Μπαταρία
+27
horrorshow_gr
da_beazt
KiloMeater
Ο φυσικός
Athanor
Dimitrisk12
dirty
chr1s_86
ΠΑΝΕΑΣ
hornet
Tinder
tomakos
Vvag
kortomalteze
SCORPIOS
Postman
nikos-ex victor
grigoris
Ταξιδευτής
glystras
Caracal
Sieche
DoctorAbo
Fanrider
Don John
demon
apostat
31 posters
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Μπαταρία
27/11/2009, 11:07 pm
Τα'φτυσε η μπαταρία μου.
Ένα μυστήριο φτύσιμο: Έκανα στάση σε ένα ΣΕΑ, βγαίνω, γυρίζω το κλειδί, όλα καλά. Πατάω μίζα, dead! Τα λαμπάκια τρεμόπαιζαν, και ακουγόταν ένα ρελέ να χαροπαλεύει.
Δίνω ρεύμα με καλώδιο, παίρνει κανονικά και με φέρει Αθήνα, 150 χιλιόμετρα χωρίς κανένα θέμα.
Σβήνω, γυρίζω το κλειδί, όλα καλά. Πατάω μίζα, dead!
Η μπαταρία είναι δύο ετών, αλλά είναι αυτή του FI, όχι του VTec.
Έχει κανείς ιδέα τι είναι;
Ότι θα αλλάξω μπαταρία δεν το συζητάω καν φυσικά, αλλά μ'ενδιαφέρει εγκυκλοπαιδικά.
Ένα μυστήριο φτύσιμο: Έκανα στάση σε ένα ΣΕΑ, βγαίνω, γυρίζω το κλειδί, όλα καλά. Πατάω μίζα, dead! Τα λαμπάκια τρεμόπαιζαν, και ακουγόταν ένα ρελέ να χαροπαλεύει.
Δίνω ρεύμα με καλώδιο, παίρνει κανονικά και με φέρει Αθήνα, 150 χιλιόμετρα χωρίς κανένα θέμα.
Σβήνω, γυρίζω το κλειδί, όλα καλά. Πατάω μίζα, dead!
Η μπαταρία είναι δύο ετών, αλλά είναι αυτή του FI, όχι του VTec.
Έχει κανείς ιδέα τι είναι;
Ότι θα αλλάξω μπαταρία δεν το συζητάω καν φυσικά, αλλά μ'ενδιαφέρει εγκυκλοπαιδικά.
- demonΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-04-10
Mηνύματα : 434
Ηλικία : 60
Μοντέλο : VFR800FI-01
Re: Μπαταρία
27/11/2009, 11:17 pm
Μήπως να ετοιμάζεσαι για ανορθωτή?
Στα 150 χιλ. θάπρεπε να 'χει φορτίσει
Στα 150 χιλ. θάπρεπε να 'χει φορτίσει
- Don JohnΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-18
Mηνύματα : 4543
Ηλικία : 61
Μοντέλο : VFR 750 F RC24 - VFR 800abs RC46
Κράνος : HJC FG 15 - NOLAN N103
Re: Μπαταρία
27/11/2009, 11:25 pm
Μην το ψαχνεις Σταθη
Ειναι ξεκαθαρο και οφθαλμοφανες!!
Σε ενα Vtec και να κανεις το λαθος να βαλεις μπαταρια απο F1???
Δεν γινεται αγορι μου...........ΔΕΝ γινεται
Βαγγο πως με βλεπεις??
Ειναι ξεκαθαρο και οφθαλμοφανες!!
Σε ενα Vtec και να κανεις το λαθος να βαλεις μπαταρια απο F1???
Δεν γινεται αγορι μου...........ΔΕΝ γινεται
Βαγγο πως με βλεπεις??
- FanriderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 2290
Ηλικία : 59
Μοντέλο : VFR 800 το καλό , CB.1 τετρακοσια , INNOVA 125
Κράνος : Shoei XR-1000
Ένας τρόπος να ξεδίνεις και να ξεχνάς τα προβλήματα σου.. γκάζι και φύγαμε
Re: Μπαταρία
27/11/2009, 11:30 pm
Ποιος σουπενα βαλεις μπαταρια απο fi , <<η εκδικηση της ξανθιας>>
Ελενχετε ευκολα αυτο αμα το πας σε κανα ηλεκτρολογο
Χωρις πλακα τωρα σωστη η σκεψη απο το Δαιμονα ,ενα τσεκ για μετριματα στον ηλεκτρολογο νομιζω θα σου λυση καθε
αμφιβολια μη ξαναβαλεις καινουρια και στην χαλασει κιαυτη . Καλυτερα πρωτα τσεκαρε γιατι κατα πως τα λες πολυ
αποτομα την αδιασε.
.
Ελενχετε ευκολα αυτο αμα το πας σε κανα ηλεκτρολογο
Χωρις πλακα τωρα σωστη η σκεψη απο το Δαιμονα ,ενα τσεκ για μετριματα στον ηλεκτρολογο νομιζω θα σου λυση καθε
αμφιβολια μη ξαναβαλεις καινουρια και στην χαλασει κιαυτη . Καλυτερα πρωτα τσεκαρε γιατι κατα πως τα λες πολυ
αποτομα την αδιασε.
.
- DoctorAboΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-11
Mηνύματα : 4379
Ηλικία : 64
Μοντέλο : R 1200 GS
Κράνος : HJC FG 15 B.S. REPLICA
καπ καπ κει κατ κατ καν γκαπ γκαπ
Re: Μπαταρία
27/11/2009, 11:30 pm
Φίλε Στάθη, παρόλο που βρωμάει "μπαταρία" το θέμα σου, αν ήμουν στη θεση σου θα μέτραγα σίγουρα τι ρεύμα φτάνει σε αυτήν απο τον ανορθωτή για να είμαι σίγουρος.
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Μπαταρία
27/11/2009, 11:38 pm
demon wrote:Μήπως να ετοιμάζεσαι για ανορθωτή?
Στα 150 χιλ. θάπρεπε να 'χει φορτίσει
Όταν έσβησα και το ξαναάναψα, ανάψανε τα φώτα όλα κανονικά, σαν μια πολύ καλοφορτισμένη μπαταρία. Μόλις τραβήξει ρεύμα για την μίζα, πέφτει σε μια άλλη κατάσταση. Το σβήνεις, το ξαναανάβεις και ίσα που αχνοπαίζουν τα λαμπάκια.
Η μπαταρία του FI στο VTec δεν φορτίζει εύκολα. Μετά από κανά μήνα ακινησίας, πρέπει να φορτιστεί με φορτιστή. Το έχω κάνει κανά δυό φορές μετά από διακοπές, και δούλευε κανονικά μετά για μήνες.
Την φόρτισα πάλι με φορτιστή, την προηγούμενη νύχτα πριν την βόλτα, επειδή είχε αδειάσει.
Αυτό που με παραξενεύει, δεν είναι ότι ξελιγώνεται (άααααλο το FI, άαααααλο το VTec )
Απλά τα συμπτώματα, μου είναι εντελώς άγνωστα. Λες και η μπαταρία πέφτει σε κατάσταση 9 Volt, όχι απλά σαν άδεια 12 Volt. Υπάρχει περίπτωση να τα'φτυσε ένα από τα πολλά στοιχεία μέσα της;
- SiecheΜέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc
Re: Μπαταρία
28/11/2009, 4:12 am
Μηπως το παρκαρες διπλα σε κανενα FI και κολλησε οξεια ανορθωτητιδα?
Ανορθωτης σε V-tec?Χλωμο αλλα οχι αδυνατο,μαλλον η μπαταρια σου ειπε το ποιημα.
Ανορθωτης σε V-tec?Χλωμο αλλα οχι αδυνατο,μαλλον η μπαταρια σου ειπε το ποιημα.
Re: Μπαταρία
28/11/2009, 1:56 pm
Πιθανόν να έφτασε στο τέλος της ζωής της η μπαταρία, και να μην κρατάει πια το φορτίο.
Από τα συμπτώματα που περιγράφεις όμως πιο πολύ για κατάρευση του συστήματος φόρτισης (γεννήτρια+ανόρθωση) φαίνεται.
Τι κάνει η τάση του συστήματος όταν δουλεύει το μοτέρ; Με το μοτέρ σβηστό η μπαταρία δείχνει 12.5 πες, όταν βάζεις μπροστά, και ανέβεις στις 4000 στροφές με φώτα αναμένα, πάει στα 13.5-14.5; Μένει εκεί ή σταδιακά όσο περνάει η ώρα πέφτει; Αν δεν πάει 14 ή σταδιακά πέφτει, μάντεψε...δεν φταίει η μπαταρία.
Επίσης καψαλισμένα φισάκια από την γεννήτρια μέχρι την ανόρθωση, κακό σημάδι.
Μην βιάζεσαι να κατηγορήσεις την μπαταρία.
Από τα συμπτώματα που περιγράφεις όμως πιο πολύ για κατάρευση του συστήματος φόρτισης (γεννήτρια+ανόρθωση) φαίνεται.
Τι κάνει η τάση του συστήματος όταν δουλεύει το μοτέρ; Με το μοτέρ σβηστό η μπαταρία δείχνει 12.5 πες, όταν βάζεις μπροστά, και ανέβεις στις 4000 στροφές με φώτα αναμένα, πάει στα 13.5-14.5; Μένει εκεί ή σταδιακά όσο περνάει η ώρα πέφτει; Αν δεν πάει 14 ή σταδιακά πέφτει, μάντεψε...δεν φταίει η μπαταρία.
Επίσης καψαλισμένα φισάκια από την γεννήτρια μέχρι την ανόρθωση, κακό σημάδι.
Μην βιάζεσαι να κατηγορήσεις την μπαταρία.
- glystrasΚολλημένο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-02-24
Mηνύματα : 878
Ηλικία : 55
Μοντέλο : 2004
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Μπαταρία
28/11/2009, 3:00 pm
για μένα τα έφτυσε - βραχυκύκλωσε ένα στοιχείο της μπαταρίας ..... άλλαξε την και θα είσαι ΟΚ
Re: Μπαταρία
28/11/2009, 5:45 pm
Θειο, και εμενα μπαταρια μου ακουγεται, αλλα δεν πας καλυτερα να το πεταξεις το μπιφτεκι και να παρεις καμια γενια της προκοπης να βρεις την υγεια σου;
Ετσι λενε τα ΚΑΠΗ τωρα;
apostat wrote:Έκανα στάση σε ένα ΣΕΑ.....
Ετσι λενε τα ΚΑΠΗ τωρα;
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Μπαταρία
28/11/2009, 11:56 pm
Είναι ακριβό μωρέ το 1200άρι...Ταξιδευτής wrote:δεν πας καλυτερα να το πεταξεις το μπιφτεκι και να παρεις καμια γενια της προκοπης να βρεις την υγεια σου;
Πάρε και ένα άσμα του Νικολακάκη, ποταπέ γραναζολάγνε. Για σας μιλάει ο ποιητής:
Οι γραναζωτοί.
Όλοι τους γίνανε κριτές
τα λόγια τους φαρμάκι
Ηθικολόγοι δικαστές
χωρίς σταλιά μεράκι
Ράβουνε ή ξηλώνουνε
δεν έχει σημασία
Βρίζουνε και σπιλώνουνε
χωρίς αιδώ καμία
Το άδικο σημαία τους
και η διπροσωπία
Τα σέα και τα μέα τους
και η μοιρολατρία
Όλοι τους γίνανε κριτές
και μας πουλάνε μούρη
παράλογοι επικριτές
το ψέμα τους τσιμπούρι
- SiecheΜέλος
-
Εγγραφή : 2008-12-19
Mηνύματα : 184
Ηλικία : 51
Μοντέλο : VFR RC 46
Κράνος : O´NEAL Havoc
Re: Μπαταρία
29/11/2009, 1:34 am
apostat wrote:Είναι ακριβό μωρέ το 1200άρι...Ταξιδευτής wrote:δεν πας καλυτερα να το πεταξεις το μπιφτεκι και να παρεις καμια γενια της προκοπης να βρεις την υγεια σου;
[/i]
Το 1200αρι!!!!
Σταθη νομιζω οτι εισαι ωριμος για παππουδιερα.....Και οτι το XR ηταν το κυκνειο ασμα...
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Μπαταρία
29/11/2009, 9:44 am
Μην ανησυχείς Κώστα, παραπλανητικό είναι. Όπως κατά καιρούς πετούσα σπόντες υπέρ των BMW για να δίνω την αίσθηση του διαλακτικού, έτσι ώστε να γίνομαι πιο πιστευτός όταν τα έθαβα.Sieche wrote:
Το 1200αρι!!!!
Σταθη νομιζω οτι εισαι ωριμος για παππουδιερα.....Και οτι το XR ηταν το κυκνειο ασμα...
High politics.
- grigorisΤακτικό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-26
Mηνύματα : 311
Ηλικία : 58
Μοντέλο : VFR 750 G1987,Tenere 600 1985,ΤT 600 1998
Κράνος : Καμία επιλογή
Re: Μπαταρία
4/12/2009, 3:15 pm
Τελικά Στάθη,την άλλαξες την μπαταρία σου;
¨Μου περίσεψε μια στο στοκ ντουλάπας από το Τενερέ,την θες να σου την στείλω;
¨Μου περίσεψε μια στο στοκ ντουλάπας από το Τενερέ,την θες να σου την στείλω;
- apostatΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-16
Mηνύματα : 2107
Ηλικία : 62
Μοντέλο : VFR VTec, XR650
Κράνος : HJC HQ-1 carbon
Re: Μπαταρία
4/12/2009, 3:44 pm
Την παρήγγειλα πριν 1 ώρα.
Πήρα αυθεντική Yuasa και μάλιστα όχι την YTZ12-S αλλά την YTZ14-S με μεγαλύτερη χωρητικότητα.
Έτσουξε λίγο, 117,50€, αλλά μάλλον υπάρχει λόγος.
Κοίτα λίγο τι βρήκα, που εξηγεί ακριβώς τα θέματα που είχα με μπαταριές.
https://vfrh.forumgreek.com/forum-f24/topic-t1005.htm#13684
Πήρα αυθεντική Yuasa και μάλιστα όχι την YTZ12-S αλλά την YTZ14-S με μεγαλύτερη χωρητικότητα.
Έτσουξε λίγο, 117,50€, αλλά μάλλον υπάρχει λόγος.
Κοίτα λίγο τι βρήκα, που εξηγεί ακριβώς τα θέματα που είχα με μπαταριές.
https://vfrh.forumgreek.com/forum-f24/topic-t1005.htm#13684
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Μπαταρία
17/12/2010, 12:56 pm
γράφω εδώ για να μην ανοίγω αλλο πόστ..........
με τα "χιόνια" της προηγούμενης εβδομάδας κ συγκεκριμένα απο το Σάββατο μέχρι κ την Τετάρτη η μηχανή έμεινε στάσιμη.
χτές πάω να την βάλω μπρός, κάνει τον έλεγχο κανονικά κ με το που πατάω την μίζα τρεμοσβήνουν οι ενδείξεις κ σβήνει!
γυρίζω το κλειδί, περιμένω λίγα δεύτερα ξαναγυρίζω το κλειδί κάνει τον έλεγχο, βλέπω τις ενδείξεις νορμάλ, μόνο που οι μερικοί χιλιομετροδείκτες ήταν μηδενισμένοι κ η ώρα εδειχνε 1πμ!
ξαναπατάω την μίζα κ .....μια αποτα ίδια ακολουθούμενη αυτή τη φορά με επαναλαμβανόμενα τακ-τακ-τακ
έχω θέμα με τα τακ μάλλον..........
σήμερα μέτρησα την μπαταρία κ δείχνει μισογεμάτη...........ή μισοάδεια!!!
στο μεταξύ έκανα μια προσπάθεια να την βάλω μπροστά αλλά τα ίδια με χτες............τακ-τακ-τακ
σκέφτομαι να την βγάλω κ να την φορτίσω πριν κάνω οτιδήποτε άλλο, ή μήπως να την πάω σε εξουσιοδοτημένο μιας κ είναι στην εγγύηση?
με τα "χιόνια" της προηγούμενης εβδομάδας κ συγκεκριμένα απο το Σάββατο μέχρι κ την Τετάρτη η μηχανή έμεινε στάσιμη.
χτές πάω να την βάλω μπρός, κάνει τον έλεγχο κανονικά κ με το που πατάω την μίζα τρεμοσβήνουν οι ενδείξεις κ σβήνει!
γυρίζω το κλειδί, περιμένω λίγα δεύτερα ξαναγυρίζω το κλειδί κάνει τον έλεγχο, βλέπω τις ενδείξεις νορμάλ, μόνο που οι μερικοί χιλιομετροδείκτες ήταν μηδενισμένοι κ η ώρα εδειχνε 1πμ!
ξαναπατάω την μίζα κ .....μια αποτα ίδια ακολουθούμενη αυτή τη φορά με επαναλαμβανόμενα τακ-τακ-τακ
έχω θέμα με τα τακ μάλλον..........
σήμερα μέτρησα την μπαταρία κ δείχνει μισογεμάτη...........ή μισοάδεια!!!
στο μεταξύ έκανα μια προσπάθεια να την βάλω μπροστά αλλά τα ίδια με χτες............τακ-τακ-τακ
σκέφτομαι να την βγάλω κ να την φορτίσω πριν κάνω οτιδήποτε άλλο, ή μήπως να την πάω σε εξουσιοδοτημένο μιας κ είναι στην εγγύηση?
Re: Μπαταρία
17/12/2010, 1:47 pm
victor wrote:γράφω εδώ για να μην ανοίγω αλλο πόστ..........
με τα "χιόνια" της προηγούμενης εβδομάδας κ συγκεκριμένα απο το Σάββατο μέχρι κ την Τετάρτη η μηχανή έμεινε στάσιμη.
χτές πάω να την βάλω μπρός, κάνει τον έλεγχο κανονικά κ με το που πατάω την μίζα τρεμοσβήνουν οι ενδείξεις κ σβήνει!
γυρίζω το κλειδί, περιμένω λίγα δεύτερα ξαναγυρίζω το κλειδί κάνει τον έλεγχο, βλέπω τις ενδείξεις νορμάλ, μόνο που οι μερικοί χιλιομετροδείκτες ήταν μηδενισμένοι κ η ώρα εδειχνε 1πμ!
ξαναπατάω την μίζα κ .....μια αποτα ίδια ακολουθούμενη αυτή τη φορά με επαναλαμβανόμενα τακ-τακ-τακ
έχω θέμα με τα τακ μάλλον..........
σήμερα μέτρησα την μπαταρία κ δείχνει μισογεμάτη...........ή μισοάδεια!!!
στο μεταξύ έκανα μια προσπάθεια να την βάλω μπροστά αλλά τα ίδια με χτες............τακ-τακ-τακ
σκέφτομαι να την βγάλω κ να την φορτίσω πριν κάνω οτιδήποτε άλλο, ή μήπως να την πάω σε εξουσιοδοτημένο μιας κ είναι στην εγγύηση?
Πριν την φορτισεις ακου τι θα κανεις.....
Βαλτην να ακουσει MAIDEN.....
- SCORPIOSΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-11-22
Mηνύματα : 3277
Ηλικία : 44
Μοντέλο : VFR800
Κράνος : shoei xr1100
δεν ειμαι του πνευματος ειμαι του οινοπνευματος…..
Re: Μπαταρία
17/12/2010, 2:02 pm
Μάλον θες καινούρια μπαταρία.Όσο χιόνι και να έριξε επειδή δεν πήρε μπρος 4 μέρες δεν έπρεπε να έχει πρόβλημα.
Στην Ορεστιάδα 4 μήνες δεν την έβαζα μπροστα με χιόνια και κρύα και όταν τελικά πήγαινα έπαιρνε κατευθείαν.
Τώρα αν φορτίσει απο τους maiden δεν ξέρω
Στην Ορεστιάδα 4 μήνες δεν την έβαζα μπροστα με χιόνια και κρύα και όταν τελικά πήγαινα έπαιρνε κατευθείαν.
Τώρα αν φορτίσει απο τους maiden δεν ξέρω
Re: Μπαταρία
17/12/2010, 2:09 pm
Βίκτωρα αν την έχεις πάνω από 2 χρόνια και είναι εκτεθειμένη η μηχανή σε καιρικές συνθήκες...έχεις ένα θέμα...σε 1η φάση αν δείχνει μισο-άδεια ή μισο-γεμάτη...δοκίμασε να την εκιννήσεις με καλώδια και κάνε μία καλή βόλτα...(με τα καλώδια στο tank bag)...νομίζω ότι έτσι θα παρατείνεις το χρόνο ζωής της για λίγο ακόμη...
αν πάλι δεν...τσέκαρε πρώτα τον ανορθωτή...και μετά άλλαγμα...
αν πάλι δεν...τσέκαρε πρώτα τον ανορθωτή...και μετά άλλαγμα...
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Μπαταρία
17/12/2010, 2:28 pm
Έλεγχος μπαταρίας:
- Βάζουμε μπροστά και ζεσταίνουμε τον κινητήρα μέχρι να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας.
- Σβήνουμε και συνδέουμε το πολύμετρο, στην κλίμακα τάσης, στους πόλους της μπαταρίας.
- Βάζουμε και πάλι μπροστά, ανάβοντας φώτα ΚΑΙ προβολείς. Η μέτρηση θα πρέπει να γίνει ανεβάζοντας τις στροφές του κινητήρα στις 5000rpm.
- Η μπαταρία πρέπει να δίνει 13.0V - 13.2V. Αν δίνει κάτω από 12.3V θέλει φόρτισμα ή πέταμα.
- Η τάση που δίνει θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 13.2V και μικρότερη από 15,5V στις 5000 στροφές για να βεβαιωθούμε πως φορτίζει και σωστά.
Πηγή: VFR 800 Vtec Service Manual.
- Βάζουμε μπροστά και ζεσταίνουμε τον κινητήρα μέχρι να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας.
- Σβήνουμε και συνδέουμε το πολύμετρο, στην κλίμακα τάσης, στους πόλους της μπαταρίας.
- Βάζουμε και πάλι μπροστά, ανάβοντας φώτα ΚΑΙ προβολείς. Η μέτρηση θα πρέπει να γίνει ανεβάζοντας τις στροφές του κινητήρα στις 5000rpm.
- Η μπαταρία πρέπει να δίνει 13.0V - 13.2V. Αν δίνει κάτω από 12.3V θέλει φόρτισμα ή πέταμα.
- Η τάση που δίνει θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 13.2V και μικρότερη από 15,5V στις 5000 στροφές για να βεβαιωθούμε πως φορτίζει και σωστά.
Πηγή: VFR 800 Vtec Service Manual.
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Μπαταρία
17/12/2010, 2:47 pm
postmankav wrote:Σε τι θερμοκρασια περιβαλοντος????? Σε μενα λεει 20βαθμους !!!!
Καλό καλοκαίρι
Re: Μπαταρία
17/12/2010, 3:17 pm
Vvag wrote:Έλεγχος μπαταρίας:
- Βάζουμε μπροστά και ζεσταίνουμε τον κινητήρα μέχρι να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας.
- Σβήνουμε και συνδέουμε το πολύμετρο, στην κλίμακα τάσης, στους πόλους της μπαταρίας.
- Βάζουμε και πάλι μπροστά, ανάβοντας και τους προβολείς. Η μέτρηση θα πρέπει να γίνει ανεβάζοντας τις στροφές του κινητήρα στις 5000rpm.
- Η μπαταρία πρέπει να δίνει 13.0V - 13.2V. Αν δίνει κάτω από 12.3V θέλει φόρτισμα ή πέταμα.
- Η τάση που δίνει θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 13.2V και μικρότερη από 15,5V στις 5000 στροφές για να βεβαιωθούμε πως φορτίζει και σωστά.
Επιπλέον, τα παραπάνω πρέπει να ισχύουν ΚΑΙ με φώτα αναμένα.
Πηγή: VFR 800 Vtec Service Manual.
Στο διόρθωσα λίγο. Άλλο ρεύμα (μετριέται σε Ah, μετράει πόση ποσότητα ηλεκτρικού φορτίου περνάει από ένα αγωγό σε πόσο χρόνο) και άλλο τάση (μετριέται σε Volt και δείχνει πόσο ''θέλει'' να περάσει το ηλεκτρικό φορτίο από ένα σημείο σε ένα ΑΛΛΟ σημείο).
Είναι ΤΕΛΕΙΩΣ άλλες έννοιες.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς είναι τάση.
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Μπαταρία
17/12/2010, 3:28 pm
Caracal wrote:Στην συγκεκριμένη περίπτωση προφανώς είναι τάση.
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Μπαταρία
17/12/2010, 4:15 pm
Vvag wrote:Έλεγχος μπαταρίας:
- Βάζουμε μπροστά και ζεσταίνουμε τον κινητήρα μέχρι να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας.
- Σβήνουμε και συνδέουμε το πολύμετρο, στην κλίμακα τάσης, στους πόλους της μπαταρίας.
- Βάζουμε και πάλι μπροστά, ανάβοντας φώτα ΚΑΙ προβολείς. Η μέτρηση θα πρέπει να γίνει ανεβάζοντας τις στροφές του κινητήρα στις 5000rpm.
- Η μπαταρία πρέπει να δίνει 13.0V - 13.2V. Αν δίνει κάτω από 12.3V θέλει φόρτισμα ή πέταμα.
- Η τάση που δίνει θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 13.2V και μικρότερη από 15,5V στις 5000 στροφές για να βεβαιωθούμε πως φορτίζει και σωστά.
Πηγή: VFR 800 Vtec Service Manual.
γκουχου-γκουχου...................αν έπαιρνε μπρός θα το έκανα!
- TinderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-14
Mηνύματα : 1139
Ηλικία : 56
Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
Κράνος : SHOEI XR-1000
"once punk... always punk" μάλλον
Re: Μπαταρία
17/12/2010, 7:57 pm
victor wrote:
σήμερα μέτρησα την μπαταρία κ δείχνει μισογεμάτη...........ή μισοάδεια!!!
σκέφτομαι να την βγάλω κ να την φορτίσω πριν κάνω οτιδήποτε άλλο, ή μήπως να την πάω σε εξουσιοδοτημένο μιας κ είναι στην εγγύηση?
Αν είναι μισογεμάτη πάει καλά, αλλιώς αν είναι μισοάδεια έχεις θέμα
Σοβαρά τώρα, στις αντιπροσωπίες οι μπαταρίες δεν είναι τοποθετημένες στις μοτο συνήθως, σωστά ?
Γιατί κάπου άκουσα ότι αν αυτές οι μπαταρίες μείνουν αρκετό καιρό στο ράφι τα παίζουν σε σύντομο χρονικό διάστημα (σαν τις γεροντοκόρες ένα πράγμα )
Ισχύει ???
- nikos-ex victorΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-06-02
Mηνύματα : 1880
Ηλικία : 49
Μοντέλο : VFR 800Α '08 & DR 250S '91
Κράνος : HJC, KABUTO
Re: Μπαταρία
17/12/2010, 9:12 pm
η αλήθεια είναι οτι παίζει, μάλλον, τέτοιο θέμα!
τώρα θυμήθηκα ότι, όταν την πήρα απο την αντιπροσωπεία περίμενα κ λίγη ώρα γιατί "τελείωνε" η φόρτιση οπως μου είπαν!
τώρα θυμήθηκα ότι, όταν την πήρα απο την αντιπροσωπεία περίμενα κ λίγη ώρα γιατί "τελείωνε" η φόρτιση οπως μου είπαν!
- VvagΑρχαίο μέλος
-
Εγγραφή : 2009-01-10
Mηνύματα : 8484
Ηλικία : 40
Μοντέλο : Πενφέ Εφοχτακόσατζιες
Κράνος : Arai Viper-GT, Arai Tour X-3
Ένα μήλο την ημέρα το PC το κάνει πέρα!
Re: Μπαταρία
18/12/2010, 2:53 am
victor wrote:τώρα θυμήθηκα ότι, όταν την πήρα απο την αντιπροσωπεία περίμενα κ λίγη ώρα γιατί "τελείωνε" η φόρτιση οπως μου είπαν!
Μα όταν παίρνεις μια καινούρια μπαταρία τη φορτίζουν πάντα!!! Κι εγώ όταν πήρα μπαταρία για το DR γιατί αυτή που είχε πάνω ήταν παιγμένη, την άφησα να μου τη φορτίσουν πριν την πάρω... Δε λέει κάτι αυτό νομίζω. Πόσα χρόνια την έχεις;
- TinderΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2009-05-14
Mηνύματα : 1139
Ηλικία : 56
Μοντέλο : HONDA VFR 800 04' V-TEC ABS
Κράνος : SHOEI XR-1000
"once punk... always punk" μάλλον
Re: Μπαταρία
18/12/2010, 3:15 am
Vvag wrote:
Μα όταν παίρνεις μια καινούρια μπαταρία τη φορτίζουν πάντα!!! Κι εγώ όταν πήρα μπαταρία για το DR γιατί αυτή που είχε πάνω ήταν παιγμένη, την άφησα να μου τη φορτίσουν πριν την πάρω... Δε λέει κάτι αυτό νομίζω. Πόσα χρόνια την έχεις;
Εχω την εντύπωση ότι είναι θέμα του τι είδους μπαταρία είναι. Κάποιος που ξέρει περισσότερα ας μας λύσει την απορία.
- tomakosΠαλιό μέλος
-
Εγγραφή : 2010-02-26
Mηνύματα : 2098
Ηλικία : 56
Μοντέλο : VFR μπιφτεκ του οκτώνε λέμε
Κράνος : shoei xr-1000, scorpion exo 1000
ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΟΥ
Re: Μπαταρία
18/12/2010, 10:15 am
Λάθος, δεν φορτίζονται πάντα όλες οι μπαταρίες, στη γιαγιά που έβαλα 2 διαφορετικές μάρκες (μια των 20€ και μια yuasa) μπήκαν αμέσως στη μοτό και φορτίστηκαν πάνω της, απλώς σου λένε μην ανάβεις τα φώτα για μερικά χιλιομ.
Page 1 of 3 • 1, 2, 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|