην δεύτερη πήρε αμέσως. Έκτοτε, μια με δυο φορές το μήνα γουργουρίζει ευτυχισμένο κάθε φορά που χαϊδεύω τη μίζα του, (αρκεί να μην έχω ξεχάσει να φορτίσω την μπαταρία).
Τι να λέμε ρε παιδιά, άλλη αίσθηση. Σε σύγκριση με τις σημερινές μηχανές, βάρος τεράστιο, φρένα ανύπαρκτα, όμως….. άλλη αίσθηση: θες η χροιά του κινητήρα, θες το φύσημα των εξατμίσεων, θες το γλυκό πουλί της νιότης που μου θυμίζει, κάθε φορά που γυρνάω να την παρκάρω, κάνω άλλη μια βόλτα.
Μέχρι σήμερα το μόνο που ζητάει είναι βενζίνη και κάπου – κάπου ένα σέρβις. Τέρας αξιοπιστίας. Και κάτι μου λέει πως θα συνεχίσει να γουργουρίζει ευτυχισμένα για πολλά ακόμη χρόνια……..
Υ.Γ. Το μόνο που του λείπει είναι το γνήσιο manual. Καμιά ιδέα αδέρφια;
- dirtyΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-29
Mηνύματα : 1985
Ηλικία : 50
Μοντέλο : vfr 750 96-xr 400r 96 -scott voltage yz3 2003
Κράνος : shoei xr1000
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
25/11/2009, 9:57 am
Παναγιωτη ειναι πανεμορφο,για manual μπορεις να κοιταξεις στην haynes
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
25/11/2009, 10:02 am
Μπορούμε νομίζω να μετονομάσουμε πλέον το site σε CBFh (Classic Bike Forum Hellas)
by the way... Να τη χαίρεσαι για πολλά πολλά χρόνια ακόμα!!!
by the way... Να τη χαίρεσαι για πολλά πολλά χρόνια ακόμα!!!
- 'AGGEVI'Συντονιστής
-
Εγγραφή : 2009-04-05
Mηνύματα : 1954
Ηλικία : 50
Μοντέλο : - VFR 800 FI - F650 ST -
Κράνος : Arai - Suomy
'Alfisti Team'
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
25/11/2009, 1:50 pm
απλα πανεμορφο Παναγιωτη, να το χαιρεσαι και καλες βολτες..
- KiloMeaterΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-31
Mηνύματα : 889
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR800 vtec, SYM HD 200iEvo
Κράνος : ARAI RX-7
Full time dad
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
25/11/2009, 2:00 pm
Λουκούμι.. αν και δεν έχω οδηγήσει ποτέ κάτι τέτοιο να δώ πως είναι...
(δεν ήταν της 'εποχής' μου...)
(δεν ήταν της 'εποχής' μου...)
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
25/11/2009, 2:13 pm
Καταπληκτική!!
Έχοντας ήδη τότε «ζήσει» τα CB 750K, GS 750E κλπ αυτό το μηχανάκι έμοιαζε στα μάτια μου με το απόλυτο όνειρο!! (η έστω το απόλυτο αφού τα σκήπτρα τα κρατούσε το CBX )
Να την χαίρεσαι Πάνο και να την κρατήσεις για πολλά πολλά ακόμα χρόνια και χιλιόμετρα
Έχοντας ήδη τότε «ζήσει» τα CB 750K, GS 750E κλπ αυτό το μηχανάκι έμοιαζε στα μάτια μου με το απόλυτο όνειρο!! (η έστω το απόλυτο αφού τα σκήπτρα τα κρατούσε το CBX )
Να την χαίρεσαι Πάνο και να την κρατήσεις για πολλά πολλά ακόμα χρόνια και χιλιόμετρα
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
25/11/2009, 3:33 pm
KiloMeater wrote:Λουκούμι.. αν και δεν έχω οδηγήσει ποτέ κάτι τέτοιο να δώ πως είναι...
(δεν ήταν της 'εποχής' μου...)
Φίλε, απο οδήγηση άστα να πάνε. Σε σχέση με τα σημερινά μηχανάκια, το βάρος τεράστιο, τα φρένα ανύπαρκτα, το πλαίσιο αστείο, οι αναρτήσεις σώβρακα, σκέτος λύκος λέμε......
Αλλά.......
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
25/11/2009, 5:39 pm
Μια χαρα Παναγιωτη να την χαίρεσαι και κανεις πολλα πολλα χιλιομετρα !!!!!
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
25/11/2009, 6:38 pm
Πάντως αυτό το ''κάτι με έσπρωξε'' και ''αυτό στεκόταν εκεί περήφανο'' να το προσέξεις, και ο ήρωας στο Christine , έτσι την πάτησε
Καλορίζικο το κλασσικό σου, να το χαίρεσαι! ;)
Καλορίζικο το κλασσικό σου, να το χαίρεσαι! ;)
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
25/11/2009, 6:54 pm
Πολυ ωραιο Παναγιωτη μπραβο , τι να κανουμε εμεις οι εχουμε αισθηματα .
.
.
- alextsoukΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 264
Ηλικία : 41
Μοντέλο : honda cbr 600rr
Κράνος : arai viper gt
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
26/11/2009, 7:37 pm
εχω το εξής μανουαλ σε pdf μορφη αν σ ενδιαφερει Honda_CB750SC.Nighthawk_84.pdf
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
26/11/2009, 7:41 pm
Το Nighthawk ήταν η αμερικάνικη έκδοση, ψιλοcruiser, αλλά τα μηχανικά μέρη πρέπει να ήταν τα ίδια. Αν μπορείς στείλε το, πιθανόν να με καλύπτει,alextsouk wrote:εχω το εξής μανουαλ σε pdf μορφη αν σ ενδιαφερει Honda_CB750SC.Nighthawk_84.pdf
Ευχαριστώ
- alextsoukΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 264
Ηλικία : 41
Μοντέλο : honda cbr 600rr
Κράνος : arai viper gt
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
26/11/2009, 7:48 pm
πες μου ενα μαιλ γιατι δεν ξερω πως να το ανεβασω...
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
26/11/2009, 7:53 pm
alextsouk wrote:πες μου ενα μαιλ γιατι δεν ξερω πως να το ανεβασω...
Δες τα μηνύματα σου.
- Παναγιώτης Κ.Παλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-09-09
Mηνύματα : 2989
Ηλικία : 64
Μοντέλο : VFR - Varadero - CB 750 Boll d'or - Africa - Chappy
Κράνος : Shoei Raid 2 + Bell M4R Carbon
Ride hard, die young.........
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
26/11/2009, 8:01 pm
Ελήφθη, ευχαριστώ.
- alextsoukΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-17
Mηνύματα : 264
Ηλικία : 41
Μοντέλο : honda cbr 600rr
Κράνος : arai viper gt
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
26/11/2009, 8:02 pm
τιποτα...ελπιζω να βοηθησει
- AlarmΜέλος
-
Εγγραφή : 2009-12-21
Mηνύματα : 268
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Honda CBR 600 RR '07
Κράνος : Shoei XR-1000
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
16/1/2010, 1:37 pm
Πολυ ομορφο παναγη !!! Μπραβο που εβγαλες την κουκλα απο τον αργο της θανατο !!!
- easy riderΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-10-29
Mηνύματα : 880
Ηλικία : 43
Μοντέλο : VFR 800 ABS 2005 το καλό το κόκκινο
Κράνος : full face (carbon bmw)
Re: Ιστορία έρωτα & αξιοπιστίας
17/1/2010, 2:36 am
https://www.davidsilverspares.co.uk/home/
David Silver Spares Ltd 1986 - 2010 | David Silver Spares Ltd is not a franchised Honda dealer
μακάρι να βρεις κάτι !!!!!!!!!!!!!!!! είναι πολύ ωραίο να κάνεις τα όνειρα σου πραγματικότητα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
David Silver Spares Ltd 1986 - 2010 | David Silver Spares Ltd is not a franchised Honda dealer
μακάρι να βρεις κάτι !!!!!!!!!!!!!!!! είναι πολύ ωραίο να κάνεις τα όνειρα σου πραγματικότητα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|